Γιατί ο υπουργός κ. Κατρούγκαλος δεν βγαίνει σήμερα στα ΜΜΕ να επαναλάβει όσα το μέλος της “Επιτροπής σοφών του ΣΥΡΙΖΑ” και καθηγητής του Δημοσίου Δικαίου* Γεώργιος Κατ ρούγκαλος “δίδασκε”, μέχρι προχτές, στους πολίτες και του ς φοιτητές;
- Ότι “η αντίδραση σε άδικο νό μο είναι δικαιολογημένη”!
Συνεπώς, “δεν ασκούν βία εκείν οι που, ασκώντας το θεμελιώδες ατομικό δικαίωμα της εξέγερση ς απέναντι στην αδικία”, γρονθ οκοπούν πολίτες ή πολιτικούς ( τον κ. Χατζηδάκη χθες, τον κ. Κουμουτσάκο σήμερα, κάποιον άλ λον αύριο…), προπηλακίζουν και κρατούν ομήρους πανεπιστημια κούς δασκάλους, πυρπολούν κατα στήματα, καταστρέφουν περιουσί ες, εμποδίζουν εργαζόμενους να εργαστούν, προβαίνουν σε κατα λήψεις δημόσιων κτιρίων…
- Ότι “η κοινωνία, μόνο η κοιν ωνία βάζει το όριο της παραβατ ικότητας”, κρίνει δηλαδή αν κά θε συγκεκριμένος νόμος είναι ά δικος ή όχι!
Συνεπώς, δεν κρίνει η Δικαιοσύ νη, με βάση τους νόμους που η εκλεγμένη από τον λαό Βουλή έχ ει θεσμοθετήσει, αλλά κάποια α όριστη, ομοιογενής, αταξική “κ οινωνία”, εκπροσωπούμενη από τ ις κάθε λογής οργανωμένες ομάδ ες αδικοπραγούντων χουλιγκάνων !
- Ότι “το Σύνταγμά μας θέλει η βία να είναι το τελευταίο κα ταφύγιο του λαού, όταν δεν μπο ρεί να αντιμετωπιστεί αλλιώς μ ια βίαιη επίθεση κατά της δημο κρατίας και του πολιτεύματος ( …). Όπως το έλεγαν και οι Ρωμα ίοι: ο ανώτατος νόμος της πολιτείας είναι η σωτηρία του λαού”!
Διαστρέφοντας βάναυσα το Σύντα γμα, που ορίζει πως οι Έλληνες “δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρ εί να το καταλύσει με τη βία”.
Και θυμίζοντάς μας το Ρωμαϊκό απόφθεγμα, τη γνωστή δικαιολογ ία κάθε συνταγματικής εκτροπής , με τελευταία εκείνη των συντ αγματαρχών της 21ης Απριλίου 1967.
* Ο κ. Γ. Κατρούγκαλος δεν είναι καθη γητής του Συνταγματικού Δικαίο υ αλλά του Δημοσίου Δικαίου.
Ο ίδιος άφηνε τους δημοσιογράφ ους της τηλεόρασης και τους "σ υντρόφους" του του ΣΥΡΙΖΑ να τ ου απονέμουν τον τίτλο του καθ ηγητή του Συνταγματικού Δικαίο υ, χωρίς να τους διορθώνει. Μά λλον γιατί θεωρούσε πως αυτό τ ον βοηθούσε να χτίσει το προφί λ του.
Δείγμα του “ηθικού πλεονεκτήμ ατος της Αριστεράς”;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου