Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Πνεύμα Θεατρικό - της Ηρώς Μητρούτσικου

9.12.2011
 
Μέρες δύσκολες, κι είπα να πάω να παρακολουθήσω την πρεμιέρα του «I will survive» μήπως και πάρω οδηγίες διαχείρισης της κρίσης! Έτσι βρέθηκα στο θέατρο Θησείον, μαζί με μερικά κανάλια που έκαναν ερωτήσεις για την παράσταση σε σελέμπριτις καλεσμένους στην πρεμιέρα...
«I will survive»
Να σας δώσω και εγώ το ρεπορτάζ μου: τρεις νέοι αποφασίζουν να συνεργαστούν και να φτιάξουν μια παράσταση αποκλειστικά από αυτοσχεδιασμούς: ο Γιώργος Παπαγεωργίου, από την θρυλική Κατσαρίδα, και ο Αντίνοος Αλμπάνης, από τα τηλεοπτικά Άγρια Παιδιά, αποφάσισαν πέρυσι να κάνουν κάτι μαζί, όταν ακυρώθηκαν οι δουλειές που είχαν κλείσει, και για να επιβιώσουν ζητούν από τον Γιάννη Σαρακατσάνη των AbOvo να τους σκηνοθετήσει! Έτσι, όλοι μαζί, έφτιαξαν μια διαδραστική παράσταση σε ύφος stand up comedy που καλούν τους θεατές να εκτοξεύσουν κάλτσες ή να φορέσουν κίτρινες μάσκες Smile για να συμβάλλουν στην ατμόσφαιρα του έργου... Εναλλάσσουν ρόλους μόνο με τη βοήθεια μιας περούκας, αυτοσχεδιάζουν και  πειράζουν τους θεατές μοιράζοντάς τους kit επιβίωσης και μιλώντας μας, χωρίς να το καταλάβουμε, για την συνύπαρξη και τον σεβασµό στη διαφορετικότητα . Η ιστορία, ή μάλλον η αφορμή, είναι απλή: η καταστροφή του κόσμου έχει συντελεστεί και επιβίωσαν τυχαία μόνο δυο άνθρωποι, εντελώς αντίθετοι μεταξύ τους!
Η παράσταση ξεκίνησε πέρυσι από την Θεσσαλονίκη (από όπου κατάγεται ο Παπαγεωργίου) σαν πάρτυ, για να γιορτάσουν τα 10 χρόνια του Θεάτρου Σοφούλη και η επιτυχία της ήταν τόσο μεγάλη που έπαιρνε την μία παράταση μετά την άλλη!! Φέτος, με όλη αυτή τη φόρα, κατηφόρισαν  στην Αθήνα και ανακοίνωσαν μόνο 20 παραστάσεις Δευτερότριτα και επειδή θα είναι δύσκολο να πάρουν κι εδώ παράταση λόγω άλλων θεατρικών υποχρεώσεων, όσοι θέλετε να δείτε μια φρέσκια νεανική παράσταση με πολύ γέλιο, απρόβλεπτες καταστάσεις, χιούμορ και δυο νέους να αλωνίζουν μια σχεδόν άδεια σκηνή, σπεύσατε στο Θησείον! Οδηγίες επιβίωσης μπορεί να μην πάρετε, αλλά θα περάσετε μιάμιση ώρα θαυμάζοντας πώς μπορούν δύο ηθοποιοί, τόσο ανθρώπινοι, να κρατούν όλο το θέατρο σε εγρήγορση, αλλά και πόσο εικαστικό ενδιαφέρον έχουν οι θεατές φορώντας το Smile!
 
«Τhe Pillowman»
Και μετά από αυτή την τόσο αισιόδοξη και φωτεινή κωμωδία, ας πάμε σε ένα αρκετά σκοτεινό κοινωνικό έργο, πολιτικό και άχρονο, αλλά με έναν τόσο γλυκό, σχεδόν παιδικό τίτλο: ο Μαξιλαρένιος (Τhe Pillowman). Το συγκεκριμένο έργο το είχα δει το 2005 στο θέατρο Αμόρε (που πια είναι super-market  όπως και το Θέατρο Πολύτεχνο) με τον ακόμα πιο “απαλό” τίτλο «Ο Πουπουλένιος». Γραμμένο το 2003 από το «τρομερό παιδί» του βρετανικού θεάτρου, τον Μάρτιν ΜακΝτόνα, προκάλεσε αίσθηση και μέσα σε δυο χρόνια μεταφράστηκε σε περισσότερες από δέκα γλώσσες και γνώρισε πολλές επιτυχημένες παραστάσεις. Αν και ο συγγραφέας εστιάζει μέσα από τον παραμορφωτικό φακό του κωμικού παραλογισμού στη βία, την καταπίεση και τον θάνατο, το έργο του μιλά κυρίως για την ανθρώπινη λαχτάρα του«μια φορά κι έναν καιρό», για την ανάγκη του ανθρώπου να πει και να ακούσει ιστορίες, για να αισθανθεί κοντά σε κάποιον,  για να καταφέρει να αντιμετωπίσει το χάος της πραγματικότητας.  Η παράσταση του Αμόρε δεν μου είχε πολυαρέσει (σε αντίθεση με πολλούς άλλους), αλλά αυτή την παράσταση του Θεάτρου του Νέου Κόσμου την βρήκα εξαιρετική! Θεωρώ ότι ο νεαρός σκηνοθέτης και ηθοποιός (δημιουργός της Κατσαρίδας) Βασίλης Μαυρογεωγίου κατάφερε, έχοντας πολύ καλούς ηθοποιούς, να μας δώσει μια παράσταση-μάθημα υποκριτικής. Έργο σκληρό και κλειστοφοβικό, όπως τα περισσότερα έργα του συγγραφέα,  παίρνει ζωή σε ένα επίσης σκληρό, ψυχρό και κλειστοφοβικό σκηνικό, το οποίο, μάλιστα, κάποια στιγμή πλημμυρίζει με νερό (δεν κατάλαβα γιατί, κατά το διάλειμμα, έπρεπε να σφουγγαριστεί, θα είχε ενδιαφέρον να μείνει....)!!
Το έργο είναι δύσκολο, βίαιο και κριτικό απέναντι στην τυφλή βία, αλλά και την ενδοοικογενειακή και ψυχολογική βία. Γι αυτόν το λόγο, πολλοί συγκρίνουν τον Ιρλανδό συγγραφέα με τον Ταραντίνο, τον Ευριπίδη και τον Σενέκα, αλλά το τέλος του έργου απλά μας δείχνει ότι όλη η βία που προηγήθηκε ήταν μάταιη. Παρ’ όλα αυτά, δεν του λείπει το χιούμορ και τα κωμικά στοιχεία που αλαφρώνουν λίγο την ατμόσφαιρα. Σίγουρα όμως είναι ένα έργο (όπως και όλα του ΜακΝτόνα) που απαιτεί ερμηνείες. Και αυτή η παράσταση τις διαθέτει! Οι Γιώργος Βαλαής, Μιχάλης Φωτόπουλος, Θανάσης Δόβρης και Σεραφείμ Ράδης καταφέρνουν να φτιάξουν ένα σύμπαν είτε μέσα από τους διαλόγους τους, είτε μέσα από την αφήγηση ιστοριών, συμβάλλοντας (ειδικά οι δύο πρώτοι) ώστε να έχουμε μια εκπληκτική παράσταση ενός δύσκολου κειμένου.

«Ιστορίες metRoπάθειας»
 
Μια παράσταση επίσης κοινωνική και με χιούμορ είναι το «Ιστορίες metroπάθειας» που παίζεται για δεύτερη χρονιά στο studio Μαυρομιχάλη (στην ομώνυμη οδό των Εξαρχείων).  Το έργο είναι σπονδυλωτό και αποτελείται από επτά μικρές ιστορίες που –όπως φανερώνει ο τίτλος- όλες τους εκτυλίσσονται μέσα στα βαγόνια του μετρό της Νέας Υόρκης! Το σκηνικό τόσο μίνιμαλ όσο χρειάζεται για να σου δώσει την αίσθηση του βαγονιού. Μερικές ιστορίες έχουν πολύ γέλιο, άλλες είναι λίγο πιο Αμερικάνικες (αν και έγινε διασκευή στο έργο από τον σκηνοθέτη Β. Καρφή), αλλά γενικά στο σύνολό της είναι μια ευχάριστη παράσταση στην οποία ξεχωρίζουν δύο γυναικείες ερμηνείες και κυρίως αυτή της Κατερίνας Μπιλάλη. Παίζουν ακόμα: Γιάννης Δρίτσας, Ελ.Αγγελάκη, Κατ.Σαβράνη, Θ.Κοντογιώργης, Ιππ. Τροβάς.
 
 
FilmSpirit   του Χρήστου Μωραΐτη
ΤΑΝΓΚΟ, ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ…
Από την εβδομάδα αυτή αρχίζει μια πολυαισθητική ομοβροντία ταινιών στον κινηματογραφικό ουρανό! Οι ταινίες αυτές διεκδικούν την μερίδα του λέοντος της προσοχής, των εισπράξεων και των διακρίσεων για τη σεζόν που διανύουμε! Για αυτή την εβδομάδα βάλε το καλό σου ένδυμα (έξωθεν αλλά και έσωθεν!) και αποφάσισε σε ποια  θα  ζητήσεις να είναι η παρτενέρ σου! Όσο για τα κορίτσια? Βάλτε λίγο ρουζ στην καρδιά και ένα χαμόγελο… Και η πρόταση δεν θα αργήσει να έρθει!  Και αν   ανησυχείς για το αν θα τα καταφέρεις, άκου αυτό που λέει ο Λάζαρος στο Στέφανο, ένα βράδυ που τα χνώτα δεν ξεψυχούσαν εύκολα…, «Αυτό που μετράει είναι η απόφαση να χορέψει κανείς!»… Δηλαδή η απόφαση να διεκδικήσεις!  Η παραπάνω στιχομυθία αναφέρεται στην νέα Ελληνική ταινία της Village: Το Τανγκό των Χριστουγέννων. 
Δεκαετία 1970… Χριστούγεννα, και στο στρατόπεδο Βάτη, στον Έβρο, προετοιμάζονται για την καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη γιορτή. Οι σκέψεις, όμως, του υπολοχαγού Στέφανου Καραμανίδη είναι κάπου αλλού. Άνθρωπος κλειστός, χωρίς χαμόγελο, αγρίμι, έχει μόνο μια επιθυμία: να ζητήσει σε χορό τον κρυφό του έρωτα, την Ζωή, σύζυγο του Συνταγματάρχη Μανώλη Λόγγου. Δεν ξέρει, όμως, να χορεύει. Θα ζητήσει την βοήθεια ενός φαντάρου, του Λάζαρου Λαζάρου, ενός συνεσταλμένου νεαρού, από τους λίγους που ξεχωρίζουν στο στρατόπεδο για την μόρφωση και καλλιέργεια τους. Η γνωριμία τους, και η διδασκαλία του παθιασμένου χορού, θα ξεσκεπάσει ανομολόγητους έρωτες και σκοτεινά πάθη μέσα σε ένα ασφυκτικά συντηρητικό περιβάλλον.
 Ένα από τα πιο αναγνωρισμένα βιβλία του Γιάννη Ξανθούλη μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη μέσα από την σκηνοθετική ματιά του Νίκου Κουτελιδάκη. Η ταινία είναι μπολιασμένη με εξαιρετικές ερμηνείες, αριστοτεχνική φωτογραφία, υποβλητική μουσική αλλά και έξοχο art direction.

Σκηνοθ.: Νίκος Κουτελιδάκης. Με τους Γιάννη Στάνκογλου, Αντίνοο Αλμπάνη, Γιάννη Μπέζο.

The Double

 
Ο φόνος ενός μέλους του Κογκρέσου στην Ουάσιγκτον έχει τη σφραγίδα του Ρώσου κατασκόπου με το συνθηματικό όνομα, Κάσιους, που για χρόνια τον θεωρούσαν νεκρό. Η
CIA αναθέτει σε μια ομάδα από δύο πράκτορες να εντοπίσουν τον δολοφόνο. Ένας έξυπνος, νεαρός πράκτορας θα συνεργαστεί με έναν βετεράνο, που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του παρακολουθώντας τον Κάσιους. Αυτό, όμως, που κανείς δε γνωρίζει, είναι ότι στην πραγματικότητα ο βετεράνος και ο Κάσιους είναι το ίδιο πρόσωπο… Καθώς ο νεαρός συνεργάτης του, αποκαλύπτει σιγά-σιγά την πραγματική  ταυτότητα του συνεργάτη του, ο βετεράνος πρέπει να ανακαλύψει πρώτος ποιος είναι ο νέος Κάσιους πίσω από τη δολοφονία.

Σκηνοθεσία: Μάικλ Μπραντ. Με τους: Ρίτσαρντ Γκιρ, Μάρτιν Σιν, Κρις Μάρκετ

Real Steel

Ο εξπέρ της κωμικής περιπέτειας Σον Λέβι («Ραντεβού για Παντρεμένους», «Μια Νύχτα στο Μουσείο») σοβαρεύεται και σκηνοθετεί έναν Ρόκι ντυμένο με ατσάλι. Το επιστημονικής φαντασίας στόρι του φιλμ μας ταξιδεύει στο μέλλον, όπου οι πυγμάχοι με ανθρώπινη σάρκα αποτελούν παρελθόν και θεόρατα ρομπότ έχουν πάρει πλέον τη θέση τους. Ένας μπατίρης πρώην μποξέρ (Χιου Τζάκμαν) προσπαθεί με τη βοήθεια του γιου του, Μαξ, να ξεχρεώσει συναρμολογώντας έναν ατσάλινο γίγαντα που θα ξεκινήσει τους αγώνες από τη θέση του αουτσάιντερ. Οι χολιγουντιανοί insiders, πάντως, λένε ότι η DreamWorks είναι τόσο σίγουρη για την επιτυχία του πρότζεκτ που έχει ήδη ξεκινήσει τις ετοιμασίες για το σίκουελ.

Σκηνοθεσία: Σον Λέβι. Με τους Χιου Τζάκμαν, Εβάντζελιν Λίλι, Κέβιν Ντάραντ.
Ο Άγγελος του Πάθους

O Νέιτ (Μίκι Ρούρκ), ένας ταλαντούχος αλλά ξεπεσμένος τρομπετίστας της τζαζ, βλέπει το τελευταίο κεφάλαιο της ζωής του να παίζεται στην έρημο του Νιού Μέξικο. Ενώ όμως περιμένει τη χαριστική βολή από την τοπική μαφία, ο χρόνος μοιάζει ξαφνικά να σταματά. Λίγο αργότερα βρίσκεται μπροστά σε έναν περιπλανώμενο θίασο, όπου γνωρίζει έναν πραγματικό άγγελο (ΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ!), τη Λίλι (Μέγκαν Φοξ). Ο Νέιτ τη βοηθά να δραπετεύσει από το θίασο και να ανοίξει τα φτερά της προς τον έρωτα, μαζί του. Τι συμβαίνει όμως όταν το όνειρο προσγειώνεται απότομα στην πραγματικότητα; Μπορεί κανείς να επανορθώσει για τις επιλογές μιας ολόκληρης ζωής έστω και την τελευταία στιγμή;               

Σκηνοθεσία: Μιτς Γκλέιζερ. Με τους: Μίκι Ρουρκ, Μπιλ Μάρεϊ, Μέγκαν Φοξ
 
 
FilmSpirit του Χρήστου Μωραΐτη
 
Τα μάτια  μου, έξω, σαν λουκουμάδες, πετάχτηκαν αράδα – Τις ταινίες για να δω αυτήν την εβδομάδα !
Ακριβώς όπως τα λέω είναι! Ακόμα μου βάζει κομπρέσες η αγαπημένη… Τρεις μέρες τώρα κυκλοφορώ ως άλλος Τειρεσίας! Στο ψαχτό την έχω κοπέλα! Εντάξει μην ανησυχείς, όλο και κάτι βρίσκω…JJJ! Στο θέμα μας όμως… Θες δε θες, έχουμε μπει στην περίοδο που το κάμα σούτρα μεταξύ στούντιο, εταιριών διανομής, αιθουσών, προβολατζήδων και … κιλικιατζήδων,  είναι τέτοιο, που χάνει η μάνα το παιδί! Και όλα αυτά για να εκμεταλλευτούν το φιλέτο της κινηματογραφικής σεζόν που διανύουμε. Από αυτήν την «ερωτική» συμπλοκή» μπορείς, όμως, να βρεις και εσυ την ηδονή, μια και οι εμπλεκόμενοι θα επιστρατεύσουν τα πιο δυνατά τους όπλα. Οκτώ ταινίες κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα. Οι περισσότερες καλές. Έτσι, για λόγους οικονομίας σου παραθέτω, σινεματόπληκτε φίλε, συνοπτικά (αλλά με σειρά γουσταρίσματος), όσες περισσότερες μπορώ, για να διαλέξεις…!
Moneyball
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ο Μπίλι Μπιν, πρώην επαγγελματίας παίχτης του baseball, αναλαμβάνει το πόστο του μάνατζερ της ομάδας Όκλαντ Αθλέτικς, σε μια περίοδο που οι ιδιοκτήτες της αντιμετωπίζουν σοβαρές οικονομικές δυσκολίες. Η απόφασή τους να προβούν σε σημαντικότατες περικοπές στο μπάτζετ, τον ωθεί σε μια απόφαση, η οποία έμελλε να αλλάξει δια παντός τους κανόνες του παιχνιδιού. Ο Μπιν προσλαμβάνει τον Πίτερ Μπραντ, έναν ιδιοφυή οικονομικό αναλυτή, με τη βοήθεια του οποίου θέτουν σε εφαρμογή ένα επαναστατικό πρόγραμμα μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, που τους βοηθά να στελεχώσουν την ομάδα με τους καταλληλότερους παίχτες, φροντίζοντας παράλληλα να παραμείνουν εντός μπάτζετ. Άραγε θα φέρει αποτελέσματα, αυτό το παράτολμο σχέδιο;
Σκηνοθεσία: Μπένετ Μίλερ. Με τους: Μπραντ Πιτ, Ρόμπιν Ράιτ, Τζόνα Χιλ

Ύποπτη Συνωμοσία

Αν και έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν δράματα που φλέρταραν με το θρίλερ («Quiz Show», «Λέοντες Αντί Αμνών»), ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ το κάνει πρώτη φορά για μια ταινία εποχής. Βρισκόμαστε στη μετεμφυλιακή Ουάσινγκτον, όπου ο 28χρονος, αρχάριος δικηγόρος Φρέντερικ Άικεν δέχεται απρόθυμα να υπερασπιστεί τη Μαίρη Σάρατ, τη μοναδική γυναίκα η οποία κατηγορείται για συνωμοσία στη δολοφονία του Αβραάμ Λίνκολν. Σιγά σιγά πείθεται για την αθωότητά της και αγωνίζεται να αποδείξει ότι έχει χρησιμοποιηθεί σαν δόλωμα για να συλληφθεί ο μοναδικός συνωμότης που έχει μέχρι στιγμής διαφύγει: ο γιος της Τζον. 


Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Με τους Τζέιμς ΜακΑβόι, Ρόμπιν Ράιτ, Κέβιν Κλάιν, Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ, Τζάστιν Λονγκ, Τομ Γουίλκινσον.
 

Arthur Christmas: Ο Γιος του Αϊ Βασίλη (3D)

Η αφρόκρεμα της βρετανικής υποκριτικής: Μπιλ Νάι, Χιου Λόρι, Τζιμ Μπρόουντμπεντ, Τζέιμς ΜακΑβόι, Ιμέλντα Στόντον, δίνει φωνή στους ξεκαρδιστικούς μπελάδες της οικογένειας του Αϊ-Βασίλη, η οποία λόγω μιας αναπάντεχης εξέλιξης έρχεται αντιμέτωπη με σειρά από αξεπέραστα, καταστροφικά deadlines. Αυτός που μπορεί να τη σώσει είναι μόνο ο αδέξιος Άρθουρ, γιος του αγαπημένου Άγιου όλων των παιδιών, αλλά και το υπερσύγχρονο τεχνολογικά εργαστήριο στον Βόρειο Πόλο, όπου και κρύβεται από παλιά η απάντηση στην ταχύτητα με την οποία μέσα σε μια μόνο νύχτα όλα τα χριστουγεννιάτικα δώρα παραδίδονται πάντα στην ώρα τους.                 

Σκηνοθεσία: Σάρα Σμιθ. Στα ελληνικά, με τις φωνές των: Δημήτρη Μαρίζα, Βασίλη Μήλιου, Κώστα Δαρλάση.
 

New Year’s Eve

Οι θεματικές ταινίες στο Χόλιγουντ είναι μια σινε-μόδα που καλά κρατεί… Μετά την εισπρακτική επιτυχία της σπονδυλωτής ρομαντικής κομεντί «ValentinesDay», οι παραγωγοί της αποφάσισαν να επαναλάβουν ένα all-star εορταστικού χαρακτήρα φιλμ, αντικαθιστώντας τις ροζ καρδούλες με χρωματιστές μπάλες και ταράνδους. Ρόμπερτ ντε Νίρο, Χίλαρι Σουάνκ, Μισέλ Φάιφερ, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Άστον Κάτσερ, Χάλι Μπέρι, Σιένα Μίλερ και Ζακ Εφρόν είναι μερικά μόνο από τα ονόματα των πρωτοκλασάτων ηθοποιών που επιστρατεύθηκαν για να κάνουν φέτος Πρωτοχρονιά στην οθόνη. Ο Γκάρι Μάρσαλ του «Pretty Woman» είναι ο μαέστρος της πολυμελούς χολιγουντιανής ορχήστρας, ενώ το χαστούκι που ρίχνει η Κάθριν Χέιγκλ στον Τζον Μπον Τζόβι στο τρέιλερ της ταινίας έχει ήδη γίνει ένα από τα τοπ χολιγουντιανά ενσταντανέ της σεζόν.               

Σκηνοθεσία: Γκάρι Μάρσαλ. Με τους: Ρόμπερτ ντε Νίρο, Χίλαρι Σουάνκ, Μισέλ Φάιφερ, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Άστον Κάτσερ, Κάθριν Χέιγκλ.

In Time

Στο κοντινό μέλλον η τεχνολογία έχει καταφέρει να απενεργοποιήσει το γονίδιο της γήρανσης και όλοι δείχνουν πλέον σαν εικοσιπεντάρηδες. Προς αποφυγή όμως του υπερπληθυσμού, κάθε άνθρωπος έχει πεπερασμένο χρόνο ζωής, ο οποίος μπορεί να αγοραστεί και να πουληθεί. Τα δευτερόλεπτα ύπαρξης έχουν γίνει πλέον επικερδές εμπόρευμα, με τους πλούσιους να ζουν για πάντα και τους φτωχούς να πεθαίνουν νέοι. Ο σκηνοθέτης/σεναριογράφος Άντριου Νίκολ επιστρέφει στη μελλοντολογική περιπέτεια, προσπαθώντας να επαναλάβει την επιτυχία του «Gattaca» (1998). Με πρωταγωνιστές την Αμάντα Σέιφριντ, που από χολιγουντιανό παιδί-θαύμα έχει γίνει ολοκληρωμένη στάρλετ, και τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, που έχει ανεβάσει στα ύψη τις κινηματογραφικές μετοχές του μετά την επιτυχία του οσκαρικού «Social Network», ετοιμαστείτε για ένα χορταστικό-και-ολίγον-ταξικό περιπετειώδες θρίλερ.      

Σκηνοθεσία: Άντριου Νίκολ. Με τους: Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, Αμάντα Σέιφριντ, Κίλιαν Μέρφι, Ολίβια Γουάιλντ, Τζόνι Γκαλέκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου