Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ "ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ" (Του Γ.ΔΕΛΑΣΤΙΚ)

http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=15850:-qq&catid=81:kivernisi&Itemid=198



Επιτύμβια πλάκα αναθέματος στο πολιτικό μνήμα της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου αποτελεί, όπως όλα δείχνουν το πολυνομοσχέδιο που θα ψηφίσει σήμερα η κυβερνητική πλειοψηφία και οι βουλευτές που κρατάει στο χέρι της η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Ο πολιτικός τάφος τους δεν θα είναι βέβαια η σημερινή ψηφοφορία στη Βουλή, όπου σύσσωμοι οι «καραγκιόζηδες» βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ θα την υπερψηφίσουν, παρά το θέατρο που έπαιζαν τις τελευταίες μέρες ακόμη και κάποιοι υπουργοί των δύο κομμάτων υποκρινόμενοι ότι διαφωνούν με διατάξεις του πολυνομοσχεδίου.
Φαρμακοποιοί, αρτοποιοί, κτηνοτρόφοι, ταξιτζήδες, προστέθηκαν ελέω πολυνομοσχεδίου στις κοινωνικές ομάδες των ορκισμένων αντιπάλων της κυβέρνησης «Τσολάκογλου» του ελληνικού και γερμανικού κεφαλαίου. Είναι εντυπωσιακό και άκρως αποκαλυπτικό της δουλοφροσύνης του ελληνικού πολιτικού προσωπικού το γεγονός ότι κανένας από τους εσχάτως εμφανισθέντες νεόκοπους… «αντάρτες του γάλακτος» της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν τόλμησε να καταγγείλει δημόσια ότι στόχος των νέων ρυθμίσεων για το γάλα είναι απλούστατα να καταλάβουν την ελληνική αγορά οι γερμανικές, ολλανδικές και άλλες ευρωπαϊκές γαλακτοβιομηχανίες που έχουν στις χώρες τους πλεόνασμα γάλακτος. Στη νοοτροπία των Γερμανών και των ομοίων τους άλλωστε σιγά μην πάθουν τίποτα οι Έλληνες, τους οποίους συμπεριλαμβάνουν πλέον στους… «γύφτους των Βαλκανίων», αν πιουν γάλα… τριάντα ημερών χωρίς καμιά θρεπτική ουσία! Πάλι καλά, σκέφτονται ο Σαμαράς κι ο Βενιζέλος, που δεν απαίτησε η τρόικα να πίνουν τα ελληνόπουλα μόνο γάλα… σκόνη, όπως έπιναν τις δεκαετίες του 1950 και του 1960! Είμαστε αχάριστος λαός που διαμαρτυρόμαστε κατά των Γερμανών, σκέφτονται σίγουρα οι «Τσολάκογλου» που μας κυβερνούν.

Πολιτικός τάφος της ΝΔ όμως, όπως και του «κλινικά νεκρού» ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, θα αποδειχθούν πιθανότατα οι ευρωεκλογές. Όσο κι αν ο συγκεκριμένος θεσμός είναι πασίγνωστο πως δεν έχει καμιά αυτοτελή πολιτική σοβαρότητα, ως αδιαμφισβήτητης έκτασης δημοσκόπηση των πολιτικών διαθέσεων του λαού μας έχει αυτή τη φορά αξία. Αν όντως τρεις στους τέσσερις Έλληνες ψηφίσουν εναντίον της κυβέρνησης στις ευρωεκλογές, είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου θα καταρρεύσει αμέσως μετά τις 25 Μαΐου. Όχι φυσικά από δημοκρατική ευαισθησία. Είναι πολύ «χοντρόπετσοι» πολιτικά ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος για να παραιτηθούν επειδή ο λαός τους αποδοκιμάζει και αποστρέφεται την πολιτική τους. Η εξουσία και μόνο τους νοιάζει αυτούς. Αν είχαν οποιαδήποτε δημοκρατική ευαισθησία, δεν θα ηγούνταν της πιο κατάπτυστης και ξενόδουλης κυβέρνησης που γνώρισε ποτέ αυτή η χώρα, χειρότερης και πιο ξεφτιλισμένης ακόμη και από την κυβέρνηση του λαομίσητου Γιωργάκη Παπανδρέου. Η κυβέρνηση τους όμως θα πέσει επειδή οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, αν το αποτέλεσμα του κόμματος τους κινηθεί όντως στο 5-6% στις ευρωεκλογές, θα φύγουν τρέχοντας από την κυβέρνηση όσο κι αν τους εκβιάζουν, με μοναδικό κίνητρο να διασωθούν πολιτικά ως πρόσωπα και να διασφαλίσουν το προσωπικό τους πολιτικό μέλλον – συν το να γλιτώσουν το τομάρι τους και να μην καταλήξουν στη φυλακή οι πιο εκτεθειμένοι από αυτούς. Έτσι, το πιθανότερο είναι πως οι ευρωεκλογές θα οδηγούν σε άμεση κατάρρευση της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και σε πρόωρες βουλευτικές εκλογές στα τέλη Ιουνίου ή στις αρχές Ιουλίου.
Ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος αντιλαμβάνονται ότι έρχεται η ώρα της πτώσης τους και μετέρχονται όλα τα μέσα προκειμένου να πειθαναγκάσουν τους βουλευτές τους να τους στηρίξουν μέχρις εσχάτων. Πρώτα απ’ όλα υπηρετούν αδίστακτα και χωρίς καμιά αναστολή το ελληνικό και το γερμανικό κεφάλαιο. Δεύτερον, χρησιμοποιούνται όλοι οι φάκελοι των μυστικών υπηρεσιών για τις αδυναμίες παντός είδους των βουλευτών, προκειμένου να παραμένουν εξ ανάγκης πειθήνιοι στους αρχηγούς της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Τρίτον, χρησιμοποιείται ως δέλεαρ ο ανασχηματισμός, το πιο αποτελεσματικό όπλο έναντι των βουλευτών. Μοναδικό όνειρο ζωής κάθε κυβερνητικού βουλευτή είναι να γίνει υπουργός. Με μια και μόνη υπουργική θητεία πλουτίζει για όλη του την υπόλοιπη ζωή! Τέταρτον, ο Σαμαράς χρησιμοποιεί ως απειλή προς τους εσωκομματικούς του αντιπάλους το σενάριο ότι σκοπεύει να διαλύσει τη ΝΔ και να φτιάξει νέο, δικό του κόμμα με το όνομα Νέα Ελλάδα. Αυτό σημαίνει για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι στο νέο κόμμα ο Σαμαράς θα χρησιμοποιήσει στις θέσεις – κλειδιά μόνο τους έμπιστούς του, παραγκωνίζοντας ή υποβαθμίζοντας τους εσωκομματικούς του αντιπάλους κι αφήνοντας εκτός του νέου κόμματος τους πιο επικίνδυνους εξ αυτών.
Ελάχιστη σημασία έχουν αυτή τη στιγμή όλα τα παραπάνω. Η ουσία είναι ότι η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου οδηγείται προς την ανατροπή της λόγω πανικόβλητης φυγής των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ εξαιτίας του αναμενόμενου ποσοστού του κόμματος αυτού στις ευρωεκλογές που εκτιμάται γύρω στο 5%. Ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος προσπαθούν να πειθαναγκάσουν τους βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ να παραμείνουν δίπλα τους και να καταποντιστούν όλοι μαζί. Αν θα το πετύχουν ή όχι, εξαρτάται από το τι θα ψηφίσει ο λαός σε αυτές τις απροσδόκητα κρίσιμες ευρωεκλογές.
*Δημοσιεύθηκε στο «Πριν» της Κυριακής 29 Μαρτίου 2014

Tα πρωτοσέλιδα της Κυριακής (30 Μαρτίου 2014)

http://online-pressblog.blogspot.gr/2014/03/30-2014.html










Οι διπλές κάλπες του Μαίου και ο ΣΥΡΙΖΑ (του Σταύρου Λυγερού)

http://olympia.gr/2014/03/29/%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%ce%b9%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%80%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b1%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%cf%83%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b6%ce%b1/

Τσιπρας
Στην Κουμουνδούρου πρέπει να κάνουν το σταυρό τους που αποφασίστηκε οι αυτοδιοικητικές εκλογές να συμπίπτουν χρονικά με τις ευρωεκλο­γές. Ο λόγος είναι ότι οι επιδόσεις του ΣΥΡΙΖΑ στις πρώτες αναμένεται να εί­ναι σαφώς κατώτερες του ποσοστού που θα αποσπάσει στις δεύτερες. Το πολιτικό μήνυ­μα των δημοτικών και περιφερειακών εκλο­γών είναι από τη φύση του δυσανάγνωστο.
Οι τοπικές αντιθέσεις, τα τοπικά δίκτυα επιρροής, ο αποφασιστικός ρόλος των προσώπων και τα αυτοδιοικητικά κριτήρια λειτουργούν σαν παραμορφωτικός φακός που δυσκολεύει την εξαγωγή συμπερασμάτων για το συσχε­τισμό των κομματικών δυνάμεων σε εθνικό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά όμως είναι παράδοση να εξάγονται πολιτικά συμπερά­σματα κυρίως από τις εκλογές για τον έλεγ­χο των δεκατριών περιφερειών και των μεγά­λων δήμων, με πρώτο το Δήμο Αθηναίων.

Εάν οι εκλογικές επιδόσεις των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ στους δήμους και στις περιφέ­ρειες συγκριθούν με τις αντίστοιχες του το 2010, αναμφίβολα θα καταγραφεί κατακόρυφη άνοδος. Στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές η κρίση είχε χτυπήσει την πόρτα της ελληνικής κοινωνίας, αλλά δεν είχε ακόμα δείξει τα δόντια της. Αφενός λόγω πολιτικής αδρανείας, αφετέρου λόγω της ελπίδας ότι «μπόρα είναι και θα περάσει», οι κάλπες αναπαρήγαγαν σε γενικές γραμμές το δίπολο ΠΑΣΟΚ – ΝΔ. Τότε ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ακόμα ένα μικρό κόμμα διαμαρτυρίας και οι επιδόσεις του στις αυτοδιοικητικές εκλογές αντίστοιχες.
Από το φθινόπωρο του 2010 έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι. Τα οικονομικά και κοινωνικά ερείπια ήταν αναπόφευκτο να επηρεάσουν καθοριστικά και τις πολιτικές ισορροπίες. Οι εθνικές εκλογές του 2012 κατέγραψαν τη δυναμική ανατροπής του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι από τότε αξιωματική αντιπολί­τευση. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα έχει παγιώσει το δημοσκοπικό προβάδισμά του, γεγονός που σημαίνει ότι πιθανότατα θα εί­ναι το επόμενο κυβερνών κόμμα.
Οι επιδόσεις του ΣΥΡΙΖΑ στις αυτοδιοικητικές εκλογές λοιπόν, εκ των πραγμάτων θα συγκριθούν με τη σημερινή θέση του στο πολιτικό σκηνικό κι όχι με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2010. Από αυτή την άποψη, είναι πολιτική δοκιμασία, και θα ήταν πολύ μεγαλύτερη, εάν δεν συνέπιπταν με τις ευ­ρωεκλογές. Κι αυτό επειδή αναπόφευκτα τις πολιτικές εντυπώσεις θα τις διαμορφώσει πρωτίστως το πανελλαδικό αποτέλεσμα της ευρωκάλπης. Εκεί, άλλωστε, θα διοχετευτεί η διάχυτη κοινωνική οργή και πολύ λιγότε­ρο στις αυτοδιοικητικές κάλπες.
Στηριζόμενοι κατά κανόνα σε προβεβλημέ­νους υποψηφίους, ορισμένοι εκ των οποίων έχουν να παρουσιάσουν και έργο, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ προσπαθούν να διατηρήσουν υπό τον έλεγχό τους όσο το δυνατόν περισσότερες περιφέρειες και μεγάλους δήμους. Αντιθέτως, το κόμμα του Τσίπρα καλείται και στο πεδίο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να αποδείξει ότι είναι πράγματι κόμμα εξουσίας. Τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του 2012 και στις ευρωεκλογές του Μαΐου δεν είναι καθόλου δεδομένο ότι θα καταγραφούν στις αυτοδιοικητικές. Ο λόγος είναι ότι δεν αντανακλούν την παραδοσιακή εκλογική βάση του, η ο­ποία αντιπροσωπεύει μονοψήφιο ποσοστό.
Το 2009 ο ΣΥΡΙΖΑ είχε 3%, εάν αφαιρέσουμε το ποσοστό της αποσχισθείσας ΔΗMAP. Το 2012 το ποσοστό του εκτινάχθηκε στο 27%, επειδή, υπό την πίεση της κρίσης κατέρρευσε το προηγούμενο δικομματικό σύστη­μα. Κεντροαριστεροί που δεν τους εξέφραζε το ΠΑΣΟΚ του Μνημονίου, αλλά και κάποιοι κεντροδεξιοί κατέφυγαν μαζικά στον ΣΥΡΙΖΑ ως εκλογικοί πρόσφυγες κι όχι επειδή ασπάστηκαν τις ιδεολογικές αντιλήψεις του.
Η κατηγορία αυτή των ψηφοφόρων θα τον ψηφίσει και στις ευρωεκλογές για να εκφράσει την οργή της και για να απαλλαγεί πιο γρήγορα από την κυβέρνηση Σαμαρά και το Μνημόνιο. Στις εκλογές για περιφερειάρχες και κυρίως για δημάρχους όμως οι πολίτες έχουν την άνεση να ψηφίσουν με αυτοδιοικητικά κριτήρια. Η τάση μετατόπισης από τους στενά κομματικούς υποψηφίους προς σχε­τικά αυτόνομες προσωπικότητες, άλλωστε, είχε εκδηλωθεί και στις εκλογές του 2010. Οι Καμίνης και Μπουτάρης κέρδισαν αντιστοίχως στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη πρωτί­στως επειδή ενσάρκωσαν την τάση αυτή.
Η αυτονόμηση των ψηφοφόρων στις αυτοδιοικητικές κάλπες αναμένεται να προσλάβει τον ερχόμενο Μάιο ακόμα μεγαλύτερες δια­στάσεις. Η Κουμουνδούρου υποτίμησε αυτή την τάση, παρότι (για τους προαναφερθέντες λόγους) στους νέους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ εντονότερη. Κατά κανόνα, επέλεξε κομματικά στελέχη για να διεκδικήσει τις περιφέρειες και τους μεγάλους δήμους. Και όπου έδωσε το χρίσμα σε μη κομματικές υποψηφιότητες επέλεξε αμφιλεγόμενες προ­σωπικότητες, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ένα μικρό κόμμα διαμαρ­τυρίας που επιδιώκει να αυξήσει το ποσοστό του. Είναι πρώτο κόμμα στις δημοσκοπήσεις και καλείται να το επιβεβαιώσει και στο επίπε­δο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Εάν η συγκο­μιδή του σε περιφέρειες και μεγάλους δήμους δεν είναι αντίστοιχη της δημοσκοπικής πρω­τιάς του, δικαιολογημένα θα εκληφθεί ως ήττα. Ειδικά όταν η Κουμουνδούρου έχει ευθέως πολιτικοποιήσει τις αυτοδιοικητικές εκλογές
Ο ΣΥΡΙΖΑ θα τα πήγαινε πολύ καλύτερα εάν είχε επιλέξει υποψηφίους με κριτήριο το γεγονός, πως το εκλογικό ρεύμα του αποτελείται κυρίως από κεντροαριστερούς εκλογι­κούς πρόσφυγες. Εάν, δηλαδή, είχε δώσει το χρίσμα σε προσωπικότητες υψηλού κύρους και ευρύτερης πολιτικής απήχησης που μπο­ρούν να εκφράσουν το γενικό αντιμνημονιακό αίσθημα αλλά και να ικανοποιήσουν τα αυτοδιοικητικά κριτήρια. Η Κουμουνδούρου όμως έδωσε το χρίσμα κυρίως σε δικά της στελέχη, επιβεβαιώνοντας τη διαπιστωμένη και σε άλλες περιπτώσεις τάση του κομματι­κού μηχανισμού να έχει τον έλεγχο.
Ο κομματικός μηχανισμός όμως εκφράζει ιδεολογικοπολιτικά μόνο την περιορισμένη παραδοσιακή εκλογική βάση κι όχι τους κε­ντροαριστερούς εκλογικούς πρόσφυγες που πολλαπλασίασαν το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ. Ο κομματικός μηχανισμός όχι μόνο δεν τους εκφράζει, αλλά συχνά βρίσκεται σε ιδεολο­γικοπολιτική διάσταση μαζί τους. Κι αυτό αποτελεί μια αντίφαση η οποία προκαλεί προβλήματα. Θα προκαλέσει, μάλιστα πολύ μεγαλύτερα εάν ο ΣΥΡΙΖΑ βρεθεί στο τιμόνι της χώρας.
Επίκαιρα

Βόθροι, βόθροι, βόθροι, διαρρηγνύονται καθημερινά! (Πολίτης Π. Παπαγαρυφάλλου)


ΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της ανωτέρω Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)


-   Αγροτιά, αγώνας και Κιλελέρ
-   Βόθροι, βόθροι, βόθροι, διαρρηγνύονται καθημερινά!
-   Μ.Κ.Ο. "Έργο πολιτών"




Η πιο υγιής και παραγωγική τάξη της πατρίδας προδόθηκε, αποσυντέθηκε και εκμαυλίστηκε από τους κομματικούς αγροτοπατέρες οι οποίοι διέλυσαν τους γεωργικούς συνεταιρισμούς, τις ενώσεις συνεταιρισμών, τις γεωργικές βιομηχανίες, την ΑΤΕ και πάει λέγοντας…
Ποιος δεν θυμάται το διαβόητο: Όλα τα κιλά, όλα τα… σκατά.
Αγρότες: Η βγαίνετε από τους πολιτικούς βόθρους ή θα ζήσετε μέσα τους για πολλά, πολλά χρόνια.
Αγρότες: Αν δεν αποφασίσετε να δραπετεύσετε από τα πολύχρωμα καφενεία των καταστροφέων σας θα χάσετε τη γη σας, από την οποία τόση ανάγκη έχει η Ελλάδα και την οποία οι πρόγονοί σας πότισαν με αίμα στο Κιλελέρ, με πρώτο τον αγωνιστή Μ. Αντύπα που τον ξεχάσατε και αγκαλιάσατε Παπανδρέηδες, Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες, Σαμαράδες και Βενιζέλους.

Αθήνα, 29/03/2014
Ο φιλοσυνεταιριστής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου


Μέσα τους διαβιούν "καθαροί" πολιτικάντηδες με λευκό κολάρο, "αξιοπρεπέστατα" κομματικά και υπαλληλικά στελέχη, αρκετοί δημοσιογράφοι και… καθώς πρέπει ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και συνδικαλιστές… αγωνιστές!
Τι δυστυχία να υποχρεούσαι να συμβιώνεις με αυτά τα υποκείμενα και ν' αναπνέεις τον αττικό αέρα μαζί τους.
Είχα άδικο όταν εδώ και δύο μήνες από τις στήλες αυτές είχα ζητήσει "επίδομα ανθυγιεινής διαμονής στην Ελλάδα;"

Αθήνα, 29/03/2014
Ο αντιχαβούζας πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του βοθροποιημένου "δημοκρατικού τόξου"


Στοίχισε δεκάδες εκατομμύρια για να καταγράφει τις άλλες Μ.Κ.Ο.
Δεν γνωρίζω κατά πόσο αυτοί που ροκάνισαν τα εκατομμύρια είχαν κάποια σχέση με τον Πολίτη και τι σημαίνει αυτή η υπέροχη λέξη. Πάντως ο γράφων που ασχολείται με τον Πολίτη εδώ και πενήντα χρόνια και το 1992 υπήρξε ο πρώτος εκλεγμένος πρόεδρος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ (Αριθ. Αποφάσεως Πρωτοδικείου Αθηνών 498/1994) δεν κλήθηκε από κανέναν πολιτικάντη να δώσει το τα φώτα του ΔΩΡΕΑΝ.
Λαμόγια ενωμένα, ποτέ φυλακισμένα!

Αθήνα, 29/03/2014
Ο πολίτης (τον ευτέλισαν κι' αυτόν τον τίτλο)  Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του χυδαίου δημοκρατικού τόξου

Οι τουρκογερμανοί της Bild εξεμούν πάλι στα μούτρα μας: «Οι Έλληνες μπορούν να μειώσουν το χρέος τους με σεξ και ναρκωτικά»!!!

http://olympia.gr/2014/03/29/%ce%bf%ce%b9-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%af-%cf%84%ce%b7%cf%82-bild-%ce%b5%ce%be%ce%b5%ce%bc%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9-%cf%83/

TurkeyNazi2

«Οι Έλληνες μπορούν να μειώσουν το χρέος τους με σεξ και ναρκωτικά» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της Bild, η οποία επικρίνει τον «διευρυμένο τρόπο» υπολογισμού του ΑΕΠ των ευρωπαϊκών χωρών από τις Βρυξέλλες.

«Η οικονομική επίδοση στο σύνολο της ΕΕ αυξάνεται μονομιάς κατά 2,4%, αλλά μόνο στα χαρτιά» παρατηρεί η Bild, εξηγώντας ότι «στο μέλλον… θα υπολογίζονται στην οικονομική στατιστική της ΕΕ και τα έσοδα από εγκλήματα και πορνεία».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «το οικονομικό θαύμα των Βρυξελλών» αποδίδεται σε μια ευρωπαϊκή ρύθμιση που…

χρονολογείται από τον περασμένο Ιούνιο και η οποία θέλει την πορνεία να συνυπολογίζεται στις παροχές υπηρεσιών που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο ΑΕΠ. «Στις λεγόμενες παραγωγικές δραστηριότητες ανήκουν και οι απάτες», επισημαίνει το γερμανικό ταμπλόιντ και συμπεραίνει: «Όσο πιο πολλούς απατεώνες και ναρκωτικά, όσο πιο πολλή αδήλωτη εργασία και πορνεία διαθέτει ένα κράτος τόσο πιο πλούσιο γίνεται στα χαρτιά».

http://www.hellasforce.com/blog/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%80%CF%84%CF%85%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-bild-%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD/

Παρασκευή 28 Μαρτιου 2014: Δ' Στάση Χαιρετισμών στην Υπεραγία Θεοτόκο.


http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?t=4343



Τεῖχος εἰ τῶν παρθένων, Θεοτόκε Παρθένε, καί πάντων τῶν εἰς σέ προστρεχόντων·ὁ γάρ τοῦ οὐρανοῦ καί
τῆς γής κατεσκεύασε σέ ποιητής, Ἄχραντε, οἰκήσας ἐν τή μήτρα σου καί πάντας σοί προσφωνεῖν διδάξας·

Χαῖρε, ἡ στήλη τῆς παρθενίας· χαῖρε, ἡ πύλη τῆς σωτήριας.
Χαῖρε, ἀρχηγέ νοητῆς ἀναπλάσεως· χαῖρε, χορηγέ θεϊκῆς ἀγαθότητος.
Χαῖρε, σύ γάρ ἀνεγέννησας τούς συλληφθέντας αἰσχρῶς· χαῖρε, σύ γάρ ἐνουθέτησας τούς συληθέντας τόν νοῦν.
Χαῖρε, ἡ τόν φθορέα τῶν φρενῶν καταργοῦσα· χαῖρε, ἡ τόν σπορέα τῆς ἁγνείας τεκοῦσα.
Χαῖρε, παστάς ἀσπόρου νυμφεύσεως· χαῖρε, πιστούς Κυρίω ἁρμόζουσα.
Χαῖρε, καλή κουροτρόφε παρθένων· χαῖρε, ψυχῶν νυμφοστόλε ἁγίων.

Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Ὕμνος ἅπας ἡττᾶται συνεκτείνεσθαι σπεύδων τῷ πλήθει τῶν πολλῶν οἰκτιρμῶν σου· ἰσαρίθμους γάρ τή ψάμμω
ὠδᾶς ἄν προσφέρωμεν σοί, Βασιλεῦ ἅγιε, οὐδέν τελοῦμεν ἄξιον, ὧν δέδωκας ἠμίν τοῖς σοί βοῶσιν·

Ἀλληλούια.

Φωτοδόχον λαμπάδα, τοῖς ἐν σκότει φανείσαν, ὀρῶμεν τήν ἁγίαν Παρθένον· τό γάρ ἄυλον ἀπτουσα φῶς,
ὁδηγεῖ πρός γνῶσιν θεϊκήν ἅπαντας, αὐγή τόν νοῦν φωτίζουσα, κραυγή δέ τιμωμένη ταῦτα·

Χαῖρε, ἀκτίς νοητοῦ ἡλίου· χαῖρε, βολίς τοῦ ἀδύτου φέγγους.
Χαῖρε, ἀστραπή τάς ψυχᾶς καταλάμπουσα· χαῖρε, ὡς βροντή τούς ἐχθρούς καταπλήττουσα.
Χαῖρε, ὅτι τόν πολύφωτον ἀνατέλλεις φωτισμόν· χαῖρε, ὅτι τόν πολυρρυτον ἀναβλύζεις ποταμόν.
Χαῖρε, τῆς κολυμβήθρας ζωγραφοῦσα τόν τύπον· χαῖρε, τῆς ἁμαρτίας ἀναιροῦσα τόν ρύπον.
Χαῖρε, λουτήρ ἔκπλυνων συνείδησιν· χαῖρε, κρατήρ κιρνῶν ἀγαλλίασιν.
Χαῖρε, ὀσμή τῆς Χριστοῦ εὐωδίας· χαῖρε, ζωή μυστικῆς εὐωχίας.

Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Χάριν δοῦναι θελήσας ὀφλημάτων ἀρχαίων ὁ πάντων χρεωλύτης ἀνθρώπων, ἐπεδήμησε δί’ἑαυτοῦ πρός
τούς ἀποδήμους της αὐτοῦ Χάριτος· καί σχίσας τό χειρόγραφον, ἀκούει παρά πάντων οὕτως·

Ἀλληλούια.

Ψάλλοντές σου τόν τόκον, ἀνυμνοῦμεν σέ πάντες ὡς ἔμψυχον ναόν, Θεοτόκε· ἐν τή σή γάρ οἴκησας
γαστρι ὁ συνέχων πάντα τή χειρί Κύριος, ἠγίασεν, ἐδόξασεν, ἐδίδαξε βοάν σοί πάντας·

Χαῖρε, σκηνή τοῦ Θεοῦ καί Λόγου· χαῖρε, Ἁγία ἁγίων μείζων.
Χαῖρε, κιβωτέ χρυσωθεῖσα τῷ Πνεύματι· χαῖρε, θησαυρέ τῆς ζωῆς ἀδαπάνητε.
Χαῖρε, τίμιον διάδημα βασιλέων εὐσεβῶν· χαῖρε, καύχημα σεβάσμιον ἱερέων εὐλαβῶν.
Χαῖρε, τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἀσάλευτος πύργος· χαῖρε, τῆς Βασιλείας τό ἀπόρθητον τεῖχος.
Χαῖρε, δί' ἤς ἐγείρονται τρόπαια· χαῖρε, δί' ἤς ἐχθροί καταπίπτουσι.
Χαῖρε, χρωτός τοῦ ἐμοῦ θεραπεία· χαῖρε, ψυχῆς τῆς ἐμῆς σωτηρία.

Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Ὤ πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τόν πάντων ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον (τρίς)· δεξαμένη γάρ τήν νῦν προσφοράν,
ἀπό πάσης ρύσαι συμφορᾶς ἅπαντας, καί τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως τούς σοί βοώντας·

Ἀλληλούια.

Θαύμα!"Ντυμένος Κεφαλογιάννης" ζητά την ευλογία Πατριάρχου για τις επερχόμενες εκλογές!(βρε τι μου θυμίζει αυτό να δεις...)


http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/03/blog-post_29.html

Σχόλια Γ. Ανεστόπουλος: Ο Κεφαλογιάννης μετέφερε τη στήριξη Σαμαρά στον Οικουμενικό Πατριάρχη (όπως επίσημα ειπώθηκε); Ή μήπως προσπαθούν να "μαζέψουν τα προκλητικά ασεβή ασυμμάζευτα" της "έτερης Κεφαλογιάννισας Καππαδόκισας" της (φιλο)Ισλαμίζουσας;








Ορίστε...διαβάστε τώρα και την...βαρετή είδηση όπως διανεμήθηκε για λόγους "πρωτοκόλλου και τύπων"...με τα γνωστά τυποποιημένα μπλα, μπλα, μπλα...(ο άνωθεν υπογεγραμμένος δηλώνω πως δεν τα "πείραξα" αυτά - αν και ήταν πειρασμός να τα κάνω λίγο πιο "ζωντανά" και "πιπεράτα"...πχ,

"συγγνώμην κυρ Παναγιώτατέ μου για την ξαδέρφη μου, ξέρετε τώρα, κορίτσι πράμα, μόλις ξετσουτσουνεμένο, άμαθο σ' αυτά και τ' άλλα, δεν κατέχει πράμα από τακτ, να την συμπαθάτε, κατά λάθος έβαλε μόνο το νυχτικό της και ξέχασε να βάλει μπλούζα η βλογιοκομμένη, απ' την αγωνία της να σας συναντήσει τό' παθε...ελάτε τώρα, δώστε μας την ευλογία σας γιατί θα μας μαυρίσουνε οι Χριστιανοί εκεί κάτω..."

αλλά είπαμε, δεν την πειράζω την "είδηση"...για τιμωρία τους θα την αφήσω έτσι "στεγνή" και "βαρετή")

.................

(ναι, από δω και κάτω...)

Σάββατο, 29 Μάρτιος 2014 09:30 fanarion.blogspot.gr
Τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο επισκέφθηκε ο επικεφαλής του Προεκλογικού Αγώνα για τις Ευρωεκλογές της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης στην Κωνσταντινούπολη.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης ο Μ. Κεφαλογιάννης μετέφερε τον χαιρετισμό, τον σεβασμό και την αγάπη του έλληνα Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά διαβεβαιώνοντας τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη για την αμέριστη συμπαράσταση του Πρωθυπουργού και του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας για το οικουμενικό έργο και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει αναλάβει διεθνώς.

Η συνάντηση έγινε σε εγκάρδιο κλίμα, παρουσία του Σεβασμιότατου Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Ειρηναίου και του Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Ευγενίου οι οποίοι συμμετέχουν στην Αγία και Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Ο Μανώλης Κεφαλογιάννης άκουσε με συγκίνηση τον Παναγιώτατο να μιλά για τη προσπάθεια του Πατριαρχείου να διατηρήσει ζωντανό τον Χριστιανισμό και τον Ελληνισμό στην Βασιλεύουσα, μέσα από πολλές δυσκολίες, τις πρωτοβουλίες του Οικουμενικού μας Πατριάρχη για την Παγκόσμια ειρήνη και την καταλλαγή απέναντι στον Θρησκευτικό φανατισμό, την προστασία του Περιβάλλοντος και την Οικολογία.






http://www.agioritikovima.gr/

Άσε τους ξενόφερτους φονιάδες να σφάζουν ανενόχλητα τ’ αδέρφια μας. Παιδιά του Θεού είναι κι αυτοί. Ας είμαστε πολιτισμένοι.Σωστά; (Γράφει ο Γιώργος. Ανεστόπουλος)


http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6390.html
B


Ένας Αρχιφύλακας σφαγμένος. 3 παιδιά ορφανά. Εισαγόμενη ωμή εγκληματικότητα στα ύψη. Ε,και; προέχει ο Δικαστικός Πολιτισμός! κι ας σφάζουν τους ανθρώπους μας. Σωστά κύριοι;
Τι κι αν αυτός ο τύπος, ο ισοβίτης που έσφαξε τον Έλληνα αρχιφύλακα διέθετε iso βιαιότητας;

Ε, και;

Χύμα βολόδερνε μέσα στη φυλακή. Αλλιώς – αν γίνονταν τακτικοί έλεγχοι – δεν θα κουβάλαγε «κέρατο» (αυτοσχέδιο μαχαίρι) μαζί του. Σωστά;

Σιγά όμως τώρα...συνήθεις καταστάσεις. Με όποιον φίλο σου αστυνομικό κι αν μιλήσεις το ίδιο θα σου πει.

«Αυτά; Είναι καθημερινές καταστάσεις. Τα αυτοσχέδια μαχαίρια; Τα εμπρηστικά; Τα ρόπαλα; Ότι θες βρίσκεις εκεί μέσα. Τρελλαμένους σαν κι αυτόν τον αλβανό ισοβίτη; Χιλιάδες κάθε μήνα. Κι όχι μόνον από έλλειψη πρέζας. Από χίλιους δυό λόγους. Τους την βαράει και ψάχνουν να ξεσπάσουν. Όπου βρούνε»...
Και φυσικά, ποιός είναι ο πιο εύκολος στόχος;
Μα ο φύλακας...ποιός άλλος;

Μην ξεχνάμε βεβαίως όμως ότι οι φυλακές είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας. Αυτό που είδαμε να συμβαίνει εκεί μέσα συμβαίνει ταυτόχρονα, καιρό τώρα, έξω, στους δρόμους, στα σπίτια μας. Νύχτα και μέρα.

Πλέον, το αίσθημα ασφάλειας της Ελληνικής κοινωνίας πολύ απλά έχει χαθεί.

Τι είχε κάνει αυτό το κάθαρμα ο ισοβίτης πριν μπει στην φυλακή;
Ααα, ψιλοπράγματα. Απλώς μπήκε σε ένα σπίτι και τους πλάκωσε στο ξύλο για να τους κάνει να του δώσουν ότι είχαν και δεν είχαν. Αα, έβαλε κι ένα κομμάτι γυαλί στο λαιμό της γυναίκας, απειλώντας να την σφάξει...Σιγά το σοβαρό...αα, έσφιξε και το λαιμό μιας άλλης γυναίκας και είχε αρχίσει να την πνίγει μέχρι που μπούκαραν οι αστυνομικοί και του χάλασαν το παιγνίδι...ε, και; Αφού δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ο άνθρωπος...δεν μετράει...σωστά;
Τόσο απλά.

Και τι του έκαναν;
Εξίσου απλά τον έβαλαν σε μια φυλακή. Και μετά από λίγο καιρό τον αποφυλάκισαν. Ξαναμπαίνει φυλακή (για νέα "κατορθώματα") για κάμποσο καιρό και σε λίγο θα ξανααποφυλακίζονταν. Τόσο απλά.

Οπότε, σου λέει το βίαιο υπάνθρωπο κάθαρμα (ναι ρε ψευτοπροοδευτικέ, αυτός είναι ο τίτλος που του αρμόζει!) τι έχω να χάσω; Θα μου κάνουν τα μούτρα κρέας. Ότι κι αν τους κάνω, η αντίδραση των (μαλθακόκωλων) Ελλήνων είναι για κλάματα. «κακό παιδί, τώρα θα σε συλλάβω και θα σε κάνω ντα!» (ε, το τραβάει ο κώλος σας ένα ξεγυρισμένο $α%ή&ι. Τι λέω; Πολλά, όχι ένα. Και σ’ εσάς και στη γυναίκα σας και σ’ όλη την οικογένειά σας...αυτό σκέφτεται ο κάθε «σκληροτράχηλος Αλβανός» και «φτιάχνεται»...)

Κοινώς, ακούσανε ότι $α*ιό&α*^τε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι...
Διότι, ναι. Η Ωμή ακραία εγκληματικότητα δεν ήταν ίδιον της Ελληνικής πραγματικότητας. Είναι «εισαγόμενο φρούτο». Άλλα ήθη, άλλα έθιμα. Άλλες συνήθειες. Ότι είχαμε που και που κι εδώ κάποια ακραία περιστατικά, βεβαίως και είχαμε. Σε περιορισμένο κι ελεγχόμενο βαθμό όμως. Καμία σχέση με τις «εισαγόμενες ποσότητες και τις ποιότητες» που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια.
Εδώ έφτασε να το χρησιμοποιήσει μάλιστα και ως επιχείρημα η δικηγόρος του Πακιστανού βιαστή της Πάρου που αφού βίασε το κοριτσάκι, της χτύπησε επανειλημμένα στα βράχια και το κεφάλι (και όχι μόνον) για να την σκοτώσει.

«έτσι κάνουν στην χώρα του» είπε «έτσι έχει μάθει».
Τόσο απλά. Έτσι κάνουν με τις γυναίκες εκεί, έτσι έμαθε, έτσι κάνει κι εδώ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. Τι φταίει λοιπόν το καϋμένο το παιδί;

Έτσι κάνουν στο Ισλάμ, έτσι κάνουν στην Αλβανία, έτσι κάνουν στον Καύκασο, έτσι κάνουν στη Μέση Ανατολή, έτσι κάνουν στην Αφρική, έτσι έμαθαν, έτσι κάνουν κι εδώ...ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...
Και αφού είδαν πως όχι μόνον το ανέχεται η Ελληνική κοινωνία και Πολιτεία αλλά το αντιμετωπίζει και με συγκαταβατικότητα, αφηνίασαν...

Έχουν ξεσκιστεί κάθε μέρα να εισβάλλουν ένοπλα σε σπίτια, μέρα μεσημέρι και να τσακίζουν στο ξύλο γερόντους και γερόντισες για να τους πουν που είναι η σύνταξη.
Ε, που και που συλλαμβάνουν και από κανέναν.
Ε, που και που, όταν δεν τους αφήνουν ελεύθερους κατ’ ευθείαν από το τμήμα (για να συνεχίσουν απτόητοι να κάνουν τα ίδια) βάζουν κι από κανέναν στη φυλακή (για διακοπές, εκπαίδευση και δημόσιες σχέσεις).

Στα παλιά τους τα παπούτσια εάν την μερίδα του λέοντος στις συνέπειες της εγκληματικότητας την πληρώνει ο απλός φτωχός ανυπεράσπιστος πολίτης.

Όλοι οι «μεγάλοι» βλέπεις, της Πολιτείας φρουρούνται.

Ακόμη και ο αστυνομικός οπλοφορεί νόμιμα. Εν ανάγκη, θα ρίξει με το όπλο του και θα προστατεύσει την οικογένειά του. Ενώ ο απλός πολίτης;
Απλώς θα βγάλει το σκασμό, θα χαλαρώσει και θα το απολαύσει. Αυτός και όλοι οικογενειακώς.

Τα μηνύματα είναι σαφή κύριοι.

Όταν όλα αυτά τα ξενόφερτα αιμοβόρα αποβράσματα αφήνονται ελεύθερα να κουβαλήσουν τον «τύπο εγκλήματος» του τόπου τους στην χώρα μας, λογικό είναι πως η Ελλάδα θ’ αρχίσει να «προσομοιάζει» στον δικό τους τόπο. Στα δικά τους ήθη.

Το δικό τους «τύπο εγκλήματος» όμως πάει η Ελλάδα να το αντιμετωπίσει με τα «δικά της ήθη Δικαιοσύνης». Πιο ήπια ήθη προσαρμοσμένα σε άλλες εξίσου πιο ήπιες (και πολιτισμένες) καταστάσεις.

Να όμως, που άλλα ήθη, άλλες καταστάσεις απαιτούν και άλλη αντιμετώπιση.

Θα έπρεπε να δούμε τον «τύπο αντιμετώπισης» που επιφυλάσσουν οι δικές τους κοινωνίες στα «εγκλήματά» τους. Και αυτόν να εφαρμόσουμε ως «Δικαιοσύνη» απέναντί τους....

Μπαίνει λοιπόν το κτήνος με άλλους πέντε σε ένα διαμέρισμα μιας ελληνικής οικογένειας νυχτιάτικα (ή μεσημεριάτικα, δεν κάνει πια διαφορά γι’ αυτούς) τους τσακίζουν όλους στο ξύλο, βιάζουν την γυναίκα και φεύγουν ανενόχλητοι. Άντε και πιάνουν τον έναν στους χίλιους.

Ποιό είναι το αποτέλεσμα;

Να θυμηθούμε εκείνα τα αποβράσματα τους Αλβανούς με τα καλάσνικωφ; Εκείνους που μπούκαραν στα νότια προάστεια στα διαμερίσματα νυχτιάτικα με τα καλάσνικωφ, έδερναν, έκλεβαν και βίαζαν. Τους έπιασαν, τους δίκασαν, τους φυλάκισαν. Ε, και; (Γεμάτο είναι εκεί έξω από τέτοιες ομάδες. Μήπως θέλουν κάποιοι να μην τους αποκαλούμε και «αποβράσματα» και «υπάνθρωπα κτήνη»;)

Είχαν λοιπόν το θράσος αυτά τα σιχαμερά υποκείμενα στη δίκη να βρίσουν και ν’ απειλήσουν κιόλας την γυναίκα που βίασαν. Είχαν το θράσος να φωνάζουν τα ρεμάλια ότι στη φυλακή θα γίνουν ανώτεροι ακόμη στο οργανωμένο έγκλημα.

Τι γίνεται μ’ αυτούς;

Η ήπια αντιμετώπισή τους τι μήνυμα πέρασε τόσο στην κοινωνία όσο και στο υπόλοιπο έγκλημα;

Η υπόθεση Καντάρη. Τον έσφαξαν. Κάποιοι απ’ αυτούς πιάστηκαν. Μπήκαν στη φυλακή. Ε, και;

Αυτή η «ήπια αντιμετώπισή» τους τι «μήνυμα» άραγε πέρασε και στην Ελληνική κοινωνία αλλά και στο υπόλοιπο έγκλημα;

Αυτοί που στο Ρέντη έστησαν ενέδρα και εκτέλεσαν με καλάσνικωφ τα παιδιά της ΔΙ.ΑΣ. Κάποιοι πιάστηκαν, κάποιοι φυλακίστηκαν, κάποιοι αφέθηκαν ελεύθεροι.

Αυτή η «ήπια αντιμετώπισή» τους τι «μήνυμα» άραγε πέρασε στην Ελληνική κοινωνία αλλά και στο οργανωμένο (και μη) έγκλημα περί «ατιμωρησίας» ή «αποστειρωμένης ήπιας ποινής»;

Όταν βλέπουν αυτού του τύπου την «ήπια αντιμετώπιση» σκληροί (και μη) ξενόφερτοι εγκληματίες αδιάφοροι για τον πόνο που προκαλούν γύρω τους, πως «περνάει μέσα τους» άραγε;

Ξέρουν όλοι καλά πως περνάει.

Με τέτοιους μαλακοκάβληδες (εμείς είμαστε αυτοί) που εχουμε να κάνουμε, στ’ α&%^*ια μας το τι θα μας κάνουν κι αν μας πιάσουνε...

Το πολύ πολύ να μας χαϊδέψουνε τον ...π&*^%ο...

Κι ακόμη κι αν δραπετεύσουμε, ε, τότε είναι που δεν μας πιάνουν με τίποτα...εδώ ολόκληρη μεραρχία κυνηγούσε επί μήνες 11 δραπέτες και έκανε μια τρύπα στο νερό...

Πολλά, πάρα πολλά τα περιστατικά που «δίνουν αέρα» σε όλους αυτούς τους ξενόφερτους φονιάδες να κάνουν αυτά που κάνουν όλο και πιο βίαια, όλο και πιο ασυγκράτητα...

Ήταν αναμενόμενη λοιπόν και προδιαγεγραμμένη με μαθηματική ακρίβεια η οικτρή σφαγή του αδικοχαμένου αρχιφύλακα....

Όσο είναι και η διαρκής σφαγή της απροστάτευτης Ελληνικής φτωχολογιάς...

Όσο αναμενόμενη θα είναι και η κατακόρυφη – αν και προσωρινή – μείωση των επιθέσεων τέτοιων φονιάδων σε αστυνομικούς (εντός και εκτός φυλακών) μετά τον «τυχαίο» θάνατο αυτού του κτηνώδους φονιά που έσφαξε τον Αρχιφύλακα...

Με λίγα λόγια, αν Πολιτεία, Κοινωνία και Αρχές είχαν «χειριστεί κατά πως έπρεπε» (σύμφωνα με το Δίκαιο των "Σκληρών Χωρών" των χειρότερων από δαύτους) τους φονιάδες των παιδιών της ΔΙ.ΑΣ στο Ρέντη, αλλά και αυτό το κάθαρμα, τον Αλβανό σφαγέα (όταν συνελήφθη «επί το έργον») σήμερα ο Αρχιφύλακας Γιώργος Τσιρώνης θα ήταν ζωντανός....και όχι μόνον αυτός...αυτό, μια μέρα, κάποιοι από εσάς "εκεί έξω" θα πρέπει να το πείτε στα παιδιά του...

Αυτό καλά θα κάνουν να το βάλουν βαθιά στο μυαλό τους πολλοί εκεί έξω....

Η Ελληνική Πολιτεία και Αρχές αν πέτυχαν σε κάτι ήταν να χτίσουν μια τεράστια κόλαση που την γέμισαν με εκατοντάδες χιλιάδες ξενόφερτους φονιάδες. Που μαζί τους, απ’ τον τόπο τους κουβάλησαν το δικό τους «ακραίο έγκλημα». Η Ελληνική φτωχολογιά (κυρίως) που δεν έχει την προστασία που θα έπρεπε πληρώνει βαρύτατο φόρο αίματος απ’ αυτό το έγκλημα...

Αμέσως μετά έρχονται τα παιδιά της...οι αστυνομικοί...

Έχει όμως και αυτή η Ελληνική κοινωνία τις δικές της ευθύνες γι’ αυτό το έγκλημα...
Το «αφήνει να εξελίσσεται και να ξεσπάει πάνω της» χωρίς να κάνει τίποτα για να (αυτο)προστατευθεί...

Ενώ το βλέπει καθημερινά πως η Πολιτεία αδυνατεί να το κάνει από μόνη της...όπως έχει υποχρέωση να πράξει...

Κι όταν η ανεπάρκεια της Οργανωμένης Πολιτείας στοιχίζει ποταμούς αίματος στην κοινωνία, τότε καμία μα καμία δικαιολογία δεν υπάρχει στο να «μην (αυτ)ενεργοποιηθεί η ίδια η Κοινωνία για να καλύψει το θανάσιμο αυτό κενό ιδίοις πόροις κι αναλώμασι»....

Κι όποιος έχει αντίρρηση απ’ την οργανωμένη Πολιτεία και τις Αρχές ως προς το παραπάνω και θέλει να ξεκινήσει πάλι το «παραμυθάκι» περί:

«την ευθύνη της προστασίας της κοινωνίας την έχει ΜΟΝΗ και ΜΟΝΟΝ η οργανωμένη Πολιτεία»
ας απαντήσει στο εξής (μόνο) απλό ερώτημα:

«...γιατί έχει γεμίσει ο τόπος από οργανωμένες αδίστακτες ένοπλες συμμορίες αλλοδαπών φονιάδων που εισβάλλουν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στα σπίτια της φτωχολογιάς κακοποιώντας βαρύτατα ανήμπορους Έλληνες Πολίτες; Γιατί ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ η Οργανωμένη Πολιτεία;»

Πόσους νεκρούς Έλληνες θα πρέπει να θρηνήσουμε ακόμη κύριοι της Πολιτείας μέχρι να αντιμετωπίσετε σθεναρά, καίρια, σκληρά κι αποφασιστικά το πρόβλημα της «ξενόφερτης ακραίας εγκληματικότητας»;

Γιώργος Ανεστόπουλος

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ - ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ και σταματηστε να τρώτε αυτές τις 20 ουσίες - Μαζικός Έλεγχος Τροφίμων

http://attikanea.blogspot.gr/2014/03/20.html

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ - ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ - Μαζικός Έλεγχος Τροφίμων Βίντεο 7 ΛΕΠΤΑ..





elinonenimerosi


Πηγή

Επάγγελμα Άδωνις Γεωργιάδης (Του Δημήτρη Θεοδωρόπουλου)

http://kostasxan.blogspot.gr/2014/03/blog-post_411.html

Τέσσερις λέξεις: «κομμουνιστές, δεν σας φοβόμαστε». Θα ταίριαζε σε κάποια ταινία β΄ διαλογής, με τον Κώστα Πρέκα να βροντοφωνάζει το σύνθημα σε ένα χιονισμένο τοπίο καθώς η κάμερα θα ζούμαρε στο παραδόξως ιδρωμένο πρόσωπό του. Εχει σίγουρα ειπωθεί από κάποιον που ίσως να μη ζει, από κάποιον που ανήκει τέσσερις γενιές πίσω, στη γενιά τωνπαππούδων και των γιαγιάδων μας, σε όσους έζησαν τον Εμφύλιο και, ανεξαρτήτως παρατάξεως, μπορούν να καταλάβουν τη φόρτιση των λέξεων και τη σημασία των πράξεων. Τι δουλειά, όμως, έχουν αυτές οι τέσσερις λέξεις τον Μάρτιο του 2014;

Εμφανίστηκε στο πιο απρόβλεπτο περιβάλλον, σε αυτό του Τwitter, γραμμένο από υπουργικά δάχτυλα που πατούσαν θριαμβευτικά την οθόνη ενός smartphone. Τα έγραψε πριν από λίγες ημέρες ένας υπουργός της κυβέρνησης μιας χώρας που προσπαθεί να πάει μπροστά, κοιτώντας μόνο πίσω.

Τα λόγια του προλόγου, αυτή η διχαστική εμφυλιοπολεμική κραυγή, ανήκουν στον Αδωνι Γεωργιάδη. Προήλθαν ύστερα από μια νίκη που κατήγαγε στο εξωτερικό, όταν ομάδα δυσαρεστημένων πολιτών, γιατρών και φοιτητών, ξέχασαν τον βασικό όρο της διαλεκτικής: το ότι όποιος υψώσει πρώτος τη φωνή του έχει χάσει μια διαμάχη. 

Μαζεύτηκαν στην εκδήλωση στο Imperial College που πραγματοποιήθηκε από φοιτητές οι οποίοι πρόσκεινται στη Νέα Δημοκρατία και τον αντιμετώπισαν με οργή, φωνές και αγένεια. Ασφαλώς και έκαναν λάθος. Ο Αδωνις ξέρει να χειρίζεται καλύτερα από τον καθένα ένα οργισμένο ακροατήριο, έχει κάνει προπόνηση ετών πάνω στην τέχνη της φωνασκίας. Και μετά την επικοινωνιακή του νίκη, βάλθηκε να μιλάει για εμφύλιο μέσα από smartphones.

Η περίπτωση του Αδωνι Γεωργιάδη είναι χαρακτηριστική της ελληνικής σύγχυσης των τελευταίων χρόνων. Είναι δραστήριος, είναι νευρικός, ξέρει πότε να φωνάξει και πότε να πετάξει αριθμούς που δύσκολα ελέγχονται, είναι από τους ανθρώπους που μοιάζουν να έχουν την ευελιξία η οποία ανέκαθεν θεωρούνταν προσόν επιτυχίας. Αρκεί να ανατρέξει κανείς σε παλαιότερες εκπομπές του στο ΥouΤube, σε παραληρήματα γεμάτα συνωμοσιολογίες, επιθέσεις στον νυν ευεργέτη του πρωθυπουργό και ορισμένες αμφιλεγόμενα ρατσιστικές και αντισημιτικές δηλώσεις που πλέον έχουν εξαφανιστεί από τη δημόσια εικόνα του.

Εδώ και καιρό, είναι υπουργός Υγείας, σε ένα από τα πιο νευραλγικά υπουργεία, σε μια από τις πιο κρίσιμες εποχές της ελληνικής Ιστορίας. Και παρ' όλα αυτά, έχει όλον τον χρόνο του κόσμου για να φτιάξει το δικό του προφίλ. Για την ακρίβεια, έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από ό,τι θα έπρεπε να έχει ένας υπουργός αφού προλαβαίνει να πλακώνεται με κάποιον με το nickname «Κοπρίτης» στο Τwitter, εμφανίζεται καθημερινά σε τέσσερα ή πέντε κανάλια, δίνει διαρκώς συνεντεύξεις, κάνει 20 tweets την ημέρα από έναν λογαριασμό τον οποίο διαχειρίζεται ο ίδιος, όπως φαίνεται από τη γραπτή ένταση που θυμίζει την εκφορά του λόγου του και ορισμένα ορθογραφικά λαθάκια, δικαιολογημένα (;) από το πάθος της διαλεκτικής.

Το αφήγημα που ο ίδιος προωθεί είναι πως «κάνει δουλειά». Δηλώνει «μνημονιακός μέχρι τα μπούνια», προωθεί με πάθος μεταρρυθμίσεις λίγων ημερών όπως το εισιτήριο εισαγωγής στα νοσοκομεία και με το ίδιο πάθος υποστηρίζει την απόσυρσή τους, προχωρά σε αμφιλεγόμενες μεταρρυθμίσεις όπως το πλαφόν στη συνταγογράφηση των φαρμάκων και οποιαδήποτε αντίρρηση παρουσιαστεί στο έργο του την επιστρέφει με ανεβασμένα ντεσιμπέλ, ιδεολογικές στοχοποιήσεις και εμφυλιοπολεμικό, νοσηρό, διχαστικό, επικίνδυνο θόρυβο. Η τακτική αποδίδει: Ο θόρυβος κουράζει και τον παρατηρητή και τον διαφωνούντα. Στο τέλος φαίνεται να κερδίζει. Στην πραγματικότητα, είναι ο ιδανικός υπουργός. Οχι για το υπουργείο, αλλά για τον ίδιο, την κυβέρνηση και όσους νοσταλγούν τον πόλεμο.

Για να είμαστε δίκαιοι, δεν το κάνει μόνο αυτός - απλώς είναι ο πιο βιρτουόζος από τους υπόλοιπους. Οταν, για παράδειγμα, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης δέχθηκε επιστολή από τον Επίτροπο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την υπόθεση των πνιγμών στο Φαρμακονήσι, άρχισε να μιλάει για αριστερή αποσταθεροποίηση. Οταν ο Πάνος Παναγιωτόπουλος δέχθηκε αντιδράσεις για ομιλία του στο Μέγαρο Μουσικής, φώναξε για ακροαριστερούς. Το αφήγημα είναι βολικό. Καλοί και κακοί. Αριστεροί και δεξιοί. Η ασφάλεια της χωροφυλακής και η ανασφάλεια της επανάστασης. Σαν να μην επιτρέπεται η διαφωνία, σαν η αντίρρηση να είναι προδοσία, εξορία, πόλεμος, εμφύλιος.

Στους καιρούς της κρίσης, όλοι πρέπει να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας. Ο Αδωνις Γεωργιάδης μπορεί να μην αφήσει ιδιαίτερο έργο στο υπουργείο Υγείας, αφού προτιμά να περνάει την ώρα του ταπεινώνοντας γιατρούς, στοχοποιώντας αντιφρονούντες και φωνάζοντας «αν δεν σας αρέσει, να φύγετε από τη χώρα». Μας έχει διδάξει, όμως, πως όλοι μπορούμε να βρούμε έναν ρόλο για τον εαυτό μας, να πετύχουμε εκεί που πριν από λίγα χρόνια θα φαινόταν απίθανο. Είναι ένα success story, σε μια ιστορία αποτυχημένης λογικής. Είναι η εικόνα μιας χώρας καταδικασμένης να ακούει τους υπουργούς που της αξίζουν να φωνάζουν στο αφτί της. 

Πηγή ΒΗΜΑgazino


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους!

http://tolimeri.blogspot.com/2014/03/blog-post_6339.html

Μια απίθανη ιστορία, που δείχνει το μέγεθος της αναλγησίας και της αδιαφορίας των κυβερνητικών στελεχών μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ, αποκαλύπτουν οι Τυπολογίες. Πολλοί από τους εργαζομένους της ΕΡΤ κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους, καθώς το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο απαιτεί να πληρωθούν οι δόσεις των δανείων που είχαν λάβει. Μόνο που οι εργαζόμενοι έχουν ήδη πληρώσει τις δόσεις μέσω του μισθού τους στην ΕΡΤ. Τα χρήματα αυτά, όμως, παρότι παρακρατήθηκαν από τις υπηρεσίες της κρατικής τηλεόρασης, δεν πληρώθηκαν στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο!
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ που είχαν πάρει στο παρελθόν στεγαστικά δάνεια από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο πλήρωναν τις δόσεις μέσω της ΕΡΤ, με παρακράτηση από τον μισθό τους. Έκπληκτοι, έμαθαν από την απαίτηση του ΤΤ πως οι δόσεις του περασμένου Απριλίου και Μαΐου, που είχαν..
πληρωθεί από τους ίδιους μέσω του μισθού τους στην ΕΡΤ, δεν έχουν αποδοθεί στην τράπεζα. Όταν ενημέρωσαν τη διοίκηση της τράπεζας πως ουδεμία ευθύνη φέρουν, αφού τα χρήματα τα έπαιρνε κάθε μήνα από τις οικονομικές υπηρεσίες της ΕΡΤ, αυτή σήκωσε τα χέρια ψηλά, ζητώντας να (ξανα)πληρωθούν οι δόσεις και οι νόμιμοι τόκοι τους.
Οι διαχειριστές του λουκέτου της ΕΡΤ θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για την τακτική που τήρησαν. Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, που προσέφυγαν με καταγγελία τους στον Συνήγορο του Πολίτη, σημειώνουν πως δεν «έχει επιδοθεί η έγγραφη καταγγελία της σύμβασής μας, καθώς και το ύψος του συνόλου της αποζημίωσης που δικαιούμαστε, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας μας και τις μηνιαίες αποδοχές μας στην καταργηθείσα εταιρεία, στην οποία εργαζόμασταν». Δεν έχει τηρηθεί η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος για την καταβολή των αποζημιώσεων σε τακτικές διμηνιαίες δόσεις. (πηγή: typologies.gr)


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2014/03/blog-post_6339.html#ixzz2xEZQTDZD

Όχι στην Ευρώπη των λαών. Ναι στην Ευρώπη των πολιτών. (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6142.html

Μας λένε: «‘Όχι Ευρώπη των εθνών, αλλά Ευρώπη των λαών». Τους απαντάμε: «Όχι Ευρώπη των λαών, αλλά Ευρώπη των πολιτών».

Όχι μια Ευρώπη των λαών με κυρίαρχο τον γερμανικό ή οποιονδήποτε άλλο λαό. Όχι στην...
αόριστη έννοια «λαός» αλλά στην συγκεκριμένη έννοια «πολίτης». 

Η πρώτη αναφέρεται σε μια απρόσωπη μάζα, με αποτέλεσμα το αντίστοιχο εξουσιαστικό σύστημα να προϋποθέτει την συγκέντρωση όλων των εξουσιών σε ένα ευρωπαϊκό Κέντρο. Η δεύτερη αναφέρεται στον συγκεκριμένο άνθρωπο – πολίτη, με αποτέλεσμα, το αντίστοιχο εξουσιαστικό σύστημα να προϋποθέτει την αποκέντρωση της εξουσίας και τη μεταφορά της στα χέρια του πολίτη.

Εκτός και αν κάποιος μας πείσει ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ της αξίας και της ισοτιμίας ενός Έλληνα, ενός Γερμανού, ενός Άγγλου κ.λ.π.

Η διάκριση λοιπόν μεταξύ της Ευρώπης των λαών ή της Ευρώπης των πολιτών, θέτει άμεσα το ερώτημα, τι είδους θεσμούς θέλουμε για την ΕΕ; Θέλουμε συγκεντρωτικούς ή αποκεντρωτικούς θεσμούς;  Ποιο από τα δύο είναι συντηρητικό και ποιο προοδευτικό;

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΕΦΕΙ

http://www.agioritikovima.gr/diafora/theologikos-log/diafora/41475-i-ekkliia-eina
15Ρώτησαν κάποτε ένα μοναχό: τι κάνετε τόσες ώρες μέσα στην Εκκλησία, δε βαριέστε; Κι εκείνος απάντησε: εσύ τι έκανες εννιά μήνες στη μήτρα της μάννας σου;

Τίποτα. Ήσουν εκεί και τρεφόσουν με το μητρικό αίμα. Το ίδιο κάνουμε κι εμείς. Είμαστε εδώ και τρεφόμαστε από την παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Από το σώμα και το Αίμα του Χριστού. Γιατί η Εκκλησία είναι η Μάννα που μας τρέφει. Η φιλόστοργη Μάννα.Η πνευματική καρδιά απ’ την οποία διαχέεται το αίμα και κρατιούνται ζωντανά τα παιδιά της.

      Η Εκκλησία είναι σώμα. Δεν είναι κόμμα. Είμαστε μέλη. Δεν είμαστε οπαδοί. Σώμα ένα με κεφαλή το Χριστό. Πονάει ένα μέλος και πονάμε όλοι. Δοξάζεται ένα μέλος και δοξαζόμαστε όλοι. Οικογένεια μία είναι η Εκκλησία: Οι Ζώντες, – όσοι είμαστε μέσα στην Εκκλησία και όσοι βογγάνε έξω απ’ αυτήν…

- Αυτοί που έφυγαν…, οι αδελφοί μας οι Κεκοιμημένοι. Κι αυτοί που ακόμα δεν ήρθαν… Οι αγέννητοι.., τα παιδιά των παιδιών μας, τα δισέγγονα και τα τρισέγγονα, όσοι θα μπουν στην Εκκλησία και όσοι θα βογγάνε έξω απ’ αυτήν. Οικογένεια μία. Γι’ αυτό στην Εκκλησία δεν εορτάζουμε αλλά συνεορτάζουμε.

Δεν νηστεύουμε αλλά συννηστεύουμε. Δε στενάζουμε αλλά συστενάζουμε. Δεν προσευχόμαστε αλλά συμπροσευχόμαστε. Συλλειτουργούμε και συλλειτουργούμαστε. Σώμα ένα είμαστε. Οι γιαγιάδες μας το ήξεραν καλά αυτό. Ήξεραν ότι πρώτα ανήκουμε στην Εκκλησία και μετά στον εαυτό τους. Πρώτα στην Εκκλησία και μετά στο σπίτι τους. Γι’ αυτό συμμετείχαν στις ανάγκες της. Στο χτίσιμο της Εκκλησίας, στο στρώσιμο, στον έρανο, στις νηστείες, στους εσπερινούς, στα Μυστήρια, στη Λειτουργία.

     Οι παλιοί άνθρωποι ήξεραν πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος, γιατί άλλος δρόμος βγάζει σε άλλο τέρμα. Γνώριζαν ότι η σωτηρία είναι μόνο μέσα στο Καράβι του Χριστού που όσα κύματα και όσες θύελλες κι αν το χτυπούν , δεν καταποντίζεται. - Γέροντα, τα παιδιά μας κοιμούνται στην Εκκλησία, μήπως να μη τα φέρνουμε; - Στο Καράβι να είναι κι ας κοιμούνται, επέμενε ο Γέροντας Πορφύριος.

Η Εκκλησία, το Σκάφος του Χριστού! Το Σώμα του Χριστού! Το Στόμα του Χριστού! Η Κιβωτός που μπαίνεις μέσα και σώζεσαι! Αλήθεια, έχουμε βαθιά και ορθή γνώση του τι είναι η Εκκλησία; Είναι μόνο για τις Κυριακές και τις γιορτές ή μπολιάζει όλο το βίο μας; Είναι μόνο για ορισμένες ηλικίες ή αγκαλιάζει όλο τον άνθρωπο από τα πρώτα μέχρι τα έσχατα; Τι περιμένουμε απ’ Αυτήν; Τι θέλουμε να μας δώσει και τι της χρωστάμε; Αναρωτηθήκαμε ποτέ τι είναι η Εκκλησία και τι της οφείλουμε;

     Οι Πατέρες λένε πως η Εκκλησία είναι ένα μεγάλο Νοσοκομείο που εφημερεύει σε εικοσιτετράωρη βάση, εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια. Ένα Νοσοκομείο που εφημερεύει για όλους. Για ασφαλισμένους και για ανασφάλιστους. Για πλούσιους και για άπορους. Για επώνυμους και για ανώνυμους και περιθωριακούς ανθρώπους. Ένα μεγάλο Νοσοκομείο στο οποίο αντιμετωπίζεται κάθε νόσημα όσο βαθύ, όσο λοιμώδες και όσο θανατηφόρο κι αν είναι. Ένα μεγάλο Νοσοκομείο στο οποίο μπαίνεις άρρωστος και βγαίνεις υγιής, όπως η αιμορροούσα. Μπαίνεις διώκτης και βγαίνεις Απόστολος, όπως ο Παύλος.

Μπαίνεις αμαρτωλός και βγαίνεις άγιος, όπως η αγία Μαρία η Αιγυπτία. Μπαίνεις λύκος και βγαίνεις αρνί, όπως ο άγιος Μωυσής ο Αιθίοπας. Μπαίνεις πτώμα εν αποσυνθέσει και ανίστασαι τετραήμερος, όπως ο Λάζαρος! Γιατί στην Εκκλησία δεν υπάρχει θάνατος. Δεν υπάρχουν νεκροί. Η Εκκλησία είναι η χώρα των Ζώντων όπου υπάρχει Ζωή και περίσσεια Ζωής, δηλαδή ο Χριστός!

Από το βιβλίο: ''Αντίδωρο''

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου