Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Διαβάστε στο Hot Doc που κυκλοφορεί: Αγνοείται δικογραφία – σοκ: «Ο Πάλλης χρημάτιζε τον Μιχελάκη»!

http://www.koutipandoras.gr/article/111301/agnoeitai-dikografia-sok-o-pallis-hrimatize-ton-mihelaki


Μια δικογραφία, περιπλανιέται εδώ και μήνες, χαμένη κάπου ανάμεσα στις δικαστικές Αρχές, το υπουργείο Δικαιοσύνης και τη Βουλή. Η δικογραφία αφορά τον σημερινό υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, ο οποίος εμφανίζεται να χρηματίζεται από τον προφυλακισμένο Αναστάσιο Πάλλη, προκειμένου να ασκήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο, δηλαδή να κάνει ερωτήσεις που βολεύουν τον Πάλλη, την περίοδο κατά την οποία ήταν βουλευτής.

Η δικογραφία σχηματίστηκε έπειτα από έρευνα των αρχών, οι οποίες κατάσχεσαν μεταξύ πολλών άλλων το ηλεκτρονικό αρχείο του Πάλλη, αλλά και δεκάδες φακέλους με έγγραφα, καθένας από τους οποίους είχε το όνομα κάποιου με τον οποίο ο Πάλλης δεν είχε απαραίτητα επαγγελματική σχέση. Μέσα σε αυτά τα χειρόγραφα αρχεία εμφανίζεται το όνομα του Γιάννη Μιχελάκη, αλλά και ονόματα άλλων πολιτικών και κυρίως υπουργών, ενώ περιγράφονται και ραντεβού του προφυλακισμένου επιχειρηματία με σημαίνοντα πρόσωπα και στελέχη του υπουργείου Οικονομικών και όχι μόνο…

Το διπλό σκάνδαλο που αποκαλύπτει το Hot Doc, αφορά τόσο τον χρηματισμό πολιτικού, όσο και το γεγονός της συγκάλυψης, αφού εδώ και τέσσερις μήνες η δικογραφία δεν έχει φτάσει στη Βουλή για να ζητηθεί η άρση της ασυλίας του Γιάννη Μιχελάκη.

Διαβάστε περισσότερα στο Hot Doc που κυκλοφορεί

Εύλογες δαπάνες διαβίωσης για 4μελή οικογένεια τα 1.347 ευρώ μηνιαίως


http://www.antinews.gr/OIKONOMIA/euloges-dapanes-diabiosis-gia-4meli-oikogeneia-ta-1-347-euro-miniaios/

Ανοίγει ο δρόμος για τη ρύθμιση χιλιάδων δανείων και λοιπών οικονομικών υποχρεώσεων των νοικοκυριών μετά τη θέσπιση των εύλογων δαπανών διαβίωσης μιας 4μελούς οικογένειας.
Ανοίγει ο δρόμος για τη ρύθμιση χιλιάδων δανείων και λοιπών οικονομικών υποχρεώσεων των νοικοκυριών μετά τη θέσπιση των εύλογων δαπανών διαβίωσης μιας 4μελούς οικογένειας. Συγκεκριμένα, όπως εισηγείται το υπουργείο Ανάπτυξης, το ποσό αυτό ανέρχεται σε 1.347 ευρώ το μήνα καθαρά και χωρίς δαπάνες για φόρους, ασφαλιστικές εισφορές, δόσεις δανείων ή ενοίκια. Ο κανόνας αυτός θα ισχύσει από το 2015 και θα αποτελέσει τη βάση ώστε οι τράπεζες να προχωρούν σε ρυθμίσεις κόκκινων δανείων, κι όχι μόνο.

Μετά από συνεδρίαση του Συμβουλίου στο οποίο συμμετείχαν εκτός της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης, ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας. ο υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης, καθώς και ο Διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος κ. Γιώργος Προβόπουλος κι ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών κ. Γιώργος Ζαννιάς - και προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος κύματος κόκκινων δανείων στο επόμενο διάστημα, διαμορφώθηκε το πλαίσιο των μηνιαίων «εύλογων δαπανών διαβίωσης» ανάλογα με την κατηγορία του δανειολήπτη, ενήλικας, ζευγάρι, ζευγάρι με ένα παιδί, ζευγάρι με 2, 3 ή 4 τέκνα, για ολοκληρωθεί το πλαίσιο διαπραγμάτευσης για τις ρυθμίσεις των επισφαλών δανείων . Σύμφωνα με τα όσα συμφωνήθηκαν το καθαρό ποσό μπορεί να φθάσει για μια οικογένεια με δύο ενήλικες και τέσσερα τέκνα είναι τα 2.280 ευρώ μηνιαίως.

Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά το μηνιαίο σύνολο των δαπανών αυτών θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς, ώστε να αξιολογείται η δυνατότητα κάθε οφειλέτη να εξυπηρετεί τις δανειακές του υποχρεώσεις, με βάση το εισόδημα του και αφού καλύψει τις ανάγκες διαβίωσής του. Επιδιώκεται δηλαδή η εξωδικαστική επίλυση των διαφορών μεταξύ δανειοληπτών και τραπεζών, και παρέχεται ένας «μπούσουλας» ώστε να οι δύο πλευρές να καταλήγουν σε κοινά αποδεκτές και βιώσιμες λύσεις ως προς την εξυπηρέτηση των δανείων.

Ο υπολογισμός των εύλογων δαπανών διαβίωσης έγινε από εμπειρογνώμονες του υπουργείου Ανάπτυξης και Οικονομικών.

Οι εύλογες δαπάνες διαβίωσης αναφέρονται στα έξοδα που κάνει ένα νοικοκυριό πέραν αυτών που απαιτούνται για την εξασφάλιση κατοικίας. Οι ομάδες των δαπανών είναι:

1η ομάδα: αφορά τις πιο βασικές δαπάνες για τη διαβίωση του νοικοκυριού, οι οποίες περιλαμβάνεται η διατροφή, η ένδυση και υπόδηση, τα λειτουργικά έξοδα κατοικίας, η μετακίνηση, η επισκευή και συντήρηση επίπλων και οικιακού εξοπλισμού, τα είδη οικιακής κατανάλωσης και ατομικής φροντίδας, η ενημέρωση και μόρφωση, οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και ταχυδρομείων, τα είδη και οι υπηρεσίες υγείας, οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, οι υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας και οι οικονομικές υπηρεσίες.

2η ομάδα: περιλαμβάνει επιπλέον δαπάνες εστίασης

3η ομάδα: περιλαμβάνει επιπλέον διαρκή αγαθά και συσκευές

4η ομάδα: περιλαμβάνει επιπλέον δαπάνες για κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και καπνού, αεροπορικές μετακινήσεις, τουριστικές υπηρεσίες και υπηρεσίες αναψυχής, πολιτισμού και αθλητισμού.

Έτσι οι «εύλογες δαπάνες διαβίωσης» για ένα άτομο ανέρχονται στα 537 ευρώ μηνιαίως, για ένα ζευγάρι στα 906 ευρώ, για έναν ενήλικα με ένα παιδί στα 758 ευρώ, για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα 1.1206 ευρώ και για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά ανέρχονται στα 1.347 ευρώ μηνιαίως.

Μ' αυτό τον «κατάλογο» οι τράπεζες θα προχωρούν σε διαπραγματεύσεις με τους έχοντες δάνεια που δυσκολεύονται να εξυπηρετήσουν.

Ο Ελληνικός λαός, υποδέχεται την Μέρκελ,... "πανέτοιμος"! (ΤΑ ΣΠΑΕΙ!)

http://attikanea.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7679.html


Πηγή

Eκθεση της αστυνομίας εν έτει 1894!!! (ΤΑ ΣΠΑΕΙ!)

from e-mailxwrofylakas.jpgσάρωση0099.jpg
 Όταν ακόμη οι εποχές δεν επέτρεπαν... << πολλά-πολλά >> δημόσια .
Τι θα έλεγε σήμερα ο καημένος άραγε;

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Η προσευχή μιας εγγονούλας...(μια συγκινητική, αληθινή ιστορία)

http://www.agioritikovima.gr/thavmata/item/30569-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%AE-%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82


Ήρθαν από το χωριό Ποτιδάνεια Δωρίδος αρχες Ιουλίου το φετεινό καλοκαίρι (2002). Η μητέρα, η γιαγιά, η εγγονούλα. Η γιαγιά και η εγγονούλα πανομοιότυπα! Συμπαθέστατες, με γαλάζια μάτια και οι δύο, αντιπρόσωποι δύο διαφορετικών γενεών. Η μητέρα είπε:

- Η γιαγιά μας το ότι ζει το οφείλει στην προσευχή της εγγονούλας της. Είχε βαρειά πνευμονία και ήταν στο νοσοκομείο. Εκεί έπαθε πνευμονικό οίδημα, οπότε τελείωσε. Η αδελφή μου με πήρε τηλέφωνο από το νοσοκομείο και μου είπε να ετοιμάσουμε το σπίτι για την κηδεία.


Η κόρη μου ήταν δίπλα στο τηλέφωνο. Όταν άκουσε το θάνατο της γιαγιάς, άρχισε να κλαίει και να φωνάζει: “Όχι, δεν θέλω να πεθάνει η γιαγιά μου! Βοήθα μας Παναγιά μου! Δος μου καλέ μαμά ένα προσευχητάρι να προσευχηθώ!” Με κλάματα έψαχνε τα βιβλία, αλλά δεν έβρισκε εκεί κοντά κανένα. Βρήκε μόνο το πρώτο βιβλίο Θαυμάτων της Παναγίας. Το άνοιξε και άρχισε να επαναλαμβάνει συνέχεια το απολυτίκιο της Παναγίας μπροστά στα εικονίσματα του σπιτιού! Ζητούσε το παιδί με μεγάλη πίστη και δάκρυα να του χαριστεί η αγαπημένη του γιαγιά. Εγώ παρακολουθούσα έκπληκτη, χωρίς να τολμώ να το διακόψω και να του πω πως στο τηλέφωνο μου είχαν πει ότι είχε πια τελειώσει.

Το τηλέφωνο όμως ξαναχτύπησε. Ήταν πάλι η αδελφή μου, η οποία φανερά συγκινημένη μου είπε:
-Ξέρεις η μητέρα συνήλθε, έδειξε σημάδια ζωής και την έβαλαν αμέσως στην εντατική μονάδα για παρακολούθηση!

Η πίστη του μικρού κοριτσιού νίκησε! Η Υπεραγία Θεοτόκος με τις πρεσβείες Της πήρε παράταση ζωής για την γιαγιά, η οποία παρούσα εδώ τα άκουγε αυτά συγκινημένη, με ένα γλυκύτατο βλέμμα και χαμόγελο.

Είχε δίκιο η εγγονούλα της να την αγαπά τόσο…..

Από το βιβλίο ”Παναγία Βαρνάκοβα: Θαύματα της Παναγίας”

Τα 20 Μοναστήρια και οι 12 Σκήτες του Αγίου Όρους (Βίντεο)

http://www.agioritikovima.gr/agio-oros-athos/moni-ibir%CE%BFn/item/30499-%CF%84%CE%B1-20-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-12-%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
Από Keliotis Giannis-youtube
 

Το Άγιο Όρος αποτελεί αυτοδιοίκητο τμήμα του Ελληνικού Κράτους, που βρίσκεται στη χερσόνησο του Άθω της Χαλκιδικής στη Μακεδονία.


Περιλαμβάνει είκοσι Ιερές Μονές και άλλα μοναστικά ιδρύματα και ανεπίσημα χαρακτηρίζεται ως "Αυτόνομη Μοναστική Πολιτεία". Αποτελεί το κέντρο του Ορθόδοξου χριστιανικού μοναχισμού με μνημεία μεγάλης εθνικής, ιστορικής, θρησκευτικής, γραμματειακής και πολιτισμικής αξίας σε παγκόσμια κλίμακα.


Από το 1988 συγκαταλέγεται στον κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ

1. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ
2. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ
3. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ
4. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΧΙΛΙΑΝΔΑΡΙΟΥ
5. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
6. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ
7. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ
8. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ
9. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
10. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ
11. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ
12. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΦΙΛΟΘΕΟΥ
13. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΙΜΩΝΟΣ ΠΕΤΡΑΣ
14. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
15. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ
16. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ
17. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
18. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
19. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ
20. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ

ΣΚΗΤΕΣ

ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (Ι.Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ (ΣΕΡΑΪ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (ΜΠΟΓΟΡΟΔΙΤΣΑ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ (ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΑ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΝΕΑ ΣΚΗΤΗ (ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ή ΛΑΚΚΟΣΚΗΤΗ (Ι.Μ. ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (Ι.Μ. ΙΒΗΡΩΝ)
ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (Ι.Μ. ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ)

Η εργασία στην Ορθόδοξη Χριστιανική παράδοση



http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/04/blog-post_1130.html


Κων/νος Παναγιώτης Κωστόπουλος - Συμβούλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών Κων/νος Παναγιώτης Κωστόπουλος


Η Ορθόδοξη Εκκλησία εδώ και πολλούς αιώνες έχει αναπτύξει μία πλήρη θεολογία για την αξία της εργασίας και τον ρόλο της για την πνευματική, συναισθηματική, σωματική και ψυχολογική υγεία και ισορροπία του ατόμου. Τιμά δε και εξυψώνει την εργασία, ανάγοντάς την σε κοινωνικό λειτούργημα.



Η εργασία παραδοσιακά κατέχει κεντρική θέση στην ιεραρχία των οικονομικών και κοινωνικών αξιών ως μέσο απόκτησης αγαθών, αλλά και ως μέσο αξιοποίησης των ατόμων στην παραγωγική διαδικασία, ενώ επιπλέον συμβάλλει στην κοινωνική ένταξη και την καταξίωση αυτών και στην δημιουργία κλίματος ψυχολογικής ηρεμίας, αξιοπρέπειας και ασφάλειας, που συντελεί στον καθορισμό της ταυτότητας του κάθε ατόμου. Σε μία οικονομία μισθοσυντήρητων, όπως η ελληνική, το δικαίωμα της απολαβής των κοινωνικών και οικονομικών αγαθών συνδέεται με την παροχή εργασίας.
Η αμειβόμενη εργασία αποτελεί έναν άξονα γύρω από τον οποίο οργανώνεται ο τρόπος ζωής του εργαζομένου. Η Jahoda διατείνεται ότι η εργασία χρησιμεύει ως δεσμός μεταξύ του ανθρώπου και της κοινωνικής πραγματικότητας: «Κάτω από τις παρούσες συνθήκες, η πλειοψηφία των ανθρώπων επωφελείται από την εργασιακή σχέση στους εξής πέντε τομείς: στην οργάνωση του χρόνου, στις κοινωνικές επαφές, στην συμμετοχή σε κοινωνικούς σκοπούς, στην ανάπτυξη προσωπικού κύρους και ταυτότητας, όπως επίσης και σε ψυχαγωγικές και κοινωνικές δραστηριότητες» (Liebow E., 1976).

Με άλλα λόγια, η δουλειά μας προσφέρει πολύ περισσότερα από τον μισθό μας και διασφαλίζουμε το δικαίωμα για σύνταξη, διακοπές, υγειονομική ασφάλιση και την αναγνώριση ότι είμαστε παραγωγικά μέλη της κοινωνίας. Επιπλέον η εργασία μας καθορίζει σε μεγάλο βαθμό με ποιούς τρόπους και σε ποιές ομάδες ανήκουμε η δεν ανήκουμε μέσα στην ευρύτερη κοινωνία, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό σε τι τύπο σπιτιού ζούμε, ποιοί είναι οι φίλοι μας, σε ποιό σχολείο θα φοιτήσουν και τι εκπαίδευση θα πάρουν τα παιδιά μας (Σταθόπουλος Π., 1987).
Πέραν όμως από τους σύγχρονους μελετητές, η Ορθόδοξη Εκκλησία εδώ και πολλούς αιώνες έχει αναπτύξει μία πλήρη θεολογία για την αξία της εργασίας και τον ρόλο της για την πνευματική, συναισθηματική, σωματική και ψυχολογική υγεία και ισορροπία του ατόμου. Στην συνέχεια θα αναφέρουμε μερικές μόνο από τις πτυχές του τόσο σημαντικού αυτού θέματος, έτσι όπως αυτό καθορίζεται μέσα από αγιογραφικά χωρία, αλλά και πατερικά κείμενα, τα οποία βρίθουν σχετικών αναφορών και θεολογικής τεκμηρίωσης.

Η αντίληψη της εργασίας στην Παλαιά Διαθήκη
Στην Παλαιά Διαθήκη έχουμε αναφορές στην αξία της εργασίας από τα πρώτα ακόμη κεφάλαια. Παρακολουθούμε τον Θεό να καθαγιάζει την εργασία μέσα από την Δημιουργία του κόσμου.
Στο Α’ κεφάλαιο της «Γενέσεως» ο Θεός εμφανίζεται ως καλλιτέχνης εργάτης, να έχει μοχθήσει για να δημιουργήσει τον κόσμο. Έτσι στο τέλος, αφού αξιολόγησε τα δημιουργήματά Του, ικανοποιημένος, αναπαύτηκε την έβδομη μέρα.
Επίσης, στον στίχο 28 του Α’ κεφαλαίου της «Γενέσεως», ο Θεός δίνει εντολή να κατακυριεύσει ο άνθρωπος την Γη, εργαζόμενος και δημιουργώντας πολιτισμό. Ο άνθρωπος γίνεται συλλειτουργός της Δημιουργίας και συνεχιστής του έργου του Θεού.
Στο Β’ κεφάλαιο της «Γενέσεως», στον στίχο 15, ο Θεός, αφού έπλασε τον άνθρωπο, τον τοποθετεί στον παράδεισο για να τον καλλιεργεί και να τον φροντίζει. Από όλα αυτά βλέπουμε ότι η εργασία κατέστη φυσική ανάγκη και ιερή υποχρέωση κατ’ εντολήν του ίδιου του Θεού.
Στο Γ’ κεφάλαιο, στον στίχο 15, η εργασία επιβάλλεται κατά κάποιον τρόπο ως ποινή στον άνθρωπο, ως συνέπεια της πτώσης των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο. Όμως σ’ αυτό το σημείο η εργασία νοείται ως βιοπάλη και μόχθος και δεν πρέπει να θεωρείται ότι αποτελεί μόνον τιμωρία για την αμαρτία. Εξάλλου είδαμε στα δύο πρώτα κεφάλαια ότι είχε ευλογηθεί, οπότε ένας τέτοιος ισχυρισμός θα ήταν λανθασμένος.
Στις Δέκα Εντολές βλέπουμε να εισάγεται ο σπουδαίος κοινωνικός θεσμός της αναπαύσεως του Σαββάτου, αλλά γίνεται αναφορά και στην εργασία: «Έξι ημέρες να εργάζεσαι και να κάνεις όλα τα έργα σου, ενώ την έβδομη (να την αφιερώνεις), στον Κύριο και Θεό σου. Γιατί ο Θεός σε έξι ημέρες έφτιαξε τον κόσμο και σταμάτησε την εβδόμη». (Έξοδ. 20, 8 εξ., 6, 31 εξ.).

Σε άλλο σημείο της Βίβλου εξυμνείται η εργασία και καταδικάζεται η οκνηρία, και ιδιαίτερα στην «Σοφία Σειράχ» και στις «Παροιμίες» του Σολομώντα. Συγκεκριμένα αναφέρεται στις «Παροιμίες»: «Πήγαινε στο μυρμήγκι, τεμπέλη, και ζήλεψε βλέποντας τους δρόμους αυτού και γίνε σοφότερος και πορεύσου προς τη μέλισσα, μάθε πόσο σεμνά κάνει την εργασία της, όντας εργατική» (Παροιμ. 6, 6). Τέλος, αναφέρεται το εγκώμιο της Ισραηλίτισσας γυναίκας, της οποίας υμνείται και η δραστηριότητα: «Ο λύχνος της δεν σβήνει όλη νύχτα» (Παροιμ. 31, 18).

Η αντίληψη της εργασίας στην Καινή Διαθήκη
Στην Καινή Διαθήκη τονίζεται ακόμη περισσότερο η σημασία της εργασίας. Εδώ έχουμε τον βαρυσήμαντο λόγο του Χριστού: «Ο πατέρας μου εργάζεται, επομένως το ίδιο κάνω και εγώ». Αυτή η φράση δείχνει ότι και ο Πατέρας και ο Υιός εργάζονται, προνοώντας για τον κόσμο και φροντίζοντας τα δημιουργήματά Τους.
Ο ίδιος ο Χριστός γεννήθηκε από φτωχή παρθένο, ορφανή από γονείς, η οποία ήταν υπό την προστασία του τέκτονα Ιωσήφ. Ασφαλώς και η ίδια η Θεοτόκος εργαζόταν και γι’ αυτό οι εθνικοί χλεύαζαν τον Ιησού ως υιό εργάτριας. Ο ίδιος ο Ιησούς εργαζόταν από την εφηβική του ηλικία δίπλα στον Ιωσήφ ως τέκτων, γι’ αυτό μόλις τον είδαν οι συμπολίτες του να πηγαίνει στην συναγωγή και να διδάσκει, αναρωτήθηκαν: «Αυτός δεν είναι ο ξυλουργός, ο υιός της Μαρίας;» (Μαρκ. 6, 3). Την εκτίμησή Του προς την εργασία τη δηλώνει ο Χριστός και από την επιλογή των μαθητών Του, οι οποίοι προέρχονταν από την τάξη των εργαζομένων. Το ότι ήταν αλιείς δεν έχει μόνο συμβολικό χαρακτήρα, αλλά δηλώνει και την εκτίμηση του Ιησού προς την εργατική τάξη (Μπρατσιώτης Παν., 1959).
Ο Λουκάς αναφέρει: «Άξιος όποιος εργάζεται για την τροφή του» (Λουκ. 10, 7). Η προσωπική εργασία αποκτά ιδιάζουσα σημασία για τον ανθρώπινο βίο και αποτελεί υποχρέωση οποιουδήποτε μπορεί να εργαστεί (Ματθ. 20, 6). Ο εργοδότης οφείλει να βλέπει τον άνθρωπο ως μια ολοκληρωμένη ανθρώπινη προσωπικότητα και να μην τον αμείβει μόνο ανάλογα με την εργασία του, αλλά και ανάλογα με τις ανάγκες του (Ματθ. 20, 1-15). Η οκνηρία καταδικάζεται και συνδέεται με την πονηριά, όπως φαίνεται από την παραβολή των ταλάντων: «Δούλε πονηρέ και οκνηρέ…» (Ματθ. κε 14-30). Σημασία δίνεται και στην αργία του Σαββάτου ως ευκαιρία αναπαύσεως και προσευχής: «Το Σάββατο για τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος για το Σάββατο» (Μαρκ. 2, 27).
Από τους αποστόλους, το σημαντικότερο ίσως παράδειγμα σχετικά με την εργασία είναι ο Παύλος. Αν και καταγόταν από πλούσια οικογένεια, έχοντας ασπασθεί τον Χριστιανισμό, ασκεί στην Ταρσό της Κιλικίας την τέχνη του σκηνοποιού. Μάλιστα καυχάται στους Κορινθίους ότι κοπιάζει εργαζόμενος με τα δικά του χέρια και δεν επιβαρύνει τα πνευματικά του παιδιά με την διατροφή του, όπως είχε κάθε δικαίωμα (Α’ Κορ. 4, 12, 9, 12). Βέβαια αυτά δεν τα κάνει από υπερηφάνεια, αλλά από αγάπη προς τον λόγο του Ευαγγελίου και από την άρνησή του να καταχραστεί την αποστολική του εξουσία. Δεν δέχεται να επιβαρύνει κανέναν (Β’ Κορ. 11, 9) και υπενθυμίζει ότι με τα χέρια του κάλυψε τις δικές του ανάγκες και όσων ήταν μαζί του (Πραξ. 20, 34). Στους Θεσσαλονικείς αναφέρει ότι δούλευε νύχτα και μέρα, για να μην επιβαρύνει κανέναν (Β’ Θεσσ. 3, 8). Σε άλλο σημείο των λόγων του υπάρχει η διαχρονική του φράση•«ει τις ου θέλει εργάζεσθαι, μηδέ εσθιέτω» (Β Θεσσ. 3, 10), ενώ στηλιτεύει τον θεσμό της δουλείας μέσα από την επιστολή προς τον Φιλήμονα, προσπαθώντας να διασφαλίσει τα δικαιώματα του δούλου Ονησίμου.

Η αντίληψη της εργασίας στα πατερικά κείμενα
Οι Τρεις Ιεράρχες συγκεντρώνουν στους λόγους τους όλη την διδασκαλία της Εκκλησίας περί εργασίας. Ο Μέγας Βασίλειος ονομάζει τον Θεό «αρχιτεχνίτη του σύμπαντος», το οποίο με την σειρά του ονομάζεται «μεγάλο και ποικίλο της δημιουργίας εργαστήριο». Επίσης ο άνθρωπος πρέπει να είναι «όχι αργός και ακίνητος, αλλά ενεργός και δραστήριος». Ο Μέγας Βασίλειος σε άλλο σημείο δηλώνει την κοινωνική αξία της εργασίας, λέγοντας: « Σκοπός του καθενός πρέπει κατά προτεραιότητα να είναι η υπηρεσία όσων έχουν ανάγκη και όχι οι δικές του ανάγκες» (Μπρατσιώτης Παν., 1959).
Και οι Τρεις Ιεράρχες αναφέρουν ότι η εργασία είναι μέσον ασκήσεως, αποφυγής «μετεωρισμών», νηφαλιότητας και διαπαιδαγώγησης. Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει χαρακτηριστικά: «Τίποτα πιο άχρηστο δεν υπάρχει από τον άνθρωπο που συνεχώς ζει μέσα στην άνεση και την πολυτέλεια. Τι πιο αηδιαστικό από τον άνθρωπο που δεν έχει τίποτα να κάνει; Ο Θεός έφτιαξε τον άνθρωπο να είναι ενεργητικός, και είναι στην φύση του να εργάζεται, ενώ είναι ανώμαλο να τεμπελιάζει. Γι’ αυτόν τον λόγο ο Θεός μας έκανε να έχουμε ανάγκη την εργασία. Η αργία βλάπτει το σώμα και τα πάντα… Είναι της ψυχής συνήθεια η εργασία (πνευματική), και όταν τελειώσει με αυτήν ο άνθρωπος, επειδή δεν μπορεί να κάθεται, βρίσκει κάτι άλλο να κάνει… Κανείς από όσους έχουν τέχνη να μην ντρέπεται, αλλά αυτοί που κάθονται στο σπίτι και τεμπελιάζουν» (PG 60, 255. 61,452. 61,168).
Σημαντική είναι η διδασκαλία του Μ. Βασιλείου και του Χρυσοστόμου περί επαγγελμάτων και τεχνών. Οι πατέρες θεωρούν όλα τα επαγγέλματα σπουδαία, εκτός από αυτά που οδηγούν σε ηθική πτώση όσους τα ασκούν, όπως ο μονομάχος, ο τοκογλύφος, ο ηθοποιός κ.α.
Οι πατέρες διδάσκουν ότι ο άνθρωπος πρέπει να επιλέγει το επάγγελμά του βάσει των ικανοτήτων και των κλίσεών του. Μάλιστα ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός υποδεικνύει και την ανάγκη του επαγγελματικού προσανατολισμού (PG 37,289). Επίσης αναφέρεται ότι απαιτείται ευσυνειδησία στην άσκηση της εργασίας και προσοχή, καθώς ο εργάτης δεν πρέπει να αποσπάται. Ο Μ. Βασίλειος απαγορεύει την είσοδο ξένων προσώπων στα εργαστήρια και επαινεί την ομαδική εργασία, την οποία παρομοιάζει με το μελίσσι. Τέλος, καταδικάζει την εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο και μέμφεται όσους χρησιμοποιούν τον ιδρώτα του εργάτη για να πλουτίσουν οι ίδιοι.
Συνοψίζοντας, ο σκοπός της εργασίας μέσα από τα πατερικά κείμενα είναι διττός: ατομικός και κοινωνικός. Επίσης, οι πατέρες συμφωνούν σε τρία σημεία: 1) την ομόφωνη αντίληψή τους για την εργασία 2) τον συνδυασμό της υψηλής αντίληψης περί εργασίας με την ιδέα της προσωπικότητας του ανθρώπου και τον σεβασμό αυτού, και 3) τον κοινωνικό χαρακτήρα της εργασίας.
Τέλος, ακόμα και στα λατρευτικά μας κείμενα υπάρχει η πρόνοια για την εργασία. Η Εκκλησία μας έχει θεσπίσει διάφορες ευχές για την ανάληψη διαφόρων παραγωγικών έργων, οι οποίες υπήρχαν στο Μέγα Ευχολόγιο. Παρόμοιες ευχές βλέπουμε και στην Θεία Λειτουργία του Ιω. Χρυσοστόμου και του Μ. Βασιλείου.

Οι σύγχρονες αντιλήψεις της Εκκλησίας για την εργασία
Το ζήτημα της εργασίας έχει απασχολήσει κατ’ επανάληψη την Εκκλησία, ενώ έχει διατυπωθεί μέχρι σήμερα μια σειρά συμπερασμάτων, τα οποία υποδεικνύουν με σαφή τρόπο την θέση της εκκλησίας σχετικά με το πολύ σημαντικό για μας ζήτημα της εργασίας. Τα κυριότερα συμπεράσματα είναι τα ακόλουθα (Μπρατσιώτης Παν., 1959):
Σε αντίθεση με το πνεύμα του αρχαίου κόσμου που υποτιμούσε την χειρωνακτική εργασία, ο Χριστιανισμός όχι μόνο δεν περιφρονεί την εργασία, αλλά το αντίθετο. Την τιμά και την εξυψώνει όσο καμιά άλλη θρησκεία, ανάγοντάς την σε κοινωνικό λειτούργημα.
Ο Χριστιανισμός καταδίκασε την οκνηρία, τον παρασιτισμό και οποιαδήποτε παρόμοια συμπεριφορά.
Αντίθετη προς τη χριστιανική αντίληψη περί εργασίας, ως καθήκοντος και δικαιώματος, αλλά συγχρόνως και κοινωνικού λειτουργήματος, βρίσκεται η σημερινή κοινωνική πληγή της ανεργίας, την οποία οφείλει να αντιμετωπίσει η κοινωνία.
Ο Χριστιανισμός δεν θεωρεί την εργασία σκοπό, αλλά μέσον εξυπηρέτησης των ανθρώπων, ο οποίος τίθεται υπεράνω της εργασίας και κυρίαρχος της Φύσης, ως αντιπρόσωπος του αρχιτεχνίτη Θεού στην Γη.
Η εργασία δεν είναι μόνο έργο και τέχνη, αλλά και εκδήλωση και προβολή της προσωπικότητας του ανθρώπου. Σύμφωνα με την άποψη αυτήν, η εργασία δεν είναι εμπόρευμα, που ανταλλάσσεται, όπως τα υλικά πράγματα, ούτε γίνεται να νοηθεί ανεξάρτητα από τις ανάγκες του ανθρώπου, ως προσώπου και ως οικογενειάρχη.
Στην κοινωνία και την πολιτεία η θέση του εργαζομένου πρέπει να είναι ανάλογη προς την αξία της ανθρώπινης προσωπικότητας.


Ο εργοδότης οφείλει να βλέπει τον άνθρωπο ως μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα και να μην τον αμείβει μόνο ανάλογα με την εργασία του, αλλά και ανάλογα με τις ανάγκες του.

Ο Χριστιανισμός, ενδιαφερόμενος για την προσωπικότητα του εργαζομένου, αντιμετωπίζει – υπό το πρίσμα της δικαιοσύνης και της αγάπης – ζητήματα οικονομικά και κοινωνικά, όπως είναι η δίκαιη και ικανοποιητική αμοιβή, οι όροι της εργασίας, η άνετη και αξιοπρεπής διαβίωση, η οικογενειακή εξασφάλιση του ανθρώπου εν όψει ασθενειών, ατυχημάτων, ανεργίας και γήρατος. Με αυτό το πνεύμα οφείλει και η Εκκλησία να εγείρει την φωνή της ενάντια σε οποιαδήποτε αδικία εις βάρος του εργαζομένου, ακόμη και εάν πρέπει να έρθει σε σύγκρουση με την κοσμική εξουσία.
Η Εκκλησία οφείλει να συμβάλλει στην πρέπουσα ικανοποίηση των πνευματικών και υλικών αγαθών του εργαζόμενου κόσμου.
Η χριστιανική διδασκαλία επιβάλλει κατά την διάρκεια της ημερήσιας και νυχτερινής εργασίας, ανάλογα με την φύση και τις συνθήκες της, να παρέχεται στον εργαζόμενο ο απαιτούμενος χρόνος για την σωματική του ανάπαυση, την ψυχαγωγία του και την συμπλήρωση της πνευματικής και επαγγελματικής του μόρφωσης, για την οποία πρέπει να ληφθεί μέριμνα μέσα από την ίδρυση εργατικών λεσχών και παρόμοιων νυκτερινών σχολών. Ιδιαίτερα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την θρησκευτική και ηθική μόρφωση του εργαζομένου.
Επίσης απαιτείται και από τους εργάτες σεβασμός προς τους εργοδότες και ευσυνειδησία κατά την εκτέλεση του αναληφθείσης εργασίας.
Σχετικά με την εργασία των παιδιών, θα πρέπει -σύμφωνα με την χριστιανική αντίληψη- να ορισθεί κατώτατο επιτρεπτό όριο ηλικίας, το οποίο θα διευκολύνει την κανονική σωματικά ωρίμανση και την πνευματική και επαγγελματική μόρφωση.
Όσον αφορά τις σχέσεις μεταξύ εργασίας και κεφαλαίου, θα πρέπει να υπάρχει αρμονική σχέση και συνεργασία και να επιλύονται οι ανακύπτουσες διαφορές μέσα σε χριστιανικό πνεύμα.
Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε την Κυριακή αργία, η οποία έχει ισχύσει από τα χρόνια του αυτοκράτορα Μ. Κωνσταντίνου και ενισχύθηκε με νόμο μέσα από τις 54 «Νεαρές» από τον Λέοντα τον Σοφό. Βέβαια, σήμερα η Κυριακή είναι αργία για τον περισσότερο κόσμο, και οποιαδήποτε απασχόληση κατά την μέρα αυτή θεωρείται βάσει της ισχύουσας εργατικής νομοθεσίας υπερωρία.
Ενδεικτικό και άκρως αποδεικτικό των παραπάνω λόγων είναι το γεγονός ότι υπάρχουν άγιοι της Εκκλησίας από όλα σχεδόν τα επαγγέλματα (Καντιώτης, Αυγ. 2001), γεγονός που υποδηλώνει ότι αφενός στην ζωή ενός αγίου η άσκηση του επαγγέλματος υπό την ορθόδοξη οπτική αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για την επίσκεψη της Θείας Χάριτος, και αφετέρου ότι δεν υπάρχουν επαγγέλματα χαμηλής η υψηλής κοινωνικής προσφοράς.

Το πόσο ευλογημένη είναι η εργασία αποδεικνύεται και από την στέρησή της, όταν το άτομο μένει άνεργο. Πέρα από τις υλικές στερήσεις, οι άνεργοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία σπρώχνονται στο περιθώριο. Η κοινωνική προσφορά τους χάνεται, ενώ ακολουθεί και αλλοίωση των χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς τους. Σε γενικές γραμμές ο άνεργος πλήττεται στον πιο ευαίσθητο πυρήνα της προσωπικής του υπόστασης, στην αίσθηση της ατομικής του επάρκειας και αυτοπεποίθησης. Αισθάνεται ότι είναι ανήμπορος και ανίσχυρος να προσαρμοστεί και να βοηθήσει το περιβάλλον, με άμεση συνέπεια την φυγή, την ματαίωση και την παραίτηση με αρνητικές συνέπειες τόσο σε κοινωνικό όσο και ατομικό επίδεδο.

Παρατήρηση: Το παρόν άρθρο δημοσιεύθηκε στο τεύχος 26 (Απρίλιος-Ιούλιος 2006) του περιοδικού “ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ”.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Liebow E., Remarks to the National Advisory Mental Health Council, Washington 1976, σ. 25.
Αποστολική Διακονία της Ελλάδας, Η εκκλησιαστική ημέρα του εργάτου, Αθήνα 1959.
Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαίδεια, 5ος Τόμος, Αθήνα, 1964.
Καντιώτου Αυγ., Απ’ όλα τα επαγγέλματα, εκδ. Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητας «Ο Σταυρός», Αθήνα 2001.
Μαντζαρίδη, Γ. Χριστιανική ηθική, εκδ. Πουρναρά, Θεσσαλονίκη 2000.
Μπρατσιώτου Παν. Χριστιανισμός και Εργασία, Αθήνα 1959.
Σταθόπουλου Πέτρου, Απασχόληση και Ψυχική διαταραχή, Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, τχ. 67, Αθήνα 1987, σ. 252.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!! Η ελληνική κυβέρνηση μόλις αύξησε κατά περίπου 3,5 δις, το χρέος της.

http://justiceforgreece.wordpress.com/2014/04/10/%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%ad%cf%81%ce%bd%ce%b7/ 

kremala1_629_355
Η ελληνική κυβέρνηση μόλις αύξησε κατά περίπου 3,5 δις ευρώ το χρέος της, που στις 31.12.2013 και χωρίς τα swaps, ανερχόταν σε €321,5 δις.  Αυτά βέβαια σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΔΔΗΧ. Αν συγκρίνουμε όμως τα στοιχεία του με εκείνα της αιτιολογικής έκθεσης του κρατικού προϋπολογισμού, θα δούμε ότι οι οφειλές για το 2014 είναι μεγαλύτερες κατά 43,2 δις. Όσο για τους εκτιμημένους τόκους, αυτοί μπορούν κάλλιστα να αυξηθούν κατά 17 δις. (λεπτομέρειες εδώ ) 
Την ίδια στιγμή, οι οφειλές της κυβέρνησης προς τους ιδιώτες, ανέρχονται για το πρώτο δίμηνο του 2014 σε 4,5 δισ. ευρώ, ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα, τα προβλεπόμενα στον κρατικό προϋπολογισμό έσοδα, μειωθήκαν κατά 2,5 δις, λόγω αδυναμίας των φορολογουμένων και των επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις φορολογικές απαιτήσεις της κυβέρνησης. ( λεπτομέρειες εδώ )
Για να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα για την τεράστια κυβερνητική επιτυχία, σημειώστε και ότι το 54% των προβλεπόμενων δαπανών για το 2014 (που ανέρχονται σε περίπου 117 δισ. ευρώ) δεν καλύπτονται από κρατικά έσοδα, αλλά από δάνεια που βαφτίστηκαν  …. ‘πιστωτικά έσοδα’! ( λεπτομέρειες εδώ ) 
Ποια είναι τα προβλεπόμενα έσοδα ;; Ομιλούν για 54,695 δισ. ευρώ (εισηγητική έκθεση, πίνακας 3.5, Έσοδα Κρατικού Προϋπολογισμού, σελ. 81). αλλά όπως ήδη φαίνεται από τα προαναφερόμενα, τα έσοδα θα είναι πολύ μικρότερα.
Ποια είναι τα έξοδα του 2014 για τόκους και χρεολύσια ;;; …. 74,199 δισ. ευρώ !!!! 
Παρά ταύτα, και παρότι λόγω υπαγωγής τις καινούργιας ομολογιακής έκδοσης στον αγγλικό δίκαιο δεν πρόκειται για επιστροφή στις αγορές, οι πανηγυρισμοί δεν έχουν τελειωμό !
.
Ενδεικτικά:
Με επιτυχία στέφθηκε η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές, σύμφωνα με το Bloomberg, καθώς τελικά διατέθηκαν 5ετη ομόλογα συνολικής αξίας 3 δισ. ευρώ, ενώ το επιτόκιο διαμορφώθηκε στο 4,95%. Τα επίσημα στοιχεία για τη δημοπρασία, όπως το ποσοστό της υπερκάλυψης θα ανακοινωθούν από τον ΟΔΔΗΧ.
Ευάγγελος Βενιζέλος :
«Η επάνοδος στις αγορές είναι η επίσημη, πανηγυρική, χειροπιαστή επιβεβαίωση της αλλαγής σελίδας»
«Μπορούμε να ξανακερδίσουμε το χαμένο έδαφος. Ξαναγινόμαστε η Ελλάδα που ξέραμε», ανέφερε και συμπλήρωσε ότι οι αγορές δίνουν αποστομωτική απάντηση σε όσους διεθνώς αρνούνται ή διστάζουν «να αναγνωρίσουν το αυτονόητο και εξακολουθούν να επαναλαμβάνουν αρνητικά στερεότυπα για τους Έλληνες». 
Εξάλλου, δήλωσε ότι με την επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές αποδεικνύεται πως το χρέος είναι βιώσιμο, καθώς -όπως υπογράμμισε- οι αγορές αγοράζουν ομόλογα από χώρες που έχουν βιώσιμο χρέος. 
http://www.attikipress.gr/86859/h-epanodos-stis-agores-einai-panhgyrikh
Γιάννης Στουρνάρας:
«Επιβραβεύτηκε η σοβαρότητα»
«Σήμερα βγήκαμε για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια στις διεθνείς αγορές δανεισμού. Σε λίγο θα ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα αυτού του καταλυτικού εγχειρήματος»
«ο καλύτερος τρόπος αποζημίωσης όλων ημών που έχουμε πληγεί από την κρίση, είτε με μείωση μισθών, είτε με αύξηση φόρων, είναι η ανάκαμψη της οικονομίας. Τα πρώτα σημάδια είναι ήδη ορατά. Ο δρόμος που έχουμε χαράξει, είναι η καλύτερη συνταγή, ώστε σταδιακά και σε ένα διάστημα χρόνου, να αποκαταστήσουμε τις απώλειες που έχουμε υποστεί».
Alpha Bank:
Κλείνει ένας επώδυνος κύκλος προσαρμογής
«Με την ολική επαναφορά της χώρας στις αγορές κλείνει ένας επώδυνος κύκλος προσαρμογής, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι ξένοι επενδυτές ότι η προσαρμογή της ελληνικής οικονομίας θα συνεχισθεί και ότι η ανάκαμψη θα είναι βιώσιμη, διασκεδάζοντας τις αβεβαιότητες περί ύπαρξης χρηματοδοτικού κενού» αναφέρει η Alpha Bank, στο εβδομαδιαίο δελτίο οικονομικών εξελίξεων.
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/792695/alpha-bank-kleinei-enas-epodunos-kuklos-prosarmogis 
Χοακίν Αλμούνια
«Σήμερα είναι μια πολύ καλή μέρα. Σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα μετά τις μεγάλες προσπάθειες που έκαναν οι ελληνικές αρχές και οι έλληνες πολίτες για την υπέρβαση μιας πολύ σοβαρής κρίσης» http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=585335

ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ Η Κ. ΜΕΡΚΕΛ ….

ΣΧΕΤΙΚΑ:
Το 64% των συνολικών δαπανών του προϋπολογισμού του 2014 πηγαίνει σε τόκους και χρεολύσια !
Ανακοινώθηκε η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές. Υπό το αγγλικό δίκαιο η ομολογιακή έκδοση!
Τόκοι του δημοσίου χρέους: Η “βόμβα” των επόμενων χρόνων, για την οποία ουδείς ενδιαφέρεται…
Κρατικός Προϋπολογισμός 2014 : Μια Νέα Τραγωδία
Το Τρικ των Πιστωτικών Εσόδων και το Επίπλαστο Πρωτογενές Πλεόνασμα
Το συνολικό χρέος ανέρχεται σήμερα σε 697 δις ευρώ ή 383% του ΑΕΠ.
Για τα πρακτικά: Πως έδεσαν τη χώρα με το χρέος και την ανεργία
Αφιέρωμα: Τα δάνεια τους, τι τα έκαναν και πόσα μας κόστισαν
O Σαμαράς συνεχίζει τα swaps του Σημίτη
Η αποκωδικοποίηση της ελληνικής κρίσης χρέους
Οικονομικά
ΚΑΙ 
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (δείτε πόσα εντόπισα χωρίς να υπολογίσω καν τα τεράστια διαφυγόντα κέρδη) 

Κυπρος: Μπόχα αποπνικτική απο Πρόεδρο και Αρχεπίσκοπο (από τον Όμηρο Αλεξάνδρου)


Μπόχα αποπνικτική αναδύουν πια ο Πρόεδρος και ο διαβολικός επιχειρηματίας και κατ’ όνομα προκαθήμενος της εκκλησίας της Κύπρου. Αν νομίζετε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος τυχαία έκανε στροφή 180 μοιρών και στηρίζει τον Πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη στις προχωρημένες θέσεις του στο κυπριακό πολιτικό πρόβλημα κάνετε μεγάλο λάθος.

Θα περίμενε κάποιος ότι θα κρατούσαν τα προσχήματα οι πιο πάνω κατ’ επίφαση ηγέτες και δεν θα προκαλούσαν άλλο τον εξαθλιωμένο οικονομικά κυπριακό λαό. Μάταια όμως, ο αποχαυνωμένος αυτός λαός ακόμα τους ανέχεται και για αυτό τους κάνει να αποθρασύνονται και να μην έχουν κανένα πλέον φραγμό, η άλλως δεν έχουν το θεό τους!!!

Η ανοχή αυτή όμως όπως εξελίσσεται θα είναι η τελευταία αρετή μιας χωρίς επιστροφή θνήσκουσας κυπριακής κοινωνίας

Διαβάστε πιο κάτω το προκλητικό και θα καταλάβετε που οδηγείται αυτός ο τόπος

Όμηρος Αλεξάνδρου


Ακίνητο στον Πρόεδρο, με δόσεις, και προνομιακή τιμή από τον Αρχιεπίσκοπο - Το αγόρασε η σύζυγος του Άντρη Αναστασιάδη



Ακίνητο στον Πρόεδρο, με δόσεις, από τον Αρχιεπίσκοπο - Το αγόρασε η Άντρη Αναστασιάδη

Οικιστικό ακίνητο με εμβαδόν 1.739 τ.μ., στην πιο ακριβή περιοχή της Λεμεσού, αγόρασε από την Αρχιεπισκοπή η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, Άντρη Αναστασιάδου, προς €500.000, με όρους που τουλάχιστον χαρακτηρίζονται άκρως ευνοϊκοί για τον αγοραστή. Το ακίνητο βρίσκεται δίπλα από την κατοικία του Προέδρου της Δημοκρατίας στην αριστοκρατική περιοχή Μεσοβούνια του Δήμου Γερμασόγειας και η έκτασή του βγάζει πάνω από τρία οικιστικά οικόπεδα. Αγοράστηκε στις 3 Φεβρουαρίου 2014 με συμβαλλόμενους να υπογράφουν την αγοραπωλησία τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο και τη σύζυγο του Προέδρου. Η κ. Αναστασιάδου με την υπογραφή του αγοραπωλητηρίου εγγράφου πλήρωσε το ποσό των €40.000 σε μετρητά (80 χαρτονομίσματα των €500) ως προκαταβολή για την αγορά του οικοπέδου στην ενορία Ποταμού Γερμασόγειας, στον Δήμο Γερμασόγειας. Με βάση το αγοραπωλητήριο έγγραφο μέχρι την 30ή Απριλίου 2014 θα πρέπει να καταβληθεί στην Αρχιεπισκοπή το ποσό των €160.000. Το υπόλοιπο ποσό των €300.000 θα καταβληθεί σε 75 άτοκες μηνιαίες δόσεις των €4.000 η κάθε μία.
Όπως αναφέρεται στη συμφωνία, η παράδοση της ελεύθερης κατοχής του ακινήτου θα γίνει με την υπογραφή της συμφωνίας και η μεταβίβαση από την Αρχιεπισκοπή στη σύζυγο του Προέδρου Αναστασιάδη θα γίνει μέχρι 30 ημέρες από την ημερομηνία εξόφλησης του τιμήματος πώλησης. Το συγκεκριμένο κτήμα χρησιμοποιείται ήδη από τη φρουρά του Προέδρου Αναστασιάδη, αφού γειτονεύει με την οικία του, που ανήκει επίσης στην Άντρη Αναστασιάδη. Στον χώρο υπάρχει και φυλάκιο της φρουράς. Η αγορά φαίνεται να είναι προς όφελος της κ. Αναστασιάδου αφού σύμφωνα με έγκριτους εκτιμητές γης τώρα με την κρίση η αξία του συγκεκριμένου τεμαχίου ανέρχεται γύρω στις €870.000 (περίπου €500 ανά τ.μ.). Σημειώνεται ότι στην ίδια περιοχή διατίθενται προς πώληση σήμερα οικόπεδα προς €650 ανά τετραγωνικό μέτρο.
Το οικιστικό οικόπεδο βρίσκεται σε ήσυχη περιοχή, με θέα τη θάλασσα, με πολεοδομική ζώνη Κα9. Στις περιοχές αυτές επικρατούσα χρήση είναι η κατοικία μέχρι δύο ορόφων, ύψους 10 μέτρων, δόμησης 40% και κάλυψης 20%. Είναι κτισμένες εκεί κατοικίες υπερπολυτελείας. Η αγοραία αξία του εν λόγω τεμαχίου σε τιμές 1/1/1980 ανέρχεται στις €27.800. Σύμφωνα με το πόθεν έσχες που έδωσε στη δημοσιότητα πριν τις Προεδρικές Εκλογές (25 Ιανουαρίου 2013) ο τότε υποψήφιος Πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης, το οικόπεδο όπου βρίσκεται η οικία του είναι συνολικού εμβαδού 982 τ.μ., ενώ η οικία είναι εμβαδού 350 τ.μ. Το οικόπεδο αγοράσθηκε το 2002 έναντι €100.000, ενώ δηλώθηκε ως κόστος ανέγερσης της οικίας το ποσό των €500.000. Την περίοδο εκείνη ο κ. Αναστασιάδης ήταν πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού. Η σύμβαση για το νέο οικόπεδο υπογράφτηκε μεταξύ του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Β’ και της Άντρης Αναστασιάδου στις 3 Φεβρουαρίου 2014, ενώ την επόμενη ημέρα κατατέθηκε η προκαταβολή εκ μέρους του αγοραστή στην Ιερά Αρχιεπισκοπή, η οποία με τη σειρά της προχώρησε σε έμβασμα του σχετικού ποσού σε λογαριασμό της, που διατηρεί στην Τράπεζα Κύπρου. Η εν λόγω σύμβαση τέθηκε ενώπιον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας η οποία έδωσε την έγκρισή της. Με την υπογραφή της σύμβασης το ακίνητο παραδόθηκε στον αγοραστή.
Επισημαίνεται ότι ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να καταβάλει όλα τα κτηματολογικά και μεταβιβαστικά έξοδα για τη μεταβίβαση του ακινήτου. Όσον αφορά τους διάφορους φόρους και τέλη προς δημοτικές, κυβερνητικές, ημικρατικές ή άλλες Αρχές, αυτές επιβαρύνουν πλέον την Άντρη Αναστασιάδου.  Η αγοραπωλησία έγινε χωρίς τη σύμπραξη ή συμμετοχή οποιουδήποτε τρίτου και δη κτηματομεσίτη.

Ατλέτικο-Μπάρτσα: Νικητής το αόρατο εξόφθαλμο (του Πέτρου Αργυρίου)

http://agriazwa.blogspot.gr/2014/04/blog-post_10.html


Του Πέτρου Αργυρίου
Χθες το βράδυ η Ατλέτικο Μαδρίτης πέρασε σαν οδοστρωτήρας πάνω από την Μπάρτσα η οποία φάνηκε πολύ κυρία για την αδιάκοπη έκρηξη αδρεναλίνης των παικτών της Ατλέτικο.
Ποσώς μας ενδιαφέρει.
Αυτό που πραγματικά μας ενδιαφέρει είναι ένα δεύτερο παιχνίδι που ως συνήθως παίζεται στα πλαίσια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα.
Στη εν λόγω ενδοϊσπανική σύγκρουση για το εισιτήριο για τους τέσσερις της διοργάνωσης «Τσάμπιονς Λιγκ» μπάλα δεν έπαιξαν μόνο οι ισπανοί ποδοσφαιριστές:
Μέσα στο γήπεδο υπήρχε και μια κόντρα ανάμεσα σε Κατάρ, Αζερμπαϊτζάν και Ρωσία…
Τι εννοούμε;
Εδώ και μερικά χρόνια ο διαφημιστικός χώρος της φανέλας της Ατλέτικο έχει αγοραστεί από το Αζερμπαϊτζάν, ενώ της Μπάρτσα από το Κατάρ για μερικά εκατομμύρια ευρώ.
Το Αζερμπαϊτζάν αποτελεί κομβικό σημείο για την πολιτική της απομόνωσης της Ρωσίας από την Ευρώπη μέσω του αγωγού TAP, μια συμφωνία που πρόσφατα υπέγραψε και ο Μνημονιακός Έλληνας Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς (ας μην ξεχνάμε πως ένας από τους  βασικούς ρόλους που έπεσε η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν και η φιλορωσική ενεργειακή πολιτική της).   
Το Κατάρ από την άλλη, χώρα μικρή αλλά σημαντική για την πολιτική της παγκόσμιας πετρελαϊκής εξάρτησης που αποτελεί ένα από τα διαρκή αμερικάνικα κεφαλοκλειδώματα προς τον υπόλοιπο κόσμο, έχει εδώ και δεκαετίες στενές σχέσεις με εξτρεμιστικά ισλαμιστικά στοιχεία τα οποία και χρηματοδοτεί και εξοπλίζει.
Αν το Αζερμπαϊτζάν θέλει να λέγεται η Χώρα της Φωτιάς (και του φυσικού αερίου), το Κατάρ παίζει με τη φωτιά, χρηματοδοτώντας και εξοπλίζοντας ξένους ισλαμιστές εξτρεμιστές στη Συρία και πυρακτώνοντας τα καζάνια της κόλασης για τον πληθυσμό της της,  δυσαρεστώντας παράλληλα και τη Ρωσία, μια Ρωσία που δε δίστασε να έρθει στο θέμα της Συρίας σε ρήξη με τις ΗΠΑ προκειμένου να εξασφαλίσει τα επενδυμένα συμφέροντα της στην περιοχή που αφορούν στην μοναδική στρατιωτική εγκατάσταση των Ρώσων στη Μεσόγειο που βρίσκεται στην πόλη Ταρτούς.
Ήταν φυσικό λοιπόν η Ρωσία να αναμιχθεί και στην «ενδοϊσπανική διαμάχη» σε διαφημιστικό επίπεδο.
Αφού οι φανέλες των ομάδων ήταν πιασμένες από τους «αντιπάλους» και συμμάχους των αμερικάνων Κατάρ και Αζερμπαϊτζάν, ήταν απολύτως λογικό οι διαφημιστικές πινακίδες του γηπέδου να νοικιαστούν για το παιχνίδι από την Gazprom, τον Ρωσικό κολοσσό φυσικού αερίου με τα ολιγοπωλιακά παιχνίδια στην Ευρώπη.
 Το ποδόσφαιρο μπορεί να είναι απλώς ένα παιχνίδι αλλά η λαοφιλία του και η επίδραση του στις μάζες το μετατρέπουν σε ισχυρό εργαλείο πολιτικής ισχύος και πίεσης.
Από τους ξένους ολιγάρχες όπως ο Σύλβιο Μπερλουσκόνι ή ο έκπτωτος Ρώσος μεγιστάνας Αμπράμοβιτζ μέχρι τους ντόπιους όπως οι Βαρδινογιάννηδες, ο Κόκκαλης, ο Μελισσανίδης (οι δύο από τους τρεις τους ανάμεσα σε άλλα και πετρελαιάδες),  μέχρι παράγοντες καταδικασμένους έστω και ετεροχρονισμένα από τη δικαιοσύνη όπως ο Κοσκωτάς και ο Ψωμιάδης, όλοι τους αναλάμβαναν σωματεία με ευρεία βάση φιλάθλων για δικές σκοπιμότητες.
Με την αγορά του ΠΑΟΚ από τον Ιβάν Σαβίδη οι ρώσοι αγόρασαν και φίλαθλη πίστη, ενώ οι κουβέντες για να κατέβει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά μας φέρνει στο μυαλό μια μινιατούρα Μπερλοσκονισμού: Αυτή τη φορά μέσω αχυράνθρωπου.
Λένε πως ο δρόμος για την καρδιά ενός άντρα περνάει από το στομάχι. Η αλήθεια είναι πως ο δρόμος για το μυαλό ενός άντρα περνάει από το γήπεδο.
 Και για να κλείσουμε όπως ξεκινήσαμε: Με την ενδοϊσπανική διαμάχη και τον «κρυφό» πόλεμο της ενέργειας που κάνει την Ευρώπη να μοιάζει με τους ποδοσφαιρικούς οπαδούς της: Την κάνει να μοιάζει με χρήσιμο ηλίθιο.
Αν οι φίλαθλοι της Μπάρτσα γνωρίζαν περισσότερα από ελληνική υποκουλτούρα, μετά το τέλος του παιχνιδιού μπορεί και να σιγοτραγουδούσαν: Ποιος με Καταρ-άστηκε.
Ίσως η απάντηση να βρίσκεται ακριβώς  μπροστά στα μάτια τους, στη φανέλα των παιχτών τους:
Κατάρ Φαουντέτιον.

"Παρασκευή των κινημάτων", 11 Απριλίου 2014, 8 μμ, Αγρίνιο

2Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

What a wonderful world ...(video)

  

Διαβάστε στα «Επίκαιρα» που κυκλοφορούν: Υποκλοπές, Εκβιασμοί και Πόλεμος μέχρις Εσχάτων


• Πού στοχεύει η Χρυσή Αυγή
• Τι φοβάται η κυβέρνηση
• Γιατί συζητούνται σενάρια αποσταθεροποίησης
• Ποιες είναι οι «συμπτώσεις» της συγκυρίας που βγήκε το βίντεο
• Οι πολιτικές καραμπόλες που ανατρέπουν τους σχεδιασμούς
- ΣΥΡΙΖΑ: Κλιμακώνει για τράπεζες, δάνεια κομμάτων και εργολάβους
- Αγριεύει η Εφορία - Επιταχύνονται οι κατασχέσεις
57.000 μέτρα αναγκαστικής είσπραξης, 4.275 ποινικές διώξεις το πρώτο δίμηνο του 2014!
- Σύννεφα στις σχέσεις Ευρώπης-ΝΑΤΟ
Η ουκρανική κρίση ανέδειξε τη σύγκρουση συμφερόντων
- Η θαλάσσια ατζέντα της ΕΕ
Το φυσικό αέριο στη Μεσόγειο μυρίζει μπαρούτι...
- Ενεργειακή αναμέτρηση Δύσης-Ρωσίας
Ποιες είναι οι νέες πηγές που διεκδικούν οι εταιρείες-κολοσσοί και ποια τα εναλλακτικά τους σχέδια
- Στο πόδι οι Κυκλάδες για τις ανεμογεννήτριες-τέρατα 100 μέτρων
- Καταρρέουν τα προγράμματα ελληνικών σπουδών στο εξωτερικό
- Νέο ασφαλιστικό
Έρχονται πάλι μειώσεις συντάξεων και αυξήσεις ορίων ηλικίας
Συνέντευξη:
Θεοδόσης Πελεγρίνης, πρύτανης του ΕΚΠΑ και καθηγητής Φιλοσοφίας:
«Εξωτερικά μέλη του πανεπιστημιακού συμβουλίου υπηρετούν άλλα συμφέροντα»

Διαβάστε ακόμη στα «Επίκαιρα»:

- Διαρκές ατύχημα η υπόθεση Μπαλτάκου, Όμηρος των αποκαλύψεων η κυβέρνηση
- Με τακτική... Ερντογάν απαντά ο Σαμαράς στην ελληνική «Βαριοπούλα»
- Σταύρος Λυγερός: Το σκάνδαλο Μπαλτάκου και η αμυντική γραμμή Μαξίμου
- Μιχάλης Ιγνατίου: Στάχτη στα μάτια των Ελλήνων πολιτών
- ΣΥΡΙΖΑ: Ευρωεκλογές, Πολιτικό στοίχημα και ψήφος εμπιστοσύνης
- Σε Μέρκελ και αγορές οι ελπίδες Μαξίμου για επικοινωνιακή ανάκαμψη
- Εκλογική απόρριψη σημαίνει αμφισβήτηση Βαγγέλη - Φώτη
- ΣΥΡΙΖΑ: Ευρωψηφοδέλτιο με άρωμα γυναίκας και αμφίδρομη διεύρυνση
- Γιώργος Δελαστίκ: «Ταφόπλακα» για την κυβέρνηση ο Μπαλτάκος
- Γιώργος Αυτιάς: Πλήρης παραλογισμός
Φορολογούνται και οι ζημιές των επαγγελματιών! - Στο 40,3% το ύψος της επιβάρυνσης
- Ο φόβος του 6% -
Από πού θα κριθεί η έξοδος στις αγορές
­- Χοντραίνει η ρήξη ΣΥΡΙΖΑ με τράπεζες, κόμματα ...και κατασκευαστές
- Έρχονται οι ανταπεργίες
- Κώστας Βεργόπουλος: Στην παγίδα των δανειστών
- Η Ευρώπη πρέπει να κάνει τώρα τα επόμενα βήματα
- Η επίσκεψη Μέρκελ και το ξεθωριασμένο ευρωπαϊκό όραμα
- Προσάρτηση Κριμαίας, οδυνηρά διδάγματα για ΝΑΤΟ -
- Στην πρέσα η Λευκωσία: Διχοτομική τακτική Άγκυρας-Βρυξελλών
- Θα επιζήσει η κυπριακή δημοκρατία;
- Μαθήματα ομοιοπαθητικής εκ Γαλλίας
- Ναρέντα Μόντι: Το άστρο του ανατέλλει στην Ινδία
- Αφγανιστάν - Νέα Εποχή
Ψήφος και βόμβες, τι αφήνουν πίσω τους οι Αμερικανοί
- Στο κελί 33... Ιαπωνία: Επανάληψη της δίκης του γηραιότερου θανατοποινίτη
- Άσκηση «Ηνίοχος»
Η «RED FLAG» της Πολεμικής Αεροπορίας
- Ο ρόλος της οικονομικής ελίτ στην εποχή της Κατοχής, της δικτατορίας και το μνημονίου
- Paramana.eu: Ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας γονιών και babysitters!
- «Επιστροφή στη Σελήνη... για πάντα
- Γιάννης Τριάντης: ...Κι εκείνο το δεντρολίβανο



Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου