Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Ἀπίστευτο: Στοχεύουν νὰ μᾶς μετατρέψουν σὲ ρομπότ

 https://orthodoxia.gr/2024/09/20/apisteyto-stocheyoyn-na-mas-metatrepsoyn-se-rompot/

Μετανθρωπισμός: Τὸ τέλος τοῦ ἀνθρώπου καὶ τοῦ ἀνθρωπισμοῦ

 

Ὁ κόσμος ἀλλάζει μὲ ραγδαίους ρυθμούς. Οἱ τεχνολογικὲς ἀλλαγὲς συμπαρασύρουν τὰ πάντα στὸ πέρασμά τους, φτάνοντας καὶ μέχρι καὶ αὐτὴ τὴ μετεξέλιξη καὶ τὴν ἀποδόμηση τοῦ ἴδιου τοῦ ἀνθρώπου. Οἱ θεαματικὲς τεχνολογικὲς ἐξελίξεις, ἡ Τεχνητὴ Νοημοσύνη (ΑΙ), οἱ ἰατρικὲς ἐφαρμογὲς καὶ οἱ ἀνατρεπτικὲς βιοτεχνολογικὲς καινοτομίες ἔχουν ὁδηγήσει τοὺς εἰδικοὺς καὶ τοὺς ἐπιστήμονες νὰ σκέπτονται «ἔξω ἀπὸ τὸ κουτί», ἀναζητώντας νέους ὁρισμούς, νέα κεφάλαια καὶ καινούργιες θεματικὲς στὰ ἐπιστημονικά τους πεδία, στὰ ἐργαστήρια, στὶς ἔρευνες, στὰ συγγράμματά τους καὶ στὶς θεωρητικὲς προσεγγίσεις.

Καινοτόμες ἀλλαγὲς καὶ καταιγιστικὲς ἐξελίξεις ἔθεσαν στὸ διεπιστημονικὸ ἐπίκεντρό τους  μέχρι καὶ τὸν ἴδιο τὸν ἄνθρωπο. Ὁ ἄνθρωπος ὑποστατικὰ ἀλλάζει ἢ τὸν ἀλλάζουν τόσο μέσα του ὅσο ἐπίσης καὶ ἔξω του. Ὁ ἀνθρώπινος ὀργανισμὸς καὶ ὁ ἴδιος ὁ ἄνθρωπος συνολικὰ εἶναι στὸ στόχαστρο τόσο ὡς ἀνθρώπινο εἶδος καὶ ὑπόσταση ὅσο ἐπίσης καὶ ὡς τὸ πιὸ ἐξελιγμένο «ζῶο» ἐπὶ τῆς γῆς ποὺ μπορεῖ νὰ μεταλλαχθεῖ, νὰ μεταβληθεῖ, νὰ μετασχηματισθεῖ καὶ νὰ μετεξελιχθεῖ τόσο ὡς μία ὀργανικὴ ὀντότητα ὅσο ἐπίσης καὶ ὡς ἕνα βιολογικὸ ὄν, ὑλικὴ ὑπόσταση καὶ κατάσταση.

Τὸ φιλοσοφικὸ κίνημα τοῦ «διανθρωπισμοῦ» ἢ «τρανσανθρωπισμοῦ» («transhumanism») ὑποστηρίζει τὸ μετασχηματισμὸ τῆς ἀνθρώπινης ὑπόστασης καὶ κατάστασης, ἀναπτύσσοντας καὶ καθιστώντας διαθέσιμες ἐξελιγμένες τεχνολογίες γιὰ νὰ ἐνισχύσει σημαντικὰ τὴν ἀνθρώπινη πορεία, διάνοια, φυσιολογία καὶ ὕπαρξη. Οἱ διανθρωπιστὲς μελετοῦν φιλοσοφικὰ καὶ στοχαστικὰ τὰ πιθανὰ ὀφέλη καὶ τοὺς κινδύνους τῶν ἀναδυόμενων τεχνολογιῶν ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ φτάσουν στὴν ἀνὰ-δημιουργία μέχρι καὶ αὐτοῦ ἀκόμη τοῦ ἀθάνατου «μετανθρώπου».

Μία ἀπὸ τὶς πιὸ διαδομένες σύγχρονες διὰ-ἀνθρωπιστικὲς προσεγγίσεις ἀναφέρει ὅτι τὰ ἀνθρώπινα ὄντα μπορεῖ τελικὰ νὰ εἶναι σὲ θέση νὰ μεταμορφωθοῦν σὲ διαφορετικὰ μετὰ-ὄντα μὲ ἱκανότητες καὶ δυνατότητες ποὺ προστέθηκαν καὶ ἐπεκτάθηκαν σὲ μεγάλο βαθμὸ ἀπὸ τὴν τρέχουσα κατάσταση, ὥστε στὴ συνέχεια νὰ ἀξίζουν τὴν ἐτικέτα τῶν μεταθάνατων ὄντων. Στὸ ἀκρότατό της σημεῖο, αὐτὴ ἡ διὰ-ἀνθρωπιστικὴ προσέγγιση καὶ θεωρία μᾶς εἰσαγάγει σὲ μία τρομακτικὴ μελλοντικὴ δυστοπικὴ κοινωνία, σὲ μία μετὰ-κοινωνία τροποποιημένων μετὰ-ἀνθρώπων καὶ σὲ ἕναν κόσμο δίποδων ρομπο-ἀνθρωποειδῶν.

Ἡ ἔννοια τοῦ ὅρου «διανθρωπισμὸς» παρουσιάστηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὴ δεκαετία τοῦ 1960, ὅταν οἱ μελέτες καὶ οἱ ἔρευνες περὶ τῶν «νέων ἐννοιῶν τοῦ ἀνθρώπου» ἄρχισαν νὰ ἐντοπίζονται σὲ ἀνθρώπους ποὺ υἱοθετοῦν νεώτερες τεχνολογίες, τρόπους ζωῆς καὶ νέες κοσμοθεωρίες μετεξέλιξης καὶ «μετάβασης», ποὺ εἶχαν ὡς κύριο ἀναλυτικὸ φόντο, δυνητικὸ στόχο καὶ κεντρικὸ πρότυπο τὴ μεταθανάτια πορεία πρὸς τὸν «μετάνθρωπο».

Ὁ διανθρωπισμὸς ἢ τρανσανθρωπισμὸς δηλώνει εἰδικότερα τὴ σταδιακὴ μεταβολὴ καὶ μετάβαση τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὴν παροντική του κατάσταση πρὸς μία νέα, βελτιωμένη καὶ ἐν τέλει πολλαπλῶς ὑπὲρ-ἐξελιγμένη. Ὁ ὅρος «τρανσανθρωπισμὸς» ἐπινοήθηκε ἀπὸ τὸν βιολόγο Julian Huxley τὸ ἔτος 1957. Ἀπὸ ἐκείνη τὴν χρονιά, οἱ διὰ-τρανσανθρωπιστὲς βάζουν ἐπιστημονικὴ «πλώρη» γιὰ ἀναδιαμορφώσουν τὴν ἴδια τὴν ἀνθρώπινη φύση καὶ ὑπόσταση, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θεωροῦν τὴν ἀνθρώπινη φύση ὄχι ὡς ἕνα τέλος, ὡς ὅριο ἢ ὡς ὀροφή, ἀλλὰ ὡς μία ἀενάως μετεξελίξιμη κατάσταση ἢ ὑπόσταση ἢ ὑπαρκτότητα.

Σὲ μία μελέτη, τὸ 2006, τὸ Εὐρωπαϊκὸ Κοινοβούλιο ἔγραψε ὅτι ὁ «διανθρωπισμὸς» εἶναι ἡ πολιτικὴ ἔκφραση τῆς ἰδεολογίας ὅτι ἡ τεχνολογία καὶ ἡ ἐπιστήμη μποροῦν καὶ πρέπει νὰ χρησιμοποιοῦνται γιὰ τὴν ἐνίσχυση τῶν ἀνθρώπινων ἱκανοτήτων καὶ δυνατοτήτων. Τὸ 2017, τὸ Penn State University Press, σὲ συνεργασία μὲ τοὺς Stefan Sorgner καὶ James Hughes, δημιούργησαν τὸ πρῶτο ἀκαδημαϊκὸ περιοδικό, τὸ Postthuman Studies (Μετανθρώπινες Σπουδές), τὸ ὁποῖο ἀσχολεῖται ἀποκλειστικὰ μὲ τὸ μετὰ-ἀνθρώπινο, ποὺ ἔχει ὡς κύριο ἀκαδημαϊκὸ στόχο νὰ ἀποσαφηνίσει τὶς ἔννοιες, τὶς πτυχές, τὶς διαστάσεις καὶ τὶς διάφορες ὄψεις καὶ προεκτάσεις τοῦ μετανθρωπισμοῦ καὶ τοῦ ὑπερανθρωπισμοῦ.

Ὅπως ἦταν λογικὸ ἑπόμενο ἀκαδημαϊκά, ἐργαστηριακὰ καὶ πρακτικά, τὸ θέμα τοῦ δια-μετανθρωπισμοῦ ἔλαβε διαχρονικὰ τεράστιες φιλοσοφικὲς προεκτάσεις καὶ ἐπιστημονικὲς διαστάσεις καί, ἔτσι ἢ ὠσαύτως, μία μεγάλη ἁλυσίδα ἀπὸ νέες θεωρητικὲς προσεγγίσεις καὶ φιλοσοφικὲς θεωρήσεις ἀναδυόταν χρόνο μὲ τὸ χρόνο, ὅπως εἶναι γιὰ παράδειγμα καὶ οἱ ἑπόμενες: Ὁ ἀναρχο-διανθρωπισμός, ὁ δημοκρατικὸς διανθρωπισμός, ὁ διανθρωπισμὸς τῆς «ψηφιακῆς δικτύωσης καὶ αἰωνιότητας», ὁ ἐλευθεριακὸς διανθρωπισμός, ὁ νέος μετὰ-ἀνθρωπισμός, κλπ.

Ὁ μετὰ-ἀνθρωπισμὸς (posthumanism), ποὺ σημαίνει «μετὰ τὸν ἀνθρωπισμὸ» ἢ «πέρα ἀπὸ τὸν ἀνθρωπισμό», εἶναι μία ἔννοια, ἕνας στόχος καὶ μία ἰδέα στὴ φιλοσοφία, στὴν κριτικὴ θεωρία, στὴν ἀναλυτικὴ ἔρευνα καὶ στὶς φιλοδοξίες τῆς διεπιστημονικότητας. Μία μερίδα ἀπὸ μετανθρωπιστὲς πιστεύουν ὅτι ἡ τεχνολογία θὰ ἐξαλείψει ἀναπόφευκτα τὴ γήρανση καὶ τὶς ἀσθένειες ὡς βασικὲς αἰτίες θανάτου καὶ θὰ μετατρέψει τὸν ἀνθρώπινο θάνατο σὲ ἕνα ἁπλὸ ἀποτέλεσμα μίας τυχαίας παρέμβασης ἢ κάποιας ἐθελούσιας ἀπόφασης.

Παραλλήλως, στὸ ὑλικὸ καὶ στὸ ἐργαστηριακὸ πεδίο, καὶ ἰδιαίτερα μετὰ τὴν ἐμφάνιση τῶν γιγάντιων δυνατοτήτων τῆς Τεχνητῆς Νοημοσύνης, τὰ πράγματα ἀλλάζουν καὶ αὐτὰ χρόνο μὲ τὸ χρόνο μὲ ἀσύλληπτους ρυθμοὺς καὶ ἀποτελέσματα. Ἀλλάζουν μάλιστα τόσο πολὺ θεαματικὰ ἢ δραματικὰ τὰ πράγματα ὅπου, πλέον, στὶς μέρες μας μιλᾶμε γιὰ «χακάρισμα» τοῦ ἀνθρώπινου σώματος, γιὰ τρανσανθρωπισμὸ «ἀνοιχτοῦ κώδικα», γιὰ ἀναβαθμισμένο ἢ σωσμένο ἀρχειακὰ «μετάνθρωπο», γιὰ ἐφαρμοσμένο βίο-τεχνοπροοδευτισμό, γιὰ cyborg ἢ κυβερνητικὸ τρανσανθρωπισμό, κλπ.

Σὲ σχέση μὲ τὸν τρανσανθρωπισμό, ὁ μετανθρωπισμὸς μπορεῖ νὰ θεωρηθεῖ ὡς μία κατάσταση ὕπαρξης κατὰ τὴν ὁποία τὸ ἀνθρώπινο εἶδος ἔχει ὑπερβεῖ ριζικὰ καὶ καθολικὰ  τὰ ἀρχικὰ βιολογικά του ὅρια καὶ δυνατότητες. Τὸ διὰ-ἀνθρωπιστικὸ ὅραμα γενικὰ συνοψίζεται στὴν ἐπιθυμία τῶν ὑποστηρικτῶν του νὰ μεταβοῦν σὲ μία μετανθρώπινη κατάσταση ποὺ ξεπερνοῦν κατὰ «ἔτη φωτὸς» ἢ «παρασάγγες» τὶς δυνατότητες καὶ τὰ ὅρια τοῦ ὁποιουδήποτε ἀνθρώπου σήμερα ἐν ζωῇ.

Ὁ μετάνθρωπος, δηλαδὴ, εἶναι τὸ εἶδος τοῦ ἀνθρώπου ποὺ θὰ προέκυπτε στὸ μέλλον, ἐφόσον οἱ σκέψεις, οἱ λύσεις, τὰ ἐργαστηριακὰ ἀποτελέσματα καὶ τὰ πολυσχιδῆ αἰτήματα  τοῦ διανθρωπιστικοῦ κινήματος γίνονταν ἁπτὰ γεγονότα, ἐργαστηριακὲς λύσεις καὶ ἐπιστημονικὴ πράξη. Καὶ ἐδῶ εἴμαστε ἢ βρισκόμαστε σήμερα. Αὐτὲς οἱ πράξεις, τὰ ἔργα, οἱ ἐξελίξεις καὶ τὰ γεγονότα προχωροῦν μὲ τέτοιους ρυθμοὺς ποὺ πλέον ὅλα αὐτὰ μποροῦμε νὰ τὰ καταγράψουμε μόνον μὲ ὅρους τῆς ἀστροφυσικῆς ἐπιστήμης.

Εἴμαστε ἤδη γιὰ τὰ καλὰ στὴν ἐποχὴ τοῦ «homo technicus» (τεχνολογικὸς ἄνθρωπος) καὶ στὸ δρόμο πρὸς τὸν ἐργαστηριακὸ ἢ τεχνολογικὸ μετάνθρωπο. Ἡ ἐποχὴ τοῦ «homo sapiens» (σοφὸς ἢ ἔμφρων ἄνθρωπος) ὁδηγεῖται πρὸς τὸ τέλος της. Καὶ ὁ «μετάνθρωπος» δὲν μπορεῖ νὰ θεωρηθεῖ ἐξ ἀντικειμένου πιὰ ἄνθρωπος μὲ βάση τὰ παροντικὰ καὶ γνωστὰ πρότυπα. Καὶ αὐτὸς ὁ νέος βιολογικὰ καὶ τεχνολογικὰ καὶ ὑποστατικὰ «μετάνθρωπος» θὰ προέλθει μέσα ἀπό: Τὴ γενετικὴ μηχανική, τὰ ἐμφυτεύματα, τὴν τροποποίηση τοῦ DNA,  τὴν ἀνὰ-συνθετικὴ τεχνητὴ νοημοσύνη, τὶς «φορτωμένες» σὲ ὑπολογιστὴ συνειδήσεις καὶ σκέψεις, τὰ ἐνέσιμα καὶ μὴ βιολογικὰ καὶ φαρμακευτικὰ σκευάσματα, κλπ.

Ὁ Γιουβὰλ Νῶε Χαράρι, ὁ πρεσβευτὴς τῆς «Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης», εὐαγγελίζεται καὶ διαλαλεῖ ἀκατάπαυστα ἕναν νέο καὶ ἐφιαλτικὸ κόσμο γιὰ ὅλη τὴν Ἀνθρωπότητα μὲ βάση καὶ κέντρο τὸν «μετάνθρωπο». Ὁ στενὸς συνεργάτης τοῦ Κλάους Σβὰμπ μιλάει γιὰ τὸν «μετάνθρωπο» διαμέσου τῆς «τεχνητῆς νοημοσύνης», ἡ ὁποία θὰ ἀντικαταστήσει καὶ αὐτὸν ἀκόμη τὸν ἴδιο τὸν Δημιουργὸ καθώς, ὅπως λέει, ἡ Πίστη σὲ κάτι ἀνώτερο προέρχεται ἀπὸ τὴ «δυσφορία» ποὺ νιώθουν οἱ ἄνθρωποι γιὰ τὸ ὀργανικό τους σῶμα.

Γιὰ τὸν σύμβουλο τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ (WEF) Χαράρι, «οἱ ἄνθρωποι θὰ εἶναι ἀπὸ μόνοι τους πρόθυμοι νὰ ἐγκαταλείψουν τὸ ὀργανικό τους σῶμα καὶ νὰ μεταφορτώσουν τὴν συνείδησή τους» καὶ τὶς σκέψεις τους σὲ ἕναν ὑπολογιστή, «συνδεόμενοι μὲ μία τεχνητὴ νοημοσύνη». Ὁ Χαράρι τονίζει ρητῶς πὼς «ὁρισμένα ἄτομα ἐλπίζουν νὰ δημιουργήσουν τὶς ὀντότητες νέας γενιᾶς». Γιὰ τὸν ἴδιο, οἱ ἀλλαγὲς «προέρχονται ἀπὸ μία ἀναζήτηση γιὰ νόημα ἡ ὁποία θὰ ὑπερέβαινε τὸ σῶμα», καὶ ὅτι «ἐμεῖς ὡς εἶδος μᾶλλον ἀσυναίσθητα ἀποφασίζουμε ἂν θὰ γίνουμε ρομπότ».

Κατὰ τὸν Ἑβραῖο Yuval Noah Harari, «στὸ μέλλον ποὺ ἑτοιμάζουμε δὲν θὰ σᾶς χρειάζονται οὔτε ὡς σκλάβους»! Οἱ ἄνθρωποι δὲν θὰ χρησιμεύουν οὔτε ὡς σκλάβοι ἢ ὑπηρέτες, γιατί αὐτὰ τὰ «καθήκοντα» θὰ πρέπει νὰ τὰ κάνουν «ἀναβαθμισμένοι» μετάνθρωποι, ἀφοῦ ἀκόμα καὶ ὁ ἐγκέφαλος θὰ ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ «ἀνόργανη ὕλη» καὶ νανορομπότ. Οἱ δουλειὲς θὰ ἐξαφανιστοῦν, οἱ ἀσήμαντοι θὰ «περισσεύουν» καὶ ἐὰν μείνεις πίσω «θὰ εἶσαι ἀόρατος, ἄνευ οὐσίας, δὲν θὰ σὲ χρειάζονται οὔτε κἄν ὡς ὑπηρέτη ἢ σκλάβο» εἶπε ὁ Harari.

Ὁ διάσημος μέντορας τοῦ Y. Harari Κλάους Σβὰμπ ἔχει πεῖ κατὰ λέξη: «Μποροῦν πλέον νὰ διαβάσουν τὶς συνάψεις τοῦ ἐγκεφάλου καὶ νὰ ἀντικαταστήσουν τὸ ἀνοσοποιητικὸ σύστημα μὲ ἕνα ἀνόργανο ἀνοσοποιητικὸ σύστημα ἀποτελούμενο ἀπὸ ἑκατομμύρια νανορομπότς. Ἂν κατανοήσουμε πὼς λειτουργοῦν τὰ κέντρα τοῦ ἐγκεφάλου καὶ παράγουν τὰ συναισθήματα ὅπως ἀγάπη καὶ θυμός, τότε δὲν θὰ ὑπάρχει πρόβλημα νὰ ἀναπαράγουμε τὶς συναισθηματικὲς αὐτὲς καταστάσεις βασισμένοι πάνω στὴ σιλικόνη καὶ ὄχι τὸν ἄνθρακα βασισμένοι πάνω σὲ ὑπολογιστὲς καὶ ὄχι  σὲ μυαλά».

Στὸ διαβόητο βιβλίο του μὲ τίτλο «Homo Deus: Μια σύντομη ἱστορία τοῦ μελλοντος», ὁ σιωνιστὴς καὶ πρωτοπόρος διανοητὴς Χαράρι μᾶς ἑτοιμάζει τροχιοδεικτικὰ καὶ ἀναφέρει: Ἡ νεωτερικὴ ἐποχὴ «ἔβαλε τὸν ἄνθρωπο στὴ θέση τοῦ Θεοῦ», καὶ ὁ σημερινὸς μετάνθρωπος ἔχει «βαλθεῖ νὰ νικήσει τὰ γηρατειὰ καὶ τὸ θάνατο καὶ νὰ βρεῖ τὸ κλειδὶ τῆς εὐτυχίας». Ὅσο προχωροῦμε τεχνολογικά, «ἡ αὐθεντία θὰ περνάει σὲ ἐξωτερικοὺς ἀλγόριθμους καὶ οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι θὰ γίνονται οἰκονομικὰ καὶ πολιτικὰ ἀνίσχυροι».

Καὶ ἐξηγεῖ ὁ ἴδιος: «Ὅταν τὸ ἔξυπνο κινητό μου θὰ μὲ γνωρίζει καλύτερα ἀπ’ ὅ, τι ἐγὼ καὶ ὁ Μεγάλος Ἀδελφὸς θὰ μπορεῖ νὰ παίρνει τὶς καλύτερες ἀποφάσεις γιὰ λογαριασμό μου», τότε, ἐξ ὁρισμοῦ ἢ ἀντικειμένου, «οἱ ἴδιοι οἱ ἄνθρωποι θὰ εἶναι ἐξίσου παρωχημένοι μὲ τὰ πέτρινα μαχαίρια καὶ τὶς κασέτες ἤχου». Μετὰ ἀπὸ 50.000 χρόνια, «ὁ Χόμο σάπιενς (ἔμφρων ἄνθρωπος) θὰ δώσει τὴ θέση του στὸν Χόμο ντέους (ἄνθρωπο-θεὸ) καὶ ὁ κόσμος θὰ ἀποκτήσει νέους ἀφέντες».

Στὴ συστημικὴ Βικιπαίδεια διαβάζουμε ὅτι «ὁ μετανθρωπισμὸς ἐπιλέγεται ὅλο καὶ περισσότερο ἀπὸ τὰ ἀντιδημοκρατικὰ κινήματα ὡς κοινὸ στερεότυπο ἐχθροῦ». Αὐτὰ τὰ κινήματα, συνεχίζει ἡ ἐν λόγω ἠλεκτρονικὴ ἐγκυκλοπαίδεια, «κυμαίνονται ἀπὸ ὑποστηρικτὲς τοῦ Πούτιν ἕως ριζοσπάστες ἀντιεμβολιαστὲς καὶ χριστιανοὺς φονταμενταλιστές». Γιὰ τὴν νεοταξικὴ Βικιπαίδεια «ἡ προπαγανδιστικὴ χρήση τοῦ ὅρου “μετὰ-ἀνθρωπισμός” στοχεύει στὴ δημιουργία μίας ὁλοκληρωμένης ἀντὶ-ἀφήγησης ποὺ ἑνώνει ἀκροδεξιοὺς ἐξτρεμιστές, θεοκρατικὲς ὁμάδες καὶ φιλελεύθερους».

Τί ἄλλο θὰ περίμενε κανεὶς ἀπὸ τοὺς σιωνιστὲς εὐγονιστὲς τῆς «Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης» τοῦ Κλάους Σβάμπ; Τί θὰ περίμενε κανεὶς ἀπὸ τοὺς ἀπογόνους τοῦ  Ἰούδα στὴν ἐποχὴ ποὺ οἱ ἴδιοι ἐργάζονται γιὰ τὴν πλήρη ἀποδόμηση τοῦ σημερινοῦ ἀνθρώπου μέσω: Τῶν γενετικῶν ἀλλαγῶν στὸ DNA μέσω τοῦ mRNA, τῶν ἐμφυτευμένων τσὶπ ποὺ ἀναπτύσσει ταχύτατα ὁ «φιλάνθρωπος» Μάσκ, τῶν ἐνέσεων-ΑΤΙΑ καὶ βιολογικῶν τροποποιητῶν τοῦ Μπὶλ Γκέιτς, τῶν γεωμηχανικῶν ἐφαρμογῶν-UFO, τῆς τάχα Κλιματικῆς Ἀλλαγῆς, τῶν βιονικῶν τεχνικῶν ἐφαρμογῶν, κλπ;

Λέτε ἄραγε ὅτι οἱ σιωνιστὲς Ἑβραῖοι καὶ «εὐγονιστὲς-μετανθρωπιστὲς» νὰ θέλουν: Νὰ μᾶς βοηθήσουν νὰ μποροῦμε νὰ κατεβάζουμε ταινίες γρήγορα στὸ διαδίκτυο; Νὰ μποροῦμε νὰ κάνουμε playback τὶς εἰκόνες καὶ τὶς μνῆμες ὅλης τῆς ζωῆς μας ἀνὰ πᾶσα στιγμή; Νὰ μποροῦμε νὰ μεταναστεύσουμε καὶ νὰ ζοῦμε σὲ ἄλλους πλανῆτες; Νὰ ἔχουμε τέτοιες ὑπερδυνάμεις κάθε λογῆς καὶ νὰ νικήσουμε γιὰ πάντα τὶς ἀσθένειες, ζώντας πλέον 1000 χρόνια, ἔχοντας ταυτόχρονα καὶ τὴν μνήμη μας «σωσμένη» σὲ τσιπάκι; Νὰ μποροῦμε νὰ χαιρόμαστε ὅτι πλέον θὰ ἔρθει ἡ μόνιμη ἀνάπτυξη καὶ εἰρήνη στὸ κόσμο; κλπ. Λέτε;

Ἡ ἐκ τῶν ἐνόντων καὶ ἡ ἐκ τῶν πραγμάτων ἀπάντηση εἶναι ὅτι: Ὄχι, σιωνιστὲς εὐγονιστὲς Ἑβραῖοι δὲν θέλουν τίποτα ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ἀνωτέρω! Αὐτὰ ποὺ οἱ ἴδιοι θέλουν καὶ γιὰ τὰ ὁποία ἐργάζονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες γιὰ νὰ ὁλοκληρώσουν εἶναι τὰ ἀκόλουθα: Πρῶτον, νὰ κάνουν τὸν Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δεύτερον, νὰ μεταλλάξουν πονηρά τοὺς ἀνθρώπους σὲ «μετανθρώπους» καὶ νὰ τοὺς φυλακίσουν σὰν τὰ κοτόπουλα στὸ παγκόσμιο πτηνοτροφεῖο. Καί, τρίτον, τέλος, νὰ ἐγκατασταθεῖ ὡς βασιλέας τοῦ κόσμου ὁ Ἑβραῖος «Μεσσίας» ἢ ὁ «Ἀντίχριστος».

Ἂς μὴ γελιόμαστε! Ὁ κύριος στόχος τῶν σιωνιστῶν καὶ ἐπικυρίαρχων Ἑβραίων, ποὺ αὐτοὶ κυβερνοῦν μέσα ἀπὸ τὶς στοὲς ὅλους αὐτοὺς ποὺ μᾶς κυβερνοῦν, εἶναι νὰ καθυποτάξουν πλήρως τοὺς ἀνθρώπους, κάνοντάς τους ἢ μετατρέποντάς τους σὲ «μετανθρώπους», ὅπως οἱ ἴδιοι τὰ λένε αὐτὰ καὶ τὰ γράφουν. Ὁ μετανθρωπισμός, χωρὶς αὐτὸ νὰ τὸ καταλαβαίνουν ἢ νὰ τὸ ἔχουν κατανοήσει ἀκόμα καὶ οἱ εἰδικοὶ-εἰδικοί, ἐπὶ τῆς οὐσίας, δόλια καὶ ἀδήλωτα εἶναι ἕνα πολὺ-ἐργαλεῖο ἀπολύτου βίο-μετατροπέα καὶ βίο-ἐλέγχου τῆς Νέας Τάξης.

Οἱ ἴδιοι οἱ μεγάλοι οἱ ἐφευρέτες (Μὰρκ Ζούκερμπεργκ, κλπ) ἔχουν πεῖ ζωντανὰ σὲ κάμερα, καὶ αὐτὰ ὑπάρχουν σὲ βίντεο μέσα στὸ διαδίκτυο, ὅτι οἱ ἴδιοι μίλησαν μὲ δαίμονες-ὄντα, τὰ ὁποῖα καὶ τοὺς παρέδωσαν τὰ μεγάλα τεχνολογικὰ μυστικὰ ὅσο ἐπίσης καὶ τὶς δικές τους μετέπειτα πρωτοποριακὲς καινοτομίες. Ὕψιστος, κρυφός, δαιμονικὸς καὶ ἄγραφος στόχος αὐτῶν τῶν πρωτοπόρων σιωνιστῶν εἶναι νὰ δημιουργήσουν ἕναν πλανήτη γιγάντιο ἐκτροφεῖο μετανθρωπισμένων ψυχῶν.

Μέγας στόχος τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων εἶναι νὰ μετατρέψουν τὸν σημερινὸ ἄνθρωπο σὲ μία «μετανθρώπινη μηχανὴ» ἢ σὲ ἕνα σπουδαιότατο καὶ θαυμαστὸ «βίο-ρομπότ». Ἕναν σοῦπερ-μετάνθρωπο. Διότι ἔτσι, καὶ αὐτὸ θὰ ἰσχύει καὶ ἐξ ὁρισμοῦ πλέον, θὰ μπορέσουν τὰ τέκνα τῆς ἀνομίας νὰ τοποθετήσουν τὸν σημερινὸ ἄνθρωπο ὡς μία ἀκόμη πολυτελέστατη «ὑπὲρ-ἄνθρωπο-συσκευὴ» μέσα στὴ Νέα Ἐποχή, στὴν παγκόσμια ἀλληλουχία, ἱστορία καὶ πορεία.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000270536476

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου