--Περί ψυχής!
Κ. Τσάτσος: «Μιλούν για τις ζωντανές ψυχές των πεθαμένων, αλλά εγώ μιλώ για τις νεκρές ψυχές των ζωντανών»
--Θ. Πάγκαλος, υπουργός Εξωτερικών: Δήλωσή του τη 22 Ιουλίου 1997 για το όνομα της Μακεδονίας: «Θέλω ν’ απαλλαγούμε από
αυτό το πρόβλημα, γιατί δεν έχει καμία ουσία»
--Η κ. Αρβελέρ – η ΕΠΟΝ και η γιάφκα.
Περί ψυχής!
Κ. Τσάτσος: «Μιλούν για τις ζωντανές ψυχές των πεθαμένων, αλλά εγώ μιλώ για τις νεκρές ψυχές των ζωντανών»
Το
πρόβλημα ανήκει στο χώρο της μεταφυσικής, της φιλοσοφίας και της
ψυχολογίας. Μια απόπειρα προσεγγίσεως του προβλήματος επιχειρεί ο γράφων
στο έργο του: «Η κομμουνιστική Ουτοπία», (εκδ. β’ «Πελασγός» -
Γιαννάκενας – Αθήνα 2013).
Αυτή η προσέγγιση γίνεται στο κεφάλαιο: «Οι τρόποι διαμόρφωσης της συνείδησης σε συνδυασμό με τη λειτουργία της νόησης» (βλ. σε. 45 επ.).
Εκεί αναφέρονται οι επί του προκειμένω απόψεις του Αριστοτέλη, της Ακαδημίας Επιστημών της ΕΣΣΔ, του Φίχτε, του Μοντεσκιέ, του Μ. Ράσσελ, του Ε. Φρομ, του Γ. Βλάχου, του Π. Κανελλόπουλου, του Τ. Χομπς, των πρωτεργατών της Γαλλικής Επαναστάσεως Ροβοσπιέρο και Σαίν Ζυστ, του Πλάτωνος, του Λένιν, του Καστοριάδη, του Α. Καμύ, του Χέγκελ, του Δ. Γληνού, του Τ. Λοκ, του Κ. Στράους. Το πρόβλημα της ψυχής αντιμετωπίζεται εν συνεχεία στο κεφάλαιο: «Η φύση του ανθρώπου και τα τρωτά χαρακτηριστικά του» (σελ. 91 επ.),
στο οποίο παρατίθενται απόψεις μιας πλειάδας αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων
και συγγραφέων που αρχίζουν από τον Όμηρο και καταλήγουν στον Ηράκλειτο,
που είπε: «Ποτέ δεν θα μπορέσεις να εξερευνήσεις της ψυχής τα πέρατα οποιοδήποτε δρόμο κι’ αν βαδίσεις» (βλ. σελ. 93).
Φυσικά η έρευνα συνεχίζεται και στα επόμενα κεφάλαια: «η φύση του ανθρώπου μέσα από κείμενα» (σελ. 109 επ.) και το κεφάλαιο: «τα πάθη, η ιδιοτέλεια, ο φυσικός και κοινωνικός νόμος και το καθήκον της αυτοσυντήρησης αποκλείουν την μαρξική εφαρμογή της ισότητος» (σελ. 131 επ.).
Γιατί τα γράφω αυτά; Για να πω ότι αυτό
που λέμε ψυχή, μας την πήρε το σάπιο μεταπολιτευτικό σύστημα και δεν
μπορούμε ν’ αντιδράσουμε ως λαός γι’ αυτά που μας κάνουν (βλ. το άρθρο μου: της 2 Φεβρουαρίου 1996, με τίτλο: «Η χυδαιότητα ως θεσμό τους πολιτικού «μας» συστήματος» (Πολιτικά Θέματα»).
Χωρίς ψυχή, ο άνθρωπος καταντά δοχείο για ξένο περιεχόμενο.
ΣΗΜ:
Το έργο μου για την κομμουνιστική Ουτοπία, το υποδέχθηκε το σύνολο του
αθηναϊκού τύπου και του λεγόμενου δημοσιογραφικού κόσμου με απόλυτη σιγή, μολονότι το κατέθεσα ιδίοις χερσίν! Σκέτα παπαγαλάκια.
Αθήνα 16/01/2015
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
-Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.
Θ.
Πάγκαλος, υπουργός Εξωτερικών: Δήλωσή του τη 22 Ιουλίου 1997 για το
όνομα της Μακεδονίας: «Θέλω ν’ απαλλαγούμε από αυτό το πρόβλημα, γιατί
δεν έχει καμία ουσία»
Ασφαλώς για τον τότε υπουργό των Εξωτερικών ούτε το όνομα, ούτε τα πανάρχαια ταφικά Ευρύματα στη Μακεδονία έχουν ουσία και σημασία.
(Περισσότερο για τη δήλωση αυτή που έγινε στην εφ.
«Η Καθημερινή» βλ. το έργο μου – ημερολόγιο: «Το χρονικό της Εθνικής
μειοδοσίας του ονόματος της Μακεδονίας στη δεκαπενταετία 1990-2005»,
εκδ. «Γεωργιάδη» σελ. 300).
Αν
οι εν Ελλάδι πολιτικάντηδες αν διάβαζαν για να μιλούν με στοιχεία και
όχι αερολογία, πόσο διαφορετικός θα ήταν ο ξεπεσμένος δημόσιος βιος.
Αθήνα 16/01/2015
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
-Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.
Η κ. Αρβελέρ – η ΕΠΟΝ και η γιάφκα.
Ακούω στο ραδιόφωνο του «Α989» την κ. Αρβελέρ να ερμηνεύει τη «γιάφκα» της ΕΠΟΝ, από την οποία πέρασε κάποιο τρίμηνο οτυ 1943 και έκτοτε μην την είδατε.
Τράβηξε για παρίσιους, όταν οι επονιστές κλείστηκαν σε φυλακές, σε Μακρόνησο και περνούσαν από στρατοδικεία. Κι’ όμως με αυτό το τρίμηνο διαβατήριο, όταν η θάλασσα έγινε γιαούρτι εμφανίστηκε ως…μοναδική επονίτισσα
με το θράσος να το εξαργυρώσει με υψηλά αξιώματα και να μας πει στην
τηλεόραση ότι: ο εθνικός νεκροθάφτης ΓΑΠ «είναι σπουδαίος πολιτικός»!!!
Φθηνή γυρολόγος ιστορικών στιγμών, που πολλοί, πάρα πολλοί τις πληρώσαν με αίμα. Έλεος.
Αθήνα 16/01/2015
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
-Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα
Μια εξήγηση του γράφοντος
Γράφω: Για να υπενθυμίζω στους εναλλασόμενους εξουσιαστές ότι δεν είμαι πολιτικός Αυστραλοπίθηκος.
Για να θυμίζω τη μνήμη εκείνων που θυσιάστηκαν άδικα για την Ελλάδα, που πρόδωσαν οι σύγχρονοι Εφιάλτες. Γιατί η σιωπή σημαίνει συνενοχή και έγκριση.
Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου