Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ.

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/07/blog-post_3553.html

῾Ο Γέροντας ἀξημέρωτα ἀκόμη ἄνοιξε τήν πόρτα τοῦ καθολικοῦ. Τό σκοτάδι ἦταν ἀκόμη πηχτό, ἀλλά αὐτό δέν τόν ἐμπόδισε νά προχωρήσει καί νά φτάσει στό ἅγιο βῆμα. ῎Ηξερε κάθε πατημασιά, κάθε κρυφή γωνιά τοῦ μικροῦ μοναστηριοῦ του...

Χρόνια βρισκόταν καί ὑπηρετοῦσε στό μικρό καί ταπεινό μοναστηράκι τῶν ἁγίων ᾽Αναργύρων, πού ἀπεῖχε λίγη ὥρα ἀπό τό σκαρφαλωμένο πάνω στό βουνό χωριό τῆς περιοχῆς. Λιγοστοί οἱ κάτοικοί του, εὐλαβεῖς καί πιστοί ὅμως στήν πίστη τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι δέν δίσταζαν μέ κάθε καιρό νά ἀνεβαίνουν στούς ἁγίους καί νά λειτουργοῦνται ἀπό τόν ἀγαπημένο τους Γέροντα. Θεωροῦσαν μεγάλη εὐλογία τό γεγονός ὅτι παρ᾽ ὅλην τήν ἐγκατάλειψή τους ἀπό τήν Πολιτεία εἶχαν τό μοναστήρι καί τόν Γέροντα, ἔστω καί μόνο του.

"῾Ο Θεός καί οἱ ἅγιοι ἀνάργυροι Κοσμᾶς καί Δαμιανός τουλάχιστον δέν μᾶς ἔχουν ἀφήσει ποτέ ἀβοήθητους", ἔλεγαν καί ξανάλεγαν μέ εὐγνωμοσύνη.
"Σ᾽ ἐμᾶς δέν ἰσχύει αὐτό πού λένε: ἀπ᾽ τόν Θεό κι ἀπ᾽ τούς ἀνθρώπους ξεγραμμένοι. ᾽Απ᾽ τούς ἀνθρώπους, ναί! ῎Οχι ὅμως ἀπό τόν Θεό!"

Γι᾽ αὐτό καί εἶχαν κανονίσει ἐκ περιτροπῆς νά ἀνεβαίνουν καί νά βοηθοῦν τόν Γέροντα στήν καθαριότητα τοῦ χώρου, ἐνῶ ὁ κυρ-Κωστῆς, πού διατηροῦσε ἕνα μικρό καφενέ ἀπό παλιά στό χωριό κι εἶχε μάθει ἀπό τόν παπποῦ του μερικά ψαλτικά, ἐκτελοῦσε χρέη νεωκόρου καί ψάλτη. Μπορεῖ νά μήν ἤξερε τά σημαδάκια τῶν βιβλίων τῆς ψαλτικῆς, ἀλλά τά κατάφερνε μιά χαρά στίς διάφορες ἀκολουθίες, τούς ἑσπερινούς καί τίς θεῖες λειτουργίες.

Πολλές φορές βέβαια εἶχε παραξενευτεῖ ἀπό τήν στάση τοῦ Γέροντα. Σάν νά ἀφαιρεῖτο κάποιες στιγμές τήν ὥρα τῆς Λειτουργίας, σάν νά μιλοῦσε ἄλλοτε μέ κάποιους, τότε πού ἑτοίμαζε τήν προσκομιδή.

"Γέροντα, τί λές; Μέ ποιούς μιλᾶς;", εἶχε τολμήσει κάποια φορά νά τόν ρωτήσει.
"Μά, μέ τούς ἀγγέλους, παιδί μου", τοῦ ᾽χε ἀπαντήσει ὁ ἁπλοϊκός Γέροντας, σάν νά τοῦ ἔλεγε τό πιό φυσικό πράγμα τοῦ κόσμου.
"Εἶναι δυνατόν νά λειτουργοῦμε τόν Κύριο, νά ἔρχεται ὁ ῎Ιδιος καί νά μᾶς δίνει τό σῶμα καί τό ἅγιο αἷμα Του, καί νά μή συνοδεύεται ἀπό τούς ἁγίους ὑπηρέτες Του, τούς ἀγγέλους καί ὅλους τούς ἁγίους; Δέν λέμε στήν Λειτουργία ὅτι παρευρίσκονται χιλιάδες ἄγγελοι καί ἀρχάγγελοι, δυνάμεις, ἐξουσίες, πολυόμματα, πτερωτά; ῎Ε, μ᾽ αὐτούς μιλάω".

῾Ο κυρ-Κωστῆς κρατοῦσε μία ῾πισινή᾽ στά λόγια αὐτά τοῦ καλόγερου. Μπορεῖ νά ἦταν πιστός ἄνθρωπος, ἀλλά δέν ἦταν ἐντελῶς πρόθυμος νά ἀκολουθήσει τήν λογική τοῦ καλοῦ Γέροντα, ὁ ὁποῖος στό κάτω-κάτω δέν διακρινόταν καί γιά τήν μόρφωσή του.

῎Ηξερε ὅτι ἀπό μικρό παιδί ὁ Γέροντας εἶχε ἀφιερωθεῖ στόν Θεό, ἀλλά γράμματα ἰδιαίτερα δέν εἶχε μάθει. Κι ἀπ᾽ ὅ,τι εἶχε ἀκουστεῖ τά ἐκκλησιαστικά γράμματα τά εἶχε μάθει ἀπό ἀνθρώπους ἀμφίβολης χριστιανικῆς πίστης. Κάποιοι λέγανε ὅτι αἱρετικοί τόν δίδαξαν τά τῆς Θείας Λειτουργίας. ᾽Αλλά κι ὁ κυρ-Κωστῆς ὀλιγογράμματος ὅπως ἦταν δέν μποροῦσε νά καταλάβει ἀκριβῶς ποιά ἦταν ἡ ἀλήθεια.

᾽Εκεῖνο πού γνώριζε ὅμως πολύ καλά καί χωρίς ἀμφιβολία, κι αὐτός καί ὅλοι στό χωριό, ἦταν ἡ ἁγία βιοτή τοῦ παπᾶ τους. ῎Α, ὅλα κι ὅλα, μπορεῖ ὁ Γέροντας νά μήν ἤξερε πολλά γράμματα, εἶχε ὅμως φόβο Θεοῦ καί μεγάλη εὐλάβεια γιά τήν πίστη. Τό ᾽βλεπες ὅταν λειτουργοῦσε, ὅταν προσευχόταν. Καί δέν μιλᾶμε γιά τίς ἐλεημοσύνες πού ἔκανε. ῾Ο ἴδιος ἔτρωγε ἐλάχιστα, ἤτανε ὀλιγαρκής σέ ὅλα του, κι ὅ,τι τοῦ ἔφερναν τό μοίραζε στούς ἀναγκεμένους χωρίς νά τό διατυμπανίζει. Δέν ἦταν λίγες οἱ φορές πού ἀπό τό πουθενά οἱ φτωχοί ἄνθρωποι ἔβρισκαν στήν πόρτα τους αὐτό πού τούς ἔλειπε, ἀλλά ξέρανε ὅτι αὐτό προερχόταν ἀπό τόν Γέροντά τους. Δέν ἦταν τυχαῖο λοιπόν ὅτι ὅλοι πιά τόν πίστευαν καί τόν εἶχαν γιά ἅγιο.
 
"᾽Αλλά νά βλέπει καί νά μιλάει μέ ἀγγέλους;", σιγομουρμούριζε ὁ κυρ-Κωστῆς. "Αὐτό μᾶλλον παραπάει...".

῾Ο Γέροντας ἄναψε τά καντήλια. ῎Εκανε πολλές στρωτές μετάνοιες, φίλησε τίς εἰκόνες, πῆρε καιρό. ῾Δόξα Σοι ὁ Θεός᾽, ῾Κύριε, ἐλέησον᾽, ψέλλιζε διαρκῶς.

Μέχρι νά ᾽ρθεῖ ὁ νεωκόρος φόρεσε τήν στολή του, λέγοντας τήν συγκεκριμένη εὐχή γιά κάθε ἄμφιο, καί ξεκίνησε τήν προσκομιδή γιά τήν λειτουργία τοῦ Σαββάτου. Κάθε Σάββατο καί Κυριακή ὅλον τόν χρόνο λειτουργοῦσε. Πέρα ἀπό τίς ἄλλες γιορτές. ῾Ο κόσμος, ὅσο μποροῦσε, ἀνταποκρινόταν. ῎Εβλεπε κι ἔνιωθε ὅτι στό μοναστηράκι αὐτό ἡ Θεία Λειτουργία ἦταν κάτι ἄλλο. Σάν νά κατέβαινε ὁ οὐρανός στήν γῆ.

"Εὐλογητός ὁ Θεός ἡμῶν πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων", πῆρε νά λέει ὁ Γέροντας κι ἄρχισε νά λέει ὅ,τι εἶχε μάθει γιά τήν ἀκολουθία τῆς Προσκομιδῆς.

Κοίταξε στό ἡμίφως τῶν κεριῶν δεξιά καί ἀριστερά του. "Δόξα Σοι ὁ Θεός", ψιθύρισε μέ εὐγνωμοσύνη. "῞Αγιοι ἄγγελοι, πρεσβεύσατε καί ὑπέρ ἐμοῦ τοῦ ἁμαρτωλοῦ", ἔκανε μία κίνηση προσκύνησης βλέποντας τούς ἁγίους ἀγγέλους, πού παρευρίσκονταν κάθε φορά πού ξεκινοῦσε τήν ἁγία τελετή, ἀλλά καί μετέπειτα στήν ὅλη ἀκολουθία.

Ξάφνου ἄκουσε βήματα καί κάτι σάν συζήτηση ἔξω ἀπό τό ἱερό πού τόν παραξένεψαν. "Γέροντα, τήν εὐχή σου. ῾Ο Κωστῆς εἶμαι, ἀλλά ὄχι μόνος", εἶπε ψιθυριστά ὁ νεωκόρος καί ψάλτης, ὁ ὁποῖος καί αὐτός εἶχε μάθει καί ἀκολουθοῦσε τό ὡράριο τοῦ Γέροντα. "῎Εχει ἔλθει κι ἕνας παπᾶς ξένος μαζί μέ κάποιους ἄλλους καί περιμένει ἔξω ἀπό τό ἱερό", συνέχισε, κατεβάζοντας ἀκόμη περισσότερο τόν τόνο τῆς φωνῆς του καί πλησιάζοντας τόν Γέροντα γιά νά φιλήσει τό χέρι του. "Νά τοῦ πῶ νά μπεῖ μέσα; Δέν μοιάζει χωριατόπαπας κι οὔτε τόν ἔχω ματαδεῖ. Ποιός ξέρει ἀπό ποιά πόλη ἦρθε καί πῶς ξέπεσε κατά δῶ;"
"Πές του, παιδί μου, νά περάσει. Οἱ ἱερεῖς στό ἅγιο βῆμα μπαίνουν καί προσκυνοῦν".

῾Ο παπᾶς ἦταν ἕνας νεαρός διάκος πού εἶχε ἔρθει μέ κάποιους προσκυνητές, γιατί εἶχε μάθει ὅτι ὑπάρχει αὐτό τό μοναστηράκι τῶν ἁγίων ᾽Αναργύρων, τό ὁποῖο σημειωτέον ἐκτός ἀπό τήν πνευματική του προσφορά εἶχε νά προσφέρει καί μία καταπληκτικοῦ κάλλους φυσική ὀμορφιά. Βρισκόταν ἀνάμεσα σέ λυγερόκορμα δέντρα, μέσα σέ πλούσια βλάστηση, πού τά πτηνά τοῦ οὐρανοῦ ἔβρισκαν καταφύγιο, δοξολογώντας τόν Θεό μέ τό ἀδιάκοπο τιτίβισμά τους. Θέλησαν λοιπόν νά προσκυνήσουν τούς ἁγίους καί νά ἀπολαύσουν τήν φύση τοῦ Θεοῦ, καί μέ τήν εὐκαιρία νά λειτουργηθοῦν, μιά καί ἦταν Σάββατο.

"Παιδί μου, νά μέ συμπαθᾶς", εἶπε ὁ Γέροντας στόν νεαρό διάκο. "Θά τά ποῦμε ἀργότερα, στό τέλος".

῾Ο Γέροντας συνέχισε τήν προσκομιδή μέχρι νά ἔλθει ἡ ὥρα νά βάλει ῾εὐλογητό᾽ γιά τόν ὄρθρο. ῾Ο διάκος στεκόταν πλάϊ του στό μικρό ἱερό καί παρακολουθοῦσε μέ προσοχή τήν ὅλη τελετή. ῾Η μορφή τοῦ Γέροντα τόν εἶχε ἐντυπωσιάσει. Τοῦ εἶχαν μιλήσει γιά τήν ἁγιότητά του, ἀλλά τό διεπίστωνε κι ὁ ἴδιος. Στό βλέμμα τοῦ ἁπλοῦ αὐτοῦ καλόγερου ἔβλεπε μιά ὑπερκοσμιότητα πού δέν εἶχε ξαναδεῖ σέ ἄλλους ἱερεῖς.

"Μά..., Γέροντα, συγγνώμη πού ἐπεμβαίνω, μέ ὅλο τό θάρρος...", διέκοψε τήν τελετή κάποια στιγμή μέ συστολή καί μεγάλη σεμνότητα ὁ διάκος. Εἶχε παλέψει νά μή μιλήσει, ἀλλά ἡ συνείδησή του τόν ἔκανε νά ξεπεράσει τόν δισταγμό του. "Δέν θά ἔλεγα τίποτε, ἀλλά αὐτά πού λέτε στήν προσκομιδή δέν εἶναι τῆς ὀρθόδοξης πίστης μας, ἀλλά κάποιας κακόδοξης. Δέν μπορῶ νά μήν σᾶς τό πῶ".

Σάν νά τοῦ κακοφάνηκε τοῦ Γέροντα ἡ ἐπέμβαση τοῦ διάκου. ῾Ο ἴδιος συνέχιζε νά βλέπει τούς ἀγγέλους, τούς ὁποίους προφανῶς δέν ἔβλεπε ὁ νεαρός κληρικός, γι᾽ αὐτό καί στηριγμένος στήν ὅρασή του καταφρόνησε τά λόγια τοῦ διάκου. ῎Εκανε πώς δέν τόν ἄκουσε καί συνέχισε τό ἔργο του.

῾Ο διάκος ὅμως ἐπέμενε. "᾽Εδῶ δέν εἶναι θέμα εὐγένειας", ἔλεγε ὁ λογισμός του, καί δικαίως. "᾽Εδῶ εἶναι θέμα ὀρθῆς πίστης. Καί μέ τήν πίστη δέν παίζει κανείς. ῾Ο Γέροντας εἶναι ἅγιος, ἀλλά σφάλλει".

"Σφάλλετε, Γέροντα, γιατί αὐτά πού λέτε ὡς εὐχές δέν τά παραδέχεται ἡ ᾽Εκκλησία μας".

Προβληματίστηκε ὁ Γέροντας ἀπό τήν ἐπιμονή τοῦ διάκου νά τόν ἐλέγχει. Στράφηκε καί πάλι πρός τούς ἀγγέλους.
"᾽Επειδή ὁ διάκονος αὐτά κι αὐτά μοῦ λέει, εἶναι σωστά τά λόγια του; ῎Εχει δίκιο ἤ ἄδικο;"
"Νά τά παραδεχτεῖς, Γέροντα", τοῦ εἶπαν οἱ ἄγγελοι, πάλι μέ φωνή πού μόνος αὐτός ἄκουγε. "῾Ο διάκος καλά σοῦ τά λέει".

᾽Απόρησε καί παραξενεύτηκε ὁ Γέροντας. "Καί τόσο καιρό, πού μέ βλέπετε νά τά λέω λάθος, γιατί δέν μοῦ εἴπατε τίποτε; Γιατί δέν μέ διορθώσατε ἐσεῖς;", φάνηκε ἐξουθενωμένος ὁ παπᾶς.

"Γιατί ὁ Θεός ἔτσι οἰκονόμησε τά πράγματα: ὁ ἄνθρωπος νά διορθώνεται ἀπό ἀνθρώπους. Γέροντα, μή ξεχνᾶς. ῾Ο Θεός μας γιά νά σώσει τούς ἀνθρώπους δέν ἔγινε ἄγγελος, δέν ἔγινε κάτι ἄλλο, ἀλλά ἔγινε κι ᾽Εκεῖνος ἄνθρωπος. Ἡ ἀπάντηση στήν ἐρώτησή σου εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ᾽Ιησοῦς Χριστός".

Φωτίστηκε ὁ νοῦς τοῦ ἁπλοϊκοῦ ἅγιου Γέροντα. Ταπεινά διόρθωσε ὅ,τι ἐσφαλμένο ἔκανε καί ἔλεγε, εὐχαρίστησε τόν Θεό καί τόν ἀδελφό.

Μά τό πολύ σημαντικότερο πού ἔμαθε ἦταν κάτι ἄλλο: κατάλαβε ὅτι ἡ παρουσία τοῦ κάθε συνανθρώπου του μπορεῖ νά εἶναι τό μήνυμα πού τοῦ στέλνει κάθε φορά ὁ Κύριος γιά τήν σωτηρία του. Ὁ ἅγιος Γέροντας ἄρχισε νά ῾βλέπει᾽ ὡς ἀγγέλους καί τούς ἴδιους τούς συνανθρώπους του.

(Πηγή: ῾Λειμωνάριον᾽ ᾽Ιωάννου Μόσχου)
http://pgdorbas.blogspot.gr

Σιατίστης Παύλος: ''Εδώ και χρόνια συντελείται μια συνειδητή προδοσία στην Θράκη''

http://www.antinews.gr/POLITIKE/siatistis-paulos-edo-kai-xronia-sunteleitai-mia-suneiditi-prodosia-stin-thraki/


Παρακολουθῶ ἀπό χρόνια τό ἔγκλημα τό ὁποῖον συντελεῖται εἰς βάρος τῆς Θράκης ὄχι ἀπό κάποιους ξένους, ἀλλά ἀπό τούς ἕλληνες βουλευτές τῆς περιοχῆς οἱ ὁποῖοι ἀνταλλάσουν τήν ἐκλογή τους μέ τήν ἐκχώρηση δικαιωμάτων καί τήν παράδοση ὅλου τοῦ Μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ εἰς τήν ἐξουσία τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου.
Του Σεβ. Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλου
Διάβασα μέ πολλή προσοχή τό κείμενο τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ἀλεξανδρουπόλεως κ. Ἀνθίμου σχετικά μέ τά ἀποτελέσματα τῶν ἐκλογῶν στήν Θράκη.
Τούς προβληματισμούς του καί τά ἀμείλικτα ἐρωτήματά του. Παρετήρησα καί ὅσα διαδραματίσθηκαν τήν περίοδο ἐκείνη.
Παρακολουθῶ ἀπό χρόνια τό ἔγκλημα τό ὁποῖον συντελεῖται εἰς βάρος τῆς Θράκης ὄχι ἀπό κάποιους ξένους, ἀλλά ἀπό τήν Ἑλληνική Πολιτεία καί πιό συγκεκριμένα ἀπό τούς ἕλληνες βουλευτές τῆς περιοχῆς οἱ ὁποῖοι ἀνταλλάσουν τήν ἐκλογή τους μέ τήν ἐκχώρηση δικαιωμάτων καί τήν παράδοση ὅλου τοῦ Μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ εἰς τήν ἐξουσία τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου.
Τό ἔγκλημα ὁλοκληρώθηκε μέ τήν ἀπόφαση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ νά ἀνακαλέσει τήν ὑπ’αὐτοῦ προταθεῖσα Ρομά Σαμπιχά ὡς ὑποψήφια εὐρωβουλευτή. Τολμῶ μετά τήν ἀπόφαση αὐτή νά πῶ ὅτι ὅλοι εἶναι ἴδιοι.
Προτάσσουν τό κομματικό τους συμφέρον μπροστά ἀπό τά συμφέροντα τῆς πατρίδος. Ἡ πράξη αὐτή ἀπέδειξε ὅτι ὁ πραγματικός ἄρχων τῆς Θράκης εἶναι ὁ Τοῦρκος Πρόξενος.
Κατανοῶ λοιπόν ἀπόλυτα τήν φράση πού Ἐπίσκοπος τῆς περιοχῆς εἶπε παλαιότερα στόν τότε Ὑπουργό Ἐξωτερικῶν.
Τοῦ εἶπε μέ παρρησία: «Μᾶς πουλήσατε κ. Ὑπουργέ!». Καί ἐκεῖνος ἀρκέσθηκε νά πεῖ: «σκληρός ὁ λόγος σας, Σεβασμιώτατε!» καί σταμάτησε ἐκεῖ. Ἄν ἤθελε νά συνεχίσει θά ἔπρεπε νά προσθέσει: «ἀλλά δυστυχῶς ἀληθινός».
Ἐδῶ καί χρόνια συντελεῖται μιά δυστυχῶς συνειδητή προδοσία. Ρομά καί Πομάκοι εἶναι μέν μουσουλμάνοι τό θρήσκευμα ἀλλά ὄχι Τοῦρκοι τό γένος.
Αὐτό τό γνωρίζουν καλά καί ἀντιδροῦν συνειδητά οἱ περισσότεροι στήν προσπάθεια τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου νά τούς ἐκτουρκίσει.
Νέος ἄνθρωπος, ἕνα ξανθό παλληκάρι εἰσέρχεται στό γραφεῖο ἑνός Μητροπολίτη τῆς Θράκης καί τόν ἐρωτᾶ: «Σᾶς μοιάζω γιά Τοῦρκος, Σεβασμιώτατε; Ἔκπληκτος τόν κοιτάζει ὁ Ἐπίσκοπος. Καί ἐκεῖνος συνεχίζει: «σᾶς μοιάζω γιά Τοῦρκος, Σεβασμιώτατε; Πομᾶκος εἶμαι! Γιατί μᾶς σπρώχνετε στήν ἀγκαλιά τῆς Τουρκίας;».
Αὐτή εἶναι ἡ συνείδηση, ἀλλά καί ἡ ἀληθινή ταυτότητα τῶν περισσοτέρων Πομάκων.
Τόν ἴδιο ἀγῶνα κάνουν καί πολλοί Ρομά ὅπως ἡ προαναφερθεῖσα Σαμπιχά. Ποιό εἶναι τό βασικό ἁμάρτημα της;
Ὅτι ἐπιθυμεῖ «τά παιδιά τους νά μαθαίνουν ἑλληνικά καί νά πηγαίνουν στά δημόσια Σχολεῖα».
Καί ἕνας ἀπό αὐτούς πού πολέμησαν τήν ὑποψηφιότητα της δήλωσε περήφανα «ὅτι ἡ μειονότητα εἶναι συμπαγής».
Οὐδέν ἀναληθέστερον τούτου. Οὐδέν ἀνθελληνικότερον τούτου. Ἀκόμη καί ἡ διαφορά τῶν ὀνομάτων τό δηλώνει.
Ὅλες οἱ μειονότητες πρέπει νά ζοῦν ἐλεύθερες καί ὄχι ἡ μία νά καταπιέζει τίς ἄλλες καί δή μέ τίς εὐλογίες τοῦ κράτους.
Ποιός λοιπόν τούς σπρώχνει στήν ἀγκαλιά τῆς Τουρκίας; Ἡ ἑλληνική Πολιτεία, οἱ βουλευτές τῆς περιοχῆς διαχρονικά. Οἱ τοπικοί ἄρχοντες.
Τούς σπρώχνουν μέ τήν περιφρόνηση καί τήν ἀδιαφορία πού ἡ ἑλληνική Πολιτεία δείχνει πρός αὐτούς.
Τό τουρκικό προξενεῖο παίζει τό παιχνίδι του. Ἡ Τουρκία εἶναι γιά Σᾶς ἡ καλή μάνα ὄχι ἡ κακιά Ἑλλάδα.
Τά εἶπαν πρόσφατα καί πάλι στίς ἐκλογές πού γεννήθηκε ἕνα μόρφωμα, ἕνα τέρας τό μουσουλμανικό κόμμα.
Ἄς καμαρώνουν οἱ «νονοί» του πού δέν εἶναι ἄλλοι ἀπό τά πολιτικά κόμματα τῆς Ἑλλάδος.
Οι Ρομά καί οἱ Πομάκοι ἄν τείνουν εὐήκοον οὗς στήν πραπαγάνδα τοῦ τουρκικοῦ προξενείου εἶναι γιατί ἡ ἑλληνική πολιτεία τούς πούλησε πάλιν καί πολλάκις.
Ἀδιαφόρησε γι’αὐτούς. Ἄν οἱ πληθυσμοί αὐτοί εἶχαν τήν βεβαιότητα ὅτι ἡ Ἑλλάδα εἶναι μάνα, τά πράγματα θά ἦταν πολύ διαφορετικά.
Ἡ πραγματικότητα εἶναι ὅτι ὁ μουσουλμανικός πληθυσμός τῆς Θράκης καί ἰδιαίτερα τῆς Κομοτηνῆς, ὅπου καί ἡ ἕδρα τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου, ζεῖ ὑπό καθεστώς φόβου ἐξ αἰτίας τῆς παρουσίας καί τῆς δραστηριότητος τοῦ Τούρκου Προξένου καί τῶν συνεργατῶν του.
Οἱ ὑποσχέσεις καί οἱ ἀπειλές διαδέχονται οἱ μέν τίς δέ σέ ἕνα ἀγῶνα ὑποταγῆς τοῦ μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ.
Οἱ μεγαλύτεροι ἐχθροί τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου εἶναι αὐτοί πού προσπαθοῦν νά ἐνημερώσουν τούς Πομάκους καί τούς Ρομά γιά τήν ἀληθινή ταυτότητα τους, εἴτε πρόκειται γιά Ρομά, εἴτε γιά Πομάκους, εἴτε γιά Ἕλληνες.
Αὐτό φάνηκε ἰδιαίτερα στήν ἐπιμονή καί τήν πίεση γιά τήν ἀπόσυρση τῆς Ρομά Σαμπιχά ὡς ὑποψηφίας Εὐρωβουλευτοῦ. Καί δυστυχῶς ὁ ΣΥΡΙΖΑ, θά τό πῶ καί πάλι ἔσκυψε τό κεφάλι.
Κάθε δικαιολογία γι’αὐτή τήν ἐνέργεια προσβάλλει τήν νοημοσύνη μας καί τήν ἀλήθεια.
Στόν διωγμό αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων οἱ καλύτεροι συνεργάτες τοῦ Προξενείου εἶναι οἱ Ἕλληνες πολιτικοί ὅλων τῶν βαθμίδων.
Ὁ διωγμός τῆς γνωστῆς δασκάλας Χρυσῆς Νικοπούλου εἶναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, ἀλλά ὄχι τό μοναδικό.
Ἕνας πόλεμος λάσπης γι’αὐτήν, γιά πανεπιστημιακούς καθηγητές πού δουλεύουν μέ ἐξαιρετικό τρόπο νά στηρίξουν τήν ἑλληνικότητα τῶν μουσουλμάνων Πομάκων καί Ρομά.
Ἀντίθετα τό Προξενεῖο ἦταν πολύ εὐχαριστημένο ἀπό κάποιες κυρίες πού τόλμησαν νά ἀπειλήσουν τούς ψυχωμένους λειτουργούς τῆς Παιδείας ὅτι θά τούς ἐξαφανίσουν ἀπό τήν Θράκη.
Κάποιος ἔγραψε, ὅτι μετά ἀπό τίς τελευταῖες ἐκλογές ἀνεξάρτητα μέ τὀ ποιός νομίζει ὅτι κέρδισε, αὐτή πού ἔχασε εἶναι ἡ Ἑλλάδα καί ἔχασε μιά περιοχή της, τήν Θράκη.
Κάποιοι θά τόν χαρακτηρίσουν ὑπερβολικό καί αὐτοί θά εἶναι οἱ πολιτικοί ὅλων τῶν βαθμίδων πού τά συμφέροντα τους συμπίπτουν μέ αὐτά τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου.
Ἄν ἡ Θράκη θά σωθεῖ, θά σωθεῖ ἀπό ἄλλους καί ὄχι ἀπό τούς πολιτικούς της καί πρό παντός θά σωθεῖ ἀπό τόν λαό της.
Εἶναι πολύ μεγάλη ἡ ὑπόθεση ἡ Θράκη γιά νά τήν χαρίσουμε σέ μερικούς ἐπαγγελματίες.
Ὅταν πρίν σαράντα περίπου χρόνια πῆγα στήν Θράκη προσκεκλημένος ἀπό τούς φοιτητές γιά νά μιλήσω στό ἀμφιθέτρο τοῦ Πολυτεχνείου, ἐπισκέφθηκα καθηκόντως τόν τότε Μητροπολίτη Ξάνθης Ἀντώνιο.
Σέ κάποια στιγμή τῆς συζήτησης μοῦ εἶπε: «ἐμεῖς παιδί μου, εἴμαστε μόνιμοι ἐδῶ, οἱ πολιτικοί ἔρχονται καί παρέρχονται. Ἐμᾶς οἱ ἄνθρωποι ἐμπιστεύονται καί μᾶς ἐνημερώνουν τί συμβαίνει».
Τότε μοῦ φάνηκε περίεργος ὁ λόγος του, σήμερα τόν κατανοῶ ἀπόλυτα.
Εἶναι εὐλογία Θεοῦ ὅτι σήμερα ἡ Θράκη διαθέτει καί νέους καί ἐξαιρετικούς Ἐπισκόπους πού ξέρουν καλά τά πραγματικά προβλήματα καί ἔχουν τό θάρρος νά μήν τά κρύβουν. Γιά σήμερα ἄς μείνω ἐδῶ.
http://www.romfea.gr

ΞΕΦΤΙΛΑ! Νάσος Θεοδωρίδης του ΣΥΡΙΖΑ: “Ζήτω η Κόστα Ρίκα! Φτύνω την Εθνική Ελλάδος!” ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΦΩΤΙΑ

http://www.makeleio.gr/?p=121136Screenshot_3

Πανηγυρίζει για την ήττα της Εθνική μας ο ανθέλληνας συριζαίος Θεοδωρίδης!
xephtila1
xephtila2
xephtila3

Τι να πεις…

Η ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΦΩΝΕΣ: H εν ψυχρώ εκτέλεση του Σταύρου Λυγερού από το Real Group



http://kourdistoportocali.com/post/36419/ligeros
 
Aπό τον Τόνυ Μοντάνα
Μιλάμε για εν ψυχρώ εκτέλεση του Σταύρου Λυγερού με φόντο μια χώρα που σε 6 μήνες από σήμερα θα είναι κρανίου τόπος.
Μιλάμε για εν ψυχρώ εκτέλεση ενός δημοσιογράφου ο οποίος μέσα σε σύντομο χρονικά διάστημα βλέπει βίαια την έξοδο από 3 δουλειές: Tην Καθημερινή, το STAR και το Real Group.
Μιλάμε για εν ψυχρώ εκτέλεση, μια και στην σύσκεψη της Παρασκευής για το κυριακάτικο φύλλο( στην οποία συμμετείχε ο Σταύρος Λυγερός), δεν έδειχναν να υπάρχουν σύννεφα ανάμεσα στον δημοσιογράφο και την ιδιοκτησία.
Γι΄ αυτό και σύμφωνα με πληροφορίες και ο ίδιος  δημοσιογράφος έπεσε από τα σύννεφα, όταν του ανακοινώθηκε ότι έληξε η συνεργασία με τον Ομιλο.
Από την ιδιοκτησία διαρρέουν πως η απόλυση έγινε για οικονομικούς λόγους αλλά όσοι γνωρίζουν το παρασκήνιο υποστηρίζουν πως η εφημερίδα δεν μπήκε καν στον κόπο να διαπραγματευθεί μείωση αποδοχών με τον δημοσιογράφο.
Πράγμα που σημαίνει πως η υπογραφή του Λυγερού ήταν πολύ βαριά και πολύ ενοχλητική για κάποιους στην Κολομβία των Βαλκανίων.
Η πλάκα είναι πως κανείς δεν πρόκειται να σταματήσει τις μέρες και τις νύχτες της Αποκάλυψης που πλησιάζουν.
Κανένα συμφέρον δεν θα εμποδίσει το ισοπέδωμα ενός αρρωστημένου συστήματος της μεταπολίτευσης στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το μηντιακό παρακράτος.
Το πιο δυσάρεστο στην περίπτωση του Λυγερού είναι ότι ο ισχυρός άνδρας της Real Nίκος Χατζηνικολάου δεν μπήκε καν στον κόπο να επικοινωνήσει με τον συνάδελφό του.
Το έκανε σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο αδελφός Χατζηνικολάου, ο οποίος επιχείρησε να δικαιολογήσει μια απόλυση ξαφνική και με μπόλικο παρασκήνιο...

Ένας Μοναχός, πολλές αμαρτίες, και ένας Άγιος

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/07/blog-post_2543.html
Μια από τις ωραιότερες ιστορίες του Λαυσαϊκού περιγράφει το βίο ενός μοναχού, που αφού εγκατέλειψε το μοναστήρι, δούλευε σαν φορτοεκφορτωτής στο λιμάνι της Αλεξάνδρειας. Και όπως από κάθε λιμάνι, ούτε απ’ αυτό έλειπαν οι πόρνες.
Ο «μοναχός» δούλευε όλη την ημέρα, και το βράδυ ξόδευε όλα όσα κέρδιζε, «αγοράζοντας» την συντροφιά μιας πόρνης για όλη τη νύχτα.

Ήταν η ντροπή των χριστιανών της πόλης, ήταν το σκάνδαλο της Εκκλησίας. Τα χρόνια πέρναγαν και παρά τις εκκλήσεις και τις συστάσεις, αυτός συνέχιζε την αμαρτωλή του ζωή.

Κάποτε, όπως σε όλους μας, ο θάνατος ήρθε σαν λύτρωση, σαν φάρμακο που θα τον έσωζε από τις αμαρτίες που δεν σταμάτησε να κάνει ακόμη και λίγο πριν πεθάνει. Και πώς να τον αφήσουν χωρίς ταφή για χριστιανό; Οι παπάδες της πόλης τον πήραν να τον κηδέψουν και μαζί του να θάψουν το σκάνδαλο. Το νέο μαθεύτηκε: Ο «γεροπόρνος» μοναχός πέθανε. Ποιος άραγε θα πήγαινε στην εκκλησία να τον αποχαιρετήσει;

Η εκκλησία στην κηδεία του γέμισε από γυναίκες της Αλεξάνδρειας, τίμιες γυναίκες, χριστιανές, που ήρθαν να τον αποχαιρετήσουν, μα όχι σαν έναν οποιοδήποτε νεκρό, σαν άγιο! Κάποιος γνώρισε σε κάποια από αυτές το πρόσωπο μιας πόρνης, που είχε καιρό να δει στο λιμάνι… δεν ήταν όμως, όπως την θυμόταν. Κάποιες άλλες, απλά τους θύμιζαν κάτι απόμακρο.

Τότε η πόλη έμαθε πως ο «γεροπόρνος» μοναχός ήταν ένας άγιος, που με τα λεφτά που κέρδιζε, εξαγόραζε μια νύχτα χωρίς αμαρτία, αγόραζε το «δικαίωμα» στο σώμα τους για να κερδίσει την ψυχή τους.

Τότε η πόλη έμαθε, ότι αυτός που νόμιζαν ότι είναι το «σκάνδαλο» ήταν η αγνότητα, η άδολη αγάπη, η αυταπάρνηση, ο άνθρωπος, ο λόγος του Θεού, η προσευχή και η θέωση. Γιατί ο άνθρωπος του Χριστού δεν κρίνεται στη διάρκεια της ζωής του, αλλά στο τέλος της. Γιατί ακόμη κι όταν ο ίδιος ζει «καθώς πρέπει», πρέπει να μαρτυρήσει, πρέπει να ζήσει την μαρτυρία και το μαρτύριο.

Τελικά ποιος είναι το σκάνδαλο, ο άλλος ή εμείς; Μήπως εγώ είμαι αυτός που θέτω στον άλλο το προσωπείο που μου ταιριάζει να τον βλέπω; Μήπως γιατί φοβάμαι μην αποκαλυφθεί το δικό μου προσωπείο;

Και τελικά τι κάνουμε με το σκάνδαλο, ποιος το κουβαλά, ποιος θα «σώσει» το σκάνδαλο; Το ερώτημα είναι ουσιαστικό, γιατί το σκάνδαλο του άλλου έχει μια θεμελιακή λειτουργία: Γεμίζει τα δικά μας κενά, τα κενά του εγωισμού μας. Είναι εύκολο να κατηγορήσουμε, είναι εύκολο να γκρεμίσουμε, αλλά είναι δύσκολο να πούμε τον καλό λόγο, να δουλέψουμε για το κοινό καλό!

Υιοθετούμε επιλογές απάνθρωπες καταρχήν για τον εαυτό μας, που οδηγούν στην κάθε μορφής κρίση, η οποία δεν είναι υπόθεση ιδεολογίας, θεωρίας ή δομών, είναι πρωτίστως το αποτέλεσμα της λειτουργίας χωρίς πραγματικό σκοπό, η είσοδος σε έναν μηχανισμό κατάρρευσης και φθοράς. Σήμερα ζούμε με μοναδική ένταση την ποιοτική απώλεια των εσωτερικών κριτήριων μιας κοινωνίας που δεν «κοινωνεί», αλλά μόνο «επικοινωνεί» τα αδιάλειπτα κενά της.

Η «πραγματική ζωή» δεν είναι η δική μας, αλλά του αλλού. Εντούτοις οφείλουμε να αναζητήσουμε την δική μας ζωή, γιατί στην τελική Κρίση το δικό μας βιβλίο, της ζωής μας, θα είναι αδειανό.

Πηγή: Ιωάννης Αντ. Παναγιωτόπουλος – Σύγχρονη Άποψη

Απίστευτες αποκαλύψεις για τα ... τσογλάν μπόις της Goldman Sachs

http://www.antinews.gr/OIKONOMIA/apisteutes-apokalupseis-gia-ta-tsoglan-mpois-tis-goldman-sachs/
Απίστευτες αποκαλύψεις για τα ... τσογλάν μπόις της Goldman Sachs, φέρνει στη δημοσιότητα το πρακτορείο Bloomberg. Σεξ, ψέματα και απίστευτη χλιδή από τα στελέχη μιας από τις μεγαλύτερες επενδυτικές τράπεζες επενδύσεων, με ενεργό ρόλο στα ελληνικά ζητήματα.
Κατηγορείται από δύο γυναίκες (πρώην υπάλληλοι της εταιρείας) ότι τα golden boys της, είχαν μετατρέψει την εταιρεία σε μια «λέσχη αγοριών». Ενδιαφέρονταν για τη χλιδάτη ζωή που περιελάμβανε ποτά, καταχρήσεις, ακριβά ταξίδια, «επισκέψεις» σε στριπ κλαμπ και εκτεταμένη σεξουαλική παρενόχληση στις γυναίκες υπαλλήλους.
Την καταγγελία κάνουν οι Κριστίνα Τσεν-Όστερ και η Σάνα Όρλιχ που «κυνηγούν» την εταιρεία από το 2010 και τώρα, προσθέτουν στη μήνυσή τους νέα συνταρακτικά στοιχεία, που θεωρούν πως θα «δέσουν» ακόμα περισσότερο την υπόθεση και θα φέρει σε δύσκολη θέση την Goldman Sachs.
Μάλιστα, σημειώνουν πως εκπροσωπούν και άλλες γυναίκες υπαλλήλους, αλλά και αντιπροέδρους της εταιρείας και προσθέτουν στον φάκελο της υπόθεσης δηλώσεις πρώην στελεχών που κατακεραυνώνουν τα golden boys. Αυτό που ζητούν από το δικαστήριο είναι αποζημίωση για τη βλάβη που υπέστησαν, το ύψος της οποίας θα καθοριστεί.
Είναι φανερό πως αν η δικαστής Αναλίζα Τόρες επιτρέψει στις δύο γυναίκες να κάνουν ομαδική μήνυση, ο κίνδυνος για την Goldman Sachs γίνεται αυτομάτως μεγαλύτερος.
Διακρίσεις υπήρχαν ακόμα και στους μισθούς ανάμεσα στις γυναίκες και τους άνδρες εντός της εταιρείας. Συγκεκριμένα οι γυναίκες αντιπρόεδροι λάμβαναν 21% μικρότερο μισθό σε σχέση με τους άντρες ομολόγους τους. Το ίδιο και στις κατώτερες υπαλληλικές κλίμακες (η διαφορά ήταν 8%), ενώ οι γυναίκες αντιπρόεδροι δύσκολα έβλεπαν ανοιχτή την πόρτα του διευθύνοντα συμβούλου στα κεντρικά της Νέας Υόρκης.
Από τη μεριά της η εταιρεία, δια του εκπροσώπου της, αρνείται τις κατηγορίες. «Όλο αυτό είναι μια φυσιολογική διαδικασία πριν από μια ομαδική μήνυση. Πάντως, η Ντενίς Σέλεϊ, πρώην αντιπρόεδρος της Goldman Sachs μέχρι το 2009, επιβεβαιώνει τα όσα αναφέρονται στη μήνυση των δύο γυναικών, λέγοντας πως οι άντρες χλεύαζαν τις γυναίκες, τους συμπεριφέρονταν με σκαιό τρόπο, τις φώναζαν «bimbo's» και «party girls».
Ποια είναι η Goldman Sachs
Η Goldman Sachs είναι μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο διεθνείς τράπεζες επενδύσεων τραπεζικών τίτλων, ομολόγων, κινητών αξιών, διαχείρισης επενδυτικών χαρτοφυλακίων ή άλλων περιουσιακών στοιχείων, οικονομικών συμβούλων και εκτιμητών εξαγορών - συγχωνεύσεων και μ΄ ένα πλήθος άλλων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Πελάτες της εταιρείας αυτής είναι κυρίως μεγάλες εταιρείες, κρατικές και ιδιωτικές, κυβερνήσεις χωρών αλλά και ιδιώτες. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο οικονομικό παράγοντα στο χώρο της οικονομικής διαχείρισης των ΗΠΑ.
Παρά ταύτα πολλοί σήμερα διεθνείς αναλυτές είναι εκείνοι που καταλογίζουν στην εταιρεία αυτή τις μεγαλύτερες ευθύνες για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, όπως είναι η Ελλάδα. Μεταξύ δε αυτών φέρεται και η Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς η οποία και έχει καταγγείλει την εταιρεία για τη λεγόμενη «φούσκα κατοικίας», ενώ Αμερικανοί δημοσιογράφοι την καταγγέλλουν για το «φιάσκο των τροφίμων» το 2008.
Η Goldman Sachs ιδρύθηκε το 1869 από δύο Γερμανούς μετανάστες, τον Μάρκο Γκόλντμαν και τον Σαμουήλ Zακς, εκ των επιθέτων των οποίων έλαβε το όνομα η εταιρεία η οποία και άρχισε με το πρωτοποριακό τότε αντικείμενο τραπεζικής εργασίας τη χρήση των εμπορικών χρεογράφων, αναδεικνύοντας τότε (1896) το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Σήμερα η εταιρία εδρεύει σε ουρανοξύστη της Δυτικής λεωφόρου του Μανχάταν της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε στο HOT DOC που κυκλοφορεί: Καλείται εισαγγελέας για το ψευδές πόθεν έσχες του υπουργού Δικαιοσύνης

http://www.koutipandoras.gr/article/117230/kaleitai-eisaggeleas-gia-pseydes-pothen-eshes-toy-ypoyrgoy-dikaiosynis
Σε μία σοβαρή αποκάλυψη για τον υπουργό Δικαιοσύνης και πρώην αεροπαγίτη Χαράλαμπο Αθανασίου προχωρά το HOT DOC που κυκλοφορεί, ύστερα από καταγγελία που έφτασε στην κατοχή του ερευνητικής ομάδας του περιοδικού, για ψευδή δήλωση πόθεν έσχες του υπουργού. Η ίδια καταγγελία έφτασε το 2008 στο υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά παραπέμφθηκε στα …συρτάρια… και έκλεισε δίχως έλεγχο.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης όπως προκύπτει από την έρευνα, έχει αποκρύψει από το πόθεν έσχες του, 282 τ.μ. διαμερίσματος, δηλώνοντας μόλις 350 τ.μ. Έχει οικοδομήσει την πυλωτή του σπιτιού του και μάλιστα την εποχή που δίκαζε πολίτες για πολεοδομικές παραβάσεις, ενώ στο όνομα των παιδιών του εμφανίζονται ακίνητα και περιουσιακά στοιχεία, εποχή που δεν είχαν εισοδήματα αφού ήταν …φοιτητές. Το σημαντικότερο είναι ότι οι καταγγελίες που έγιναν το 2008 και διαβιβάστηκαν στον Άρειο Πάγο, αρχειοθετήθηκαν παρανόμως.
Ο Χαράλαμπος Αθανασίου έχει ένα ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο έργο, κατά τη θητεία του στο υπουργείο Δικαιοσύνης με πλήθος τροπολογιών που έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον κύκλο των δικαστικών και πολιτικών, καθώς αυτές οι τροπολογίες φαίνεται να εξυπηρετούν σε πολλές εκ των περιπτώσεων τους εγκληματίες με τα «λευκά κολάρα»…
Ο κ. Αθανασίου είναι ο υπουργός, ο οποίος δεν διαβίβασε στη Βουλή τη δικογραφία που περιέγραφε χρηματισμό του υπουργού Γιάννη Μιχελάκη, την κράτησε επί μήνες στο συρτάρι του και την επέστρεψε στον Άρειο Πάγο, δήθεν για νομικό έλεγχο, όταν την υπόθεση αποκάλυψε το HOT DOC.
Αυτή την φορά όμως η κριτική στο πρόσωπο του κ. Αθανασίου ξεπερνά την αμφιλεγόμενη πολιτικονομοθετική του δραστηριότητα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι δικαστικοί τον καταγγέλλουν για παρεμβατισμό τόσο όσο όταν ήταν δικαστικός, όσο και ως πολιτικός.
hotdoc_56-cover_online.jpg

Η σαπουνόπερα με τον Μαραντζίδη

http://kourdistoportocali.com/post/36406/marantzidh

ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΛΑΔΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ

Aπό τον Γιάννη Μακρυγιάννη

Έχω δει όμως να παίζεται το ίδιο έργο με αφορμή τέτοια βλακώδη περιστατικά: να επιτίθενται όλοι στην αριστερά – μέχρι και ο δήθεν εναλλακτικός μεταμοντέρνος γεροντοέφηβος Μπουτάρης – μπερδεύοντας βούρτσες, μπούτια και ό,τι μπορεί ο καθένας.
Για παράδειγμα, στη ρητορική όσων έσπευσαν να… «συμπαρασταθούν» στον Μαραντζίδη η αριστερά ταυτίζεται με τον αριστερισμό και ο αντιεξουσιαστικός, αναρχικός χώρος πάει κοντά κοντά, αν δεν είναι ίδιος, με τον… ΣΥΡΙΖΑ.
Εδώ και πολλά χρόνια, αλλά ειδικά αυτόν τον καιρό φτιάχνονται πολλές καριέρες με άξονα την αντιαριστερή πολεμική. Φτάνει να πεις «πόσο γελοίοι είναι εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ», ή «δεν μπορεί ο Τσίπρας» και αμέσως γίνεσαι αγαπητός σε πολλούς κύκλους. Όχι κύκλους πλατειών, άλλους «κύκλους» καλούς, ευυπόληπτους και πάνω απ’  όλα ισχυρούς.
Ο Μαραντζίδης το έχει κάνει επάγγελμα το αντιαριστερό εδώ και καιρό. Το λέει «επιστήμη», το λέει «ιστορική έρευνα» θα σας γελάσω, αλλά πάντως του βγήκε σε καλό επαγγελματικά – έγινε και καθηγητής!!! - και κάνει μια χαρά σταδιοδρομία. Μέχρι και στο Ποτάμι έφτασε η χάρη του, καθώς τον πρόσεξε ο Σταύρος Θεοδωράκης και τον πήρε μαζί του – τα μυρίζει τα ταλέντα ο «δια βοής επικεφαλής».
Θα πει κάποιος «καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή» και δεν έχω παρά να συμφωνήσω – γιατί αλλιώς η «ιστορική έρευνα» θα με καταδικάσει σε αιώνια αποδοκιμασία, δεν είναι αστεία πράγματα αυτά.
Προφανώς το ξύλο δεν είναι λύση, όσο ανόητος πολιτικά, κοινωνικά και… επιστημονικά να είναι ο άλλος. Κακώς δηλαδή του δώσανε σημασία. Αλλά με την ευκαιρία να θυμίσουμε ποιος είναι ο κύριος.
Ο Μαραντζίδης λοιπόν δεν είναι τυχαίος. Έχει προσπαθήσει δεκαετίες τώρα να αναθεωρήσει όλη την ιστορική οπτική για την γερμανική κατοχή και την αντίσταση. Ήτοι να βγάλει λάδι τους γερμανοτσολιάδες και όσους συνεργάστηκαν με τους ναζιστές και έκαναν… αντίσταση στην Αντίσταση. Έγραφε προ καιρού:
«Ώριμη για διερεύνηση είναι πλέον και η ιδέα πως η συνεργασία με τον εχθρό δεν ήταν πραγματικά ελληνικό φαινόμενο, πως μόνο λίγοι ‘‘καιροσκόποι’’ έπαιρναν εντολές από τους Γερμανούς. Το όλο ζήτημα της ελληνικής συνεργασίας θα αποτελέσει αντικείμενο συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο καλοκαίρι. Είναι σαφές όμως ότι οι Έλληνες εργάστηκαν πλάι στους Γερμανούς για πολλούς λόγους: ένας είναι το κοινό αντικομμουνιστικό μένος, ένας άλλος ο φόβος των Βουλγάρων (στον Βορρά) και ένας τρίτος το μίσος και ο φόβος του EAM/ΕΛΑΣ».
Δηλαδή με άλλα λόγια, είχαν και τα δίκια τους όσοι μπήκαν σε τάγματα ασφαλείας, έγιναν μαυραγορίτες και κάνανε ό,τι κάνανε.
Δικαιολόγησε και όσους βρέθηκαν απέναντι στο ΕΑΜ?ΕΛΑΣ.
«Στον όρο άλλοι καπετάνιοι συμπεριλαμβάνονται όσοι κατά τα χρόνια της Κατοχής ηγούνται κάποιας μικρής ή μεγάλης ομάδας ένοπλων ανδρών και ήρθαν αντιμέτωποι με το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ με τη στάση και τη δράση τους. Κάτω από τον τίτλο του αντικομουνιστή ενόπλου παρουσιάζονται τρεις βασικές κατηγορίες καπεταναίων: α) αυτοί οι οποίοι συμμετείχαν σε αντιστασιακές οργανώσεις πολεμώντας μέχρι το τέλος της Κατοχής σε έναν διμέτωπο αγώνα ενάντια στους στρατούς κατοχής και από το 1943 ενάντια στο ΕΑΜ/ΕΛΑΣ  β) όσοι συνεργάσθηκαν αμέσως με τις δυνάμεις κατοχής συγκροτώντας ένοπλα σώματα, όπως ο Πούλος και γ) αυτοί που, ξεκινώντας να δημιουργήσουν αντιστασιακές ομάδες, οδηγήθηκαν μέσω της εμφύλιας σύγκρουσης του 1943-1944 σε σταδιακή συνεργασία με τους Γερμανούς, αναγορεύοντας σε σημαντικότερο παράγοντα τον κίνδυνο κυριαρχίας του ΕΑΜ και του ΚΚΕ στο μεταπολεμικό πολιτικό σκηνικό».
Μετά από αυτά το πονήματα του Μαραντζίδη δεν αντιλαμβάνονται ειλικρινά γιατί τόση φασαρία με λίγη κλωτσοπατινάδα. Όντως είναι κότες όσοι χρησιμοποιούν τη μυϊκή δύναμη, αλλά και πολύ φλώροι όσοι σκούζουν με το παραμικρό «με βαράνε, με βαράνε». Στον πανεπιστημιακό χώρο και μέσα σε μια νεολαία που βράζει από φύση και συνθήκες, ζουν στο κάτω κάτω. Δεν έγινε και τίποτα, ούτε σημαίνει κάτι φοβερό. Εδώ αθώωσε τους συνεργάτες των κατοχικών δυνάμεων, που όσο να ‘ναι ρίχναν κάτι περισσότερο από μερικές γροθιές, η αγριάδα σε μια καφετέρια τον πείραξε;
Πηγή

ΘΗΡΙΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ! Φωτό απο τους βομβαρδισμούς!

http://olympia.gr/2014/07/03/%CE%B8%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD/20140703-092552-33952216.jpg
ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΒΡΕΦΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΟΥ!

20140703-092642-34002632.jpg
20140703-092642-34002693.jpg
20140703-092642-34002803.jpg

Κατάλληλα τα ύδατα στο Μενίδι και μάλιστα αρκετά κάτω από τα επιτρεπτά όρια

http://e-maistros.gr/main/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%8D%CE%B4%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%AC%CE%BB%CE%B9/
Κατάλληλα τα ύδατα στο Μενίδι και μάλιστα αρκετά κάτω από τα επιτρεπτά όρια
Αλλαγή στα δεδομένα περί ακαταλληλότητας των υδάτων για την παραλία του Μενιδίου – αποτελέσματα δειγματοληψίας
Αποτελέσματα της τελευταίας δειγματοληψίας στην οποία προέβη ο Δήμος Αμφιλοχίας το πρωί της Δευτέρας, διέψευσαν την ανακοίνωση της Περιφερειακής Ενότητας Αι/νίας περί ακαταλληλότητας των υδάτων στο Μενίδι: «Απαγορεύεται η κολύμβηση σε όλο το μήκος της ακτής Μενιδίου ΤΚ Μενιδίου Δήμου Αμφιλοχίας», η οποία αναστάτωσε κατοίκους και ελεύθερους επαγγελματίες. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων που βγήκαν σήμερα το πρωί από το χημείο της Άρτας, πιστοποίησαν την καθαρότητα των υδάτων και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι η λήψη των προηγούμενων δειγμάτων πραγματοποιήθηκε σε περίοδο εργασιών αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού, χωρίς να γίνει, μετά το πέρας τους, δεύτερη δειγματοληψία. Φαίνεται ότι η Περιφέρεια, εσπευσμένα και απερίσκεπτα προχώρησε σε μια ανακοίνωση, η οποία θα στιγμάτιζε άδικα το γραφικό χωριό του Μενιδίου.
Ο Δήμος Αμφιλοχίας προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση για την καταλληλότητα κολύμβησης στην ακτή Μενιδίου:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ
Αμφιλοχία 03/07/2014
Ταχ. Δ/νση: Γ. ΣΤΡΑΤΟΥ 5
Τ.Κ. : 30500
Τηλ. : 2642360424
FAX : 2642360414
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΑΚΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μετά την απόφαση περί καθορισμού της καταλληλότητας των ακτών στην περιοχή του Νομού Αιτωλοακαρνανίας, ο δήμος Αμφιλοχίας προέβει τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014 σε τριπλή δειγματοληψία στην παραλία του Μενιδίου σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο.
Απέστειλε τα δείγματα για εξέταση σε πιστοποιημένο εργαστήριο στο οποίο στέλνει και το σύνολο των δειγμάτων πόσιμου νερού για εξέταση καταλληλότητας.
Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι τα παρακάτω και χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικής ποιότητας για κολύμβηση.
Κατόπιν τούτου ενημερώνουμε το κοινό ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα και ο κόσμος μπορεί να επισκέπτεται την παραλία Μενιδίου.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ : 30/06/2014
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ : 30/06/2014
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ : 01/07/2014
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 03/07/2014
ΕΙΔΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ :
ΝΕΡΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ :
Νο1-05ΙΑN
ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ
82430


Διαβάστε στα ανανεωμένα και αποκαλυπτικά «Επίκαιρα»: "Μικρή ΔΕΗ" ...και εγένετο σκότος!

Αποκλειστικές προ-δημοσιεύσεις
μόνο στα epikaira.gr

Διαβάστε ακόμη στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ:

"Μικρή ΔΕΗ"

...και εγένετο σκότος


- Κυβέρνηση

Στην πρέσα Σαμαράς-Βενιζέλος


- Κουρδικό

Η ανεξαρτησία μυρίζει πετρέλαιο


- Το Βερολίνο εξοπλίζει Μέση Ανατολή και Αφρική


- Πρώτη Νίκη

Άκυρο στην ιδιωτικοποίηση του νερού


- ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Ελληνικά βιβλία ανεκτίμητης αξίας έκλεψαν οι Γερμανοί


Άρθρα από Μιχάλη Ιγνατίου, Μενέλαο Γκίβαλο,

Γιώργο Δελαστίκ, Σταύρο Λυγερό, Γιάννη Τριάντη,

Περικλή Νεάρχου, Δημήτρη Κωνσταντακόπουλο,

Αριστομένη Συγγελάκη, Αντώνη Ζαΐρη,

Αναστάσιο Λαυρέντζο, Γεώργιο Σαββαΐδη


Περισσότερα θέματα και αποκαλύψεις στα Επίκαιρα
που κυκλοφορούν.


Και...

Για την καθημερινή σας, έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση,
εμπιστευτείτε τα
www.epikaira.gr

Ο ΣΥΡΙΖΑ, η Κομμουνιστική ηθική και η «Ζούγκλα»! (Πολίτη Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου)

Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)

-- Ο ΣΥΡΙΖΑ, η Κομμουνιστική ηθική και η «Ζούγκλα»!

Επειδή εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ, η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι … αριστεροί της μεταπολίτευσης και ιδεολόγοι των απάνεμων καιρών και της καριέρας, τους υπενθυμίζω ότι ο μαρξισμός και ο Ελληνικός κομμουνισμός διαχώριζαν από την αστική τάξη, πέραν των άλλων, και στο θέμα της ηθικής.
Μιας ηθικής, που όπως διατείνονταν, ήταν ανώτερη της αστικής ηθικής.
Αυτό ήταν ένα γεγονός το οποίο πολλοί Έλληνες κομμουνιστές και κομμουνίστριες είχαν κατακτήσει τόσο με την τρόπα της ζωής τους όσο και με το αίμα τους.
Εντελώς ενδεικτικά πληροφορώ τους νεοφώτιστους μαρξιστές ότι στα 1978, στο Παρίσι, με πρωτοβουλία του Κ.Κ.Γ. έγινε «Εβδομάδα μαρξιστικής σκέψης» με θέμα: «Ηθική και Κοινωνία» (εκδ. «Θεμέλιο», 1978) όπου δημοσιεύονται τα «Πρακτικά». Πρβλ και το σχετικό μου άρθρο: «Η ύπαρξη πολιτικής ηθικής στην πρακτική των Κομμάτων», στην εφ. «Η Καθημερινή», της 5-4-1985. 
Έρχομαι στο θέμα: Παρασκευή βράδυ της 25 Απριλίου παρακολουθώ την εκπομπή «Ζούγκλα» του γνωστού Μάκη, στο «ΖΟΟΜ».
Καλεσμένη και μια μεταπολιτευτική κομμουνίστρια και υποψήφια ευρωβουλευτής.
Ο Μάκης την ρωτά: «Γιατί εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρατε κανένα μέτρο εναντίον του βουλευτή σας Μητρόπουλου, γνωστού εργατολόγου που έχει καταδικαστεί από τον Άρειο Πάγο για κλοπή εκατομμυρίων ευρώ».
Η … αγωνίστρια ώσαν να έρχεται από τον Άρη άπαντα … αριστερά! «Δεν το ξέρω το θέμα. Πρώτη φορά το ακούω».
Μάκης: «Μα τι λέτε, τώρα πέντε εκπομπές έκανα γι’ αυτό το θέμα με προσκεκλημένους και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, που υποσχέθηκαν ότι θα δράσουν …».
Η … αριστερή επανέρχεται: «Δεν γνωρίζω το θέμα»!
Ερωτώνται στο ΣΥΡΙΖΑ: Γνωρίζουν αυτό τον πολιτικό αστέρα που μεσουράνησε με το κράτος του ΠΑΣΟΚ; Γιατί τον συγκαλύπτουν; Έτσι θ’ αλλάξουν τη σάπια Ελλάδα; Όσο για την … αγωνίστρια που δεν  γνωρίζει το θέμα για το οποίο βοά ο πολιτικός κόσμος – και όχι μόνο – ας αποσυρθεί στα λογιστικά της.


Αθήνα, 03/07/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)

Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.

Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Το Θαύμα της προσευχής των θλιμμένων και ταπεινών

http://www.agioritikovima.gr/thlogos/item/36665-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%AE%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B8%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD
Το Θαύμα της προσευχής των θλιμμένων και ταπεινών
 «Ο Κύριος, δεν ευαρεστείται με την προσευχή των υπερηφάνων. Όταν όμως θλίβεται η ψυχή του ταπεινού ανθρώπου, ο
Κύριος πάντα την εισακούει.


     Ένας γέρος ασκητής, που ζούσε στις πλαγιέςτου όρους Άθω, είδε ότι οι προσευχές των μοναχών ανέβαιναν στους ουρανούς? και
εγώ δεν εκπλήττομαι γι’ αυτό.
Ο ίδιος γέροντας, όταν ήταν μικρός και έβλεπε την στεναχώρια του πατέρα του για την ανομβρία που απειλούσε να καταστρέψει την
συγκομιδή, απομακρύνθηκε στο βάθος του κήπου και προσευχήθηκε:

    ‘‘Κύριε, Εσύ είσαι Ελεήμων, Εσύ μας δημιούργησες, Εσύ μας τρέφεις και μας ενδύεις όλους. Βλέπεις, Κύριε, πώς στενοχωριέται ο πατέρας μου για την ανομβρία. Ρίξε τώρα βροχή στην γη!’’.

     Και τα σύννεφα κάλυψαν τον ουρανό και κατέβηκε η βροχή και πότισε την γη.

     Ένας άλλος γέροντας που ζούσε κοντά στην θάλασσα, μου διηγήθηκε το εξής:

     ‘‘Ήταν μια νύχτα σκοτεινή… Ο αρσανάς, ήταν γεμάτος από ψαρόβαρκες. Ξέσπασε θύελλα και πολύ γρήγορα δυνάμωσε. Οι βάρκες, άρχισαν να χτυπούν η μία την άλλη. Οι άνθρωποι προσπαθούσαν να τις συγκρατήσουν, αλλ’ αυτό ήταν αδύνατον μέσα στην βροχή και την θύελλα. Επικρατούσε μεγάλη σύγχυση. Οι ψαράδες, φώναζαν με όλη τους την δύναμη και ήταν φοβερό να ακούς κραυγές φοβισμένων ανθρώπων! Λυπήθηκα τον λαό του Θεού και άρχισα να προσεύχομαι με δάκρυα:

     ‘Κύριε, κάνε την θύελλα να κοπάσει! Σταμάτησε τα κύματα! Λυπήσου τους πονεμένους ανθρώπους Σου και σώσε τους!’.

     Και σταμάτησε η θύελλα, γαλήνεψε η θάλασσα, και οι άνθρωποι, με ειρήνη πλέον, ευχαριστούσαν τον Θεό’’.

     Υπήρξε εποχή που νόμιζα ότι ο Κύριος κάνει θαύματα μόνο με τις προσευχές των αγίων. Τώρα όμως έμαθα ότι ο Κύριος θα κάνει
το θαύμα Του και στον αμαρτωλό, αμέσως μόλις ταπεινωθεί η ψυχή του. Γιατί, όταν ο άνθρωπος μάθει την ταπείνωση, τότε ο Κύριος εισακούει τις προσευχές του.

     Πολλοί λένε, από έλλειψη πείρας, ότι ‘‘ο τάδε άγιος έκανε θαύμα’’, αλλά εγώ έμαθα ότι το Άγιο Πνεύμα που ζει μέσα στον άνθρωπο κάνει τα θαύματα. Ο Κύριος ‘‘πάντας ?νθρώπους θέλει σωθ?ναι’’ (Α΄ Τιμ. β΄ 4) για να μένουν αιώνια μαζί Του. Γι’ αυτό και ακούει τις προσευχές του αμαρτωλού ανθρώπου και, αυτό, ή για το όφελος των άλλων ή για αυτού του ίδιου που προσεύχεται».

ΑΓΙΟΣ ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ Ο ΑΘΩΝΙΤΗΣ
(1866–1938)

[Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ (1896–1993): «Ο Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης», μέρος β΄, Λόγος κ΄ («Ασκητικές σκέψεις, συμβουλές και
παρατηρήσεις»), σελ. 583–584, 10η έκδοση, Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου, Έσσεξ Αγγλίας, 2003.]

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου