Για λόγους στοιχειώδους ευαισθησίας απένανι στην απίστευτη, καθημερινή επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας και στην άμεση ανάγκη απαξίωσης της συστηματικής προπαγάνδας “ήπιας ισχύος” που κάνουν μέσω των επιδοτούμενων τουρκικών τηλεοπτικών σειρών εδώ και δεκαπέντε χρόνια, θα έπρεπε να είχαν διακοπεί πλέον όλα τα διαφημιστικά μηνύματα στην μοναδική τουρκοσειρά που απέμεινε να προβάλλεται ακόμη στην ελληνική τηλεόραση από τον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΤΑΡ. Και όμως παρακολουθούμε διάφορες εταιρίες να συνεχίζουν να καταβάλλουν τον (διαφημιστικό) «οβολό» τους προκειμένου να στηριχτεί η μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας μέσα από την πανελλαδική εμβέλεια του ΣΤΑ.
Τον Οκτώβριο, η τουρκική επιθετικότητα κυριολεκτικά οργίασε με σωρεία αυθαίρετων και μονόπλευ
Μπροστά σε αυτό το κρεσέντο τουρκικής επιθετικότητας θα περίμενε κανείς από μικρές και μεγάλες εταιρίες στην Ελλάδα, να απέχουν συστηματικά από την πληρωμή διαφημιστικών μηνυμάτων στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης… από την τσέπη των πελατών τους!
Αν σε όλα αυτά προσθέσει κανείς πως η παμπάλαια, μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης (ΣΤΑΡ/Ελίφ) βρίσκεται πλέον μονίμως στον πάτο της τηλεθέασης, απορεί με την έλλειψη στοιχειώδους ευαισθησίας όσων στηρίζουν ακόμα την μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας μέσα στην Ελλάδα.
Τον Οκτώβριο του 2020 μεταδόθηκαν 686
Τον Οκτώβριο του 2021 μεταδόθηκαν 346
Οι TOP-10 διαφημιζόμενοι στην
ΣΤΑΡ – ΟΙ 10 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Α/Α | ΕΤΑΙΡΙΕΣ | Διαφ/σεις |
1 | Procter & Gamble Ελλάς | 91 |
2 | Diamant (Δίλεπτες Τηλεπωλήσεις) | 84 |
3 | ΟΠΤΙΜΑ | 26 |
4 | COSMOTE/ΓΕΡΜΑΝΟΣ | 16 |
5 | Glaxo S. K. και Christmas Theatre | 11 |
6 | ΠΛΑΙΣΙΟ και e-food | 10 |
7 | O K | 8 |
8 | KORRES, 7 ΜΕΡΕΣ ΤV και My Market | 7 |
9 | ENERGY | 6 |
10 | Mollers και TV Mania | 5 |
Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών ΙΗΑ – Στην καταμέτρηση δεν υπολογίζονται διαφημίσεις με κοινωνικό μήνυμα
Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που τροφοδότησαν με διαφημιστικό χρήμα την μοναδική τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας τον μήνα Οκτώβριο 2021 βρίσκονται εδώ.
Tο Ιnternational Hellenic Association (μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός, μη κομματικός οργανισμός με έδρα το Delaware) απευθύνει και πάλι έκκληση στις διάφορες εταιρίες που τροφοδοτούν με διαφημιστικά μηνύματα την τουρκική προπαγάνδα στην ελληνική τηλεόραση από χρήματα των πελατών τους, να επιδείξουν την απαιτούμενη ευαισθησία σταματώ
Πολλοί καταναλωτές των διαφημιζομένων προϊόντων, είναι λογικό να ζητούν από τις διάφορες εταιρίες στοιχειώδη ευαισθησίαπροκειμένου να μην διαθέτουν διαφημιστική υποστήριξη της τουρκικής προπαγάνδας μέσα στην Ελλάδα. Είναι αντεθνικό και πολύ λυπηρό το ότι υπάρχουν καναλάρχες οι οποίοιγια το χρήμα δεν διστάζουν να μεταδίδουν τουρκικό τζάμπα πράμα μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, ακόμα και σε ημέρες εθνικής εορτής των Ελλήνων…
Εμείς στο ΙΗΑ θα συνεχίσουμε να μην παρακολουθούμε κανένα πρόγραμμα τουτηλεοπτικού
Θα συνεχίσουμε να μην αγοράζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πληρώνουν από την δική μας τσέπη διαφημιστικό χρήμα στις τουρκοσειρές.
Η μετάδοση τουρκικής γλώσσας και ύπουλης τουρκικής προπαγάνδας για τον «γενναίο Τούρκο στρατιώτη» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, θα σταματήσει οριστικά όταν ολοένα και περισσότεροι τηλεθεατές / καταναλωτές αρχίσουν να ευαισθητοποιούνται με πράξεις (αποχή από την αγορά διαφημιζόμενων προϊόντων και επιλογή άλλου καναλιού) απέναντι στην μεθοδική, πολιτιστική «το
Σ η μ ε ι ώ σ ε ι ς: (1)
Επιτροπή «Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020/21
International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@sarantopoulos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου