https://kourdistoportocali.com/news-desk/o-sastismenos-stathmarchis-ton-tempon-lee-harvey-oswald/
Πάμε τώρα να ψηλαφίσουμε τα ίχνη της αλήθειας που εκ των προτέρων γίνεται ανέφικτη
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023.
Αυτός ο σταθμάρχης των Τεμπών θυμίζει τον Lee Harvey Oswald o οποίος σύμφωνα με το επίσημο αφήγημα πυροβόλησε από δεκάδες μέτρα και σκότωσε τον JFK.
59 χρόνια μετά ο Tucker Carlson στο FoxNews απεκάλυψε ότι πηγή του που είχε δει τα έγγραφα (παραμένουν ακόμη σε εμπάργκο) για τη δολοφονία του δημοφιλούς προέδρου των ΗΠΑ υποστήριξε ότι την δολοφονία την οργάνωσε η CIA με τον οδηγό και τον συνοδηγό της Προεδρικής λιμουζίνας να παίρνουν μέρος σ΄αυτή.
By The Wrong Man
Πάμε τώρα να ψηλαφίσουμε τα ίχνη της αλήθειας που εκ των προτέρων γίνεται ανέφικτη μια και ο σταθμάρχης βρίσκεται στα χέρια της αστυνομίας.
Παρότι λοιπόν ο σταθμάρχης είναι πλέον ένας ομιλών σάκος και ως τώρα κανείς κορυφαίος νομικός δεν έσπευσε να τον αναλάβει όπως συμβαίνει με βιαστές, παιδόφιλους serial killers, etc, με τους ποινικολόγους να πετάγονται πίσω από τους θάμνους σαν τα παπάκια των delivery boys, έχουμε ήδη δύο διαφορετικές εκδοχές από τον Lee Harvey Oswald, Σταθμάρχη των Τεμπών.
Η μία εκδοχή του>
-Έκανα λάθος κι έστειλα το επιβατικό τρένο στην ίδια γραμμή με το εμπορικό που ερχόταν από Κατερίνη.
Η δεύτερη εκδοχή του>
-Πάτησα κανονικά το κουμπί γιατί το σύστημα διαχωρισμού των τρένων είναι αυτοματοποιημένο αλλά δεν λειτούργησε.
Αντιλαμβάνεστε ότι παρά την στεγανοποίηση των πληροφοριών επειδή ήταν οι πρώτες ώρες και τα “λάθη” και οι “διαρροές” συμβαίνουν (παρά τις όποιες προσομοιώσεις) έχουμε ήδη δύο εκδοχές για το υποτιθέμενο “ανθρώπινο λάθος” του Σταθμάρχη.
Μία τρίτη εκδοχή που κυκλοφόρησε ήθελε τον Σταθμάρχη να έχει αποκοιμηθεί.
Θα μπορούσε εάν είχε παραπέσει “κάτι” στο καφέ του και στη συνέχεια ανέλαβαν δράση άλλοι “Σταθμάρχες”.
Ίσως ο παραιτηθείς υπουργός με το βαρύ επώνυμο Κώστας Καραμανλής να υποψιάζονταν την αλήθεια και (όπως ο εξάδελφός του πρώην πρωθυπουργός) έντρομος υπέβαλλε παραίτηση.
Οσο για τον Σταθμάρχη του σεναρίου μας τώρα βγήκε ήδη ένας συνάδελφός του στα κανάλια (τα οποία παρακολουθεί ένα νέο ζευγάρι αφού αγοράσει με το παντρευτεί smart τηλεοράσεις αξίας χιλιάδων ευρώ οι οποίες αναλαμβάνουν στη συνέχεια την εκπαίδευση οξυδερκών γονέων και τέκνων) και είπε τα εξής>
-Ήμουν μαζί του όλη νύχτα. Τον στήριξα. Δεν μιλούσε, τα είχε χαμένα»
Ακριβώς έτσι. Τα είχε χαμένα με αυτό που του συμβαίνει και αδυνατεί να το διαχειριστεί.
Έτσι ακριβώς χαμένα τα είχε και ο Lee Harvey Oswald ώσπου τον πυροβόλησε ο Jack Rubby και έκλεισε για 60 χρόνια (και βλέπουμε) ο φάκελος της δολοφονίας Κennedy.
Στο μεταξύ εκτός από τον σαστισμένο Σταθμάρχη έχουμε τις εξής ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες>
Τις τελευταίες εβδομάδες στις ΗΠΑ τουλάχιστο 4 τραίνα συγκρούστηκαν ή έπιασαν φωτιά από το πουθενά.
Όπως επίσης και μεγάλες μονάδες τροφίμων.
Και επειδή ότι συμβαίνει στις ΗΠΑ ως ατύχημα με κάποιο τρόπο μεταδίδεται και στην Ευρώπη (πλέον εκτός από τους εργαστηριακούς ιούς μεταδίδονται και τα ατυχήματα, εκρήξεις και λοιπά) καλούμε τους Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί όλο αυτό το διάστημα.
Είναι πιθανό να συμβεί από “ανθρώπινο λάθος” κάποια έκρηξη στις εγκαταστάσεις τους.
Επίσης το μήνυμα που περνάει είναι να μην ταξιδεύετε με πλοία, τρένα, αεροπλάνα γιατί μπορεί να εκραγούν. Μείνετε σπίτι σας έντρομοι ώσπου να εγκαταλείψετε τα εγκόσμια.
Πάμε να δούμε τώρα κάποια “ανθρώπινα λάθη” που συνέβησαν με αντίστοιχες συγκρούσεις και εκρήξεις τρένων στις ΗΠΑ το τελευταίο μήνα τις οποίες καθώς τις παρακολουθούσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον περιμέναμε από στιγμή σε στιγμή να “συμβούν” και στη χώρα μας.
Δείτε τώρα κάτι συμπτώσεις. VIDEO από ατυχήματα τρένων στις ΗΠΑ τις τελευταίες εβδομάδες.
Ισως οι Αμερικανικοί Σιδηρόδρομοι ζητήσουν πνευματικά δικαιώματα για τη κόπια των συγκρούσεων στα Τέμπη>
Κάντε μια μικρή έρευνα (τη ζωή σας αφορά άλλωστε) και θα δείτε τι συμβαίνει αυτό το διάστημα με τα τρένα και τις εγκαταστάσεις τροφίμων ανά το κόσμο. Όλα είναι στο φως. Τίποτε δεν είναι κρυμμένο.
Συνεχίζουμε ως εξής>
Το ρεπορτάζ της εποχής που ακολουθεί έχει ημερομηνία> Σάββατο 13 Απριλίου 2019 και δημοσιεύεται στον ιστότοπο energia.gr>
ΕΡΓΟΣΕ: Ολοκληρώθηκε η Ανάπτυξη του Συστήματος ETALON για την Έγκαιρη Ενημέρωση της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας
Η ΕΡΓΟΣΕ, στο πλαίσιο συμμετοχής της σε κορυφαία ερευνητική ομάδα, ανακοινώνει την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του πρωτότυπου συστήματος ETALON, το οποίο θα παρέχει στους μηχανοδηγούς και ρυθμιστές της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας έγκαιρη ενημέρωση για την ακριβή κατάσταση των συρμών αναφορικά με την διάρθρωσή τους, την θέση τους, αλλά και την τυχηματική αποσύνδεση βαγονιών.
Η ανάπτυξη του συστήματος πραγματοποιήθηκε από την κάτωθι ερευνητική ομάδα:
ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ
UNIFE (Union des Industries Ferroviaires Europeenees – Belgium)
SIRTI (Societa per Azioni – Italy)
ARDANUY (Ardanuy Ingeneria – Spain)
DAPP (D’ Appolonia Belgium – Belgium)
ISMB (Istituto Superiore Mario Boella Sulle Technologie Dell’ Informazione e Delle Telecomunicazioni Associazione – Italy)
PER (Perpetuum Limited – United Kingdom)
UNEW (University of Newcastle upon Tyne – United Kingdom)
BUT (Vysoke Uceni Technicke V BRNE – Czech Republic)
Το εν λόγω ερευνητικό πρόγραμμα είναι το πρώτο στο οποίο συμμετέχει η ΕΡΓΟΣΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος έρευνας και ανάπτυξης (R&D) της εταιρείας.
Το ερευνητικό πρόγραμμα έχει συνολική διάρκεια 30 μήνες (01.09.2017 έως 29.02.2020), προϋπολογισμό ύψους € 1,699,998.75 και χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Horizon 2020,” το οποίο είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που έχει διαθέσει σχεδόν 80 δισ. ευρώ σε διάστημα 7 ετών (2014-2020).
H εμπλοκή της ΕΡΓΟΣΕ περιελάμβανε (α) τον καθορισμό των κριτηρίων χρήστη για την ανάπτυξη του συστήματος, (β) τον προσδιορισμό των τεχνικών προδιαγραφών σχεδιασμού και λειτουργίας του συστήματος, και (γ) την οργάνωση και επίβλεψη των τελικών δοκιμών των πρωτοτύπων συστημάτων καθώς και την επικύρωση των λειτουργιών τους σε ελεγχόμενο εργαστηριακό αλλά και σε πραγματικές σιδηροδρομικές συνθήκες.
Οι σχετικές δοκιμές σε πραγματικές σιδηροδρομικές συνθήκες θα λάβουν χώρα, τον προσεχή Μάιο, στο Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου.
Αναλυτικότερα, το ερευνητικό πρόγραμμα είχε τους εξής κύριους σκοπούς:
Την ανάπτυξη σύγχρονης τεχνικής λύσης για την ενίσχυση των λειτουργιών «ΑKεραιότητας των ΑMαξοστοιχιών» (ΑΚΑΜ), δηλαδή της ακριβούς και έγκαιρης ενημέρωσης των μηχανοδηγών και των ρυθμιστών κυκλοφορίας για την κατάσταση των συρμών, και ειδικά των μακρών συρμών. Το σύστημα περιλαμβάνει την ανάπτυξη μηχανισμού παροχής ενέργειας στις συσκευές ΑΚΑΜ, κυρίως στις περιπτώσεις τρένων που δεν διαθέτουν ηλεκτρική τροφοδοσία στις φορτάμαξες. Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη ενός ενισχυμένου και αποτελεσματικού συστήματος επικοινωνιών το οποίο θα λειτουργεί με αξιοπιστία σε δυσμενές σιδηροδρομικό περιβάλλον (ορεινό περιβάλλον ή περιβάλλον εναλλαγής σηράγγων με γέφυρες).
Την ανάπτυξη ανταγωνιστικών λύσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για την τροφοδοσία του ελεγκτή των στοιχείων του συστήματος σηματοδότησης επί γραμμής (smart wayside object controller). Οι λύσεις ελαχιστοποιούν την παρατρόχια υποδομή και ιδιαίτερα τις καλωδιώσεις.
Τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος θα ανακοινωθούν σε σχετική ημερίδα που θα λάβει χώρα στο υπουργείο Μεταφορών στις 17 Μαΐου 2019.
Μια και μιλάμε για την Ελλάδα της (ψηφιακής) Καινοτομίας λίγες ώρες πριν το “ανθρώπινο λάθος” του Σταθμάρχη ο αρμόδιος υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης από το MIT το οποίο επισκέφθηκε (όπως επίσης το Harvard και το “καραμανλικό” Fletcher School of Law and Diplomacy του Πανεπιστημίου Tufts), θα έγραφε τα εξής>
Τι θέλουμε να πούμε με όλα αυτά; Οτι το “ανθρώπινο λάθος” έπρεπε να συμβεί. Θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη “ανθρώπινα λάθη” ή “φυσικές καταστροφές” ανεξάρτητα από το πόσο καινοτόμο ή ψηφιακά προηγμένο είναι ένα κράτος.
Όπως βλέπετε συμβαίνουν στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία, στη Γερμανία είχαμε εκρήξεις σε εγκαταστάσεις και εργοστάσια τροφίμων και πάει λέγοντας. Σας καλούμε να μην κατηγορείτε το Κράτος. Αυτός είναι ο ρόλος του Κράτους ανεξάρτητα κόμματος στην εξουσία.
Στο Μάτι πρωθυπουργός ήταν ο Τσίπρας. Μη το ξεχνάς.
Γιατί σε ένα κόσμο με παγκόσμιο χρέος 400 τρις ευρώ δεν μας χρειάζονται. Σε μια Ελλάδα με 400 δις χρέος ένας ώριμος πολίτης θα πρέπει να αποφασίσει εάν θα κάνει παιδιά. Δείτε τι έγινε με την planδημία.
Aίφνης μετά το Υπ. Ενέργειας των ΗΠΑ και το FBI (o διευθυντής του μάλιστα) δήλωσε ότι ο ιός COVID-19 είναι εργαστηριακός. Αυτό για το οποίο 3 χρόνια επιμένει το Κουρδιστό Πορτοκάλι. Και από τη στιγμή που ο ιός είναι εργαστηριακός μπορούν να κατασκευάσουν όσους ιούς και μεταλλάξεις θέλουν. Και ο εργαστηριακός ιός της Wuhan ήταν ακόμη πιο θανατηφόρος από τον ιό φυσικής προέλευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου