Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Απάτη Μεγάλη τα Σημεία στο Τραχώνι της Κύπρου (μέρος β')

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ)
ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ Δ’
Ο “ Άγιος Ιωάννης ο Βασιλεύς” δηλαδή ο Γιαννάκης όπως του αρέσει να τον φωνάζουν, κυκλοφορεί πολλά έντυπα με διάφορα ψευδώνυμα και σε χιλιάδες αντίγραφα. Σε κάποιο απ’ όλα αυτά διαβάζουμε τα εξής ωραία και χαριτωμένα, που βέβαια πάντα έχουν σχέσιν με την ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ του ότι είναι ο “ Άγιος Ιωάννης ο Βασιλεύς” που θα ΣΩΣΕΙ τούς ΠΙΣΤΟΥΣ και την ΕΛΛΑΔΑ.
(Σημείωσις δική μας: ΠΡΟΣΟΧΗ!!! όλα τα κείμενα τα οποία ακολουθούν και συγκεκριμένα α) Λόγος περί οπτασιών Α’ β)Οπτασία Β’ γ) Οπτασία Ε’ και δ) Περί του Νέου Μωϋσέως ειναι κείμενα-έντυπα-φυλλάδια-άρθρα-γραπτά, που έχει κυκλοφορήσει ο ίδιος ο κ. Γιαννάκης Ιωάννου σε διαφόρους τόπους και χρόνους)
"...Εδώ βλέπουμε ότι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός μας ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ να ΦΥΓΟΥΜΕ αμέσως μετά την απελευθέρωση της Πολης στην ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΜΑΧΗ, όπου θα καταστραφούν οι ΡΩΣΣΟΙ, και μάλιστα πεζοί, προς τα ανατολικά, με κάποιες προμήθειες και ότι θα μένουμε σε σπηλιές. Και δεν μας λέει να μείνουμε εδώ βασιλεύοντας είγείως επειδή ελευθερώθηκε η Κωνσταντινούπολη, όπως πολλοί παρερμηνεύουν τις Θείες Προφητείες και Γραφές. Διότι το νόημα της Βασιλείας είναι πνευματικό και όχι επίγειο, σαρκικό. Διότι λέγοντας ΠΟΛΗ εννοεί την Ορθόδοξη Εκκλησία και με την ελευθέρωσή της εννοείται η Έξοδος των πιστών από τη σύγχρονη Βαβυλώνα όπου είναι ωσάν αιχμάλωτοι. Και το ΒΑΣΙΛΕΙΟ θα το αποτελέσουν οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, όπου κατά την ώρα της ΕΞΟΔΟΥ θα γίνουμε όλοι μια ΠΟΙΜΝΗ, χωρίς να είμαστε πια διασκορπισμένοι, ο λαός του Θεού, ανάμεσα στούς αιρετικούς και σφραγισμένους οπαδούς του Παπα της Ρωμης και του Αντίχριστου και για την Αποστολή αυτή έχει ορίσει και άνθρωπο δικό του Ο Πανάγαθος Θεός, όπου θα μας οδηγήσει εις τον έρημο τόπο, τον ητοιμασμένο από καταβολής κόσμου. Οι Άγιοι Προφήτες αναφέρουν Τον Οδηγό μας αυτό ως εκ Πενίας, από την φτώχεια δηλαδή, Άγιο Βασιλέα. Για τον εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα (Ιεροκήρυκα) υπάρχει πλήθος από προφητείες τόσο στην Παλαιά και Καινή Διαθήκη όσο και στα κείμενα τα Ιερά των μετά Χριστόν Αγίων Προφητών. Στα προφητικά αυτά κείμενα αναφέρονται και περιγράφονται με σαφήνεια και ακρίβεια ο Χρόνος και ο τρόπος της δράσης και αποκάλυψης του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως, τα χαρακτηριστικά τα οποία τον διακρίνουν και θα μας οδηγήσουν στην αναγνώρισή του, τα οικογενειακά και φιλικά πρόσωπα που τον περιβάλλουν αλλά και τα εχθρικά που τον επιβουλεύονται. Τις Προφητείες αυτές οι οποίες εκπληρώνονται στις ημέρες μας, θα προσπαθήσουμε να τις παρουσιάσουμε με συντομία. ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ.
Στις προφητείες που ακολουθούν θα δούμε ότι ο Εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς είναι ΠΤΩΧΟΣ, ΣΟΦΟΣ, ΔΡΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ, ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ(όπως αναφέρει Ο Άγιος Κυριαζής στο βιβλίον Μια Προφητεία μόνον δια την ΕΛΛΑΔΑ). ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΛΑÏ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΔΡΑΣ.
Και θα ξεκινήσουμε με την ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ και συγκεκριμένα με τον Αποκαλυπτικό Προφητικό Λογο του ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗ, Κεφ. Θ, στιχ. 13-18, όπου κάνει λόγο περί Του Εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως. “13 Και γε τούτο είδον σοφίαν υπό τον ηλιον, και μεγάλη εστί προς με• 14 πόλις μικρά (ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) και άνδρες εν αυτή ολίγοι, (ΠΙΣΤΟΙ) και έλθη επ’ αυτήν βασιλεύς μέγας (ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ) και κυκλώση αυτήν και οικοδομήση επ’ αυτήν χάρακας μεγάλους• (ΑΙΡΕΣΕΙΣ - ΧΑΡΑΓΜΑ 666 - ΚΑΡΤΕΣ - ΦΟΡΟ - ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ) 15 και ευρη εν αυτή άνδρα πένητα σοφόν, (ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΖΩΝΤΑΝΟ, ΠΤΩΧΟ ΚΑΙ ΣΟΦΟ, ΤΟΝ ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΑ) και διασώσει αυτός την πόλιν εν τη σοφία αυτού• (με το ΚΗΡΥΓΜΑ του με το οποίο προειδοποιεί τούς πιστούς να μην υποκύψουν στον Αντίχριστο) και άνθρωπος ουκ εμνήσθη συν του ανδρός του πένητος εκείνου. 16 και είπα εγώ• αγαθή σοφία υπέρ δύναμιν, και σοφία του πένητος εξου δενωμένη, (επειδή πρόκειται για πτωχό άνθρωπο οι σοφοί του κόσμου περιφρονούν το κήρυγμά του και τον ίδιο. ΔΕΝ πρόκειται δηλαδή για βασιλικό πρόσωπο, αλλά για πτωχό άνθρωπο) Και οι λόγοι αυτού ουκ εισίν ακουόμενοι. (Δεν εισακούεται το κήρυγμά του) 17 λόγοι σοφών εν αναπαύσει ακούονται υπέρ κραυγήν εξουσιαζόντων εν αφροσύναις. (Δεν πρόκειται για πρόσωπο με κοσμική εξουσία) 18 αγαθή σοφία υπέρ σκεύη πολέμου, η βασιλεία του δεν επιβάλλεται με τα όπλα αλλά με Τον Λογο Του Θεού) και αμαρτάνων εις απολέσει αγαθωσύνην πολλήν.”

Λόγος περί οπτασιών Α’
Μια Προφητεία μόνον δια την Ελλάδα
(Ευρεθείσα εις Άγιον Όρος φέρουσα Χρονολογία 1866)-ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ (ΚΥΡΙΑΖΗ ΦΑΣΟΥΛΑ)-
Έκδοσις ΣΚΗΤΗ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑΚΗ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1975.
"Επέρνα άνθρωπος ευγενής από το μέρος της ανατολής, (ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ) καβαλάρης με δύο στρατιώτας σταυροφόρους, και είχον σταυρόν υψηλότερον από τα κεφάλια των έως δύο ρούπια, ο μεν εις ήτον δεξιά, ο άλλος αριστερά, (πρόκειται για τούς ΔΥΟ από τούς ΤΡΕΙΣ άνδρες που υπηρετουν τον ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ Άγιο Βασιλέα στο έργο του) και τούς λέγω τι άνθρωπος είναι αυτός ο άρχων; και μου λέγουν αυτός είναι ο άγιος Θεόδωρος (ο Άγιος Θεόδωρος ΔΕΝ είχε δύο άνδρες να τον συνοδεύουν. Αναφέρεται όμως ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς ως Άγιος Θεόδωρος διότι το κήρυγμά του είναι ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ) και πηγαίνει εις τα μέρη της Ανατολής, και μοιράζει χαρτιά (σ.σ. γι’ αυτό και τα περισσότερα έντυπα που μοιράζει γράφουν ... "ΣΩΤΗΡΙΟΣ Λ. ΔΩΡΟΘΕΟΥ") , εις τούς ιδικούς του φίλους (Χριστιανούς) όσους τον αγαπούν, και εις αυτά έχει γράψει το όνομά του προς επίδειξιν και όπου θα τούς πιάνουν να παρουσιάζουν την υπογραφήν του περνούν από ταις βάρδιαις (Δοκιμασίες-Τελώνια)”.

Οπτασία Β’
"...Ο δε στρατιώτης (στρατιώτης εννοείται Του Χριστού, ο οποίος είναι ο υιός του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως) εκείνος είναι νέος έως 18 η 20 ετών, πολύ εκλεκτός και ωραίος, τα φορέματά του (οι αρετές του) είναι ωσάν τον καθαρόν ουρανόν, το αχνάρι του δεν πιάνεται πως πατάει, το όνομά του ούτε λέγει• άρματα δεν έχει, μόνον σταυρόν κρατεί εις την δεξιάν, (το ακατανίκητο όπλο των πιστών, το οποίο κρατεί ο υιός του Αγίου Βασιλέως διότι πρόκειται και αυτός να ποιμάνει τούς πιστούς καθώς κι ο πατήρ του) χάμω δεν ακουμβάει, ο σταυρός είναι υψηλότερος της κεφαλής του δύο ρούπια, δεν είναι ούτε από σίδηρον, ούτε από ξύλον, αλλά διαφέρει το είδος του (είναι ίσως πολυτιμότερον). Αυτός κατά καιρούς μου φαίνεται ως να έρχεται από το μέρος του βερέως (από τα μέρη της Αττικής όπως θα δούμε) ...μου φαίνεται ποτέ στρατιωτικός, ποτέ ως στρατοκόπος με ραβδί εις το χέρι, (διότι είναι στρατευμένος στο στράτευμα του Χριστού μας και φαίνεται και ως στρατοκόπος με ραβδί διότι πρόκειται και αυτός να οδηγήσει και να ποιμάνει τούς πιστούς κατά την έξοδό τους από τις πόλεις) ...Τρέξε να τοιχοκολλήσωμεν γρήγορα το βασιλικόν διάταγμα τούτο εις τας πλατείας, να προφθάσωμεν τον λαόν (σ.σ. εδώ από ότι φαίνεται κηρύσσεται το ευαγγέλιο από Τον Εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και δια ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΕΩΣ!!!) ...ήρχετο σαν από την Ρούμελην (από την περιοχή της ΑΤΤΙΚΗΣ δηλαδή) και μου λέγει, να, ξυπόλητος (πτωχός) είμαι και εγώ, και με το εγγίξιμον εκείνο μου εφάνη ότι επήγαμεν έως σαράντα βήματα, και ετοιχοκολλήσαμεν το διάταγμα. Και εις άλλην φοράν τελευταίον μου εφάνη και μου είπε, να ηξεύρεις και τούτο, ότι το κλίμα της Σπάρτης είναι σκληρόν, και τοιούτους ανθρώπους δεν εβγάζει, αλλά να διαμαρτυρηθής και τέτερτην φοράν εις τον Αρχιερέα, και να αναχωρήσης από εδώ να υπάγης κατά το μέρος του βορέως, (βόρεια της Σπάρτης είναι η ΑΤΤΙΚΗ) και εκεί θα εύρης άνθρωπον να σε συμβουλεύση και να σε συνδράμη εις όσα είναι ανάγκη, διότι τα κλειδιά της Ελλάδος κρέμανται εις τας χείρας ενός ανθρώπου. Κ.Τ.Σ. (Πρόκειται για τον ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΑ. Όσο για τα αρχικά γράμματα Κ.Τ.Σ. αν τα αναζητήσουμε εις τα Άγια Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης θα δούμε ότι προέρχονται από το όνομα του Σίμωνος τινα Κυρηναίου του Αγίου που σήκωσε τον Σταυρό του Δεσπότη Ιησού Χριστού μας. Έτσι και ο Άγιος Βασιλεύς ως ο ΣΙΜΩΝ Ο ΚΥΡΗΝΑΙΟΣ κρατά τα κλειδιά της Ελλάδος τα οποία είναι ο Σταυρός του Χριστού μας, δηλαδή το Κήρυγμα του Ευαγγελίου το οποίο θα σώσει την Ελλάδα, δηλαδή τούς πιστούς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ) εάν ο άνθρωπος εκείνος ακόμη κάμη τίποτε είναι καλά το έθνος ει δέ χάνεται”.

Οπτασία Ε’
"...και πηγαίνοντας μέσα εύρωμεν έναν άνθρωπον ευγενή, (ΤΟΝ ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΑ) και γυναίκα ευγενεστέρα απασών, (την ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ) και κοράσια (ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΥΟ στον αριθμό, διότι ο Άγιος Ιερώνυμος Αγαθάγγελος λέγει εις την προφητεία του ότι ο Άγιος Βασιλεύς βρίσκεται με τέσσερα νήπια ακόμη. Άρα εκτός από τη σύζυγο και Τον υιο του υπολείπονται δύο πρόσωπα ακόμη τα οποία όπως πληροφορούμαστε εδώ είναι γένους θηλυκού) και έναν νέον (ο οποίος είναι υιός Του Εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως και πρόκειται όπως θα δούμε σε άλλη προφητεία να βασιλεύσει και αυτός όπως ο πατήρ του) με εδέχθησαν άξια, και λέγω του άρχοντος εκείνου, σε παρακαλώ να μοι δείξης τι προσκυνάτε εδώ,... και εβγάνει εν χρυσόν μανδήλι, εις το οποίον ήτον εν ευαγγέλιον ολόχρυσον και άσπρον... και εκεί ανοίξας αυτό, εύρον τον ευαγγελιστήν Ιωάννην και έκλαυσα, τα δε δάκρυά μου έπεσαν μέσα εις το χαρτί (δηλαδή σε ΕΝΤΥΠΟ η ΒΙΒΛΙΟ το οποίο κηρύσσει Τον Λογο του Ευαγγελίου και φέρει το όνομα του ΙΩΑΝΝΟΥ του ΘΕΟΛΟΓΟΥ) και έπηξαν ευθύς, και εγίνοντο χρυσάφι, και ο άρχων εκείνος είπεν ότι αφού γίνουν παγκόσμια κακά τότε θα έλθουν όλοι να προσκυνήσουν αυτό το ευαγγέλιον”.

Περί του Νέου Μωϋσέως.
Νέος Μωϋσής θέλει έβγει από το Ελληνικόν έθνος, (διότι όπως ο Προφήτης Μωϋσής έτσι και ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς ως άλλος Νέος Μωϋσής, πρόκειται να οδηγήσει και να ποιμάνει, αυτός και ο υιός του, τούς πιστούς που θα εξέλθουν από τις πόλεις εις τον έρημο τόπο) θα είναι απαίδευτος από γράμματα και θα κηρύττη λόγον μετανοίας, και θα καταστραφή από τούς αρχηγούς των διδασκάλων και κακολόγων• και η διδαχή αυτού, ουχί αυτού, αλλά της θείας διδασκαλίας. Ο μισθωτός ου μέλλει αυτώ περί των προβάτων ότι μισθωτός εστί. Εάν δεν κηρύξη Νεος Μωϋσής, το έθνος αυτό δεν καταστένεται, αλλά μέλλει ν’ απολεσθή και να αιχμαλωτισθή από ασεβείς.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΚΗΡΥΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΠΟ. ΣΟΦΙΑ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ, Κεφ. ΙΗ 21-22.
“21 σπεύσας γαρ ανήρ άμεμπτος προεμάχησε το της ιδίας λειτουργίας όπλον (το όπλον της λειτουργίας Του Αγίου Βασιλέως είναι το Κηρυγμα του Ευαγγελίου) προσευχήν και θυμιάματος εξιλασμόν κομίσας, αντέστη τω θυμώ και πέρας επέθηκε τη συμφορά δεικνύς ότι σος εστί θεράπων. (Δηλαδή Της Αγίας Τριάδος) 22 ενίκησε δε τον όχλον ουκ ισχύï του σώματος (διότι δεν είναι μεγάλης σωματικής διάπλασης) ουχ όπλων ενεργεία αλλά λόγω τον κολάζοντα υπέταξεν, όρκους πατέρων και διαθήκας υπομνήσας. (ο από την πτώχεια Άγιος Βασιλεύς δεν διαθέτει κοσμική εξουσία γι’ αυτό και δεν επιβάλλεται δια των όπλων αλλά κηρύττει το Ευαγγέλιον της Χαριτος Του Εσταυρωμένου Ιησού Χριστού. Μην περιμένουμε λοιπόν επίγεια Βασιλεία αλλά ας ελπίζουμε εις την ΑΝΩ, την Βασιλεία των Ουρανών)”.
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑÏΑΣ, ΚΕΦ. ΙΑ, στιχ. 6, 12, 15 και 16. “6 και συμβοσκηθήσεται λύκος μετ’ αρνός, και πάρδαλις συναναπαύσεται ερίφω, και μοσχάριον και ταύρος και λέων άμα βοσκηθήσονται, (δηλαδή Ο Εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς θα οδηγήσει, θα βαπτίσει ορθοδόξως και θα ποιμάνει εις τον έρημο τόπο, αυτός και ο εκλεκτός υιός του, ανθρώπους που θα προέρχονται από διαφορετική θρησκεία, εθνικότητα και κοινωνική θέση, τούς οποίους όμως θα ενώσει και θα οδηγήσει με τη Χαρη Του Θεού δια του κηρύγματός του και της Ορθοδόξου Πιστεως) και παιδίον μικρόν άξει αυτούς (δεν θα οδηγήσει βέβαια πιστούς ένα μικρό παιδί αλλά ο Εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς, αυτός ο σοφός και πτωχός άνδρας, ο οποίος βλέπουμε ότι είναι μικρού αναστήματος, ως ενός μικρού παιδιού) 12 και αρεί σημείον εις τα έθνη (Τον Εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα, τον οποίο πρόκειται να φανερώσει Ο Θεός δια κηρύγματος ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ στην Κωνσταντινούπολη, όπου πρόκειται να καταστραφούν οι ΡΩΣΣΟΙ και πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις ημέρες μας) και συνάξει τούς απολομένους Ισραήλ και τούς διεσπαρμένους του Ιούδα συνάξει εκ των τεσσάρων πτερύγων της γης (δηλαδή τούς Ορθοδόξους πιστούς απ’ όλη την γη) 15 και ερημώσει Κυριος την θάλασσαν Αιγύπτου και επιβαλεί την χείρα αυτού επί τον ποταμόν πνεύματι βιαίω και πατάξει επτά φάραγγας, ώστε διαπορεύεσθσι αυτόν εν υποδήμασι• (θα ερημώσει Ο Κυριος την σύγχρονη Βαβυλώνα από τούς Ορθοδόξους Πιστούς ανοίγοντας περάσματα από τα οποία θα εξέλθουν οι πιστοί από αυτήν με οδηγό τους Τον Εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και Τον υιο του) 16 και έσται δίοδος τω καταλειφθέντι μου λαώ εν Αιγύπτω, και έσται τω Ισραήλ ως η ημέρα ότε εξήλθεν εκ γης Αιγύπτου (κατά τον ίδιο τρόπο θα εξέλθει και ο Ορθόδοξος λαός από την σύγχρονη Βαβυλώνα με Ποιμένα Τον Εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και τον υιο του)”.
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑÏΑΣ, κεφ. Ι, στιχ. 19 “και οι καταλειφθέντες απ’ αυτών αριθμός έσονται, και παιδίον γράψει αυτούς. (αυτοί οι οποίοι θα εξέλθουν από την σύγχρονη Βαβυλώνα και θα σωθούν θα είναι ελάχιστοι στον αριθμό και θα τούς γράψει, δηλαδή θα τούς συγκεντρώσει και θα τούς οδηγήσει ως Ποίμνη Ο Εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς, ο οποίος είναι παιδίον διότι είναι μικρού αναστήματος)”.
Το γεγονός ότι είναι ΜΙΚΡΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΟΣ και ΜΕΣΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, δηλαδή έως 50 ετών το διαπιστώνουμε και στην προφητεία του ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ, η οποία ευρίσκεται εις τα βιβλία “ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΦΟΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΩΣΙ” ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ και ΣΥΝΟΨΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ (Παλαιών και Νεωτέρων) Έκδοσις Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς και Νησων (Γ.Ο.Χ.).
Προφητεία Αγίου Βασιλέως Λεοντος Σοφού “...η λαλιά αυτού ηδεία, η όψις αυτού ευειδής, (η ομιλία του και η μορφή του είναι ευχάριστη) το είδος του είναι γυναικείο εννοεί ότι είναι μικρού αναστήματος) μέσος την ηλικίαν, (δηλαδή έως 50 ετών) ...μικρός, (στο ανάστημα όπως είπαμε) πολιός (με άσπρες τρίχες)... πείνης κεκαθαρμένος και ράκη ενδεδυμένος δια το μη χρησιμεύειν (ντυμένος με πτωχικά και ταπεινά ρούχα και όχι με πλούσια και βασιλικά)”.
“Φυλάττων θεοσέβειαν και προφητείαν• ον εδόκουν οι άνθρωποι ουδέν όντες όντα και ουδέν χρησιμεύοντα... (οι άνθρωποι τον περιφρονούν και τον θεωρούν ως άχρηστο και ότι για τίποτα δεν χρησιμεύει)... ον εξουθενούσιν οι άνθρωποι ως νεκρόν όντα και μηδέν χρησιμεύοντα...”
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό σημείο αναγνώρισης Του Εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως είναι ότι ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΟΣ και πιθανόν να είναι ήδη όταν εκ Θεού φανερωθεί στούς πιστούς μετά την δεύτερη τριήμερη μάχη στην Κωνσταντινούπολη, όπου θα καταστραφούν οι ΡΩΣΣΟΙ η πάλι μπορεί να χειροτονηθεί αμέσως μετά την μάχη και αφού θα έχει φανερωθεί στούς πιστούς. Και θα ξεκινήσουμε με τις προφητείες της ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ, οι οποίες αποδεικνύουν ότι είναι ΜΟΝΑΧΟΣ.
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ, κεφ. γ, στιχ. 4-5, “4 και απεκρίθη και είπε προς τούς εστηκότας προ προσώπου αυτού λέγων• αφέλετε τα ιμάτια τα ρυπαρά απ’ αυτού. (πρόκειται δηλαδή για πτωχό άνθρωπο ενδεδυμένο με ρούχα πτωχικά, το οποίον όμως έχει και δεύτερη έννοια) και είπε προς αυτόν• ιδού αφήρηκα (αφαίρεσα) τας ανομίας σου, (πρόκειται δηλαδή για άνθρωπο ζωντανό και ΟΧΙ ΝΕΚΡΟ, που συμμετέχει στην ζωη και οι αμαρτίες που έχει κάνει έχουν συγχωρηθεί από τον Κυριο δια της ειλικρινούς και αληθινής μετανοίας του) και ενδύσατε αυτόν (τον εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα) ποδήρη (ράσο) 5 και επίθετε κίδαριν καθαράν (καθαρή αρχιερατική μίτρα. Πρόκειται όμως για καλυμαύχι-καλογερικό σκούφο διότι όπως είπαμε πρέπει να έχει κάποια κωλύματα και άρα δεν πρέπει να είναι ιερεύς η αρχιερεύς αλλά ένας απλός, πτωχός και σοφός άνδρας, ο οποίος όπως βλέπουμε εδώ πρόκειται να χειροτονηθεί ΜΟΝΑΧΟΣ και λόγω των αρετών, των χαρισμάτων και της σοφίας του, έχει αναθέσει σ’ αυτόν ο Θεός την Αποστολή να κηρύξει στούς πιστούς και να τούς οδηγήσει εις τον έρημο τόπο, όπου μέλλει να τούς ποιμάνει αυτός ο εκ Πενίας Βασιλεύς και ο Εκλεκτός υϊός του) επί την κεφαλήν αυτού και περιέβαλον αυτόν ιμάτια και επέθηκαν κίδαριν καθαράν επί την κεφαλήν αυτού και ο άγγελος Κυρίου ειστήκει. (Είδαμε λοιπόν ότι ο Προφήτης ΖΑΧΑΡΙΑΣ αναφέρεται στην χειροτονία του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως ως ΜΟΝΑΧΟΥ)”.
Αυτό αναφέρει και η ΣΟΦΙΑ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ, κεφ. ΙΗ, στιχ. 24 “επί γαρ ποδήρους ενδύματος (ράσο) ην όλος ο κόσμος, (στολισμός) και πατέρων δόξαι επί τετραστίχου λίθου λγυφής (τετραστίχου, δηλαδή τα τέσσερα Ευαγγέλια, η Καινή Διαθήκη, Τον Λογο της οποίας κηρύσσει ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς) και μεγαλωσύνη σου (ο Σταυρός του Κυρίου) επί διαδήματος κεφαλής αυτού (στο καλυμαύχι, τον καλογερικό σκούφο του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως)”.
Το γεγονός αυτό αναφέρει και η Προφητεία του ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ (εκτός από τα άλλα βιβλία που αναφέραμε εδώ θα προσθέσουμε και το βιβλίο οι ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ, ΣΚΑΡΤΣΟΥΝΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ “ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ” “...και σταυρούς πορφυρούς έχων επί τας δύο ωμοπλάτας...”.
“...η δεξιά αυτού χείρ άρματα δύο σειράς πορφυράς και σταυρούς πορφυρούς”. “Και σταυρούς πορφυρούς έχων επί τούς δεξιούς ώμοπλάτας, επί του στήθους δε και επί τον αυχένα αυτήφιον (τούς ίδιους σταυρούς)”. Όπως γνωρίζουμε οι κόκκινοι, ΠΟΡΦΥΡΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ βρίσκονται στο στήθος και τον αυχένα (τράχηλο), του ΑΓΓΕΛΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ που φορούν οι ΜΟΝΑΧΟΙ. Άρα λοιπόν είναι του ηλίου φαεινότερον ότι ο ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ θα είναι ΜΟΝΑΧΟΣ.
Ακόμη όπως είδαμε και σε προηγούμενες προφητείες ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς είναι ΖΩΝΤΑΝΟΣ και ΟΧΙ ΝΕΚΡΟΣ, οπως πολλοί έχουν παρερμηνεύσει τις Θείες Προφητείες και συγκεκριμένα αυτήν του Αγίου Βασιλέως Λεοντος του Σοφού, η οποία ευρίσκεται στα βιβλία που σας αναφέραμε και θα σας την παραθέσουμε, οπως την βρήκαμε σ’ αυτά. “Έγειραι ο καθεύδων, και ανάστα εκ του μνημείου• και επιφαύσει σοι ο Χριστός• προσκαλείται γαρ σε του ποιμένειν λαόν περιούσιον ”
“Έγειραι ο καθεύδων και ανάστα... και επιφαύσει σοι ο Χριστός. Προσκαλείται γαρ σε του ποιμένειν λαόν περιούσιον • ”
“...έγειραι ο καθεύδων και ανάστα εκ του μνήματος, και επιφαύσει σοι ο Χριστός, προσκαλείται γαρ σε λαόν περιούσιον ”.
Πολλοί έχουν παρερμηνεύσει το κείμενον και θεωρούν πως ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς είναι νεκρός. Ο λόγος όμως αυτός είναι του Αγίου του Θεού Αποστόλου των Εθνών Παύλου και βρίσκεται εις την Αγίαν Επιστολήν του ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, κεφ. Ε, στιχ. 13-15 και έχει την έννοιαν της ΕΓΕΡΣΗΣ, από την ΑΦΑΝΕΙΑ και την ΑΜΑΡΤΙΑ εις την ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ και μ’ αυτήν την έννοια αναφέρεται στον εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα προτρέποντας τον να βγει από την αφάνεια και να αναλάβει την ΠΟΙΜΑΝΣΗ των πιστών και την καθοδήγηση τους εις τον έρημο τόπο μαζί με Τον υιο του. Ιδού και ο Λογος του Ευαγγελίου. Προς ΕΦΕΣΙΟΥΣ, κεφ. Ε, στιχ. 13-15. “τα δε πάντα ελεγχόμενα υπό του φωτός φανερούται• παν γαρ το φανερούμενον φως εστι. (κάθε αμαρτία που φανερώνεται κατόπιν μετανοίας είναι φως • δηλαδή συγχωρείται και καθαρίζεται από τον Χριστό μας ) 14 διο λέγει• (γι’αυτό λέει) έγειρε ο καθεύδων και ανάστα εκ των νεκρών, και επιφαύσει σοι ο Χριστός. (και θα σε φωτίσει στο έργο που θα αναλάβεις ο Χριστός) 15 Βλέπετε ουν (βλέπετε λοιπόν για να μην νεκρωθείτε από την αμαρτία) πως ακριβώς περιπατείτε, μη ως άσοφοι, αλλ’ ως σοφοί, ”
Το ότι ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς είναι ζωντανός και όχι νεκρός, ο οποίος πρόκειται να αναστηθεί φαίνεται μέσα στούς λόγους της Προφητείας του ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ. “έξελθε ο κεκρυμμένος, μηκέτι κρύπτου, πολλοί σε ζητούσι• ” (είναι δηλαδή ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ο οποίος όμως κρύβεται) “ον εδόκουν οι άνθρωποι ουδέν όντες όντα και ουδέν χρησιμευοντα... ” (πρόκειται λοιπόν για ζωντανό άνθρωπο τον οποίο όλοι περιφρονούν και τον θεωρούν άχρηστο λόγω της πτώχειας, της ταπείνωσης και της αγραμματοσύνης του όπως είδαμε).
Και ευρήσει τον άγιον αυτού, (θα τον βρει, άρα λοιπόν πρόκειται για ζωντανό πρόσωπο, ο οποίος κρύβεται) τον ηλειμμένον (τον χειροτονημένο μοναχό όπως είδαμε) παρ’ ουδενός βλεπόμενον, και παρά μηδενός γνωριζόμενον...(τον οποίο λόγω του ότι κρύβεται και εργάζεται το έργον του Χριστού εν κρυπτώ κανείς δεν το γνωρίζει)...ο τοις πάσι σκοτεινός και αφανής, τω δε Θεώ και εαυτώ φανερός • (γι’ αυτό όπως βλέπουμε δεν τον γνωρίζουν, διότι δεν επιζητά την δόξα την επίγεια αλλά αυτήν του Θεού, εις τον Οποίο και είναι φανερό το έργο του κηρύγματος που επιτελεί γραπτώς όπως είδαμε ) Άλλωστε το ότι έχει ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και ΥΙΟ, ο οποίος πρόκειται και ΑΥΤΟΣ να ΠΟΙΜΑΝΕΙ τον ΛΑΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ αποδεικνύει ολοφάνερα ότι πρόκειται για ζωντανό άνθρωπο. Αυτό αποκαλύπτουν και οι ΛΟΓΟΙ Αγίου ανδρός προς το βασιλέα Μανουήλ τον Παλαιολόγον περί Αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως και της μετέπειτα απελευθερώσεως αυτής. “Ος και αυτός μέσον πάντων εστίν εν τω πολέμώ...” (πως ένας νεκρός άνθρωπος, βρίσκεται στην μέση ενός πολέμου, πνευματικού και υλικού; Φυσικά αυτό είναι αδύνατον! Μονον ένας ΖΩΝΤΑΝΟΣ άνθρωπος είναι σε θέση να το κάνει! Είδαμε ακόμη στην προφητεία του Αγίου Βασιλέως Λεοντος του Σοφού ότι ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς είναι ΜΕΣΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, δηλαδή έως 50 ΕΤΩΝ, ενώ ο Άγιος Βασιλεύς Ιωάννης ο Βατάτζης, όπως θα διαβάσετε στον Συναξαριστή στις 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ θα δείτε ότι ΕΚΟΙΜΗΘΗ εις ηλικίαν 72 ΕΤΩΝ. Και με αυτό το στοιχείο λοιπόν, πέρα από όλα τα άλλα, βλέπουμε ότι ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς δεν είναι ο Άγιος του Θεού Ιωάννης ο Βατάτζης όπως πολλοί νομίζουν αλλά κάποιος άλλος Εκλεκτός Άνδρας του Θεού, ο οποίος βρίσκεται εν ζωή! ).
Το όνομα του εκ Πενίας Βασιλέως ως γνωστόν είναι Ιωάννης. Όπως είδαμε όμως είναι ΜΟΝΑΧΟΣ. Και οι μοναχοί, όπως γνωρίζουμε κατά την χειροτονία τους ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑ. Άλλωστε είδαμε ότι οι Θείες Προφητείες αναφέρουν κατά πρώτον ότι φορά ενδύματα ΠΤΩΧΙΚΑ ως ΛΑΪΚΟΣ και κατά δεύτερον ότι φορά ΠΟΔΗΡΗ, δηλαδή ΡΑΣΟ, ως ΜΟΝΑΧΟΣ! Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι ως ΛΑΪΚΟΣ απλός άνθρωπος θα έχει και άλλο ΟΝΟΜΑ το οποίο αποκαλύπτει σκιωδώς Ο ΧΡΗΣΜΟΣ του ΑΓΙΟΥ ΤΑΡΑΣΙΟΥ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως εν έτει ΨΠΕ (785) και συγκεκριμένα αποκαλύπτει το ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ του ονόματος που έχει ως ΛΑΪΚΟΣ, πρωτού χειροτονηθεί ΜΟΝΑΧΟΣ. “Το γαρ δίποον Π.: (Το γράμμα Π. λοιπόν είναι το αρχικό γράμμα του ονόματος του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως ως ΛΑΪΚΟΥ.
Και τον αναφέρει ο Άγιος Ταράσιος ως δίποον, δηλαδή δίποδον άνθρωπο, διότι θέλει να τον ξεχωρίσει από τον Αντίχριστο, τον οποίο στην συνέχεια αναφέρει ως δίκερον, δηλαδή με δύο Κερατα θηρίο) ταραχθές πετροβόλω θυμώ πατάξει μικρόν το δίκερον. (Ταραγμένος λοιπόν ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς από την κακία του δικέρατου, όπως αναφέρεται εις την Ιεράν Αποκάλυψη, κεφ.ΙΓ, στιχ. 11, Αντιχρίστου, τον κτυπά με πέτρες, λίθους,όπου πέτρα και λίθος είναι ο Λογος του Θεού). Και έσονται τη αυτή ώρα εκείνη οι άνθρωποι δίγλωσσοι. (Δηλαδή θα είναι δίγνωμοι, διότι θα ακούν από την μία μεριά τις πλάνες του Αντιχρίστου και από την άλλη το Θεοδίδακτο Κυρηγμα του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως) Ληγούσης δε της ημισείας ώρας της νυκτός, γενήσονται μονόγλωσσοι. (Αφού γίνει δηλαδή η δεύτερη τριήμερη μάχη στην Κωνσταντινούπολη, όπου θα καταστραφούν οι ΡΩΣΣΟΙ και θα φύγουν οι Ορθόδοξοι πιστοί εις τον ητοιμασμένο από Τον Θεο έρημο τόπο με Οδηγό και Ποιμένα τον εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και τον εκλεκτό υϊό του, τότε πια οι άνθρωποι θα έχουν γίνει μονόγλωσσοι. Δηλαδή θα έχουν πάρει οριστική απόφαση. Ή να παραμείνουν στις πόλεις με τον Αντίχριστο και να σφραγιστούν ή να φύγουν εις τον έρημο τόπο κατά τον Λόγο και την προτροπή του Κυρίου με Οδηγό και Ποιμένα τους τον εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και τον εκλεκτό υϊό του, προκειμένου να κρατήσουν την πίστη τους και να παραμείνουν ασφράγιστοι). Το γαρ δίκερον: α: (Αντίχριστος) ηττηθέν (με το Κηρυγμα του Ευαγγελίου) κατά κράτος υπό του: π: (υπό του εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως, του οποίου το όνομα ως ΛΑΪΚΟΥ αρχίζει από Π) άκερον μενεί, (δηλαδή χωρίς κέρατα, χωρίς δύναμη, διότι ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς δεν του επέτρεψε δια του εγγράφου Κηρύγματός του να πλανήσει τούς πιστούς δούλους του Θεού)

Σ.Σ. Περισσότερα λόγια και σχόλια νομίζω ότι είναι περιττά. Δεν νομίζετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου