«ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ
ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2015
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 9.11.2016 ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ
ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2015
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 9.11.2016 ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
Την Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016 (και ώρα 18:00) στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (του άρθρου 100 του Συντάγματος) θα εκδικασθεί η αναγνωριστική προσφυγή του Δικηγόρου κ. Γιώργου Κόκκα που προσέφυγε ατομικά και με τις ιδιότητες του ως συντονιστής των «ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ», «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» (Ε.Κ.Α.Δ.) και «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ» (Ν.ΕΛ.Σ.Ε.), με την οποίαζητείται να ακυρωθούν όλοι οι Νόμοι που ψηφίστηκαν μετά το Δημοψήφισμα και είναι σε αντιδιαστολή με το ΟΧΙ του Ελληνικού Λαού, στο Δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015.
Η αναγνωριστική αυτή προσφυγή στρέφεται κατά του Ελληνικού Δημοσίου, του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης, και όσων επιτηρούν το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής , της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (Ε.Κ.Τ.) και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (Δ.Ν.Τ.) -γνωστών ευρύτερα ως «θεσμών» ή «τρόϊκα» ή «κουαρτέτο»-.
Η αναγνωριστική προσφυγή τάσσεται υπέρ:
Α) Του κύρους και των αποτελεσμάτων του Δημοψηφίσματος που διενεργήθηκε την Κυριακή 5.7.2015 για κρίσιμο εθνικό θέμα σύμφωνα με το άρθρο 44 παρ. 2 εδ. α΄ του Συντάγματος
Β) Της αναγνώρισης του γεγονότος ότι με βάση τα αποτελέσματα του Δημοψηφίσματος αυτού κανένας κοινός νόμος που προέκυψε από την Βουλή των Ελλήνων, ούτε Νομολογία Ελληνικού Δικαστηρίου (ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ) δύνανται να αντιτίθενται στην αρνητική απάντηση που εξέφρασε ο Ελληνικός Λαός, ασκώντας την λαϊκή κυριαρχία ως θεμέλιο του πολιτεύματος, στα ουσιαστικά ζητήματα που περιείχοντο στα δύο ερωτήματα που ετέθησαν υπό την κρίση του Ελληνικού Λαού (και κατεγράφησαν ως προαπαιτούμενα, τόσο κατά τις διαπραγματεύσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης προ του Δημοψηφίσματος, όσο και στην Νομοθεσία μετά το Δημοψήφισμα, εξαιτίας του υπερνομοθετικού περιεχομένου αποτελέσματός του, δεσμευτικά έναντι του κοινού νομοθέτη).
Στην 30σελιδη προσφυγή μεταξύ άλλων ζητούνται:
- Να αναγνωρισθεί ότι οι διατάξεις όλων των μετά την 5.7.2015 νόμων και ιδίως των Ν. 4387 / 2016, 4389 / 2016, Ν. Αυγ. 2015, καθώς και όλα τα άρθρα των νόμων αυτών, που αντίκεινται στην κατά τα προαναφερθέντα άρνηση του Ελληνικού Λαού να επικυρώσει τα προαπαιτούμενα των εξωχώριων θεσμών με το Δημοψήφισμα της 5.7.2015παραβιάζουν τα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ τις θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος, που αφορούν το Θεμέλιο του πολιτεύματος, δηλαδή την άσκηση της λαϊκής κυριαρχίας (άρθ. 1§2) και τις διατάξεις των άρθρων 1§3 («όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό και υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους»), 2§1 («ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας»), 44§2 για την προβλεπόμενη συνταγματικά έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας με Δημοψήφισμα και την ακροτελεύτια διάταξη του άρθρου 120 του Συντάγματος, που απαιτεί στην παρ. 2 αυτού και από το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο να υπερασπίζεται αυτό όταν καταλύεται, όπως στην επίδικη υπόθεση.
- Να αναγνωρισθεί το γεγονός ότι με βάση τα αποτελέσματα του Δημοψηφίσματος αυτούκανένας κοινός νόμος που προέκυψε από την Βουλή των Ελλήνων, ούτε Νομολογία Ελληνικού Δικαστηρίου μετά το Δημοψήφισμα της 5.7.2015, δύνανται να αντιτίθενται στην αρνητική απάντηση που εξέφρασε ο Ελληνικός Λαός, ασκώντας την λαϊκή κυριαρχία ως θεμέλιο του πολιτεύματος στα ουσιαστικά ζητήματα που περιείχοντο στα δύο ερωτήματα που ετέθησαν υπό την κρίση του Ελληνικού Λαού (και κατεγράφησαν ως προαπαιτούμενα τόσο κατά τις διαπραγματεύσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης προ του Δημοψηφίσματος, όσο και μετά το Δημοψήφισμα,αποτελεί δέσμευση υπερνομοθετικού περιεχομένου και έχει δεσμευτικά αποτελέσματά του έναντι του κοινού νομοθέτη)
- Να διαταχθούν ασφαλιστικά μέτρα και δη ως πρόσφορο ασφαλιστικό μέτρο η άμεση αναστολή ισχύος όλων των προαναφερθέντων ενδεικτικά αλλά και των λοιπών νομοθετημάτων, που αντίκεινται στα αποτελέσματα του Δημοψηφίσματος της 5.7.2015, υπό την έννοια ότι εμπεριέχουν τα προαπαιτούμενα των ερωτημάτων που ετέθησαν με το ως άνω Δημοψήφισμα ενώπιον του Ελληνικού Λαού μέχρι την έκδοση της αποφάσεως του Δικαστηρίου Σας».
- Να αναγνωριστεί το γεγονός ότι το «Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας» (www.dimopolis.gr), ως κατεξοχήν αρμόδιο με έννομο συμφέρον να διεκδικήσει τα πιο πάνω αιτήματα στην Ελλάδα, δικαιούται της αναλογικής χρηματοδότησης που δίνεται στα Ελληνικά κόμματα, καθόσον ο συνασπισμός που εξέλεξε τον Ευρωβουλευτή Νότη Μαριά στο Ευρωκοινοβούλιο στις Ευρωεκλογές του 2014 αποτελείται και από τον πολιτικό αυτό φορέα και έθεσε σωρευτικά το αίτημα αυτό εξαιτίας των αντιφάσεων που περιέπεσαν τα Ανώτατα Ειδικά Δικαστήρια (Άρειος Πάγος, Συμβούλιο Επικρατείας, Ελεγκτικό Συνέδριο) σχετικά με την νόμιμη υπόσταση του Κινήματος αυτού.
Η Δίκη, της 9ης Νοεμβρίου 2016, του Ελληνικού Δημοψηφίσματος 2015 θα πρέπει να συσχετιστεί άμεσα με την έκδοση της ανάλογης απόφασης σε δίκη που μόλις διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά αντίστροφο τρόπο για το ίδιο θέμα. Δηλαδή σε προσφυγή που ασκήθηκε στο αντίστοιχο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, για να μη θεωρηθεί ότι αρκεί το Δημοψήφισμα Ιουνίου 2016 της για έξοδο της χώρας αυτής από την Ευρωπαϊκή Ένωση που υπερψήφισε ο Βρετανικός Λαός, δυστυχώς το Δικαστήριο αυτό, εξέδωσε μια λανθασμένη απόφαση, ότι δήθεν δεν αρκεί η έκφραση της Λαϊκής Κυριαρχίας που έγινε με το Δημοψήφισμα και πρέπει να επικυρώσει την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η Βουλή των εγγλέζων Λόρδων για να πραγματοποιηθεί!
Ελπίζουμε η αρνητική για εμάς εισήγηση του εισηγητή Συμβούλου Επικρατείας για την αντίστοιχη δίκη του Ελληνικού Δημοψηφίσματος να μην επικρατήσει τελικά, όταντην Τετάρτη οι Έλληνες ανώτατοι Δικαστές θα πρέπει να βρεθούν αντιμέτωποι με τη συνείδησή τους και την Ελληνική ιστορία, που καθιστά την Ελλάδα λίκνο της αυθεντικής Δημοκρατίας παγκοσμίως και να κάνουν δεκτή την αναγνωριστική προσφυγή για το Δημοψήφισμα,διδάσκοντας Δημοκρατία και Ιστορία στην ισοπεδωμένη από τις ερπύστριες της Παγκοσμιοποίησης Ανθρωπότητα.
Τονίζεται ότι η συνεδρίαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου είναι δημόσια και η είσοδος ελεύθερη για τους πολίτες στη μεγάλη αίθουσα του Αρείου Πάγου στον πρώτο όροφο του κτιρίου επί της Λ. Αλεξάνδρας και ελπίζουμε ότι οι Έλληνες θα δώσουν βροντερό παρών υποστήριξης κατά την εκδίκαση την Τετάρτη 9/11 και ώρα 18:00.
Το «Δημοβούλιο Πολιτών», που την Παρασκευή 11/11/2016 γιορτάζει στον αρχαιολογικό χώρο της Πνύκας (ώρα 15:30) τα (5) συνεχή χρόνια δημιουργικής λειτουργίας του και δημιουργίας σχετικού Συνταγματικού Εθίμου, καλεί όλους τους συνειδητοποιημένους Έλληνες να βρίσκονται τόσο στον Άρειο Πάγο την προσεχή Τετάρτη, όσο και στην Πνύκα την προσεχή Παρασκευή για να διεκδικήσουμε την εφαρμογή παράλληλων θεσμών στη χώρα μας και τη θεσμοθέτηση του «Δημοβουλίου Πολιτών» ως (Κάτω) Βουλής των Ελληνικών Κοινοτήτων στο Νέο Ελληνικό Σύνταγμα, που ήδη εξαγγέλθηκαν οι διαδικασίες θεσμοθέτησής του (όπως το προτείνει η «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ» (Ν.ΕΛ.Σ.Ε.), www.s120s.gr).
Αθήνα, 4 Νοεμβρίου 2016
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Tηλέφωνα: 210 364 8300, 694 454 5888, Fax: 210 361 0882, E-mail:dimovoulio@dimovoulio.gr Ιπποκράτους 42 - Αθήνα 10680 www.dimovoulio.gr
Γραφείο Τύπου
ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ
…γιατί το μέλλον της χώρας
είναι στα χέρια μας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου