Οι Γερμαναράδες δεν έχουν καρδιά και το δείχνουν σε κάθε ευκαιρία. Όπως στην περίπτωση της ηλικιωμένης που αναγκάστηκε να κλέψει για να ζήσει.
Το περιστατικό έλαβε χώρα το περασμένο Σάββατο, όταν η ηλικιωμένη είχε βάλει στην τσάντα της κρέας και τυρί αξίας 30 ευρώ.
Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα την αντιλήφθηκαν και κάλεσαν τις Αρχές.
Οι πελάτες του προθυμοποιήθηκαν να πληρώσουν το αντίτιμο, ωστόσο, η γυναίκα κατέληξε στο Τμήμα, όπου κι ισχυρίστηκε ότι, το έκανε από φτώχεια, αφού η σύνταξη που παίρνει πηγαίνει σε δάνεια και δεν μπορεί να επιβιώσει.
Όμως, η πίεση από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ήταν μεγάλη για να εκκινήσουν οι αστυνομικοί τη διαδικασία της μήνυσης σε βάρος της γυναίκας.
Επίσης, οι γείτονες της ηλικιωμένης επικοινώνησαν με το σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση αυτή με την αλυσίδα να απαντά πως «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».
Γείτονες της 70χρονης αποκάλυψαν ότι, το βράδυ της Τετάρτης η ίδια έκανε απόπειρα αυτοκτονίας, μην αντέχοντας το διασυρμό
Σύμφωνα με τους γείτονες, η ηλικιωμένη έχει δύο παιδιά και δεν ήθελε να φτάσει αυτό το περιστατικό στα αυτιά τους.
Μετά την κατακραυγή του κόσμου όμως, η Lidl αποφάσισε να πάρει πίσω τη μήνυση. Δείτε την ανακοίνωση:
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου