Ανθρωπισμός ή γραικυλισμός ή ιδιότυπος μαζοχισμός;
Μια καταιγιστική προπαγάνδα και μια υφέρπουσα ψυχολογική τρομοκρατία, μπόλιασε το ελληνικό συμμοριακό πολιτικό σύστημα και την πλειοψηφία του ήδη εκποιηθέντος λαού με το ψευδοδόγμα του ανθρωπισμού.
Ενός «λαού» πεινασμένου και ανασκολοπισμένου, στους ασθενείς ώμους του οποίου οι batler των δανειστών φόρτωσαν την ανθρωπιστική κρίση του προσφυγικού – λαθρομεταναστευτικού.
Του φόρτωσαν την αντιμετώπιση μιας κοινωνικής αθλιότητας την οποία άλλοι δημιούργησαν ερίζοντες για τιςζώνες επιρροής και τα πετρέλαια. Όλος αυτός ο κόσμος των πονόψυχων Ελλήνων – με πρώτους τους στυλοβάτες του σάπιου συστήματος – που δακρύζει και οδύρεται για την αθλιότητα των μυρίων, σπεύδοντας να παράσχει την παντοειδή βοήθειά του, αγνοεί προκλητικά ότι δίπλα του και απέναντί του, υπάρχει και ζει ένας κόσμος των Ελλήνων. Ένας κόσμος που καταπίνει τον πόνο του και το δάκρυ και μαγειρεύει την αξιοπρέπειά του, βιώνοντας τον αβίωτο βίο.
Αυτός ο κόσμος των Ελλήνων παραμένει στα αζήτητα του συστήματος και των ΜΜΕ και συνεπώς εκτός των ενδιαφερόντων των πονόψυχων. Παρακολουθώντας αυτό το ανθρώπινο δράμα και την αντιμετώπισή του από την πονόψυχη Ελλάδα, θα διατύπωνα τούτη την αντιδημοφιλή άποψη: Δεν πρόκειται περί ανθρωπισμού, αλλά περί γραικυλισμού ή ιδιοτύπου μαζοχισμού.
Αθήνα 07/03/2016
Απόλυτη σιωπή για τις δημοσιογραφικές λαμογιές.
Παρασκευή βράδυ της 22 Ιανουαρίου. Στο «Εκρηκτικό Δελτίο» του ΑΡΤ, παρίσταται και η τ. βουλευτής Ρ. Μακρή.
Ξαφνικά, τραβά έναν κατάλογο και αρχίζει να διαβάζει ονόματα καναλιών και δημοσιογράφων που τσέπωσαν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ έκαστο και έκαστος, από κάποια κονδύλια, για να προπαγανδίσουν τα μνημόνια. Τα ονόματα ΗΧΗΡΑ.
Ο Λαλίστατος παρουσιαστής πανικοβάλλεται. Προσπαθεί να την εμποδίσει και την διακόπτει, για να πάει στην… κλήρωση.
Προλαβαίνει να πει ότι αυτόν τον κατάλογο τον κατέθεσε θορυβοδώς ο Καμμένος στην ΕΣΗΕΑ αλλά έκτοτε «τον έκανε γαργάρα». Κόμματα, βουλευτές, σχολιαστές, κανάλια και κυβέρνηση σιωπούν ΕΝΟΧΑ.
Η καταδίωξη των… παρανόμων καστανάδων συνεχίζεται από την… αδέκαστη Δικαιοσύνη! Το γεγονός κινείται ανάμεσα στο γελοίο και στο χυδαίο. Πόσες φορές δεν έγραψα ότι η λεγόμενη ελληνική δημοσιογραφία φέρει μεγάλη ευθύνη για το ότι φτάσαμε στη χρεωκοπία και στην πρόστυχη δημοκρατία (βλ. π.χ. το άρθρο μου: «Αρρωστημένη δημοσιογραφία=χυδαία δημοκρατία», στα «Πολιτικά Θέματα» της 24-1-2003 και αναδημοσίευσή του στο Β’ τόμο του έργου μου: «Πολιτική και Κοινωνία στην Ελλάδα του Λαϊκισμού», εκδ. «Πολιτικά Θέματα», Αθήνα 2004, σελ. 213-215).
Σ’ εκείνο το κείμενο είχα ως μόττο τούτη τη ρήση του γνωστού διανοητού Ν. Τσόμσκυ: «Στη δημοκρατία η προπαγάνδα είναι ό,τι το ρόπαλο σ’ ένα ολοκληρωτικό κράτος». Όταν ο γράφων, εδώ και πολλά χρόνια, κατηγορεί τη δημοσιογραφία δεν εννοεί τους νέους και νέες δημοσιογράφους της γαλέρας και του «μπλοκάκι», αλλά τους βαρώνους εκείνους που «λάμπουν» στα φώτα της ράμπας καις τα μικρόφωνα, από όπου εκχυδαΐζουν τα πάντα. Πόση υποκρισία και πόση προστυχιά βασιλεύει σε τούτη την καθημαγμένη χώρα.
Αν αυτή η βοώσα σιωπή και απραξία δεν λέγεται και δεν είναι τρομοκρατία, τι είναι; Όποιοι δεν φοβούνται διακινούν αυτό το αντιδημοφιλές κείμενο. Σπάστε τη σιωπή σας και στείλτε το στην ΕΣΗΕΑ.
Αθήνα 07/03/2016
Σπαρτιάτικες Υποθήκες
Λυκούργος: «Συνήθισε τους συμπολίτες του, να μην επιθυμούν αλλά ούτε και να γνωρίζουν τι σημαίνει προσωπική ζωή, αλλά να υπηρετούν πάντα το κοινωνικό σύνολο και να υπηρετούν μόνο την πατρίδα».
Ο ίδιος: «Κανένας δεν επιτρέπεται να ζει όπως θέλει… Όλοι έπρεπε να ακολουθούν έναν τρόπο ζωής και να προσφέρουν την εργασία τους για το καλό της κοινωνίας».
Ο ίδιος: «Ο πολίτης δεν ανήκει στον εαυτό του αλλά στην πατρίδα».
Πολίτευμα: «Το σύνολο των Σπαρτιατών συνέπραττε στην διακυβέρνηση της πόλης μέσω της λαϊκής διακυβέρνησης όλων των ελεύθερων ανδρών».
- «Όταν οι βασιλείς θα πηγαίνουν στον πόλεμο θα πηγαίνουν μπροστά και θα είναι οι τελευταίοι όταν επιστρέφουν στην πόλη τους».
ΣΗΜ Τα παραθέματα αντλούνται από το έργο του Γερμανού καθηγητού Τ. Brake: «Η πολιτική εκπαίδευση των Σπαρτιατών», εκδ. β’ από «Το Αντίδοτο», Καλαμάτα 2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου