Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Προς ΚΚΕ (Του πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

Δώστε μου πίσω τα πιο καλά τριάντα μου χρόνια
που σας πρόσφερα αφειδώλευτα χωρίς καμμία ανταμοιβή
με την απατηλή υπόσχεση ότι θα χτίζατε όμορφη ζωή
κι’ αυτό το πίστεψα πολύ σαν ήμουνα παιδί
Δώστε μου πίσω τα τριάντα χρόνια της νιότης
στα οποία αγωνίστηκα με την ψυχή στο στόμα
ν’ αυξήσει η δύναμή σου στης κοινωνίας το Σώμα,
στερούμενος τα στοιχειώδη της ζωής, για το κόμμα
Δώστε μου πίσω τα χρόνια που στερήθηκα την εργασία
αρνούμενος να υπογράψω «Δήλωση» μετανοίας
στερούμενος έτσι τη ζωή και της ζωής τις χάρες
βιώνοντας όλα αυτά τα χρόνια μόνο με λαχτάρες
Δώστε μου πίσω τα μερόνυχτα στο κελί της Μπουμπουλίνας
γιατί αρνήθηκα ν’ αποκηρύξω το «εκτός νόμου ΚΚΕ»
Δώστε μου πίσω τα χρόνια της εξορίας
γιατί αρνήθηκα να υπογράψω «Δήλωση» καταδίκης του ΚΚΕ
Δώστε μου πίσω τα χαμένα χρόνια της πικρής ζωής
και τα χαμένα ηλιοβασιλέματα της Αττικής
Δεν σας χρωστώ τίποτα, πολλά μου χρωστάτε
αλλά όταν σας δίνεται η ευκαιρία ύπουλα χτυπάτε
γιατί είπα αλήθειες για το βίο σας και την πολιτεία
στα χρόνια της διάσπασης, εκεί στην εξορία
Το «δώστε μου πίσω τα χρόνια» είναι σχήμα ρητορικό
εσείς τα πήρατε, τα παίξατε και τα χάσατε
σαν να ήταν μάρκες σε τσόχα του καζίνου
ενώ ήταν αίμα, ήταν ψυχή ήταν καημός και δάκρυ
κι’ αυτό το έζησαν οι παλιοί κομμουνιστές με το καυτό το δάκρυ
 
Αθήνα 27/01/2017
 
Πολιτική υποθήκη του γράφοντος:
Πολιτικός αμοραλισμός: Το ανώτατο στάδιο του εκφυλισμένου ελληνικού κοινοβουλευτισμού.
Όσο πιο αμοραλιστής τόσο πιο τιμημένος (Το όνομά σου μπαίνει σε πάρκα, πλατείες και αίθουσες ιδρυμάτων).
Οριστικός αμοραλισμός: Το όχημα που σε οδηγεί στ’ ανώτατα πολιτικά πόστα.
Πολιτικός αμοραλισμός: Η εφαρμοστέα πολιτική στην Ελλάδα της σήψης και της μεταπολιτευτικής αρπαχτής.
Πολιτικός αμοραλισμός: Η μέθοδος ‘’ανανέωσης’’ και διαιώνισης του σάπιου πολιτικού συστήματος.
Πολιτικός αμοραλισμός: Το καταφύγιο των πατριδοκτώνων πολιτικάντηδων.
Η επιδημία του πολιτικού αμοραλισμού εξαφανίζει κάθε πλάστρα φωνή της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου