Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Πολιτική δήλωση ΦΩΤΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ – Δέσμευση προς τους δημότες Αγίας Παρασκευής.

Πολιτική  δήλωση  ΦΩΤΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ – Δέσμευση  προς τους δημότες  Αγίας Παρασκευής.
Εμφάνιση 10013348_10201100852437363_778911845_n.jpg

Συμπολίτες /σες  

Αρχικά οφείλω ένα μεγάλο και ολόψυχο ευχαριστώ στον Επικεφαλή  της Παράταξης « ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ μια Γενιά Μπροστά»  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗ,   για την  εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου .
 Σε  αυτήν την σημαντική και καθοριστική για την πόλη μας ,την Αγία Παρασκευή,  με τιμά η πρόσκληση του   να συμμετέχω στο Ψηφοδέλτιο  ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ & ΝΙΚΗΣ  της Νέας Γενιάς .
Πέραν του θεμιτού συναισθήματος της Δικαίωσης των αγώνων μου και γενικότερα της Διαδρομής μου στα Δημόσια Πράγματα, οφείλω να σας εξομολογηθώ ότι αυτό που κυριαρχεί στην Σκέψη μου, είναι το βαθύ αίσθημα ευθύνης απέναντι σε Εσάς και την Πόλη που Ζω.
ΦΙΛΕΣ & ΦΙΛΟΙ, σας δηλώνω με Παρρησία και Επίγνωση των Πραγμάτων ότι αισθάνομαι Έτοιμος, Ώριμος και Μάχιμος για να αναβαθμίσουμε τη Νέα Δημοτική Αρχή σε τέτοιο Βαθμό, ώστε να προκύψει μια Νέα Εποχή,  με προτάσεις  Επίκαιρες,  ευέλικτες ,  υπεύθυνες και αποτελεσματικές ,προς όφελος των δημοτών και της Πόλης .
Αρχή της Παράταξης μας : ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,OI ΚΑΘΑΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
Αρχές που Καθορίζουν και τους Δεσμούς Συνάφειας Ανάμεσα μας.
Γνωρίζετε Όλοι ότι δεν Είμαι Πολιτικός Καριέρας.
Η Πολιτική Όμως Αγγίζει τον Ψυχισμό μου και με Οδηγεί στον Θεσμικό Ρόλο του Ενεργού Πολίτη. Η Πολύχρονη ενασχόληση μου με τα Κοινά, έχει Διαμορφώσει το Είναι μου, το Χαρακτήρα μου και τις Σχέσεις μου με του Συνανθρώπους μου.
Σας Καλώ Όλους ,να Βρεθείτε Δίπλα μου και να Στηρίξετε την Προσπάθεια μου για την ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ.

Φώτης Αλεξόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Αγίας Παρασκευής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου