Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Μια απάντηση στην άθλια προπαγάνδα των ανθελλήνων!

Επειδή η Τουρκοκρατία δεν ήταν περίοδος Ειρήνης κι Ευημερίας! Όπως προσπαθεί να πείσει ο κ. Βερέμης διαβάστε την Αλληλουχία των ιστορικών γεγονότων από την Αλωση μέχρι τον 16ο αιώνα !.

Να σημειωθεί ότι δεν περιλαμβάνονται οι εξεγέρσεις του 17ου αιώνα, όπως τα «ορλοφικά».

Το γεγονότα αυτά υπάρχουν στην διεθνή ιστορική βιβλιογραφία και όποιος επιθυμεί μπορεί να τα διασταυρώσει.

ΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟ ΤΟΥ 1821!

Δεν θα αναφερθώ στους Αμυντικούς Πολέμους, όπως η Άλωση της Χαλκίδας, η Πολιορκία της Ρόδου, η Άλωση της Ρόδου κτλ, αλλά μόνο στις διαρκείς προσπάθειες απελευθέρωσης των ΕΛΛΗΝΩΝ!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Μετά την Αλωαη της βασιλεύουσας στα εδάφη της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας παρέμεναν πληθυσμοί αδύναμοι λόγω των προηγηθείσων της Αλώσεως πολεμικών δοκιμασιών, αλλά και με την Ελπίδα ότι ή συμφορά θα ήταν προσωρινή. Παραδόσεις πριν από το 1453 προέλεγαν για την Άλωση αλλά και για την ανάσταση του Γένους, με την βοήθεια των Χριστιανικών Δυνάμεων και φυσικά της |Υπερμάχου Παναγιάς. Υπάρχουν επιστολές κι άλλα κείμενα, λογίων της εποχής, αλλά και τα δημοτικά τραγούδια κι οι “Θρήνοι”.

Ο Ανδρόνικος Κάλλιστος (1400-1486) στην “Μονωδίαν” του γράφει “Επί τη δυστυχεί Κωνσταντινούπολει” απευθύνεται προς την Ρώμην και την Βενετίαν και ικετεύει να επέμβουν: “Ω Ρώμη θεία, τι πότε δράσεις, της θυγατρός γενομένης δούλης;”

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟΝ

http://olympiada.files.wordpress.com/2011/02/image5.jpg?w=188&h=240

1457

Ο λόγιος Βησσαρίων (1403-1472) από την Τραπεζούντα, μαθητής του Γεμιστού, μητροπολίτηςς Νικαίας, παρά του ότι μετεστράφει στονΚαθολικισμό.. Προσπάθησε με όποιον τρόπο μπορούσε να απελευθερώσει τους Ελληνες. Με την επιρροή που είχε στον πάπα Καλλιστό Γ’ συγκέντρωσαν χρήματα, εξόπλισαν 40 πλοία και το 1457 με 10.000 στρατιώτες έπλευσε στο Αιγαίο και μαζί με την βοήθεια των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννου και του Μέγα Μαγίστρου, κατέλαβαν την Λέσβο, την Λήμνο, την Θάσο και την Σαμοθράκη, τον Αύγουστο του 1458 η σταυροφορία διαλύθηκε.

1459

Ο Βησσαρίων με τον πάπα Πίο Β‘, ξαναπροσπάθησε να οργανώσει σταυροφορία αλλά τα σχέδια ναυάγησαν από τις εσωτερικές διαμάχες των Γερμανών ηγεμόνων.

1463

Ο καρδινάλιος πλέον Βησσαρίων το 1463 ξανασυγκέντρωσε στρατό από το Μιλάνο, από τη Γερμανία και την Ιταλία κι από την Μοδένα και Βολώνια πλοία ενώ κι ο Βησσαρίων εξόπλισε κι ένα με δικά του έξοδα. Όμως για να πετύχει χρειαζόντουσαν και την συνδρομή της Βενετίας. Ο πάπας στις 8 Νοεμβρίου 1463 έστειλε γράμμα στον δόγη της Βενετίας Μoro που έγγραφε :

…Αμα φανής επί του Βουκενταύρου ενδεδυμένος την πολύτιμον στολήν, ου μόνο η Ελλάς αλλά και η Ασία θα λαβώσει τα όπλα. Μεγάλη τιμή τη δημοκρατία τιμή κι όφελος τη Χριστιανοσύνη θέλουσι προσγίνει άμα υμείς ενωθήτε μεθ ‘ημών, αφού μάλιστα πρόκεται περί πολέμου υπέρ της θρησκείας του Σωτήρος…”

Τι γράφει ο Πάπας το 1463; Η “Ελλάς”! Το 1463! Κι ο Τατσόπουλος ψάχνει ακόμη να μάθει από την καταγωγή του σπέρματος που μας έκανε Ελληνες το 1821! Δυστυχώς ο δόγης ολιγώρησε να απαντήσει κι ο πάπας απεβίωσε εν τω μεταξύ κι η εκστρατεία ακυρώθει.

1463

Μετά την κατάλυση του δεσποτάτου του Μωριά από τους Μογγόλους το 1460, η Βενετία άρχισε να προετοιμάζεται να υπερασπισθεί τις κτήσεις της στην Πελοπόννησο. Το 1463 κήρυξε πόλεμο κατά των Τούρκων απέστειλε τον Alvise Loredano και αργότερα τον Αρχιστράτηγο Bertolo d’Este. Η απελευθέρωση του Αργους αναπτέρωσε το ηθικό των Ελλήνων και εξεγέρθηκαν. Μερικοί από τους αρχηγούς, που δεν ήταν Ελληνες κατά τους άσχετους οχετούς του ΣΚΑΙ, ήταν ο Κροκόδειλος Κλαδάς, ο Μιχαήλ Ράλλης, ο Πέτρος Ραλλης, ο Μιχαήλ Μπούας, ο Νικόλαος Γραίτζας κι άλλοι. Στο Γαρδίκι ήταν ο Προικονοκοκκάς, ο Μανουήλ Μπόχαλης, στην Καρύταινα ο Παλαιολόγος Γραιτζάς. Το πρώτο χρόνο ο πόλεμος πήγαινε καλά, αλλά μετά τον θάνατο του d’Este τον Νοέμβριο του 1463 περιορίσθηκαν σε αμυντικό πόλεμο, μέχρι την άφιξη του Malatesta. Απελευθέρωσαν την Καλαμάτα, απέτυχαν να κυριεύσουν το φρούριο του Μυστρά. Οι Μογγόλοι αντεπιτέθηκαν με τον βεζίρη Μαχμούτ πασά, η πλάστιγγα έγειρε υπέρ των βαρβάρων κι οι ο Malatesta εγκαταλείπει τους υπόδουλους στην τύχη τους ο προνοητής του Μωριά Barbarigo φονεύτικε λίγο αργότερα, ο Ράλλης ανασκολοπίσθη κι ο στρατός διαλύθηκε. Από τους διωγμούς πολλοί αιχμαλωτίστηκαν και πολλοί κατέφυγαν στην Ζάκυνθο κι άλλες βενετοκρατούμενες περιοχές.

1468-1469

Ο λόγιος, όχι του τύπου ΕΛΙΑΜΕΠ, Μιχαήλ Αποστόλης εις το “Προσφώνημα” του προς τον Αυτοκράτορα της Γερμανίας Φρειδερίκον Γ’ τον καλεί να απελευθερώσει του Ελληνας (!) και να δώσει τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως στον υιό του Μαξιμιλιανόν

1470

Η Χαλκίς εάλω.

1492-1496

Μετά τον θάνατο του Μωάμεθ Β’ το σουλτανάτο το διεκδίκησανοι γιοί του Βαγιαζίτ Β’ και Τζέμ. Ο Τζέμ ηττήθηκε και μετά από περιπλάνηση κατέληξε στην Αυλή του Καρόλου Η’ της Γαλλίας. Ο Τζεμ θεωρήθει κατάλληλη ευκαιρία για μια νεα σταυροφορία ως διάδοχος. Σημαντικό ρόλο έπαιξε κι ο Ανδρέας Παλαιολόγος ανιψιός του Κωνσταντίνου, που παραχώρησε το δικαίωμα του στον θρόνο του Βυζαντίου στον βασιλεία της Γαλλίας. Ο Κάρολος επικεφαλής 30.000 ανδρών διέβη τις Αλπεις το 1494, ενώ ο στόλος μετέφερε άλλες 10.000 άνδρες. Οι Ελληνες μόλις έμαθαν το νέο αναθάρρησαν κι ιδιαιτέρως οι κάτοικοι της Ηπείρου και της δυτικής Ελλάδας. Οι επαναστάτες 5.000 κατέλαβαν την Σκόρδαν κι άλλους τόπους και περίμεναν την βοήθεια που τελικά ουδέποτε ήρθε. Οι Βενετοί κατέλαβαν το πλοίο που είχε στείλει ο καθολικός Επίσκοπος Δυρραχίου Μαρτίνος με όπλα. Ο Μαρτίνος αφέθηκε ελεύθερος οι Βενετοί πρόδωσαν την Επανάσταση στον Σουλτάνο κι αυτή καταπνίγηκε εν τη γενέσει της.

1508

Ο Ιανός Λάσκαρις το 1508 είχε συντάξει σχέδιο εκστρατείας εναντίων των Τούρκων κι απευθύνθηκε κατά καιρούς στον ηγεμόνες της Ευρώπης όπως ο Κάρολο Η’, Λουδοβίκο ΙΒ’, αρχιδούκα της Αυστρίας Φερδινάνδο, πάπα Ιούλιο Β’, Λέοντα Ι’, Κλημέντα Ζ’. Χαρακτηριστική είναι και μια επιστολή του που αναφέρει για …. Ελληνες! Ναι!

..Τους γουν περι τον αρχιερέα τον άκρον ανακοινουμένους εκάστοτε σοι περί μεγίστων, ο παύη παροξύνων, προστήναι μεν της ευσεβών…..Και ου υπερ σώσαι την Ελλάδα πονείς, των δε καθ’εκάστον Ελλήνων υπερφρονείς…”

Ναι ΕΛΛΑΔΑ κι ΕΛΛΗΝΕΣ το 1508! Επιστήμονες στην Ιστορία και πρωταθλητές στη οσφυοκαμψία, αυτά δεν σας τα έμαθαν στην Πρεσβεία; Ψάξτε εσείς για σπέρματα και DNA! Για φρονήματα και Εθνικσμούς! ΕΛΛΗΝΕΣ το 1508!

1513

Ο Μάρκος Μοσουρός εκδίδει από το τυπογραφείο του Αλδου Μανούτιου τα έργα του Πλάτωνα, κι απευθύνεται προς τον πάπα Λέοντα Ι’ και τον ικετεύει να ηγηθεί εκστρατεία δια την απελευθέρωση των Ελλήνων.

1521

Άλωση Βελιγραδίου

1522

Άλωση Ρόδου

1529

Πολιορκία της Βιέννης

1566

Ξεσηκώνονται στην Χιμάρα ! Λόγω της υψηλής φορολογία και του επαχθούς παιδομαζώματος, Δυστυχώς δεν είχαν την τύχη να μάθουν από τον ΣΚΑΙ, ότι το παιδομάζωμα ήταν μύθος, απλώς ήταν κυβερνητικό έργο για την μείωση της Ανεργίας κι αυξήσεως της Απασχόλησης. Αρε κωλο-Ελληνόφωνοι από τότε τεμπέληδες ήσασταν, αλλά δεν ζούσε ο Πάγκαλος να σας τα χώνει. Οι Χιμαριώτες πρόβαλλαν ισχυροτάτη αντίσταση και έσφαξαν πολλούς υπάνθρωπους… συγγνώμη Paxottmanous. Τον Μαρτιο του 1570 οι Βενετοί υποχρεώνονται να σεβαστούν την αυτονομία της Χιμάρας μετά την εκδίωξη των Τούρκων ενώ τους δίνουν κι όπλα. Οι επαναστάτες με αρχηγό τον Εμμανουήλ Μορμόρη συνέχισαν τον Αγώνα μέχρι το 1573!

1568

Οι Μανιάτες ξεκινούν Αντάρτικο. Οι Τούρκοι έστειλαν 25 πλοία, έκαψαν τα χωρία και έκανα τα φονικά, που οι Βερέμης τα λέει “περνάγαμε ωραία, με τούτη την παρέα, λα-λα-λα”. Οι Μανιάτες κατάφεραν να προβάλλουν αντίσταση στα Ορεινά κι οι Τούρκοι έφυγαν άπραγοι. Παράλληλα με την Μάνη ξεσηκώνονται και σε μικρότερες περιοχές Γαλαξίδι, Σάλωνα, Κρήτη, Επτάνησα. Αξιομνημόνευτοι είναι, ο Κερκυραίος Πέτρος Λαντζάς, οι Κρήτες Νικόλαος Φασιφώνης και Μιχαήλ Μακρής

1571

Η γνωστή Ναυμαχία της Ναυπάκτου. Μετά την κατάληψη και της Κύπρου οι Ισπανοί, οι Βενετοί κι ο πάπας ο Πίος Ε’ παρασκεύαζαν εκστρατεία κατά των Τούρκων. Οι Ελληνες ήταν πάλι σε επαναστατικό αναβρασμό στην Πελοποννήσου και στην Ήπειρο. Ο Πελοποννήσιος μάλιστα Πέτρος Μενάγιας υπέβαλε στην Ισπανική Κυβέρνηση κάλεσμα για απελευθέρωση. Οι Τούρκοι στην περιοχή ήταν μόνον 5.000 περίπου με 1.400 ιππείς αρκούσαν μόλις 10.000 Ισπανοί και 1.000 ιππείς. Το σχέδιο προέβλεπε συγκέντρωση στο βασίλειο της Νεαπόλεως, επίθεση στα στρατηγικά σημεία στο Ναβαρίνο, Ανδρούσα και Μεθώνη. Ο πληθυσμός της Πελοποννήσου θα συμμετείχε σύσσωμος, αλλά δεν προχώρησε.

1572

Τον Νοέμβριο του 1571 ο Φίλιππος Β’ της Ισπανίας ενέκρινε κι έστειλε μέχρι το 1592 χιλιάδες όπλα στον Πελοπόννησο. Ο διοικητής του παπικού Στόλου Marcantonio Colonna ανακοίνωσε στους Μανιάτες ότι θα τους βοηθήσει, αυτοί αναθάρρησαν επιτέθηκαν σε πολλές Τουρκικές φρουρές, αλλά τελικά οι Ισπανοί περιορίσθηκαν σε ναυτικές επιδρομές, προς απογοήτευση των επαναστατών που μετά από λίγο διαλύθηκαν.

Την ίδια χρονιά 15/3/1572 ο Μητροπολίτης Τιμόθεος (άντε πάλι η εκκλησία, τους τα χαλάει) έστειλε υπόμνημα στον Πάπα Πίο Ε’ και τον καλούσε να αναλάβει δράση κατά των Τούρκων. Το σχέδιο ήταν να αποβιβαστούν χριστιανικές δυνάμεις στην Πελοπόννησο και την Ήπειρο, να συναντηθούν στην Θεσσαλονίκη και να εκστρατεύσουν κατά της Πόλης.

1581

Οι κάτοικοι της Χιμάρας απηύθυναν έκκληση στον Πάπα Γρηγόριο ΙΓ’ να τους βοηθήσει :

“να λυτρώσεις ημάς και τα παιδιά μας, όλης της Γρετζίας (ΓΡΑΙΚΙΑΣ !!!!! ΕΛΛΑΔΑΣ !!! Βερέμη πές Αλεύρι!!!), όπου καθημερινώς τα παίρνουν οι ασεβείς κάνουν Τουρκόπουλα”

Μάλλον εννοεί τον μύθο του παιδομαζώματος. Ρεπουσοκουλούρη το ήξερες αυτό; Η βοήθεια δεν ήρθε και κατέθεσαν τα όπλα το 1590.

1585

Εξερράγη επανάσταση στη Βόνιτσα και στο Ξηρομέρι. Ο Αρματολός Θεόδωρος Μπούας Γρίβας, κι ο αδελφός του Γκίνος Μπούας ύψωσαν την Σημαία της Επαναστάσεως στην Ακαρνανία και στην Ήπειρο κι εκτέλεσαν σε μια νύχτα όλους τους Τούρκους της Pax Πουτάνα Βόνιτσα και στο Ξηρομέρι. Ακολούθησαν οι Αρματολοί της Ηπείρου Πούλιος Δράκος και Μαλάμος που κατέλαβαν την Αρτα.

1596

Νέα εξέγερση στην Χιμάρα τον Αύγουστο με μπροστάρη πάλι την Εκκλησία (τ’ακους Ιερώνυμε;) υπό του Μανιάτη Αρχιεπισκόπου Αχρίδος Αθανασίου, (αυτοί ήταν παπάδες, όχι με μερτσέντες). Ο Αρχιεπίσκοπος ζήτησε βοήθεια από τον πάπα Κλημέντα Η’ κι από τον Γερμανό Ροδόλφον Β’ αλλά δεν έδειξαν ενδιαφέρον.

Επειδή δεν ήξεραν μάλιστα οι “κάτοικοι” της Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Ηπείρου, ότι δεν είναι Ελληνες έστειλαν στον πάπα Κλήμεντα Η’ γράμμα, ευτυχώς ο Συγγραφέας ήρθε να αποκαταστήσει την αλήθεια στον ΣΚΑΙ. Το γράμμα έγγραφε:

…Κέχηνε προς τούτο ο του Χριστού λαός, ο Θετταλίας, Ηπείρου τε και Μακεδονίας και σύμπασα εφεξής η ΕΛΛΑΣ (!!!!) και μυρίους υπερ της πίστεως θανάτους υποστήσεται…..”

Σε αυτή την κίνηση θεωρείται πιθανόν να αναμειχθεί κι ο Μητροπολίτης Τρίκκης Διονύσιος Β’΄ο Φιλόσοφος (ή Σκυλόσοφος). Έχω βαλθεί να τους ξεκάνω γιατί αυτοί ακούνε παπάδες και βγάζουν εκζέματα!

1600

Το 1598 πήγε στην Βενετία μοναχός από τα Ιωάννινα, απεσταλμένος του Μητροπολίτου Λαρίσης για να συνεννοηθεί με τους Ελληνες της διασποράς για την απελευθέρωση, με την βοήθεια του Φιλίππου Γ’ της Ισπανίας και του Ροδόλφου Β΄ της Γερμανίας. Η επανάσταση ξέσπασε το 1600 αλλά βάφτηκε στο αίμα. Ανάμεσα στα θύματα ήταν κι ο νεομάρτυρας Αρχιεπίσκοπος Νεοχωρίου και Φαναρίου Σεραφείμ. Ο Διονύσιος καθαιρέθηκε από την αρχιεπισκοπή μετά από την σφαγή και διέφυγε στην Ιταλία.

1602

Ο μακρινός απόγονος του Παλαιολόγου και Γάλλος ευγενής Charles Gonzaguw (1580-1637) δούκας του Nevers με την έγκριση του Γάλλου Βασιλιά Ερρικού Δ’, μετείσχε σε επίθεση των χριστιανικών κρατών κατά των Τούρκων κατά τον πόλεμο με τους Ουγγρους. Εκεί ήλθε σε επαφή με τον αρχιεπίσκοπο Τιρνόβου Διονύσιον Ράλλη Παλαιολόγο ο οποίος ήταν θερμός υποστηρικτής μιας επανάστασης. Το σχέδιο του αρχικώς δεν πραγματοποιηθεί αλλά το 1609 οι Μανιάτες ήρθαν σε επαφή μέσω κληρικών με του δούκα και του ζητούσαν να ηγηθεί επανάστασης. Οι ετοιμασίες είχαν φτάσει σε καλό σημείο ο στρατός είχε συγκεντρωθεί αλλά ξέσπασε ο Τριακονταετής Πόλεμος (1618-1648) και τα σχέδια δεν πραγματοποιήθηκαν. Στις προεργασίες συμμετείχαν κι ο Λακεδαιμονίας Χρύσανθος κι ο πρώην (καθαιρέθηκε) επίσκοπος Λάσκαρης.

1609

Ο Διονύσιος επανήλθε στην Ελλάδα στην ιερά μονή Αγίου Δημητρίου Διχούνη. Συγκέντρωσε ολίγους επαναστάτες όπως ο επίσκοπος Δρυϊνοπόλεως Ματθαίος, ο γραμματικός του Οσμάν Ιωάννης Λάμπρος, ο Ζώτος Τσιρίπος, ο Ντελή Γιώργος. Κατέλαβαν τα Ιωάννινα αλλά οι Τούρκοι αντεπιτέθηκαν και συνέλαβαν κατόπιν προδοσίας τον Διονύσιο. Τον έγδαραν ζωντανό οι Pax ELIAMEP κι έστειλαν ολόκληρο το δέρμα του τρόπαιο στην ISTANBUL (καλά το είπα κύριε Πρέσβη;). Ο Ντελής κι ο Λάμπρος κάηκαν ζωντανοί. Μετά από την αποτυχία της επανάστασης η περιοχή πέρασε από το λεπίδι και το θανατικό της Pax Οtomobili και ήταν τέτοια η δυστυχία που του Διονύσου του έδωσαν το χαρακτηρισμό “Σκυλόσοφος”

1612

Ξεκινάνε (5 Σεπτεμβρίου) επανάσταση ο Διονύσιος Τρίκκης κι ο ιερέας Μάνης Νεόφυτος στην Πελοπόννησο. Ζήτησε βοήθεια από τον Φίλιππο Γ’ της Ισπανίας αλλά … ουδέν

Αυτά τα ολίγα για τους “Παραδεισένιους” πρώτους Αιώνες της Pax Οtomatika

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Β.Β.ΣΦΥΡΟΕΡΑ – “ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ”

Λ.Π.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ – “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ”

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑΙ ΠΑΠΥΡΟΣ & ΗΛΙΟΣ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Αίγυπτος... και οχι μονο

του Μανούσου Καμπούρη
Δημοσιεύθηκε: 08:06 - 01/02/11

Οι πρόσφατες ταραχές, που οδηγούν σε καθεστωτικές ανατροπές στην αραβική βόρεια Αφρική, έχουν σημάνει συναγερμό στον πολιτικό και στον διπλωματικό κόσμο και έχουν ανησυχήσει τους αναλυτές. Κι αυτό διότι πιθανόν, με κομβικό σημείο την Αίγυπτο, να προκύψει ένας νέος "μαύρος κύκνος", δηλαδή μια κατάσταση που θεωρείται αδιανόητη ακόμη και στο επίπεδο της πρόβλεψης ενδεχομένων.

Κάτι τέτοιο θα είναι το δεύτερο αδιανόητο περιστατικό που λαμβάνει χώρα, μετά τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση, με εξίσου σοβαρές και παγκόσμιες συνέπειες, μέσα από ένα ντόμινο καθεστωτικών αλλαγών στην αραβική βόρεια Αφρική αλλά και γενικότερα στον μουσουλμανικό κόσμο.

Το φαινόμενο ξεκίνησε με τις κακές εσοδείες του τελευταίου έτους, που οδήγησαν τις τροφιμοεισαγωγούς χώρες σε εσπευσμένες κι αυξημένες αγορές τροφίμων πρώτης ανάγκης (σιτηρών και ριζιού), αύξησαν εκ νέου τις τιμές των τροφίμων και πυροδότησαν για μία ακόμα φορά τη λαϊκή δυσαρέσκεια σε πενόμενους πληθυσμούς.

Στην Τυνησία οι συγκεκριμένες ταραχές, που άρχισαν όπως δεκάδες άλλες ανά τον πλανήτη τα τελευταία 3 χρόνια (από παρόμοια κρίση στις τιμές των τροφίμων το 2008), πυροδότησαν ξαφνικά μια εστιασμένη αντίδραση, η οποία οδήγησε σε καθεστωτική αλλαγή.

Το εκρηκτικό μίγμα κοινωνικών ανισοτήτων, φτώχιας, δημογραφικής σφριγιλότητας, ανεργίας και πολιτικής καταπίεσης εξερράγη σε μια στιγμή όπου δεν φαινόταν ούτε η πιθανότερη ούτε η καταλληλότερη. Η διαφαινόμενη ανεπάρκεια τροφίμων είναι συζητήσιμο αν αποτέλεσε καν τη θρυαλλίδα. Όμως, οι διαδηλώσεις και οι ταραχές ήταν η σπίθα.

Από την Τυνησία η εξέγερση εξαπλώθηκε και σε άλλα συγγενή καθεστώτα, χωρίς καν γεωγραφική συνέχεια. Τεράστιες διαδηλώσεις ξέσπασαν στην Ιορδανία και στην Υεμένη, με αποκορύφωμα την Αίγυπτο. Το πρότυπο συμπαθητικής ανάφλεξης είναι εντυπωσιακό και θυμίζει εν πολλοίς τις "ποικιλόχρωμες επαναστάσεις" στην κεντρική Ασία, ενώ εντυπωσιακή είναι και η τεχνολογική διάσταση, με τα προγράμματα κοινωνικής δικτύωσης, που ενίσχυσαν την ανάφλεξη αλληλοδιαδόχως χωρών με μεγάλη γεωγραφική απόσταση.

Αυτή η παράμετρος, που είχε παρατηρηθεί σε μικρότερη κλίμακα στα επεισόδια του 2008 στην Αθήνα, αίρει κάθε σκιά περί χαμηλού μορφωτικού επιπέδου των εξεγερμένων και δείχνει την εθνοκοινωνική διάσταση: ανοιχτή εχθρότητα για την καταλήστευση του εθνικού πλούτου από τοπικά καθεστώτα, που έχουν ισχυρή εξωτερική -ιδίως δυτική, αλλά όχι μόνο- αποδοχή και ενεργή στήριξη.

Κρίσιμος ο ρόλος της Αιγύπτου

Η Αίγυπτος είναι χώρα μεγάλης σημασίας στη γεωπολιτική εξέλιξη του θέματος. Η στάση της μπορεί να επανακαθορίσει, για άλλη μία φορά, την όλη φύση του αραβικού κόσμου και της στάσης του απέναντι στη Δύση, και ειδικότερα απέναντι στο Ισραήλ. Εκτός από μικρές, πλην σημαντικές, χρηματιστηριακές αναταράξεις, που προκαλούνται λόγω της ιδιότητάς της ως μείζονος εισαγωγέα σιτηρών και εξαγωγέα βάμβακος, η Αίγυπτος ελέγχει τη διώρυγα του Σουέζ, απ’ όπου διέρχονται περίπου το 1/3 του πετρελαίου και το 8% του εμπορίου διεθνώς.

Αναστολή της απρόσκοπτης διέλευσης θα είχε μεγάλες αληθείς συνέπειες στους χρόνους και στα κόστη των θαλασσίων μεταφορών και στην παγκόσμια οικονομία, στις οποίες θα πρέπει να προστεθούν πιθανές κρίσεις πανικού των χρηματαγορών.

Οι εξελίξεις στην Αίγυπτο δεν είναι εύκολα προβλέψιμες. Υφίσταται συγγενής έχθρα μεταξύ του στρατού και της αστυνομίας, με τον πρώτο να απολαμβάνει τη λαϊκή αποδοχή και τη δεύτερη να συγκεντρώνει την απέχθεια των μαζών, ενώ ο -πρακτικά δικτάτορας- Μουμπάρακ στηρίζεται στη δεύτερη, αλλά προέρχεται από τον πρώτο, ως πολιτικός διάδοχος του δολοφονημένου από ισλαμιστές στρατιώτες Σαντάτ.

Πιθανόν οι ανώτεροι αξιωματικοί του στρατού (συνήθως συνταγματάρχες), που από το 1952 κυριαρχεί στο στερέωμα, έχοντας άμεσους δεσμούς με τους υφισταμένους τους, να ανατρέψουν την ανώτατη ηγεσία θεωρώντας την μέρος του προβλήματος, καθώς μέχρι τώρα στήριζε τον Μουμπάρακ και την πολιτική του προς τις ΗΠΑ και το Ισραήλ.

Η επαμφοτερίζουσα στάση αναμονής του στρατού, που επιχειρεί την εξελικτική αλλαγή με ήπια αποχώρηση του Μουμπάρακ, οικειοθελή, αν και εξαναγκαστική, μπορεί να ανατραπεί αν δεν ευδοκιμήσει, λόγω της φιλαρχίας του ιδίου αλλά και των δομών του (ιδίως του αστυνομικού κράτους). Τότε τα μεσαία στελέχη πιθανόν να θεωρήσουν τα ανώτατα διεφθαρμένα, καιροσκοπικά και αντιδραστικά, με αποτέλεσμα δυναμική κίνηση ανατροπής τους κι εξυγίανσης του στρατεύματος.

Μια τέτοια εξέλιξη, ακόμη κι αν οδηγήσει σε διατήρηση του καθεστώτος -ή έστω του καθεστωτικού ρόλου του στρατού- θα είναι επισφαλής: αν η Αίγυπτος δεν δείχνει συντεταγμένη με την ταυτόχρονη διάρρηξη της στρατιωτικής ιεραρχίας, την πτώση του καθεστώτος και το πολυδιασπασμένου χαρακτήρα εξεγερτικό κίνημα, θα ακολουθήσει πιθανώς περίοδος χάους.

Όμως, μια τέτοια εξέλιξη είναι ιστορικά συνεπής για τη χώρα (όπου τα πραξικοπήματα γίνονται από ανώτερους κι όχι από ανώτατους αξιωματικούς, από την εποχή του Νάσερ) και θρησκευτικώς αντιπροσωπευτική: παρά την άγρια καταστολή επί 30 έτη, ο συντηρητισμός κι ο ισλαμισμός είναι διάσπαρτες θρησκευτικές πεποιθήσεις των στελεχών.

Ο παράγοντας Μουσουλμανική Αδελφότητα

Η καταστελλόμενη Μουσουλμανική Αδελφότητα (εν πολλοίς ιδεολογικός προάγγελος της Νέας Τζιχάντ εδώ και δεκαετίες), που έχει και ισχυρότατο κοινωνικό προνοιακό ρόλο (όπως άλλωστε και η Χεζμπολάχ στον Λίβανο και η Αλ Κάιντα σε πολλές χώρες) θα "δικαιωθεί".

Μέχρι τούδε η Μουσουλμανική Αδελφότητα δεν πρωτοστατεί στις διαδηλώσεις, όμως η δυτική αντίληψη περί φιλελεύθερων δημοκρατών, που εξεγείρονται υπέρ ελεύθερων εκλογών και αντιπροσωπευτικού πολιτικού συστήματος, ενδεχομένως να αποδειχτεί όπως και στην περίπτωση του Αφγανιστάν και του Ιράκ ονειροφαντασίωση: η αδικία, η ανέχεια και η περιθωριοποίηση προφανώς ούτε αίρονται αλλά ούτε και ενδιαφέρονταιγια δυτικού τύπου κοινοβουλευτικά συστήματα.

Καθόλου τυχαία, το κοινωνικό μοντέλο απέδωσε συντριπτικά στην Τουρκία, με ισχυρές και διαδοχικές κυβερνήσεις ισλαμιστών κοινωνικού προσώπου, που αποκαθηλώνουν φανατικά κοσμικό, δυτικόφρον και διαπλεκόμενο στρατοκρατικό καθεστώς. Η διάκριση τυχόν τουρκικού δακτύλου, εκ μέρους του παντουρκιστή και πανισλαμιστή Νταβούτογλου πίσω από τις βορειοαφρικανικές εξεγέρσεις είναι δυσχερής σήμερα, αλλά οι ομοιότητες και οι συσχετίσεις δεν μπορούν να παραγνωριστούν.

Δεν είναι τυχαίο ότι πλήττονται καθεστώτα απολυταρχικά, αλλά φιλικά προς τη Δύση. Ο εξίσου βάναυσος Άσαντ της Συρίας, που διατηρεί εγκάρδιες σχέσεις με Ιράν, Χεζμπολάχ και ισλαμική Τουρκία σε βαθμό ανεπίτρεπτο για τη δυτική αντίληψη
(ιδίως των ΗΠΑ και του Ισραήλ), ενώ αρνείται ελευθερίες που θεωρεί επικίνδυνες για τη χώρα).

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

"Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ" στο θέατρο Ρουφ για 30 παραστάσεις


Πρεμιέρα: Παρασκευή 11/02/2011 στις 21:30
Σάββατο & Κυριακή [20:30]
Δευτέρα & Τρίτη [21:30]
[15 ευρω: κανονικό] [12 ευρω: φοιτητικό]
3 ΕΥΡΩ από κάθε εισιτήριο θα διατίθεται στο ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΝΕΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ «ΦΛΟΓΑ»
Το κείμενο της παράστασης βασίζεται σε αληθινές ιστορίες και γράφτηκε μετά από αυτοσχεδιασμούς των ηθοποιών.
Παίζουν: Βάνα Πεφάνη - Κυριάκος Κοσμίδης

Σκηνοθεσία: Βάνα Πεφάνη
Σκηνικά: Γιώργος Λυντζέρης
Κοστούμια: Ιωάννα Ζαφειροπούλου
Σχεδιασμός Φωτων: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Χορογραφίες: Κυριάκος Κοσμίδης
Μουσική: DNA –Αλέξανδρος Χρηστάρας, Μιχάλης Νιβολιανίτης
Video: Γιάννης Καρκανεβάτος
Επιστημονικός σύμβουλος: Πάρις Κοσμίδης, Διευθυντής Ογκολογικού Τμήματος τουνοσοκομείου Υγεία
Βοηθός σκηνοθέτη: Νικολίνα Μουαιμή
Βοηθός χορογράφου: Σοφία Μιχαήλ
Φωτογραφίες: Γιάννης Βασταρδής
________________________________________
Λίγα λόγια για το έργο:

Η ιστορία μας είναι απλή ...σαν παραμύθι. Δύο άνθρωποι γνωρίζονται, ερωτεύονται, παντρεύονται και κάνουν δύο παιδιά. Ζουν ευτυχισμένοι για 6 χρόνια περίπου μέχρι την στιγμή.. που ο άντρας μαθαίνει ότι έχει καρκίνο. Παλεύει για δύο χρόνια με την αρρώστια και στο τέλος νικάει.. η αρρώστια. Ηγυναίκα ένα χρόνο μετά, καλείται να μιλήσει σε κόσμο για την απώλεια. Το βράδυ της ομιλίας της, ξαναζεί στιγμές απ' το παρελθόν της, τακτοποιεί εκκρεμότητες,τολμά να μιλήσει πρώτη φορά για τον ελέφαντα...
Η ιστορία μας είναι απλή. Αυτό που βιώνουν οι άνθρωποι που έρχονται αντιμέτωποι με τον θάνατο, την αρρώστια και την απουσία, δεν είναι απλό. Όταν μέσα από όλες αυτές τις θλιβερές και επώδυνες καταστάσεις,συνειδητοποιείς και ξαναβρίσκεις το νόημα της ζωής τότε.. συντελείται το θαύμα. Όταν δε την στιγμή που αντιμετωπίζεις τον θάνατο, δίνεις ένα μάθημα για τη ζωή τότε η ιστορία σου γίνεται παραμύθι. Όπου δεν «ζήσαν αυτοί καλά και μείς καλύτερα», αλλά «μακάρι αυτοί... να μας μάθουν... να ζούμε καλύτερα».

Η μπίζνα της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου

Το έλαβα μέσω e-mail και το δημισιεύω:

Ελλάς το μεγαλείο σου !!!!
Αυτές είναι μπίζνες..
Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω η κοινοπραξία και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
Ασφαλώς θα πήραν και οι πολιτικοί μας τις προμήθειες τους... δεν ξέρω ,,, λέω…..
__________________________________________
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές.
Από αυτά:
· Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα,
με κρατικές εγγυήσεις.
Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος,
δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.
(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039,
δηλαδή επί 35 χρόνια.
Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές.
Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία,
δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο

η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.

(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ:

Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)

Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα»,
τις λέγανε απλώς «αποικιακές».
Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει
η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα
κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο)
να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια.
Η απάντηση είναι απλή:
πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη.

Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.

Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια
στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252,
δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος.
(Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).
Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται
«Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός
δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα,
θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς
σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.
Αλλά ακόμα κι αν ο κράτος επέμενε να εισπράττει διόδια επί 35 χρόνια, ώστε να μαζέψει 2,7
φορές την αξία της γέφυρας, έχει κάποια διαφορά να πληρώνεις διόδια στο κράτος και
όχι σε κοινοπραξίες εταιρειών.
Διότι τα λεφτά που πάνε σε κοινοπραξίες δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ, ενώ τα λεφτά που πάνε στο κράτος,
όλο και κάποια τρύπα θα μπαλώσουν.

Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος,
αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (296 δισ.) της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (370 δισ.),
δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό,
αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια.
Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει
στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα,
για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της.
Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι
και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, …..
βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες
(πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει
τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%.
Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο.

Αλλά το πιο άσχετο απ’ όλα είναι αυτές οι επικλήσεις στον Χαρίλαο Τρικούπη,
που οραματίστηκε τη ζεύξη Ρίου Αντιρρίου για να φέρει την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα.
Διότι ο Χαρίλαος Τρικούπης δεν οραματίστηκε τη ζεύξη για να περνάνε ΙΧ, που άλλωστε τότε δεν υπήρχαν καν.
Την οραματίστηκε για να περάσει το τρένο. Και από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου τρένο δεν περνάει,

με συνειδητή πολιτική απόφαση, για να μη μειώνει τα περιθώρια κέρδους της κοινοπραξίας

που την εκμεταλλεύεται. (Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν περνάνε λεωφορεία από την Αττική Οδό).

Υπ’ αυτήν την έννοια, το όραμα του Τρικούπη όχι μόνο δεν υλοποιείται, αλλά καθίσταται ακόμα
πιο ανεδαφικό, αφού πλέον για να περάσει τρένο πρέπει να γίνει υποθαλάσσια σήραγγα – νέοι εργολάβοι,
νέος δανεισμός, νέες επωφελείς Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα-
ή να το περνάνε απέναντι με το φεριμπότ.
¨Όλ’ αυτά είναι αμφίβολα για τα επόμενα 35 χρόνια, που το πέρασμα βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια,
σκληρούς και αποφασισμένους φραγκοφονιάδες, αλλά οι κάτοικοι της υποανάπτυκτης Ηπείρου
που περιμένουν το τρένο από την εποχή του Τρικούπη,
μπορούν να νιώθουν περήφανοι για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Από τους Κακοήθεις

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2011/01/blog-post_3948.html

ΑΓΩΓΗ ΙΝΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ!

ΙΝΚΑ ΔΤ 286/10.02.11

ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Το ΙΝΚΑ, από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών, κατέθεσε χθες, Συλλογική Αγωγή για το απαράδεκτο καθεστώς των Διοδίων, μέσω του Νομικού Συμβούλου μας Δικηγόρου στον ΑΠ, κο Γιάννη Μυταλούλη.

Η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον αυτού του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες.

Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω όσον αφορά τα Διόδια:

· Οι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη και μπορούν να συντηρούνται θαυμάσια από το κράτος.

· Η εκχώρηση των περισσοτέρων ελληνικών δρόμων έγινε με τριτοκοσμικές συμβάσεις όπως και τα ποσοστά π.χ.:

(Α) περίπου 40% απευθείας χρηματοδότηση από το κράτος, δηλαδή από τον φορολογούμενο πολίτη.

(Β) 50% δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Κράτους, δηλαδή του φορολογούμενου πολίτη.

(Γ) ένα μικρό ποσοστό 10% χρήματα από την ίδια την εταιρεία!

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν προκαταβολικά πληρωμή διοδίων για έργα που θα γίνουν – εξ ου και το γνωστό ανέκδοτο με τον τυροπιτά που ζητά το αντίτιμο της τυρόπιτας που θα σερβίρει μετά από ένα χρόνο.

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν διόδια για έργα που έληξε ο χρόνος παράδοσης και μένουν ακόμα καρμανιόλες, χωρίς ούτε τους προβλεπόμενους παράλληλους δρόμους.

Την ώρα που όλος ο Ελληνικός Λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού.

Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων.

ΝΤΡΟΠΗ!

Να μπει τέλος στη συνεργασία του κυβερνήσεων με την δικτατορία των εργολάβων!

Τα χρήματα και οι πόροι, να διατεθούν

σε παραγωγικές επιχειρήσεις.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ

ΥΓ: Την Τετάρτη 04/05/2011 Συζητείται η Συλλογική Αγωγή του ΙΝΚΑ για τα Διόδια, στο Πρωτοδικείο Αθηνών, να είμαστε όλοι εκεί.

Το μήνυμα είναι έτοιμο για αποστολή με τα ακόλουθα συνημμένα αρχεία ή συνδέσεις:
286 INKA DT_ DIODIA STOP_Ekdikasi_04.05.11_PPA 10.02.11.doc

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Η σύγχρονη ιστορία γράφεται στην Κερατέα!

πηγή:
http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=4683
http://antixyta.blogspot.com





Ένα κείμενο που θα το διαβάσουμε όλοι μας πολλές φορές.


του Γιώργου Ζώη

από το ένθετο "κοντεϊνέρ" σελ. 42, που δημοσιεύεται στη σημερινή έκδοση της Ελευθεροτυπίας.



Κερατέα Will Not Be Televised


"Από τις 31 Δεκεμβρίου του 2010 όλοι οι τιμωρημένοι με πειθαρχικές ποινές ένστολοι των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας απαλλάσονται από τις μέχρι τότε επιβληθείσες ποινές τους"

Ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας


Η βία των ενστόλων, ψυχολογική και σωματική, από τα ακριτικά στρατόπεδα μέχρι την πλατεία Συντάγματος, από τις παρελάσεις μέχρι τις πορείες, από τα στρατιωτικά γραφεία μέχρι τα αστυνομικά κελιά, έλαβε χάρη. Το τελευταίο φύλο συκής της δημοκρατίας έπεσε, φανερώνοντας τα πραγματικά της γεννετήσια όργανα: τα όργανα της τάξης της.


Κερατέα Will Not Be Televised. Ένας στρατός κατοχής εναλάσεται με βάρδιες από την Αθήνα. Εκπροσωπεί την κατασκευάστρια εταιρεία που διεκδικεί το πιο επικερδές σύγχρονο προϊόν: τα σκουπίδια. Στην Κερατέα γράφεται η σύγχρονη ιστορία. Κάτοικοι στα όπλα. Αντιασφυξιογόνες μάσκες στις τσάντες με τα ψώνια, πέτρες σε γυμνά χέρια, μολότοφ χωρίς κουκούλες. Το χάσμα των γενεών γεφυρώνεται στα οδοφράγματα. Η σύγκρουση ως μορφή αντίστασης.

Η αυτόματη καταδίκη της σύγκρουσης είναι το ίδιο ανόητη με την αρμονική θεωρία της συνύπαρξης των τάξεων. Προέρχεται από τα φοβισμένα αντανακλαστικά συνταξιούχων διανοούμενων, εισοδηματιών καλλιτεχνών, ξελιγομένων αρθρογράφων και ρυτιδιασμένων παρουσιαστών που αγωνιούν να εξασφαλίσουν μικρότερα κουρέματα παχυλών μισθών και επιχορηγήσεων. Η πένα τους μούλιασε, τα χείλη τους μάτωσαν, οι φωνές τους βράχνιασαν. Απλά ζητιανεύουν δημόσια, ατομική αστυνομική προστασία.

Η βασική ιστορική αντίθεση είναι εδώ ξανά: φτωχοί εναντίον πλουσίων. Το τέλος της Ιστορίας τελείωσε. Η ουρά της πορείας έγινε η πορεία. Οι δεκάδες γνωστοί άγνωστοι έγιναν χιλιάδες άγνωστοι γνωστοί. Τα πιτσιρίκια χουλιγκάνια έγιναν εξαγριωμένοι παππούδες. Τις μολότοφ δεν τις πετάνε εξωγήινοι. Είναι μαθητές, μεταπτυχιακοί, άνεργοι, εργαζόμενοι, δάσκαλοι, μετανάστες και Έλληνες.

Ας σταματήσουμε να είμαστε ηδονοβλεψίες συγκρούσεων και απαθείς θεατές στα παραπάνω στενά. Οι συγκρούσεις δεν είναι συναυλίες για να τραβάμε με τα κινητά μας, δεν είναι live σινεμά για να παρακολουθούμε με ασφάλεια, δεν είναι θέατρο του δρόμου για να χειροκροτούμε τους ηθοποιούς.

Η Κερατέα μας μαθαίνει τον συνεχή χωροχρόνο. Η προσυγκέντρωση ξεικινά από τα δωμάτιά μας, τα σπίτια μας, τις γειτονιές μας. Το τέλος της πορείας πρέπει να είναι η αρχή μιας άλλης. Το άνοιγμα μιας λεωφόρου πρεπει να σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός στενού. Καμία επιστροφή στα προάστια, καμία ανασκόπηση για καφέ, καμία θέαση της παρουσίασης των τηλεοπτικών ειδήσεων. Οι πραγματικές ειδήσεις παρακολουθούνται ταυτόχρονα από αυτούς που τις δημιουργούν.

Δεν έχει νόημα η αναμονή και πραγματοποίηση μιας πορείας ανά δύο μήνες ώστε να ικανοποιούμε το εξεγερτικό μας απωθημένο. Ξεσπάμε σπάζοντας και μετά σπάμε ξεσπασμένοι. Γινόμαστε η βαλβίδα που αφαιρεί την πίεση, ξεφυσάμε την οργή μας, σβήνουμε το μάτι που καίει από κάτω μας. Είναι σαν το κάλεσμα της πορείας να γίνεται από το ίδιο το κράτος. Η χρονική συνέχεια στην Κερατέα κάνει την διαφορά. Κάθε μέρα και νύχτα ο δρόμος κατοικείται. Μια πορεία χωρίς πορεία.

Η δημοκρατία αυτοκτόνησε. Το πριν τελείωσε και το μετά ξεκίνησε. Το μόνο που μένει είναι το τώρα. Και θα αντιστεκόμαστε, ακόμη και με βία, χωρίς καμία ενοχή. Νικήσατε ιδεολογικά χτίζοντας την οικονομική βάση. Τώρα που καταρέετε οικονομικά, γκρεμίζεστε ιδεολογικά. Παίζετε το τελευταίο σας χαρτί: δεν έχετε όνειρα να πουλήσετε και προσφέρετε υπηρεσίες για την αποφυγή του εφιάλτη. Είναι το τελευταίο σας επενδυτικό προϊόν που ρίξατε στην ιδεολογική αγορά. Μας καλείτε να σας εμπιστευθούμε για να διώξετε τον εφιάλτη μακριά. Σας πιστεύουμε. Έχετε μεταφέρει τα χρήματά σας, έχετε κλειδώσει τις επαύλεις σας, έχετε βγάλει τα εισιτήρια διαφυγής. Αλλά ο πλούτος δεν είστε εσείς, είμαστε εμείς.

Μια μικρή μετατόπιση λίγων δεκάδων μέτρων είναι αρκετή. Από το δρόμο στα κτήρια λήψης αποφάσεων. Η κατάληψη είναι πάντα θέμα κάλυψης κυβικών μέτρων από έναν απόλυτα προσδιοριζόμενο αριθμό ανθρωπίνων σωμάτων. Και εάν ο όγκος καλυφθεί, τότε μόνο το ολοκλήρωμα στο χρόνο θα δείξει αν το εγχείρημα πραγματικά θα πετύχει.

Η σύγκρουση δεν είναι ούτε λύση, ούτε αυτοσκοπός, ούτε η αιτία. Η σύγκρουση είναι το μέτρο έκφρασης. Σε όσους ρωτάνε και τι θα γίνει; απαντάμε γίνεται. Σε όσους ρωτάνε και τι έγινε, απαντάμε γίνεται. Σε όσους ρωτάνε και τι γίνεται; απαντάμε ιστορία. Γιατί η ιστορία δε μετριέται με μέρες αλλά με αιώνες. Γιατί όσα γίνονται τώρα δεν παρά σημεία στην αναπάντεχη εξέλιξή της. Και μόλις αντιληφθούμε ότι γίνεται ιστορία, το επόμενο βήμα είναι να αντιληφθούμε ότι δεν υπάρχει ιστορία αλλά ιστορικοί. Και είσαι τυχερός αν γίνεις ιστορικός του παρόντος.

Η διεκδίκηση των χώρων λήψης αποφάσεων δεν είναι η κατάληξη, είναι η αφετηρία. Η σύγκρουση δεν θα είναι η τελευταία λέξη, θα είναι η πρώτη. Με την προσδοκία η πρώτη να είναι και η τελευταία.

Yπογράψτε για την απελευθέρωση 35 Αιγυπτίων ακτιβιστών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα

το έλαβα μέσω e-mail και το προωθώ:

Σας προωθώ mail της Διεθνούς Αμνηστίας που έλαβα με νεώτερα για την απελευθέρωση προσωπικού της Διεθνούς Αμνηστίας καθώς και δράση συλλογής υπογραφών μέσω ηλεκτρονικής έκκλησης για την απελευθέρωση ακτιβιστών στην Αίγυπτο.
Παρακαλώ προωθήστε σε φίλους και γνωστούς (πάντα οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις μπαίνουν σε κρυφή κοινοποίηση BCC).
Αγαπητοί ακτιβιστές και αγαπητές ακτιβίστριες,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα μέλη του προσωπικού της Διεθνούς Αμνηστίας που κρατούνταν από τις αστυνομικές αρχές της Αιγύπτου απελευθερώθηκαν αργά το βράδυ της Παρασκευής, μετά από μιάμιση μέρα στο κρατητήριο.
Παραμένουν, όμως, υπό κράτηση 35 αιγύπτιοι ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δικηγόροι και δημοσιογράφοι, που επίσης είχαν συλληφθεί την Πέμπτη στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Δικαίου Χισάμ Μουμπάρακ (ΚΔΧΜ). Η Διεθνής Αμνηστία τους θεωρεί κρατούμενους συνείδησης και ζητά την άμεση απαλευθέρωσή τους.
Παρακαλούμε να συνεχίσετε να λαμβάνετε δράση σε αυτό το link: http://www.amnesty.org.gr/egypt-take-action-for-human-rights-activists-in-detention
Με ακτιβιστικούς χαιρετισμούς,
Δήμητρα Πασχαλίδου
Συντονίστρια Ακτιβισμού
Διεθνής Αμνηστία - ελληνικό τμήμα
Τ.: 210 3600628 begin_of_the_skype_highlighting 210 3600628 end_of_the_skype_highlighting
Dimitra Paschalidou
Activism Coordinator
Amnesty International - greek section
Τ.: +30 210 3600628 begin_of_the_skype_highlighting +30 210 3600628 end_of_the_skype_highlighting

ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!

Το έλαβα μέσω e-mail και το δημοσιεύω:

Να ποιά είναι η ιστορία με αυτά τα καθίκια. Δέστε και την γραμμή αίμματος του
αλητάμπουρα Χριστοφοράκου. Του τότε και του νύν. Τα καρκινώματα πατέρας
και γυιός.
Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες νεκροί από την μαλθουσιανή μεθόδευση των
Ούνων κατακτητών τον χειμώνα του 1941.
Εκατομύρια Έλληνες αγέννητοι, υποδουλωμένοι από τους ίδιους ανθρώπους.

Carl Friedrich von Siemens. Από τους βασικούς χρηματοδότες του Χίτλερ. Κάθε
αναφορά στην ναζιστική του δράση έχει απαλειφθεί.

Νικόλαος Χριστοφοράκος (κέντρο), γνωστός και ως ο Έλληνας Μένγκελε. Πατέρας του
Μιχάλη Χριστοφοράκου. Αθωώθηκε λόγω αμφιβολιών στην δίκη των δοσίλογων
παρότι αναγνωρίστηκε από εχθρούς και φίλους. Συνεργαζόταν με την Γερμανική διοίκηση.
Κατέδιδε όσους διοχέτευαν φαρμακευτικό υλικό από τον Ερυθρό σταυρό σε αναξιοπαθούντες
(τον χειμώνα της γενοκτονίας) και αντάρτες (τα επόμενα χρόνια της κατοχής). Ο δικαστής
που τον αθώωσε, βασίστηκε στην μαρτυρία του πολιτικού Πάνου Χατζηπάνου, που
μετέπειτα έγινε υπουργός δικαιοσύνης. Μέλος της Γερμανικής τεκτονικής στοάς. Αργότερα,
ως υπουργός συνελήφθει και καταδικάστηκε για χρηματισμό. Έτσι εξηγούνται και κάποια
ενδιαφέροντα ευρήματα από προσωπικά αρχεία του κυρίου Μιχάλη Χριστοφοράκου που
σύντομα θα έρθουν στο φως της δημοσιότητας.
http://www2.rizospastis.gr/getImage.do?size=medium&id=99335&format=.jpg
Από νοσοκομείο της Αθήνας,χειμώνας
1941 - 1942.


Ένα ισχυρό χαστούκι στα σχέδια της νέας τάξης! Χιλιάδες Έλληνες στην συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτη!

πηγή: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=42434:2011-02-07-140000&catid=24:katxriseis-i-xrrisima&Itemid=204

«ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»
βροντοφώναξαν χιλιάδες Έλληνες, που κρατώντας ελληνικές σημαίες, κατέκλυσαν σήμερα την πλατεία Συντάγματος!!

Διαδηλώνοντας ειρηνικά, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να παραλάβουν την νέα "προηγμένης τεχνολογίας" κάρτα. Μια κάρτα που, με το πρόσχημα της "διευκόλυνσης του πολίτη", θέλουν θα αντικαταστήσει ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης, βιβλιάριο υγείας ... Με πρόσχημα την δική μας διευκόλυνση προσπαθούν να μας επιβάλουν την κάρτα-εφιάλτη που θα καταγράφει τις καθημερινές μας αγορές, συναλλαγές, συνήθειες, και θα ελέγχει τις κινήσεις μας.

Ένα ισχυρό χαστούκι στα σχέδια της νέας τάξης! Χιλιάδες Έλληνες στην συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτη!

Οι ανεξάρτητες, ακομμάτιστες, ελληνικές φωνές των Ιστολόγων
δεν θα μπορούσαν να λείπουν από μια τέτοια συγκέντρωση. Σε αντίθεση με τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ που σκοπίμως αποσιώπησαν το γεγονός, τα Ιστολόγια διαφήμισαν την συγκέντρωση, οργανώθηκαν και έδωσαν το παρόν!

Ήμασταν εκεί, μαζί με πολλά μέλη των Ακομμάτιστων Ελλήνων Ιστολόγων, γνωριστήκαμε με φίλους bloggers από Αθήνα και επαρχία, και ήλθαμε σε επαφή με τους Έλληνες YouTubers που ανέλαβαν μαζί με το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο την οργάνωση της συγκέντρωσης. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές!



Σήμερα χιλιάδες Έλληνες, αποδείξαμε ότι είμαστε ενωμένοι, είμαστε σε εγρήγορση, θέλουμε και μπορούμε να ανατρέψουμε τα σχέδια κάποιων για έλεγχο και ηλεκτρονικό φακέλωμα!"Κάρτα του πολίτη";;;Ευχαριστούμε αλλά ΔΕΝ θα πάρουμε...

Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=42434:2011-02-07-140000&catid=24:katxriseis-i-xrrisima&Itemid=204#ixzz1DLr0ovbT

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου