Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Αυτός είναι ΠΑΡΕΛΘΟΝ.Και ο Μητσοτάκης δεν μπορεί...Η μόνη λύση είναι να σκοτώσουμε το ΚΡΑΤΟΣ!

http://kourdistoportocali.com/read-this/aftos-ine-parelthon-ke-o-mitsotakis-den-bori/


O Tσίπρας είναι παρελθόν. Δεν θέλει ακόμη να το πιστέψει. Θα χρειαστεί να περάσουν μερικές εβδομάδες του νέου χρόνου για να το συνειδητοποιήσει. Θα γίνει αυτό. 
Αλλά κι εσύ εκεί έξω να γνωρίζεις ότι η ΝΔ και ο Μητσοτάκης δεν είναι η λύση σου. Ψάξε αλλού αν θέλεις να υπάρχει στο κοντινό μέλλον μια ελληνική κουκίδα στον πλανήτη. Αυτό το κράτος για να έχει μέλλον πρέπει πρώτα να καταστραφεί ολοσχερώς. Να γίνει στάχτη.Πρέπει να αναλάβουν δράση ΕΚΕΙΝΟΙ που είναι αποφασισμένοι να κάνουν στάχτη το ΚΡΑΤΟΣ και το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. Εάν δεν καταστραφεί ολοσχερώς κάθε τι “κρατικό” (με εξαίρεση τις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Νοσοκομεία) δεν έχεις καμμία τύχη. Απλά είσαι ένας νεκρός που περπατά. Το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο-όσο και το ΚΡΑΤΟΣ. Το ΚΡΑΤΟΣ είναι το ΚΤΗΝΟΣ που σου κατατρώει τα σωθικά.
Η μόνη λύση είναι να σκοτώσουμε το ΚΡΑΤΟΣ. Κι αυτό δεν μπορεί να το κάνει ο Κυριάκος παρέα με τον Κικίλια, την Ολγα, τον Σταικούρα, τον Χατζηδάκη και τα λοιπά σοσονάκια. Εάν θέλεις να υπάρχει μια κουκίδα Ελλάδας (εδώ που τα λέμε δεν ξέρω γιατί θα πρέπει να υπάρχει αυτό το μολυσματικό οικόπεδο στον πλανήτη) πρέπει να σκοτώσουμε το ΚΡΑΤΟΣ. Και πρέπει αυτό να γίνει άμεσα. Στη  παρούσα βουλή δεν υπάρχει κανείς που να θέλει και κυρίως να μπορεί να σκοτώσει το κράτος. Κανείς από τους 300 κρατικοδίαιτους κηφήνες δεν θα σου χαρίσει την ελευθερία σου. Σε θέλουν είλωτα στα φορομπηχτικά δεσμά τους για να μπορούν οι ίδιοι να μαλθακίζονται στα σατέν σεντόνια της πολυτελούς εξουσίας τους. Για να υπάρχει στο κοντινό μέλλον μια ελληνική κουκίδα κάπου στη γη πρέπει να σκοτώσεις το ΚΡΑΤΟΣ-ΚΤΗΝΟΣ. Ξεκινώντας από τον εαυτό σου. Εσύ που κάθε πρωί αντικρύζεις την σκατόφατσά σου στον καθρέφτη είσαι εκείνος που επέλεξε αυτούς τους 300 να σε εκπροσωπήσουν. Εικόνα σου είναι οι Ζαπλουτίστας απατεώνες του ΣΥΡΙΖΑ. Εικόνα σου είναι οι βολεμένοι και δειλοί βουλευτές του Μητσοτάκη. Εικόνα σου είναι οι φασίστες του Μιχαλολιάκου. Εικόνα σου είναι οι ΤΙΠΟΤΑ της Φώφης, ο Νικολόπουλος και τα λοιπά παρατράγουδα της Βουλής. Εικόνα σου κακοσχηματισμένε νεοΕλληνα είναι όλοι αυτοί τούς οποίους βρίζεις γιατί δεν αντέχεις το ειδωλό σου στον καθρέφτη.
Ολοι αυτοί που μας κυβερνάνε στην διάρκεια της μεταπολίτευσης είναι η ΕΙΚΟΝΑ του σαπισμένου εαυτού μας που αντανακλάται στις επιλογές του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Για να γκρεμίσουμε το φαύλο και χυδαίο κράτος πρέπει να αποδεχθούμε το δικό μας είδωλο στο καθρέφτη. Εσύ ρε κακομοίρη είσαι ο Τσίπρας, ο Μπαλαφίνιο, ο Παπαδημούλης, ο Κικίλιας, η Κεφαλογιάννη, ο Κασιδιάρης, ο καφενόβιος Λεβέντης και πάει λέγοντας…Ψηφίζεις το είδωλό σου στον καθρέφτη και στην συνέχεια έντομος ανακαλύπτεις ότι πρόκειται για τερατογέννηση. Καλή Χρονιά…
Η Süddeutsche Zeitung (οι Γερμανοί σε ξέρουν σαν κάλπικη δεκάρα) σχολιάζει με ιδιαίτερο τρόπο το ρόλο του χρήματος στη σύγχρονη κοινωνία κάνοντας μία αναδρομή στην Αθήνα των κλασικών χρόνων και παραλληλίζοντάς της με τη σημερινή Αθήνα του Αλέξη Τσίπρα και της συνεχιζόμενης κρίσης. Η σχολιογράφος εκκινά από την παρατήρηση ότι στην αρχαία Αθήνα το χρήμα δεν είχε τη  σημασία που έχει σήμερα. «Στα χρόνια της αθηναϊκής πόλης-κράτους κανείς δεν έλεγχε τι κατέχει και τι κερδίζει κάθε άνθρωπος. Μόνο τα λεγόμενά του αρκούσαν για να φορολογηθεί.» Κάπως έτσι άρχισε βέβαια και το φαινόμενο της φοροδιαφυγής, αλλά αν δεν έκρυβαν και κάποια νομίσματα οι αρχαίοι Αθηναίοι δεν θα τα βλέπαμε σήμερα στις προθήκες των μουσείων, γράφει η σχολιαγράφος με χιουμοριστική διάθεση.
Από την άλλη πλευρά η πραγματική αξία του χρήματος στις συναλλαγές ήταν σχετική: «Συχνά τα ψάρια κόστιζαν περισσότερο από ό,τι οι γυναίκες. Καλο ψάρι μπορούσαν να φάνε οι περισσότεροι Αθηναίοι μόνο δυο και τρεις φορές το χρόνο». Επίσης η αξία του χρήματος άλλαζε διαρκώς. «Τα χρήματα είχαν αξία για τόσο λίγο όσο ένας γλάρος προλαβαίνει να καθίσει σε ένα βράχο. Οι πλούσιοι έπρεπε να πληρώσουν για το στόλο, για να συντηρηθούν οι τριήρεις (…), έπρεπε να δώσουν χορηγίες για τις θρησκευτικές γιορτές κι έπρεπε επίσης να χρηματοδοτήσουν τα ιδιωτικά συμπόσια». Έτσι όποιος ήταν πλούσιος τη μια χρονιά, την επόμενη μπορεί να γινόταν φτωχός. «Για το λόγο αυτό στην κλασική Αθήνα δεν ήταν δυνατή η δημιουργία φατριών και τζακιών», σημειώνει η σχολιογράφος κάνοντας αντιπαραβολή με τη σημερινή ελληνική πολιτική σκηνή. «Κάποιος θα ήλπιζε να ισχύει αυτό και για τη σύγχρονη Ελλάδα, όπου εδώ και δεκαετίες κυβερνούσαν οι ίδιες οικογένειες. Παρεμπιπτόντως, αυτή ήταν και η αιτία της εκλογής Τσίπρα από ανθρώπους που είχαν κουραστεί από το ελληνικό πελατειακό σύστημα. Ο Τσίπρας έρχεται από τη μεσαία τάξη χωρίς θείο, πατέρα ή παππού που κατείχε πριν από αυτόν τον πρωθυπουργικό θώκο».
Σε κάθε περίπτωση αυτό που μας προτρέπει η δημοσιογράφος να κρατήσουμε από την αρχαιοελληνική οικονομική αλλά και πολιτική ηθική είναι εν τέλει το «Μηδέν Άγαν» του Σόλωνα. Τίποτα στην υπερβολή του.
killbill

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου