Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Η ευχή της απελεθέρωσης αιχμαλώτων- Του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη

https://www.vimaorthodoxias.gr/prosefxes/i-efchi-tis-apeletherosis-aichmaloton-tou-agiou-arseniou-tou-kappadoki/

    Ο Άγγελος Μητρετώδης και ο Δημήτριος Κούκλατζης, είναι αιχμάλωτοι! Στο πιο εχθρικό προς την Ελλάδα κράτος του κόσμου, ενώ οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί είναι γεμάτοι από τουρκικά σήριαλ, τα οποία ζητά πλέον να μην τα βλέπουμε η Εκκλησία της Κρήτης!

    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΝ «ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ»
    Η προφυλάκιση των δυο παλικαριών φαίνεται δυστυχώς πως θα παραταθεί έως δύο ακόμη εβδομάδες, μέχρι να ελεγχθούν εξονυχιστικά τα κινητά τους τηλέφωνα από Τούρκους ειδικούς, μήπως μπορέσουν και βρουν «κάτι» ή κατασκευάσουν «κάτι», για να στηρίξουν την κατηγορία της «κατασκοπείας», με οδυνηρές τότε για τους στρατιωτικούς μας συνέπειες…
    Η ΕΥΧΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΡΣΕΝΙΟΥ
    Τα παιδιά πρέπει να ελευθερωθούν! Με δεδομένη την παραλυσία του ΥΠΕΘΑ και του ΥΠΕΞ, αλλά και την έλλειψη «εργαλείων» πίεσης, μια δύναμη μόνο μπορεί πλέον να το κάνει αυτό: ο Θεός!
    Μάλιστα ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, που ήξερε τους Τούρκους καλά, μα τον ήξεραν καλά και εκείνοι, είχε μια ειδική ευχή για την απελευθέρωση αιχμαλώτων. Η ευχή εκείνη ήταν ένας από τους Ψαλμούς του Δαυίδ. Επειδή δεν έβρισκε στο Ευχολόγιο την ανάλογη Ευχή για όλες τις περιπτώσεις που του ζητούσαν οι άνθρωποι να βοηθήσει, άρχισε να χρησιμοποιεί και τους Ψαλμούς σαν Ευχές, ορίζοντας για τον καθένα ένα σχετικό και συγκεκριμένο αίτημα προς τον Θεό.
    Ο Γέροντας Παΐσιος, που τον είχε βαπτίσει μικρό ο Άγιος Αρσένιος «για να τον αφήσει στο πόδι του», εξηγούσε:
    «Ο Άγιος Αρσένιος είχε γράψει σε ένα τετράδιο για ποία περίπτωση χρησιμοποιούσε τον κάθε Ψαλμό. Όταν λοιπόν ήρθε τα τετράδιο αυτό στα χέρια μου, άρχισα να διαβάζω το Ψαλτήρι, κάνοντας προσευχή για την περίπτωση κάθε Ψαλμού. Μου λέει ο λογισμός ότι στην προσευχή με το Ψαλτήρι πολύ βοηθάει και ο Άγιος Αρσένιος».
    Σε άλλο πάλι σημείο ο Άγιος Παΐσιος έλεγε σχετικά:
    «Σε μια δύσκολη κα¬τάσταση, αν διάβασεις Ψαλτήρι, νιώθεις ανακούφιση, λύτρωση, σιγουριά ότι θα βοηθήσει ο Θεός… Είναι κεραυνός για τον διάβολο»!
    (Περί προσευχής, Γερ. Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι στ’, Ι.Μ. Ευαγγελιστού Ιωάννου Σουρωτή – Θεσσαλονίκης)
    Να λοιπόν ποιος είναι κατά τον Άγιο Αρσένιο ο σχετικός Ψαλμός – Ευχή για την απελευθέρωση αιχμαλώτων από τις φυλακές εχθρικού έθνους, που πρέπει κάθε βράδυ να βάζουν στην προσευχή τους όλοι οι Έλληνες, μέχρι να γίνει το θαύμα:
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (Ψαλμός 42):
    «Κρίνον με, ο Θεός, και δίκασον την δίκην μου εξ έθνους ουχ οσίου· από ανθρώπου αδίκου και δολίου ρύσαί με. 2 ότι συ ει ο Θεός κραταίωμά μου· ινατί απώσω με; και ινατί σκυθρωπάζων πορεύομαι εν τω εκθλίβειν τον εχθρόν μου; 3 εξαπόστειλον το φως σου και την αλήθειάν σου· αυτά με ωδήγησαν και ήγαγόν με εις όρος άγιόν σου και εις τα σκηνώματά σου. 4 και εισελεύσομαι προς το θυσιαστήριον του Θεού, προς τον Θεόν τον ευφραίνοντα την νεότητά μου· εξομολογήσομαί σοι εν κιθάρα, ο Θεός, ο Θεός μου. 5 ινατί περίλυπος ει, η ψυχή μου; και ινατί συνταράσσεις με; έλπισον επί τον Θεόν, ότι εξομολογήσομαι αυτώ· σωτήριον του προσώπου μου και ο Θεός μου».
    (Η σημασία σε νεοελληνική απόδοση:
    Κύριε και Θεέ μου, συ ο δίκαιος κριτής, κάμε την δικαίαν υπέρ εμού κρίσιν σου, δίκασε την υπόθεσίν μου εναντίον ενός έθνους ανοσίου και ξένου προς Σε. Γλύτωσέ με και σώσε με από κάθε άδικον και δόλιον άνθρωπον. Διότι συ, ω Θεέ μου, είσαι η κραταιά προστασία μου και δύναμις. Διατί φαίνεται, σαν να με απώθησες από κοντά σου; Διατί με εγκατέλειψες, ώστε εγώ να διέρχομαι τας ημέρας μου σκυθρωπός και θλιμμένος, καθ’ ον χρόνον με καταβαρύνει και με καταπατεί ο εχθρός μου; Στείλε το λυτρωτικόν και χαρμόσυνον ιδικόν σου φως. Δείξε γρήγορα την αλήθειάν σου, τήρησε τας υποσχέσεις σου περί της σωτηρίας μου. Το ιδικόν σου φως και η αλήθειά σου με ωδήγησαν ασφαλώς και θα με φέρουν στο άγιον όρος, εις τα σκηνώματα τα ιδικά σου. Θα εισέλθω στο θυσιαστήριον του Θεού μου, θα παρουσιασθώ προς τον Θεόν μου, ο οποίος ευφραίνει και ανακαινίζει την νεότητά μου. Θα σε δοξολογήσω με ύμνους κιθάρας, ω Κυριέ μου και Θεέ μου. Λοιπόν, διατί, ω ψυχή μου, είσαι περίλυπος; Διατί με συνταράσσεις και με συγκλονίζεις; Στήριξε τας ελπίδας σου στον Θεόν, διότι αυτός ασφαλώς θα έλθη βοηθός σου, και τότε θα δοξολογήσω αυτόν, ο οποίος είναι η σωτηρία μου και ο Θεός μου)
    Ο Θεός ας ελευθερώσει γρήγορα τα δύο παλικάρια από τις τουρκικές φυλακές, δι’ ευχών των Αγίων Αρσενίου του Καππαδόκη και Παΐσίου του Αγιορείτη, αμήν!
    ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Recent Posts

    Ετικέτες

    Αρχειοθήκη ιστολογίου