http://epanastasilae.blogspot.gr/2018/05/blog-post_86.html
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Παλαιότερα όλα αυτά ήταν αδιανόητα, σήμερα όμως παρακολουθούμε ασκήσεις προσομοίωσης, προσχεδιασμένες στα τουρκικά επιτελικά γραφεία. Οι αφίξεις των προσφυγικών ροών σε συγκεκριμένες θέσεις δείχνουν και τα σημεία για τα οποία ενδιαφέρονται οι τούρκοι.
Μόλις εχθές
Στην Θρακική ακτογραμμή
Πρωτοφανής υπόθεση διακίνησης μεταναστών με Τούρκο διακινητή, εξελίσσεται από νωρίς σήμερα το πρωί στο νομό Ροδόπης. Σκάφος με σημαία Τουρκίας που διέσχισε σχεδόν όλο το θρακικό πέλαγος κατέπλευσε στην παραλία της Μολυβωτής μεταφέροντας 53 μετανάστες, άνδρες, γυναίκες και μικρά παιδιά.
Στις 3 σήμερα τα ξημερώματα ξεκίνησαν από την Τουρκία και στην Μολυβωτή εντοπίστηκαν γύρω στις 10 το πρωί. Λιμενικοί που έσπευσαν πρώτοι και αστυνομικοί τους εντόπισαν να περπατούν μέσα σε χωράφια σε απόσταση μερικών εκατοντάδων μέτρων από το σημείο της παραλίας όπου κατέπλευσε το σκάφος.» Δήμητρα Συμεωνίδου https://www.xronos.gr/epikairotita/toyrkiko-skafos-egkateleipse-53-metanastes-se-paralia-tis-rodopis.
Τουρκικό σκάφος μετανάστες παραλία Μολυβωτής
29 Ιανουαρίου Έλληνες ψαράδες πιάνουν στα πράσα τούρκους να ψαρεύουν έξω από τον στρατηγικό κόμβο των εκβολών του Νέστου .
Τότε γράψαμε μήπως οι τούρκοι κάνουν προσομοίωση απόβασης στο ύψος του Νέστου με κινήσεις σοκ και δέους;
Σήμερα και με όσα ήδη μεσολαβούν η απάντηση είναι εύκολη.
«Το βράδυ της Κυριακής (28-01-2018), σύμφωνα με τις καταγγελίες 5-10 τουρκικά γρι-γρι είχαν εισέλθει στα Ελληνικά ύδατα, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος Καβάλας. Ένας Έλληνας καπετάνιος, ο Πέτρος Καραβέτης, έδωσε εικόνες από ραντάρ όπου εμφανίζονταν πάνω από 50 τουρκικά σκάφη ανατολικά της Θάσου.
"Ναυμαχία" Ελληνικών-Τουρκικών Αλιευτικών Σκαφών ανατολικά της Θάσου¨
https://youtu.be/cIVIA3VcfCg
Ο ίδιος κατήγγειλε πως οι Τούρκοι προκαλούν συχνά, περνώντας κοντά από τα ελληνικά αλιευτικά με μεγάλες ταχύτητες, κάποιες φορές και χωρίς φώτα.
Μάλιστα, όπως πρόσθεσε, κάποια τουρκικά σκάφη είναι μήκους άνω των 50 μέτρων- ενώ επεσήμανε ότι, σε αντίθεση με τους Έλληνες, οι Τούρκοι δεν δεσμεύονται από τους αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς αλιείας.» https://www.pentapostagma.gr/ 29 Ιανουαρίου 2018
«προσέξτε το ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ και την ΘΡΑΚΗ .
Αυτό είναι σήμερα ο Εθνικός μας ζωτικός χώρος που συνδέει βρέχοντας την γεωστρατηγική λωρίδα της ηπειρωτικής γης της Ελληνικής ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με την αντίστοιχη ΘΡΑΚΗ, τον Έβρο και τα κρίσιμα ΣΤΕΝΑ.
Και τα γιγαντιαία τουρκικά αλιευτικά στο παιχνίδι του ακήρυχτου πολέμου που ήδη ενεργείται.
Στο παρακάτω βίντεο δείτε το μέγεθος και το σχήμα των βοηθητικών συνοδευτικών βαρκών των τουρκικών αλιευτικών που μοιάζουν με αποβατικά για να καταλάβετε πολλά ( από το 3:53)
Η ακτογραμμή της Θράκης είναι βούτυρο στις βλέψεις του σουλτάνου διότι
Α. Η αξιακή γεωπολιτική θέση της Δυτικής Θράκης ( κόμβος ενεργειακών διαδρομών) μπορεί να παρακαμφθεί μέσω της αμμουδερής ακτογραμμής και δύσκολα από την διέλευση του Έβρου.
Β. η Θρακική ακτογραμμή έχει σχέση με τα καθ όλα πλούσια ενεργειακά κοιτάσματα του Βόρειου Αιγαίου και του Θρακικού Πελάγους.
Που βρίσκεις λοιπόν καλής ποιότητας πετρέλαιο κοντά στην Κωνσταντινούπολη;
Μα φυσικά στην Ζουράφα και στον διπλανό Μπάμπουρα που ανήκουν στο ίδιο ενεργειακό υποθαλάσσιο αντίκλινο του Βόρειου Αιγαίου.
¨Το 1978, δηλαδή πριν μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ, πραγματοποιήθηκε μια μελέτη σε μια περιοχή για την οποία γινόταν πολύς λόγος. Πρόκειται για την περιοχή στην οποία η Χούντα είχε διαπιστώσει ότι υπάρχουν πολύ πλούσια πετρελαϊκά κοιτάσματα αλλά η προηγούμενη μελέτη είχε χαθεί. Η μελέτη ανέφερε ότι 10 ναυτικά μίλια από το Ακρωτήριο ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ της Θάσου, υπάρχει ένα τεράστιο κοίτασμα πετρελαίου, ΑΜΕΣΑ αξιοποιήσιμο, σε μικρό βάθος από την επιφάνεια και με κόστος εξόρυξης ίσο με αυτό των πηγαδιών που υπάρχουν στη Σ. Αραβία!
Το κόστος εξόρυξης στη Σ. Αραβία ήταν 5 δολάρια το βαρέλι και η μελέτη καταδείκνυε ότι στην θαλάσσια περιοχή του ΜΠΑΜΠΟΥΡΑ το κόστος ήταν μόλις 4,8 δολάρια /βαρέλι γεγονός που την καθιστούσε ισότιμη με μια οποιαδήποτε εξόρυξη σε χερσαίο έδαφος. Αντίθετα, οι εξορύξεις σε θαλάσσιες περιοχές είναι πάντοτε ακριβότερες όπως αυτές για παράδειγμα του πετρελαίου Μπρέντ.
¨Το 1978, δηλαδή πριν μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ, πραγματοποιήθηκε μια μελέτη σε μια περιοχή για την οποία γινόταν πολύς λόγος. Πρόκειται για την περιοχή στην οποία η Χούντα είχε διαπιστώσει ότι υπάρχουν πολύ πλούσια πετρελαϊκά κοιτάσματα αλλά η προηγούμενη μελέτη είχε χαθεί. Η μελέτη ανέφερε ότι 10 ναυτικά μίλια από το Ακρωτήριο ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ της Θάσου, υπάρχει ένα τεράστιο κοίτασμα πετρελαίου, ΑΜΕΣΑ αξιοποιήσιμο, σε μικρό βάθος από την επιφάνεια και με κόστος εξόρυξης ίσο με αυτό των πηγαδιών που υπάρχουν στη Σ. Αραβία!
Το κόστος εξόρυξης στη Σ. Αραβία ήταν 5 δολάρια το βαρέλι και η μελέτη καταδείκνυε ότι στην θαλάσσια περιοχή του ΜΠΑΜΠΟΥΡΑ το κόστος ήταν μόλις 4,8 δολάρια /βαρέλι γεγονός που την καθιστούσε ισότιμη με μια οποιαδήποτε εξόρυξη σε χερσαίο έδαφος. Αντίθετα, οι εξορύξεις σε θαλάσσιες περιοχές είναι πάντοτε ακριβότερες όπως αυτές για παράδειγμα του πετρελαίου Μπρέντ.
Στον ΜΠΑΜΠΟΥΡΑ, το κοίτασμα ήταν «καθαρό» από θειάφι, γεγονός που έκανε την εκμετάλλευσή του πιο ελκυστική . Σύμφωνα με την έρευνα αυτή το συγκεκριμένο κοίτασμα προσφερόταν για μια παραγωγή που μπορούσε να φτάσει και τα 200.000 βαρέλια ημερησίως.¨ http://www.istorikathemata.com/19 Ιανουαρίου 2011
¨Το σημαντικότερο από τα κοιτάσματα του ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ βρίσκεται στην αμφισβητούμενη ζώνη των 10,5 μιλίων. Δηλαδή η εκμετάλλευση του απαιτεί την επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στα 12 μίλια.¨
Η βραχονησίδα της Λαδοξέρας συνιστά το υπαρκτό και με ανθρώπινη δραστηριότητα (λόγω λειτουργίας του φάρου ναυσιπλοΐας, γεωγραφικό σημείο που ορίζει τα θαλάσσια σύνορα Ελλάδος – Τουρκίας.
Και το γεγονός αυτό επιτρέπει στην Ελλάδα, τον σχεδιασμό της δικής της ΑΟΖ, χωρίς καμία διακοπή, από Αλεξανδρούπολη, μέχρι Καστελόριζο.
Η Λαδοξέρα με πράξεις και ενέργειες παράνομες αμφισβητείται ευθέως από τους τούρκους πειρατές.
Η βραχονησίδα της Λαδοξέρας συνιστά το υπαρκτό και με ανθρώπινη δραστηριότητα (λόγω λειτουργίας του φάρου ναυσιπλοΐας, γεωγραφικό σημείο που ορίζει τα θαλάσσια σύνορα Ελλάδος – Τουρκίας.
Και το γεγονός αυτό επιτρέπει στην Ελλάδα, τον σχεδιασμό της δικής της ΑΟΖ, χωρίς καμία διακοπή, από Αλεξανδρούπολη, μέχρι Καστελόριζο.
Η Λαδοξέρα με πράξεις και ενέργειες παράνομες αμφισβητείται ευθέως από τους τούρκους πειρατές.
Ο Ερντογάν φτιάχνει λιμάνι δίπλα στην Αλεξανδρούπολη για να μεταφέρει το πετρέλαιο της Λαδοξέρας στην ΠΟΛΗ;
«Την πόλη Αίνος, ακριβώς στα σύνορα Ελλάδας και Τουρκίας, μια παλιά βυζαντινή μητρόπολη με πολλές βυζαντινές μεγαλοπρεπείς εκκλησίες, επέλεξαν οι Τούρκοι για να στήσουν ένα καινούργιο μεγάλο λιμάνι πολλών προδιαγραφών με αραβικά κεφάλαια.
Η περιοχή αυτή του κόλπου του Σάρου, θεωρείται μια άκρως ευαίσθητη περιοχή, αφού οι Τούρκοι συχνά παρενοχλούν τα ελληνικά αλιευτικά πλοία, με αποκορύφωμα τις προκλητικές τουρκικές παραβιάσεις στην ελληνική βραχονησίδα Ζουράφα, καλύτερα Λαδοξέρα, όνομα που παραπέμπει σε πετρελαϊκά κοιτάσματα στην περιοχή. www.nikoswxeiladakis.gr
Η κρίση του προσφυγικού στο ΑΙΓΑΙΟ ,το θέμα των ΣΤΕΝΩΝ του Βοσπόρου, οι διάδρομοι ναυσιπλοίας στο Βόρειο Αιγαίο και η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ των Τούρκων συνθέτουν το εκρηκτικό μίγμα των ημερών μας.
Οι Αμερικάνοι έχουν θορυβηθεί από το γεγονός ότι η στάση της Τουρκίας στο Αιγαίο δυναμιτίζει το σκηνικό και υπονομεύει ευθέως την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στο δίαυλο Στενά – Αιγαίο – Μεσόγειος.
Ο κ. Ερντογάν δεν ζητάει μόνο επέκταση της τουρκικής ΑΟΖ στα ενεργειακά πεδία του ΑΙΓΑΙΟΥ αλλά ζητάει τα πάντα απαιτώντας και ξεπερνώντας την αναθεώρηση της συνθήκης της Λωζάνης.
Προσοχή όλα τα παραπάνω είναι κινήσεις προετοιμασίας στο κρίσιμο τρίγωνο ΛΑΔΟΞΈΡΑΣ- ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ –ΕΚΒΟΛΩΝ ΝΕΣΤΟΥ- ΘΡΑΚΙΚΗΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ με κινήσεις σοκ και δέους;
Νομίζουν ότι επειδή το μαγαζί ξεπουλάει δωρεάν μπορούν να έρθουν να αρπάξουν;
Είναι γελασμένοι καθότι έχουν γνώση οι ορατοί και οι αόρατοι φύλακες.
Εδώ σταματάμε …
Εισήλθαμε σε κρίσιμα 24ωρα. Όλα τα θέματα είναι ανοικτά.
Με Πίστη και Ελπίδα
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου