Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Περί «στημένων» ιστολογίων - Ή Ο ζόφος του διαδικτύου - Γράφει ο Θύμιος Παπανικολάου


Γράφει ο Θύμιος Παπανικολάου
 
Μια γνωστή ρήση (Σπινόζα) λέει: «Δεν κλαίμε ούτε γελάμε, προσπαθούμε να καταλάβουμε».Πρέπει, λοιπόν, να μη θρηνούμε για το χαώδες και αντιφατικό καθεστώς του ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, αλλά να «προσπαθούμε να καταλάβουμε» και κυρίως να μάθουμε να διακρίνουμε τις αυθεντικές φωνές από τις κάλπικες και να δίνουμε τη μάχη των ιδεών και του ήθους…Αναμφίβολα το στοιχείο που κατακλύζει ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ το διαδίκτυο

είναι η κοινωνική, πολιτική, πνευματική και ηθική σήψη του καθεστώτος: Στο διαδίκτυο όλα αυτά παίρνουν αποτρόπαιες μορφές ακριβώς γιατί «απελευθερώνονται» από κάθε κοινωνικό έλεγχο και ηθική αναστολή, από κάθε φραγμό και συστολή…

Ο κόσμος του «εικονικού» δεν είναι κόσμος «αγίων». Είναι ένας κόσμος που βγήκε και οικοδομήθηκε πάνω στα βάθρα του κόσμου που ζούμε. Αντανακλά αυτά τα βάθρα, απελευθερώνει τις «ατέλειες», τις διαστροφές και την αυθάδεια της ΠΑΡΑΚΜΗΣ του πραγματικού κόσμου, τα διογκώνει και συχνά τα δαιμονοποιεί.

Στο διαδίκτυο η σήψη και η αθλιότητα του κόσμου που ζούμε παίρνουν πιο δραματικές και μοχθηρές μορφές.


ΩΣΤΟΣΟ, δίπλα σ’ αυτή τη σκοτεινή και μακάβρια κυρίαρχη όψη του διαδικτύου, ΥΠΑΡΧΕΙ και αναπτύσσεται, όπως σε όλα τα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα, και η ... ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ άρνηση της κυρίαρχης κατάστασης: Ο ΑΓΩΝΑΣ ενάντια στη σήψη, την παρακμή και την ΥΠΟΤΑΓΗ… 

Εκκολάπτεται και εδραιώνεται και το ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ του διαδικτύου το οποίο συνίσταται σε τούτο: Στην ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ των κραυγών και των ψιθύρων της κοινωνίας…

Το διαδίκτυο, δηλαδή, συμβάλει στην απελευθέρωση του φιμωμένου, από το μονοπώλιο της εξουσίας, ΛΟΓΟΥ των απλών ανθρώπων, των σκεπτόμενων και συνειδητών φωνών.

Αυτή η «απελευθέρωση» 
των σκεπτόμενων και ανησυχούντων ανθρώπων, των θυμωμένων φωνών της κοινωνίας, αποτελεί ιστορικής σημασίας «επαναστατική τομή», έστω με τις πολλές πλάνες και τις «παιδικές αρρώστιες» της…

Και είναι αυτή η απελευθέρωση της λαϊκής κρίσης που τρομάζει τις εξουσίες, οι οποίες επιχειρούν, αξιοποιώντας τη βρωμιά τη δική τους και της διαδικτυακής τους προέκτασης, να φιμώσουν το διαδίκτυο: Να φιμώσουν ουσιαστικά τις αυθεντικές φωνές της κοινωνίας και όχι τα καθεστωτικά τους παραρτήματα…

Το ερέθισμα για όλα αυτά μας το έδωσε ένα κείμενο που διαβάσαμε στο ιστολόγιο «Τρικλοποδιά».


Ξεχωρίζουμε ένα απόσπασμα:


«Τα περισσότερα blogs είναι στημένα από το καθεστώς! Μιλάνε για πατρίδα, ποντάροντας στο πατριωτικό συναίσθημα αλλά είναι στημένα… Προσπαθούν, πολύ απλά να απορροφήσουν την λαϊκή αγανάκτηση. Μέσα σε αυτά τα blogs υπάρχουν πράκτορες και βαλτοί δημοσιογράφοι που παρακολουθούν τα πάντα…».
Ολόκληρο το κείμενο ΕΔΩ:
http://www.triklopodia.com/2012/08/sex.html

Πράγματι σήμερα αποτελεί κοινοτυπία η διαπίστωση ότι τα περισσότερα blogs είναι «στημένα».
 Γίνεται ορατό και δια γυμνού οφθαλμού ότι οι μηχανισμοί του καθεστώτος, οι δημοσιογράφοι των «νταβάδων» και οι μυστικές υπηρεσίες κάνουν πάρτι στο διαδίκτυο…

Ωστόσο, η ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ και απλοποίηση αυτού το γεγονότος, αποτελεί σοβαρό πολιτικό σφάλμα, διότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά: Πολλά ιστολόγια που δίνουν γενναία τον αγώνα για την υπεράσπιση της Σκέψης, των Ιδεών και του Ήθους, παρ’ όλες τις συγχύσεις και τις ατέλειές τους…

Πρέπει, συνεπώς, να ΜΑΘΟΥΜΕ να ξεχωρίζουμε το αυθεντικό και γόνιμο, δυνητικά επαναστατικό, στοιχείο του διαδικτύου, διότι και η σωστή καταγγελία περί στημένων ιστολογίων, δεν αποτελεί εχέγγυο ότι δεν είσαι και εσύ «στημένος»…

Με αυτό το σκεπτικό θα αναδημοσιεύσουμε κάποια ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ (από τα πολλά) κείμενά μας, τα οποία πιστεύουμε ότι συμβάλλουν σε μια βαθύτερη κατανόηση του ζητήματος.

Θα αρχίσουμε με τα παρακάτω: 
Φλεβάρης 2008, ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=15570#15570 


Ελευθερία της έκφρασης
και η ανωνυμία
 

Σ
το όνομα της «ελευθερίας» έχουν διαπραχτεί τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Στο όνομα της «ελευθερίας της «έκφρασης» επιβλήθηκε το «τέρας» τα σημερινής πληροφορικής παραπληροφόρησης. Στο όνομα της «ελευθερίας της έκφρασης» χειραγωγούνται σήμερα τα πάντα και επιβάλλεται ο αυτοκρατορικός ιμπεριαλιστικός εφιάλτης που απειλεί με αποδόμηση τη συνοχή της σκέψης, και αυτούς ακόμα τους μηχανισμούς της λογικής.
Δεν αποτελεί, συνεπώς, αυτή η έννοια μαγική πανάκεια. Είναι ένα αφηρημένο σχήμα που μέσα σε αυτό χωράνε τα πάντα και το περιεχόμενό του γεμίζει από τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣκοινωνικές σχέσεις που κυριαρχούν. Η «ελευθερία της έκφρασης» σήμερα αποτελεί το συνώνυμο της «ελευθερίας της αγοράς». Είναι «ελευθερία» των τιμών και των συναλλαγών, είναι η «ελευθερία» για την «ανελευθερία» των κοινωνιών, για την ΥΠΟΤΑΓΗ των λαών στη «φιλοσοφία» και τα πρότυπα της ασύδοτης αγοράς.
Και είναι γνωστό ότι όσο πιο «ελεύθερη» είναι αγορά τόσο περισσότερο σκλάβοι είναι οι άνθρωποι. Όσο πιο «ελεύθερη» είναι η αγοραία «ελευθερία έκφρασης» τόσο χειραγωγούμενες είναι οι Ιδέες και η έκφρασή τους. 

Η τεχνολογική πρόοδος οδηγεί προς δύο αντίθετες κατευθύνσεις: ή στην υποταγή του ανθρώπου στα πράγματα και στην τεχνολογία ή στην απελευθέρωσή του από τα πράγματα και την τεχνολογία. Εξαρτάται από ΠΟΙΟΥΣ και ΠΩΣ χρησιμοποιούνται τα επιτεύγματα της επιστήμης.
Και εδώ φτάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα. Από ποιους και πώς χρησιμοποιείται σήμερα η πληροφορική και το ΙΝΤΕΡΝΕΤ; Η απάντηση είναι εύκολη, αλλά δεν την κατανοούμε πάντα σε όλο το βάθος. Τα επιτεύγματα της επιστήμης και της πληροφορικής χρησιμοποιούνται σήμερα για την πλήρη καθυπόταξη και τον ολοκληρωτικό έλεγχο και αλλοτρίωση του ανθρώπου.
Ο διαδυκτιακός «διάλογος» είναι υποταγμένος πλήρως στις δυνάμεις της κυρίαρχης αγοράς και ψυχολογίας. Γι αυτό και οι σοβαροί πολιτικοί ή πνευματικοί διάλογοι δεν έχουν «ακροαματικότητα» και δεν είναι ελκυστικοί στην αγοραία ψυχολογία. Αυτό που ελκύει είναι η «μονομαχία» και η ναρκισσιστική «άποψη» και «νεύρωση» των ατομικοτήτων, ο πνευματικός χουλιγκανισμός. Ο διαδυκτιακός χώρος είναι πλήρως προσαρμοσμένος και αναπαράγει τη «φιλοσοφία» και τα «πρότυπα» του τηλεθεάματος. Ελέγχεται και χειραγωγείται από αυτή την
«τηλεοπτική ιδεολογία


Φυσικά το ΙΝΤΕΡΝΕΤ, όπως και κάθε τεχνολογικό επίτευγμα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και από οργανωμένες συλλογικότητας για την προαγωγή της σκέψης, για την σωστή ενημέρωση, ΚΟΝΤΡΑ στον οδοστρωτήρα της ισοπέδωσης. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει με τους όρους και τους κανόνες του παιχνιδιού των κυρίαρχων δομών εξουσίας. Δεν μπορεί να γίνει με την ΥΠΟΤΑΓΗ στο κατώτατο παρανομαστή της συνείδησης, στα κλισέ της διασπασμένης και αλλοτριωμένης σκέψης που μας επιβάλλουν. Δεν μπορεί να γίνει με την πολτοποίηση των ιδεών και του διαλόγου, στο όνομα μιας ψεύτικης και εικονικής ελευθερίας του λόγου. Οι διαδυκτιακοί χώροι κατά κανόνα δολοφονούν τη σκέψη, αποδομούν τους μηχανισμούς της, κατασκευάζουν μια νεολαία που ικανοποιείται με την «ατάκα» και τους «εξυπνακισμούς» και απωθείται από τη μελέτη και την πειθαρχεία που απαιτείται για να σκέφτεσαι. Γι αυτό και οι χώροι αυτοί έχουν γεμίσει προβοκάτορες και έμμισθους. Ο ρόλος τους είναι να μην επιτρέπουν συλλογισμούς, να ερεθίζουν την ποδοσφαιροποίηση του «διαλόγου, να καταστρέφουν τη διαλεκτική της σκέψης.
Πρέπει να αντισταθούμε σε όλα αυτά, όχι όμως με το να υποκλιθούμε στη λογική τους.
Μια σημαντική μορφή αντίστασης είναι το «κίνημα των Μπλόκερς»!!!! 
Ανεξάρτητα από τις ατέλειες της «παιδικής αρρώστιας» αυτού του κινήματος και τα αναπόφευκτα κρούσματα της διαστροφής ορισμένων, το «κίνημα των μπλόκερς» είναι η μόνη βάση ιντερνετικής αντίστασης στον αυτοκρατορικό ολοκληρωτισμό, το θεμέλιο για μια πραγματική εναλλακτική ενημέρωση, η μαγιά οικοδόμησης λαϊκών, εναλλακτικών, αμεσοδημοκρατικών μορφών εξουσίας.
Βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή, σε σπαργανώδη κατάσταση. Από δω απορρέουν και οι «παιδικές ασθένειες», οι συγχύσεις και κυρίως οι «αντιγραφές» μεθόδων της εξουσίας. Είναι αναπόφευκτο να αναπαράγουμε αυτό που υπάρχει και κυριαρχεί, αυτό που πρέπει να κτυπηθεί και να κατεδαφιστεί. Και πάνω σε αυτή τη σύγχυση πρέπει οι Μπολόκερς να δώσουν μεγάλη μάχη. Πρέπει να επιβάλλουν οι ίδιοι (το κίνημα μπλόγκερς) το ήθος της ανατρεπτικής λογικής και των μεγάλων ανθρώπινων αξιών. Να επιβάλλουν τους όρους του πραγματικού διαλόγου, τις πρακτικές αφύπνισης της ανθρώπινης προσωπικότητας και απελευθέρωσής της από τα ιδεολογικά και ηθικά δεσμά του συστήματος.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ στοιχείο αυτού του «Κινήματος» είναι η ανωνυμία!!!

Οι καπιταλιστικές κοινωνικές σχέσεις αιχμαλωτίζουν σε τέτοιο βαθμό τον άνθρωπο που δεν είναι ελεύθερος να εκφραστεί. Δέχεται ποικίλους εκβιασμούς στην καθημερινή του ζωή, βρίσκεται εγκλωβισμένος σε πολυεδρικές μορφές ομηριών που δεν μπορεί επώνυμα να εκφραστεί στο ελάχιστο. Είναι ελάχιστοι εκείνοι που διαλέγουν το δρόμο του «επαγγελματία επαναστάτης», το δρόμο των ρήξεων χωρίς να φοβούνται το προσωπικό κόστος. Οι μεγάλες στρατιές των ανθρώπων δεν είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να επιλέξουν το δρόμο του «μοναχικού καβαλάρη». Και είναι αυτές οι «στρατιές» που πρέπει να μπουν στο δρόμο του αγώνα και να συμμετάσχουν ενεργά στη διαμόρφωση της συλλογικής δράσης. Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ είναι το μέσον γι αυτή τη μαζική απελευθερωτική λειτουργία.
ΚΑΙ σε αυτή την ανωνυμία βρίσκεται η μεγάλη δύναμη του κινήματος των μπλόγκερ…

Περί ανωνυμίας 
Αναμφίβολα η ανωνυμία γίνεται και η «κουκούλα» διαστροφικών μορφών βίας και σήψης. Αυτά όμως δεν οφείλονται στην ανωνυμία, αλλά στο σύστημα που τα παράγει και κυριαρχούν στην κοινωνική ζωή με τις λεπτοδουλεμένες «μάσκες» της εξουσιαστικής «νομιμότητας» και καθεστωτικής ιεραρχίας.
Τέτοιου είδους «κουκουλοφόροι» πρέπει ασφαλώς να καταπολεμούνται ανελέητα. Και όσο η σήψη ενός συστήματος θα βαθαίνει τόσο και θα πολλαπλασιάζονται αυτά τα κρούσματα των «διαστροφών» είτε ανώνυμα, είτε καλυμμένα με δομές και πρόσωπα (επώνυμα) της εξουσίας.
Εξάλλου, όταν μιλούμε για ανωνυμία, δεν εννοούμε τη Βαβυλωνία της «ανωνυμίας», αλλά την αντιπαράθεση ιδεών και απόψεων, την Ενημέρωση εκ των κάτω. Και αυτά έχουν ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα. Η αστυνομική ταυτότητα αποκρύπτεται. Η ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα (η αντίληψη και η άποψη) αποτελούν συστατικό στοιχείο και της Ενημέρωσης και του διαλόγου. Αποτελούν την «εξουσία» των ιδεών και όχι την εξουσία των «εκλεκτών» (επώνυμων). Και είναι βασικό αυτό γιατί ΠΟΤΕ δεν μπορεί να γίνει «επώνυμος» εκείνος που συγκρούεται ανελέητα με τις δομές της κυρίαρχης εξουσίας. Γνωρίζουμε ότι οι ενοχλητικές και ανατρεπτικές ιδέες εξορίζονται από τους καθεστωτικούς μηχανισμούς. Σήμερα φιμώνονται κυριολεκτικά. Η διαλεκτική συνεπώς της ανωνυμίας με ταυτότητα (ιδεολογική και πολιτική) υπονομεύει τη δικτατορία της ιεραρχίας των επώνυμων, δηλαδή τη δικτατορία των «εκλεκτών» του συστήματος.
Θα μπορούσαμε, συνεπώς, να σχηματοποιήσουμε την επαναστατική πράξη της ανωνυμίας ως εξής: 


Αντικαθιστώ την κοινωνική μελαγχολία με το θάρρος της άποψης, την αμφιβολία με τη βεβαιότητα της σύγκρουσης Ιδεών, την απελπισία του σήμερα με την ελπίδα του αύριο, τις διαστροφές της «κουκούλας» με το ΗΘΟΣ, το σκεπτικισμό με την πίστη σε οράματα, τις σοφιστείες με την ψυχρότητα της ηρεμίας, τα κλαψιάρικα ουρλιαχτά με τη νηφάλια τεκμηρίωση, την έπαρση με την ταπεινοφροσύνη…



ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ…






Πηγή

Αποδοκίμασαν τον Κάρολο Παπούλια στην Άρτα


Μήνυμα ενότητας και αισιοδοξίας απηύθυνε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλιας, από την Αρτα και πιο συγκεκριμένα από τον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Μονή Θεοτοκίου, όπου βρέθηκε για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.
Ο κ. Παπούλιας χαρακτήρισε το Δεκαπενταύγουστο «ημέρα ελπίδας και πίστης», προσθέτοντας ότι «ενωμένοι όλοι θα ξεπεράσουμε την κρίση». «Θα έρθουν καλύτερες μέρες για τον χειμαζόμενο ελληνικό λαό», πρόσθεσε.
Κατά την άφιξή του νωρίτερα στην εκκλησία, ο κ. Παπούλιας έγινε στόχος αποδοκιμασιών από μεμονωμένους πολίτες, ενώ η αστυνομία απομάκρυνε ένα ηλικιωμένο και στη συνέχεια τα πνεύματα ηρέμησαν.

Σρέντερ: «Χρωστάμε πολλά στην Ελλάδα. Σταματήστε τη ρητορική εναντίον της»


http://logia-starata.blogspot.gr/2012/08/blog-post_1303.html

Kάλεσμα στους Γερμανούς πολιτικούς «να σταματήσει επιτέλους η ρητορική εναντίον της Ελλάδας» επειδή «η Ευρώπη χρωστά πολλά σε αυτή τη χώρα, σε αυτό το λαό», απηύθυνε ο τέως καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ.

Μιλώντας στη ΝΕΤ από την Κω όπου περνά τις διακοπές του, ο κ. Σρέντερ παραδέχτηκε ότι η Γερμανία θα μπορούσε να επιδείξει ακόμα περισσότερη αλληλεγγύη στην επίλυση της κρίσης της Ευρωζώνης και ζήτησε, από τη στιγμή που «συμφωνήσει κανείς πως η Ελλάδα προχωρά σε μεταρρυθμίσεις, να της δοθεί χρόνος έτσι ώστε να μοιράσει τα βάρη».

Επισήμανε δε ότι αυτό είναι απαραίτητο, «γιατί δεν μπορούν οι εργατικοί Ελληνες που αγωνίζονται για να συντηρήσουν τις οικογένειες τους να φορτώνονται τα λάθη της πολιτικής και οικονομικής ελίτ».

Αυτό που προέχει είναι να πληρώσουν τους φόρους τους και οι Ελληνες που έχουν χρήματα, συνέχισε ο τέως καγκελάριος, υπογραμμίζοντας ότι χρειάζεται καλύτερη οργάνωση της δημόσιας διοίκησης, ώστε να συλλέγονται οι φόροι και να εφαρμόζονται οι νόμοι.

Χαρακτηριστικά ο Σρέντερ είπε ότι «λίγη από την αρχαία σπαρτιατική πειθαρχία θα ήταν χρήσιμη».

Πρόσθεσε ακόμα πως τα προγράμματα για την εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας δεν θα πρέπει να περιορίζονται «μόνο στη δημοσιονομική πειθαρχία, αλλά να έχουμε το βλέμμα στραμμένο και στην ανάπτυξη» αφού κατά τη γνώμη του υπάρχουν στην χώρα μας μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες.

Ο γερμανός πολιτικός σημείωσε ακόμα ότι «αν αφήσουμε τώρα κάποιον στην τύχη του, για παράδειγμα την Ελλάδα, τότε οι κερδοσκόποι θα βάλουν στο στόχαστρο τον επόμενο».

tovima.gr

Τα χρυσά μετάλλια, τα γονίδια και η πολιτική ορθότητα


http://www.antinews.gr/2012/08/15/174948/

Με ηγέτη τους τον άπιαστο Usain Bolt, οι Τζαμαϊκανοί σπρίντερ κυριάρχησαν απόλυτα στους φετινούς Ολυμπιακούς, κάτι που αποτελεί τεράστιο επίτευγμα για την μικροσκοπική  πατρίδα τους.
Δεν είναι όμως έκπληξη το κατόρθωμά τους. Τα τελευταία χρόνια, τα κράτη της Δυτικής Αφρικής, καθώς και αυτά με κατοίκους που προέρχονται από την Δυτική Αφρική (ΗΠΑ, Τζαμάικα, Γρενάδα και Τρινιντάντ) έχουν εμφανίσει περισσότερους κορυφαίους σπρίντερ από όλη την λευκή Ευρώπη και την Ασία μαζί!
Το τρέξιμο είναι το απόλυτο άθλημα της ισότητας, και ένα φυσικό εργαστήριο. Σε αντίθεση με τις στολές και τα εξαρτήματα, που χρειάζεται για παράδειγμα η ξιφασκία, ή την εντατική προπόνηση που απαιτεί η γυμναστική, το τρέξιμο είναι πολύ πιο απλό. Αυτό αποδείχθηκε το 1960 στην Ρώμη, όταν ο Αιθίοπας Abebe Bikila, χωρίς προπονητή, χωρίς εμπειρία και κυρίως χωρίς παπούτσια, κέρδισε τον Μαραθώνιο.
Θεωρητικά λοιπόν, τα χρυσά μετάλλια στο τρέξιμο θα πρέπει να είναι μοιρασμένα ισότιμα. Συμβαίνει όμως το ακριβώς αντίθετο. Οι αγώνες δρόμου έχουν διαχωριστεί φυλετικά.
Στους άνδρες, κάθε σημαντικό  ρεκόρ ανήκει σε αθλητές αφρικανικής καταγωγής, από τα 100 μ ως τον Μαραθώνιο. Στις τελευταίες επτά Ολυμπιάδες, σε όλους τους τελικούς των 100μ, οι 56 συμμετέχοντες κατάγονταν από την Δυτική Αφρική. Μόνο δυο μη Αφρικανοί δρομείς, ο Γάλλος Christophe Lemaire (λευκός) και ο Αυστραλός Patrick Johnson (Αβορίγινος-Ιρλανδός) ανήκουν στους 500 κορυφαίους σπρίντερ. Δεν υπάρχει κανένας κορυφαίος δρομέας των 100μ που να κατάγεται από την Ασία, ή ακόμη κι  από την Ανατολική Αφρική.
Εξίσου ενδιαφέρον είναι και το ζήτημα των δρόμων αντοχής. Εκεί δεν τα πάνε καλά οι αθλητές από την Δυτική Αφρική, αλλά κυριαρχούν οι αθλητές από την Βόρεια και την Ανατολική Αφρική. Στο Λονδίνο διέπρεψαν οι Κενυάτες και οι Αιθίοπες, που όμως δεν λένε και πολλά  στο σπριντ.
Τι συμβαίνει λοιπόν; Η πιο συνηθισμένη εξήγηση είναι ότι οι μαύροι αθλητές προπονούνται πιο εντατικά στο τρέξιμο. Όπως ακούγεται κατά κόρον, τα αγωνίσματα αυτά τους προσφέρουν μια σπάνια διέξοδο από τις περιορισμένες ευκαιρίες της ζωής τους. Και επίσης, υπάρχει πλέον μια ολόκληρη παράδοση δρομέων, που τα παιδιά θέλουν να μιμηθούν και να συνεχίσουν. Τρέχουν από μικροί, προπονούνται πιο σκληρά από τους υπόλοιπους, ενώ οι υπόλοιποι αθλητές πάσχουν πλέον από σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντί τους και άλλα τέτοια πολλά.
Πρόσφατα, τόσο το National Public Radio, όσο και το  CNN δημοσίευσαν απόψεις για το φαινόμενο της Τζαμάικας. Περιέργως, ο όρος «γενετική» δεν ακούστηκε καν. Όλα είναι ανατροφή, κατέληγαν τα άρθρα, μια επιστημονική θεωρία που έχει πλέον απορριφθεί.
Αυτήν όμως την άποψη την πιστεύουν μόνο όσοι κινούνται εντός των αυστηρά πολιτικά ορθών κύκλων. Οι επιστήμονες όχι. Ο διευθυντής του εργοφυσιολογικού ινστιτούτου της Κοπεγχάγης Bengt Saltin, πιστεύει πως το περιβάλλον του αθλητή αναλογεί στο 25% της ικανότητάς του. Τα υπόλοιπα όλα είναι γενετική, με την κάθε πληθυσμιακή ομάδα να έχει και ορισμένα ξεχωριστά πλεονεκτήματα. Με άλλα λόγια, η επιτυχία στους αγώνες δρόμου οφείλεται στα γονίδια.
Ιδού τα πραγματικά στοιχεία: Τα γενετικά διασυνδεδεμένα κληρονομικά χαρακτηριστικά όπως είναι η σκελετική δομή, η κατανομή μυϊκής μάζας και ινών, τα αντανακλαστικά, ο καλός μεταβολισμός και η χωρητικότητα των πνευμόνων, είναι στοιχεία άνισα κατανεμημένα στις διάφορες πληθυσμιακές ομάδες.
Πρόκειται για αμφιλεγόμενα ζητήματα. Ο κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στα 400 μ Michael Johnson, είπε πρόσφατα πως οι μαύροι σπρίντερ ωφελούνται από την υψηλή παρουσία του «γονιδίου της ταχύτητας», όπως αποκαλείται η πρωτεΐνη  ACTN3, που κάνει τους μύες πολύ πιο εύκαμπτους και με πιο γρήγορα τραβήγματα και συσπάσεις. Η έλλειψη της δεν επηρεάζει αρνητικά την υγεία, αλλά επηρεάζει την ικανότητα στο τρέξιμο. Οι επιστήμονες συμφωνούν πως αποκλείεται να πιάσει την κορυφή, κάποιος δρομέας που παρουσιάζει έλλειψη σ’ αυτή την πρωτεΐνη. Ονομάζεται  το «γονίδιο του σπριντ» και είναι πολύ πιο διαδεδομένη στους οργανισμούς των καταγόμενων από την Δυτική Αφρική απ’ ότι των Ευρωπαίων, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Human Genetics.
Είναι λοιπόν αυτή η εξήγηση; Μάλλον όχι. Η αθλητική ικανότητα, όπως και η νοημοσύνη, αποτελεί προϊόν πολλών γονιδίων, που επηρεάζονται και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον, καθορίζοντας το βασικό μας DNA. Πάντως, όσον αφορά στην απόδοση, τα γονίδια μετράνε.
Ο διάσημος Jared Diamond του UCLA λέει: «Ακόμη και σήμερα, ελάχιστοι επιστήμονες τολμούν να μελετήσουν την φυλετική καταγωγή, για να μην χαρακτηριστούν ρατσιστές…». Δεν έχουμε όμως άλλη επιλογή, από το να ασχοληθούμε με το θέμα. Την τελευταία δεκαετία, η γονιδιακή έρευνα πέρασε από την μελέτη των ανθρώπινων ομοιοτήτων, στις διαφορές των πληθυσμιακών ομάδων. Αυτού του είδους οι έρευνες συντελούν στην καταπολέμηση των ασθενειών, που αποτελεί το Άγιο Δισκοπότηρο της γενετικής.
Γιατί λοιπόν αποδεχόμαστε με μεγάλη ευκολία το γεγονός ότι η εξέλιξη οδήγησε τους Εβραίους στην κληρονομικότητα της νευρολογικής ασθένειας Tay-Sachs, τους κατοίκους της Ν.Α. Ασίας στην μεσογειακή αναιμία και τους νέγρους στον καρκίνο του ορθού και στην δρεπανοκυτταρική αναιμία, την ώρα που θεωρείται ρατσιστικό να δεχτούμε ότι η επιτυχία του Usain Bolt οφείλεται στην δυτικοαφρικανική καταγωγή του;
Ο φόβος και η αντίδραση οφείλονται στην υπερβολή και όχι στην πραγματικότητα της παραδοχής ότι υπάρχουν ανθρώπινοι «πληθυσμοί». Το δύσκολο είναι να ξεκαθαρίσουμε πόσο μέρος ενός χαρακτηριστικού είναι γενετικά προδιαγεγραμμένο και πόσο καθορίζεται από το περιβάλλον και τον πολιτισμό.
Σύμφωνα με τον ανθρωπολόγο Robert Malina του Michigan State University, ο οποίος ήταν και εκδότης του επιστημονικού περιοδικού Journal of Human Genetics, «οι διαφορές μεταξύ κορυφαίων αθλητών είναι τόσο ελάχιστες, που αν διαθέτεις το κατάλληλο  σώμα ή την ικανότητα να εκμεταλλεύεσαι πιο αποδοτικά τους μύες και τις μυϊκές ίνες σου, κάτι που ίσως να είναι γενετικά προσχεδιασμένο, τότε αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο, αφού η διαφορά μεταξύ του χρυσού μεταλλίου και της τέταρτης θέσης, είναι συνήθως ένα κλάσμα του δευτερολέπτου».
Πραγματικά, τα εμπειρικά στοιχεία καταρρίπτουν την άποψη ότι το περιβάλλον κάνει τον αθλητή. Ας δούμε για παράδειγμα την Κένυα: Με 43 εκατομμύρια πληθυσμό, η χώρα αυτή διαθέτει περισσότερους από το 1/3 των κορυφαίων δρομέων αντοχής στον κόσμο. Πως εξηγείται κάτι τέτοιο; Πολλοί κοινωνικοί επιστήμονες το αποδίδουν στην κενυάτικη κουλτούρα, επειδή, όπως λένε, από μικροί τρέχουν μεγάλες αποστάσεις για να πάνε ακόμη και στο σχολείο.
«Αυτά είναι σαχλαμάρες», μου λέει ο Κενυάτης Wilson Kipketer, που κατέχει 8 από τα 17 καλύτερα ρεκόρ των 800 μ όλων των εποχών. «Εγώ μεγάλωσα δίπλα στο σχολείο μου, στο οποίο πήγαινα περπατώντας χαλαρά…», λέει γελώντας.
Τι ήταν αυτό όμως που του έδωσε το κίνητρο για να τρέχει; Όπως πολλοί άλλοι νεαροί Κενυάτες, έτσι κι αυτός από μικρός έλπιζε να τον εντοπίσει κάποιος κυνηγός ταλέντων, απ’ αυτούς που χτενίζουν την χώρα απ’ άκρη σε άκρη, προετοιμάζοντας την επόμενη γενιά αθλητών. Το όνειρό του λοιπόν ήταν να τον επευφημούν τα πλήθη στο εθνικό στάδιο του Ναϊρόμπι.
Υπήρχε μόνο ένα μικρό πρόβλημα. Η λατρεία των θεατών, η ηρωποίηση του αθλητή και τα πολλά οφέλη, ανήκουν στο εθνικό σπορ της Κένυας που είναι το ποδόσφαιρο και όχι οι αγώνες δρόμου. Όμως ο Kipketer, όπως και πολλοί Κενυάτες, δεν τα πήγαινε καλά με το ποδόσφαιρο. Και οι Κενυάτες, μάλλον δεν έχουν ούτε το γενετικό πακέτο που θα τους έκανε καλούς σπρίντερ. Όμως, οι κάτοικοι της Ανατ. Αφρικής τα πάνε πολύ καλά στα αθλήματα μεγάλων αποστάσεων, με πολλούς να πιστεύουν ότι σ’ αυτό συντελεί η μεγαλύτερη χωρητικότητα των πνευμόνων τους, ή οι μύες που συστέλλονται και διαστέλλονται πιο αργά. Αυτό είναι το ιδανικό εργοφυσιολογικό πακέτο για δρόμους αντοχής, που όμως δεν βοηθά καθόλου σε αθλήματα που απαιτούν μη αερόβιες εξάρσεις, όπως είναι το ποδόσφαιρο και το σπριντ. Το κενυατικό ρεκόρ στα 100 μ είναι 10.26, που είναι μισό δευτερόλεπτο πίσω από το παγκόσμιο ρεκόρ του Bolt. Μεταξύ των δυο αυτών χρόνων, μεσολαβούν τουλάχιστον 5.000 άλλοι!
Αν και τα μέλη μιας πληθυσμιακής ομάδας πάντα διαφέρουν μεταξύ τους, οι σωματότυποι και τα φυσικά χαρακτηριστικά ακολουθούν μια συγκεκριμένη καμπύλη, που είναι αποτέλεσμα εξελικτικών προσαρμογών των προγόνων μας στα ακραίως διαφορετικά περιβάλλοντα. Οι κορυφαίοι αθλητές αναδεικνύουν αυτές τις διαφορές.
Σε γενικές γραμμές, οι Ασιάτες είναι μικρότεροι, με μικρότερα άκρα, και μακρύτερους κορμούς, ως αποτέλεσμα των εξελικτικών προσαρμογών που χαρακτήρισαν τον Homo sapiensότανμετακινούμενος στην Β.ΑΑσία πριν από 40.000 χρόνια είχε να αντιμετωπίσει τις εκεί ακραίεςκαιρικές συνθήκες.
Η Κίναγια παράδειγμαδιαπρέπει σε μια σειρά από ολυμπιακά αθλήματα για διαφορετικούςλόγουςΈνας λόγοςσύμφωνα με τους γενετιστέςείναι πως οι Κινέζοι είναι κατά μέσο όρο πιοελαστικοίκάτι που τους βοηθά στις καταδύσειςστην γυμναστική και στο καλλιτεχνικό πατινάζ.
Οι λευκοίπου κατάγονται από την Ευρασία είναι «μεσομορφικοί». Έχουν μεγάλα και σχετικάπιο μυώδη κορμιάμε συγκριτικά μικρότερα άκρα και παχύτερους κορμούςΚάτι που δεν τουςβοηθά στα σπριντΑντιθέτωςοι αναλογίες αυτές προσφέρουν πλεονεκτήματα σε αθλήματαπου απαιτούν δύναμηαντί για ταχύτητα.
Για αυτό και οι Ευρασιάτες κυριαρχούν στην πάληστην άρση βαρώνστην σφυροβολίακλπ.Στους Ολυμπιακούς του Λονδίνουμε την εξαίρεση της ΒΚορέαςοι κορυφαίοι αρσιβαρίστεςπροέρχονται από λίγα κράτη όπως είναι η Κίνατο Καζακστάντο Ιράνη Πολωνίαη Ρωσία καιη ΟυκρανίαΠαρά την ωραία εικόνα του σμιλεμένου αφρικανικού αθλητικού σώματοςκανένααφρικανικό έθνος δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει μετάλλιο στα βάρη.
Και τι γίνεται με τους ΒορειοαμερικάνουςΕυρωπαίους και άλλους μαύρους της Καραϊβικής,που κατάγονται από την ΑφρικήΓενικάδιαθέτουν μεγαλύτερη και πιο αναπτυγμένη μυϊκήμάζαστενότερες λεκάνεςλεπτότερους μηρούςυψηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης,γρηγορότερα ρεφλέξ επιγονατιδικού τένοντα,  μεγαλύτερο ποσοστό γρήγορης σύσπασης μυώνκαι περισσότερα αναερόβια ένζυμαπου όλα μαζί συντελούν σε εκρηκτική ενέργειαΟι μαύροιγενικά έχουν βαρύτερο σκελετό και λιγότερο σωματικό λίποςκάτι που όμως δεν τους ευνοεί σεορισμένα αθλήματαόπως είναι η κολύμβηση.
Ο βιολόγος της εξέλιξης Joseph Graves, του North Carolina Agricultural and Technical State University , λέει: «Η εξέλιξη σχημάτισε και διαμόρφωσε τους σωματότυπους, και ως έναν βαθμό τις αθλητικές μας δυνατότητες. Μη περιμένετε από έναν Εσκιμώο να παίξει στο ΝΒΑ, ή έναν μαύρο της φυλής των Τούτσι να πάρει μετάλλιο στην άρση βαρών. Οι διαφορές δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένες με  το χρώμα της επιδερμίδας, αλλά μάλλον με την γεωγραφία και το κλίμα. Οι δρομείς μεγάλων αποστάσεων προέρχονται κυρίως από την Ανατ. Αφρική, ενώ οι σπρίντερ από την Δυτ. Αφρική. Αυτό είναι ένα γεγονός, για το οποίο  τα γονίδια παίζουν καθοριστικό ρόλο».
Συνεπώς, δεν υπάρχει λόγος να θεωρείται ταμπού η αναφορά της φυλής σε σχέση με τον αθλητισμό. Μάλιστα, στην πραγματικότητα, ο αθλητισμός αποτελεί τον πιο αυστηρά ελεγχόμενο εργαστηριακό έλεγχο, που μπορεί να μας οδηγήσει μέσα από τον λαβύρινθο της  ιδεολογικής ορθότητας.
Για αυτό χαλαρώστε και απολαύστε τους μελλοντικούς Ολυμπιακούς του DNA.
S.A.

Βίντεο-σοκ με τις σφαγές χριστιανών από ισλαμιστές και μισθοφόρους στη Συρία

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=50689&Itemid=139

Φρίκη και αποτροπιασμό προκαλούν οι εικόνες των "δημοκρατών" - κατά το ελληνικο υπουργείο Εξωτερικών - ισλαμιστών σφαγέων στην Συρία. Σε βίντεο που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην δημοσιότητα το defencenet.gr, διακρίνονται ισλαμιστές αντάρτες και Λίβυοι μισθοφόροι να σφάζουν, να πετάνε από τις ταράτσες και να συμπεριφέρονται περισσότερο σαν ύαινες παρά σαν άνθρωποι.
Αυτούς η Δύση τους χαρακτηρίζει ως "αγωνιστές της ελευθερίας" και τους προορίζει να κυβερνήσουν την Συρία.

Διακρίνεται και η εκτέλεση ενός χριστιανού, από ισλαμιστές οι οποίοι προφανως δεν διάβασαν την δήλωση  του Έλληνα ΥΠΕΞ Δ.Αβραμόπουλου, που έλεγε στην Βουλή ότι "Θα προστατευτούν οι Χριστιανοί της Συρίας όταν ... εκδημοκρατιστεί η χώρα". Προειδοποιούμε ότι οι σκηνές είναι σοκαριστικές.






   
  Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΧΡΕΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΠΙΛΟΤΟ: "ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩ ΜΑΣ"!!!


http://makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3889:--q----------q&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2pilotirio

Άφωνοι έμειναν οι λιγοστοί Κρητικοί επιβάτες που ταξίδευαν με Γερμανούς από μεγάλη πόλη της Γερμανίας με προορισμό το Ηράκλειο, όταν ο πιλότος αποκάλεσε από μικροφώνου την Ελλάδα «μαύρη τρύπα στην οποία ρίχνουν τα ευρώ τους»!
Ο πιλότος χωρίς να γνωρίζει ότι ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και Κρητικοί, είπε να πρωτοτυπήσει. Έτσι, αντί να ακολουθήσει το πρωτόκολλο και να αναφερθεί στον καιρό, τα μίλια, τη θερμοκρασία και όλα τα σχετικά, είπε να κάνει πλάκα με τη χώρα μας! Πρόκειται πάντως για μια ακόμη απόδειξη της εικόνας που έχουν οι ξένοι για τη χώρα μας και της προπαγάνδας σε βάρος μας...

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ (ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)


Καθημερινά, αλλά ιδιαίτερα τον Δεκαπενταύγουστο, καταφθάνουν χιλιάδες λαού για να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας στην Τήνο: Περιμένουν με τις ώρες στον καυτό ήλιο, ενώ πολλοί προσέρχονται γονατιστοί από το λιμάνι στον ανηφορικό δρόμο που οδηγεί στον μεγαλοπρεπή ναό. Ένα ακόμα δείγμα της βαθιάς πίστης του Έλληνα στην Ορθοδοξία!
Watch live streaming video from hellasorthodoxy at livestream.com

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου