Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

ΠΟΙΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΟΤΣΑΛΑΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΙΟΥΔΑ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ (Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης)

http://online-pressblog.blogspot.gr/2015/01/blog-post_502.html


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Στις 12 Ιουλίου του 2001, δηλαδή δυόμιση χρόνια μετά την γνωστή μυθιστορηματική σύλληψη και απαγωγή του Αμντουλάχ Οτσαλάν, ο Κούρδος ηγέτης από το Ιμραλί όπου τον είχαν φυλακίσει οι Τούρκοι σε μια μεγάλη εξομολόγηση του στους δικηγόρους του που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Οζγκιούρ Πολίτικα της Ευρώπης, έστειλε ένα πολύ σκληρό μήνυμα για τους κύριους υπαίτιους της αιχμαλωσίας του. Στο μήνυμα αυτό ο Αμπντουλάχ Οτσαλαν σαν κύριο υπεύθυνο τον οποίο μάλιστα προοιμίασε με τον μαθητή του Ιησού, Ιούδα, που πρόδωσε τον δάσκαλο του, παρομοιάζει τον κ Σάββα Καλεντεριδη.

Όπως ανέφερε ο Οτσαλάν, υπήρχε σχέδιο απαγωγής του πριν ακόμα μεταφερθεί στην Κένυα και το σχέδιο αυτό ήταν εν γνώση και του κ. Καλεντερίδη. Σύμφωνα με το «σχέδιο» αυτό όταν είχε βρεθεί ο Οτσαλάν στην Κέρκυρα αποφασίστηκε να τον μεταφέρουν κατ” ευθεία στην Τουρκία με το ίδιο αεροπλάνο που επέβαινε. Την τελευταία στιγμή όμως το σχέδιο χάλασε, από το «περίεργο» εκείνο δυστύχημα που συνέβη στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας όταν ένα τζιπ συγκρούστηκε με το αεροπλάνο.

Ο Οτσαλάν αποκάλυπτε ότι μετά την σύγκρουση ο οδηγός του τζιπ έφαγε το ξύλο της ζωής του καθώς είχε γίνει η αιτία να αναβληθεί το σχέδιο της απαγωγής του. Σαν κύριους διοργανωτές του σχεδίου αυτού, που θα τελείωνε μια ώρα αρχύτερα η περιπλάνηση του, ο Οτσαλάν κατηγόρησε τον τότε Έλληνα πρωθυπουργό, κ Κώστα Σημίτη, τον τότε υπουργό Εξωτερικών, κ Θεόδωρο Πάγκαλο, τον τότε αρχηγό της ΕΥΠ, κ Χαράλαμπο Σταυρακάκη και τον τότε υπεύθυνο, όπως αναφέρει, του γραφείου των Κούρδων στην ΕΥΠ, κ Σάββα Καλεντερίδη. Αμέσως μετά, συνεχίζει ο ΑΠΟ, ήρθε ένα άλλο «ειδικό όχημα» και τον επιβίβασαν εκεί για να τον μεταφέρουν στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Πάτρας.
Σύμφωνα με τη διήγηση του Οτσαλαν, στη Πάτρα είχε φτάσει ένα ειδικό αεροπλάνο από την Ελβετία το οποίο, όπως υποστηρίζει ο Κούρδος ηγέτης, μετέπειτα κατάλαβε ότι ανήκει στην ίδια την CIA που ήθελε να τον έχει από τότε στα χέρια της. Εκείνος που εργάζονταν για την ελληνική κυβέρνηση, την ΕΥΠ και την CIA, σύμφωνα με τον Οτσαλαν, ήταν ο ταγματάρχης της ΕΥΠ, κ Σάββας Καλεντεριδης. Ο ρόλος του Καλεντερίδη ήταν να κάνει τον Οτσαλαν να δεχτεί το σχέδιο της δήθεν μετάβασης του για περισσότερη ασφάλεια στην Νότιο Αφρική, ενώ στην ουσία εκτελούσε εντολές του Σταυρακάκη. Ο Οτσαλάν εδώ επικαλείται και τους 12 μαθητές του Ιησού, παρομοιάζοντας τον εαυτό του με τον Ιησού Χριστό και παραβάλλοντας την στάση του Καλεντεριδη, με τον μαθητή του Ιησού, Ιούδα, που τον πρόδωσε στους Ρωμαίους .

Σύμφωνα με τον Οτσαλαν κάποιοι Έλληνες προσπάθησαν τότε να τον βοηθήσουν, αλλά όλοι γνώριζαν πως η τύχη του ήταν προκαθορισμένη. Ο οδηγός του στρατιωτικού οχήματος που τον μετέφερε στην Πάτρα προσπαθούσε να του μεταδώσει το μήνυμα που τον πάνε, αλλά δεν μπόρεσε να του μίλησε ξεκάθαρα. Στην Κένυα, όταν ήρθε η μέρα της φυγής και της απαγωγής του, αυτοί που σταμάτησαν το κλειστό τζιπ που τον μετέφερε από την ελληνική πρεσβεία στο αεροδρόμιο δεν ήταν ούτε μαύροι, ούτε φαίνονταν για Τούρκοι, όπως αποκαλύπτει ο Οτσαλάν. Έμοιαζαν για Ευρωπαίοι, ή Αμερικανοί, ή Ισραηλινοί. 

Εγώ, λέει ο Οτσαλάν στο δημοσίευμα της Özgür, πιστεύω πως ήταν Αμερικανοί πράκτορες. Στη συνέχεια τον πήραν και τον μετέφεραν στο αεροδρόμιο όπου τον περίμενε το ειδικό τουρκικό αεροπλάνο. Εκεί κατάλαβε αμέσως ότι είχε πέσει στα χέρια των Τούρκων. Το αεροπλάνο που πέταξε από την Κένυα δεν πήγε κατευθείαν στην Τουρκία, σύμφωνα πάντα με τις αποκαλύψεις του Οτσαλάν, αλλά έκανε μια στάση στην Αίγυπτο για ανεφοδιασμό και άλλη μια στάση, ή στο Ισραήλ, ή στην κατεχόμενη Κύπρο, πάλι για ανεφοδιασμό πριν μπει στον τουρκικό εναέριο χώρο. Ιδιαίτερα σκληρός στις φράσεις του ήταν ο πάλαι ποτέ γνωστός σαν ΑΠΟ, για τον Σάββα Καλεντερίδη, στον οποίο αποδίδει «την σταύρωση του», όπως χαρακτηρίζει ο ίδιος την σκηνοθετημένη παράδοση του στους Τούρκους, σαν μέρος μιας μεγάλης συνομωσίας σε βάρος του .
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Όχι στην Ένωση των Ευρωπαϊκών ελίτ. Αυτό το μαγαζί πρέπει να το διαλύσουμε. (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2015/01/blog-post_11.html

Η ΕΕ, ως ένα σκληρό τμήμα της Παγκοσμιοποίησης, είναι μια ένωση των οικονομικών ελίτ των ευρωπαϊκών κρατών και όχι ένωση των ευρωπαϊκών λαών. Η δε Ευρωζώνη στην ουσία είναι μια περαιτέρω ένωση των τραπεζιτών (όχι των τραπεζών) που ηγούνται των οικονομικών ελίτ.
Είναι ουσιαστικά μια ένωση των οικονομικών ελίτ του 1% του κάθε
ευρωπαϊκού κράτους (το οποίο στην Ελλάδα κατέχει το 56,1% της χώρας) και το οποίο 1% επιθυμεί πλήρως ανοικτά εθνικά σύνορα, με κατάργηση των εθνικών κυριαρχιών, με απόλυτα ελεγχόμενα κλειστά πολιτικά και οικονομικά εθνικά συστήματα, προς εξυπηρέτηση των δικών του συμφερόντων. Ταυτόχρονα αυτό το 1% ελέγχει το κλειστό σύστημα πληροφόρησης, δηλαδή τα ΜΜΕ που ετεροκαθορίζουν τη σκέψη των υπηκόων και επιβάλει κλειστά φορολογικά συστήματα που αναδιανέμουν τον πλούτο από τα φτωχότερα στρώματα προς την οικονομική ολιγαρχία.
Το 1% τώρα, μαζί με ένα μαξιλαράκι 9% (δηλαδή συνολικά 10%), κατέχουν το 87% περίπου του πλούτου της ΕΕ (και στη χώρα μας) και ελέγχουν απόλυτα και εξουσιάζουν το υπόλοιπο 90% που είναι απόλυτα οικονομικά εξαρτημένο και δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πλήρως καθηλωμένο και αδρανοποιημένο.
Αυτή λοιπόν η ΕΕ και αυτή η Ευρωζώνη δεν μας κάνουν. Είτε θα προχωρήσουμε σε μια ένωση των λαών και διάχυση του κοινού πλούτου σε όλη την κοινωνία, είτε θα πρέπει το ταχύτερο να το διαλύσουμε το μαγαζί.

ΑΠΑΙΧΤΟ !!! ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ !!!

http://online-pressblog.blogspot.gr/2015/01/blog-post_358.html


Το αληθινο σποτακι της Νεας Δημοκρατιας (ΤΑ ΣΠΑΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!!!)

http://olympia.gr/2015/01/11/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%84-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC/



Τρολοκρατης

Πνεύμα Θεατρικό 143 (Από την Ηρώ Μητρούτσικου)


Ηθοποιός σημαίνει φως;
Είναι δυνατόν να στηθεί μια ολόκληρη παράσταση πάνω στον πραγματικό εαυτό των ηθοποιών 
και όχι σε ρόλους;
 
                                                            Του Γιάννη Βασιλείου                    Κάθε Σάββατο στην «Αττική Περιφέρεια»


Περιμένοντας στο bar του Bios, έναν χώρο που μας έχει συνηθίσει σε ιδιαίτερες και καινοτόμες παραστάσεις, για να δω την περφόρμανς ''H τριλογία του ηθοποιού-Μέρος Studio”, αναρωτιόμουν κατά πόσο θα μπορούσε να αφορά το ευρύ κοινό.
Ο τίτλος μακρύς και ιδιαίτερος...
Σκοπός της ομάδας Kolofon (προέρχεται από την λέξη κολοφώνας που είναι: 1.το πιο ψηλό ή τελευταίο σημείο 2.η τελευταία εσωτερική σελίδα ενός βιβλίου) είναι να κάνουν τρεις παραστάσεις-ντοκυμαντέρ που να αφορούν τον ηθοποιό. Το πρώτο μέρος αφορά τις σπουδές υποκριτικής και προφανώς το τελευταίο θα αφορά την επαγγελματική του ζωή!
Τί σημαίνει όμως παράσταση-ντοκυμαντέρ;
Η δραματουργία της παράστασης διαμορφώθηκε από συνεντεύξεις ηθοποιών και σκηνοθετών (αλλά και του Καρόλου Κουν), διαφορετικών ηλικιών και αισθητικών αφετηριών, προσωπικές αφηγήσεις, στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από ανοικτή ηλεκτρονική έρευνα, αλλά και, κυρίως, τις μαρτυρίες των συμμετεχόντων ηθοποιών για την εκπαίδευσή τους, σε όλες τις φάσεις της θεατρικής μαθητείας. Ένα κρίσιμο ζήτημα για τον κόσμο του θεάτρου άνοιξε παραστασιακά στους κατεξοχήν αποδεκτές του...
Δηλαδή, “θέατρο-ντοκυμαντέρ” είναι ο επί σκηνής λόγος (και δράση) ανθρώπων που εμπεριέχονται μέσα στην ειδική πραγματικότητα που αναφέρεται κάθε παράσταση. Η διαφορά του από το “θέατρο ντοκουμέντο” έγκειται στο ότι δεν βασίζεται σε τεκμήρια για να αφηγηθεί την ιστορία του (ή στην επεξεργασία αυτών), αλλά αποτελείται εξ ολοκλήρου από αυτά. Άρα σε ένα ντοκυμαντέρ που αφορά την θεατρική παιδεία, τί καλύτερο για μιλήσουν για αυτή οι ίδιοι οι ηθοποιοί, απόφοιτοι και σπουδαστές!
Λύνοντας το θέμα του ορισμού, αναρωτιόμουν αν η η χαρτογράφηση του χαοτικού τοπίου της ελληνικής θεατρικής παιδείας και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι ηθοποιοί πριν και κατά την διάρκεια της επαγγελματικής τους ζωής, μπορούν να ενδιαφέρουν κάποιον απλό θεατή ή, ακόμα περισσότερο, εάν μπορούν να γίνουν παράσταση και μάλιστα χωρίς να είναι βαρετή.
Πραγματικά οι 25 ηθοποιοί(!), αλλά και οι δύο σκηνοθέτες (Δημ.Μπαμπίλης, Ελισάβετ Ξανθοπούλου), κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη θεατρική παράσταση και να αποφύγουν τις αυτοαναφορικές παγίδες και τα αυτιστικά συμπλέγματα.
Αρχικά τίθεται το ερώτημα τί είναι ηθοποιός. Είναι αυτός που ανεβαίνει στην σκηνή; Και όταν κατέβει από την σκηνή παύει να είναι  ηθοποιός; Ερωτήματα με τα οποία ήρθαν αντιμέτωποι όλοι οι ηθοποιοί της παράστασης, από τους οποίους ζητήθηκε να μοιραστούν με το κοινό μια ιστορία από την θεατρική τους πορεία, φτιάχνοντας ένα ιδιόμορφο θεατρικό ντοκιμαντέρ, το οποίο εκτυλίσσεται εκείνη την στιγμή μπροστά σου, δεν ειναι μαγνητοσκοπημένο, όπως όλα τα ντοκυμαντέρ που βλέπουμε στην οθόνη μας!
Μα είναι δυνατόν πραγματικά γεγονότα να χτίζουν ένα θεατρικό  δρώμενο; Και κυρίως οι ηθοποιοί να υποδύονται τους εαυτούς τους; Ή, μήπως, τελικά δεν υποδύονται, αλλά μας μιλάνε απλά και ειλικρινά για την εμπειρία τους, σαν να καθόμασταν μαζί σε ένα καφέ ή σαν να τους παίρναμε συνέντευξη; Κατά την διάρκεια της παράστασης καταλαβαίνεις ότι αυτοί οι προβληματισμοί σου δεν έχουν καμία σημασία, αφού το ίδιο το αποτέλεσμα του πειράματος είναι, τελικά, δυνατό.
Οι δάσκαλοι υποκριτικής λένε στους μαθητές τους ότι πρέπει να υπάρχει αλήθεια πάνω στην σκηνή, να μην ''παίζουν'' θέατρο, αλλά να το ζουν στο ''πετσί'' τους... Αυτό συνέβει σε αυτή την παράσταση. Και συνέβει αβίαστα, κι αυτό την κάνει πιο αληθινή! Σε αυτή την περφόρμανς οι ηθοποιοί μοιράστηκαν ο καθένας, στην σκηνή, με τους συναδέλφους και το κοινό, ένα γεγονός από την θεατρική τους ζωή. Εξάλλου, το να είναι κάποιος ηθοποιός δεν σημαίνει να ξεγυμνώσεις ένα κομμάτι του εαυτού σου επί σκηνής;
Κατά την διάρκεια της παράστασης -και παρότι δεν είναι διαδραστική- το κοινό αντιμετωπίζει τους ίδιους προβληματισμούς και αντιλαμβάνεται ότι πολλά προβλήματα που ταλανίζουν την θεατρική παιδεία  είναι αγκάθια του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα και, μάλιστα, όχι μόνο στην Ελλάδα. Ο αυταρχισμός, η δασκαλολαγνεία, τα όρια της αμφισβήτησης, η έλλειψη επαγγελματικής αποκατάστασης, είναι καταστάσεις που όλοι έχουμε αντιμετωπίσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δηλαδή, με αφορμή την θεατρική παιδεία, τίθενται ερωτήματα για το πως χτίζεται η μόρφωση ενός ανθρώπου γενικότερα.
Όλα τα κείμενα είναι συγκινητικά, καθώς βγαίνουν μέσα από την ψυχή των συντελεστών και κάποιες μαρτυρίες σχεδόν συγκλονιστικές, ενώ δεν έλειπαν και τα χιουμοριστικά σημεία, με αποκορύφωμα το “Μικρόβιο του ηθοποιού”, όπου κοινό και συντελεστές λύθηκαν στα γέλια! Ευφυές ήταν το κομμάτι με το ζωντανό ερωτηματολόγιο, καθώς οι ηθοποιοί απαντούσαν παίρνοντας μια συγκεκριμένη θέση στον χώρο, ενώ το τελικό κομμάτι, η τελευταία συνέντευξη, “Συμβουλές προς τον μελλοντικό ηθοποιό” (το μοναδικό κομμάτι δασκάλου και όχι ηθοποιού, της Βάλιας Παπαχρήστου) ήταν ιδιαίτερα ποιητικό, αν και θα μπορούσε να είναι λίγο πιο σύντομο... Αυτό συνέβαινε και σε μερικά κομμάτια των ηθοποιών, όπου ο ενθουσιασμός  τους , εκφραζόταν συχνά σαν ένας ορμητικός χείμαρρος! Θα μπορούσε να έχει τιθασευτεί λίγο. Ήταν σαν να ξεχείλισαν από τις κοίτες του ποταμού τα όσα ήταν να ειπωθούν, γιατί ήταν πάρα πολλά. Πώς να χωρέσεις μέσα σε λίγα λεπτά, τρία χρόνια σκληρής εκπαίδευσης πάνω σε κάτι που αγαπάς τόσο πολύ και όταν, τελικά, τελειώνεις, βλέπεις ότι αλλιώς το είχες ονειρευτεί;
Ιδιαίτερες μουσικές νύξεις (ίσως μερικές φορές παραπάνω απ’ ότι χρειαζόταν) από τον λΑΜΠΕΡΟύΚ και μόνο ένα σκηνογραφικό στοιχείο, ευφυέστατο όμως (δεν σας το αποκαλύπτω, να πάτε να το δείτε να κυριαρχεί στην τζαμαρία του Bios). Επίσης, αν παραβλέψεις τις λίγες στιγμές όπου κορυφωνόταν και διακοπτόταν για λίγο η ροή (π.χ. στην σκηνή του χορού ''Ηθοποιός σημαίνει  φως'') -δίνοντας σου την αίσθηση ότι πηγαίνεις για φινάλε αλλά ξαναξεκινούσε πάλι το πανέμορφο καρουσέλ γιατί, τελικά, είχαν κι άλλα να μας πούνε- η παράσταση αυτή αποπνέει μόνο αλήθεια· συγκίνηση και αλήθεια...
 
 
BIOS,
Πειραιώς 84 & Σαλαμίνος
Δευτερότριτα,  20.30
(Μέχρι 3 Φλεβάρη, εκτός 19+20/1/)
 



Άγνωστο έργο του Γκολντόνι ξαναπαίρνει ζωή μετά από 260 χρόνια!
 
Ο «Κόντε Καραμέλα» ανασταίνεται...
  CONTE_CARAMELA
 
Από την Ηρώ Μητρούτσικου                                                                      10.1.2015
 Κάθε Σάββατο στην «Αττική Περιφέρεια»
 
 Ένας Τόπος Αλλού
Ο Νίκος Καμτσής μας έχει συνηθίσει πάντα σε καλές παραστάσεις, με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, η οποία πηγάζει και από τα σκηνικά και τα προσεγμένα, μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια, κουστούμια. Έτσι είναι και το θέατρο του! Το “Τόπος αλλού”
 (www.topos-allou.gr ), ένα νεοκλασικό κτίριο, απέναντι ακριβώς από το “Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας”, είναι ένα πανέμορφο θέατρο, που σε παραπέμπει σε μια άλλη εποχή. Διαθέτει μια μικρή και μια πολύ μεγάλη σκηνή και ένα πανέμορφο φουαγιέ. Το ξύλο κυριαρχεί παντού, καθώς και οι δημιουργίες της ενδυματολόγου Μίκας Πανάγου.
Φέτος, η κεντρική παράσταση (και όχι μόνο) είναι βγαλμένη κι αυτή από μια παλιά και ονειρική εποχή!!! Ο Ν.Καμτσής επέλεξε ένα άπαιχτο έργο του Γκολντόνι!
 
Ο διάσημος συγγραφέας
Ο σημαντικότατος Ιταλός συγγραφέας, Κάρλο Γκολντόνι (1707-93), θεωρείται ότι ανανέωσε την ιταλική κωμωδία, απομακρυνόμενος από τις χοντροκομμένες φάρσες και δημιουργώντας την «κωμωδία χαρακτήρων». Στα έργα του παρουσιάζονται χαρακτηριστικές φυσιογνωμίες της μεσαίας τάξης του καιρού του, ενώ ενσωμάτωσε στοιχεία και από τους χαρακτήρες της comedia del arte. Αρχικά, αυτό το θεατρικό είδος δεν γραφόταν, αλλά υπήρχε ένας σταθερός σκελετός και μόνιμοι χαρακτήρες και οι επαγγελματίες ηθοποιοί αυτοσχεδίαζαν στα λόγια! Ο Γκολντόνι, όμως,εξελίσσοντας και αυτή και το θέατρο γενικά, έγραψε πάνω από 200 (!) έργα, μέσα στα οποία ξεχωρίζουν τα: «Ο υπηρέτης δυο αφεντάδων» (1745) και «Η λοκαντιέρα» (1753). 
 
Το άσημο έργο
Το «Il conte Caramella» πρωτοπαρουσιάστηκε το 1749 ή το 1751. Το έργο είναι άγνωστο και άπαιχτο, στην κυριολεξία, όχι μόνο στη Ελλάδα, αλλά σ’ όλο τον κόσμο. Η μετάφραση της Ελισάβετ Γκοτσοπούλου, για την συγκεκριμένη παράσταση, ίσως είναι και η πρώτη μετάφραση του έργου! Έχει πολλά κοινά με το αριστούργημά του συγγραφέα: «Υπηρέτης δυο αφεντάδων»:  ένας αριστοκράτης που αγνοείται αν είναι ζωντανός ή όχι, μια πρωταγωνίστρια μόνη, μεταμφιέσεις, διπλοί ρόλοι του Αρλεκίνου (και όχι μόνο), παρεξηγήσεις, φιλοχρήματοι υπηρέτες, έρωτας των υπηρετών με την Κολομπίνα κτλ.  Ωστόσο, το «Κόντε Καραμέλλα» συγκαταλέγεται στις Μπουφονικές όπερες κι όχι στις θεατρικές κωμωδίες.
Η όπερα Μπούφα είναι κωμική όπερα. Γεννήθηκε στο τέλος της εποχής του Μπαρόκ (1720-1730) και προέκυψε από τα σύντομα κωμικά μουσικά επεισόδια που παίζονταν ανάμεσα στις τρεις πράξεις μιας σοβαρής όπερας! Μεταφέρει στοιχεία της ιταλικής θεατρικής κωμωδίας, αλλά έχει και αρκετά ίδια στοιχεία με την σοβαρή όπερα.
Στην ουσία το «Κόντε Καραμέλλα» είναι ένα τυπικό έργο Κομέντια ντελ άρτε εμπλουτισμένο με τραγούδια!
 
Η παράσταση
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση κρατά η τραγουδίστρια και ηθοποιός Μαριάνθη Σοντάκη, ενώ στον ομώνυμο ρόλο βρίσκουμε τον Λεωνίδα Μαράκη. Μπορεί πολλοί να τον γνωρίζουν από την τηλεόραση, αλλά σε αυτή την παράσταση μπορούν να τον απολαύσουν να δίνει μια εξαιρετική ερμηνεία ως ο ίδιος ο Κόντε, αλλά και μεταμφιεσμένο σε νεκρομάντη με τεράστια γενειάδα! Η Σοντάκη, ως η πιστή αλλά και αφελής γυναίκα του, που τον περιμένει σαν άλλη Πηνελόπη και δεν υποκύπτει στον εραστή (Χρήστος Χριστόπουλος) που την πολιορκεί, μας ξαφνιάζει με την υπέροχη φωνή της, ενώ τα λαϊκά στοιχεία του έργου, υπηρέτες επιρρεπείς στο λάδωμα (Γιάννης Βλαχογιάννης και Καλλιρρόη Μυριαγκού, που όλοι την ξέρουμε ως Ματίνα Μανταρινάκη σε γνωστότατο σίριαλ) ή που φοβούνται και την σκιά τους (Ειρήνη Αμπουμόγλι, Νίκος Καραστέργιος) μπλέκουν περισσότερο τα πράγματα, αλλά δίνουν και κωμική και σεξουαλική νότα στο έργο!
Σκηνοθεσία ακριβής (ίσως μου έλειψε, ωστόσο, το να «κινηθεί» η πρόζα από κινησιολόγο) και πολυεπίπεδο και ελαφρά εξπρεσιονιστικό σκηνικό. Υπέροχα κοστούμια (όπως πάντα, το ξαναείπαμε) και κωμικές καταστάσεις και μπερδέματα. Μια κωμωδία με χαρακτηριστικά που κράτησαν όλες οι μετέπειτα κωμωδίες (μέχρι και ο Ελληνικός κινηματογράφος), δράση, ρυθμό, χιούμορ και πολύ χρώμα!
 
Πέμπτη-Παρασκευή- Σάββατο 21.00, Κυριακή 19.30
Εισιτήριο:10 και 8 € (φοιτητές ή γκρουπ)
 
ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟΥ
Κεφαλληνίας 17 & Κυκλάδων, Κυψέλη
210 8656004
 
 
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ:
 
Τα “must”:            *If only,                  Bios
*Ρωμαίος & Ιουλιέτα για 2,                   Θησείον
*Ακαταμάχητοι λεβέντες,                       ΕπιΚολωνώ
Φεύγουσα κόρη,                                  Φούρνος
Γέρμα,                                                    Βικτώρια
Σταματία,                                               Θ. Ν.Κόσμου
Ελάτε σ’ εμάς για έναν καφέ,                 Φούρνος
Πατριδογνωσία,                                       Αλκμήνη
Η μεγάλη Χίμαιρα,                                   Πορεία
Η πόρνη από πάνω,                                 Βρετάνια
Ποιός σκότωσε τον σκύλο τα μεσανυχτα;       Θησείον
Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα,            Ίδρυμα Μ.Κακογιάννης
Theatre case, Πνιγμονή                              Vault
Μεταmορφοσις                                        Vault
Βόυτσεκ,                                                Άττις
H εκδοχή του Μπράουνινγκ,                     Εμπορικόν
Τα ραδίκια ανάποδα,                               EliArt
 
 Με ελεύθερη συνεισφορά :
Interview,                                              Βικτώρια
Το βαλς των βρώμικων δρόμων,       Hub, Καφέ Γκρί, Καφενείο Κρίκος
Μαύρη Τσαρίνα,                                  Δυναμό



Το "Μικρό ΠΕΖΟ" απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε συγγραφείς για τη δημιουργία πολύ μικρών διηγημάτων - έως 140 χαρακτήρες.

Οι ιστορίες που θα επιλεγούν θα δημοσιευθούν στη στήλη #Tweet_Stories, στο 2ο τεύχος του Μικρό ΠΕΖΟ που θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο 2015. επιμέλεια στήλης Γιάννης Φαρσάρης.Προθεσμία υποβολής η 15η Ιανουαρίου https://docs.google.com/forms/d/1tbh1zSZ86dbHjWIS7V_GRhfEDDf9YIkBhDt0Fcsq_GY/viewform


Crowdfunding για την ταινία "Άμλετ" του Γιώργου Παντελεάκη.
Τι γίνεται όταν το να είσαι κωφός δεν είναι ανικανότητα αλλά είναι δώρο; https://www.indiegogo.com/ projects/hamlet--20/x/9374388


Τελευταίες 2 παραστάσεις για εμάς
Δευτέρα+Τρίτη 12+13/1/   20.30 Bios,     "Η τριλογία του ηθοποιού 1.Studio // KOLOΦΩΝ"       https://www.facebook.com/events/739319389491350/

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Παναγία Βοηθός!

http://www.agioritikovima.gr/proeuchi/proseyxi-sri-panagia/item/51558-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CF%8C%CF%82
Παναγία Βοηθός
Συ βοηθός αμαρτωλών, παράκλησις πασχόντων,
Συ ορφανών αντίληψις, ενίσχυσις καμνόντων.
Χειμαζομένων ει λιμήν, πτωχών παρηγορία,
αβοηθήτων δύναμις, χηρών παραμυθία.
Συ ευσεβών το στήριγμα, ελπίς απηλπισμένων,
των εναθλούντων έρεισμα, χαρά των τεθλιμμένων.
Συ σκέπη και αντίληψις των Σοι καταφευγόντων,
Συ ει στερέωμα πιστών, ρύστις κινδυνευόντων.
Σην κραταιάν αντίληψιν παράσχου μοι, Κυρία,
επί την Σην ενίσχυσιν θαρρώ, ω Παναγία.
Συ σκέπε, φρούρει, φύλαττε, από παντώς κινδύνου,
Συ των παγίδων ρύσαι με του δυσμενούς εκείνου.
Συ μοι γενού βοήθεια, σθένος και προστασία,
Συ μοι, Παρθένε, άχραντε, γενού μοι σωτηρία.
Σε δυσωπώ μεσίτευσον προς λύσιν οφλημάτων
τω Σω Υιώ και άφεσιν πολλών πλημμελημάτων,
Κόρη σεμνή, Βασίλισσα, κόσμου η σωτηρία.
Συ έσο μοι παράκλησις, χαρά, παραμυθία,

ίνα απαύστως εν χαρά υμνώ το όνομά Σου,
και ψαλλων μεγαλύνω Σε και τα θαυμάσιά Σου.

Προσευχή υπέρ των κοιμηθέντων

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_86.html


Μνήσθητι Κύριε ημών Ιησού Χριστέ δια πρεσβειών της Παναχράντου Σου Μητρός Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας των δούλων σου, των κοιμηθέντων, και συγχώρησον, ανάπαυσον και ανάστησον αυτούς , ψυχή τε και σώματι, εις ανάστασιν ζωής εν τη εσχάτη Σου ημέρα.

Πάντων των :

¯ Εν παντί καιρώ και τόπω της Δεσποτείας σου κοιμηθέντων τέκνων Σου.

¯ Των ακηδεύτων και ατάφων ανθρώπων.

¯ Των εκτρωθέντων και αποβληθέντων παιδίων.

¯ Πάντων ων ουδείς εστίν ο μνημονεύων αυτούς.

¯ Πάντων των περιφρονημένων και λησμονημένων ψυχών.

¯ Πάντων των υπέρ της Ορθοδόξου πίστεως και της Πατρίδος τελειωθέντων.

¯ Πάντων των σήμερον και ως σήμερον απελθόντων εκ του βίου τούτου.

¯ Πάντων των σήμερον εορταζουσών ψυχών.

¯ Παντων των οικείων, φίλων και συγγενών ημών.

¯ Πάντων των εν πολέμοις και Μ. Ασίας μαρτυρικώς τελειωθέντων.

Μνήσθητι Κύριε και των δούλων σου: (όποια ονόματα συγκεκριμένα θέλουμε να πούμε)

πηγή

Προσευχή δίχως υπολογισμούς…

http://www.diakonima.gr/2015/01/10/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%AE-%CE%B4%CE%AF%CF%87%CF%89%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-2/

10383956_791744550884885_3676857954562041621_n

Κάνεις προσευχή και σκέπτεσαι.
Τώρα εισακούσθηκα; Ήταν καλή; Σωστή; Ωραία; Άρεσε του Θεού;
Θα μου φέρει αποτέλεσμα; Θα νιώσω κάτι; Για να δω…..
Η προσευχή όμως δεν είναι μαθηματικά ούτε χημική ανάλυση. Η προσευχή είναι καλλιέργεια μια σχέσης. Δεν προσεύχομαι επειδή πρέπει αλλά γιατί αγαπώ κάποιον. Θέλω να μιλάω στον αγαπημένο μου!
Ας κάνουμε την προσευχή με απλότητα, χωρίς απολογισμούς και προσδοκίες.
Μην περιμένουμε τίποτα. Απλά προσευχόμαστε με καρδιά, δίχως στόχους και υπολογισμούς.
Και να θυμάσαι καλά, όταν δεν το περιμένεις έρχεται. Η προσμονή κουράζει την σχέση, η απαίτηση την συνθλίβει, το αγαπητικό ερωτικό άφημα την λυτρώνει και την σώζει.
π. Λίβυος

Δείτε Εκπληκτικές Φωτογραφίες του Ηλία Βουτσινά από την χιονισμένη Ιερά Μονή Αγίου Παύλου στο Άγιον Όρος

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_58.html










































πηγή

Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης (10 Ιανουαρίου)

http://www.diakonima.gr/2015/01/10/%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CF%8D%CF%83%CF%83%CE%B7%CF%82-4/

Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Εορτάζει στις 10 Ιανουαρίου εκάστου έτους.
Η Μούσα Γρηγόριος, ου Νύσσα θρόνος,
ου Πιερίαν, αλλ᾿ Εδὲμ σκηνήν έχει.
Γρηγόριον δεκάτῃ θανάτου κνέφας αμφεκάλυψεν.
Βιογραφία
Ο Άγιος Γρηγόριος γεννήθηκε στη Νεοκαισάρεια του Πόντου το 332 μ.Χ. και ήταν αδελφός του Μεγάλου Βασιλείου. Παίρνει την ίδια μόρφωση με τον μεγάλο του αδελφό, ξεχωρίζει δε κι αυτός για την ευφυΐα του, την επιμέλεια του και την φιλοσοφικότατη ιδιοφυΐα του και είχε χειροτονηθεί αναγνώστης.
Ο Γρηγόριος νυμφεύεται τη Θεοσέβεια, (πραγματικά αγία γυναίκα), που γρήγορα την αρπάζει ο θάνατος. Ισχυρός χαρακτήρας καθώς ήταν, δεν απελπίζεται, και στα σαράντα του χρόνια γίνεται επίσκοπος Νύσσης (σήμερα Νεμσεχίρ), μιας κωμοπόλεως της Καπαδοκίας. Οι Αρειανοί, όμως, του έφεραν μεγάλες ενοχλήσεις. Αντιλαμβανόμενοι, ότι στο πρόσωπό του η αίρεσή τους θα είχε σπουδαιότατο πολέμιο, σχεδίασαν να τον εξοντώσουν. Τον κατηγόρησαν λοιπόν, ότι εξελέγη Επίσκοπος αντικανονικά και σφετερίσθηκε χρήματα της Εκκλησίας. Τις κατηγορίες υπέβαλε κάποιος με το όνομα Φιλόχαρης, όργανο των Αρειανών, προς τον διοικητή του Πόντου Δημοσθένη, προς τον οποίο ο Μέγας Βασίλειος έγραψε και επιστολή. Για την κατηγορία της καταχρήσεως παρακάλεσε να γίνει ο έλεγχος για να δειχθεί η συκοφαντία, για την αντικανονική χειροτονία λέγει ότι η ευθύνη είναι δική του, διότι αυτός χειροτόνησε και ότι, σε κάθε περίπτωση, δεν είναι σωστό να δικάσει επί της υποθέσεως αυτής σύνοδος Επισκόπων, των οποίων η εκκλησιαστική θέση δεν ήταν σε κανονική τάξη.
Η επίκληση του Βασιλείου απέβη άκαρπη. Ο αυτοκράτορας Ουάλης ήθελε να αποφευχθεί το θέμα. Το 376 μ.Χ. ο Γρηγόριος καθαιρείται ερήμην από σύνοδο Αρειανών Επισκόπων του Πόντου και της Γαλατίας. Και ο Γρηγόριος, καταδιωκόμενος, αναγκαζόταν να πλανάται και να κρύβεται. Η περιπέτεια έληξε τον Αύγουστο του έτους 378 μ.Χ., όταν απέθανε ο Ουάλης. Ο Γρηγόριος επανήλθε στη Νύσσα, όπου του επιφυλάχθηκε θριαμβευτική υποδοχή.
Κατά το φθινόπωρο του 379 μ.Χ. έλαβε μέρος στη Σύνοδο της Αντιόχειας, η οποία συνήλθε ιδίως για την αίρεση του Απολλιναρίου. Ο Απολλινάριος, ερμηνεύοντας κατά γράμμα χωρίο της Αγίας Γραφής (κατά Ιωάννη α’ 14), υποστήριζε ότι ο Θεός Λόγος έγινε σάρκα, όχι σάρκα και ψυχή. Αρνήθηκε τον ανθρώπινο νου, την ανθρώπινη ψυχή και θέληση του Ιησού Χριστού ως στοιχεία διασπαστικά της ενότητός Του και αντίθετα προς την τελειότητά Του και αντικατέστησε τα στοιχεία αυτά με τη θεία επενέργεια. Δίδασκε, δηλαδή, στην ουσία, ότι ο Ιησούς Χριστός δεν είναι τέλειος Θεός ούτε τέλειος άνθρωπος. Πολλοί νόμιζαν ότι ο Απολλινάριος δέχθηκε την επίδραση της πλατωνικής και νεοπλατωνικής φιλοσοφίας, αλλά το πιθανότερο είναι, καθώς πιστεύει ο Γρηγόριος Νύσσης, ότι αφετηρία στη χριστολογική του διδασκαλία είναι χωρίο επιστολής του Αποστόλου Παύλου (προς Θεσσαλονικείς Α’, ε’ 23). Στη Σύνοδο ο Άγιος ανασκεύασε τις κακόδοξες θεωρίες του Απολλιναρίου. Επίσης, η Σύνοδος του ανέθεσε αποστολή για την Εκκλησία της Βαβυλωνίας και με την ευκαιρία αυτή επισκέφθηκε και τους Αγίους Τόπους.
Ο Θεός τον αξιώνει επίσης, να γίνει το κυριότερο όργανο Του στη Β’ Οικουμενική σύνοδο, το 381 μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη, και κατατροπώνει στην κυριολεξία τους πνευματομάχους του Μακεδονίου, με «… τη μάχαιρα που δίνει το Πνεύμα και η οποία είναι ο λόγος του Θεού» (Προς Έφεσίους στ’ 17). Στις συζητήσεις εκείνες, ο Γρηγόριος ο Νύσσης τόσο πολύ είχε διακριθεί, ώστε ονομάστηκε «Πατήρ Πατέρων και Νυσσαέων Φωστήρ». Ο δε Μέγας Θεοδόσιος τον ονόμασε στύλο της Ορθοδοξίας. Πέθανε ειρηνικά, αφού άφησε πολύ αξιόλογα έργα: ερμηνευτικά, δογματικά, κατηχητικά, λόγους ηθικούς, εορταστικούς, εγκωμιαστικούς, επιταφίους και έναν επιμνημόσυνο στον αδελφό του Μέγα Βασίλειο.
Ἀπολυτίκιον (Κατέβασμα)
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Θεῖον γρήγορσιν, ἐνδεδειγμένος, στόμα σύντονον, τῆς εὐσέβειας, ἀνεδείχθης Ἱεράρχα Γρηγόριε τὴ γὰρ σοφία τῶν θείων δογμάτων σου, τῆς Ἐκκλησίας εὐφραίνεις τὸ πλήρωμα. Πάτερ ὅσιε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἠμὶν τὸ μέγα ἔλεος.
Κοντάκιον
Ἦχος β’. Τὴν ἐν πρεσβείαις.
Τὸ ὄμμα τῆς ψυχῆς, γρηγορῶν Ἱεράρχα, ὡς γρήγορος Ποιμήν, ἀνεδείχθης τῷ κόσμῳ, καὶ ράβδω τῆς σοφίας σου, παμμακάριστε Ὅσιε, πάντας ἤλασας, τοὺς κακοδόξους ὡς λύκους, ἀδιάφθορον, διατηρήσας τὴν ποίμνην, Γρηγόριε πάνσοφε.
Ἕτερον Κοντάκιον
Ἦχος α’. Χορός Ἄγγελικός
Τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἔνθεος Ἱεράρχης, καί τῆς σοφίας σεβάσμιος μυστολέκτης, Νύσσης ὁ γρήγορος νοῦς Γρηγόριος, ὁ σὺν Ἀγγέλοις χορεύων, καί ἐντρυφών τῷ θείῳ φωτί, πρεσβεύει ἀπαύστως ὑπέρ πάντων ἡμῶν.
Οπτικοακουστικό Υλικό



Ακούστε το απολυτίκιο!
Αγιογραφίες / Φωτογραφίες
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νύσσης
Πηγή: .saint.gr

ΚΑΝΕΝΑ Ελληνικό και Ορθόδοξο κόμμα δεν συμμετέχει στις Εκλογές!!! Τις πταίει; Και τι μπορούμε να κάνουμε, ώστε να δημιουργηθεί ένα Πραγματικό Κίνημα Ελληνορθοδόξων; (Γράφει ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_31.html


Ο νέος χρόνος μπήκε «απότομα», ίσως, με σημαντικές εξελίξεις στο πολιτικό πεδίο που προϊδεάζουν μεγάλες ανατροπές: Εν μέσω Εορτών, προκηρύχθηκαν πρόωρες Εκλογές για τις 25 Ιανουαρίου, με το ερώτημα να βρίσκεται στο στόμα των περισσότερων Ελλήνων: Τι να ψηφίσουμε;

Για να δώσει κανείς απάντηση, θα πρέπει να ρίξει μια ματιά στα κόμματα που συμμετέχουν σε αυτές τις Εκλογές. Κι αν το κάνει, θα απογοητευτεί και θα αναρωτηθεί ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ και δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ (1) κόμμα που να εκφράζει όσους πιστεύουν σε Πίστη και Πατρίδα...σε Χριστό και Ελλάδα!

Είναι πράγματι θλιβερή η κατάσταση! Ενώ θα έπρεπε σε αυτές τις Εκλογές να υπάρχει έστω ένα σημείο αναφοράς για όσους αισθάνονται (και είναι) Έλληνες και Ορθόδοξοι, θά' λεγε κανείς πως λόγω αδιαφορίας ή / και ύποπτων επιλογών όσων τέτοιων πολιτικών σχηματισμών υπάρχουν, δεν υπάρχει ούτε ένα τέτοιο ψηφοδέλτιο!

Και για να μην αοριστολογούμε, ας τα πάρουμε με τη σειρά: Κόμμα που να εκφράζει τον Ορθόδοξο και Έλληνα δεν είναι ούτε ο άθλιος θεομπαίχτης Σαμαράς, ούτε ο δεδηλωμένος άθεος Τσίπρας! Ούτε φυσικά η Χρυσή Αυγή που πιστεύει στον ναζισμό και σοσιαλισμό, ούτε το ΚΚΕ που μάχεται υπέρ του κομμουνισμού! Ενοοείται ούτε άλλα «κεντροαριστερά» μορφώματα τύπου «Ποτάμι», ΔΗΜ.ΑΡ, ούτε (γελάμε και μόνο που το σκεφτόμαστε) το κόμμα Γιωργάκη και το ήδη υπάρχον ΠΑΣΟΚ! Τέλος, ούτε οι ΑΝ.ΕΛ του πολιτικάντη Καμμένου, ούτε το ΛΑ.Ο.Σ του υπόδικου χριστέμπορα - πατριδέμπορα Καρατζαφέρη μπορούν, έστω κατά διάνοια, να εκφράσουν τα πιστεύω και τους πόθους ενός αγνού, πραγματικού Πατριώτη και Ορθοδόξου Χριστιανού!

Πλήρης ένδοια, λοιπόν! Απόλυτη αποχή σε αυτές τις Εκλογές, όσων ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι παρόντες και να δώσουν τη μάχη! «Ελληνορθόδοξα» κόμματα όπως ο «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας» και η «Κοινωνία», φυγομάχησαν επικαλούμενοι έλλειψη χρόνου και χρημάτων! Πράγματι, οι Εκλογές προκηρύχθηκαν βεβιασμένα ΕΠΙΤΗΔΕΣ από το βρώμικο πολιτικό σύστημα, ακριβώς για να εξαφανιστούν οι «μικροί»! Όμως, μήπως δεν φταίει μόνο αυτό για την ανυπαρξία των παραπάνω σχηματισμών; Μήπως υπάρχουν κι άλλα ζητήματα;

Θέτω ένα απλούστατο ερώτημα: Πώς είναι δυνατόν στα...δεξιά της Νέας Δημοκρατίας ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, ενώ στα...αριστερά της να γίνεται «χαμός» από «νέα» κόμματα;;; Μήπως κάποιοι, εν γνώση ή αγνοία τους, κάνουν το παν για να μην χάσει ψηφαλάκια...εκ δεξιών το ανθελληνικό και αντίχριστο κόμμα Σαμαρά;

Ας πούμε όμως ότι δεν ισχύει αυτό. Όπως έχω ξαναγράψει, ο σκοπός ύπαρξης ενός κόμματος ΠΡΕΠΕΙ να είναι η συμμετοχή στα Κοινά! Άρα, η κάθοδος στις Εκλογές! Διαφορετικά, ΔΕΝ λέγεται κόμμα! Αλλά Σύλλογος, Ομάδα, Σωματείο και...Μάζωξη ατόμων, που ομιλούν συχνώς μεταξύ τους περί ανέμων και υδάτων, αλλά ουδέν πράττουν!

Ξέρετε κάτι; Μπορούμε πανεύκολα να μαζευόμαστε 10-100-1000 ή και παραπάνω άτομα, να λέμε ευχολόγια, να κάνουμε διαπιστώσεις έτσι, ΑΝΕΞΟΔΑ, χωρίς προοπτική! Σε άλλες εποχές, ίσως, κάτι τέτοιο θα ήταν απόλυτα θεμιτό! Σήμερα όμως, στην οικονομική, κοινωνική και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ κρίση που υπάρχει, κάτι τέτοιο είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και ΠΡΟΔΟΣΙΑ απέναντι στον Λαό, που περιμένει «να πιαστεί» από κάπου, χωρίς αποτέλεσμα...!

Και φτάνουμε στο «Κίνημα Ελευθερία», στο οποίο, όπως θα ξέρετε, συμμετείχα ως ιδρυτικό μέλος: Μια προσπάθεια που ξεκίνησε σωστά, είχε όλα τα φόντα να πετύχει, αλλά κάπου στο...δρόμο, χάθηκε!!! Γιατί; Επειδή κάποιοι εκεί ΔΕΝ ήθελαν την αυτόνομη κάθοδό μας στις Εκλογές, ούτε την δημιουργία πραγματικού Κινήματος Ελληνορθοδόξων Πολιτών! Τι ήθελαν; Να «χωθούν» σε άλλους, υπάρχοντες, παλαιοκομματικούς σχηματισμούς! Να εξασφαλίσουν μια υποψηφιότητα σε κόμματα που έχουν πιθανότητες για κοινοβουλευτική εκπροσώπηση!

Τι συνέβη λοιπόν; Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις μηνών, αντεγκλήσεις, υπογραφές (!!!) στον Μπαλτάκο, έλλειψη ειλικρινούς και στοιχειώδους ενημέρωσης σε όσους, από ολόκληρη τη χώρα έτρεξαν ενθουσιασμένοι να στηρίξουν το εγχείρημα και άλλες τέτοιες...προφάσεις εν αμαρτίαις, έβαλαν «νάρκη» στα θεμέλια του Κινήματος και το διέλυσαν!

Λυπάμαι, αλλά θεωρώ ΚΑΤΑΝΤΙΑ να κατεβαίνουν στις Εκλογές μορφώματα όπως η «Τελεία» του Γκλέτσου (!!!), ο Λεβέντης και το...Μ-Λ ΚΚΕ, αλλά να μην συμμετέχει σε αυτές το «Κίνημα Ελευθερία» ενώ οι προϋποθέσεις ΥΠΗΡΧΑΝ, μα κάποιοι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ αυτόνομη κάθοδο, αλλά προτίμησαν είτε...Καμμένους είτε...Καπερνάρους (=Μπαλτάκους) !!!

Έτσι λοιπόν, ο αγνός Ορθόδοξος Έλληνας Πατριώτης δεν εκφράζεται ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ σε αυτές τις Εκλογές! Τι να ψηφίσει, όμως; Αυτό είναι προσωπική επιλογή του καθενός, στην οποία εμείς δεν θα επέμβουμε με άλλον τρόπο, πέρα από την παράθεση αυτού του άρθρου!

Ανεξαρτήτως όμως τι θα γίνει σε αυτές τις Εκλογές, η αγωνία μας για το μέλλον της Πατρίδας είναι έντονη: ΔΕΝ μπορούμε πλέον να καθόμαστε και να περιμένουμε «σωτηρία» ούτε από παλαιοκομματικούς σχηματισμούς, ούτε από «νέους» που διαπλέκονται με τους πρώτους! ΔΕΝ μπορούμε πλέον να καθόμαστε αμέτοχοι, να γράφουμε πύρινα άρθρα κατακεραυνώνοντας τους πάντες και τα πάντα, αλλά διστάζοντας ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΜΑΣ!

Κάνω ΕΚΚΛΗΣΗ λοιπόν, σε όλους τους αγνούς Έλληνες Ορθόδοξους Πατριώτες, να μαζευτούμε, να συζητήσουμε και να ξεκινήσουμε κάτι ΕΚ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ! Ας διδαχθούμε επιτέλους από τους Ήρωες του 1821, που όσο περίμεναν «ξένη βοήθεια» ή άκουγαν τους Κοραήδες που τους χαρακτήριζαν «αμόρφωτους» και «ανέτοιμους» για ξεσηκωμό, ΠΑΡΕΜΕΝΑΝ ΡΑΓΙΑΔΕΣ! Πότε ελευθερώθηκαν; Όταν μπήκαν μπροστά οι Κολοκοτρώνηδες, οι Παπαφλέσσες, οι Παλαιών Πατρών Γερμανοί!

Προσκαλώ λοιπόν, εδώ, από την ιστοσελίδα ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, όσους και όσες θέλουν να δημιουργηθεί νέος πολιτικός σχηματισμός ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, να μας στείλουν ένα Email στο hellasorthodoxy@gmail.com ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 697 8619 094

Όπως είπαμε, οι στιγμές είναι κρίσιμες! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! Οποιαδήποτε καθυστέρηση, αναβολή, μικροψυχία και υποκρισία, είναι έγκλημα σε βάρος των ίδιων και των παιδιών μας!

Ελάτε λοιπόν, όλοι μαζί!Για να δημιουργήσουμε το ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, που θα σαρώσει το ανθελληνικό και αντιχριστιανικό κατεστημένο...!

Με Ελληνορθόδοξους Χαιρετισμούς,

Δημήτρης Σωτηρόπουλος

«Η μεγαλύτερη μεταπολεμική κατάκτηση της χώρας είναι το ευρώ». Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2015/01/blog-post_60.html

Επειδή ακούμε συνεχώς την προπαγάνδα ότι «η μεγαλύτερη μεταπολεμική κατάκτηση της χώρας είναι το ευρώ», πρέπει να θυμίσουμε πως όταν μπήκαμε στο ευρώ από τη μία μέρα στην άλλη, το μεν παλιό πενηντάρικο έγινε 50 λεπτά, το παλιό κατοστάρικο έγινε ένα ευρώ.
Σκεφτείτε ότι μέσα σε μια νύχτα ό,τι αγόραζες πριν
με 50 δραχμές, μετά το αγόραζες με 170 δρχ και ό,τι αγόραζες με 100 δρχ (π.χ. έναν καφέ), μετά το αγόραζες με 340,75 δρχ!!! Δείτε τι τεράστιος πληθωρισμός είναι αυτός και τι τεράστια φούσκα έφερε το ευρώ και ποιοι κέρδισαν από τη δική μας αποθησαύριση. Μετά την κλοπή του χρηματιστηρίου ήρθε η ακόμα μεγαλύτερη κλοπή του ευρώ.
Κάποιοι λοιπόν τσέπωσαν αυτόν τον τεράστιο θησαυρό, αφήνοντας όλους εμάς τους ευρωλιγούρηδες με το ευρώ στο χέρι. Και τώρα που μας έβαλαν στην εντατική του ευρώ, εξαρτόμαστε από την κάθε Μέρκελ, μήπως και τραβήξει τα σωληνάκια και πεθάνουμε.

Δημοσκοπηση ΒΗΜΑ: Κλείνει η ψαλίδα, καταλληλότερος φαλακρός ο Γιουλ Μπρινερ.

http://olympia.gr/2015/01/10/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CF%88%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84/

Προβάδισμα 2,6 ποσοστιαίων μονάδων για τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έναντι της Ν.Δ., σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση της Κάπα Research για το «Βήμα της Κυριακής».
Συγκεκριμένα, τα ποσοστά στην «πρόθεση ψήφου» έχουν ως εξής: - ΣΥ.ΡΙΖ.Α.: 28,1%
- Ν.Δ.: 25,5%
- Το Ποτάμι: 6,5%
- Χρυσή Αυγή: 5,4%
- ΠΑ.ΣΟ.Κ.: 5,2%
- ΚΚΕ: 5,0%
- ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ.: 2,8%
- ΑΝ.ΕΛ.: 2,6%
- Άλλο Κόμμα: 4,1%
- Λευκό/Άκυρο: 2,2%
- Αδιευκρίνιστη ψήφος: 12,6%.
«Καταλληλότερος Πρωθυπουργός» εξακολουθεί να θεωρείται ο Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, με ποσοστό 43,9%, με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, να συγκεντρώνει 36,2%.
Τέλος, η πλειοψηφία εξακολουθεί να προτιμά μια συμμαχική Κυβέρνηση, με κορμό τη Ν.Δ., σε ποσοστό 42,5%, ενώ μια συμμαχική Κυβέρνηση, με κορμό τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., επιλέγει το 39,9%.


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου