ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα : Οι «εκπρόσωποι των πιστωτών» θα πρέπει να ενημερώνουν τον οφειλέτη μόνο με πλήρη ταυτοποίηση του ομιλούντος .
Έως και σήμερα, λαμβάνουμε στο ΙΝΚΑ καταγγελίες από καταναλωτές- Δανειολήπτες που μας επισημαίνουν ότι σε καθημερινή βάση ενοχλούνται από διάφορες εισπρακτικές εταιρείες οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους Δανειολήπτες ότι με την αναμόρφωση της νομοθεσίας, οι εταιρείες ενημέρωσης θα επιτρέπεται να ενοχλούν τους οφειλέτες μία φορά την εβδομάδα.
Είναι άξιο απορίας ότι Δανειολήπτες μας καταγγέλλουν ότι ενοχλούνται τηλεφωνικά ακόμα και εφόσον έχουν καταθέσει αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του Ν3869/10.
Και η καταγγελία συνεχίζει : Και φυσικά όταν η ενημέρωση με τον Δανειολήπτη δεν είναι εφικτή, γίνεται «άτυπα» σε συγγενικά ή άλλα πρόσωπα που απαντούν στο τηλέφωνο η ακόμα και σε γείτονα μας ……… στην ιδία Πολυκατοικία !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το ΙΝΚΑ ενημερώνει τους Δανειολήπτες- Καταναλωτές ότι οι εισπρακτικές εταιρείες διέπονται από συγκεκριμένη νομοθεσία την οποία πρέπει να ακολουθούν με ευλάβεια και συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο.
Σημειώνεται ότι, οι εκπρόσωποι των πιστωτών θα πρέπει να ενημερώνουν τον οφειλέτη μόνο με πλήρη ταυτοποίηση του ομιλούντος ενώ η διαβίβαση των δεδομένων του στη συμβαλλόμενη εταιρεία, πρέπει να γίνεται μόνο με την έγγραφη συναίνεσή του προκειμένου να προστατεύονται οι καταναλωτές από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα με τις εισπρακτικές εταιρείες να επικοινωνούν στο ΙΝ.ΚΑ , στο τηλεφωνικό κέντρο 11711 .
Φώτης Ν Αλεξόπουλος
Γραμματέας για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΙΝ.ΚΑ /Γ.Ο.Κ.Ε
Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή & Αγοράς ( Ε.Σ.Κ.Α)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου