ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ «ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ»!
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’, ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2006
Κάθε λέξη έχει την σημασία της, και η σημασία πάλι κάθε λέξης έχει σχέση με την ακρίβεια της θέσης που κατέχει μέσα σ’ ένα «ειδικότερο σύνολο» λέξεων, αλλά και σ’ ένα «γενικότερο σύνολο» προτάσεων... που και πάλι το νόημα του πράγματος δεν είναι άσχετο με «τον τόπο, τον χρόνο, τον τρόπο», και Συγκεκριμένα με το βάρος και την ευθύνη, που συνθλίβει όλους εμάς που ζούμε στις ημέρες αυτές του αντιχρίστου που απ’ ό,τι ακούσαμε «Έρχεται»:
- «Παιδιά, είναι έσχατη ώρα, και καθώς ακούσατε ότι κάποιος Αντίχριστος έρχεται, έτσι και τώρα αντίχριστοι πολλοί έχουν εμφανιστεί. Από αυτό γνωρίζουμε ότι είναι έσχατη ώρα. Από εμάς εξήλθαν, αλλά δεν ήταν από εμάς. Γιατί αν ήταν από εμάς, θα είχαν μείνει μαζί μας. Αλλά εξήλθαν, για να φανερωθούν ότι δεν είναι όλοι από εμάς. Και εσείς έχετε χρίσμα από τον Άγιο και κατανοείτε όλοι. Δε σας έγραψα επειδή δεν κατανοείτε την αλήθεια, αλλά επειδή την κατανοείτε και επειδή κάθε ψέμα δεν είναι από την αλήθεια. Ποιος είναι ο ψεύτης παρά εκείνος που αρνείται, λέγοντας ότι ο Ιησούς δεν είναι ο Χριστός;» (Α’ Καθ. Επιστ. Ιωάν. Κεφ. 2, 18-22) [ http://kainidiathiki.agiooros. org/in ]...
Και, Εν προκειμένω η λέξη-φράση κλειδί, της δικής μας Επιστολής, ακούει συγκεκριμένα στον παρακάτω τίτλο άρθρου:
- <<ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΠΘ ΑΝΑΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ)>> [ http://www.eordaia.org/index. php?option=com_content&view= article&id=40637:2016-10-08- 18-12-01&catid=2294:8].
Είναι γνωστό αδελφοί, ότι η λέξη’ Επίρρημα, σημαίνει: «Άκλιτη λέξη που συνοδεύει ρήματα, επίθετα ή άλλα επιρρήματα προσδιορίζοντας τον τόπο, τον χρόνο, τον τρόπο, την ποσότητα κλπ.»… Επίσης είναι γνωστή και η λέξη’ «Συγκεκριμένα» (Επίρρημα), που σημαίνει: «Με σαφήνεια και ακρίβεια»[ http://www.lexigram.gr/lex/ enni/%CF%8 ]… Και επειδή ο κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης είναι συγκεκριμένα άνθρωπος Ορθής πίστεως, και οι θέσεις του είναι πολύ συγκεκριμένες και «Ακριβώς προσδιορισμένες»- και για την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο»- ας δούμε το πράγμα «Χειροπιαστά», δηλαδή καρδιακά και όχι εγκεφαλικά, μιας και η λέξη' Χειροπιαστά, σημαίνει κάτι ή κάποιος «που γίνεται αντιληπτός με τις αισθήσεις σε αντιδιαστολή προς ό,τι συλλαμβάνεται με τον νου». Εξάλλου και ο άγιος Ιωάννης, ο Θεολόγος, αυτή την «Αρχή» βάζει, ως προς την εξέταση κάθε θρησκευτικού θέματος! ΓΙΑ ΤΟ «ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ», δηλαδή για το χεράκι-χεράκι, που όπως μας διδάσκει! και ο κ. Βαρθολομαίος που ανάβει καντήλια, μαζί με Βουδιστές (Δες εδώ:ΑΝΑΨΑΝ ΤΗΝ ΛΥΧΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ (ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΥ) ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΙΖΗ -http://yiorgosthalassis. blogspot.com/2016/09/blog- post_938.html ), ο άγιος της Αγάπης πάλι μας λέγει:
- «Αυτό που ήταν από την αρχή, αυτό που έχουμε ακούσει, αυτό που έχουμε δει με τους οφθαλμούς μας, αυτό που είδαμε με θαυμασμό και τα χέρια μας ψηλάφισαν, για το Λόγο της ζωής και η ζωή φανερώθηκε, και έχουμε δει και μαρτυρούμε και αναγγέλλουμε σ’ εσάς τη ζωή την αιώνια η οποία ήταν προς τον Πατέρα και φανερώθηκε σ’ εμάς αυτό που έχουμε δει και έχουμε ακούσει αναγγέλλουμε και σ’ εσάς, για να έχετε κι εσείς κοινωνία μαζί μας. Και η κοινωνία λοιπόν η δική μας είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με τον Υιό του Ιησού Χριστό. Και αυτά τα γράφουμε εμείς, για να είναι η χαρά μας ολοκληρωμένη» (Κεφ. 1,1) [http://kainidiathiki. agiooros.org/index.php?id=23 ].
Για να γίνουμε τώρα ποιο συγκεκριμένοι, ποιο «Σαφής και ακριβής», θυμίζω την σύντομη επιστολή του κ. Τσελεγγίδη:
- <<ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 7/10/2016
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
e-mail: synaxisorthkm@gmail.com
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Θέμα: «Ἀνάκληση ὑπογραφῆς»
Σεβαστοί καί ἀγαπητοί μου Πατέρες,
Μέ τήν παροῦσα Ἐπιστολή μου δηλώνω ὅτι ἀνακαλῶ τήν ὑπογραφή μου ἀπό την ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Συγκεκριμένα, ἡ ἀνάκληση τῆς ὑπογραφῆς μου ἀφορᾶ τήν παράγραφο, πού ἀναφέρεται στή «Διακοπή μνημοσύνου» (σ. 7-8). Καί τοῦτο, ἐπειδή δέν θέλω νά θεωρηθεῖ ὅτι μέ τά γραφόμενα στήν παράγραφο αὐτή ἐνθαρρύνω, καλύπτω ἤ ὅτι συμφωνῶ μέ ὅσους μεμονωμένα προβαίνουν σέ διακοπή μνημοσύνου τοῦ Ἐπισκόπου τους.
Παρακαλῶ καί γιά τίς δικές σας ἐνέργειες.
Μέ σεβασμό καί τιμή
Δημήτριος Τσελεγγίδης>>.
Αλήθεια αδελφοί τι ποιο συγκεκριμένο θα μπορούσε να πει ο κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης; Με μια «Σαφής και ακριβής» ματιά, γίνεται ακόμη ποιο Χειροπιαστό ό,τι είναι γραμμένο μέσα στην <<ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ>> [Δες εδώ: http://aktines.blogspot.gr/ 2016/09/blog-post_318.html ].
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!
Αιδώς Αργείοι, είναι η μόνη φράση κλειδί που αυτήν την ώρα μπορεί να ανοίξει τον βεβαρημένο οφθαλμό της πίστης μας, της ορθόδοξης! Η φράση "αἰδώς Ἀργεῖοι" σημαίνει "ντροπή σας, Αργείοι". Η φράση αυτή - που τη χρησιμοποιούμε και σήμερα’ ως επίπληξη, απαξιωτικά για ανθρώπους που λένε ή κάνουν πράγματα ντροπιαστικά-θα πρέπει και σήμερα να ειπωθεί , με στεντόρεια φωνή, προς όλους τους ιερείς, αρχιερατικούς και αρχιερείς των Μητροπόλεών μας (και κυρίως αυτών που είναι υπεύθυνοι επί των ΑΙΡΕΣΕΩΝ!)!!!
Είναι πάλι γνωστό ότι’ «Για πρώτη φορά βλέπουμε τη φράση "αἰδώς Ἀργεῖοι" στην Ιλιάδα. Είναι η φράση που φώναξε ο Στέντορας στην προσπάθειά του να παρακινήσει τους Αργείους να δείξουν θάρρος στον αγώνα εναντίον των Τρώων, μετά την αποχώρηση του Αχιλλέα από τη μάχη (Ιλιάδα, Ραψωδία Ε, στίχος 787). Επίσης με την ίδια φράση επέπληξε ο Αίαντας τους Αργείους όταν φοβισμένοι είχαν καταπτοηθεί και ανέχονταν τους Τρώες να απειλούν με κάψιμο τα πλοία τους…».
Για όσους λοιπόν χάρηκαν, και έγραψαν με μεγάλους τίτλους, τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ λόγια του άξιου αγωνιστή της Ορθοδοξίας, του κ. Δημήτριου Τσελεγγίδη Καθηγητή Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Σύμβουλος), επαναλαμβάνουμε και λέμε: "Ντροπή σας, Αργείοι", ντροπή, ντροπή σας « οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες» [Από τη φράση του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου (23.24)], και «Συγκεκριμένα» αυτό που εννοούμε είναι μόνο ότι υπάρχει και παραμένει ασάλευτο, στην πρώτη πρόταση της «ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ-ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»! Ό,τι έχει γραφτεί δηλαδή και υπογραφεί από χιλιάδες πιστούς, ευώνυμους αλλά και «θεολογικά αγράμματους»! Εξ αρχής η επιστολή γράφει [και θα γράφει!], έστω κι αν βγουν όλοι οι «Επώνυμοι»:
- <<ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
Η «ΣΥΝΟΔΟΣ» ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
Οἱ ἀνησυχίες καὶ ἡ ἀγωνία τοῦ ὑγιοῦς πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν ἔκβαση τῶν ἐργασιῶν τῆς λεγόμενης Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐπαληθεύθηκαν. Ἡ σύναξη αὐτὴ δὲν εἶναι οὔτε σύνοδος οὔτε ἁγία οὔτε μεγάλη. Δὲν εἶναι σύνοδος, διότι δὲν ἔχει τίποτε κοινὸ μὲ τὶς συνόδους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας· διακόπτει τὴν παράδοση τῶν ὀρθοδόξων συνόδων, δὲν ἀποτελεῖ συνέχειά τους, συνιστᾶ συνοδικὴ παρεκτροπὴ καὶ κανονικὴ καινοτομία» [Δες εδώ: http://aktines.blogspot.gr/ 2016/09/blog-post_318.html ]…
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
<<Και αυτά τα γράφουμε εμείς, για να είναι η χαρά μας ολοκληρωμένη>> (Λόγια αγάπης)
Αδελφοί, εάν με την φράση, "Ντροπή σας, Αργείοι", επιπλήττουμε κάποιους που ενεργούν αντίθετα με τα λόγια τους…. Τότε ποια φράση είναι ταιριαστή προς αυτούς που ενεργούν ΑΝΤΙΘΕΤΑ προς το ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, και που λένε’ ότι υπάρχουν πολλοί δρόμοι σωτηρίας, αλλά και πολλοί «Χρηστοί» που περιμένουν και σήμερα κάποιους, ποιους άραγε… να Χρίσουν, έναν από αυτούς, ως «ΧΡΙΣΤΟ» ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ; Φυσικά η απάντηση ήδη υπάρχει δοσμένη (με το παραπάνω!) από τον άγιο της Αγάπης!!!
Και για να κλείσουμε καλώς την επιστολή μας αυτή, σημειώνουμε λίγα από τα Συγκεκριμένα ονόματα που «Χειροπιαστά» υπέγραψαν την επίμαχη ΕΠΙΣΤΟΛΗ. Αν και η επιστολή είναι Συγκεκριμένη περισσότερο και από τα ΟΝΟΜΑΤΑ (και λέμε αυτό σύμφωνα με το ότι οι Ψεύτες της πίστεως’ «χάνουν, το βάπτισμα», όπως ακούσαμε και από τον Μέγα Παΐσιο)… θυμίζουμε σε όλους τους πιστούς ότι
<< Γιὰ τήν «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» [ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ:]
Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου. Προηγούμενος Ἱ. Μ. Μεγ. Μετεώρου
Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός. Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν
Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος Ἐφημέριος. Ἱ. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου, Ἀμαρούσιον Ἀττικῆς
Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης. Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ἀρχιμ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου. Καθηγούμενος Ἱ. Μ. Ἁγίας Τριάδος, Ἄνω Γατζέας Βόλου
Δημήτριος Τσελεγγίδης. Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Σύμβουλος)… [ ΠΛΗΝ: «τήν παράγραφο, πού ἀναφέρεται στή «Διακοπή μνημοσύνου» (σ. 7-8). Καί τοῦτο, ἐπειδή δέν θέλω…..»
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016, ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΕΥΛΑΜΠΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΛΑΜΠΙΑΣ (ΑΔΕΛΦΙΑ)
ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟΝ: << Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτὴρ.
Τῆς φύσεως θεσμῶ, συνημμένοι ἐνθέως, ὁμόψυχοι στερρῶς, ὡς ὀμαίμονες θεῖοι, αὐτάδελφοι Μάρτυρες, ἐν ἀθλήσει ὠράθητε, ὦ Εὐλάμπιε, σὺν τὴ σεμνὴ Εὐλαμπία, ὅθεν στέφανον, νικητικὸν δεδεγμένοι, ἠμᾶς διασῴζετε>>.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου