Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Δύο χρόνια sociology alert

Πάνε σχεδόν δύο χρόνια, από το Φεβρουάριο του 2009, που ξεκίνησα αυτό το μπλογκάκι. Τρεις μήνες αργότερα απέκτησα και δικιά μου σελίδα στο Facebook, ενώ λίγο αργότερα άνοιξα λογαριασμό και στο Twitter.
Κοινωνικά δικτυωμένος για τα καλά δηλαδή.
Ας επικεντρωθώ λίγο όμως σε αυτό το μπλογκ.
Αρχικά οι αναρτήσεις ήταν δικά μου κείμενα ειδικότερου ή γενικότερου κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος, αλλά αργότερα έκανα μόνο copy-paste αναρτήσεις από άλλα μπλογκς, αναφέροντας όμως πάντα την πηγή.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι όλο αυτό το διάστημα δεν έγραφα και δικά μου κείμενα, απλά τα θεωρούσα κάπως πρόχειρα και δεν πίστευα ότι άξιζε τον κόπο να δημοσιευτούν...
Προχθές κατά τύχη έπεσε το μάτι μου στο φάκελλο που έχω αποθηκευμένα αυτά τα κειμενάκια σένα στικάκι.
Και (ξανα)διαβάζοντας κάποια από αυτά οφείλω να πω ότι παραξενεύτηκα.
Πέρα από το ότι τα είχα υποτιμήσει κάπως (όχι βέβαια ότι έγινα ξαφνικά μεγάλος...συγγραφέας, ούτε ήμουν και ποτέ...), κάποια αυτά ήταν και κάπως επίκαιρα.
Αναφέρονταν στην τρέχουσα κρίση(οικονομική, πολιτική και κυρίως, κατά τη γνώμη μου ηθική), στο ποδόσφαιρο, ενώ κάποια ήταν και κάπως πιο προσωπικά ή...αυτοβιογραφικά.
Αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ όμως ήταν ο...όγκος τους: με έναν πρόχειρο υπολογισμό ήταν περίπου 450 σελίδες!!!
Ναι, χωρίς πλάκα!
Και να σκεφτεί κανείς ότι χρησιμοποιώ μεγάλες γραμματοσειρές ούτε επισυνάπτω εικόνες, διαγράμματα κλπ.
Πραγματικά, αν βρισκόταν κάποιος εκδότης θα μπορούσα να τα...εκδώσω και σε βιβλίο (καλά, μη βαράτε πλάκα κάνω)!
Μερικά ειδικότερα θέματα που πραγματεύομαι στα κείμενα αυτά είναι:
  • Οικονομική μόνο ή πρωτίστως κοινωνική κρίση και κρίση αξιών
  • Παιδί και οικογένεια σε συνθήκες κρίσης
  • ΠΑΣΟΚ και η κατάρρευση της σοσιαλδημοκρατίας και του τρίτου δρόμου
  • Τα "αγαθά έργα" του ΔΝΤ (αυτό μάλιστα το έγραψα τον Ιούλιο του 2009, δηλαδή σε εντελώς ανύποπτο χρόνο)!
  • Ηθική και κοινωνική παρακμή σε οριζόντιο και κάθετο επίπεδο

Και μερικά αθλητικού ενδιαφέροντος:

  • ΑΕΚ 1997-2008: από την προεδρική διαχείριση στη διαχειριστική προεδρία (σε δύο μέρη-1997 ως 2004 και 2004-2008)
  • Βία στα γήπεδα και η σχέση της με τη βία στο ευρύτερο κοινωνικό πεδίο
  • Από τη ντόπα της επίδοσης στην επίδοση της ντόπας (σχέση αθλητισμού και ντόπινγκ)
  • Το φαινόμενο Ρεχάγκελ, 2001-2008 (γράφτηκε με αφορμή το Euro 2008)

Επίσης κάποια κειμενάκια αναφέρονται στην εμπειρία μου στο πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι", στο οποίο και εργάζομαι τα τελευταία πέντε χρόνια, κάποια είναι αφελείς ιστοριούλες και μυθοπλασίες(σε αυτά είμαι καλός...οικοδόμος).

Σιγά σιγά σκέφτομαι να αρχίσω να τα δημοσιεύω (αφού πρώτα τα...σουλουπώσω κάπως).

Θα αναρωτηθεί κάποιος και δικαιολογημένα: Καλά ρε φίλε ποιος νοιάζεται για τα κείμενά σου; Το μπλογκάκι σου το επισκέπτονται...συγγενείς και φίλοι!

Απλά θέλω να μοιραστώ κάποιες απόψεις μου και με άλλους (και ένας να ενδιαφερθεί κέρδος θα είναι).

Αυτά...

Στο επανιδείν με περισσότερες "δικές μου" δημοσιεύσεις και...καλό κράξιμο!

Χρήστος Αλεξόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου