H Εξεταστική Επιτροπή για τα μνημόνια είναι χρονικά κολοβή και πολιτικά ανάπηρη.
Η
αυτοαποκαλούμενη «κυβέρνηση της Αριστεράς», που επιχειρεί να ερευνήσει
τις αιτίες της οικονομικής κρίσης της Ελλάδας από το 2009, διαπράττει
ένα τεράστιο ιστορικό – κοινωνικό – πολιτικό και διαλεκτικό λάθος. Ένα λάθος το οποίο έρχεται και σε άμεση αντίθεση με την περί κοινωνικής εξελίξεως μαρξική θεωρία και με τη διαλεκτική λογική.
Ως γνωστόν, ο μαρξισμός διδάσκει ότι η κοινωνική εξέλιξη έχει ιστορικό περιεχόμενο δηλαδή συνδέεται με το παρελθόν και το ίδιο καταγράφει και η διαλεκτική λογική, η οποία διδάσκει πως: «Η γνώση και η εξέλιξη έχουν ιστορικό περιεχόμενο και δεν παράγονται ξαφνικά όπως βγαίνει η σφαίρα από την κάννη του όπλου»
(βλ. Μ. Μ. Ρόζενταλ: «Αρχές Διαλεκτικής Λογικής», εκδ. «Γκαγκάριν»,
Αθήνα 1962, σελ. 27 και 65, πρβλ. και το έργο μου: «Η κομμουνιστική
Ουτοπία», εκδ. β’ «Πελασγός» - Γιαννάκενας – Αθήνα 2013). Από μαρξική –
και όχι μόνο – άποψη και για λόγους πολιτικής ηθικής και ιστορικής εξέλιξης, αυτή η Επιτροπή δεν πρέπει να περιοριστεί στην έρευνα των αιτιών για μια μόνο πενταετία αρχίζοντας από το 2009.
Πίσω απ’ αυτό υπάρχει η περίοδος του Κ. Καραμανλή και πίσω από αυτόν υπάρχει η θανατηφόρα οκταετία Σημίτη, για να μην πάμε και προς τα πίσω: Όταν αφήνεις ανερεύνητες τις δύο αυτές ολέθριες κυβερνήσεις διαπράττεις παραχάραξη και της ιστορίας, και της λογικής και του μαρξισμού και της πολιτικής ηθικής.
Η ιστορία και η κοινωνία είναι αλυσίδα, έχουν συνέχεια και δεν κόβονται
σε κομματάκια. Θέλω να πιστεύω ότι στη… σοσιαλιστική κυβέρνηση υπάρχουν
και κάποιοι που σκαμπάζουν από μαρξισμό, εκτός κι αν γονατίζουν μπροστά στη μικροπολιτική σκοπιμότητα! Όσο για την τελική γνώμη του γράφοντος προτιμά τα Έκτακτα Στρατοδικεία απ’ αυτή τη χρόνια πολιτική απάτη.
Αθήνα 11/05/2015
H σίτιση των εξορίστων στη χούντα
Η
Έλλη Παππά – η σύντροφος και συναγωνίστρια του Ν. Μπελογιάννη – η οποία
βρέθηκε στα Γιούρα από το καθεστώς της 21ης Απριλίου, αναφερόμενη στη
διατροφή των εκτοπισμένων, γράφει και τα εξής: «Οι κρατούμενοι γιατροί…
υποβάλανε και τον κατάλογο με το διαιτολόγιο. Είχαν βάλει βούτυρο ή
βιτάμ και μαρμελάδα στο πρωϊνό, κρέας, ψάρι και κοτόπουλο για το
μεσημέρι, ένα διαιτολόγιο που όταν το υποβάλανε οι γιατροί θεωρήθηκε
μαξιμαλιστικό και κανείς δεν περίμενε πως θα μπορούσε να γίνει δεκτό. Θα
ήταν απλώς διεκδικητικό. Είχε μόλις υποβληθεί, όταν μας ήρθε
ουρανοκατέβατος, με ελικόπτερο, ο Παττακός. Οι γιατροί του εκθέσανε τα
αιτήματα που είχαν καταγράψει. Ο Παττακός, είδε στο γραφείο του διοικητή
το διαιτολόγιο, το διάβασε, είπε πως το δέχεται».
Συνεχίζοντας η… αιρετική και εξ απαλών ονύμων αγωνίστρια και κομμουνίστρια, γράφει: «Η μόνη παρατήρηση που έκανε ήταν για το μαύρο ψωμί, που είχαν οι γιατροί στον κατάλογο. «Γιατί μαύρο ψωμί και όχι λευκό», είπε και χρειάστηκε να του εξηγήσουν οι γιατροί πως ήταν πιο υγιεινό. Το στρατόπεδο γέλασε, όταν πληροφορήθηκε τα καθέκαστα. Κανείς δεν περίμενε πως κρατούσε τις υποσχέσεις του. Γι’ αυτό και ήταν μεγάλη η έκπληξη, όταν οι άντρες κατέβηκαν να ξεφορτώσουν το πρώτο καΐκι που ήρθε μετά την επίσκεψη του Παττακού και περιείχε όλα όσα ζητήσαμε. Κατεψυγμένο ψάρι, κρέας, ψάρι και κοτόπουλα, ως και μαρμελάδα. Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας…» (βλ. το έργο της: «Μαρτυρίες Μιας Διαδρομής», εκδ. Δ’, «Μουσείο Μπενάκη», Αθήνα 2010, σελ. 158-159).
Αυτή ήταν η αλήθεια και
αυτή την αλήθεια θα μπορούσαν να καταθέσουν μόνο οι αληθινοί
κομμουνιστές και ανυστερόβουλοι αγωνιστές τύπου Έλλης Παππά και όχι οι
καιροσκόποι αντιστασιακοί.
Άλλο η αλήθεια και εντελώς άλλο η αντίθεση με το καθεστώς.
Αυτή
την αλήθεια κατέθεσε πριν από χρόνια και ο γράφων για το διαιτολόγιο
στο στρατόπεδο «Παρθένι» της Λέρου, την περίοδο 1968-1970.
Τότε έγραφα: «Στην εξορία έτρωγα καλύτερα απ’ ό,τι στο σπίτι μου» (βλ. το μηνιαίο περιοδικό «Έλληνόραμα» τευχ. Μαΐου 2012).
Αθήνα 11/05/2015
Πολιτικές υποθήκες:
Κ. Μαρξ: “Το τι είναι οι άνθρωποι δεν καθορίζεται από τη συνείδησή τους, αλλά, αντίθετα το κοινωνικό τους ‘’είναι’’ καθορίζει τη συνείδησή τους”
Ο ίδιος: ‘’Η ανθρωπότητα ποτέ δε βάζει μπροστά της, παρά μόνο τα προβλήματα εκείνα που μπορεί να λύσει’’
Γ. Σεφέρης: ‘’Ευριπίδης ο Αθηναίος προσπάθησε να τρυπήσει το δίχτυ και τον φάγανε τα σκυλιά’’
Βολταίρος: ‘’Η αμφισβήτηση είναι αντίθετος στην τύχη δρόμος, γιατί αποκτά κανείς άσπονδους εχθρούς’’
Ν. Μακιαβέλλι: ‘’Αν θέλεις πάντα η τύχη να σου πηγαίνει δεξιά, πρέπει να πορεύεσαι ανάλογα με τον καιρό’’
Ο ίδιος: ‘’Απ΄ τα χαμηλά στα ψηλά ανεβαίνεις, περισσότερο με την απάτη παρά με τη βια’’
Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου