Το ξέκωλο της Εναρμονισμένης Πρακτικής για τιμές φωτιά, παντού στην Ελλάδα η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, το ονόμασε αποτέλεσμα «παράλληλης συμπεριφοράς» στους καθετοποιημένους ομίλους των δύο διυλιστηρίων, μεταξύ των δύο ανταγωνιστών !!!!.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού Ανταγωνίζεται την Κυβέρνηση στις ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΕΣ των Εθνικών Υπουργείων και Υπηρεσιών, για να που και οι δύο πως το ΞΥΔΙ είναι ΓΛΥΚΑΔΙ.
Δες Υπ. Προστασίας του Πολίτη κ.α.. Λείπει και εδώ το πρόθεμα Από-Προστασίας.
Αλλού:
http://www.polispress.gr/archives/73106
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που δεν λειτουργεί κατά τον Juncker.
Αυτά τα παιχνίδια με τις λέξεις και τα αντικαταστατά νοήματα, των τέως και νυν Πρωθυπουργών για τα Εθνικά Υπουργεία και Υπηρεσίες και των ανοικονόμητων και αγράμματων Τηλεπαρουσιαστών για την οικονομία, που ξεκόλιασαν την Ελληνική γλώσσα, παρήγαγαν και το διετρέχον χάος.
Επειδή υπάρχει το ανέλεγκτο όλων αυτών των κυρίων, για αυτό συμβαίνει. Είναι πρότυπο και αξίζει επεξεργασίας αυτό το Ελληνικό μοντέλο με τις μετονομασίες για εξορκισμό.
Ζούμε στην Ελλάδα των ΕΞΟΡΚΙΣΜΩΝ. Να αρχίσουμε τα ΤΡΙΣΑΓΙΑ μπας και μας λυπηθούν, έστω οι Ιλουμινάτοι.
Παρακαλούμε τον σημερινό κο Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση και τον κο Κυριτσάκη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, να σοβαρευτούν, εκτός της περιπτώσεως που οι δύο ανταγωνιστές ΕΛΠΕ, που ελέγχουν τα τρία τέταρτα της αγοράς στη διύλιση, και η Motor Oil, χρηματοδοτούν τα κόμματα, οπότε και αυτός, ευρίσκεται εντός των εντολών τους. Ανεξάρτητη !!!!!! αρχή γάρ.
Σημείωση για τους θιασώτες των ιδιωτικοποιήσεων: Και οι δύο είναι ιδιωτικοποιημένες.
Επειδή έχει ξεπεράσει πολύ πέρα από τα όρια του ανεκτού, η κατάσταση των εξορκισμών και των λογοπαιχνιδιών, σε λίγο θα βγαίνουμε στα παράθυρα των σπιτιών μας και θα ξεφωνίζουμε: Είμαι έξαλλος από θυμό και δεν πρόκειται να ανεχτώ άλλο αυτή την κατάσταση ! και μετά στον ψυχίατρό μας, όλοι κοπάδι, με τους 300 μπροστάρηδες.
http://www.uniteforfreedom.net/4/post/2011/01/6.html Πολύ ωραίο -ολιγόλεπτο- βίντεο.
Επισυνάπτονται τα 2 σχετικά μνημονευόμενα έγγραφα του διαδικτύου και με τον πίνακα των τιμών καυσίμων και ΦΠΑ σε όλη την Ευρώπη.
«Αθώοι» για την ακριβότερη βενζίνη της Ε.Ε.!
Monday, 27 June 2011 02:56
Την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη των 27 έχει πλέον η μοναδική χρεοκοπημένη χώρα της Ευρώπης, η Ελλάδα, αλλά η Επιτροπή Ανταγωνισμού περί άλλα τυρβάζει: Με μια απόφαση που φρόντισε να μην «διαφημίσει» (δεν εκδόθηκε καν δελτίου Τύπου για την αναγγελία της, όπως συμβαίνει κατά πάγια πρακτική της Επιτροπής!) τα δύο διυλιστήρια που ελέγχουν ασφυκτικά την αγορά «αθωώθηκαν» από βαριές κατηγορίες για καρτέλ!
Τα τελευταία στοιχεία που έδωσε την περασμένη εβδομάδα στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δείχνουν ότι στη χρεοκοπημένη Ελλάδα, με την κατανάλωση καυσίμων να καταρρέει και τα πρατήρια, αλλά ακόμη και εταιρείες χονδρικής εμπορίας, να βάζουν «λουκέτα», πληρώνουμε την ακριβότερη αμόλυβδη βενζίνη στην Ευρώπη των 27. Τα στοιχεία (τιμές σε ευρώ/χίλια λίτρα) παρουσιάζονται στον ακόλουθο πίνακα που επεξεργάσθηκε το "Badmoney", κατατάσσοντας τις χώρες από την ακριβότερη στη φθηνότερη:
Χώρα | Τιμή αμόλυβδης |
Ελλάδα | 1670 |
Ολλανδία | 1644 |
Δανία | 1626,13615 |
Φινλανδία | 1584 |
Πορτογαλία | 1554 |
Ην. Βασίλειο | 1546,628766 |
Βέλγιο | 1546,2 |
Γερμανία | 1540 |
Ιρλανδία | 1532 |
Ιταλία | 1529,36 |
Σουηδία | 1524,403542 |
Γαλλία | 1503 |
Σλοβακία | 1459 |
Τσεχία | 1443,150259 |
Μάλτα | 1410 |
Ουγγαρία | 1391,98461 |
Αυστρία | 1374 |
Λιθουανία | 1333,824722 |
Ισπανία | 1323,26 |
Λετονία | 1304,654443 |
Λουξεμβούργο | 1304,05 |
Πολωνία | 1270,835631 |
Σλοβενία | 1264 |
Ρουμανία | 1233,561227 |
Εστονία | 1218 |
Κύπρος | 1217,6 |
Βουλγαρία | 1165,149811 |
Μέσος Όρος Ε.Ε. | 1500,392335 |
Δεν χρειάζεται να έχει κανείς διδακτορικό στην οικονομική επιστήμη, για να αντιληφθεί ότι στην πολύπαθη ελληνική αγορά καυσίμων οι τιμές δεν καθορίζονται από τις δυνάμεις της προσφοράς και ζήτησης σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού, αλλά από άλλες «δυνάμεις», που πιθανότατα εμπίπτουν στο πεδίο ευθύνης της «τυφλής» ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Όσοι σπεύσουν να «αθωώσουν» προκαταβολικά το κύκλωμα παραγωγής και διακίνησης καυσίμων, με το έωλο επιχείρημα ότι για την άγρια κερδοσκοπία στην αμόλυβδη «φταίει» η μεγάλη αύξηση στους φόρους κατανάλωσης, καλά θα κάνουν να ρίξουν μια ματιά στο χάρτη που δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπου παρουσιάζεται η σχέση των συνολικών φόρων που επιβαρύνουν τη βενζίνη με τις τελικές τιμές.
Εκεί θα διαπιστώσουν με έκπληξη, ότι η φορολογική επιβάρυνση των καυσίμων στην Ελλάδα δεν είναι υψηλή, συγκριτικά με τις άλλες χώρες της Ευρώπης. Για παράδειγμα, στην Ελλάδα οι φόροι συμμετέχουν με ποσοστό 59% στην τελική τιμή, δηλαδή ακριβώς όσο και στην Γερμανία. Μόνο που, όπως φαίνεται και στον πίνακα, στην Γερμανία η τελική τιμή είναι κατά 130 ευρώ/χιλιόλιτρο φθηνότερη από την Ελλάδα, προφανώς επειδή εκεί λειτουργεί η αγορά σε πιο υγιείς συνθήκες.
Είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού ότι κάτι πάει στραβά στη λειτουργία της ελληνικής αγοράς καυσίμων, που ελέγχεται ασφυκτικά από ελάχιστους «παίκτες» (κυρίως τους καθετοποιημένους ομίλους των δύο διυλιστηρίων), με τον υγιή ανταγωνισμό να «πνίγεται» από ένα αχανές, περιοριστικό πλαίσιο, που δεν επιτρέπει καν την εισαγωγή φθηνών καυσίμων από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ή την ανεμπόδιστη λειτουργία ανεξάρτητων εμπόρων (ακόμη και τα μεγάλα σούπερ μάρκετ ακόμη δεν έχουν καταφέρει να αναπτυχθούν στην αγορά καυσίμων της Ελλάδας!).
Τι κάνει η ανεκδιήγητη Επιτροπή Ανταγωνισμού μπροστά σε όλα αυτά τα προβλήματα της αγοράς, που καταλήγουν σε τεράστιες επιβαρύνσεις των καταναλωτών και, τελικά, της εθνικής οικονομίας, προς όφελος ελάχιστων μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων; Φροντίζει να «αθωώνει» τα διυλιστήρια, δηλαδή τους ισχυρότερους παράγοντες της αγοράς, από κατηγορίες για καταχρηστικές πρακτικές!
Τον Νοέμβριο του 2006, ο τότε πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέκος Αλαβάνος, είχε υποβάλει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού μια πολύ σοβαρή καταγγελία για τα ΕΛΠΕ, που ελέγχουν τα τρία τέταρτα της αγοράς στη διύλιση, και την Motor Oil, που ελέγχει το 1/4. Μεταξύ άλλων, στην καταγγελία περιλαμβάνονταν στοιχεία που έδειχναν ότι τα δύο διυλιστήρια, από κάποια... σατανική σύμπτωση, πωλούσαν όλους τους τύπους καυσίμων, πλην της σούπερ αμόλυβδης, όπου είχαν ελάχιστη διαφορά, με την ίδια προσαύξηση επί της διεθνούς τιμής που δίνεται από το Platt's. «Το κεντρικό θέμα της καταγγελίας μας είναι ακριβώς ο προκαθορισμός των τιμών ο οποίος γίνεται με έναν σκανδαλώδη τρόπο, διότι έχουμε ταύτιση στο σύνολο σχεδόν, των τιμών των προϊόντων ανάμεσα στις δύο επιχειρήσεις, πράγμα το οποίο αντιβαίνει σε μια οικονομία που έχει ως σημαία της την έννοια του ανταγωνισμού», τόνιζε τότε ο πρόεδρος του ΣΥΝ (αναλυτικά τα στοιχεία της καταγγελίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=4229).
Με μια απόφαση που μάλλον δείχνει την αγωνία της Επιτροπής να μην... διαπιστώσει παραβάσεις δύο πανίσχυρων επιχειρηματικών ομίλων, η οποία δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της τις ημέρες του Πάσχα, η Επιτροπή παραδίδει λευκότερους και από... περιστέρια τους δύο πανίσχυρους ομίλους των καυσίμων (όποιος αντέχει να διαβάσει ατέλειωτες σελίδες νομικών ακροβασιών χωρίς αποτέλεσμα μπορεί να ανατρέξει εδώ: http://www.epant.gr/apofasi_details.php?Lang=gr&id=312&nid=637).
Η Επιτροπή, που για την έρευνά της δεν μπήκε καν στον κόπο να χρησιμοποιήσει στοιχεία από το Platt's, αλλά χρησιμοποίησε άσχετα στοιχεία για την τιμή του μπρεντ (!), συμπεραίνει ότι υπάρχουν ορισμένες διαφορές στην τιμολόγηση μεταξύ των δύο διυλιστηρίων (ποιες, άραγε;) και πάντως η πολύ μεγάλη συσχέτιση των τιμών δεν αποδεικνύεται ότι είναι προϊόν καταχρηστικών συνεννοήσεων (καρτέλ), αλλά αποτέλεσμα «παράλληλης συμπεριφοράς» μεταξύ δύο ανταγωνιστών.
Ασφαλώς, τόσο ο κ. Ασ. Κομνηνός, που υπογράφει την απόφαση, όσο και τα λοιπά μέλη της Επιτροπής που συμμετείχαν στη διαδικασία, αλλά και η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, που για χρόνια ερευνούσε το θέμα, αξίζουν συγχαρητηρίων, αφού κατάφεραν να παραθέσουν ατέλειωτα νομικά επιχειρήματα, για να πείσουν ότι ο υγιής ανταγωνισμός θριαμβεύει στην αγορά καυσίμων και, ιδίως, μεταξύ των δύο εγχώριων διυλιστηρίων.
Θα είχε ενδιαφέρον ένα επόμενο «πόνημα» των άξιων υπερασπιστών του ανταγωνισμού, όπου θα μας εξηγήσουν πώς γίνεται να καταρρέει η οικονομία και η ζήτηση στην αγορά καυσίμων και να πληρώνουν οι Έλληνες ακριβότερες τιμές από τους πολύ πλουσιότερους Γερμανούς, που απολαμβάνουν μάλιστα αυτή την περίοδο ρυθμούς ανάπτυξης από τους μεγαλύτερους των τελευταίων χρόνων. Ίσως, τελικά, στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα να ενσωματώνεται κάποιο κόστος επιβράβευσης των παραγόντων της αγοράς για την άψογη λειτουργία του ανταγωνισμού!
http://www.polispress.gr/archives/73106
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που δεν λειτουργεί κατά τον Juncker
26/06/2011
Σύμφωνα με δηλώσεις του που μεταδίδει το Dow Jones Newswires, ο Juncker θεωρεί πως είναι σημαντικό η Αθήνα να εγκρίνει όλες τις πτυχές του προγράμματος, επισημαίνοντας πως «ιδιαίτερα το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων, είναι πολύ σημαντικό».
Εάν η Ελλάδα εφαρμόσει το πρόγραμμα, το χρέος της θα είναι βιώσιμο, θεωρεί ο πρόεδρος του Eurogroup, Jean Claude Juncker.
Υπό αυτό το πρίσμα, ζητά για άλλη μια φορά από την αντιπολίτευση να εγκρίνει το μεσοπρόθεσμο, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι «προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εμείς βάζουμε σε κίνδυνο τα δικά μας λεφτά, ενώ τα ελληνικά κόμματα δεν συμφωνούν».
Πρόσθεσε ότι «είναι παράλογο να ζητάμε από την Ελλάδα να χρηματοδοτήσει το μερίδιό της στη βοήθεια της ΕΕ». Τόνισε ακόμη ότι οι εύποροι Έλληνες δεν συμμετέχουν αρκετά στην προσπάθεια να διασωθεί η Ελλάδα, καθώς και ότι «η Ελλάδα είναι μία χώρα η οποία δεν λειτουργεί».
Επίσης, δήλωσε ότι πρέπει να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της ελληνικής κυβέρνησης, καθώς και ότι όλες οι λύσεις, απαιτούν βαθύτερη ευρωπαϊκή ενοποίηση.
Εξέφρασε δε την άποψη ότι θα ήταν καλό να υπήρχε ένας ευρωπαϊκός οίκος αξιολόγησης, ο οποίος ωστόσο «θα αξιολογούσε την Ελλάδα αντιστοίχως».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου