Πολλοί πονόψυχοι και «προοδευτικοί» επιχειρηματολογώντας υπέρ της αθρόας εισόδου και παραμονής στην Ελλάδα προσφύγων και λαθρομεταναστών από 47 χώρες πάσης φυλής, λένε και τούτο το τερατώδες: «Όπως και στην Ελλάδα ήρθαν οι πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής». Αγνοούν ή εσκεμμένα παραχαράσσουν το γεγονός ότι οι Μικρασιάτες ήταν Έλληνες και μάλιστα πολύ ανεπτυγμένοι πολιτιστικώς και ταυτόσημοι θρησκευτκώς και γι’ αυτό αφομοιώθηκαν γρήγορα με το γηγενές πληθυσμιακό στοιχείο της μητέρας Ελλάδας.
Στη σεβάσμια μονή των Ιβήρων, κατά την ετήσια αγρυπνία της πανήγυρης της σεπτής εικόνας της Παναγίας Πορταΐτισσας (15 Αυγούστου), είχε κληθεί να ψάλει ο περίφημος Ρουμάνος μουσικός και καλήφωνος Νεκτάριος, ο λεγόμενος Βλάχος.
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2016/04/blog-post_67.html Αυτόν τον πράγματι μέγιστο από όλους τους κανόνες, τον δημιούργησε και τον συνέγραψε άριστα και με τεχνητό τρόπο ο εν αγίοις πατήρ ημών Ανδρέας ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης, ο ονομαζόμενος και Ιεροσολυμίτης. Ο άγιος Ανδρέας καταγόταν από τη Δαμασκό.
Ένα απόγευμα του Ιουλίου, με σταμάτησε ένα νέο ζευγάρι. Εκείνο που τράβηξε από την πρώτη ματιά την προσοχή μου ήταν το ντύσιμο τους. Εκείνη με ένα τζιν παντελόνι σκισμένο σε πολλά σημεία του, ένα κοντό μαύρο μπλουζάκι, από πάνω ένα τζιν πουκάμισο γεμάτο καρφάκια και στη μέση της περασμένη μια μεγάλη ζώνη με καψούλια.