Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Πόσοι βουλευτές απαιτούνται για εκλογή ΠτΔ; 180 ή μπορεί και λιγότεροι; (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/10/180.html

Κατά ένα περίεργο τρόπο, πλανάται αυτές τις μέρες στην ατμόσφαιρα η αμφιβολία, για το εάν τελικά απαιτούνται όντως 180 ψήφοι για την εκλογή του ΠτΔ ή μπορεί η εκλογή να γίνει και με λιγότερες ψήφους; Δεν γνωρίζουμε ποιοι και γιατί διακινούν αυτή την αμφιβολία, αλλά σίγουρα απευθύνονται σε ηλίθιους και σε εκείνους που δεν γνωρίζουν το Σύνταγμα, οι οποίοι δυστυχώς δεν είναι και λίγοι.
Όλη αυτή η φημολογία βασίζεται πάνω στο ότι το Σύνταγμα
δεν μιλάει για 180 βουλευτές, αλλά για τα 3/5 στην τρίτη ψηφοφορία. Επομένως κάποιοι αναρωτούνται αν θα προσμετρηθούν και οι βουλευτές που θα είναι απόντες και κυρίως αυτοί που είναι φυλακισμένοι. Τα πράγματα όμως είναι απόλυτα ξεκάθαρα.
Σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 3 του Συντάγματος: «Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται εκείνος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των δύο τρίτων του συνολικού αριθμού των βουλευτών. Aν δεν συγκεντρωθεί η πλειοψηφία αυτή, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ύστερα από πέντε ημέρες. Aν δεν επιτευχθεί ούτε στη δεύτερη ψηφοφορία η οριζόμενη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ακόμη μία φορά ύστερα από πέντε ημέρες, οπότε εκλέγεται Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών»
Επομένως, για να το κλείσουμε οριστικά το θέμα, απαιτούνται τα 3/5 (180) του όλου αριθμού των βουλευτών (300), ανεξάρτητα αν υπάρχουν απόντες, φυλακισμένοι, ασθενείς, απέχοντες κ.λ.π. Δεν υπάρχει λοιπόν περίπτωση να εκλεγεί ΠτΔ κάποιος που δεν θα έχει συγκεντρώσει 180 θετικές ψήφους στο πρόσωπό του. Τελεία και παύλα.
ΥΓ. Αυτή τη στιγμή οι προφυλακισμένοι βουλευτές της ΧΑ δεν έχουν απολέσει τη βουλευτική τους ιδιότητα, οπότε και η ελληνική Βουλή διαθέτει 300 βουλευτές. Ενδεχομένως όμως, μέχρι τότε που γίνει η ψηφοφορία για ΠτΔ, να έχουν καταδικαστεί οι βουλευτές της ΧΑ και να τους έχουν αφαιρεθεί τα πολιτικά δικαιώματα, οπότε θα απολέσουν και την βουλευτική ιδιότητα. Όμως θα έρθουν οι επιλαχόντες στη θέση τους, οπότε και πάλι η Βουλή θα έχει 300 βουλευτές.

ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ> Kλονίζεται και η Γερμανία προκαλώντας παγκόσμιο σοκ!

http://kourdistoportocali.com/post/38643/germany
 

Αναστάτωση στις αγορές της Ευρώπης προκαλούν τα τελευταία στοιχεία από τη γερμανική οικονομία καθώς αναζωπύρωσαν τους φόβους πως η "ατμομηχανή" της ευρωπαϊκής οικονομίας χάνει την ισχύ της.

Αγγελιαφόρος των κακών ειδήσεων είναι σήμερα το γερμανικό Ινστιτούτο ZEW (photo), που ανακοίνωσε πως ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών στη Γερμανία εισήλθε σε αρνητικό έδαφος για πρώτη φορά από το Νοέμβριο του 2012.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης έκανε βουτιά στις -3,6 μονάδες τον Οκτώβριο, από τις 6,9 μονάδες τον Σεπτέμβριο, πολύ χαμηλότερα των εκτιμήσεων που έκαναν λόγο για μείωση στις 0,8 μονάδες. 

"Οι γεωπολιτικές εντάσεις και η υποτονική οικονομική ανάπτυξη σε ορισμένες περιοχές της Ευρωζώνης, που υπολείπτεται των εκτιμήσεων, αποτελούν πηγή επίμονης αβεβαιότητας", δήλωσε ο πρόεδρος του ZEW, Clemens Fuest.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ο δείκτης ZEW για τις τρέχουσες συνθήκες διαμορφώθηκε στις 3,2 μονάδες από τις 25,4 μονάδες τον Σεπτέμβριο. "Δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο συρρίκνωσης της γερμανικής οικονομίας στο γ΄ τρίμηνο", ανέφερε το ινστιτούτο.

Η γερμανική επενδυτική εμπιστοσύνη υποχωρεί για 10ο μήνα τον Οκτώβριο, σε μια ένδειξη ότι η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης δυσκολεύει να βρει το δρόμο της εν τω μέσω υποτονικής ανάπτυξης στην ευρωζώνη και των εντάσεων στην Ουκρανία και τη μέση Ανατολή.

Η γερμανική οικονομία είναι στα πρόθυρα της ύφεσης αφότου το ΑΕΠ υποχώρησε στο β΄ τρίμηνο. Οι βιομηχανικές παραγγελίες, η βιομηχανική παραγωγή και οι εξαγωγές, υποχώρησαν τον Αύγουστο με τον μεγαλύτερο ρυθμό από τον Ιανουάριο του 2009, ενώ ο δείκτης DAX στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης έχει υποχωρήσει 13% από τις αρχές Ιουλίου, στο χαμηλότερο επίπεδο του έτους.

Αυτό το κλίμα αποτυπώνει "τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές κρίσεις και τον σκεπτικισμό για την αποτελεσματικότητα των τελευταίων μέτρων της ΕΚΤ", δηλώνει οικονομολόγος της BHF-Bank AG στην Φρανκφούρτη. "Οι οικονομικοί δείκτες έχουν καταστεί πολύ δυσμενείς τελευταίως. Η πτώση του χρηματιστήριου έχει επίσης αρνητική επίδραση".

Πήραν την κατηφόρα ευρώ και ευρωαγορές

Σημαντική υποχώρηση καταγράφει το ευρώ έναντι των περισσοτέρων βασικών νομισμάτων μετά τα στοιχεία από το οικονομικό ινστιτόυτο ZEW.

Το ευρώ σημειώνει πτώση 0,69% έναντι του δολαρίου στα 1,2664 δολάρια και 0,67% έναντι του γεεν στα 135,34.

Πτωτική ήταν η αντίδραση και των ευρωπαϊκών χρηματιστηρίων με τον πανευρωπαϊκό δείκτη Stoxx 600 να μεταβαίνει με ταχείς ρυθμούς σε ενδοσυνεδριακό χαμηλό μετά την ανακοίνωση του ΖEW. Ο δείκτης υποχωρεί 1,10%, στην έκτη διαδοχική πτωτική συνεδρίαση. Τις απώλειές του διεύρυνε και ο γερμανικός DAX, παραδίνοντας 0,8%.

Ισλαμικό Χαλιφάτο, Κομπάνι, Τουρκία: Η μεγάλη έκρηξη πλησιάζει επικίνδυνα (γράφει ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ)

http://koumakis.analyst.gr/?p=618

Η πολιορκημένη πόλη Κομπάνι στο Συριακό Κουρδιστάν
Η πολιορκημένη πόλη Κομπάνι στο Συριακό Κουρδιστάν

Οι ραγδαίας εξελίξεις του 2014 οδηγούν στο συμπέρασμα πως το Κομπάνι αποτελεί το «κόκκινο κουμπί» μιας μεγάλης έκρηξης που θα πατηθεί όταν λυγίσουν και οι τελευταίοι, ηρωικοί Κούρδοι υπερασπιστές της.



Το Κομπάνι, η Κουρδική περιοχή της Συρίας δίπλα στα σύνορα με την Τουρκία και τους Κούρδους του Βόρειου Ιράκ, αυτονομήθηκε στις 27 Ιανουαρίου 2014 πριν την αυτονόμηση του Εφρίν στις 29 Ιανουαρίου και μετά την αυτονόμηση του Τζίζρε (22 Ιανουαρίου 2014). Όλα αυτά με βάση την απόφαση της Βουλής του Δυτικού Κουρδιστάν που ελήφθη στις 6 και 7 Ιανουαρίου 2014 για την αυτονομία του Συριακού Κουρδιστάν με τρία διαφορετικά καντόνια.
Η Τουρκία, αντιμέτωπη πλέον με τα μεγάλα σφάλματα στα οποία την οδήγησε η μεγαλομανία των ηγετών της, άρχισε να ενισχύει απροκάλυπτα τους τζιχαντιστές με την ελπίδα να πνίξουν στο αίμα την Κουρδική αυτονομία στην Συρία. Παράλληλα, άρχισε να προετοιμάζεται για «ακίνδυνη» εισβολή, με το πρόσχημα της δημιουργίας «ζώνης ασφαλείας» πάνω στα ερείπια που ελπίζει να αφήσει το Ισλαμικό Χαλιφάτο των τζιχαντιστών στο Συριακό Κουρδιστάν.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά:
Οι εξελίξεις στο Συριακό Κουρδιστάν δρομολογήθηκαν μετά την εξασφάλιση από το Ισλαμικό Χαλιφάτο μεγάλων εκτάσεων γης στο Βόρειο και Δυτικό Ιράκ τον Ιούλιο του 2014 και την  παράδοση από τον Ιρακινό στρατό στους τζιχαντιστές της πλούσιας σε πετρέλαια περιοχής της Μοσούλης (7 Αυγούστου 2014) μετά από «σκληρές μάχες» που δεν κράτησαν παραπάνω από 48 ώρες.
Αποτελεί κοινό μυστικό πως οι Τούρκοι «εξαργυρώνουν» τα λάφυρα του πετρελαίου σε πολύ φτηνές τιμές από το Ισλαμικό Χαλιφάτο το οποίο, σύμφωνα με τον γιατρό Μουσλέμ Ιεμπραχέμ, εκπρόσωπο του Κουρδικού Δημοκρατικού Κινήματος στην Ελλάδα «λειτουργεί σαν παρακλάδι του τουρκικού στρατού. Η Τουρκία τους υποστηρίζει, πολλές φορές και απροκάλυπτα, χρηματικά, με όπλα, με νοσηλεία, με εκπαίδευση, ενώ εμποδίζει τη μετακίνηση των δικών μας στο πεδίο της μάχης, αλλά και την ανθρωπιστική βοήθεια στους εκατοντάδες τραυματίες μας. Στις διαδηλώσεις στην Τουρκία, τζιχαντιστές με την πλήρη υποστήριξη της αστυνομίας σκοτώνουν τους Κούρδους που διαμαρτύρονται. Δεν είναι κρυφό. Η Τουρκία παρέχει στο Ισλαμικό Χαλιφάτο αυτό που δεν έχει από αλλού -πολιτική κάλυψη. Προτιμάει να έχει στα σύνορά της το Χαλιφάτο, παρά ένα δημοκρατικό κουρδικό καντόνι» (Συνέντευξη στο zougla.gr, 6 Οκτωβρίου 2014).
Ο Κούρδος γιατρός δεν είναι ο μόνος που έχει αυτή τη γνώμη. Ο αρθρογράφος και αναλυτής της Μιλλιέτ Τζενγκίζ Τσαντάρ, στις αρχές Οκτωβρίου 2014 έγραφε: «Είναι απαράδεκτο, αλλά η  Άγκυρα θέλει να πέσει το Κομπάνι, να το πούμε ξεκάθαρα. Η παραδοσιακή άποψη του τουρκικού κράτους είναι να βλέπει τους Κούρδους ως τη συνέχεια του «ισλαμικού τουρκικού κράτους». Η Άγκυρα δεν μπορεί να δεχτεί μια κουρδική αυτοδιάθεση, διότι αυτή η μορφή θα μπορούσε να είναι ένα «κακό παράδειγμα» για τους Κούρδους της Τουρκίας».
Είχαν προηγηθεί σοβαρές επισημάνσεις από την έγκυρη Αμερικανική εφημερίδα New York Times (17 Σεπτεμβρίου 2014) η οποία κατηγόρησε –μεταξύ άλλων- την Τουρκία ότι αγοράζει πετρέλαιο από τους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους, προκαλώντας την συνηθισμένη, έξαλλη αντίδραση του Ρ.Τ. Ερντογάν «Αυτό, με τις πιο ελαφριές εκφράσεις, είναι αναίδεια, είναι αθλιότητα, είναι προστυχιά!».
Αθλιότητα, προστυχιά ή αναίδεια, γεγονός είναι πως στις 21 Σεπτεμβρίου 2014 οι 49 Τούρκοι διπλωμάτες που συνελήφθησαν σαν «όμηροι» των τζιχαντιστών κατά την κατάληψη της Μοσούλης αφέθηκαν ελεύθεροι από το Ισλαμικό Χαλιφάτο, ατσαλάκωτοι, με τις γραβάτες τους και χωρίς να ανοίξει μύτη!
Μπορεί με την απελευθέρωση των ομήρων η Τουρκία να έχασε την δικαιολογία «μη ανάμειξης» στο πλευρό της Δύσης εναντίον του Ισλαμικού Χαλιφάτου, αλλά η στάση της δεν άλλαξε καθόλου: Παραμένει «κάθετα αρνητική» σε κάθε στρατιωτική ανάμειξη της Τουρκίας στη συμμαχία εναντίον του Ισλαμικού Κράτους, ενώ δεν δέχεται να χρησιμοποιηθεί ούτε η πολύ σημαντική για τους Αμερικανούς βάση του Ινσιρλίκ.
Στις 2 Οκτωβρίου 2014 ο φυλακισμένος Κούρδος ηγέτης Αμπντουλάχ Οτσαλάν προειδοποίησε ότι οι ειρηνευτικές συνομιλίες μεταξύ του ΡΚΚ και του τουρκικού κράτους θα τερματιστούν, αν επιτραπεί στους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους να διαπράξουν σφαγή στην κουρδική πόλη Κομπάνι, στα σύνορα με τη Συρία.
Λίγες μέρες αργότερα (9 Οκτωβρίου 2014) ο ιμάμης Φετουλάχ Γκιουλέν, απεύθυνε από τις ΗΠΑ αυστηρή προειδοποίηση προς τους νέο-οθωμανούς ηγέτες της σημερινής Τουρκίας: «Αυτοί που μετέτρεψαν την Τουρκία σε ‘έξυπνο’ κράτος δεν πρέπει να ξεπεράσουν τις φιλοδοξίες τους και να την εμπλέξουν σε πόλεμο γιατί θα οδηγήσουν τον λαό σε μια συμφορά παρόμοια με αυτή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Όπως οι Νεότουρκοι τελείωσαν τη μεγάλη Οθωμανική Αυτοκρατορία, ελπίζω αυτοί να μην κάνουν το ίδιο με το διάδοχο της αυτοκρατορίας κράτος, θυσιάζοντας τις επόμενες γενιές. Διαφορετικά το τουρκικό έθνος δεν θα ανακάμψει».
Ήδη από το 2013 οι μισθοφόροι του Ισλαμικού Χαλιφάτου άρχισαν να καταλαμβάνουν δεκάδες Κουρδικά χωριά και να αποκλείουν σταδιακά  το τεράστιας στρατηγικής σημασίας Κομπάνι – η πόλη βρίσκεται στην μέση των δρόμων που οδηγούν στα άλλα δύο Κουρδικά καντόνια της Συρίας και η πτώση του θα συμπαρασύρει και τα άλλα δύο. Από τις 15 Σεπτεμβρίου 2014 η πόλη που έχει εκκενωθεί από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της, πολιορκείται από πάνοπλους τζιχαντιστές με άρματα μάχης, πυραύλους, πολύ βαρύ οπλισμό και απαγορευμένα χημικά όπλα, αλλά οι λιγοστοί Κούρδοι υπερασπιστές της, με ατσάλινη θέληση που υποκαθιστά την έλλειψη σοβαρού εξοπλισμού, πολεμούν (μέχρι στιγμής) με μεγάλη επιτυχία κρατώντας την μισή πόλη εκτός ελέγχου των τζιχαντιστών.
Η κυνική στάση της Τουρκίας, η αποκοπή κάθε τροφοδοσίας ή υποστήριξης προς τους ηρωικούς υπερασπιστές της πόλης μέσω της μοναδικής διόδου από τα Τουρκικά σύνορα, επτά μέρες μετά την προειδοποίηση του ηγέτη των Κούρδων Α. Οτσαλάν προς την Τουρκική ηγεσία, πυροδότησε τεράστιας έκτασης επεισόδια στις μεγαλύτερες πόλεις της Τουρκίας και στην Κουρδοκρατούμενη νοτιοανατολική Τουρκία, από την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014. Οι φιλοκουρδικές διαδηλώσεις σε ολόκληρη την Τουρκία απαιτούν άμεση βοήθεια στους πολιορκημένους Κούρδους της Συρίας και επεκτείνονται με αμείωτη ένταση έχοντας στοιχίσει (μέχρι τώρα) την ζωή 40 ανθρώπων.
Στις 13 Οκτωβρίου 2014 Κούρδοι κατέλαβαν Τουρκικά φυλάκια της συνοριακής πόλης Νίσιβη δείχνοντας στην πράξη τι θα επακολουθήσει μέσα στην Τουρκία σε περίπτωση τελικής πτώσης της πόλης Κομπάνι. Την ίδια μέρα, Αμερικανός αξιωματούχος «διέρρευσε» την πληροφορία ότι η Τουρκία συζητά την παραχώρηση των βάσεων του Ινσιρλίκ στις συμμαχικές επιχειρήσεις εναντίον του Ισλαμικού Χαλιφάτου αλλά η Τουρκική κυβέρνηση έσπευσε να διαψεύσει την πληροφορία μέσα σε λίγες ώρες.
Το Κουρδιστάν που οραματίζονται οι Κούρδοι επεκτείνεται σε εδάφη Τουρκίας, Συρίας, Ιράκ και Περσίας
Το Κουρδιστάν που οραματίζονται οι Κούρδοι επεκτείνεται σε εδάφη Τουρκίας, Συρίας, Ιράκ και Περσίας
Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α:
Η Τουρκία ισορροπεί σε ένα επικίνδυνο, τεντωμένο σκοινί. Προσπαθεί απεγνωσμένα να κερδίσει χρόνο με την βεβαιότητα ότι η Συριακή πόλη Κομπάνι θα πέσει, αλλά τώρα ίσως ήδη να είναι πολύ αργά.
Οι Κούρδοι, με την απίστευτη αντίστασή τους απέναντι σε αδίστακτους μισθοφόρους τζιχαντιστές, έχουν ήδη καταφέρει να στρέψουν την προσοχή της παγκόσμιας κοινής γνώμης επάνω τους και μάλιστα με μεγάλη συμπάθεια.

Οι Κούρδοι του ΡΚΚ που αγωνίζονται μέσα στην Τουρκία για να τους βοηθήσουν δεν είναι πλέον «τρομοκράτες»  στην συνείδηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης ενώ τα τερατώδη πεπραγμένα των Τούρκων νέο-οθωμανών δεν καλύπτονται όπως κατά το παρελθόν – ούτε καν με την τεράστια γεοστρατηγική σημασία της Τουρκίας αφού και αυτή ακόμα, εμφανίζει στις μέρες μας έντονα σημάδια κατάρρευσης!:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ> Φώτης Αλεξόπουλος : Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής να θυμίσουμε ότι ακόμα τα αγροτικά προϊόντα πωλούνται με τιμές «Κολωνακίου».

   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Φώτης Αλεξόπουλος :  Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής να θυμίσουμε ότι ακόμα τα  αγροτικά προϊόντα  πωλούνται  με τιμές «Κολωνακίου».
 
Τι και αν εγκαινιάστηκε από τον Πρωθυπουργό  η «Φτηνή αγορά για τον Καταναλωτή» στην Κεντρική  Λαχαναγορά Αθηνών ,  εμείς οι καταναλωτές διαπιστώνουμε καθημερινά ,ότι τα αγροτικά προϊόντα  στις λαϊκές  αγορές ,συνεχίζονται    να πωλούνται  με τιμές «Κολωνακίου».
Θα βρεθεί επιτέλους κάποιος  Υπουργός Ανάπτυξης που θα σπάσει αυτό το οικονομικό «απόστημα»  στην «Αλυσίδα μεταφοράς»  , που έχει δημιουργηθεί εδώ και δεκαετίες,  από το χωράφι στον Καταναλωτή και να βάλει τέλος στην Αισχροκέρδεια που συντελείται εις βάρος των Καταναλωτών& Αγροτών  ?
Θα βρεθεί επιτέλους κάποιος  Υπουργός Ανάπτυξης που  θα καταλάβει επιτέλους την « εμπορική φιλοσοφία»  που  δημιουργήθηκαν οι Λαϊκές Αγορές   ?
Θα βρεθεί επιτέλους κάποιος  Υπουργός Ανάπτυξης που θα καταλάβει ότι δεν είναι δυνατόν Παραγωγοί και Έμποροι , να έχουν την ίδια τιμή στους Πάγκους τους?
Θα βρεθεί κάποιος  Υπουργός Ανάπτυξης  που θα καταφέρει να επιβάλει στις Λαϊκές αγορές   , τιμές ( Ον line )   του παρατηρητηρίου Τιμών ,   με επίσημο Καρτελάκι του ΥΠΑΝ και όχι τιμές με Κιμωλία σε μαυροπίνακα ?
Ποιος Υπουργός θα καταλάβει επιτέλους την ουσία της Πρότασης του ΙΝΚΑ , για την  Δεξιά μεριά ( Παραγωγοί)  και την Αριστερή μεριά ( Έμποροι)?
Ποιος Υπουργός Ανάπτυξης θα βάλει Τέλος στην «Υπερτιμολόγηση»   των Προϊόντων που ξεκίνα από την αρχική του πώληση( Χωράφι) ?
Μέχρι να «Βρούμε αυτόν τον Υπουργό» ,………………………εμείς οι καταναλωτές,  συνεχίζουμε να αισθανόμαστε,  ότι Ψωνίζοντας στις Λαϊκές Αγορές ψωνίζουμε στο «Κολωνάκι»..
Μετά Τιμής
Φώτης Αλεξόπουλος
Γραμματέας για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΙΝΚΑ / Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος
Αγία Παρασκευή 14/10/2014

ΙΝΚΑ Νομού Ηλείας: 12 “μυστικά” , για το ενδεχόμενο αποτροπής τυχόν εξαπάτησης των καταναλωτών από «αετονύχηδες», κατά την παράδοση του πετρελαίου θέρμανσης

12 “μυστικά” ,  για το ενδεχόμενο αποτροπής τυχόν εξαπάτησης των καταναλωτών από «αετονύχηδες»,  κατά την παράδοση του πετρελαίου θέρμανσης  συστήνει στους καταναλωτές το ΙΝΚΑ Νομού Ηλείας .

Συγκεκριμένα το Ινστιτούτο καταναλωτών Nομού Ηλείας ενημερώνει τους Καταναλωτές ότι :
 
·         Θα πρέπει να  επιλέγουν προμηθευτή έπειτα από προσεκτική σύγκριση των αναγραφόμενων τιμών στα πρατήρια της περιοχής τους (τα πρατήρια καυσίμων υποχρεούνται να αναγράφουν τις τιμές των καυσίμων σε φωτεινές πινακίδες εμφανείς στους καταναλωτές), και αφού βεβαιώνονται ότι οι τιμές αυτές αφορούν την παράδοση κατ' οίκον και την ποσότητα που επιθυμούν.
·         Να τηρούνται όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας κατά την παραλαβή του πετρελαίου, προς αποφυγή ατυχημάτων.
·         Να προσέχουν το χρώμα του πετρελαίου να είναι ζωηρό κόκκινο και όχι θολό, διότι το χρώμα αποτελεί ένδειξη της ποιότητας του πετρελαίου.
·         Να επιβλέπουν και οι ίδιοι την καταγραφή της ποσότητας του πετρελαίου που υπάρχει στη δεξαμενή πριν και μετά την παραλαβή, πάντοτε παρουσία του βυτιοφορέα.
·         Να μην εμπιστεύονται μόνο το μετρητή του βυτιοφόρου, αλλά να χρησιμοποιούν για επαλήθευση και δικό τους διαγραμμισμένο μέτρο ή βέργα, με την προϋπόθεση το μεν μέτρο να είναι άκαμπτο, με σωστή διαβάθμιση και πλήρως ανεπτυγμένο, η δε βέργα ευθεία, χωρίς στρεβλώσεις.
·         Το μέτρο ή η βέργα πρέπει να τοποθετούνται στο ίδιο σημείο και κατά την προμέτρηση και κατά την επιμέτρηση να ακουμπούν απευθείας στον πυθμένα της δεξαμενής και να τοποθετούνται κατακόρυφα μέσα στη δεξαμενή.
·         Να γνωρίζουν πόσα λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γνωρίζουν τις εσωτερικές διαστάσεις της δεξαμενής. Π.χ. αν μια δεξαμενή ορθογώνιας διατομής έχει μήκος 1,5 μέτρο, πλάτος 1 μέτρο και ύψος 1 μέτρο, τότε η συνολική χωρητικότητά της είναι 1,5 κυβικό μέτρο (1,5x1x1=1,5) ή 1.500 λίτρα. Επομένως, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής αντιστοιχούν 15 λίτρα (1500:100=15).
·          Να προσέχουν ώστε η μάνικα του μεταφορέα να είναι άδεια πριν από την παραλαβή όσο και μετά την παραλαβή του πετρελαίου.
·         Να προσέχουν στο τέλος της παράδοσης, όταν αδειάζει η μάνικα, να σταματήσει να μετρά και ο μετρητής.
·         Να μετρούν την ανύψωση της στάθμης του πετρελαίου μέσα στη δεξαμενή, αφού κατασταλάξει ο αφρός και έχουν πρώτα παρέλθει 5-6 λεπτά, παρουσία του βυτιοφορέα.
·         Να έχουν υπόψη τους ότι η ένδειξη στάθμης στις πλαστικές δεξαμενές δεν θεωρείται αξιόπιστη, λόγω της παραμόρφωσης του σχήματος των δεξαμενών αυτών όταν γεμίζουν με υγρό.
·         Αν χρησιμοποιούν μετρητή δεξαμενής (βασίζεται στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων), να προσέχουν ώστε το περιεχόμενο του σωλήνα στάθμης να είναι όμοιο με το περιεχόμενο της δεξαμενής, και όχι κάποιο ελαφρύτερο υγρό (θα εμφανίσει υψηλότερη στάθμη πετρελαίου από την πραγματική λόγω διαφοράς του ειδικού βάρους του υγρού).
 
 
ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ
Γεράσιμος Αλεξόπουλος

Το όνομα της Μακεδονίας, ο Ανδρέας Παπανδρέου, η απόφαση των πολιτικών αρχηγών του 1992, η παράνομη «ενδιάμεση συμφωνία» του 1995, ο Σαμαράς και ο Ε. Βενιζέλος. (Πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

Το όνομα της Μακεδονίας, ο Ανδρέας Παπανδρέου, η απόφαση των πολιτικών αρχηγών του 1992, η παράνομη «ενδιάμεση συμφωνία» του 1995, ο Σαμαράς και ο Ε. Βενιζέλος.
 
Μεγάλος ο τίτλος του σχολίου αλλά μεγάλο το εθνικό θέμα και μεγάλη η πολιτική απάτη. Τα γράφω χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρόκειται να ενδιαφερθεί κανείς να πει ή να γράψει κάτι στο σάπιο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα. Έχουμε λοιπόν και λέμε: 1. Στις 14 Σεπτεμβρίου ανήρτησα από τούτο το χώρο το σχόλιό μου για το πώς και πού υπογράφτηκε η ανθελληνική «ενδιάμεση Συμφωνία» του 1995 ανάμεσα στο ‘’Πρώτο Μέρος’’ - που ήταν η Ελλάδα - και στο ‘’Δεύτερο Μέρος’’ – που ήταν τα Σκόπια. Θυμίζω ότι πρωταγωνιστές εκείνης της κατάπτυστης συμφωνίας ήταν η αξιότιμος κυρία Μιμή Παπανδρέου και ο Αμερικάνος Υφυπουργός Εξωτερικών Ρ. Χόλμπραουκ, ο οποίος συνέταξε τη σχετική ανακαίνιση στο αυτοκίνητο που τον μετέφερε από το αεροδρόμιο στο «κωλόσπιτο» της οδού Αγράμπελης, όπου διέμενε ο άρρωστος τότε πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου. Το γεγονός δεν έθιξε την εθνική υπερηφάνεια κανενός Έλληνα! 2. Στο σχόλιό μου εκείνο παρέλειψα να σημειώσω ένα ουσιαστικό ζήτημα συνταγματικής τάξεως. Δεν έγραψα δηλ. ότι αυτοί οι καταραμένη συμφωνία ήταν και ανυπόστατη αφού δεν ψηφίστηκε από τη βουλή των Ελλήνων (ας την πω «βουλή» για λόγους επικοινωνίας). Ως οικονομική και Εθνική Συνθήκη θα έπρεπε να επικυρωθεί και από τη βουλή για να αποκτήσει νομική ισχύ, σύμφωνα με το άρθρο 36 παραγρ. 2 του Συντάγματος και του άρθρου 28. Όμως αυτή η επικύρωση δεν έγινε και συνεπώς υπήρξε νομικά ανυπόστατη εξαρχής. Ένας διακεκριμένος νομικός εκτός και αυτός του σάπιου συστήματος, ο Φώτης Κανελλόπουλος, ανακάλυψε την παρανομία και με ένα σύντομο νομικό του κείμενο -  αίτηση στον πρόεδρο της βουλής, με ημερομηνία 29/03/2010 ζητούσε να πληροφορηθεί αν η εν λόγω συμφωνία  επικυρώθηκε από το Σώμα. Η προϊσταμένη της διεύθυνσης Νομοθετικού Έργου της Βουλής, με «εντολή του Προέδρου» δίνει την εξής απάντηση (Α.Π. 1386/31-Μαρτίου 2010), την οποία κοινοποιεί και στον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Τύπου Ελλάδος Γ. Καραβία: «σε απάντηση του από 29/03/2010 εγγράφουσας σας γνωρίζουμε ότι… η «Ενδιάμεση Συμφωνία» Ελλάδος -  Σκοπίων του έτους 1995 δεν έχει επικυρωθεί από τη βουλή των Ελλήνων».
Μετά από αυτή την απάντηση πολύ σωστά ο νομομαθής και μαχητής Φώτης Κανελλόπουλος διακηρύσσει ότι η «ενδιάμεση συμφωνία» είναι παντελώς άκυρη και «ανύπαρκτη», σε κείμενό του, το οποίο δημοσιεύθηκε και στην εφ. «Το Παρόν», την 18/12/2011 (τα σχετικά εις χείρας μου). 3. Στις 18 Φεβρουαρίου 1992, έγινε η πρώτη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, υπό την προεδρία του Κων/νου Καραμανλή και ακολούθησε η δεύτερη στις 13 Απριλίου 1992. Ιδού όμως τι έγραφε την προηγούμενη της συσκέψεως ο τότε υπουργός Εξωτερικών -  και νυν πρωθυπουργός Κ. Αντώνης Σαμαράς καταθέτοντας έγγραφες προτάσεις επτά σημείων για το όνομα. Σ’ ένα απ’ αυτά, ο τέως πατριώτης έγραφε: το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών να εκδώσει ανακοίνωση «η οποία να προβλέπει κατά τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι το όνομα της Μακεδονίας είναι αδιαπραγμάτευτο υπό οιανδήποτε μορφή». 4. Αμέσως μετά τη σύσκεψη, εκδίδεται ανακοίνωση της απόφασης, των πολιτικών αρχηγών, η οποία έλεγε τα εξής «Σχετικά με το θέμα των Σκοπίων η πολιτική ηγεσία της χώρας -  με εξαίρεση του Κ.Κ.Ε. – συμφώνησε ότι η Ελλάδα θα αναγνωρίσει ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων μόνο όταν τηρηθούν και οι τρείς όροι που έθεσε η Ε.Ο.Κ. στις 16 Δεκεμβρίου 1991 με την αυτονόητη διευκρίνιση ότι στο όνομα του Κράτους αυτού δεν θα υπάρξει η λέξη Μακεδονία». Όλα, λοιπόν, τα κόμματα πλην Κ.Κ.Ε. δεσμεύτηκαν να μην αναγνωρίσουν τα Σκόπια αν στο όνομά τους θα υπάρχει η λέξη Μακεδονία δηλαδή απέκλεισε και την Άνω Μακεδονία και τη Βόρεια Μακεδονία. Στη σύσκεψη εκείνη μετείχαν και η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ και το Κ.Κ.Ε. εσωτερικού – Συνασπισμού – ΣΥΡΙΖΑ. 5. Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της απόφασης και ανυποχώρητος κήρυκας του αποκλεισμού του ονόματος των Σκοπίων από οποιαδήποτε αναφορά στην Μακεδονία και ο Ανδρέας Παπανδρέου. Διακήρυσσε: «…Επιθυμώ να επαναλάβω την απόφασή μας, να μην αναγνωρίσουμε το κράτος αυτό με όνομα, που να περιέχει τη λέξη Μακεδονία ή παράγωγά της». Τα ίδια έλεγε και η διαβόητη «διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη». Έλεγε ο «χαρισματικός» Παπανδρέου: από το βήμα της βουλής: «…το όνομα Μακεδονία είναι ούτως ή άλλως όχημα αλυτρωτισμού… η λέξη «Μακεδονία» είναι η πηγή του προβλήματος είναι το πρόβλημα» (αγόρευση της 27/03/1993). Τα πάντα ξεχάστηκαν και η μνήμη του «κυρίαρχου» λαού έγινε ατμός! (Τα παρατιθέμενα κείμενα είναι από το έργο μου: «Το χρονικό της εθνικής μειοδοσίας του ονόματος της Μακεδονίας – 1990 έως 2005», εκδ. «Γεωργιάδης», Αθήνα 2005, σελ. 14, 28-30). Το κακό με τους Έλληνες που μιλούν για τα πάντα εκ του προχείρου είναι ότι έχουν «γνώμη» χωρίς να ξέρουν! Λες και η «γνώμη» είναι κωλοτρυπίδα!!! Θέλει πόνο και μόχθο και χρήμα και θυσίες η γνώση -  γνώμη.
Προχωρώ:
Το θέμα το επαναφέρω από όσα αντεθνικά είπε και έπραξε ο υπουργός των εξωτερικών Ε. Βενιζέλος, με την έγκριση του Αντώνη Σαμαρά, στην ομιλία του στον Ο.Η.Ε., στις αρχές Σεπτεμβρίου. Το σάπιο πολιτικό σύστημα έπνιξε το θέμα. Το ανέδειξε ο ερευνητής – δημοσιογράφος Ανδρέας Μαζαράκης στο ραδιόφωνο «Παραπολιτικά» από δημοσίευμα της εφ. «Δημοκρατία» σε δύο πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα (29 και 30 Σεπτεμβρίου). Να, οι τίτλοι της εφημερίδας: «Πάει και το όνομα Μακεδονία» - «Τα Σκόπια Μακεδονία - δεν το ξέρατε; - απίστευτο θράσος από το Υπουργείο των Εξωτερικών», (μετά φωτογραφιών του…σοσιαλιστή υπουργού). Ο συγκυβερνήτης – και συνεκροθάφτης της Ελλάδος και του λαού της – κ. Βενιζέλος εκδίδει οργίλη ανακοίνωση στην κριτική της εφημερίδας, κάνοντας λόγο για «ορισμένους ακραίους κύκλους που παριστάνουν τον ανήξερο ότι…η θέση της Ελλάδος υπέρ ενός σύνθετου ονόματος με γεωγραφικό προσδιορισμό για κάθε χρήση, εσωτερικά και διεθνώς έχει διαμορφωθεί εδώ και πολλά χρόνια…» (βλ. το πλήρες κείμενό της στη «Δημοκρατία», της 30 Σεπτεμβρίου, σελ. 11). Δύο ερωτήματα για τον ΥΠΕΞ:
Πρώτο: πως διαμορφώθηκε αυτή η πολιτική και από ποιόν;
Δεύτερο:  όσοι αναφέρθηκαν προηγούμενα «είναι ακραίοι;» Κ. Καραμανλής -  Α. Παπανδρέου – «Διακήρυξη 3ης Σεπτέμβρη» και σύμπασα η Αριστερά, πλην ΚΚΕ, «είναι ακραίοι». Αν να γιατί ο ίδιος υπηρέτησε αυτή την πολιτική επί δεκαετίες και δεν παραιτήθηκε;  Όσο για τον νυν πρωθυπουργό και τέως εθνικό λιοντάρι θα έλεγα ότι παίρνει βραβείο στις εθνικές κωλοτούμπες. Αυτή είναι η Ελλάς. Αυτοί οι πολιτικοί της. Αυτός ο λαός της! Ένα κράμα πολιτικής σήψης.
 
Αθήνα 14/10/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
-Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα
 θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)
 
 
Μια εξήγηση του γράφοντος
Γράφω: Για να υπενθυμίζω στους εναλλασόμενους εξουσιαστές ότι δεν είμαι πολιτικός Αυστραλοπίθηκος.
Για να θυμίζω τη μνήμη εκείνων που θυσιάστηκαν άδικα για την Ελλάδα, που πρόδωσαν οι σύγχρονοι Εφιάλτες. Γιατί η σιωπή σημαίνει συνενοχή και έγκριση.
Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Πῶς συγκλίνουν καί ὁλοκληρώνονται οἱ προφητεῖες πού μιλοῦν γιά τά γεγονότα ἀπό τόν Ἅγιο Κοσμᾶ τόν Αἰτωλό μέχρι τούς γέροντες Παϊσιο καί Ἰωσήφ Βατοπεδινό. (video)

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/10/blog-post_709.html

Συγκλονιστική ομιλία του Διονύση Μακρή με στοιχεία και αποκαλύψεις.

Το καντήλι του Σουλτάνου στην Αγιορείτικη εικόνα της Αγίας Αννας και η ιστορία του

http://www.agioritikovima.gr/thlogos/item/45067-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85
Το καντήλι του Σουλτάνου στην Αγιορείτικη εικόνα της Αγίας Αννας και η ιστορία του
Η Αγία Άννα θεωρείται η προστάτης των παιδιών και της μητρότητος. Πολλές είναι οι αφηγήσεις των μοναχών της Σκήτης για ζευγάρια που είχαν χάσει κάθε ελπίδα τεκνοποίησης και έγιναν γονείς με τη βοήθεια της Αγίας Άννης, όταν με ευλάβεια και πίστη κατέφυγαν σ’ αυτήν και ζήτησαν τη βοήθειά της.
Χαρακτηριστική είναι η παρακάτω αφήγηση:
Ο Σουλτάνος της Λήμνου δεν μπορούσε ν’ αποκτήσει παιδί και για το λόγο αυτό ήταν πολύ στεναχωρημένος. Άκουσε από τους κατοίκους του νησιού, που επισκέπτοντο το Άγιον Όρος και τη σκήτη της Αγίας Άννης, για τα θαύματα της μητέρας της Παναγίας και τη βοήθεια που αυτή προσέφερε στα άτεκνα ζευγάρια, προκειμένου αυτά να αποκτήσουν παιδί. Πείσθηκε από τις ιστορίες που κυκλοφορούσαν και για το λόγο αυτό έστειλε με κάποιους προσκυνητές δώρα στη Σκήτη, στη χάρη της Αγίας Άννης και ζήτησε να του φέρουν λάδι και αγίασμα της Αγίας. Οι χριστιανοί, επειδή ο Σουλτάνος ήτο αλλόθρησκος, πέταξαν τα δώρα και δεν του έφεραν τίποτα. Ο Σουλτάνος επέμενε και έστειλε πάλι δώρα στη χάρη της Αγίας και ζήτησε πάλι να του φέρουν αγίασμα και λάδι και μάλιστα απείλησε τους προσκυνητές με αυστηρές κυρώσεις, σε περίπτωση που δεν του τα φέρουν.
Οι μοναχοί της Σκήτης, επειδή ο Σουλτάνος δεν ήτο χριστιανός και υπό το βάρος της απειλής, του έστειλαν πόσιμο νερό και όχι αγίασμα και κοινό λάδι. Η Αγία Άννα, λόγω της πίστεως και επιμονής του Σουλτάνου, τον βοήθησε και απέκτησε ένα υγιέστατο παιδί και αυτός από ευγνωμοσύνη εδώρησε στη χάρη της Αγίας το κανδήλι που φαίνεται στην εικόνα παρακάτω, το οποίο είχε τάξει και επειδή ο κατασκευαστής έκλεψε μέρος του πολύτιμου υλικού, ο Σουλτάνος προσέθεσε στο κάτω μέρος, το αυγό που φαίνεται, ώστε το τάμα να είναι πλήρες.

Η Αγία Τράπεζα στις φλόγες! (συγκλονιστικό, θαυμαστό περιστατικό!)

http://www.agioritikovima.gr/perizois/item/45068-%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%86%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B5%CF%82
Η Αγία Τράπεζα στις φλόγες!
Τον περασμένο αιώνα στη Μικρασία έζησε ένας άγιος άλλ’ αφανής λευίτης, ο π. ‘Ιωάννης. Ήταν έγγαμος, οικογενειάρχης, από το Γκέλβερι της Καππαδοκίας.
Τις καθημερινές εργαζόταν ατά χωράφια, ενώ τις Κυριακές και τις γιορτές λειτουργούσε στην εκκλησία.
Στη Θεία Λειτουργία σχεδόν πάντοτε ξεσπούσε σε δάκρυα και αναστεναγμούς.
Την ώρα μάλιστα τού καθαγιασμού ή κατάνυξή του κορυφωνόταν. οι ψάλτες έψαλλαν το «σε υμνούμε…» όσο πιο αργά μπορούσαν, άλλά εκείνος καθυστερούσε πέντε, δέκα, δεκαπέντε λεπτά η και περισσότερο. ‘Έτσι κι εκείνοι επαναλάμβαναν τον ύμνο μέχρι πέντε ή έξι φορές.
Τελικά, πλησίασαν κάποτε τούς επιτρόπους και τούς είπαν το πρόβλημά τους. ‘Εκείνοι με τη σειρά τους το διαβίβασαν στο λειτουργό.
Πάτερ ‘Ιωάννη, συχνά καθυστερείς την ώρα τού καθαγιασμού. Οι ψάλτες και ο λαός έξω σε περιμένουν πολλή ώρα. δεν μπορείς νά λες πιο σύντομα την ευχή, για νά μη γίνεται χασμωδία;
-Πώς θα γίνει αυτό;
ΕΊναι εύκολο. Έκεί πού είσαι πεσμένος μπρούμυτα, νά σηκώνεσαι, νά σταυρώνεις τα τίμια Δώρα, νά λες την ευχή και νά τελειώνεις. την ευχή τη γνωρίζω, ειναι γραμμένη και στη φυλλάδα, αλλά δεν μπορώ. Γιατί δεν μπορείς, πάτερ; Συγχώρεσέ μας, αλλά δεν εΊναι δύσκολο!
Αυτό δεν εξαρτάται από μένα, απάντησε ο π. ‘Ιωάννης. Μόλις αρχίσω νά διαβάζω την ευχή, ή άγία τράπεζα κυκλώνεται από θεϊκή φωτιά πού φτάνει τα δύο-τρία μέτρα ύψος.
‘Έτσι δεν μπορώ να πλησιάσω για νά σφραγίσω τα τίμια Δώρα. με πιάνει φόβος και τρόμος. δεν ξέρω τι νά κάνω.
Πέφτω τότε στο έδαφος, κλαίω, αναστενάζω και ικετεύω τον Κύριο νά παραμερίσει τις φλόγες για νά συνεχίσω.
Ύστερα σηκώνω τα μάτια. Αν έχουν χαθεί οι φλόγες, σηκώνομαι και σφραγίζω τα τίμια Δώρα.
Αν. όχι, τότε συνεχίζω την ικεσία με δάκρυα και στεναγμούς μέχρι νά σβήσει ή φωτιά η νά βρεθεί άλλος τρόπος
πού θα μου επιτρέψει νά μην καώ.
Πότε-πότε σβήνει ή φωτιά και γίνονται όλα όπως πριν ο ‘Άλλοτε πάλι χωρίζουν οι φλόγες δεξιά κι αριστερά σχηματίζοντας καμάρα, όπότε κάνω το τόλμημα, πλησιάζω τρέμοντας και σφραγίζω τα τίμια Δώρα. ,
‘Ακούγοντας οι χριστιανοί αυτά τα εξαίσια δεν τον ενόχλησαν άλλη φορά. Ήταν άλλωστε πολύ ευλαβής και εξαιρετικά κατανυκτικός όταν λειτουργούσε. Γι’ αυτό στην ενορία του εκκλησιάζονταν πιστοί κι από γειτονικά χωριά, που περπατούσαν ώρες για νά φτάσουν. Μερικές φορές έρχονταν ατή λειτουργία χίλιοι και περισσότεροι πιστοί. και όλοι αυτοί κατανύγονταν κι έκλαιγαν στο τέλος μάλιστα της θείας αυτής μυσταγωγίας, το δάπεδο της εκκλησίας ήταν βρεγμένο από τα δάκρυά τους, λες και κάποιος είχε ρίξει νερό!
Από το βιβλίο: ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ

Ευαγγέλιο!

http://www.agioritikovima.gr/thlogos/item/45058-%CE%B5%CF%85%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%BF
Ευαγγέλιο!
Προκειμένου να εκπληρώσετε τις εντολές του Χριστού, θα πρέπει να τις γνωρίζετε. Αυτές αναφέρονται στα Ευαγγέλια.
Διαβάζετε το Άγιο Ευαγγέλιο, εμβαθύνετε στο πνεύμα του, κάνετέ το κανόνα της ζωής σας, το βιβλίο που θα έχετε στο προσκέφαλό σας. Σε κάθε σας ενέργεια και ζήτημα της ζωής σας, να ενεργείτε σύμφωνα με τις διδαχές του Ευαγγελίου. Αυτό είναι το μοναδικό φως της ζωής μας.

Τι εξαίσια λόγια εμπεριέχονται στο Ευαγγέλιο… Όποιο άλλο βιβλίο  και να πιάσεις στα χέρια σου, ακόμα και του καλύτερου συγγραφέα, αν το διαβάσεις και το ξαναδιαβάσεις, μπορεί να το βαρεθείς. Ενώ το Ευαγγέλιο, όσο περισσότερο το διαβάζεις, τόσο μεγαλύτερη ανακούφιση αισθάνεσαι μαζί με κάθε είδους καλά αισθήματα.
ΟΣΙΟΣ ΝΙΚΩΝ

Συνιστώ να διαβάζεις συχνότερα και επί μακράν το Ευαγγέλιο, ιδίως αυτό του Ιωάννη. Να το διαβάζεις έτσι ώστε να το ακούν τα αφτιά σου? είτε καταλαβαίνεις είτε όχι, εσύ διάβαζε. Ο ευλογημένος λόγος του Ευαγγελίου θα έχει τη δύναμη να διώξει τη θλίψη και τη μελαγχολία και να σε ηρεμήσει. Διάβαζέ το μόνον όσο γίνεται συχνότερα και για όσο γίνεται μεγαλύτερο διάστημα.
ΟΣΙΟΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Πηγή: «ΟΠΟΥ ΘΕΟΣ, ΓΑΛΗΝΗ
Πνευματικές παραινέσεις
Των Γερόντων της Όπτινα»

Δ.Παναγόπουλος: Θα παίξουμε ένα ρόλο (οι Έλληνες) και μάλιστα λείαν συντόμως.

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/10/blog-post_539.html

Θα αδειάσει η πατρίδα μας απ΄ολα τα φρούτα...
 

 σχόλιο G.B : O Παναγόπουλος πίστευε εις τον ιστορικό ρόλο που διεδραμάτισε, διαδραματίζει και θα διαδραματίσει, η Ελλάς και ο Ελληνισμός ως όργανο της Θείας Χάριτος...
εις την διάδοσην της ανοθεύτου χριστιανικής αληθείας επι παγκοσμίου επιπέδου. Και δια να αποφύγουμε τυχόν πάλιν παρεξηγήσεις, δεν ητο οπαδός του πολυθρύλητου ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, όστις επιχειρεί να συνθέσει επι ίσοις όροις το ευαγγέλιον και την άρχαιαν ελληνική σοφία. Έβλεπε, όμως εις το προσωπο του Ελληνισμού τον νεον Ισραήλ της Χάριτος και δεν έπαυε προφητικά να του υπενθύμιζει την βαρειάν πνευματική κληρονομιά και ιστορική ευθύνη του.

Δημήτριος Παναγόπουλος

(...) Εμείς σαν Έλληνες πρέπει να κολακευόμεθα δίοτι εγεννήθημεν Έλληνες. Διότι μας ενεπιστεύθη αυτή η κληρονομιά της γνώσης και της πίστεως.

(...) Εμείς σήμερα θα παίξουμε ένα ρόλο και μάλιστα λείαν συντόμως. Όλοι θα καθαρισθούν θα πάνε στην θέση των. Θα αδειάσει η πατρίδα μας απ΄ολα τα φρούτα....μα κουμουνισμός λέγεται ,μα αθεϊσμος λέγεται, μα, μα, μα...θα αδειάσει η πατρίδα μας. Θα μείνουνε καθαρόαιμοι Έλληνες. Με γλώσσαν ελληνική, με ήθη και έθιμα ελληνικά, και με πίστην ορθόδοξον.Και με βάση αυτούς, θα διαδώσει το Ευαγγέλιο ο Χριστός στις μυρμηγκιές αυτές που υπάρχουν κάτω .... οκτακοσαριές εκατομμύρια που περιμένουν τον ευαγγελισμό. Δεν έχουν ακούσει περί Χριστού. Εμείς θα τον παίξουμε τον ρόλο αυτό. Χάρη στους ανθρώπους που ειθε να το καταλάβουν και να το πιστέψουν.

Είναι μερικοί άθεοι και μερικοί κοιλιόδουλοι και τρώνε για να μην παρεξηγηθούν, και λενε του Χριστού τράβα έξω γιατί έχουμε κόσμο. Χίλια δυο άλλα πράγματα. Ντρέπονται να κάνουν παιδιά γιατί τους κατηγορούν στο γραφείο. Τι να σας πω ;
Όλοι αυτοί θα φύγουν απο τη μέση. Θα τιναχθεί σήμερα ο κόσμος όπως τινάζεται η ελιά. Και θα μείνουν ορισμένες ελιές επάνω. Όπως έχει δει ο προφήτης την κατάσταση αυτή, έτσι είναι σήμερα. Πάντοτε την ράβδιζε την ανθρωπότητα ο Θεός

Νεαρός έπεσε σε κώμα μετά από ατύχημα και συνήλθε από θαύμα του Πανορμίτη!

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/10/blog-post_13.html

Η διήγηση προέρχεται από επιστολή προς τη Μονή, του Κυρίου Σωτηρίου Λιμνιάτη
Το Μεγάλο Σάββατο του 1961 ο αδερφός μου τράκαρε στον εθνικό δρόμο Άργους-Τριπόλεως, στο συνοικισμό “Κολοκοτρώνη” και τραυμάτισε σοβαρά ένα παλικάρι, τον Ιωάννη Φ… που ζούσε εκεί. Τον μεταφέραμε αμέσως στο Γενικό Νοσοκομείο Τριπόλεως, με σπασμένα πόδια και κάταγμα της βάσεως του κρανίου. Η κατάστασή του ήταν δραματική. Την άλλη μέρα που πήγα να τον δω, βρισκόταν σε κώμα. Έφυγα πολύ λυπημένος για το γεγονός, αλλά δεν ήξερα τί μπορώ να κάνω για να βοηθήσω τον νεαρό τραυματία.
Τότε θυμήθηκα ότι, πριν από ένα χρόνο είχαμε πάει γαμήλιο ταξίδι με την σύζυγό μου στην Ρόδο, παρατηρήσαμε στο λιμάνι πολύ κόσμο, που πήγαινε στον Πανορμίτη της Σύμης. Μέσα σε αυτούς, είδαμε και μια γριούλα, που βαστούσε μια γλάστρα με βασιλικό.
Από περιέργεια την ρώτησα που την πήγαινε και μου είπε “Την έχω τάξιμο στον Αρχάγγελο Μιχαήλ, ότι ζητήσεις ο Πανορμίτης θα στο δώσει”. ‘Ετσι λοιπόν, επικαλέστηκα την Χάρη Του και είπα “Σώσε τον Αρχάγγελε Μιχαήλ και εγώ θα σου φέρω μια λαμπάδα αγορασμένη από την Τρίπολη, όσο και το ύψος του”.
Ο Γιάννης ήταν σε κώμα εικοσιδύο μέρες, χωρίς να παρουσιάζει καμία βελτίωση. Οι γιατροί είπαν ότι τελειώνει και πήγε η μητέρα του να του κλείσει τα μάτια. Ειδοποιηθήκαμε και μεις από την οικογένειά του και επίσης ειδοποίησαν και το γραφείο τελετών.
Όλη νύχτα προσευχόμουν στον Αρχάγγελο για να τον σώσει. Το επόμενο πρωί, έκπληκτοι όλοι αντιλήφθηκαν ότι ο Γιάννης άρχισε να συνέρχεται. Κάλεσαν μάλιστα και τον αρχίατρο της στρατιωτικής πτέρυγας, για να δει το θαύμα. Εκείνος έστειλε το νοσοκόμο για να φέρει το ειδικό μηχάνημα που τραβά τα φλέμματα. Όταν ελευθέρωσαν την αναπνευστική οδό, ο Γιάννης άνοιξε τα μάτια. Την άλλη μέρα το πρωί, τον μετέφεραν με ασθενοφόρο στην Αθήνα στο νοσοκομείο “Άγιος Σάββας”, όπου χρειάστηκε έξι ολόκληρους μήνες νοσηλείας για να γίνει εντελώς καλά.
Πέρασε ένα διάστημα και θυμήθηκα ότι έπρεπε να εκπληρώσω το τάξιμό μου στον Πανορμίτη. Η ευκαιρία μου δόθηκε τον δεκαπενταύγουστο επιστρέφοντας από την Μονή της Παναγίας της Νεστάνης, λίγο έξω από την Τρίπολη. Φεύγοντας την επόμενη ημέρα για το Άργος, επισκέφθηκα την μητέρα μου στην Τρίπολη και της είπα: “Ας πάρουμε την λαμπάδα που έχω τάξει στον Πανορμίτη, μήπως και μας αξιώσει να πάμε φέτος στη Χάρη Του”. Πήγαμε λοιπόν σε ένα κηροπλαστείο εκεί κοντά και ζήτησα μια λαμπάδα. Την παίρνω αμήχανα και προσπαθώ να υπολογίσω το ύψος που έπρεπε να ‘χει. Την ώρα ακριβώς εκείνη, με χτυπά κάποιος ελαφρά στην πλάτη. Γυρίζω και τί να δω; Βλέπω τον Γιάννη. Η δύναμις του Αρχαγγέλου, τον έστειλε εκεί για να μετρήσω την λαμπάδα στο δικό του ύψος!!!
Τελικά με αξίωσε και πήγα στην Μονή Του στη Σύμη εκείνη τη χρονιά, την ημέρα της Εορτής Του και εκπλήρωσα το τάμα μου. Ο Γιάννης στην συνέχεια παντρεύτηκε, απέκτησε δύο παιδιά και ζει μέχρι σήμερα στην Τρίπολη. Από τότε τον ονομάζουν Λάζαρο της Τρίπολης.
ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ
thavmatapanormiti.blogspot.gr/

Τί έλεγε ο Θουκυδίδης για περιόδους κρίσης όπως η σημερινή - Eπίκαιρο

http://eleftheroiellines.blogspot.gr/2014/10/e.html

Κάντε τον κόπο να διαβάσατε το παρακάτω απόσπασμα του Θουκυδίδη και δείτε πόσο αναλυτικοί και σκεπτόμενοι ήταν οι άνθρωποι.

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ
Βιβλίο 3. Κεφάλαιο 82
Για όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν…

1. Σ’ αυτές τις ακρότητες έφτασε ο εμφύλιος πόλεμος και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν ο πρώτος που έγινε. Αργότερα μπορεί να πη κανείς ότι ολόκληρος ο Ελληνισμός συνταράχτηκε, γιατί παντού σημειώθηκαν εμφύλιοι σπαραγμοί. Οι δημοκρατικοί καλούσαν τους Αθηναίους να τους βοηθήσουν και οι ολιγαρχικοί τους Λακεδαιμόνιους. όσο διαρκούσε η ειρήνη δεν είχαν ούτε πρόφαση, αλλά ούτε και την διάθεση να τους καλέσουν για βοήθεια. Με τον πόλεμο, όμως καθεμιά από τις αντίπαλες πολιτικές παρατάξεις μπορούσε εύκολα να βρη ευκαιρία να προκαλέση εξωτερική επέμβαση για να καταστρέψη τους αντιπάλους της και να ενισχυθή η ίδια για ν’ ανατρέψη το πολίτευμα.

2. Οι εμφύλιες συγκρούσεις έφεραν μεγάλες κι αμέτρητες συμφορές στις πολιτείες, συμφορές που γίνονται και θα γίνωνται πάντα όσο δεν αλλάζει η φύση του ανθρώπου, συμφορές που μπορεί να είναι βαρύτερες ή ελαφρότερες κι έχουν διαφορετική μορφή ανάλογα με τις περιστάσεις. Σε καιρό ειρήνης και όταν ευημερή ο κόσμος και οι πολιτείες, οι άνθρωποι είναι ήρεμοι γιατί δεν τους πιέζουν ανάγκες φοβερές. Αλλ’ όταν έρθη ο πόλεμος που φέρνει στους ανθρώπους την καθημερινή στέρηση, γίνεται δάσκαλος της βίας κι ερεθίζει τα πνεύματα του πλήθους σύμφωνα με τις καταστάσεις που δημιουργεί.

3. Ο εμφύλιος πόλεμος, λοιπόν, μεταδόθηκε από πολιτεία σε πολιτεία. Κι όσες πολιτείες έμειναν τελευταίες, έχοντας μάθει τι είχε γίνει αλλού, προσπαθούσαν να υπερβάλουν σ’ επινοητικότητα, σε ύπουλα μέσα και σε ανήκουστες εκδικήσεις.

4. Για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους άλλαζαν ακόμα και την σημασία των λέξεων. Η παράλογη τόλμη θεωρήθηκε ανδρεία και αφοσίωση στο κόμμα, η προσωπική διστακτικότητα θεωρήθηκε δειλία που κρύβεται πίσω από εύλογες προφάσεις και η σωφροσύνη προσωπίδα της ανανδρείας. Η παραφορά θεωρήθηκε ανδρική αρετή, ενώ η τάση να εξετάζωνται προσεκτικά όλες οι όψεις ενός ζητήματος θεωρήθηκε πρόφαση για υπεκφυγή.

5. Όποιος ήταν έξαλλος γινόταν ξακουστός, ενώ όποιος έφερνε αντιρρήσεις γινόταν ύποπτος. Όποιον επινοούσε κανένα τέχνασμα και πετύχαινε, τον θεωρούσαν σπουδαίο, κι όταν υποψιαζόταν σύγκαιρα και φανέρωνε τα σχέδια του αντιπάλου, τον θεωρούσαν ακόμα πιο σπουδαίο. Ενώ όποιος ήταν αρκετά προνοητικός, ώστε να μην χρειαστούν τέτοια μέσα, θεωρούσαν ότι διαλύει το κόμμα και ότι είναι τρομοκρατημένος από την αντίπαλη παράταξη. Με μια λέξη, όποιος πρόφταινε να κάνη κακό πριν από τον άλλον, ήταν άξιος επαίνου, καθώς κι εκείνος που παρακινούσε στο κακό όποιον δεν είχε σκεφτεί να το κάνη.

6. Αλλά και η συγγένεια θεωρήθηκε χαλαρότερος δεσμός από την κομματική αλληλεγγύη, γιατί οι ομοϊδεάτες ήσαν έτοιμοι να επιχειρήσουν οτιδήποτε, χωρίς δισταγμό, και τούτο επειδή τα κόμματα δεν σχηματίστηκαν για να επιδιώξουν κοινή ωφέλεια με νόμιμα μέσα, αλλά, αντίθετα, για να ικανοποιήσουν την πλεονεξία τους παρανομώντας. Και η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους τους στους θεούς.

7. Τις εύλογες προτάσεις των αντιπάλων τις δέχονταν με υστεροβουλία και όχι με ειλικρίνεια για να φυλαχτούν από ένα κακό αν οι άλλοι ήταν πιο δυνατοί. Και προτιμούσαν να εκδικηθούν για κάποιο κακό αντί να προσπαθήσουν να μην το πάθουν. Όταν έκαναν όρκους για κάποια συμφιλίωση, τους κρατούσαν τόσο μόνο όσο δεν είχαν την δύναμη να τους καταπατήσουν, μη έχοντας να περιμένουν βοήθεια από αλλού. Αλλά μόλις παρουσιαζόταν ευκαιρία, εκείνοι που πρώτοι είχαν ξαναβρεί το θάρρος τους, αν έβλεπαν ότι οι αντίπαλοί τους ήσαν αφύλαχτοι, τους χτυπούσαν κι ένοιωθαν μεγαλύτερη χαρά να τους βλάψουν εξαπατώντας τους, παρά χτυπώντας τους ανοιχτά. Θεωρούσαν ότι ο τρόπος αυτός όχι μόνο είναι πιο ασφαλής αλλά και βραβείο σε αγώνα δόλου. Γενικά είναι ευκολώτερο να φαίνονται επιδέξιοι οι κακούργοι, παρά να θεωρούνται τίμιοι όσοι δεν είναι δόλιοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν το κακό και να θεωρούνται έξυπνοι, παρά να είναι καλοί και να τους λένε κουτούς.

8. Αιτία όλων αυτών είναι η φιλαρχία που έχει ρίζα την πλεονεξία και την φιλοδοξία που έσπρωχναν τις φατρίες ν’ αγωνίζωνται με λύσσα. Οι αρχηγοί των κομμάτων, στις διάφορες πολιτείες, πρόβαλλαν ωραία συνθήματα. Ισότητα των πολιτών από την μια μεριά, σωφροσύνη της αριστοκρατικής διοίκησης από την άλλη. Προσποιούνταν έτσι ότι υπηρετούν την πολιτεία, ενώ πραγματικά ήθελαν να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και αγωνίζονταν με κάθε τρόπο να νικήσουν τους αντιπάλους τους. Τούτο τους οδηγούσε να κάνουν τα φοβερώτερα πράγματα επιδιώκοντας να εκδικηθούν τους αντιπάλους τους, όχι ως το σημείο που επιτρέπει η δικαιοσύνη ή το συμφέρον της πολιτείας, αλλά κάνοντας τις αγριότερες πράξεις, με μοναδικό κριτήριο την ικανοποίηση του κόμματός τους. Καταδίκαζαν άνομα τους αντιπάλους τους ή άρπαζαν βίαια την εξουσία, έτοιμοι να κορέσουν το μίσος τους. Καμιά από τις δύο παρατάξεις δεν είχε κανέναν ηθικό φραγμό κι εκτιμούσε περισσότερο όσους κατόρθωναν να κρύβουν κάτω από ωραία λόγια φοβερές πράξεις. Όσοι πολίτες ήταν μετριοπαθείς θανατώνονταν από την μια ή την άλλη παράταξη, είτε επειδή είχαν αρνηθή να πάρουν μέρος στον αγώνα είτε επειδή η ιδέα και μόνο ότι θα μπορούσαν να επιζήσουν προκαλούσε εναντίον τους τον φθόνο.

(Μετάφραση: Άγγελος Βλάχος) filologos10
 

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου