Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

​​Οι εχθροί μου (Πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

​​ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)

Μια εξήγηση του γράφοντος
Γράφω: Για να υπενθυμίζω στους εναλλασόμενους εξουσιαστές ότι δεν είμαι πολιτικός Αυστραλοπίθηκος.
Για να θυμίζω τη μνήμη εκείνων που θυσιάστηκαν άδικα για την Ελλάδα, που πρόδωσαν οι σύγχρονοι Εφιάλτες. Γιατί η σιωπή σημαίνει συνενοχή και έγκριση.
Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

​​Οι εχθροί μου
Εχθρός μου δεν είναι οι Γερμανοί δεν είναι οι Αμερικανοί
είναι οι Έλληνες πολιτικοί, οι μεγάλοι τσαρλατάνοι.
Εχθρός μου είναι αυτοί εδώ που έκλεψαν τα πάντα 
και μετέτρεψαν τον «Κυρίαρχο» λαό σε γιρλάντα.
Εχθρός μου είναι οι ληστές του αμαρτωλού ΠΑΣΟΚ
που οικοδόμησαν ένα καθεστώς που προκαλεί ΣΟΚ.
Εχθρός μου είναι η χρεωκοπημένη Νέα Δημοκρατία 
και οι «προοδευτικοί» μπάτλερ με τις θολές ιδεολογίες
που από κοινού λεηλάτησαν την Ελλάδα με λαιμαργίες
και συγκυβέρνησαν μια ολόκληρη τεσσαρακονταετία. 
Εχθρός μου είναι η πρόστυχη κοπριτοκρατία
που εξέθρεψε την εθνοκτόνο πολιτική αλητεία.
Εχθρός μου είναι οι κοινωνιοκτόνοι λαϊκιστές
που εξαπατούν τους ψηφοφόρους με πομφόλυγες προοδευτικές
και υπόσχονται πως μπορούν να γειάνουν τις πληγές 
Εχθρός μου δεν είναι ο Γερμανός εργάτης
αλλά ο Έλληνας συνδικαλιστής ο μέγας ακαμάτης
που δεν εργάστηκε ποτέ έχοντας προνόμια και ασυλία 
που δεν θεσπίστηκαν ούτε για τη βασιλεία.
Εχθρός μου είναι η ασύνορη προπαγάνδα
που κάνουν τα ΜΜΕ σαράντα χρόνια
κάνοντας ανήθικη κυβερνητική αβάντα
και οδηγούν το λαό στην άγνοια και την καταφρόνια.
Εχθρός μου είναι η ανεύθυνη και άκριτη μάζα
που μια ζωή ψηφίζει πολιτικούς που είναι για τα μπάζα
αυτοαπατούμενη ότι θα έκανε κι’ αυτή την ίδια μπάζα.
Εχθρός μου είναι ο αγοραίος πρωταθλητισμός
και ο αρρωστημένος σάπιος ποδοσφαιρισμός
που είναι το κοινωνικό και πολιτικό όπιον του λαού
και λειτουργεί στην εξέλιξή του ως ταμπού.
Όμως πριν απ’ αυτούς και πάνω απ’ αυτούς.
Εχθρός μου είναι οι «μπροστάρηδες» με τα doctora
που ρημάξαν την Ελλάδα και τη ρίξαν στην ξηρά.
Εχθρός μου είναι οι κοπριτοέλληνες που ψηφίζουν πολιτικούς
οι οποίοι ληστεύοντας την Ελλάδα σαράντα χρόνια
την οδήγησαν στην απόλυτη χλεύη και καταφρόνια
με τα πατριδοκτόνα και εθνοκτόνα μνημόνια.
Εχθρός μου είναι ο γονατισμένος λαός και οι ταγοί του 
που μας μετέτρεψαν σε παγκόσμιο ικέτη και επαίτη
πετώντας την εθνική μας αξιοπρέπεια στον καιάδα
οδηγώντας μας στα δημοτικά καζάνια για φασολάδα.

Αθήνα, 28/08/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου