Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Θαύματα της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου

http://www.agioritikovima.gr/thavmata/item/64293-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85
Το μήλο της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου
Πολλά είναι τα θαύματα που κάνει η Αγία Ειρήνη η Χρυσοβαλάντου.
Ο κόσμος προσεύχεται, αγωνίζεται και η Αγία μας βοηθάει.

"Ονομάζομαι Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Είμαι το 3ο παιδί στην οικογένεια. Όταν η μητέρα μου ήταν 3 μηνών έγκυος στο 3ο παιδί και φυσικά δεν ήξερε τι έχει γιατί πριν 30 χρόνια δεν υπήρχε υπέρυχος είδε ένα όνειρο. Μια μαυροφορεμένη γυναίκα που κρατούσε ένα μήλο στο χέρι και της είπε: Θα κάνεις κορίτσι και θα το ονομάσεις Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Η μητέρα μου πίστεψε αμέσως στα λόγια της και ήταν σίγουρη ότι θα κάνει κορίτσι. Όταν γεννήθηκα είχα στο μέτωπο ένα σημάδι. Ένα κόκκινο σταυρό ο οποίος έφυγε μετά από λίγες μέρες. Με βάπτισαν στην εκκλησία της Αγίας Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου στην Θεσσαλονίκη. Έχω πάει και στο μοναστήρι στην Αθήνα και είναι πολύ όμορφο...."

Το Θαύμα της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου...χάρισε ένα παιδάκι μετά από 17 χρόνια προσπάθειας...!!!
Αγία μου Ειρήνη Χρυσοβαλάντου σε ευχαριστώ θερμά που μου χάρισες ένα παιδάκι μετά από 17 ολόκληρα χρόνια.
Επισκέφτηκα πολλούς γιατρούς και όλοι μου έλεγαν πως θα αποκτήσω παιδί,αλλά τα χρόνια περνούσαν χωρίς κανένα αποτέλεσμα.Πίστευα όμως στη χάρη σου,Μεγάλη μου Αγία,και είχα στηρίξει τις ελπίδες μου σε Σένα,αφού οι γιατροί δεν μπόρεσαν να μου κάνουν τίποτα.
Τώρα με τη δική σου βοήθεια απέκτησα ένα υγιέστατο αγοράκι που του χάρισα το όνομα ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ.Είχα πρόβλημα με την υγεία μου...αλλά με τη δική σου βοήθεια όλα πήγαν καλά. Σ`ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και πάντα όσο ζώ θα έχω το γλυκό σου όνομα στα χείλη μου...

Ε.Ε.-ΚΙΛΚΙΣ
Έχουν όντως πραγματοποιηθεί πολλές θαυμαστές ιστορίες μέσω των προσευχών του μοναστηριού της Αγίας, στη Λυκόβρυση. Πάντως η πίστη είναι το σημαντικότερο ζήτημα. Η Αγία πάντα θεράπευε και συνεχίζει ακόμη και σήμερα να θεραπεύει, και σε πολλούς χαρίζει αυτό που πάντα ήθελαν, την οικογένεια.

http://www.agioritikovima.gr/thavmata/item/64287-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85
Το θαύμα της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου
Σήμερα είναι γιορτή της Αγίας Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου. Η δική μου ιστορία πιστεύω να δώσει κουράγιο και δύναμη...
Τον Αύγουστο έκανα λαπαροσκόπηση για να αφαιρεθεί μία κύστη που είχε σπάσει.Ο γιατρός μου έκανε και υστεροσκόπηση για να δει και καλά αν είναι όλα εντάξει.Δεν είχα προσπαθήσει ποτέ να μείνω έγκυος, μόλις τον Μάιο είχα παντρευτεί να φανταστείς.
Να μην πολυλογώ μου είπε ότι οι σάλπιγγες μου είναι κλειστές και οι δύο και δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ πιθανότητα φυσιολογικής σύλληψης...
Τρέχα για εξωσωματική κατευθείαν μου είπε,"κάτσε χριστιανέ μου να δοκιμάσουμε λίγο μόνοι μας,δεν βιαζόμαστε" του λέγαμε,τίποτε το γουρούνι.."σας είπα αποκλείεται,μόνο με θαύμα,κάντε ότι θέλετε" τα λόγια του.Ήθελε βλέπεις να πάρει τη μίζα του απ'την εξωσωματική ο λοποδύτης...
Ναι έκλαψα πάρα πολύ,είναι πολύ σκληρό να σου λένε ότι δεν μπορείς να κάνεις παιδί,ειδικά χωρίς να έχεις προσπαθήσει καν και πόσο μάλλον αμέσως μετά από ένα χειρουργείο με πληγές ανοιχτές.
Το ίδιο βράδυ και ενώ είμουν ακόμη στην κλινική θυμήθηκα μία κυρία που μου είχε πει πριν λίγους μήνες για την κόρη της που δεν έμενε έγκυος και πήγε στο μοναστήρι της Αγίας Ειρήνης προσκύνησε, πήρε το θαυματουργό μήλο και έμεινε έγκυος τελικά.
Αρχές Σεπτεμβρίου παίρνω τον άντρα μου και πάμε και εμείς(από Χαλκιδική που μένουμε!)Προσκύνησα,πήρα το μήλο,παρόλο που δεν είμαι και εγώ θρησκόληπτη και έλεγα από μέσα μου "τι κάνω εγώ τώρα?" ένιωθα ένα απίστευτο δέος όμως...
Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου δεν επιτρεπόντουσαν οι επαφές λόγω της επέμβασης(40 μέρες αποχή) και 2 Οκτωβρίου είχα τελευταία περίοδο.
Τι σημαίνει αυτό? Έμεινα έγκυος με την πρώτη προσπάθεια και τώρα περιμένω την μπεμπουλίτσα μου!
Μεγάλη η χάρη της Αγίας Ειρήνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου