ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 782 5.11.21
Ντομάτες κόκκινες, για πέταμα από το μπαλκόνι. Κύριε Γεωργιάδη τις αγοράζεις και εσύ ???
ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 782 5.11.21
Ντομάτες κόκκινες, για πέταμα από το μπαλκόνι. Κύριε Γεωργιάδη τις αγοράζεις και εσύ ???
Ο άγιος Νεκτάριος κατέκτησε κυριολεκτικά την καρδιά όλου του κόσμου. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον σέβεται και να μην τον αγαπάει. Πώς το κατάφερε αυτό ο άγιος; Το μυστικό του είναι απλό: Η βαθειά του ταπείνωση. Άντεξε του κόσμου τις συκοφαντίες χωρίς να βγάζει μιλιά. Ακολούθησε τα ίχνη του Χριστού. «Λοιδορούμενος ουκ αντελοιδόρει, πάσχων ουκ ηπείλει». Παρέδιδε τον εαυτό του απόλυτα στον Θεό που κρίνει δίκαια.
Για λόγους στοιχειώδους ευαισθησίας απένανι στην απίστευτη, καθημερινή επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας και στην άμεση ανάγκη απαξίωσης της συστηματικής προπαγάνδας “ήπιας ισχύος” που κάνουν μέσω των επιδοτούμενων τουρκικών τηλεοπτικών σειρών εδώ και δεκαπέντε χρόνια, θα έπρεπε να είχαν διακοπεί πλέον όλα τα διαφημιστικά μηνύματα στην μοναδική τουρκοσειρά που απέμεινε να προβάλλεται ακόμη στην ελληνική τηλεόραση από τον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΤΑΡ. Και όμως παρακολουθούμε διάφορες εταιρίες να συνεχίζουν να καταβάλλουν τον (διαφημιστικό) «οβολό» τους προκειμένου να στηριχτεί η μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας μέσα από την πανελλαδική εμβέλεια του ΣΤΑ.
Η πολιτική, κοινωνική και στρατιωτική κατάσταση της σημερινής Τουρκίας αρχίζει πλέον να θυμίζει την περίοδο κατάρρευσης της στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα την δεκαετία του 1970.
ΜΑΘΡΑΚΙ: Παρέλαση 28η Οκτωβρίου μετά από 21 χρόνια
Πέρασαν δύο μήνες από την ημέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2021 , που κατέφθασα στο νησί για να εργαστώ ως αναπληρώτρια δασκάλα με τον έναν και μοναδικό μαθητή στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο του Μαθρακίου. Όταν έφθασα στο νησί δεν πίστευα πως οι μέρες και οι μήνες θα περνούσαν τόσο γρήγορα, χωρίς να το καταλάβω. Οι μέρες μου κυλούν γρήγορα, καθώς οι εργασίες που έχω να διεκπεραιώσω για την ομαλή επαναλειτουργία του σχολείου, μετά από 21 χρόνια αναστολής λειτουργίας του είναι συνεχείς και πολυάριθμες. Καθημερινά πηγαίνω στο σχολείο το πρωί και μέχρι το μεσημέρι η μέρα μου είναι μαζί με τον μαθητή μου. Κάνουμε τα μαθήματά μας, μαθαίνω στον μαθητή αλλά μαθαίνω και εγώ από αυτόν, διότι δεν είχα ποτέ ξανά στο παρελθόν την εμπειρία της διδασκαλίας με έναν μαθητή και παίζουμε. Παίζουμε επιτραπέζια, παιχνίδια γνώσεων, κάνουμε παζλ αλλά και πολλές κατασκευές, οι οποίες έχουν διακοσμήσει την τάξη μας και την έχουν μετατρέψει σε μία ζεστή σχολική αίθουσα.
Του Εὐάγγελου Βαλλιανᾶτου μέλος του ΙΗΑ
Η δημοσίευση του βιβλίου μου το 2021 για τον ελληνικό υπολογιστή – Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων – έκανε λίγο περισσότερο πιθανόν την κατανόησητου
Εξώφυλλό του βιβλίου απεικονίζοντας πίνακα της Ελληνίδας ζωγράφου Εύης Σαραντέας. Ο πίνακας δείχνει την έμπροσθεν (αριστερά και κάτω δεξιά) και όπισθεν (άνω δεξιά) όψεις του Υπολογιστή των Αντικυθήρων.
Επιστημονική τεχνολογία πριν από 2.200 χρόνια
Αρχικά είχα σκεφτεί να θέσω το σημερινό μου ΓΙΑΤΙ την περασμένη Παρασκευή όταν ήταν ήδη φιλοξενούμενη στην Αθήνα η Γερμανίδα Καγκελάριος αλλά σκέφτηκα ότι θα ήταν άκομψη κίνηση και άφησα να περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από την περασμένη Πέμπτη πριν κάνω τη σημερινή Λακωνική μεν αλλά εμφανέστατα «πιπεράτη» τοποθέτησή μου με τη μορφή «ερωτήματος».
Αγαπητοί χωριανοί και φίλοι!!!
Την Δευτέρα 8 Νοεμβρίου ημέρα της γιορτής των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, θα τελεστεί Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον ομώνυμο Ναό του χωριού μας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμά. Καλούμε τους χωριανούς και φίλους να συμμετάσχουν στον Εκκλησιασμό, τιμώντας τον πολιούχο και προστάτη Άγιο μας.
του Λεωνίδα Χρυσανθόπουλου,
Κυριάκος:
Και τώρα που τελειώσαμε με τα ελληνοτουρκικά και τα ευρωπαϊκά ας ασχοληθούμε, Άνγκελά μου, με μια πολύ σοβαρή πτυχή των διμερών μας σχέσεων. Πρόκειται για την καταστροφή που προκάλεσε η χώρα σου στην Ελλάδα από το 1941 μέχρι το 1944. Λίγα μόνο στοιχεία θα σου αναφέρω έτσι για να τα θυμηθούμε· η συνολική μείωση του πληθυσμού μας έφτασε τότε το 13,5% κι η Wehrmacht, κατά τη διάρκεια της Κατοχής, κατέστρεψε 1770 χωριά μας. Μέχρι σήμερα η Γερμανία έχει τηρήσει σιγή ιχθύος ως προς αυτό το ζήτημα, ε, δεν είναι πια καιρός 80 χρόνια μετά απ’ αυτόν τον χαλασμό ν’ αναλάβει η γερμανική κυβέρνηση τις ευθύνες της;
|
ΙΔΡΥΜΑ
ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΟΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ
ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Mουσῶν 14, 15452 Ψυχικό, τηλ. 210 3254321-2 fax. 210 3236978 e-mail: fot_gram@otenet.gr Ἱστοσελίς: www.fotgrammi.gr Facebook: : https://www.facebook.com/tama.ethnos.3 και
& https://www.facebook.com/foteini.grammi Twitter: @PANEL_TAMA
https://www.instagram.com/tamaethnous_foteinigrammi/ |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ” ΝΑΥΠΛΙΟΝ, 6982450392 |
Δήμος Ναυπλιέων,
Σύλλογος «Δημιουργώ» Ναυπλίου
Τάμα του Έθνους
Ημερίδα για την Εθνικὴ Παλιγγενεσία
Δελτίο τύπου
31.10.2021
Στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας όπου εργάστηκα
για το μεγαλύτερο χρονικά μέρος της καριέρας μου ως καθηγητής και με αρκετές
θητείες ως εκλεγμένος Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης
Επιχειρήσεων βρέθηκα συχνά αντιμέτωπος με «αρνητές» κάθε προσπάθειας εισαγωγής
κριτηρίων και συστημάτων αξιολόγησης ατόμων και Δομών.
Για να το πω με απλά λόγια, ήμουν πάντα
στην περιορισμένου αριθμητικού μεγέθους ομάδα που υποστήριζε την ανάγκη
εφαρμογής αξιολόγησης του έργου μας και αντιμέτωπος με αρκετές κατά πολύ
μεγαλύτερες αριθμητικά ομάδες «αρνητών».
Τα επιχειρήματα ήταν και παραμένουν σχεδόν
τα ίδια ενώ τα δεδομένα έχουν αλλάξει πολύ. Ένα βασικό επιχείρημα των «αρνητών»
ήταν και παραμένει εκφρασμένο στο, προδήλως λογικό αλλά και πασιφανώς «πονηρό»
ερώτημα:
«Ποιος, πως
και με ποια κριτήρια θα επιλέξει τους Αξιολογητές;»
Με την κατάθεση του ερωτήματος αρχίζει να
αιωρείται στην ατμόσφαιρα η «καχυποψία» που τρέφεται και στρέφεται στα Κόμματα,
στις κάθε λογής «φατρίες» στο ομολογουμένως ανέκαθεν «μεροληπτικό» Πολιτικό μας
σύστημα που, υποστηρίζουν δυναμικά οι «αρνητές», θα φροντίσει «τα παιδιά του»
και θα καταρρακώσει τους αντιπάλους…
Και έτσι ΠΑΓΩΝΟΥΝ κάθε φορά οι προθέσεις
εφαρμογής αξιολόγησης, επιστρέφουν νικητές από τα δικά τους «πολεμικά μετερίζια
και χαρακώματα» και τις διαδηλώσεις οι «αρνητές» και με εμφανή «δειλία» δεν
τολμούν να προχωρήσουν σε εφαρμογή δοκιμασιών
και συστημάτων «αξιολόγησης» ΟΛΑ τα Κόμματα…
Να σημειώσω εδώ καθώς τη χρησιμοποίησα
παραπάνω ότι η «καχυποψία» είναι λέξη ελληνική γνωστή σε κάθε γωνιά της δικής
μας Πατρίδας Ελλάδας. Και να προσθέσω ότι μια άλλη ελληνική λέξη είναι γνωστή
όχι μόνο εδώ αλλά σε κάθε γωνιά της γης μας και αυτή είναι η «παράνοια». Η
μεταξύ των δύο λέξεων διαφορά είναι καταστροφική…
Και όταν κυριαρχήσει η «παράνοια» δεν
εφαρμόζονται δοκιμασίες και συστήματα αξιολόγησης για άτομα και δομές με
αποτέλεσμα για την άμεση πλήρωση θέσεων, συχνά χρησιμοποιείται το κριτήριο της «Αρχαιότητας στην Υπηρεσία»
ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ το γεγονός ότι η οποιαδήποτε «χρονική» υπηρεσία, 5, 10, 15 ή 20
ετών στην διεκδίκηση μιας ανώτερης θέσης στην διοικητική ιεραρχία οποιασδήποτε
Δημόσιας Υπηρεσίας είναι τελικά ΣΥΝΟΛΟ χρόνων υπηρεσίας στη διάρκεια του οποίου
ΔΕΝ υπήρξε καμία αντικειμενική ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ…
Με απλές αλλά
«καθαρές» κουβέντες μπορεί ένα άτομο να έχει τα απαιτούμενα για εξέλιξη χρόνια
προϋπηρεσίας έστω και εάν οι επιδόσεις του ήταν χαμηλής ποιότητας και ίσως
αντιπαραγωγικές! Αυτό ΔΕΝ το γνωρίζουμε εφόσον ΔΕΝ υπάρχουν στοιχεία
αντικειμενικής και υπεύθυνης αξιολόγησης εκτέλεσης καθηκόντων…
Αυτή η εικόνα περιγράφει τον Δημόσιο τομέα και όλα τα
Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αλλά, ΔΕΝ ισχύει κατά κανόνα σε ιδιωτικές
μικρού, μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις…
Η προσμέτρηση επιδόσεων σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, που χαρακτηρίζεται ως δοκιμασία ή διαγώνισμα ή ακόμη, κατά το ξενόφερτο και
λίαν προσφιλές στην εποχή μας «τεστ». έχει ως στόχο τη διαφοροποίηση ανδρών, γυναικών και παιδιών
και την κατάταξή τους σε κάποιες συμβολικές πυραμίδες επιδόσεων και επιτυχίας που αντικατοπτρίζουν και
πραγματικές πυραμίδες καθημερινών κοινωνικών, οικονομικών, επιστημονικών, επαγγελματικών,
πολιτιστικών και αθλητικών δραστηριοτήτων.
Συχνά ακούγεται η κριτική που αποδοκιμάζει
όλες ή έστω κάποιες προσπάθειες προσμέτρησης και διαφοροποίησης
προβάλλοντας, προφανώς όχι ως ουσία αλλά καταφανώς ως επίφαση, επιτακτικά την
ανάγκη διασφάλισης δημοκρατικής ισότητας που επιφέρει νομοτελειακά και
αναγκαστικά ως αποτέλεσμα τη θεώρηση όλων ως… ίσων!
Τίποτε δεν θα
μπορούσε να είναι περισσότερο ανακριβές και άδικο για τον καθένα και την
καθεμιά μας ως άτομα με το χαρακτηριστικό της ανεπανάληπτης μοναδικής
προσωπικότητάς και αντιπαραγωγικό για ολάκερη την κοινωνία που
ως σύνολο συνθέτουμε.
Οι άνθρωποι διαφέρουμε στο μπόι, στο βάρος και το πάχος, στο κάλλος, δηλαδή
στην αισθητική της εποχιακής ή διαχρονικής σημασίας «ομορφιάς» όπως διαφέρουμε και στις
επιδόσεις που διαφοροποιούν τις σωματικές και τις διανοητικές (ενίοτε φυσικά
και τις ψυχολογικές) δεξιότητες και ικανότητές μας.
Αυτό το γεγονός και αντικειμενικά εμφανές
είναι και αναλλοίωτο παρέμεινε ως δεδομένο στο πέρασμα του χρόνου. Θα ήμουν,
όμως, ανιστόρητος ίσως και επικίνδυνα υποκριτικός εάν δεν παραδεχόμουν ότι
υπήρξαν εποχές στις ανθρώπινες κοινωνίες όπου οι διαδικασίες αξιολόγησης διαβρώθηκαν με στόχο να
υποτιμηθούν άτομα ή ομάδες και να υπερτιμηθούν άλλοι.
Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute
Με αφορμή τους αναβληθέντες
Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 του Τόκυο που πραγματοποιήθηκαν το 2021 με
περιορισμένη συμμετοχή κοινού λόγω της πανδημίας covid-19 για να μην
ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ αθλητές και αθλήτριες που είχαν προετοιμαστεί τα περασμένα 4 χρόνια
θα σας θυμίσω τους Νέγρους της Αμερικής ως ένα κραυγαλέο παράδειγμα ανάμεσα σε
πολλά διαχρονικά άλλα παρόμοια.
Αυτά δεν αναιρούν ούτε τη χρησιμότητα των κάθε λογής δοκιμασιών
δηλαδή των «τεστ» ούτε, φυσικά, και το δεδομένο των ανθρώπινων διαφορών σε
διάφορα αντικειμενικά μετρήσιμα χαρακτηριστικά και τις ανισότητες που εύλογα
προκύπτουν όταν εφαρμόζονται αντικειμενικές μετρήσεις και συστήματα
αξιολόγησης.
Είμαστε εδώ και δεκαετίες χώρα-μέλος της
Ευρώπης των 28 (τώρα πια 27 μετά το Βρετανικό BREXIT) και όμως
συνεχίζουμε να έχουμε τεράστιους αριθμούς «αρνητών» σε κάθε συζήτηση για
εισαγωγή δοκιμασιών και συστημάτων αξιολόγησης.
Σίγουρα ζούσαμε και, δυστυχώς κατά την
ταπεινή μου άποψη, συνεχίζουμε να ζούμε σε ένα Κράτος και σε ένα κοινωνικό
σύστημα έντονα πολιτικοποιημένο (θα έπρεπε να πω Κομματικοποιημένο) αλλά όχι
υγειές και είναι από μια άποψη δικαιολογημένη η καχυποψία που εστιάζεται στο
ερώτημα που ανέφερα παραπάνω:
«Ποιος, πως και με ποια κριτήρια θα επιλέξει τους
Αξιολογητές;»
Έχουμε καθυστερήσει πολύ και χρειάζεται
επιτέλους να συμφωνήσουν πάνω στο θέμα της αξιολόγησης ΟΛΑ τα Κόμματα της
Βουλής διασφαλίζοντας την απαραίτητη ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ στην αξιολόγηση ατόμων
και δομών στο Δημόσιο…
Θα μου επιτρέψετε να θυμίσω στους γνήσιους
υποστηρικτές του Δημοκρατικού Πολιτεύματος ότι Δημοκρατία σημαίνει να διασφαλίζουμε την ισότητα των ευκαιριών βοηθώντας άτομα και ομάδες να επιδείξουν τα ταλέντα, τις δεξιότητες και ικανότητές τους και να επιβραβεύουμε τους καλλίτερους
και τις καλλίτερες για να προκύπτει έτσι κοινό όφελος!
Αντίθετα, η έλλειψη καταμέτρησης των ατομικών επιδόσεων, με την ΑΡΝΗΣΗ εφαρμογής δοκιμασιών και συστημάτων
αξιολόγησης μας έχουν οδηγήσει επί δεκαετίες και θα
συνεχίσουν να μας οδηγούν στην αρνητική κατεύθυνση όχι μόνο σε εξίσωση της
αντικειμενικής πραγματικότητας με την ψευδαισθητική πραγματικότητα αλλά, ακόμη
χειρότερα για τον καθένα και την καθεμιά μας χωριστά και για όλους μας
συνολικά, θα μας εξισώνει προς χαμηλότερους κοινούς παρονομαστές...
Στην πρώτη περίπτωση, δηλαδή στην
Δημοκρατικά και αντικειμενικά κατοχυρωμένη διασφάλιση της ισότητας ευκαιριών κάποιοι, που το αξίζουν, θα πάρουν ..Άριστα!...
Στη δεύτερη περίπτωση της κίβδηλης, ψευδαισθητικής επιβεβαίωσης
ίσων επιδόσεων χωρίς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
και τα κριτήρια και τα αποτελέσματα τόσο μυωπικής στρατηγικής ήταν και θα είναι ...Άρρωστα!
* Επίτιμος Καθηγητής Μάνατζμεντ &
Μάρκετινγκ, στο Βρετανικό Durham University