Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ο Σταύρος Θεοδωράκης ως αποσμητικό (του Πέτρου Αργυρίου)

http://agriazwa.blogspot.gr/2014/03/blog-post_23.html


Είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης ανθρωπιστής;
Πολλοί ανοήτως θα σπεύσουν να πουν ναι: Είναι καλός άνθρωπος.
Καλά είναι και τα ραδίκια.
Μονάχα που αυτά κάνουν καλό στην υγεία.
Ο Θεοδωράκης πάλι όχι.
Ο Θεοδωράκης έχει το προσόν του άοσμου ανθρώπου.
Δε βρωμάει και δεν μοσχοβολάει.
Δεν ερεθίζει.
Φοράει το εγώ του σαν αποσμητικό.
Έτσι μπορεί και πλησιάζει τα θύματα του.
Κάποτε αυτά ήταν μόνο τηλεοπτικά.
Άνθρωποι με ιστορίες που εμπιστεύονταν την ψυχή τους στο Θεοδωράκη. Και αυτός τους περνούσε με γυαλόχαρτο και τους έκανε έπιπλα να στολίζουν την εκπομπή του.
Γιατί στην εκπομπή του δεν υπάρχουν πρωταγωνιστές. Υπάρχει μονάχα ο Πρωταγωνιστής: Ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Έτσι πήρε τα σταράκια του και το σταριλίκι του  αυτός ο πρωταγωνιστής χωρίς αγώνες και αγωνίες και κατέβηκε στην πολιτική να βρει καινούρια θύματα που αυτή τη φορά θα του εμπιστευτούν την ψήφο τους.
Έφτιαξε λοιπόν ένα ποτάμι: Γιατί; Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου αγαπά τα κανό και τα καγιάκ. Και γιατί το βρωμερό ΠΑΣΟΚ χρειάζεται έναν ολόκληρο τεχνητό ποταμό για να το ξεπλύνει.
Μετά τις απανωτές αποτυχίες στο να βρει πολιτική βάση, η αυτοπροσδιοριζόμενη ως κεντροαριστερά που στην ουσία είναι το σημείο όπου τα ρέματα της κρατικοδίαιτης ολιγαρχίας και της νεοφιλελεύθερης ασυδοσίας συμβάλλουν, το κόμμα της μεγάλης κουτάλας που εμφανίστηκε ως κοινωνικός αναδευτήρας χρειάζεται μια θεαμαπάτη.
Καλέσαν λοιπόν τον άοσμο άνθρωπο να ανακατέψει τη σούπα που έχει πια κόψει και να τη ξανασερβίρει σε συσσίτια πολιτικής ανοησίας για να κερδίσουν χρόνο οι μάγειρες του ΠΑΣΟΚ να μαγειρέψουν ένα νέο μεγάλο πολιτικό ψέμα σε συσκευασία πολιτικού κόμματος.  
Ο Θεοδωράκης, το νέο, το διαφορετικό, το άοσμο τμήμα του ψαριού που βρωμάει από το κεφάλι.
Ψάρι ποταμίσιο που κολυμπάει ενάντια στο ρεύμα της απόλυτης λαϊκής δυσπιστίας απέναντι στην πολιτική ελίτ αυτού του τόπου.
Πολιτικός τραβεστισμός.
Δε μέμφομαι το Θεοδωράκη ή τον Δήμου ή τα άλλα ποταμίσια πλάσματα. Ο Θεοδωράκης κάνει αυτό που έκανε πάντα: τη δουλειά του: να κρατά τον κόσμο υπνωτισμένο σε θεαμαπάτες, να αφηγείται ωραίες ιστορίες.
Το ποτάμι είναι μια ωραιοποιημένη τηλεοπτική αφήγηση. Και κάθε τέτοιου είδους ωραιοποίηση γίνεται για να συγκαλύπτει την ασχήμια που αυτοί που ελέγχουν την τηλεόραση προκαλούν στην κοινωνία.
Είναι αποσμητικό Θεοδωράκη που κρύβει την μπόχα που τα αφεντικά του παράγουν.
Είναι το άλλοθι των εκατοντάδων χιλιάδων αμετανόητων ΠΑΣΟΚΩΝ που φάγαν από τα ψίχουλα που αφήναν οι σοσια-ληστές στο μεγάλο φαγοπότι ξεσκίζοντας τις σάρκες της χώρας σα λυσασμένα σκυλιά, όλων αυτών που η αναξιοκρατία του ΠΑΣΟΚ ευνόησε έστω και λίγο, όλων αυτών που ξέρουν καλά πως ο ΣΥΡΙΖΑ δε θα γίνει ποτέ κανονικό ΠΑΣΟΚ γιατί εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν ακόμη άνθρωποι με στοιχειώδη αξιοπρέπεια.
Είναι όλοι αυτοί που δεν δίναν και δεν έδωσαν δεκάρα για το συμπολίτη τους ή για τη χώρα τους.
 Αυτοί που για όσο ο κώλος τους δεν πιάνει φωτιά από την κρίση, αντιλαμβάνονται το κρισιακό σύμπαν ως ένα παράλληλο σύμπαν.
Είναι οι αρχοντοχωριάτες που κάναν πέντε ταξίδια στον πλανήτη και μαγεύτηκαν από τον κοσμοπολιτισμό, άσχετα από το αν αυτός που διέλυσε την ΠΑΣΟΚΙΚΗ ψευδαίσθηση, ο Γεώργιος Παπανδρέου είναι αρχέτυπο κοσμοπολίτη.
Γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν παρά μια ψευδαίσθηση που δημιουργούταν από τις εισπνοές των αναθυμιάσεων της σούπας που ανάδευε η μεγάλη κουτάλα.
Και παρότι ήταν ένας άνθρωπος που έμοιαζε σε πολλά στον Θεοδωράκη όσον αφορά την κοσμοπολιτική του αφοσίωση που διέλυσε το ΠΑΣΟΚ, οι αναθυμιάσεις ήταν τόσο τοξικές που στα πιο αδύναμα και ολιγόψυχα μυαλά έχουν προκαλέσει τόσο μόνιμες βλάβες ώστε να βλέπουν στο ποτάμι αντικατοπτρισμούς του πολιτικοκοινωνικού ναρκισσισμού τους.
Είναι όλοι αυτοί που ταυτίζονται με το Θεοδωράκη στο ότι είναι και αυτοί μικροί σταρ.
Σταρ-χιδιστές.
Είναι όλοι αυτοί που εμείς όλοι οι υπόλοιποι υπερασπιστήκαμε απέναντι στο «μαζί τα φάγαμε» παρότι και οι ίδιοι είχαν τσιμπήσει από τον μπουφέ κάτι της: καμιά θεσουλίτσα, καμιά επιδοτησούλα, άφθονα πτυχία για τα άχρηστα τσογλάνια τους. Και για να μας ανταμείψουν επιστρέφουν σαν ποτάμι εκδικητικού κακεντρεχούς εξωραϊσμού στον αμοραλισμό που τους εξέθρεψε και να διαιωνίσουν την ηθική, αισθητική, πνευματική και πλέον και οικονομική καταστροφή που επί τόσα χρόνια ζυμωνόταν σε αυτή τη χώρα. .
Αυτή τη φορά δεν χρειάζονται λαϊκά άλλοθι. Οι ιζνουγκούντ της ελληνικής κοινωνίας έχουν γίνει εδώ και καιρό χαλίφιδες στη θέση του χαλίφη.
Προτιμούν έτσι κάτι πιο κοσμοπολίτικο από εκείνο το παλιό ΠΑΣΟΚ. Προτιμούν Θεοδωράκη. Ένα από τα πολλά φαντάσματα του κοσμοπολιτισμού που επειδή δεν έχουν κανένα ειδικό βάρος μπορούν να αιωρούνται πάνω από τα σκατά του πραγματικού κόσμου, εμάς δηλαδή, να τα κοιτάν αφ υψηλού θωρώντας τους εαυτούς για ανώτερους επειδή δεν τους πιάνει η βαρύτητα, να περνούν από χώρα σε χώρα και από εποχή σε εποχή χωρίς βαρίδια.
Παραφουσκωμένα μπαλόνια. Καιροσκόποι.
Η δημοκρατία τα επιτρέπει αυτά βλέπετε. Ίσοι απένταντι της είναι και οι ενάρετοι και οι φαύλοι. Και οι ηλίθιοι και οι ευφυείς. Τα τομάρια και οι άγιοι. Για την ακρίβεια η δημοκρατία προάγει τη σιωπηρή συναίνεση μιας κοινωνίας: αν αυτή είναι η αρετή προάγει την αρετή. Αν αυτή είναι η φαυλότητα, θα προάγει τη φαυλότητα.
Η δημοκρατία είναι το πιο γόνιμο έδαφος. Το τι φυτά θα βγάλει, αν θα βγάλει πελώρια δέντρα που θα απλώνουν τα κλαδιά τους προς τον ουρανό και δέντρα που θα δίνουν πλούσιους καρπούς ή αν θα βγάλει ζιζάνια και παράσιτα που πνίγουν κάθε είδος παραγωγικής ζωής εξαρτάται από τον καλλιεργητή.
Η δημοκρατία μας, αυτή η εικόνα ενός χωραφιού ακαλλιέργητου, σήμερα μας προσφέρει ένα νεό φρούτο. Τηλεοπτικό.
Φρούτο ποταμού.
Φυσικά και τα φρούτα δεν φυτρώνουν στα ποτάμια. Είναι φρούτα σάπια που πέσαν από αλλού και ελπίζουν το ποτάμι να τα περάσει ασφαλή και να τα φτάσει σε ένα νέο πολιτικό τοπίο όπου θα μπορέσουν να ξαναριζώσουν και να φτιάξουν φυτά βαμπίρ.
Το ποτάμι είναι ένας αντιπερισπασμός που προσπαθεί να πνίξει το πραγματικό ποτάμι. Το ποτάμι της λαϊκής δυστυχίας, της οργής και της απόγνωσης.
Όλοι εσείς που σκέφτεστε να το παίξετε Πόντιοι Πιλάτοι και να πλύνετε τις ήδη βρώμικες συνειδήσεις σας με νερά αυτού του ρηχού ποταμιού την εποχή που Νέρωνες καίνε τη χώρα σας, μάθετε τούτο:
Το ποτάμι μπορεί να είναι άλλοθι για εσάς προσωπικά. Αλλά αυτό το άλλοθι πλέον δε θα μπορέσει να πείσει κανένα σε κανένα δικαστήριο της ιστορίας.
Αν λοιπόν γουστάρετε ποτάμι, που καραδικαίωμα σας είναι, καλά θα είναι να μάθετε καλό κολύμπι: γιατί αυτή τη φορά σωσίβια δε θα υπάρξουν. Η θεωρία της συλλογικής ευθύνης τελειώνει με την εκλογική σας ανευθυνότητα.
Πέτρος Αργυρίου
Agriazwa.blogspot.gr, 23/3/2014

ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ : Οι Άνεργοι δεν είναι άτομα με ψυχικές διαταραχές για να «μπαίνουν» σε προγράμματα .

ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ : Οι Άνεργοι δεν είναι άτομα με ψυχικές διαταραχές για να «μπαίνουν» σε προγράμματα .

Προγράμματα  ΕΣΠΑ η Προγράμματα ΟΚΑΝΑ?
Οι Άνεργοι δεν είναι άτομα με ψυχικές διαταραχές η προβλήματα εξάρτησης χημικών ουσιών, συνεπώς, δεν χρειάζεται να συμμετέχουν σε κανένα «πρόγραμμα» , αντίστοιχο του ΟΚΑΝΑ ….Οι Άνεργοι,  είναι οι Ενεργοί πολίτες που μέχρι χτες «συμμετείχαν ενεργά « στο όραμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μια Ελεύθερη οικονομία…
Από τις κυβερνήσεις των Κρατών Μελών της Ε.Ε εκατομμύρια  άνεργοι πολίτες , περιμένουν μια σταθερή εργασία που θα τους επιτρέπει να απολαμβάνουν μια αξιοπρεπή διαβίωση μέσα στην Ευρωζώνη, και όχι,…..  Συνεχής Επιδοτούμενα προγράμματα 5 μήνης η οκτάμηνης σύμβασης ….
Οι Άνεργοι της Ευρώπης δεν αντέχουν πλέον να γελούν ευτυχισμένα μόνο 5-6  μήνες το χρόνο ..
Οι διαστάσεις της Κατάθλιψης σε όλη την Ευρώπη έχει πάρει τρομερές διαστάσεις και είναι ένα επείγον θέμα προς ερεύνα από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές επιτροπές .
Αν θέλουμε να έχει ΜΕΛΛΟΝ μια  Ευρώπη των Λαών και των Εθνών πρέπει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ να μπει ένα τέλος στην Ανεργία…
Φώτης Αλεξόπουλος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Αγίας Παρασκευής

Το Δημοβούλιο Πολιτών & το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας σας προσκαλούν στην διημερίδα, «Συνέλευση για μια Ευρωπαϊκή Συμπολιτεία με (Άμεση) Δημοκρατία».

Η (Άμεση) Δημοκρατία στην πράξη!
Ιπποκράτους 125
τηλ.: 210-3648300 / fax: 210-3610882

Το Δημοβούλιο Πολιτών
& το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
σας προσκαλούν στην διημερίδα,
«Συνέλευση για μια Ευρωπαϊκή Συμπολιτεία με (Άμεση) Δημοκρατία».
Στο Πολιτιστικό Κέντρο του
Δήμου Παπάγου –Χολαργού
στη Συμβολή των οδών Κύπρου και Ελ. Βενιζέλου
(στάση μετρό Εθνική Άμυνα). Βλέπε Χάρτη ΕΔΩ
Πρόγραμμα διημερίδας:
Σάββατο 22 Μαρτίου 2014:
10:00-14:00
Έναρξη της εκδήλωσης με εισηγήσεις και στη συνέχεια με τη διεργασία σύνταξης του Ευρωπαϊκού Συντάγματος Άμεσης Δημοκρατίας.
17:00-21:00
Σύνθεση του Ευρωψηφοδελτίου του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας και Συμμαχίας Αμεσοδημοκρατών, με χάραξη της κεντρικής επικοινωνιακής του πολιτικής.
Κυριακή 23 Μαρτίου 2014:
10:00-14:00
Αυτοκριτική, παρελθόν, παρόν, μέλλον του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας και αποφάσεις για την βέλτιστή του πορεία.
17:00-21:00
Διοργάνωση δημοψηφισμάτων λαϊκής πρωτοβουλίας για την πραγμάτωσή τους ταυτόχρονα με τις πρώτες Δημοτικές εκλογές στις 18 Μαΐου 2014.
 
 
Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
(Άμεση) Δημοκρατία στην Πράξη
Ιπποκράτους 125
τηλ.: 2103648300 – fax:2103610882


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας, που σήμερα στη Συνέλευση του Αιγίου/Βοστίτσας* διευρύνεται με τη Συμμαχία Ελλήνων Αμεσοδημοκρατών, ολοκληρώνει κατά την Διημερίδα της φετινής Εαρινής Ισημερίας (Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Μάρτη 2014, βλ. εδώ) την ήδη δεκαετή του σημαντική ενασχόληση με τα θέματα της θέσης μιας αυθεντικά δημοκρατικής Ελλάδας σε μια Ευρωπαϊκή Συμπολιτεία με Άμεση Δημοκρατία και προσκαλεί όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες να συμμετάσχουν στις εργασίες της.
Το μεσημέρι της 25ης Μαρτίου 2014 θα ανακοινωθούν στην Πνύκα ( στο Στέκι της Άμεσης Δημοκρατίας δίπλα στον Λουμπαδιάρη) οι τελικές του θέσεις για στήριξη στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της 18ης Μαΐου σε όλη την χώρα όσων σχημάτων έχουν χαρακτηριστικά των Σ.Ε.Δ. ( Σωμάτων Ενεργών Δημοτών, που προοπτικά θέλουν να μετεξελιχτούν σε Σύγχρονες Εκκλησίες του Δήμου ).
Από κοινού θα εκτεθούν δημόσια οι θέσεις του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας για να διεξαχθεί ταυτόχρονα σε δεύτερη κάλπη στις ίδιες εκλογές ΤΕΤΡΑΠΛΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ κατ’ άρθρο 44. παρ. 2 του Συντάγματος, για τα εξής θέματα:
Α) Κατάργηση ή όχι όλων των συμβάσεων του Δημοσίου με ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες των Εθνικών οδών και απόδοση της χρήσης τους στους Έλληνες χωρίς Διόδια.
Β) Απαγόρευση ή όχι όλων των ιδιωτικοποιήσεων πλουτοπαραγωγικών πόρων της Ελληνικής γης ( ενδεικτικά νερό, ενεργειακοί πόροι)
Γ) Σεισάχθεια ή Όχι με συμψηφισμό των άμεσων φόρων που κατέβαλε από το 2010 στο Δημόσιο κάθε δανειολήπτης Ελληνικής Τράπεζας με τις οφειλόμενες δόσεις δανείων του, εξαιτίας των ανακεφαλαιοποιήσεων Τραπεζών, που έγιναν με τη στυγνή φορολόγηση του Ελληνικού λαού έκτοτε.
Δ) Συγκρότηση ή όχι Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης το 2015 για άμεση δημοκρατική εκπόνηση ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ αντί της όποιας Αναθεώρησης του ισχύοντος.

Την επομένη εργάσιμο θα κατατεθεί στη Βουλή η σχετική πρότασή μας προς 120 βουλευτές (όλων των κομμάτων και ανεξάρτητους), για να κινήσουν τη σχετική τυπική διαδικασία, άλλως θα κηρυχθεί η Επαναστατική Πρωτοβουλία Πολιτών για διοργάνωση ατύπως του Δημοψηφίσματος αυτού, έξω από κάθε εκλογικό Κέντρο της χώρας, από Λαϊκές Επιτροπές Δημοψηφίσματος και με τους ίδιους προσελθόντες εκλογείς, μόλις ψηφίσουν την 18η Μαΐου 2014.

Θα ακολουθήσουν στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Hayat την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 δύο σημαντικές εκδηλώσεις Επιμόρφωσης των Ελλήνων για τις Αμεσοδημοκρατικές Πρωτοβουλίες μας.

Σας προσκαλούμε στις 18:00 – 20:00 στην παρουσίαση για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη του νέου θεσμού που έχει εισάγει το «ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ» (www.dimovoulio.gr) του «Σχολείου Άμεσης Δημοκρατίας», με τις σχετικές εισηγήσεις του πρ. βουλευτή του ΔΗ.Κ.ΚΙ κ. Ιωάννη Καρακώστα, πολιτικού επιστήμονα και συγγραφέα του βιβλίου με τίτλο «Κριτική του φιλοσοφικού και πολιτικού λόγου», που θα το παρουσιάσει ο Συντονιστής και εκπρόσωπος του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας δικηγόρος κ. Γιώργος Κόκκας, ως βιβλίο – Βίβλο για την Άμεση Περιφερειακή Δημοκρατία.

Οι εκδηλώσεις μας θα κλείσουν πανηγυρικά στη μεγάλη αίθουσα του ίδιου ξενοδοχείου και ώρες 20:00-22:00 με την παρουσίαση του επίσημου προγράμματος του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας για τις Ευρωεκλογές, ώστε να γίνει κατανοητό το Αμεσοδημοκρατικό Όραμα Ευρώπης (Direct Democratic Euro-Vision), που θα προβάλει τις θέσεις του Πανευρωπαϊκού αυτού Δικτύου και θα ανακοινωθεί η διαδικασία ανάδειξης των υποψηφίων στο ψηφοδέλτιό του για τις επερχόμενες Ευρωεκλογές, οπότε θα τιμηθούν πολίτες που διακρίθηκαν για το ήθος και την προσφορά τους στην κοινωνία.
Σας περιμένουμε όλους εκεί !
ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΑΔΡΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ !
Γιατί το μέλλον της χώρας μας είναι στα χέρια μας!
(*) Βοστίτσα ήταν η ονομασία του Αιγίου το 1821 και εκεί οργανώθηκε η πρώτη σύναξη Ελλήνων με τον Παπαφλέσσα που προετοίμασε την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης στη Αγία λαύρα την 25η Μαρτίου 1821.
 

Ο θρυλικός Τζαβέλας, η θυσία του παιδιού του και ο θηριώδης πασάς των Ιωαννίνων (του Πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)

-   Τουρκοκρατία και Σαμαρο-Βενιζελοκρατία!
-   Τουρκικό Παιδομάζωμα, γενιτσαρισμός και πατριωτισμός
-   Ο θρυλικός Τζαβέλας, η θυσία του παιδιού του και ο θηριώδης πασάς των Ιωαννίνων



Τουρκοκρατία και Σαμαρο-Βενιζελοκρατία!

Διαβάζουμε και τα εξής για την ελληνοκτόνο φορολογία που είχαν επιβάλλει οι τύραννοι στους ραγιάδες: "Οι Τούρκοι εθεώρουν τους Έλληνες ως ανδράποδα… ως κτήνη… στα οποία επέβαλαν σκληρόν φόρον, το χαράτσι ή κεφαλικόν φόρον. Έκαστος χριστιανός δεν είχε το δικαίωμα να ζήση, αν δεν επλήρωνε τον φόρον του. Ο εισπράκτωρ των φόρων εισέπραττεν ανεξετάστως ό,τι ήθελεν από έκαστον  χριστιανόν. Οι χριστιανοί ειργάζοντο καθ' όλον το έτος, μόλις δια να ζώσι κα ινα πηλρώνωσι τους βαρείς φόρους… Ο εισπράκτωρ ονομάζετο Χαρατσίμπασης" (σελ. 26-27). (Αυτά έγραφε στα 1902 το βιβλίο της Δ' τάξεως του Δημοτικού, το οποίο επανεκδόθηκε από "Το Βήμα", προσφάτως).
Στην Τουρκοκρατία οι φορολογούμενοι ραγιάδες "ζούσαν μετά βίας", ενώ τώρα, επειδή δεν μπορούν να ζήσουν ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ.
Κι όμως, το ληστρικό κατοχικό σύστημα των χαρατσιμπάδων κυβερνά. Όμως κάποτε οι ραγιάδες επαναστάτησαν και έδιωξαν τους τυράννους, ενώ τώρα παραμένουν γονατισμένοι!
Άξιοι της τύχης μας και της ανερμήνευτης δειλίας.


Αθήνα, 23/03/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του γονατισμένου συστήματος των χαρατσιμπάδων


Τουρκικό Παιδομάζωμα, γενιτσαρισμός και πατριωτισμός
Μέρες Εθνικής Παλιγγενεσίας και σκέφθηκα να μεταφέρω το ιστορικό γεγονός του παιδομαζώματος των Ελληνοπαίδων από τον Τούρκο τύραννο.
Στο βιβλίο της Δ΄ τάξεως του Δημοτικού του έτους 1902, διαβάζουμε ότι κατά τη διάρκεια των 370 χρόνων της τουρκικής δουλείας, οι Τούρκοι άρπαζαν από τις αγκαλιές των μανάδων ένα εκατομμύριο Ελληνόπουλα, τα οποία μετέτρεπαν σε γενίτσαρους που πολεμούσαν και βασάνιζαν τους Έλληνες χριστιανούς".
Πρόκειται για μια από τις πιο απάνθρωπες συμπεριφορές των τυράννων, εναντίον των οποίων αντιδρούσαν ηρωικώς οι μάνες "οι οποίες έσφαζαν πολλάκις τα τέκνα των, ίνα μη τα ίδωσιν ημέραν τινά τους καρπούς της κοιλίας των καταισχύνοντα την πατρίδα" (βλ. την επανέκδοση του βιβλίου: "Ο Έλλην πολίτης", από "Το Βήμα", Αθήνα 2014, σελ. 26).
Απίστευτη αλλά αληθινή αυτή η πατριωτική συμπεριφορά των Ελληνίδων μανάδων που υπερβαίνει τα σύνορα του ηρωισμού. Που να φαντάζονταν οι μανάδες εκείνες ότι τη σημερινή Ελλάδα του πολιτικού έιτζ θα βρισκόταν "ελεύθεροι" κυβερνήτες της που θα χόρευαν ζεϊμπέκικα με τους Τούρκους και θα τους έκαναν κουμπάρους.
Που να φαντάζονταν οι παιδοκτόνες μάνες ότι θα βρισκόταν… Έλληνες "Ιστορικοί" που θα έγραφαν και θα έλεγαν ότι η εποχή της Τουρκοκρατίας υπήρξε περίοδος ευημερίας και αγαστής συνεργασίας με τους τυράννους.
Τούτο το κείμενο αφιερώνεται σε αυτούς μαζί με τα κείμενά μου: "Για το Έθνος και το ’21. Απάντηση στους ιστορικούς του ΣΚΑΪ", στο μηνιαίο περιοδικό "Έλληνόραμα", τεύχη Μαρτίου και Απριλίου 2011).
Τέλος, είναι εύλογο ερώτημα που τίθεται στους παιδαγωγούς, δασκάλους και ψυχολόγους είναι τούτο: Τι ήταν εκείνο που οδηγούσε τις αγράμματες και απαίδευτες Ελληνίδες να σφάζουν τα παιδιά τους για να μην γίνονται γενίτσαροι;
Γιατί τέτοιος πατριωτισμός δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια στις γραμματιζούμενες και πεπαιδευμένες σημερινές Ελληνίδες μάνες;


Αθήνα, 23/03/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου


Ο θρυλικός Τζαβέλας, η θυσία του παιδιού του και ο θηριώδης πασάς των Ιωαννίνων
Βρισκόμαστε στα 1792, οπότε αποτυγχάνει η δεύτερη προσπάθεια του Πασά να κυριεύσει το ηρωικό Σούλι και με δόλο συλλαμβάνει τον καπετάν Λάμπρο Τζαβέλα.
Τον ελευθερώνει όμως με αποστολή και όρο να πείσει τους Σουλιώτες να παραδοθούν και θα τύχει πολλών αμοιβών, αλλά θα κρατήσει τον γιο του ως όμηρον για την εκπλήρωση της συμφωνίας.
Ο καπετάν Τζαβέλας όμως είναι πατριώτης και ορκισμένος εχθρός του Πασά. Πηγαίνει στους Σουλιώτες και τους καλεί σε αντίσταση εναντίον του, γράφοντας και τα εξής:
"Χαίρομαι όπου εγέλασα ένα δόλιον. Είμαι εδώ να διαφεντεύσω την πατρίδα μου εναντίον εις ένα κλέφτην σαν και σένα… Εάν ο υιός μου, νέος καθώς είναι δεν μένει ευχαριστημένος ν' αποθάνη δια την πατρίδα του, αυτός δεν είναι άξιος να ζήση και να γνωρίζεται ως υιός μου. Έτσι! Προχώρησε λοιπόν, άπιστε. Είμαι ανυπόμονος να εκδικηθώ, να πιω το αίμα σου" (βλ. ολόκληρη την επιστολή στο διδακτικό αναγνωστικό της Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου, του συγγραφέα-εκπαιδευτικού Θ. Αποστολόπουλου με τίτλο: "Ο Έλλην Πολίτης" έτους 1901 και επανέκδοση από την εφ. "Το Βήμα", Αθήνα 2014, σελ. 136. Καμία φορά η εφημερίδα ίσως από λάθος εκδίδει κάτι εθνωφελές).
Διαβάζεις την Ιστορία των γιγάντων της Ελληνικής Φυλής και αναρωτιέσαι: Πώς η Ελλάδα των ημερών μας γέμισε από νάνους κάθε λογής. Πολύς νανισμός έπεσε και αυτό προοιωνίζει εθνικό όλεθρο. Καιρός ν' ανασκολοπίσουμε τους νάνους όλων των επιπέδων.


Αθήνα, 23/03/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως


http://www.pemptousia.gr/2014/03/%ce%ba%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%ba%cf%85%ce%bd%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%89%cf%82/
Από τα παμπάλαια χρόνια, το βράδυ του Σαββάτου της τρίτης εβδομάδος της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, ο σταυρός μεταφέρεται στο κέντρο του ναού, και ολόκληρη η ακόλουθη εβδομάδα είναι γνωστή ως εβδομάδα του Σταυρού. Ξέρουμε πως η Μεγάλη Τεσσαρακοστή αποτελεί μία προετοιμασία για τη Μεγάλη Εβδομάδα, τότε που η Εκκλησία θα ανακαλέσει στη μνήμη της τον πόνο, τη σταύρωση και το θάνατο του Ιησού Χριστού πάνω στο σταυρό. Η προβολή του σταυρού στη μέση της Σαρακοστής, μας υπενθυμίζει το σκοπό της βαθύτερης και εντατικότερης εκκλησιαστικής ζωής κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής. Έτσι είναι ο κατάλληλος τόπος εδώ, για να σκεφτούμε το ρόλο του σταυρού, αυτού του σημαντικότατου και χαρακτηριστικότατου όλων των Χριστιανικών συμβόλων.
Το σύμβολο αυτό έχει δύο στενά αλληλένδετες σημασίες. Αφενός είναι ο σταυρός του Χριστού, αυτό το αποφασιστικό όργανο με το οποίο ολοκληρώθηκε η επίγεια ζωή και διακονία του Χριστού. Είναι η ιστορία ενός φοβερού και τρομακτικού μίσους ενάντια σ  Αὐτὸν που ολόκληρη η διδασκαλία Του επικεντρώθηκε στην εντολή της αγάπης, και που ολόκληρο το κύρυγμά Του ήταν μία κλήση σε αυτοθυσία στο όνομα της αγάπης. Ο Πιλάτος, ο Ρωμαίος κυβερνήτης στον οποίο μεταφέρθηκε ο Χριστός, αφού Τον συνέλαβαν, Τον εκτύπησαν και Τον έφτυσαν, λέει, «εν αυτώ ουδεμίαν αιτίαν ευρίσκω» (Ιωάν. 19, 4). Αυτό όμως προκάλεσε ένα ισχυρότερο ξέσπασμα: «Σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν!» φωνάζει το πλήθος.
Έτσι ο σταυρός του Χριστού θέτει ένα αιώνιο πρόβλημα, που σκοπεύει στο βάθος της συνειδήσεως: γιατί η καλωσύνη ξεσήκωσε όχι μόνο αντίθεση, αλλά και μίσος; Γιατί η καλωσύνη σταυρώνεται πάντοτε σ  αὐτὸν τον κόσμο;
Συνήθως αποφεύγουμε να δώσουμε απάντηση σ  αὐτὸ το ερώτημα, επιρρίπτοντας την ευθύνη σε κάποιον άλλο: αν ήμασταν εκεί, αν ήμουν εκεί εκείνη την τρομερή νύχτα, δε θα είχα συμπεριφερθεί όπως οι άλλοι. Αλλοίμονο όμως, κάπου βαθιά στη συνείδησή μας γνωρίζουμε πως αυτό δεν είναι αλήθεια. Ξέρουμε πως οι άνθρωποι που βασάνισαν, σταύρωσαν και μίσησαν τον Χριστό δεν ήταν κάποιου είδους τέρατα, κατεχόμενα από κάποιο ιδιαίτερο και μοναδικό κακό. Όχι, ήταν «όπως όλοι μας». Ο Πιλάτος προσπάθησε ακόμη και να υπερασπιστεί τον Ιησού, να μεταπείσει το πλήθος, προσφέρθηκε ακόμη και να απελευθερώσει το Χριστό ως κίνηση καλής θελήσεως, χάριν της εορτής, όταν κι αυτό απέτυχε, στάθηκε μπροστά στο πλήθος και ένιψε τα χέρια του, δείχνοντας τη διαφωνία του σ  αὐτὸ το φόνο.
Με λίγες πινελιές το ευαγγέλιο σχεδιάζει την εικόνα αυτού του παθητικού Πιλάτου, του τρόμου του, της γραφειοκρατικής του συνειδήσεως, της δειλής του αρνήσεως να ακολουθήσει τη συνείδησή του.
Δε συμβαίνει όμως ακριβώς το ίδιο στη δική μας ζωή και στη ζωή γύρω μας; Δεν είναι αυτή η πιο κοινότυπη, η πιο τυπική ιστορία; Δεν είναι παρών συνεχώς μέσα μας κάποιος Πιλάτος;
Δεν είναι αλήθεια πως όταν έρθει η στιγμή να πούμε ένα αποφασιστικό, αμετάκλητο όχι στο ψεύδος, στην αδικία, στο κακό και στο μίσος, ενδίδουμε στον πειρασμό να «νίψουμε τας χείρας μας»;
Πίσω από τον Πιλάτο ήταν οι Ρωμαίοι στρατιώτες, οι οποίοι όμως υπερασπιζόμενοι τον εαυτό τους θα μπορούσαν να πουν: εκτελέσαμε απλώς διαταγές, μας είπαν να «εξουδετερώσουμε» κάποιον ταραχοποιό που προκαλούσε αναστάτωση και αταξία, για ποιό πράγμα μιλάτε λοιπόν; Πίσω από τον Πιλάτο, πίσω από τους στρατιώτες ήταν το πλήθος, οι ίδιοι άνθρωποι που έξι μέρες πριν φώναζαν «Ωσαννά», καθώς υποδέχονταν θριαμβευτικά το Χριστό, κατά την είσοδό του στην Ιερουσαλήμ, μόνο που τώρα η κραυγή τους ήταν «Σταύρωσον αυτόν!» Έχουν όμως και γι  αὐτὸ μία εξήγηση. Δεν είναι οι ηγέτες τους, οι διδάσκαλοί τους και οι κυβερνήτες τους αυτοί που τους έλεγαν πως ο άνθρωπος αυτός ήταν ένας εγκληματίας, που κατέλυσε τους νόμους και τις συνήθειες, και γι  αὐτό, βάσει του νόμου, «πάντοτε βάσει του νόμου, πάντοτε σύμφωνα με το υπάρχον καταστατικό», πρέπει να πεθάνει…; Έτσι κάθε συμπαίκτης σ  αὐτὸ το τρομακτικό γεγονός είχε δίκαιο «από την πλευρά του», όλοι δικαιώθηκαν. Όλοι μαζί όμως δολοφόνησαν έναν άνθρωπο στον οποίον «ουδέν ευρέθη αίτιον». Η πρώτη σημασία του σταυρού συνεπώς είναι η κρίση του κακού, η μάλλον της ψευδοκαλωσύνης αυτού του κόσμου, μέσα στον οποίο πανηγυρίζει αιώνια το κακό, και ο οποίος προωθεί τον τρομακτικό θρίαμβο του κακού πάνω στη γη.
Αυτό μας μεταφέρει στη δεύτερη σημασία του σταυρού. Μετά το σταυρό του Χριστού ακολουθεί ο δικός μας σταυρός, για τον οποίο ο Χριστός είπε, «ει τις θέλει οπίσω μου έρχεσθαι,… αράτω τον σταυρόν αυτού καθ  ἡμέραν και ακολουθείτω μοι» (Λουκ. 9, 23). Αυτό σημαίνει πως η επιλογή που είχε να κάνει ο καθένας εκείνη τη νύχτα –ο Πιλάτος, οι στρατιώτες, οι αρχηγοί, το πλήθος κι ο καθένας μέσα στο πλήθος – είναι μία επιλογή που τίθεται συνεχώς και σε καθημερινή βάση μπροστά μας. Εξωτερικά, η επιλογή έχει να κάνει με κάτι φαινομενικά ασήμαντο για μας, η δευτερεύον. Για τη συνείδηση όμως τίποτε δεν είναι πρώτο η δεύτερο, αλλά το καθετί μετράται αν είναι αληθινό η ψεύτικο, καλό η κακό. Το να σηκώνεις λοιπόν το σταυρό σου καθημερινά δεν είναι απλώς το να αντέχεις τα φορτία και τις μέριμνες της ζωής, αλλά πάνω απ  ὅλα το να ζεις αρμονικά με τη συνείδησή σου, το να ζεις μέσα στο φως της κρίσεως της συνειδήσεως.
Ακόμη και σήμερα, με όλο τον κόσμο να κοιτάζει, ένας άνθρωπος στον οποίο «ουδέν ευρέθη αίτιον» μπορεί να συλλαμβάνεται, να βασανίζεται, να κτυπιέται, να φυλακίζεται η να εξορίζεται. Όλα αυτά δε «επί τη βάσει του νόμου», χάριν της υπακοής και πειθαρχίας, όλα στο όνομα της τάξεως, για το καλό όλων. Πόσοι Πιλάτοι δε νίπτουν τα χέρια τους, πόσοι στρατιώτες δε σπεύδουν να εκτελέσουν τις διαταγές της στρατιωτικής ιεραρχίας, πόσοι άνθρωποι υπάκουα, δουλόπρεπα δεν τους χειροκροτούν, η τουλάχιστον δεν κοιτάζουν σιωπηλά το κακό που θριαμβεύει; Καθώς μεταφέρουμε το σταυρό, καθώς τον προσκυνούμε, καθώς τον ασπαζόμαστε, ας σκεφτούμε τη σημασία του. Τι μας λέει, σε τι μας καλεί; Ας θυμηθούμε το σταυρό ως επιλογή από την οποία κρέμονται τα πάντα στον κόσμο, και που χωρίς αυτόν όλα στον κόσμο γίνονται θρίαμβος του κακού και του σκότους. Ο Χριστός είπε, «εις κρίμα εγώ εις τον κόσμον τούτον ήλθον» (Ιωάν. 9, 39). Σ᾽  αυτή την κρίση, μπροστά στο δικαστήριο της σταυρωμένης αγάπης, της αλήθειας και της καλωσύνης, δικάζεται ο καθένας μας.
Πηγή: «Εορτολόγιο- Ετήσιος Εκκλησιαστικός Κύκλος».

ΝΑ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (ΙΙ)…Ανήμπορη μητέρα κινδυνεύει με έξωση

http://olympia.gr/2014/03/22/%ce%bd%ce%b1-%cf%80%cf%89%cf%83-%ce%b2%ce%b3%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b5%cf%83-%cf%80%ce%bb%ce%b5%ce%bf%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1-%ce%b9/


Ανήμπορη μητέρα κινδυνεύει με έξωση
Αντιμέτωπη με έξωση από το σπίτι που διαμένει το τελευταίο διάστημα βρίσκεται μια 24χρονη μητέρα από την περιοχή της Καλαμάτας η οποία, δεν μπορεί να εργαστεί λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει η ίδια.
Ωστόσο, όπως ισχυρίστηκε η νεαρή μητέρα, μιλώντας στην εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ», εκείνο που αποτελεί, μεγαλύτερο πλήγμα για την ίδια, είναι τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει η 4χρονη κόρη της, που χρειάζεται ανά έξι μήνες ιατρικές εξετάσεις στο Νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας, χωρίς να μπορεί να ανταπεξέλθει στην τεράστια οικονομική δαπάνη.
Όπως ανέφερε η 24χρονη παλεύει να τα βγάλει πέρα μόνο με το ετήσιο έκτακτο επίδομα που λαμβάνει από την Πρόνοια για να γίνονται οι απαραίτητες εξετάσεις του 4χρονου κοριτσιού της, ενώ το τελευταίο διάστημα έχει επέλθει σε μια άθλια οικονομική κατάσταση που δεν της επιτρέπει να παρέχει την αναγκαία ιατροφαρμακευτική περίθαλψη τόσο στην ίδια όσο και στο τεσσάρων ετών παιδί της.
Παρά την στήριξη που λαμβάνει η 24χρονη από τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Καλαμάτας και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, σήμερα, βρίσκεται αντιμέτωπη με έξωση από το σπίτι που διαμένει με το 4 ετών κοριτσάκι της, καθώς οφείλει το ποσό των 400 ευρώ τους δύο τελευταίους μήνες. Όπως επεσήμανε η 24χρονη Ελένη, τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει η ίδια δεν της επιτρέπουν να εργασθεί καθώς πάσχει από κήλη δίσκου και πρέπει να κάνει ειδικές ενέσεις τις οποίες όμως δεν μπορεί να αγοράσει ενώ ήδη έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο ένα της νεφρό.
Εκείνο που ζητά η 24χρονη μητέρα από την Καλαμάτα, είναι τη στήριξη της Πολιτείας, ώστε να ανταπεξέλθει στα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Πηγή:patrisnews.com

ΝΑ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (Ι)…ΦΡΙΚΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΟΥΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΑΝΑΛΓΗΤΙΚΩΝ !

Η ευλογία αλλά και η κατάρα του έθνους. (του Σάββα Καλεντερίδη)

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/03/blog-post_3133.html 


Ευλογία είναι η γεωπολιτική αξία του ελληνικού χώρου, ενώ κατάρα είναι το ενδιαφέρον των μεγάλων δυνάμεων γι' αυτόν, που προκαλούν τις εθνικές τραγωδίες και τους εθνικούς διχασμούς, όπως η καταδίκη και η φυλάκιση του Κολοκοτρώνη από ξενοκίνητους προδότες
 

Παραμονές της επετείου της Εθνεγερσίας, μια μέρα μετά τη μαύρη επέτειο της απολογίας του Κολοκοτρώνη στο δικαστήριο που τον καταδίκασε, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η κρίση στην Ουκρανία, η οποία επαναφέρει στο προσκήνιο το ενδεχόμενο ενός νέου τύπου Ψυχρό Πόλεμο μεταξύ Ρωσίας και Δύσης....
, είναι εξαιρετικά χρήσιμο να ανασύρουμε από τη μνήμη μας αυτό που αποκαλείται «κατάρα του έθνους».

Μία από τις ανακρίβειες (πλείστες όσες φορές παίρνει διαστάσεις αθλιότητας) που διακινείται με διάφορους τρόπους, πολλές φορές και από… επίσημα χείλη, είναι ο ισχυρισμός ότι η Ελλάδα απελευθερώθηκε από τους ξένους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Ναυμαχία του Ναβαρίνου, όπου οι στόλοι των τριών Μεγάλων Δυνάμεων καταβύθισαν τον αιγυπτιακό στόλο, θέτοντας τέρμα στην εκστρατεία του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο. Και ο ισχυρισμός και το παράδειγμα είναι εκτός πραγματικότητας.

Το ορθόν είναι ότι οι Ελληνες εξεγέρθηκαν το 1821, υποβοηθούμενοι ίσως επί δεκαετίες στη φάση της προετοιμασίας από τον ρωσικό παράγοντα, και πολέμησαν σε βουνά, λαγκάδια και θάλασσες γενναία και με απίστευτη αυτοθυσία. Οταν ξέσπασε η Ελληνική Επανάσταση, είχε ήδη επέλθει σταδιακή κάμψη της ισχύος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και οι Μεγάλες Δυνάμεις διαφωνούσαν στον τρόπο διαχείρισης της επερχόμενης κατάρρευσης του Μεγάλου Ασθενούς. Οι Ρώσοι επεδίωκαν τη διάλυσή της, τον έλεγχο των Στενών και την κάθοδο στις ζεστές θάλασσες, κάτι που έκανε τους Αγγλογάλλους να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να επιβάλουν το δόγμα της εδαφικής ακεραιότητας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (1856), το οποίο υποστήριζαν ΚΑΙ την περίοδο που ξέσπασε η Ελληνική Επανάσταση!


 
Επίσης, το ορθόν είναι ότι, όταν οι Μεγάλες Δυνάμεις είδαν ότι εκείνοι οι «θεότρελοι» ρακένδυτοι Ελληνες του Μοριά και της Ρούμελης, ακόμα από τον πρώτο χρόνο της Επανάστασης, έδειξαν ότι είναι ανίκητοι και θα είναι αυτοί που θα αρχίσουν να «ξηλώνουν το πουλόβερ» που λέγεται Οθωμανική Αυτοκρατορία, τροποποίησαν την πολιτική τους, που ήταν εναντίον της Επανάστασης, και άρχισαν να διαγκωνίζονται για να λάβουν θέσεις για την επόμενη ημέρα. Αποκορύφωμα του «ενδιαφέροντος» ήταν η αποδοχή από πλευράς αγγλικού τραπεζικού οίκου του αιτήματος της επαναστατικής κυβέρνησης για χορήγηση δανείου, κάτι που συνιστούσε έμμεση αναγνώριση.

Οσον αφορά τη Ναυμαχία του Ναβαρίνου, ναι, είναι αλήθεια ότι οι στόλοι των τριών Μεγάλων Δυνάμεων κατάφεραν καίριο χτύπημα στον Ιμπραήμ, όμως λίγοι στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι η εκστρατεία του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο μπορεί να έγινε κατόπιν επίκλησης του σουλτάνου, όμως ο στόχος του πατέρα του, του Μεχμέτ Αλί της Αιγύπτου, ήταν στη συνέχεια να κινηθεί μέσω της ηπειρωτικής Ελλάδας εναντίον της Κωνσταντινούπολης και της Υψηλής Πύλης. Κάτι που έκανε με άλλη εκστρατεία, το 1830, οπότε κατέλαβε τη Συρία και έφτασε μέχρι την Κιουτάχεια (1833), για να σταματήσει η πορεία εναντίον της Κωνσταντινούπολης μόνο ύστερα από παρέμβαση των ευρωπαϊκών δυνάμεων.

Αρα το ορθόν είναι ότι η Ελλάδα απελευθερώθηκε γιατί αγωνίστηκαν οι Ελληνες γενναία και πλήρωσαν τεράστιο φόρο αίματος, όπως επίσης ορθό είναι ότι, όταν φάνηκε στον ορίζοντα η εικόνα της ελευθερίας, τότε οι Μεγάλες Δυνάμεις άρχισαν να αναμειγνύονται ενεργώς στα ελληνικά πράγματα, γεγονός που αποτέλεσε την αιτία της εμφάνισης της διχόνοιας, αυτό που αποκαλούμε κατάρα του έθνους.

Το πώς ακριβώς επέδρασε στην πορεία του ελληνικού κράτους, στα ελληνικά πολιτικά πράγματα αλλά και στην ενότητα του ελληνικού έθνους η γεωστρατηγική θέση του ελληνικού χώρου και τα συγκρουόμενα συμφέροντα των Μεγάλων Δυνάμεων, και τι επιπτώσεις θα έχει τα επόμενα χρόνια η ουκρανική κρίση στα ελληνικά πράγματα θα το εξετάσουμε στο άρθρο μας της Κυριακής.

Προς το παρόν, για να τονίσουμε πού μπορεί να οδηγήσει ορισμένους Ελληνες η μανία για την εξουσία, να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Γέρος του Μοριά, ένα από τα πιο μεγάλα στρατηγικά μυαλά και μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του Ελληνισμού, συνελήφθη, δικάστηκε και καταδικάστηκε από Ελληνες, ενεργούμενα των Αγγλων, επειδή θεωρήθηκε ότι συνεργαζόταν με τους Ρώσους εναντίον της αντιβασιλείας, κάτι που ήταν εξ ολοκλήρου ψευδές.

Εως την Κυριακή, για να μας φύγει η πίκρα, καλό είναι να έχουμε στον νου μας τους γενναίους δικαστές Τσερτσέτη και  Πολυζωίδη, που μας θυμίζουν και μας δίνουν το δικαίωμα να ελπίζουμε ότι πάντα θα υπάρχουν και Ελληνες που θα αποδεικνύουν ότι δεν είμαστε όλοι προσκυνημένοι…

http://www.dimokratianews.gr/content
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8822.html#.Uyykcs4rbSB

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΛΕΚΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ> ΣΥΡΙΑ: ΕΚΑΨΑΝ ΒΙΒΛΟΥΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΓΙΩΝ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΑΝ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

http://olympia.gr/2014/03/22/%ce%b5%ce%ba%ce%b1%cf%88%ce%b1%ce%bd-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%bf%cf%85%cf%83-%ce%b5%ce%b2%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%89%ce%bd/

ΣΥΡΙΑ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΛΕΚΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ…

Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ

Εκκλησία στο Yabroud βανδαλίστηκε από τους ισλαμιστές αντάρτες.Οι νωπογραφίες, τα ψηφιδωτά,τ΄αγάλματα βεβηλώθηκαν, οι σταυροί αποκαθηλώθηκαν.Οι μαχητές της Jabhat al – Nusra εκ των οποίων κάποιοι δεν μιλούσαν αραβικά και της ΙSIS εκτονώθηκαν για την επερχόμενη ήττα τους πάνω στα ιερά.Η Εκκλησία της Παναγίας είναι πλέον ένας τόπος ντροπής και αίσχους.Έκαψαν μαζικά βίβλους σε σωρούς ,έγδαραν εικόνες με μαχαίρια, κατέστρεψαν μωσαικά και ψηφιδωτά.Με τυφλή βία έβγαλαν τα μάτια των αγίων στα ψηφιδωτά.Οι ισλαμιστές στράφηκαν εναντίον μωσαικού που αναπαριστά τον Αγ.Γεώργιο που φονεύει τον δράκοντα και έβγαλαν τα μάτια του αγίου.Αποκεφάλισαν άγαλμα του Ιησού και παραμόρφωσαν αντίστοιχο της Παναγίας.
(the independent, al manar, SYRIAN TRUTH)
Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η Συριακή Λίγκα αναφέρεται στα δεινά που βιώνουν οι χριστιανοί της Συρίας.Αναρωτιέται “πρέπει οι χριστιανοί της Ανατολής να εξολοθρεύονται έμπροσθεν στα μάτια όλων;Πρέπει ν΄απαγάγονται όπως έγινε με τους 2 επισκόπους και πολυάριθμους ιερείς; Πρέπει να δολοφονούνται όπως τόσοι άλλοι μάρτυρες έπεσαν κατά την διάρκεια αυτών των 3 χρόνων κατά την διάρκεια αυτού του ανελέητου πολέμου;Πρέπει να εκπατρίζονται,να εγκαταλείπουν τις πόλεις και τα χωριά τους και να καταδικάζονται σε περιπλάνηση;”
Ο αρχηγός της Συριακής Λίγκας Μ.Ηabib Ephrem επιβεβαιώνει ότι τα πολυάριθμα μέλη μιας συριακής οικογένειας προσφύγων που πνίγηκαν μεσοπέλαγα μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας ήταν χριστιανοί από την πόλη της Hassaka.(mondialisation)

uuuyuy.odt

Τα πρωτοσέλιδα της Κυριακής (23 Μαρτίου 2014)

http://online-pressblog.blogspot.gr/2014/03/23-2014.html













Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου