Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025

Το Κορίτσι με το Τατουάζ> -Υπήρχε μια μεταλλική οσμή που όμοια της δεν έχω ξαναμυρίσει. Μύριζε έντονα καμμένο σίδερο, κάπως σαν μεταλλική γεύση

 https://kourdistoportocali.com/news-desk/to-koritsi-me-to-tatoyaz/

Ακολουθούν Γεγονότα μόνο>

Το Μυστηριώδες κόψιμο των καλωδίων

Κωνσταντίνος Χρυσάγης (νεκρός διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ)>  Στο Παλαιοφάρσαλο υπήρξε το μεσημέρι βραχυκύκλωμα και μετά ρήξη του αγωγού της εναέριας γραμμής επαφής. «Να έχει σταματήσει το τρένο, να στέκεται και να πέσει η γραμμή; Δεν έχει ξανασυμβεί» είιπε ο Κ. Χρυσάγης και συμπληρώνει ότι «το είδαν οι Ρυθμιστές Έλξης από τη Θεσσαλονίκη, που επιτηρούν τα ηλεκτρικά φορτία. Ο συρμός εκκενώθηκε και πήγε με μηχανές diesel μέχρι τη Λάρισα και μετά συνέχισε για Θεσσαλονίκη.» Επειδή η γραμμή ανόδου δεν έχει ρεύμα, όταν ανεβαίνει το μοιραίο Intercity 62, «το φέρνει από τους Παλαιοφαρσάλους σιγά-σιγά από την κάθοδο μέχρι τη Λάρισα, κανονικά με κυκλοφοριακές διατυπώσεις και τα λοιπά, ηλεκτροκίνητα».

Το Μυστηριώδες λάθος του σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά

Ήταν 19 Μαρτίου 2023, σχεδόν 20 μέρες μετά το δυστοπικό συμβάν των Τεμπών όταν ο Theofilos Nikolaidis θα έκανε την εξής ανάρτηση>
Αυτό είναι το ψαλίδι του θανάτου που έστειλε το μοιραίο τραίνο στην γραμμή καθόδου. Εδώ υπάρχει μια λεπτομέρεια που δεν βλέπω κανείς να την έχει αναδείξει. Πριν από το Intercity σε αυτές τις γραμμές πέρασε ο Προαστειακός και οδηγήθηκε και αυτός στην άλλη γραμμή. Ο μηχανοδηγός το αντιλήφθηκε έγκαιρα ευτυχώς, ειδοποίησε τον κυρ Βασίλη, άρα ο κυρ Βασίλης ενημερώθηκε για το λάθος κλειδί και έκανε όπισθεν μετά από συνεννόηση ΜΑΖΙ ΤΟΥ και βρέθηκε πίσω στην γραμμή ανόδου πίσω ασφαλώς από το ψαλίδι. Για να συνεχίσει την κανονική πορεία του όπως και έπρεπε, ο κυρ Βασίλης γύρισε το κλειδί στην σωστή θέση γιατί αλλιώς ξεκινώντας πάλι ο Προαστειακός θα περνούσε πάλι απέναντι. Σωστό ως εδώ; Άρα ο κυρ Βασίλης γυρίζει το κλειδί, το ψαλίδι ανοίγει την γραμμή προς την άνοδο και ο Προαστειακός φεύγει κανονικά από την γραμμή ανόδου. Λίγα λεπτά από πίσω έρχεται το 62.
Ο κυρ Βασίλης είπαμε διόρθωσε το κλειδί λίγο πριν. Πώς λοιπόν ξανά βρίσκεται το 62 στην γραμμή καθόδου; Επειδή απλά ο κυρ Βασίλης μόλις πέρασε ο Προαστειακός ξαναγύρισε το κλειδί και έστειλε το 62 στον θάνατο. Να δεχτώ πως την πρώτη φορά έγινε λάθος. Μετά όλο τον σαματά, με το τραίνο να κάνει όπισθεν και αυτός να διορθώνει το κλειδί, ποιος ο λόγος μετά να το ξαναγυρίσει; Ανθρώπινο λάθος πάλι; Λυπάμαι να σας πω πως καμία λογική δεν δέχεται δεύτερο ανθρώπινο λάθος μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Καμία λογική δεν δέχεται ότι αφού έκανε το πρώτο λάθος και ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΛΑ, καμία λογική δεν δέχεται ότι από λάθος ξαναγύρισε το κλειδί αμέσως μετά αφού διαπίστωσε ο ίδιος το λάθος του.
Τα υπόλοιπα ας τα ψάξει να τα βρει η Δικαιοσύνη…

Η Μυστηριώδης απραξία των διασωστών και η Θυσία της Ιφιγένειας

-Ηταν πάνω στον δρόμο όλοι. Ασθενοφόρα, περιπολικά, πυροσβεστική. Οι αστυνομικοί είχαν ακουμπισμένα τα χέρια οι αστυνομικοί στα καπό λες και ήταν σερίφηδες στην Αμερική και απλά κάθονταν και μας κοίταγαν.

«Λένε πως σκοτωθήκανε τα παιδιά στην σύγκρουση και μετά απανθρακωθήκανε. ΟΧΙ!
Ημουν ανάσκελα, έβλεπα το βαγόνι που καιγότανε, όπως το είδαν και άλλοι επιζώντες.
Τα παιδιά ουρλιάζανε “εδώ βοήθεια, εδωωω”.
Βλέπαμε πάνω τα χέρια να κουνιούνται…
Το βαγόνι είχε λιώσει…
Να ουρλιάζουν και να φωνάζουν μέχρι που σβήσαν οι φωνές τους.
Και σίγουρα δεν ήταν πέντε άτομα που λένε ορισμένοι. Τα παιδιά επιζήσανε της σύγκρουσης.
Δεν είναι μόνο τα ηχητικά!
Το βεβαιώνουμε και εμείς που επιζήσαμε.
Και δεν μπορεί κανείς να μου κλείσει το στόμα.
Ημουν σε σημείο που ήταν ορατό το βαγόνι.
Και άκουγα.
Και έβλεπα.
Τα παιδιά επιζήσανε και καήκανε.
Οπως και η Ιφιγένεια ζούσε και την αφήσανε και πέθανε.
Και όπως στην συνέχεια δεν βοηθήσανε κανέναν.
Δεν ήρθαν!
Ηταν πάνω στον δρόμο όλοι.
Ασθενοφόρα, περιπολικά, πυροσβεστική.
Εκείνο το βράδυ, επειδή δεν ήξερα την περιοχή, φαντάστηκα ότι δεν υπήρχε δρόμος να προσεγγίσουν το σημείο. Αλλά δεν ήταν έτσι.
Η ουσία είναι πως ήταν πάνω στον δρόμο όλοι και δεν κατέβηκε κανείς να προσφέρει βοήθεια στον κόσμο.
ΚΑΝΕΙΣ!
Και τους σοβαρά τραυματίες οι φοιτητές τους απεγκλωβίσανε και τους βγάλανε.
Ολοι ήταν από πάνω, στον δρόμο, και κοιτάγανε!
💥Το ξέρετε ότι πετούσαν σκοινιά στους επιζώντες να σκαρφαλώσουν;
💥Tο ξέρετε οτι δίναν εργαλεία στα παιδιά να κόψουν σίδερα να απεγκλωβίσουν κόσμο;
💥To ξέρετε ότι ακόμη και όταν ανεβήκαμε πάνω δεν μας δώσαν ένα μπουκάλι νερό και μια κουβέρτα;
💥Το ξέρετε ότι φέρανε τραυματισμένη κοπέλα και την αφήσαν κάτω στο έδαφος σε ένα πλαστικό φορείο, χωρίς μια κουβέρτα, αυτές τις ασημί που δίνουνε στους τραυματίες και την είχαν μιάμιση ώρα πεταμένη στην άσφαλτο;

Κι όταν φώναξα- άρχισα να συνέρχομαι κάπως από το σοκ και είχα βήχα πολύ και δεν μπορούσα να μιλήσω- ήταν πίσω μου τα περιπολικά και είχαν ακουμπισμένα τα χέρια οι αστυνομικοί στα καπό λες και ήταν σερίφηδες στην Αμερική και απλά κάθονταν και μας κοίταγαν.
Το φορείο με το κορίτσι ήταν μιάμιση ώρα στην άσφαλτο και απλά κοιτάγανε, απλά, δεν κάνανε τίποτα.
Κι όταν φώναξα πήγε ο αστυνομικός μπροστά στα ασθενοφόρα και λέει “ελάτε, φωνάζουνε, υπάρχει τραυματίας”.
Και όταν ήρθε κάποιος από το ασθενοφόρο και του είπα γιατί δεν παίρνετε το κορίτσι μου είπε πως δεν την παίρνουν γιατί δεν μπορούν να την μετακινήσουν αν δεν την δει πρώτα γιατρός.
-“Ωραία λέω, να την δει γιατρός”.
-“Δεν έχουμε μου λέει, υπάρχει μόνο ένας γιατρός που κατέβηκε κάτω.”
Δηλαδή, μιάμιση ώρα μετά, σε ένα τέτοιο δυστύχημα, δέκα χιλιόμετρα από την Λάρισα και είχε έρθει μόνο ένας γιατρός.
Με ελικόπτερο έπρεπε να τους φέρουν.
Να έχει γεμίσει ο τόπος με γιατρούς… »
Η κ. Βασιλική είναι αυτόπτης μάρτυρας του Εγκλήματος των Τεμπών.
Πηγή: Political incorrect

Η Μυστηριώδης μεταλλική οσμή

-Υπήρχε μια μεταλλική οσμή που όμοια της δεν έχω ξαναμυρίσει. Μύριζε έντονα καμμένο σίδερο, κάπως σαν μεταλλική γεύση. Μύριζε έντονα καμμένο σίδερο, κάπως σαν μεταλλική γεύση.

– Του Αλέξανδρου Λιτσαρδάκη (από news247.gr) – Το NEWS 24/7 παρουσιάζει καταθέσεις επιζώντων για τη φωτιά, το νέφος και τα χημικά εγκαύματα. Το φθινόπωρο του 2024, πέντε επιζώντες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη πέρασαν την πόρτα του εφέτη ανακριτή Λάρισας. Οι καταθέσεις που είδε το NEWS 24/7 αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για τη φωτιά και την έκθεσή τους σε αυτήν.

Η σύγκρουση των δύο τρένων συνέβη στις 23:18. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης ξεκίνησε 43 λεπτά μετά, από μόλις ένα πυροσβεστικό όχημα. Στο διάστημα αυτό, υπάρχουν ενεργές δύο ξεχωριστές πυρκαγιές. Η µία βρίσκεται πάνω στις ράγες, κοντά στις µηχανές του εµπορικού τρένου. Η δεύτερη εξαπλώνεται στο βαγόνι του κυλικείου.

Στις καταθέσεις τους οι επιβάτες από τα βαγόνια 2 και 3 κάνουν λόγο για ένα λευκό νέφος με μεταλλική οσμή και μια φλόγα με ιριδίζον μπλε χρώμα. Άπαντες σημειώνουν ότι ο αέρας έκαιγε τα σωθικά τους.

ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ

Το NEWS 24/7 είδε και παρουσιάζει αποσπάσματα των ενόρκων καταθέσεων, καθώς και των υπεύθυνων δηλώσεων που τις συνοδεύουν. Τα αλφαριθμητικά σύμβολα αναφέρονται στη θέση και το βαγόνι των επιβατών, ενώ δίπλα παρατίθενται τα αρχικά τους.

Β3 Θ106 – Ε.Τ. | Πριν χάσει τις αισθήσεις της, παρατηρεί ένα λευκό νέφος με μεταλλική οσμή

«Το νέφος αυτό έκαιγε χωρίς να υπάρχει φλόγα και ένιωθα να βράζουν τα σωθικά μου. Το χρώμα του ήταν λευκό και φαινόταν μέσα στο σκοτάδι. Υπήρχε μια μεταλλική οσμή που όμοια της δεν έχω ξαναμυρίσει. Θυμάμαι ότι ένιωθα τη γλώσσα μου πρησμένη και μια γεύση μεταλλική που έφυγε μετά από κάποιες ημέρες.

Τα μαλλιά μου είχαν καψαλιστεί χωρίς να έχω έρθει σε επαφή με φλόγα. Είχα μεγάλη πληγή στην πλάτη, από την οποία αιμορραγούσα συνέχεια. Στο νοσοκομείο το χαρακτήρισαν θλαστικό τραύμα πλησίον του πνεύμονα. […] Η μυρωδιά δεν θύμιζε καμένη μπαταρία ή καμένο σύρμα, όπως με ρωτάτε».

Β3 Θ41 – Θ.Κ. | Εγκλωβισμένος μετά τη σύγκρουση, παρακολουθεί ένα νέφος που δε σχετίζεται με τη φωτιά, να εισέρχεται στο βαγόνι

«Άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου, γιατί νόμιζα ότι είχα πιάσει φωτιά. Ο αέρας έκαιγε και υπήρχε μια μυρωδιά σαν κλούβιο αυγό, σαν τον ατμό που έβγαινε παλιά από τα καθαριστήρια. Το νέφος με τη μυρωδιά αυτή που μπήκε στο βαγόνι 3, δεν έχει καμία σχέση με τη φωτιά που υπήρχε από τη δεξιά πλευρά του βαγονιού. Ήρθε από την αριστερή πλευρά του βαγονιού, από την πλευρά των αγρών. Πλησίασε αργά περίπου στο μέσο του βαγονιού και ξαφνικά χάθηκε-επέστρεψε από το σημείο που μπήκε πολύ γρήγορα. Σαν κάτι να το ρούφηξε πίσω».

Β5 Θ108 – Α.Κ. | Μετά τη σύγκρουση παρατηρεί μια φωτιά με ιριδίζον μπλε χρώμα.

«Μύριζε έντονα καμμένο σίδερο, κάπως σαν μεταλλική γεύση. Άρχισε να γεμίζει το βαγόνι με καπνό. Δεν είχα ξαναμυρίσει ποτέ κάτι τέτοιο. Έκαιγαν τα ρουθούνια μας σε κάθε εισπνοή. […] με ενοχλούσε και εσωτερικά, στον οισοφάγο και τον πνεύμονα. […]

Η έντονη μυρωδιά, όπως με ρωτάτε, δεν είναι καμένο ξύλο, λάδι, πλαστικό ή υγρά μπαταρίας. […] Επιβεβαιώνω, όπως με ρωτάτε, ότι η φωτιά από μακριά είχε χρώμα ιριδίζον μπλε».

Β2 Θ52 – Φ.Λ. | Απεγκλωβίζεται από το κουπέ και βλέπει τη φωτιά, καθώς βρίσκεται στο οδόστρωμα και έχει καλέσει το 112.

«Όταν ήμασταν μέσα στο κουπέ η εικόνα της φωτιάς ήταν πορτοκαλί προς κόκκινη. Όταν πήδηξα κάτω και απομακρύνθηκα ήταν κίτρινη προς πορτοκαλί. […] Όσο ήμασταν στον χώρο θυμάμαι να μυρίζει σαν σπινθηροβόλα κεριά που βάζουμε στις τούρτες γενεθλίων.

Β3 Θ42 – Β.Κ. | Παρέμεινε στο βαγόνι της για 40 λεπτά, ώστε να βοηθήσει συνεπιβάτες της, μέχρι που της λένε ότι πλησιάζει η φωτιά.

«Η οσμή του χημικού εμένα με παρέπεμψε σε μυρωδιά αντίστοιχη με τα παλιά καθαριστήρια, αλλά σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα».
ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΦΑΡΥΓΓΑ

Το NEWS 24/7 θέλοντας να ερμηνεύσει τις παραπάνω καταθέσεις σε συνάρτηση με ένα πιθανό χημικό φορτίο, επικοινώνησε με τον Αχιλλέα Μιχόπουλο, χημικό μηχανικό και τεχνικό σύμβουλο οικογενειών θυμάτων στα Τέμπη.

Φαίνεται πως το μοτίβο στις καταθέσεις για τη μυρωδιά καθαριστηρίου, μπορεί να συνδέεται με συγκεκριμένο χημικό στοιχείο. Συγκεκριμένα, ο Αχιλλέας Μιχόπουλος αναφέρει στο NEWS 24/7 ότι τα στεγνά καθαριστήρια, προκειμένου να διαλύσουν τα λίπη από τα ρούχα, χρησιμοποιούν επτάνιο ή εξάνιο, το οποίο έχει μεγάλη πτητικότητα, και αφήνει αργότερα μια αμυδρή μυρωδιά – αυτήν που ανακάλεσαν οι επιβάτες.

Η πολυτραυματίας Α.Λ. επιβίωσε, ενώ βρισκόταν στο κυλικείο τη στιγμή της σύγκρουσης. Η μητέρα της, στην κατάθεση της στον ανακριτή τον Σεπτέμβριο, σημειώνει ότι η γνωμάτευση του Γ.Ν. Παπανικολάου αναφέρει ότι τα εγκαύματα της στο σύνολο τους είναι θερμικά και χημικά. Μάλιστα, από την αναφορά της υπεύθυνης ιατρού της εντατικής, το πιο επικίνδυνο έγκαυμα αφορούσε τον τράχηλο-φάρυγγα.
ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ “ΜΙΛΗΣΟΥΝ” ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ

Το έδαφος, ένα μήνα μετά το δυστύχημα και παρά την εξυγίανση του χώρου, ήταν πλούσιο σε εύφλεκτο μείγμα αρωματικών υδρογονανθράκων. Από τις καταθέσεις που παρουσίασε το Magazine φαίνεται ότι οι επιζώντες φέρουν χημικά και θερμικά εγκαύματα. Όμως τα σώματα των θυμάτων που δεν επιβίωσαν από τη θερμική και χημική έκθεση, ίσως κρύβουν περισσότερες απαντήσεις.

Αίτημα συγγενή που αφορούσε την εκταφή της σορού του γιου του και τη διεξαγωγή βιοχημικών εξετάσεων που θα μπορούσαν να κατατείνουν στη σχέση της φωτιάς με τα παραπάνω χημικά στοιχεία, απορρίφθηκε από τον ανακριτή τον περασμένο Δεκέμβριο. Ακολούθως, την περασμένη Τετάρτη, το Συμβούλιο Εφετών απέρριψε ομόφωνα την αίτηση αναίρεσης της παραπάνω απόφασης.

 

Ο μεταβατικός (!) πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης πριν την επιβίβασή του στο τραίνο που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα, κατά την επανεκκίνηση των δρμολογίων του τραίνου από το σταθμό Λαρίσης, πρώτη μέρα μετά τη σφοδρή μετωπική σύγκρουση δύο τραίνων στις 28 Φεβρουαρίου με 57 νεκρούς στα Τέμπη, Δευτέρα 3 Απριλίου 2023. Στις ράγες μπήκαν σήμερα, Δευτέρα 3 Απριλίου, τα επιβατικά τρένα στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, έναν και πλέον μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, στο πλαίσιο επανεκκίνησης του σιδηρόδρομου. Στο πρώτο δρομολόγιο με αναχώρηση από τον σταθμό Λαρίσης για Καλαμπάκα ταξιδεύουν ο υπουργός Επικρατείας και αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Γ. Γεραπετρίτης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic Τrain, θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές

Για το μοιραίο βράδυ και τα ηχητικά μηνύματα που δεν βρίσκονται στα χέρια της δικαιοσύνης όπως υποστηρίζουν οι συγγενείς του μηχανοδηγού, μιλάνε δύο επιβάτες της μοιραίας αμαξοστοιχίας και η κόρη του που όπως αναφέρει ο «ο μπαμπάς μας έπραξε ως όφειλε».

Η Μυστηριώδης στάση στη μέση του πουθενά

Στη συμπληρωματική μήνυση που έχουν καταθέσει οι συγγενείς του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας γίνεται λόγος για 11 “βουβά” λεπτά στις επικοινωνίες του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού πριν τη σύγκρουση, σε στιγμή μάλιστα που το τρένο ήταν ακινητοποιημένο.

Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες για την ακινητοποίηση του τρένου

Δύο επιβάτες του Intercity όπως ανέφεραν στο OPEN, έχουν ήδη καταθέσει σε μήνυσή τους τον Μάιο του 2023 την αλλοίωση που θεωρούν ότι έχουν υποστεί οι ηχητικές καταγραφές τα 11 αυτά λεπτά.

«Το τρένο έφυγε από τον σταθμό και συνέχισε την πορεία του για λίγα λεπτά, οπότε και σταμάτησε στη μέση του πουθενά για περίπου 10 λεπτά και μας έκανε ενημέρωση ένας υπάλληλος από το μεγάφωνο για το χρονοδιάγραμμα της κάθε επόμενης στάσης και την άφιξη στον τελικό προορισμό της Θεσσαλονίκης», αναφέρει ο ένας εκ των δύο

Ο δεύτερος επιβάτης επιβεβαιώνει την πρώτη μαρτυρία σημειώνοντας πως «μετά τη Λάρισα το τρένο έκανε ακόμα μία στάση, όχι σε σταθμό και όταν ξεκίνησε έκαναν ανακοίνωση με τις ώρες άφιξης σε κάθε επόμενο σταθμό»

Κόρη μηχανοδηγού>Έπραξε ως όφειλε και αποδεικνύεται από τη δικογραφία

«Ήμασταν σίγουροι από την αρχή ότι ο μπαμπάς μας έπραξε ως όφειλε δηλαδή ότι σταμάτησε η αμαξοστοιχία για να πάρει επιβεβαίωση από τον σταθμάρχη κάτι που πλέον αποδεικνύεται μέσω της δικογραφίας. Το μόνο που μένει είναι να βρεθεί το 11λεπτο που λείπει από τις δικογραφίες», αναφέρει στο OPEN η κόρη του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας στο OPEN μετά την μηνυτήρια αναφορά της οικογένειάς της.

Το ίδιο ακριβώς με την οικογένεια του μηχανοδηγού υποστηρίζουν και δύο επιβάτες σε δεύτερη μήνυση που σύμφωνα με το OPEN κατατέθηκε στις δικαστικές Αρχές της Λάρισας τον Δεκέμβριο του 2023. Σε αυτές ακριβώς τις μαρτυρίες βασίζεται η μήνυση της οικογένειας του έμπειρου μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας που μιλά για αλλοίωση κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων.

Οι συγγενείς του θύματος καταγγέλλουν ότι όχι απλώς κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά πριν τη μοιραία σύγκρουση, αλλά ακινητοποίησε το τρένο στη μέση του πουθενά για να λάβει νέες οδηγίες από τον σταθμάρχη. Ωστόσο, οι συνομιλίες αυτές έχουν εξαφανιστεί εντελώς.

«Είναι εκείνο το χρονικό σημείο όπου έχουμε αποδείξεις ότι σταμάτησε η αμαξοστοιχία, το οποίο ταυτίζεται με μία ανεξήγητη σιωπή στα ηχητικά 11 λεπτών», σημειώνει ο δικηγόρος της οικογένειας του νεκρού μηχανοδηγού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου