http://www.kourdistoportocali.com/articles/21381.htm
Διαβάσαμε χθες με πραγματική έκπληξη την «οργισμένη» συνέντευξη του λαϊκού καψουρο – αοιδού της παραλιακής Πλούταρχου, με την οποία εξυμνεί τα πολιτικά άκρα και δη την «Χρυσή Αυγή».
Βεβαίως σε αυτή την χώρα ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει.
Αλλά είναι πράγματι εξοργιστικές οι αναφορές περί «της λεηλασίας των περιουσιών μας» που τόλμησε να ξεστομίσει ο αθεόφοβος!
Κυρίως γιατί ο εν λόγω (αμοιβόμενος επί πολλά χρόνια με μεροκάματα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ) «καλλιτέχνης» τα οποία αμφιβάλλουμε εάν ποτέ τα έχει δηλώσει επακριβώς και στην εφορία, έχει απασχολήσει πρόσφατα και τον ΣΔΟΕ για μια πολύ σοβαρή υπόθεση.
Αφού αποκαλύφθηκε πως δεν κατέβαλε τον φόρο που όφειλε, για το πολλών μέτρων υπερπολυτελές σκάφος που διαθέτει…
Και για να γίνω πιο κατανοητός, ο εν λόγω καψουρο – αοιδός πριν από μερικά χρόνια, απέκτησε ένα υπερπολυτελές σκάφος μεγάλης αξίας, αλλά επειδή δήλωσε πως θα το χρησιμοποιεί για εμπορική χρήση , γλύτωσε φόρους χιλιάδων ευρώ, μέχρι που η κομπίνα αυτή αποκαλύφθηκε από τις αρχές!
Και κλήθηκε να πληρώσει τους φόρους που δεν κατέβαλε και με τόκο μάλιστα…
Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν κάτι τέτοιοι τύποι να έχουν το θράσος, και να μας κουνάνε και το δάχτυλο;
Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ>
Ο Γιάννης Πλούταρχος, μετα το σάλο που ξέσπασε, έπειτα από το δημοσίευμα της εφημερίδας Real, σχετικά με το πολυτελές σκάφος του, το οποίο κατάσχεσε το ΣΔΟΕ, για χρέη του τραγουδιστή, που φτάνουν τις 300.000 ευρώ μίλησε στο χθεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star. Όπως είπε το σκάφος του είναι επαγγελματικό, απλά οι δουλειές «έπεσαν έξω», δεν μπόρεσε να κάνει τα ναύλα που χρειαζόταν και δεν αυτό δεν έγινε πιστευτό από τους οι άνθρωπους του ΣΔΟΕ.
«Το σκάφος δεν είναι δεσμευμένο με την έννοια ότι δεν μπορεί να κινηθεί, δεν μπορεί να κάνει ναύλα», είπε και πρόσθεσε «απλά είναι για έλεγχο ακόμα και δεν έχω κάποιο πόρισμα της εφορίας… Εδώ και τρία χρόνια περίπου αποφάσισα να κάνω μια επιχείρηση και έτσι αγόρασα με την βοήθεια ενός δανείου ένα επαγγελματικό σκάφος. Για να ασχοληθώ με κάτι που τουλάχιστον αγαπώ τόσο πολύ. Τα πράγματα δεν πήγαν καθόλου καλά βέβαια, γιατί έπεσα στην αρχή της κρίσης και δεν μπόρεσα να κάνω τα ανάλογα ναύλα που έπρεπε να κάνω. Το κράτος λοιπόν έρχεται και σου λέει «Κύριε, επειδή δεν έχεις τα ανάλογα ναύλα δεν πιστεύω ότι είναι επαγγελματικό το σκάφος του και είναι ιδιωτικό. Και έτσι λοιπόν απαιτώ να μου φέρεις πίσω το ΦΠΑ». Είμαστε σε αυτή την διαδικασία τώρα», είπε.
Δείτε τι ακριβώς είπε ο τραγουδιστής:
Σύμφωνα με το ΣΔΟΕ το σκάφος είχε παράνομα δηλωθεί ως επαγγελματικό. Το σκάφος είναι τύπου Sunseeker και η αξία του φτάνει το ένα εκατομμύριο ευρώ. Αποκτήθηκε τον Ιούλιο του 2008 και εμφανίζεται να ανήκει στη ναυτιλιακή εταιρεία πλοίων αναψυχής, “Σφαίρα”. Ωστόσο, από τον έλεγχο του σώματος δίωξης οικονομικού εγκλήματος, προέκυψε ότι η θέση της μαρίνας στην οποία είναι ελλιμενισμένο το σκάφος, ενοικιάζεται από το Γιάννη Πλούταρχο, στο όνομα του οποίου έχουν εκδοθεί και τα υπάρχοντα ναυλοσύμφωνα. Όπως ανέφερε πηγή του ΣΔΟΕ στην εφημερίδα Real Life « Πρόκειται για κλασική περίπτωση ιδιωτικού σκάφους που είναι δηλωμένο ως επαγγελματικό, για να μην πληρώνονται ο φόροι, όπως συνηθιζόταν για χρόνια από τους σκαφάτους».
Το ΣΔΟΕ απαιτεί από τον δημοφιλή τραγουδιστή 300.000 ευρώ για να αποδεσμεύσει το πολυτελές σκάφος του που έχει την επωνυμία Saint George και να μην προβεί σε σχηματισμό δικογραφίας και κατάσχεση.
Το ΣΔΟΕ απαιτεί από τον δημοφιλή τραγουδιστή 300.000 ευρώ για να αποδεσμεύσει το πολυτελές σκάφος του που έχει την επωνυμία Saint George και να μην προβεί σε σχηματισμό δικογραφίας και κατάσχεση.
Παρά το γεγονός ότι το σκάφος έχει δεσμευτεί από το ΣΔΟΕ εδώ και καιρό, ο Γιάννης Πλούταρχος ακόμα δεν έχει καταβάλλει τους φόρους που αναλογούν οι οποίοι υπολογίζονται σε περίπου 30.000 ευρώ προκειμένου να το νομιμοποιήσει. Πρόσφατα, ο δικηγόρος του τραγουδιστή επικοινώνησε με το ΣΔΟΕ και διαμαρτυρήθηκε γιατί ο πελάτης του δεν ενημερώθηκε ατομικά σχετικά με τη διαδικασία της περαίωσης που ολοκληρώθηκε στο τέλος Ιανουαρίου. Η περαίωση έδινε τη δυνατότητα να νομιμοποιηθούν τα σκάφη με μεγάλη έκπτωση στους φόρους, που έφτανε έως και 60% και να απαλλαγούν οι ιδιοκτήτες τους από κάθε ποινική ή διοικητική ευθύνη. Η απάντηση που πήρε από τους ελεγκτές ήταν ότι κανένας ιδιοκτήτης σκάφους δεν ενημερώθηκε ατομικά, γιατί οι νόμοι ανακοινώνονται και ισχύουν για όλους.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε ο τραγουδιστής, η σύζυγός του Μαρία και τα παιδιά τους, ταξίδεψαν με το Saint George στο Ιόνιο. Φέτος, ο καλλιτέχνης δεν γνωρίζει αν θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει το σκάφος για να κάνει διακοπές, αφού όσο διάστημα παραμένει δεσμευμένο ένα σκάφος, ο ιδιοκτήτης του μπορεί να το μετακινεί, μόνο εφόσον ενημερώσει τη μαρίνα για το δρομολόγιο, ώστε το ΣΔΟΕ να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται.
Αν μέχρι να φτάσει η σειρά του να εξεταστεί, δεν έχει ικανοποιηθεί η απαίτηση του Δημοσίου, ώστε να αποδεσμευτεί, τότε κατάσχεται υπέρ του Δημοσίου και σχηματίζεται δικογραφία σε βάρος του ιδιοκτήτη, που κινδυνεύει να κατηγορηθεί για λαθρεμπόριο.
Το εύρημα αυτό πάντως, με τις ναυτιλιακές εταιρείες πλοίων αναψυχής, στις οποίες εμφανιζόταν πλασματικά ότι ανήκουν σκάφη, ήταν πάγια πρακτική τα προηγούμενα χρόνια για καλλιτέχνες, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες. Το σκάφος «βαπτιζόταν» επαγγελματικό και αυτομάτως απαλλασσόταν από τον ΦΠΑ. Επιπλέον είχε τη δυνατότητα ανεφοδιασμού με αφορολόγητα καύσιμα.
Αυτή η πρακτική έχει προβληματίσει την Κυβέρνηση και επιτέλους γίνονται σκέψεις για να δοθεί ένα τέλος. Αυτή τη στιγμή σχεδιάζεται νομοσχέδιο που αναμένεται να ψηφιστεί άμεσα. Σύμφωνα με το νέο νόμο, όσα σκάφη έχουν μήκος, μικρότερο των 20 μέτρων, δεν θα απαλλάσσονται από τους φόρους, είτε είναι δηλωμένα ως επαγγελματικά είτε όχι.
Δευ 27 Μαϊ 2013 | 11:54 | Share
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου