25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 Η Επανάσταση μιας Ελλάδας για του Έλληνες
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 Η επικύρωση μιας Ελλάδας των Τραπεζιτών.
Στη θέση των Ηρώων οι χαρτογιακάδες τοκογλύφοι και εκδορείς του σώματος της Ελληνικής οικονομίας τραπεζίτες, και οι καλές (ογκώδεις) προμήθειες από τις δανειακές συμβάσεις.
Στη θέση των προσκυνημένων Ηρώων οι προσκυνημένοι πολιτικοί για τις μίζες.
Στην θέση ενός Ήρωα που κάηκε στην σούβλα, και δεν είναι ψέμα, τάχατες το κρυφό σχολειό ήταν ψέμα.
Το 1821, δεν χωρίζει από το 1770 και το 1828, το 1811, το 1866, από τον Δασκαλογιάννη, τον Χαιρέτη, τον Χατζή Μιχάλη Γιάνναρη τον Δημακόπουλο και τον Ηγούμενο Γαβριήλ - ζήτω ο πόλεμος ζήτω η ελευθερία, 15.000 τούρκοι εναντίον 964.
Ο Ηρωισμός και η Υπερηφάνεια με την Ανάπτυξη ενός λαού σύμφωνα με τα θέσφατα της κοινωνιολογίας και της ψυχολογίας, είναι άρρηκτα μεταξύ τους συνδεδεμένα.
Ότι ο λαός μορφώνεται και διαμορφώνει την συμπεριφορά του και αξιοποιεί τον πολιτισμό του, σύμφωνα με τα προβαλλόμενα πρότυπα και τις οδηγίες των αρχόντων του, είναι επίσης θέσφατο.
Ένα σύνολο συμπεριφορών, Αρχόντων και Λαού, οδηγεί στην ανάπτυξη, αν οδηγηθεί με ανάταση και όχι με υποβάθμιση και εμπαιγμό.
Αν σε ένα πολίτη του λες πως είναι αλήτης του απενεργοποιείς κάθε ενοχή, νομιμοποιείς την ταξινόμησή και την συμπεριφορά του στην αλητεία.
Δεν μπορείς από ένα αλήτη πολίτη, να ζητάς να κάνει καλά τη δουλειά του και να μη κοιτάζει πως θα μιζαριστεί και αυτός, όπως και εσύ εξουσία.
Ο πολίτης, είναι ο δημόσιος υπάλληλος, ο δικαστής, ο έμπορος, ο εργάτης, ο αγρότης, ο βιοτέχνης, ο βιομήχανος, ο τραπεζίτης, ο κάθε ένας στον οποίο απευθύνεσαι κάθε φορά κυβέρνηση όταν μιλάς για το λαό σου.
Ποιοι είναι ‘‘Μογγόλοι’’, οι σφαγείς, οι μάστιγες του Θεού , ο Τσέκις Χαν ο Μαγιαζίτ ο Ταμερλάνος ο Αττίλας και ποιοι είναι οι Κτίστες πολιτισμού, είναι ξεκάθαρα. Τα κτίσματα δεν είναι απόκρυφα ούτε κρυφά σχολειά.
Τα κτίσματα στέκουν εκεί μπροστά μας συνδέονται οι προεκτάσεις τους, εκεί στον ουρανό, που το έχουν δει η NASA, αλλά δεν κατάλαβαν ακόμα, πως το έκτισαν τότε.
Πως κρατούνται και δεν εξαρθρώνονται τα Εθνικά κράτη, είναι ξεκάθαρο, αν οι Άρχοντές τους το αποφασίσουν.
Αν οι Άρχοντές τους δεν λένε ψέματα μετά και πριν της εκλογή τους και αν έχουν προβλέψει για την αυτοτιμωρία τους για τις ευθύνες τους.
Αν οι Άρχοντές τους, είναι ψυχολογικά υγιείς και δεν εξαρτώνται για την εκλογή τους από ξένα συμφέρονται και προσωπικούς και κομματικούς οικονομικούς στόχους.
Η αλήθεια είναι πως η μεγαλύτερη δημοτικότητα και προσοχή εστιάζεται σε κάθε τι που κινείται στο χώρο του παράξενου της ασάφειας και κυρίως όταν περικλείει τάσεις, όπως αυτή σε, έναν οπλισμένο τρελό η σε ένα σχιζοφρενή ηγέτη όπως ο Χίτλερ ο Στάλιν κλπ.
Οι δημοσιογράφοι ξεφαντώνουν στο πανηγύρι τους με αυτούς τα έργα τους και τις συμπεριφορές τους, αναπτύσσεται ηθελημένα η άθελα η εκπαίδευση του λαού, με αποσπασματική επιλογή και βάση, τις ψυχιατρικές εκτροπές και εκφάνσεις.
Λαοί σφαγείς και ψυχασθενείς μπορούν να τα υπερβούν, αν πιστεύουν πως ο λαός τους είναι υπεράνω όλων, η γράφοντας εκεί.. το: ΄΄Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΩΖΕΙ΄΄ η το Vivre la France η το Deutschland über alles.
Όπου υπάρχει ιεραρχία και κλίμακα που αποδίδει την προαγωγή η την ποινή αναλογικά με το έργο του ελεγχόμενου, εκεί υπάρχει ανάπτυξη και ευημερία.
Όπου ο νομοθέτης δάσκαλος υπουργός Ευάγγελος Βενιζέλος στόχευσε το πολιτικό σύστημα να μην βλέπει φοβικά και αμυντικά το νομικό πλαίσιο επιλέγεται η ασυδοσία η αφοβία και απουσία προαγωγής η ποινής.
Η κα Μερκέλ είπε στην Κίνα: Τα πλεονάσματά σας δεν μπορούμε να τα τροφοδοτούμε με τα Ελλείμματα μας.
Η Κίνα αποκρίνεται με τα ακόλουθα: Στοχοποιεί τον αισθησιασμό και την ξενομανία απαγορεύει τις διαφημίσεις που «προωθούν την ηδονή η την λατρεία ξένων προϊόντων», αποθαρρύνει την ταύτιση της προσωπικότητας με την επίδειξη πολυτελών αποκτημάτων, γιατί ο ασύδοτος καταναλωτισμός καταστρέφει τις παραδοσιακές αξίες και αυτή η δημοσιογραφία δημιουργεί προσδοκίες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και ζημιώνουν την καταναλωτική πίστη.
Σε εμάς με ευθύνη των αρχόντων μας κυριαρχεί η ανομία παντού και οδηγεί το λαό σε παραίτηση. Το ανέλεγκτο και οι αυτόματοι κανόνες αμοιβής η τιμωρίας ανάλογα με το έργο απουσιάζουν εντελώς, γιατί ?? Επειδή: το σύστημα δεν πρέπει να βλέπει φοβικά και προληπτικά το νομικό πλαίσιο .
Έτσι και η κάθε αντιπολίτευση αμείβεται μόνο για να κάνει ερωτήσεις για την βιβλιοθήκη της βουλής !!!!.
Όμως ένα τμήμα του λαού αφυπνίζεται οργανώνεται επιλέγει και θα φέρει την αντιστροφή.
Συμφωνούμε στα ανωτέρω και με την κα Μερκέλ και με την Βιομηχανική και Εμπορική Διοίκηση του Πεκίνου. (του Αλεξάνδρου Μόρτουντακ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου