Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

500.000 "χτυπήματα" στο sociologyalert. Οι αλλαγές και οι νέες θεματικές ενότητες που θα καθιερωθούν άμεσα!

500.000 περίπου "χτυπήματα" από το Φλεβάρη του 2009 (ουσιαστικά από τα τέλη του 2010).
Λίγα σε σύγκριση με άλλα ιστολόγια και ιστοσελίδες που πολλές φορές αυτόν τον αριθμό αναγνώσεων τον πετυχαίνουν ημερησίως.
Αλλά πολλά για ένα ιστολόγιο που ξεκίνησε ως θεματικό, όπως φανερώνει και το όνομά του (διαβάστε εδώ γιατί διάλεξα αυτό το όνομα: http://sociologyalert.blogspot.gr/2009/02/sciology-alert-1990-1996.html).
Με τις περισσότερες αναρτήσεις του στην αρχή να είναι κοινωνιολογικά προσανατολισμένες (διαβάστε εδώ γιατί επέλεξα να σπουδάσω Κοινωνιολογία: http://sociologyalert.blogspot.gr/2009/03/blog-post_16.html).
Από τα τέλη όμως του 2010, όπως εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει, ο προσανατολισμός του ιστολογίου κάπου "χάθηκε": πολλές, πάρα πολλές αναρτήσεις καθημερινά (σε βαθμό υπερβολής αρκετές φορές), αντικείμενο των αναρτήσεων κάθε άλλο παρά σχετικό (άμεσα τουλάχιστον) με το όνομα του ιστολογίου και, το κυριότερο, όλες σχεδόν οι αναρτήσεις να είναι c(λ)opy-paste από άλλους ιστότοπους, όχι κείμενα δικά μου...
Υπάρχουν κάποιες εξηγήσεις (ελπίζω όχι δικαιολογίες) για αυτή την εξέλιξη και την αλλαγή προσανατολισμού του ιστολογίου μου στα τέλη του 2010:

  1. Από τον Απρίλη του 2010 η χώρα μας βρισκόταν ήδη κάτω από το ζυγό του μνημονίου, με ό,τι αυτό συνεπαγόταν για τη ζωή των Ελλήνων.
  2. Οι συνθήκες και το ωράριο της δουλειάς μου ήταν τέτοιες, που μου άφηναν αρκετό ελεύθερο χρόνο, κυρίως τα απογεύματα, τον οποίο έπρεπε με κάποιο τρόπο να "γεμίσω".
  3. Σε άμεση συνάρτηση με το προηγούμενο, ήταν και το καθεστώς της δουλειάς τέτοιο (απλήρωτος για πολλούς μήνες), που με ωθούσε να ασχοληθώ με κάτι, οτιδήποτε και να' ναι αυτό, για να ξεχαστώ. 
Μία από τις επιλογές μου ήταν και το άστατο και άναρχο πολλές φορές μπλόγκινγκ.
Έτσι, από μερικές δεκάδες, οι αναρτήσεις έγιναν σχεδόν 20.000 (!) και η επισκεψιμότητα του ιστολογίου, από μερικές εκατοντάδες σε μισό εκατομμύριο μέσα σε τρία χρόνια!
Δεν μπορώ να κρύψω ότι συχνά υπέκυπτα στον...πειρασμό να λοξοκοιτάω τα στατιστικά (ημερήσια ή συγκεντρωτικά) και να βάζω αριθμητικούς στόχους, ιδιαίτερα όταν προσέγγιζε ο αριθμός των επισκέψεων "στρογγυλά" νούμερα (π.χ. 20.000, 100.000, 200.000 κλπ).
Οπότε δώσ' του αναρτήσεις για "να πιάσουμε το στόχο".
Κάπου όμως άρχισα να βλέπω ότι άρχισα να χάνω τη μπάλα.
Έβλεπα από τη μια το όνομα του ιστολογίου και τον αρχικό του προσανατολισμό και από την άλλη έναν υπερβολικά μεγάλο αριθμό αναρτήσεων και άρχισα να προβληματίζομαι.
Επίσης έθεσα στον εαυτό μου και ένα ηθικό και δεοντολογικό ζήτημα: Όσο κι αν πάντα ανέφερα και αναφέρω την πηγή από την οποία αντλούσα κάθε ανάρτηση, με τον πλήρη σύνδεσμο παραπομπής προς αυτήν (έστω και αν μερικές φορές ήταν ολόκληρο κατεβατό, π.χ. όταν πηγή ήταν το Olympia), δεν έπαυε να είναι κλόπυ - paste. Ένα κείμενο που έγραψε κάποιος άλλος και το οποίο εγώ "έκλεψα" για να το δημοσιεύσω στο δικό μου ιστολόγιο.
Θεωρώ λοιπόν ότι κάπου εδώ πρέπει να μπει κάποιο φρένο:
1) Λιγότερες αναρτήσεις ημερησίως.
2) Μεγαλύτερο ποσοστό δικών μου κειμένων στις καθημερινές αναρτήσεις.
3) Κάτω από τον τίτλο του ιστολογίου υπάρχει η φράση "κοινωνιολογικά και άλλα σχόλια της καθημερινότητας". Όσο είδατε εσείς φίλοι αναγνώστες τα σχόλια αυτά, άλλο τόσο τα είδα κι εγώ! Απέναντί σας θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής...Αυτά τα σχόλια θα τα καθιερώσω από δω και μπρος στις αναρτήσεις που θα δημοσιεύω, πριν από την αναφορά της πηγής και το κείμενο της (ανα)δημοσίευσης.
4) Καθιέρωση θεματικών αναρτήσεων. Ένα παράδειγμα:
"Το λέω με ένα βίντεο". Στα πλαίσια του θεματικού αυτού κύκλου αναρτήσεων, στην αρχή της ανάρτησης θα υπάρχει ένα βίντεο με ένα τραγούδι (κυρίως από αυτά που έχω λατρέψει) και από κάτω, με βάση το θέμα του τραγουδιού (έρωτας, πολιτική, κοινωνικός προβληματισμός κλπ) θα δημοσιεύω τα δικά μου σχόλια, σκέψεις και προβληματισμούς.
Ένα άλλο παράδειγμα: "Κριτική βιβλίων που έχω διαβάσει". Θα δημοσιεύω την άποψη και τις πιθανές απορίες και ενστάσεις μου πάνω σε ένα βιβλίο που έχω διαβάσει.

Οι θεματικές αυτές αναρτήσεις θα είναι εύκολα προσπελάσιμες, μέσα από ειδική ετικέτα στο πάνω-δεξιό μέρος του ιστολογίου, στην ενότητα "Ετικέτες", κάτω από τα στοιχεία επικοινωνίας και τους αναγνώστες.
Δυστυχώς, τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν να δώσω ένα ποσό που κυμαίνεται από 300-500 ευρώ, να κατοχυρώσω ένα domain name (π.χ. sociologyalert.gr) και να διαμορφώσω μια πιο καλαίσθητη συνολικά ιστοσελίδα, με αρχική σελίδα και υπο-σελίδες που θα αναφέρονται στα επιμέρους θεματικά πεδία.
Από την άλλη δεν έχω και τις επαρκείς γνώσεις προγραμματισμού ώστε ένα τέτοιο εγχείρημα να το αναλάβω μόνος μου.
Θα αρκεστώ λοιπόν στα εργαλεία που μου παρέχει η Google και το blogger.com, τα οποία είναι στοιχειωδώς έστω επαρκή.
Κάθε συμβουλή και οδηγία από μέρους σας είναι σε κάθε περίπτωση ευπρόσδεκτη. (προσοχή: δεν αναφέρομαι σε οικονομική βοήθεια, μόνο σε τεχνικές συμβουλές. Για να μην παρεξηγούμαστε...).

Και κάτι τελευταίο.
Οι αλλαγές που προανήγγειλα θα εφαρμοστούν σταδιακά. Δεν μπορούν ούτως ή άλλως να γίνουν άμεσα. Έξις γαρ δευτέρα φύσις, που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι...

Αυτά προς το παρόν.
Αναμείνατε στο ακουστικό σας για την...τήρηση των δεσμεύσεων, για να χρησιμοποιήσω και μια έκφραση που είναι της μόδας τα τελευταία-μνημονιακά-χρόνια.

Εύχομαι σε όλους και όλες ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, δύναμη, αντοχή και υπομονή!
Και πάνω από όλα σας οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Ευχαριστώ που με τιμήσατε με τις επισκέψεις σας στο ιστολόγιό μου όλα αυτά τα χρόνια.
Και ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ με το ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ μου ότι θα εφαρμόσω άμεσα αλλά και σταδιακά (πρώτα ο Θεός) όλα αυτά που σας υποσχέθηκα και που πάνω απ' όλα ανταποκρίνονται και στον τίτλο του ιστολογίου: SOCIOLOGY-ALERT!

Χρήστος Αλεξόπουλος
Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου