Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Υπουργού Δικαιοσύνης για την υποχρέωση σας να καταθέσετε και σεις, όπως ΟΛΟΙ οι υπόχρεοι Έλληνες «Το πόθεν έσχες» για όλα τα μετρητά και τα όσα υπάρχουν στις θυρίδες. Η άρνηση σας με οδηγεί στη σκέψη ν’ αμφιβάλλω για την εντιμότητά σας. Και αν δεν υπήρχε θα έπρεπε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. Ντρέπομαι για λογαριασμό σας. Η άρνηση σας δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.
Ο γράφων απαιτεί να γνωρίζει την αξία που έχει το σώβρακο που φοράτε για να ξέρει αν η ζωή σας είναι σύμφωνη με τα εισοδήματά σας.
Σας θυμίζω ότι στην Αθηναϊκή Δημοκρατία, όποιος πολίτης δεν μπορούσε να αποδείξει την πηγή των εισοδημάτων του «καταδικαζόταν σε θάνατο» (βλ. το άρθρο μου: «Απλοί Κανόνες για ένα σωστό πόθεν έσχες», στην «Ελευθεροτυπία», της 12-2-1992, στο οποίο ως πηγή αναφέρω το έργο του ελληνιστή D. M. Dowell: «Το δίκαιο στην Αθήνα των κλασσικών χρόνων» εκδ. «Παπαδήμα», Αθήνα 1986, σελ. 238).
Να προσθέσω ακόμη ότι ο γράφων εδώ και δεκαετίες δηλώνει εγγράφως ότι δεν τρέφει καμμιά εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας «να εισάγει η Ελλάδα 2 πούλμαν εισαγγελείς Τύπου Ντι Πιέτρο από την Ιταλία» (βλ. π.χ. τα άρθρα μου: «Η Κατάργηση του Πόθεν έσχες», στα «Πολιτικά Θέματα» της 25-7-1993 – «Ποιος δικαστής θα τολμήσει το εθνικό απόστημα να καθαρίσει;», στα «Π.Θ.», της 16-6-1995 – «Η Δικαιοσύνη, «Τα Νέα» και ο Τ. εισαγγελέας του Αρείου Πάγου», στα «Π.Θ.» της 4-7-2003 και: «Οι λογαριασμοί της αμαρτίας και τα καθήκοντα των πιστών. Οι μυστικές καταθέσεις στις Τράπεζες του κόσμου παγκόσμιο στίγμα στην ηθική των ανθρώπων», στα «Π.Θ.», της 8-5-2001).
Κύριοι και κυρίες δικαστές: Ο γράφων, εδώ και χρόνια, διατυπώνει την άποψη ότι Πρώτα οι Έλληνες χρεωκοπήσαμε ΗΘΙΚΑ και μετά ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
Δεν γράφω περισσότερα γιατί αυξάνουν έξοδα για τα δακτυλογραφικά.
Η υποκρισία εν Ελλάδι ξεπέρασε όλα τ’ ανεκτά όρια!
Μια Ελλάδα χωρίς ντροπή τείνει προς πλήρη κοινωνική και πολιτική αποσύνθεση, με ό,τι αυτό σημαίνει για την περαιτέρω ύπαρξή της.
Αθήνα 15/12/2017
Πολιτικές υποθήκες
Κ. Μαρξ: «Το τι είναι οι άνθρωποι δεν καθορίζεται από τη συνείδησή τους, αλλά αντίθετα το κοινωνικό τους είναι καθορίζει τη συνείδησή τους»
Πρόκειται για την μαρξική ερμηνεία της πολιτικής κωλοτούμπας, η οποία γίνεται στο έργο μου: «Η Κομμουνιστική Ουτοπία», εκδ. β΄ «Πελασγός» - Γιαννάκενας – Αθήνα 2013, σελ. 45 επ. στο κεφάλαιο: «Οι Τρόποι διαμόρφωσης της συνείδησης».
Γ. Γκεμπελς: «Με την προπαγάνδα πήραμε την εξουσία, με την προπαγάνδα θα την κρατήσουμε».
Είναι η μέθοδος την οποία εφάρμοσαν και εφαρμόζουν με θρησκευτική ευλάβεια, όλα τα εν Ελλάδι πολιτικά κόμματα, που ζουν και δρουν κάτω από τον αντιδημοκρατικό οδοστρωτήρα του εθνοκτόνου και κοινωνιοκτόνου λαϊκισμού. (Περισσότερα στο έργο μου: «Ο Λαϊκισμός στην Ελλάδα», εκδ. «Ergo», Αθήνα 2002, σελ. 48 επ. στο κεφάλαιο: «Η Προπαγάνδα στην αρχαιότητα και το σύγχρονο κόσμο»).
Δίδαγμα ιστορικό και πολιτικό: Πολιτικό κόμμα χωρίς προπαγάνδα και λαϊκισμό δεν επιβιώνει και δε βλέπει εξουσία χωρίς απάτη.
Τα αντιθέτως λεγόμενα είναι διπλή απάτη.
Ο γράφων απαιτεί να γνωρίζει την αξία που έχει το σώβρακο που φοράτε για να ξέρει αν η ζωή σας είναι σύμφωνη με τα εισοδήματά σας.
Σας θυμίζω ότι στην Αθηναϊκή Δημοκρατία, όποιος πολίτης δεν μπορούσε να αποδείξει την πηγή των εισοδημάτων του «καταδικαζόταν σε θάνατο» (βλ. το άρθρο μου: «Απλοί Κανόνες για ένα σωστό πόθεν έσχες», στην «Ελευθεροτυπία», της 12-2-1992, στο οποίο ως πηγή αναφέρω το έργο του ελληνιστή D. M. Dowell: «Το δίκαιο στην Αθήνα των κλασσικών χρόνων» εκδ. «Παπαδήμα», Αθήνα 1986, σελ. 238).
Να προσθέσω ακόμη ότι ο γράφων εδώ και δεκαετίες δηλώνει εγγράφως ότι δεν τρέφει καμμιά εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας «να εισάγει η Ελλάδα 2 πούλμαν εισαγγελείς Τύπου Ντι Πιέτρο από την Ιταλία» (βλ. π.χ. τα άρθρα μου: «Η Κατάργηση του Πόθεν έσχες», στα «Πολιτικά Θέματα» της 25-7-1993 – «Ποιος δικαστής θα τολμήσει το εθνικό απόστημα να καθαρίσει;», στα «Π.Θ.», της 16-6-1995 – «Η Δικαιοσύνη, «Τα Νέα» και ο Τ. εισαγγελέας του Αρείου Πάγου», στα «Π.Θ.» της 4-7-2003 και: «Οι λογαριασμοί της αμαρτίας και τα καθήκοντα των πιστών. Οι μυστικές καταθέσεις στις Τράπεζες του κόσμου παγκόσμιο στίγμα στην ηθική των ανθρώπων», στα «Π.Θ.», της 8-5-2001).
Κύριοι και κυρίες δικαστές: Ο γράφων, εδώ και χρόνια, διατυπώνει την άποψη ότι Πρώτα οι Έλληνες χρεωκοπήσαμε ΗΘΙΚΑ και μετά ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
Δεν γράφω περισσότερα γιατί αυξάνουν έξοδα για τα δακτυλογραφικά.
Η υποκρισία εν Ελλάδι ξεπέρασε όλα τ’ ανεκτά όρια!
Μια Ελλάδα χωρίς ντροπή τείνει προς πλήρη κοινωνική και πολιτική αποσύνθεση, με ό,τι αυτό σημαίνει για την περαιτέρω ύπαρξή της.
Αθήνα 15/12/2017
Πολιτικές υποθήκες
Κ. Μαρξ: «Το τι είναι οι άνθρωποι δεν καθορίζεται από τη συνείδησή τους, αλλά αντίθετα το κοινωνικό τους είναι καθορίζει τη συνείδησή τους»
Πρόκειται για την μαρξική ερμηνεία της πολιτικής κωλοτούμπας, η οποία γίνεται στο έργο μου: «Η Κομμουνιστική Ουτοπία», εκδ. β΄ «Πελασγός» - Γιαννάκενας – Αθήνα 2013, σελ. 45 επ. στο κεφάλαιο: «Οι Τρόποι διαμόρφωσης της συνείδησης».
Γ. Γκεμπελς: «Με την προπαγάνδα πήραμε την εξουσία, με την προπαγάνδα θα την κρατήσουμε».
Είναι η μέθοδος την οποία εφάρμοσαν και εφαρμόζουν με θρησκευτική ευλάβεια, όλα τα εν Ελλάδι πολιτικά κόμματα, που ζουν και δρουν κάτω από τον αντιδημοκρατικό οδοστρωτήρα του εθνοκτόνου και κοινωνιοκτόνου λαϊκισμού. (Περισσότερα στο έργο μου: «Ο Λαϊκισμός στην Ελλάδα», εκδ. «Ergo», Αθήνα 2002, σελ. 48 επ. στο κεφάλαιο: «Η Προπαγάνδα στην αρχαιότητα και το σύγχρονο κόσμο»).
Δίδαγμα ιστορικό και πολιτικό: Πολιτικό κόμμα χωρίς προπαγάνδα και λαϊκισμό δεν επιβιώνει και δε βλέπει εξουσία χωρίς απάτη.
Τα αντιθέτως λεγόμενα είναι διπλή απάτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου