Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ: ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ!

http://indobserver.blogspot.gr/2014/03/blog-post_18.html


Φαρμακοποιός πυροβόλησε στο κεφάλι και σκότωσε τον πατέρα του και την αδερφή του και στη συνέχεια έβαλε τέλος στη ζωή του. Οικονομικοί φέρεται να είναι οι λόγοι που οδήγησαν στην οικογενειακή τραγωδία

Οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (17/03) στην Ιεράπετρα Κρήτης, με τρεις ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους στο κέντρο της πόλης.


Το περιστατικό έλαβε χώρα σε σπίτι, με έναν 53χρονο φαρμακοποιό, υπό συνθήκες που ακόμα δεν έχουν διευκρινιστεί, να πυροβολεί στο κεφάλι και να σκοτώνει τον 75χρονο πατέρα του και την 42χρονη αδερφή του.
Στη συνέχεια, όταν κατάλαβε τι είχε κάνει έστρεψε το όπλο προς τον εαυτό του και αυτοκτόνησε. Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα του τη στιγμή του φονικού, έλειπε από το σπίτι. Τα αίτια της τραγωδίας φέρονται να είναι οικονομικής φύσεως.
Γείτονες που άκουσαν τους πυροβολισμούς ενημέρωσαν την αστυνομία ενώ κλήθηκε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο και για τους τρεις ήταν ήδη αργά. Ο δράστης φέρεται να επικοινώνησε με φίλο του μετά τη δολοφονία του πατέρα και της αδερφής του, λέγοντας του: "Αυτό που θα βρεις πάνω μου είναι η διαθήκη μου...". Στο σημείωμα που άφησε, ο 53χρονος αναφέρει ότι αφήνει την περιουσία του στο Σκοπευτικό Όμιλο Ιεράπετρας.

news247.gr, Πληροφορίες από cretalive.gr

Antinews> Έκλεισε οριστικά η συμφωνία με την τρόικα

http://www.antinews.gr/POLITIKE/ekleise-i-sumfonia-me-tin-troika/


Έκλεισε οριστικά η συμφωνία με την τρόικα και ο πρωθυπουργός θα το επιβεβαιώσει με δήλωσή του από το υπουργείο Οικονομικών ενώ στη συνέχεια ο κ. Στουρνάρας θα δώσει τις παραμέτρους της συμφωνίας και στη συνέχεια θα φύγει για τις Βρυξέλλες. Ηδη αποχώρησε ο Π. Τόμσεν ενώ ο Ματίας Μορς, εκπρόσωπος της Κομισιόν στην τρόικα, ενημέρωσε τις πρεσβείες για την επίτευξη συμφωνίας.
Όπως διαρρέεται βάση της συμφωνίας είναι:
- το πάγωμα για έξι μήνες της απελευθέρωσης των ομαδικών απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα αλλά και η δημιουργία ενός ανώτατου συμβουλίου με τη συμμετοχή πιθανότατα της ΓΣΕΕ και των εργοδοτών, που θα εξετάζει τα αιτήματα εταιρειών για επιπλέον απολύσεις
- Αναβολή στις αποφάσεις για τις επιπλέον απολύσεις στο Δημόσιο για το 2015, ενώ ακούγεται πως πιθανόν οι εξτρά απολύσεις να μοιραστούν στα έτη 2014 - 2015
- Διανομή ενός ποσού που κυμαίνεται από 350 εως 500 εκατομμύρια ευρώ από το πρωτογενές πλεόνασμα .Πολύ πιθανό μέρος του πλεονάσματος να διατεθεί, εκτός από ένστολους και χαμηλοσυνταξιούχους, για εξόφληση οφειλών του Δημοσίου σε ιδιώτες, ώστε να υπάρχει η αναπτυξιακή διάσταση που ζητούσε η τρόικα

Αθάνατα λόγια των αγωνιστών του ‘21

http://olympia.gr/2014/03/17/%ce%b1%ce%b8%ce%ac%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8e%ce%bd-%cf%84%ce%bf%cf%85-21/ 
20140317-215439.jpg
«Πήραν φως απ’ τα καντήλια κι άστραψαν τα καριοφίλια»
Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός
Δάσκαλος, Κιλκίς

«Πάμε να ιδούμεν τους παλιούς Έλληνες», να ακούσουμε τους πολέμαρχους του ’21, μας έπνιξαν οι αναθυμιάσεις των τωρινών δημοπιθήκων. Διαβάζεις τα απομνημονεύματα και τις φυλλάδες για την Εθνεγερσία και νομίζεις ότι ανοίγεις ένα «μυρογιάλι», εκείνα τα μικρά φιαλίδια που περιέχουν αρώματα εξαίσια. Οσμή ευωδίας πνευματική αναδίδεται, παρ’ όλα τα πάθια και τους καημούς εκείνης της περιόδου. Έχω
το συνήθειο, όταν συναντώ στα αναγνώσματά μου, λόγια και επεισόδια, που στέκεσαι και τα ξαναδιαβάζεις, που κρύβουν στα φυλλώματά τους πετράδια, να τα καταγράφω, για να μην λησμονηθούν. Σκοπός μου να τα μοιραστώ με τους μαθητές μου. Σ’ αυτές τις εξοπλιστικές ηλικίες, τα παιδιά δεν θέλουν περισπούδαστες αναλύσεις και κενόλογες φλυαρίες. Μαθαίνουν με το παράδειγμα, με το παραμύθι, με την αξία και την αρετή σαρκωμένες σε πρόσωπα. Παράδειγμα. Μάχη της Γράνας, 10 Αυγούστου του 1821. Βγήκαν οι πολιορκημένοι στην Τριπολιτσά Τούρκοι να χτυπήσουν τους Έλληνες. Ο Κολοκοτρώνης είχε διατάξει να ανοιχθεί τάφρος (γράνα) 700 μέτρων, βάθους ενός και πλάτους δύο μέτρων. Κάποια στιγμή οι Τούρκοι επιτίθενται στη γράνα και από τις δύο μεριές. Έπρεπε ο Γέρος του Μοριά να διατάξει τα παλληκάρια του να χωριστούν, να μοιραστούν τα καριοφίλια, να «χτυπούν» οι μισοί προς την μία πλευρά και οι άλλοι μισοί προς την άλλη. Ερωτώ τους μαθητές μου πώς το έκανε πάνω στην αντάρα της μάχης: Τους βασάνισα κανένα πεντάλεπτο και άκουσα απίθανες απαντήσεις. Τι είπε ο Κολοκοτρώνης και αμέσως χωρίστηκαν τα ντουφέκια; «Κώλο με κώλο ωρέ Έλληνες!». «Χαμός» στην τάξη, γέλια και θαυμασμός για την μεγαλοφυία του Γέρου.

«Ο Μιαούλης ήταν γνωστός για την παλληκαριά του και την αφοβία του εμπρός στον θάνατο. Μια φορά, στα νεανικά του χρόνια, ο Άγγλος ναύαρχος Νέλσων τον έπιασε να προσπαθεί να σπάσει με το καράβι του έναν αποκλεισμό του. Όταν τον έφεραν μπροστά του τον ρώτησε: – Αν ήσουν εσύ στην θέση μου τι θα μ’ έκανες; Θα σε κρεμούσα στο πιο ψηλό κατάρτι! του απάντησε ο Μιαούλης. Και ο Νέλσων κατάπληκτος από το θάρρος του τον άφησε ελεύθερο». (περ. «Γνώσεις», σελ. 66, 1958).
Πήγαινε στην κρεμάλα, τον αγωνιστή Θεόδωρο Γρίβα, ο Αλή πασάς. Ο Γρίβας όταν πλησίασε ο δήμιος κάλυψε το κεφάλι του με το ένδυμά του. Τον ρωτά το θηρίο των Ιωαννίνων: «Γιατί σκέπασες το κεφάλι σου; Φοβήθηκες τον θάνατο; Δεν ήξερες ότι αφού ακολούθησες την δουλειά του πατέρα σου αυτή θα ήταν η τύχη σου; Δεν φοβήθηκα τον θάνατο, απεκρίθη ο Θεόδωρος, τον φόβο τον άφησα στην κοιλιά της μάνας μου ούτε θα μείνω χωρίς εκδίκηση. Και πατέρα έχω και τέσσερις αδελφούς, μα ντρέπομαι τον κόσμο που θα ιδή να πεθάνω έτσι και από τα χέρια τέτοιων παλιανθρώπων (και έδειξε τους Γύφτους οίτινες μετήρχοντο το επάγγελμα του δημίου). Εζήτησα το θάνατο όπου έπρεπε, αλλ’ αυτός με αρνήθηκε. Και ο Αλής του χάρισε την ζωή». (Δ. Καμπούρογλου «Θ. Γρίβας», εκδ. «Βεργίνα», σελ. 18).
Στις 14 Φεβρουαρίου ο Οδυσσέας Ανδρούτσος γράφει σε επιστολή του προς τον Αναστάσιο Λόντο τούτα τα αθάνατα λόγια: «Τον περισσότερο καιρό της ζωής μου πού τον επέρασα; Τον επέρασα σκοτώνοντας Τούρκους. Τον επέρασα εις τα σπήλαια και εις τα βουνά, τα καρτέρια των δρόμων οι λόγγοι και τα άγρια θηρία είναι μάρτυρες ότι δυσκόλως έφευγε Τούρκος από τα χέρια μου αν ζύγωνε καμμιά πενηνταριά οργιές». (Κάρπου Παπαδόπουλου, «Οδυσσεύς Ανδρούτσος και Γ.Βαρνακιώτης», εκδ. «Πρωτοψάλτης», σελ. 65).
Το 1859 μία Σουηδή, η Φρεντρίκα Μπρέμερ, επισκέπτεται τον Κανάρη στο σπίτι του για να εκφράσει τον θαυμασμό της στον «γηραιό άνδρα της ελευθερίας», όπως τον ονομάζει. Ο Κανάρης απάντησε ότι «ευχαριστεί τον Θεό που επέτρεψε σ’ ένα μικρό ναυτικό ενός ελληνικού νησιού, από τα πιό μικρά, να κάμη για την πατρίδα του κάτι που έκαμε τον απελευθερωτικό της αγώνα συμπαθή σε χώρες τόσος μακρινές». Ήταν αληθινά μία ωραία απάντηση, γράφει η Φρεντρίκα. Και όταν τον ρώτησε, αν αισθάνθηκε σε κάποια στιγμή της ζωής του φόβο, ο Κανάρης αποκρίθηκε: «Ένα τέτοιο πράγμα δεν μπαίνει ποτέ στο νου μας. Ο κίνδυνος μας διεγείρει. Το ντουφεκίδι και η μάχη μοιάζουν με μουσική». («Το Εικοσιένα, πανηγυρικοί λόγοι ακαδημαϊκών», λόγος Παν. Κανελλόπουλου, 1963, σελ. 658).
Ο Ηλίας Φλέσσας και ο Παναγιώτης Κεφάλας προτείνουν στον «μπουρλοτιέρη των ψυχών» Παπαφλέσσα, να αφήσει τους λόφους στο Μανιάκι και να ταμπουρωθεί ψηλότερα, στο βουνό, για να υπάρχει οδός διαφυγής. Απαντά: «Εγώ δεν ήρθα εδώ να μετρήσω το στρατό του Μπραϊμη, πόσος είναι, από τα ψηλώματα. Ήρθα να πολεμήσω. Ούτε τρελλάθηκε ο Μπραϊμης να χασομεράει εκεί που ελπίζει να κερδίσει νίκη, μα θα τραβήξει ίσα κατά την Τριπολιτσά, κι εγώ τότε θα μείνω να μαζεύω από πίσω τα καρφοπέταλά του. Αν όμως τον κρατήσω εδώ στο Μανιάκι, γλιτώνω τον Μωριά, γιατί θα τον κάμω να πισωγυρίσει όπως ο Δράμαλης, ειτεμή θα πληρώσει ακριβά το αίμα μου και θα συλλογιστή καλά ύστερα να μπη στην καρδιά του Μωριά. Καθίστε εδώ να πεθάνουμε σαν αρχαίοι Έλληνες». (Κ. Παπαδημητρίου, «Τελεταίες ώρες, τελευταία λόγια των Αγωνιστών του ‘21», σελ. 159).
Πριν οδηγήσουν το νεκρό σώμα του Μάρκου Μπότσαρη στο Μεσολόγγι στάθηκαν οι Σουλιώτες για λίγο στο μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας. Εκεί γιατροπορευόταν ο Καραϊσκάκης. Όταν το έμαθε σύρθηκε στην εκκλησιά, φίλησε τον νεκρό κλαίγοντας και είπε: «-Άμποτες, αδελφέ μου, Μάρκο, από τέτοιο θάνατο να πάω κι εγώ». Και όταν απομακρύνθηκε από το λείψανο, πρόσθεσε: «Μάνα δεν γέννησε στην Ελλάδα δεύτερο Μάρκο… Ούτε είδα ούτε θα ιδώ τέτοιον πολεμάρχη». («Τελευταίες ώρες», σελ. 132).
«Όταν αποφυλακίστηκε ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος (Καταγόταν η οικογένειά του από το Τουρκολέκα της Μεγαλόπολης γι’ αυτό τον αποκαλούσαν και Τουρκοπελέκα), το 1841, ήταν τόσο φτωχός που κατάντησε ζητιάνος στα σοκάκια του Πειραιά. Η αρμόδια αρχή, η οποία χορηγούσε θέσεις επαιτείας, τον επέτρεπε να επαιτεί, κοντά στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας, κάθε Παρασκευή! Όταν αυτά έφτασαν στα αυτιά του πρέσβη της Γαλλίας, αυτός απεστάλη από την κυβέρνηση του, στο σημείο όπου ζητιάνευε ο μεγάλος οπλαρχηγός. Μόλις ο Νικηταράς αντελήφθη τον ξένο, μάζεψε αμέσως το απλωμένο χέρι του.
- Τι κάνετε στρατηγέ μου; ρώτησε ο ξένος.
- Απολαμβάνω ελεύθερη πατρίδα, απάντησε υπερήφανα ο ήρωας.
- Μα εδώ την απολαμβάνετε, καθισμένος στον δρόμο; Επέμενε ο ξένος.
- Η πατρίδα μού έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά, αλλά έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πώς περνάει ο κόσμος, απάντησε περήφανα ο Νικηταράς.
- Ο ξένος κατάλαβε και διακριτικά, φεύγοντας ,άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες. Ο σχεδόν τυφλός Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί και φώναξε στον ξένο: «Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρε το μην το βρει κανένας και το χάσεις!». Στις 25 Σεπτεμβρίου του 1849, ο γενναίος και έντιμος ήρωας, πεθαίνει πάμφτωχος».
Και μια και σήμερα το ένδοξο τούτο αλωνάκι, η κατασυκοφαντημένη πατρίδα μας, είναι ζωσμένη από «τις αλώπεκες του σκότους» (Ε.Βούλγαρης) τους Φράγκους και το εξ ανατολών θηρίο, πάλιν μαίνεται, να κλείσω με το ηρωικότερο επεισόδιο του Αγώνα, την Έξοδο του Μεσσολογγίου, που μας διδάσκει πώς σώζονται τα έθνη. (Το κείμενο δημοσιεύτηκε πέρυσι στο θαυμάσιο περιοδικό «Χριστιανική Βιβλιογραφία», του πολυσέβαστου Στέλιου Λαγουρού. Είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Ν. Βούλγαρη «Το Μεσσολόγγι των Ιδεών, ερμηνεία της απόφασης της εξόδου»).

«Ήταν πρωί, Σάββατο του Λαζάρου, 10 Απριλίου του 1826, όταν συγκροτήθηκε το νεκροδόξαστο εκείνο συμβούλιο αποφάσεως. Ήταν ένα συμβούλιο θανάτου. Οι καπεταναίοι είχαν αναλάβει να διερευνήσουν, με ανιχνευτές την ύπαρξη μυστικού δρόμου-διόδων για ακίνδυνο πέρασμα των Ελεύθερων Πολιορκημένων στην ελευθερία. Κανένας όμως δεν έφερε ελπιδοφόρα πληροφορία. Οι λόγχες και οι στενωποί φυλάγονταν άγρυπνα από τους πολιορκητές σε βάθος χώρου και τόπου. Γενική ήταν η κατήφεια και η σιωπηλή θλίψη. Την σιωπή της στιγμής έσπασε η βροντώδης και σταθερή έκρηξη του τρανοδύναμου αρχηγού της Φρουράς, του Θανάση Ραζη-Κότσικα.
- Υπάρχει δρόμος ωρέ!
- Ποιος είναι, στρατηγέ, και δεν τον λες τόση ώρα; Διαμαρτυρήθηκαν όλοι οι παριστάμενοι.
- Είναι ο δρόμος του Θεού, φωνάζει».
Μόνο αν βαδίσουμε τον δρόμο του Θεού, θα αναστηθούμε ως λαός και ως κράτος…

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΜΗ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΑΝΑΓΙΑ! (Συγκλονιστική, αληθινή ιστορία)


15http://www.agioritikovima.gr/diafora/theologikos-log/diafora/40777-mi-mas-afieis
Βρισκόμαστε στην Κεφαλονιά του 1694. Νησί ανυπεράσπιστο ό τόπος, αφέθηκε στα χέρια άγριων πειρατών πού, άφοϋ λεηλάτησαν και άρπαξαν, πήραν στο φεύγα τους νιους και κοπελιές για τα παζάρια της Ανατολής.

Από το χωριό του “Αϊ-Δημήτρη πού γειτονεύει με το Ληξούρι, άρπαξαν τρία παλληκάρια καί τα πήγανε αλυσοδεμένα στη Μπαρμπαριά, τον τόπο πού σήμερα φωνάζουν Αλγέρι.

Εκεί τα βάλανε σε ένα σκοτεινό κι ανήλιαγο κελί κι αυτά τα δύσμοιρα περίμεναν το τέλος. Κάθε πού ξημέρωνε ό Θεός, μούγκριζαν οι τοίχοι από τα βογγητά του πόνου καί του θανατικού.Γεμάτη ή φυλακή από Ρωμιούς, άκουγαν τα παλληκάρια τις παρακλήσεις των άλλων καταδίκων στη μάνα Παναγιά.

Ελπίδα ανθρώπου πουθενά, Μα για κοίταξε! Σάν ό άνθρωπος μένει έρημος καί μόνος καί από πουθενά δεν έχει να κρατηθεί καί αφήσει την ψυχή καί το σώμα στη Χάρη Της, ή Παναγιά διπλά νοιάζεται γι αυτόν. Γιατί Εκείνη ξέρει από πόνο.

Εκεί λοιπόν, μέσα στην απελπισία καί τη σκοτεινιά πιάσανε τη δέηση καί οι τρεις στην Ύπεραγία Θεοτόκο να τους πάρει κοντά της καί να μη γνωρίσουν θάνατο μαρτυρικό.

Νηστικοί, εγκαταλελειμμένοι, απογοητευμένοι, την παρακαλούσαν να πεθάνουν παρά να τους σκοτώσουν.

-Παναγιά μας, έλεγαν, μη μας αφήσεις στον κακό θάνατο. Πάρε μας μαζί σου. Λάφρωσέ μας από τον πόνο.

Καί μέσα στην προσευχή τους αποκοιμήθηκαν… Καί ξύπνησαν… ακούγοντας πετεινούς.
Δεμένα στα σίδερα τα παλληκάρια με χέρια καί πόδια με χοντρές αλυσίδες, ρωτούσε ό ένας τον άλλον.

Λέει το λοιπόν ό ένας Κεφαλονίτης.
-Τί είναι αυτό πού ακούμε, αδέλφια;

Στό πρώτο ερώτημα αποκρίθηκε το άκουσμα μιας χαρούμενης καμπάνας.

Μπροστά τους το όμορφο χωριό τους! Ή Παναγία τους έφερε θαυματουργικά από τη Βόρεια Αφρική στο πανηγύρι του τόπου τους.

Όταν άκουσαν τις καμπάνες, άχάραγα ακόμα, σύρανε την ταλαιπωρία μα καί την ελπίδα τους κοντά στην εκκλησία της Παναγιάς πού γιόρταζε τα έννιάμερα της Χάρης Της στις 23 του Αυγούστου.

Οι μανάδες καί οι συγγενείς τους άντίκρυσαν τα τρία ναυτόπουλα με τίς αλυσίδες καί χάθηκαν στην αγκαλιά τους με δάκρυα ευγνωμοσύνης στο Θεό.

Άφοϋ προσκύνησαν την Παναγιά, οι τρεις Κεφαλονίτες αποφάσισαν να γίνουν μοναχοί καί να αφιερωθούν στο Θεό. Μέχρι σήμερα υπάρχουν, σε πίστωση του θαύματος, κρεμασμένες οί αλυσίδες των παλληκαριών στο θρονί της Παναγιάς πού τους λευτέρωσε από την κουρσάρικη αιχμαλωσία.

Κοντά στο Ναό έχτισαν δύο πρόχειρα κελιά κι έφτιαξαν το πρώτο ησυχαστήριο.

Σέ ανάμνηση του θαύματος υπάρχει επιγραφή πού μαρτυρεί το γεγονός «1694,23 Αυγούστου έποιήθη το θαύμα. Ιάκωβος, Γεώργιος, Ιωάννης. Χαίρε ότι ήλευθερώθητε της φθοράς του θανάτου δια πρεσβειών της Θεομήτορος».

Τό παραπάνω γεγονός μας διηγήθηκε ό Πρωτοσύγκελλος της Ί. Μητροπόλεως Κεφαλληνίας
π. Γεράσιμος Φωκάς. Τον ευχαριστούμε από καρδιάς.
 

Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ

http://www.agioritikovima.gr/diafora/panagia/40793-i-theotokos-kai
15Στην συνείδηση του Ελληνικού Έθνους η Παναγία κατέχει εξαιρετική θέση. Η Ελλάδα από την πρώτη στιγμή του εκχριστιανισμού της έταξε την Θεοτόκο σαν Προστάτιδα και Πολιούχο.

Σταμάτησε τότε η λατρεία των ειδώλων. Η Αθηνά των ειδώλων στην Αθήνα εκδιώχθηκε και στη θέση της μπήκε με δόξα και τιμή η Παρθένος Μαρία. Ο Ναός του Παρθενώνος στην Ακρόπολη των Αθηνών, που ήταν ναός της Αθηνάς, μετεβλήθη εις Ναόν της Παρθένου Μαρίας.

Στους αγώνες του ο Ελληνισμός είδε ολοφάνερα την προστασία της Παναγίας και πολλές φορές ζωντανά θαύματα, που τον οδήγησαν στην νίκη και στον θρίαμβο της Ορθοδοξίας.

Ζωντανό και ολοφάνερο θαύμα της Παναγίας είναι η σωτηρία της Κωνσταντινούπολης από τους Αβάρους και τους Πέρσες οι οποίοι πολιόρκησαν την Πόλη από ξηρά και από θάλασσα, ενώ έλειπε σ' εκστρατεία ο αυτοκράτωρ Ηράκλειος.

Στην κρίσιμη εκείνη ώρα κατέφυγαν στην Παναγία, όπου στο Ναό των Βλαχερνών γίνονται δεήσεις. Ο Πατριάρχης Σέργιος κρατώντας στα χέρια του την Εικόνα της Παναγίας ενθάρρυνε τον λιγοστό στρατό, που είχε πάρει θέσεις άμυνας στο φρούριο της Κωνσταντινουπόλεως.

Τότε, (έτος 626) με την βοήθεια της Παναγίας ο εχθρικός στρατός νικήθηκε κι έλυσε την πολιορκία. Ο αρχηγός των βαρβάρων Χαγάνος, κατά την διάρκεια των μαχών, έβλεπε με τρόμο «γυναίκα σεμνοφορούσαν και περιτρεχούσαν το τείχος, μόνην ούσαν».

Η νίκη εκείνη απεδόθη στην Στρατηγό Παρθένο Μαρία. Από το γεγονός αυτό καθιερώθηκε η Ακολουθία του Ακάθιστου Ύμνου.

Δεν ήταν όμως αυτή η μοναδική περίπτωση της συμπαραστάσεως της Παναγίας προς το αγωνιζόμενο Έθνος μας. Όπως αναφέρει ο Βυζαντινός χρονογράφος Θεοφάνης και επί αυτοκράτορος Κωνσταντίνου Πωγωνάτου εσώθη και πάλιν η Κωνσταντινούπολη από τους Άραβες (έτος 677), που την είχαν πολιορκήσει και οι οποίοι τελικώς αναγκάστηκαν να φύγουν άπρακτοι «αισχυνθέντες τη του Θεού βοηθεία και της Θεομήτορος».

Το 718 η Κωνσταντινούπολη σώζεται και πάλι από την βαρβαρική επιδρομή των Αράβων, διότι οι ευσεβείς κατέφυγαν στην θεία Προστασία. Με τον Τίμιο Σταυρό και την Εικόνα της Παναγίας στα χέρια κύκλωσαν το τείχος και παρακαλούσαν τον Θεό να τους σώσει. Καταιγίδα χτύπησε τότε τον στόλο των Αράβων στην Προποντίδα και βουλιάξανε 2.500 πλοία, πνιγήκανε δε 60.000 άνδρες.

Επί της αυτοκρατορίας του Μιχαήλ του Γ' το έτος 860 η Κωνσταντινούπολη με την βοήθεια της Υπερμάχου Στρατηγού, αναχαιτίζει την επιδρομή των Ρώσων και γλυτώνει από τον κίνδυνο.

Η παρουσία της Παναγίας και η βοήθειά της αναφέρεται σε πολλές άλλες νίκες του Βυζαντινού και μεταβυζαντινού Ελληνισμού. Παρουσιάζεται δε Αυτή προστάτης και Βοηθός της Ορθοδοξίας. 

17 Μαρτίου: ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΑΛΕΞΙΟΥ, ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

http://www.agioritikovima.gr/diafora/vioiagiwn/40723-eorti-tou-oiou
Γιορτάζουμε σήμερα 17 Μαρτίου, ημέρα μνήμης του Οσίου Αλεξίου, του Ανθρώπου Του Θεού.

Ο Όσιος Αλέξιος γεννήθηκε στη Ρώμη κατά τους χρόνους των αυτοκρατόρων Αρκαδίου (395 - 408 μ.Χ.) και Ονωρίου (395 - 423 μ.Χ.) από ευσεβείς και εύπορους γονείς. Ο πατέρας του Ευφημιανός ήταν συγκλητικός, φιλόπτωχος και συμπαθής, ώστε καθημερινά παρέθετε τρεις τράπεζες στο σπίτι του για τα ορφανά, τις χήρες και τους ξένους που ήταν πτωχοί.

Η γυναίκα του ονομαζόταν Αγλαΐς και ήταν άτεκνη. Στη δέησή της να αποκτήσει παιδί, ο Θεός την εισάκουσε. Και τους χάρισε υιό.

Αφού το παιδί μεγάλωσε κι έλαβε την κατάλληλη παιδεία, έγινε σοφότατος και θεοδίδακτος. Όταν έφθασε στη νόμιμη ηλικία, τον στεφάνωσαν με θυγατέρα από βασιλική και ευγενική γενιά. Το βράδυ όμως στο συζυγικό δωμάτιο ο Όσιος, αφού πήρε το χρυσό δακτυλίδι και τη ζώνη, τα επέστρεψε στην σύζυγό του και εγκατέλειψε τον κοιτώνα.

Παίρνοντας αρκετά χρήματα από τα πλούτη του έφυγε με πλοίο περιφρονώντας την ματαιότητα της επίγειας δόξας. Καταφθάνει στην Λαοδικεία της Συρίας και από εκεί στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας. Εκεί ο Όσιος Αλέξειος μοίρασε τα χρήματα στους πτωχούς, ακόμη και τα ιμάτιά του, και, αφού ενδύθηκε με κουρελιασμένα και χιλιομπαλωμένα ρούχα, κάθισε στο νάρθηκα του ναού της Υπεραγίας Θεοτόκου, ως ένας από τους πτωχούς.

Προτίμησε έτσι να ζει με νηστεία όλη την εβδομάδα και να μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων κάθε Κυριακή, ενώ μόνο τότε έτρωγε λίγο άρτο και έπινε λίγο νερό.

Οι γονείς του όμως τον αναζητούσαν παντού και έστειλαν υπηρέτες τους να τον βρουν. Στην αναζήτησή τους έφθασαν μέχρι το ναό της Έδεσσας, χωρίς ωστόσο να τον αναγνωρίσουν. Οι δούλοι επέστρεψαν άπρακτοι στη Ρώμη, ενώ η μητέρα του Αλέξιου με οδύνη, φορώντας πτωχά ενδύματα, καθόταν σε μια θύρα του σπιτιού πενθώντας νύχτα και ημέρα. Το ίδιο και η νύφη, που φόρεσε τρίχινο σάκκο και παρέμεινε κοντά στην πεθερά της.

Ο Όσιος Αλέξιος για δεκαεπτά χρόνια παρέμεινε στο νάρθηκα του ναού της Θεοτόκου ευαρεστώντας το Θεό. Και μια νύχτα η Θεοτόκος παρουσιάστηκε στον προσμονάριο του ναού σε όνειρο και του ζήτησε να του φέρει μέσα στο ναό τον άνθρωπο του Θεού. Τότε ο προσμονάριος, αφού βγήκε από το ναό και δεν βρήκε κανένα παρά μόνο τον Αλέξιο, εδεήθηκε στη Θεοτόκο να του υποδείξει τον άνθρωπο, όπως κι έγινε. Τότε πήρε από το χέρι τον Όσιο Αλέξιο και τον εισήγαγε στο ναό με κάθε τιμή και μεγαλοπρέπεια.

Μόλις ο Όσιος κατάλαβε ότι έγινε γνωστός εκεί, έφυγε κρυφά και σκέφτηκε να πάει στην Ταρσό, στο ναό του Αγίου Παύλου του Αποστόλου, όπου εκεί θα ήταν άγνωστος. Αλλα όμως σχεδίασε η Θεία Πρόνοια. Γιατί βίαιος άνεμος άρπαξε το πλοίο και το μετέφερε στη Ρώμη. Βγαίνοντας από το πλοίο κατάλαβε ότι ο Κύριος ήθελε να επανέλθει ο Αλέξιος στο σπίτι του.

Όταν συνάντησε τον πατέρα του, που δεν αναγνώρισε τον υιό του, του ζήτησε να τον ελεήσει και να τον αφήσει να τρώει από τα περισσεύματα της τράπεζάς του. Με μεγάλη προθυμία ο πατέρας του δέχθηκε να τον ελεήσει και μάλιστα του έδωσε κάποιο υπηρέτη για να τον βοηθάει. Κάποιοι δούλοι από την οικία τον πείραζαν και τον κορόιδευαν, όμως αυτό δεν τον ένοιαζε. Έδινε την τροφή του σε άλλους, παραμένοντας όλη την εβδομάδα χωρίς τροφή και νερό, και μόνο μετά την Κοινωνία των Θείων και Αχράντων Μυστηρίων δεχόταν λίγο άρτο και νερό.

Έμεινε λοιπόν για δεκαεπτά χρόνια στον πατρικό οίκο χωρίς να τον γνωρίζει κανένας. Όταν έφθασε ο καιρός της κοιμήσεώς του, τότε κάθισε κι έγραψε σε χαρτί όλο το βίο του, τους τόπους που πέρασε, αλλά και κάποια από τα μυστικά που γνώριζαν μόνο οι γονείς του. Κάποια Κυριακή, όταν ο Αρχιεπίσκοπος Ιννοκέντιος τελούσε τη Θεία Λειτουργία, ακούσθηκε φωνή από το Άγιο Θυσιαστήριο, που καλούσε τους συμμετέχοντες να αναζητήσουν τον άνθρωπο του Θεού.

Την Παρασκευή ο Όσιος Αλέξιος παρέδωσε το πνεύμα του στα χέρια του Θεού, ενώ το απόγευμα της ίδιας μέρας οι πιστοί βασιλείς και ο Αρχιεπίσκοπος προσήλθαν στο ναό για να δεηθούν στο Θεό να τους αποκαλύψει τον άγιο άνθρωπο του Θεού. Τότε μια φωνή τους κατηύθυνε στο σπίτι του Ευφημιανού. Λίγο αργότερα οι βασιλείς μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο έφθασαν στο σπίτι του Ευφημιανού, προξενώντας μάλιστα την απορία της γυναίκας και της νύφης του για την παρουσία τους εκεί, και ρώτησαν τον Ευφημιανό.

Όμως εκείνος, αφού ρώτησε πρώτα τους υπηρέτες, είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα. Στην συνέχεια ο υπηρέτης που φρόντιζε τον Όσιο Αλέξιο, παρακινούμενος από θεία δύναμη ανέφερε τον τρόπο ζωής του πτωχού, τον οποίο εξυπηρετούσε. Τότε ο Ευφημιανός χωρίς να γνωρίζει ότι ο Όσιος είναι ήδη νεκρός, αποκάλυψε το πρόσωπο αυτού, που έλαμπε σαν πρόσωπο αγγέλου.

Στο χέρι του Οσίου μάλιστα είδε χαρτί, που δεν μπόρεσε να αποσπάσει. Στη συνέχεια ανέφερε στους επισκέπτες του ότι βρέθηκε ο άνθρωπος του Θεού. Οι βασιλείς και ο Αρχιεπίσκοπος τότε εδεήθησαν στον Όσιο να τους επιτρέψει να δουν το χαρτί που είχε στο χέρι του. Μόλις ο αρχειοφύλακας πήρε στο χέρι του το χαρτί, ο Ευφημιανός αντιλήφθηκε ότι επρόκειτο για τον υιό του, τον οποίο αναζητούσε χρόνια τώρα, και μεγάλο πένθος έπεσε στην οικογένειά του. Θρήνος μεγάλος και από την γυναίκα και τη νύφη του.

Ο βασιλεύς Ονώριος και ο Αρχιεπίσκοπος μετέφεραν το τίμιο λείψανο του Οσίου στο μέσο της πόλεως και κάλεσαν όλο το λαό για να έλθει να προσκυνήσει και να λάβει ευλογία. Όσοι προσέρχονταν και ασπάζονταν το τίμιο λείψανο, άλαλοι, κουφοί, τυφλοί, λεπροί, δαιμονισμένοι, όλοι θεραπεύονταν.

Βλέποντας αυτά τα θαύματα οι πιστοί δόξαζαν τον Θεό. Ήταν τόσος ο κόσμος που προσερχόταν για να δει το τίμιο λείψανο, που δεν μπορούσαν να το μεταφέρουν στο ναό του Αγίου Βονιφατίου για να το ενταφιάσουν. Έριξαν ακόμη και χρυσό και άργυρο στον κόσμο για να του αποσπάσουν την προσοχή, αλλά μάταια.

Όταν πια μεταφέρθηκε το τίμιο λείψανο στο ναό, για επτά μέρες γιόρταζαν πανηγυρικά και στην γιορτή συμμετείχαν οι γονείς και η νύφη. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε το τίμιο λείψανο σε θήκη φτιαγμένη από χρυσό, άργυρο και πολύτιμους λίθους. Αμέσως άρχισε να ευωδιάζει και να αναβλύζει μύρο, το οποίο έγινε ίαμα και θεραπεία για όλους.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:

Ήχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.
Εκ ρίζης εβλάστησας, περιφανούς και κλεινής, εκ πόλεως ήνθησας, βασιλικής και λαμπράς, Αλέξιε πάνσοφε· πάντων δ᾽ υπερφρονήσας, ως φθαρτών και ρεόντων, έσπευσας συναφθήναι, τω Χριστώ και Δεσπότη. Αυτόν ούν εκδυσώπει αεί, υπέρ των ψυχών ημών.

Το Απολυτίκιο ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός

Με πληρ. από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή
Επιμέλεια: Κυριάκος Διαμαντόπουλος

Προσγείωση του Boeing 777 το νέο σενάριο για τη χαμένη πτήση MH370


http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/03/boeing-777-mh370.html#.UybFbah_tIE

To Boeing της Malaysia Airlines είναι πιθανόν να έπεσε θύμα αεροπειρατείας και να έχει κρυφτεί κάπου για να χρησιμοποιηθεί αργότερα ως "πύραυλος κρουζ", δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της επιτροπής Εσωτερικής Ασφαλείας της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ Μάικλ ΜακΚόλ.
Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News, ο Μάικλ ΜακΚόλ δήλωσε ότι αυτήν τη στιγμή δεν είναι σαφές εάν η μυστηριώδης εξαφάνιση του Boeing 777 συνδέεται με τρομοκρατική ενέργεια, αλλά θεωρεί ότι οι αμερικανικές αρχές ανησυχούν για την πιθανότητα το αεροπλάνο να έχει προσγειωθεί κάπου για να παραμείνει κρυμμένο και στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί ως όπλο καταστροφής.
Το αεροπλάνο είναι πιθανόν ότι πήρε δύο κατευθύνσεις μετά την εξαφάνισή του: προς βορράν, προς το Καζακστάν, αλλά στην περίπτωση αυτή θα είχε εντοπισθεί από ραντάρ. "Η άλλη υπόθεση είναι ότι είτε προσγειώθηκε σε μία χώρα όπως η Ινδονησία, και θα μπορούσε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί ως πύραυλος κρουζ, όπως έκαναν οι τρομοκράτες της 11ης Σεπτεμβρίου...", δήλωσε ο πρόεδρος της επιτροπής Εσωτερικής ασφαλείας.

"Ενα είναι σίγουρο: δεν επρόκειτο για ατύχημα. Πρόκειται για μία σκόπιμη ενέργεια και το θέμα είναι να μάθουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν", πρόσθεσε. Είκοσι πέντε χώρες συμμετέχουν πλέον στις έρευνες για την πτήση MH370, που άλλαξε κατεύθυνση, μετά την απενεργοποίηση των συστημάτων επικοινωνίας, και εξαφανίσθηκε πριν από οκτώ ημέρες. "Από όσο γνωρίζω, από όλες τις πληροφορίες που έχω σε υψηλό επίπεδο, μέσω του υπουργείου Εσωτερικής Ασφαλείας, του εθνικού κέντρου καταπολέμησης της τρομοκρατίας , των υπηρεσιών Πληροφοριών, κάτι συμβαίνει με τον πιλότο", πρόσθεσε ο Μάικλ ΜακΚόλ. "Ολες οι έρευνες οδηγούν στο πιλοτήριο, στον ίδιο τον πιλότο και τον συγκυβερνήτη", είπε χωρίς να δώσει διευκρινίσεις. Ωστόσο, πρόσωπα του περιβάλλοντος και συνάδελφοι των δύο ανδρών έχουν μέχρι στιγμής μιλήσει για τον επαγγελματισμό και την προσωπική ισορροπία του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη της πτήσης MH370.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Καθημερινή

Aκαταμάχητη η δυναμική των συνειδητοποιήσεων (του Χρήστου Γιανναρά)

http://kostasxan.blogspot.gr/2014/03/a_16.html

Στέρηση ζωής, ασύγκριτα πιο καταστροφική από την ανέχεια, είναι η αδιάκοπη, μονόδρομη ενασχόληση με τα εγκλήματα των κομματικών και τις πομπές τους. Mέρα-νύχτα, νύχτα-μέρα, «ειδήσεις»: Παζαρέματα με την τρόικα, ποσοστά ανεργίας, εξωφρενικά δισεκατομμύρια για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, δείχτες μείωσης των εισοδημάτων, δείχτες αύξησης των τιμών στα τρόφιμα – μια ατέρμονη δίνη, καθημερινά, εφιαλτικών συντελεστών του αδιεξόδου. «Γίνεται εσπέρα, γίνεται πρωί, ημέρα καμία»: ίδιος ζόφος και τυραννική παραζάλη.

Pημάζει τη ζωή μας η «είδηση», ζούμε το τίποτα μεταποιημένο σε εντυπώσεις. Kαι αυτουργός της μεταποίησης, η τηλεόραση. Kάποτε την κοινωνία της πληροφορίας την υπηρετούσε ο Tύπος, ο γραπτός λόγος αξίωνε εντιμότητα, γνώση, σπουδή, ήθος – οι άνθρωποι είχαν κριτήρια να ξεχωρίσουν την αλήθεια από το ψέμα, τον υπεύθυνο λόγο από τον παραπλανητικό και δόλιο. O σχολιασμός της πληροφορίας γινόταν πρόσωπο-με-πρόσωπο, στη γνώμη ή στην άποψη ζυγιζόταν η ευφυΐα, η ευθυκρισία, η ειλικρίνεια.

Aπόλυτος κυρίαρχος της ζωής μας σήμερα η τηλεόραση, δηλαδή, οι ψευδαισθητικές εντυπώσεις, το εμπορικά στημένο παιχνίδι των «ειδήσεων». Mέρα-νύχτα, νύχτα-μέρα, «ειδήσεις». Kαι φτηνιάρικος σχολιασμός των ειδήσεων, εντύπωση σχολιασμού και στην πραγματικότητα ο κομπασμός της μικρόνοιας, η αναίδεια της αμάθειας, η τρισβάρβαρη γλωσσική εκφραστική.

Πώς και γιατί παγιδευτήκαμε σε αυτόν τον νυχθήμερο βασανιστικό αυτεξευτελισμό μας, δύσκολο να το ανιχνεύσει κανείς. O,τι έχει απομείνει στον ψυχισμό του σημερινού Eλληνώνυμου από ιστορικούς εθισμούς αιώνων «βίου πολιτικού», μετοχής στα κοινά, στρεβλώνεται σήμερα σε εθελούσια εξάρτηση από την παραισθησιογόνο τηλεοπτική «πληροφόρηση» και τον «σχολιασμό» της. Στα λεγόμενα «πρωινάδικα» καλούνται συνήθως οι «πρωταγωνιστές» της επικαιρότητας, να «ανακριθούν» (υποτίθεται) από την αμείλικτη, ξεψαχνιστική οξύνοια επίλεκτων δημοσιογράφων, επίμοχθα προετοιμασμένων για την αναμέτρηση. Προέχει όμως να ικανοποιηθεί από την πρόσκληση ο προσκεκλημένος, γιατί αυτός θα φέρει (υποτίθεται) την τηλεθέαση. Oπότε οι δημοσιογράφοι συμβιβάζονται με τον ανιαρό και εξευτελιστικό ρόλο του «πασαδόρου», για να κερδίσει τις εντυπώσεις ο κάθε τυχάρπαστος κομματικός που η εύνοια του κομματάρχη τον περιέβαλε με στίλβωση υπουργική.

Tο ίδιο χαμένη η επαφή με την πραγματικότητα και στην προέκταση του «πολιτικού σχολιασμού» απόγευμα και βράδυ. O τηλεθεατής εισπράττει τόση «πληροφόρηση» και τόση «κριτική ανάλυση» όση και από τις «ντουντούκες» σε κάθε «πορεία» ή από τα στερεότυπα ναρκισσευόμενων αλαφροκέφαλων στα καφενεία. Eννέα στις δέκα φορές οι καλεσμένοι στη μικρή οθόνη εκφράζονται πολιτικά με τέτοιες κοινοτοπίες, αφέλειες, παιδαριωδίες, που, πραγματικά, είναι απορίας άξιο: με ποια λογική καλούνται να δημοσιοποιήσουν τόσην ανεπάρκεια.

Στέρηση ζωής, ασύγκριτα πιο ασφυκτική από την ανέχεια, η αδιάκοπη, μονόδρομη ενασχόληση με τις διαπιστώσεις της παρακμιακής διάλυσης κράτους και κοινωνίας. Aσφαλώς και έχουμε χρέος οι πολίτες να είμαστε πληροφορημένοι για την έκταση της συντελεσμένης καταστροφής, ενήμεροι για τα κακουργήματα της κομματοκρατίας. Aλλά η ζωή του καθενός μας είναι μία και μοναδική, ανεπανάληπτη. Kαι φεύγει με γρηγοράδα απίστευτη, αλίμονο αν την ξοδέψουμε όλη στην περίσπαση των προκάτ εντυπώσεων, στα παραισθησιογόνα των «ειδήσεων». Mην κάνουμε το χατίρι στους βασανιστές μας να λεηλατήσουν όλη την ικμάδα της ζωής και της ψυχής μας, να μας παγιδεύσουν στην αναπηρία: στην παρα-ζωή.

Mας υποχρεώνουν να παίζουμε στο γήπεδό τους, να ταυτίζεται η ζωή μας με την αναμονή της επόμενης «δόσης» από την τρόικα, αναμονή να ξαναβγούμε στις «αγορές», ζήτουλες για δανεικά (το διαφημίζουν από τώρα για θρίαμβο!), αναμονή να μας παινέψουν οι δανειστές μας για το πόσο σφίξαμε το ζωνάρι. Eίναι άμυνα υπαρκτική, προϋπόθεση της ανθρωπιάς μας, να αρνηθούμε τη συμπαιγνία, έστω παθητική, σε αυτή την καταδίκη σκλαβιάς, καθήλωσης σε μόνιμη αναμονή, στον εξευτελισμό των κυναρίων που περιμένουν κάτω από το τραπέζι ψίχουλα ή κλωτσιά.

Nα αρνηθούμε να παίζουμε στο γήπεδό τους. Oπως θα κάναμε, από φυσική αυτοάμυνα, απέναντι σε ξένους εισβολείς, σε υπόκοσμο που μας εκβιάζει για να δεχτούμε την «προστασία» του. Δεν υπάρχουν συνταγές για το τι «πρέπει» να κάνουμε, οι πρακτικές θα γεννηθούν όταν νιώσουμε την παγίδευση στην αναπηρία. Nα αρνηθούμε τη γλώσσα τους, τη νοοτροπία τους, τις αξιολογήσεις τους, τις προτεραιότητές τους. Aυτοί λογαριάζουν μεγέθη, εμείς ποιότητες. Aυτοί εισόδημα, εμείς κατά κεφαλήν καλλιέργεια. Ξέρουν μόνο τη χρήση, εμάς μας συνεπαίρνει η σχέση. Διεκδικούν το βόλεμα, θέλουμε την άμιλλα στη αριστεία. Aυτοί μετράνε την πολιτική επιτυχία με τους δείκτες κατανάλωσης, εμείς με το επίπεδο του κοινωνικού κράτους. Θέλουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις, θέλουμε τον ρεαλισμό της έντιμης πληροφόρησης. Kαταλαβαίνουν τον πολιτισμό σαν ψυχαγωγία, «εκδηλώσεις» και καύχηση για το παρελθόν, καταλαβαίνουμε τον πολιτισμό να γραδάρεται στο σχολειό και να αχρηστεύει το φροντιστήριο. H εξουσία γι’ αυτούς είναι αυταξία, για μας αυταξία είναι μόνο η δοτικότητα, η χαρά του έρωτα.

Δύο κόσμοι ασύμβατοι, ασύμπτωτοι, ασυμβίβαστοι. Oποιος καταλαβαίνει την αντίθεση ιδεολογικά και περιμένει την ποιότητα να κατεβάσει κόμμα, συνεχίζει να παίζει στο γήπεδο των στημένων ψευδαισθήσεων – περιμένει έγνοια και φροντίδα από τον «στρατό κατοχής», τιμιότητα και ανιδιοτέλεια από τους «προστάτες» της νύχτας. Tην ακαταμάχητη δύναμη σε μία κοινωνία την έχει η απροσδιοριστία των συνειδητοποιήσεων – αυτή μόνο τινάζει βράχους και αλλάζει την περπατησιά της Iστορίας.

Oταν η άρνηση της αναπηρίας, η αποστροφή και βδελυγμία για τον εμπαιγμό των «ειδήσεων», η φρικίαση για την ολιγότητα και τη φτήνια των τυράννων μας γίνουν συνείδηση μιας κρίσιμης μάζας, τότε θα γεννηθεί αλλαγή με τρόπους, σχήματα και δυναμικές απρόσμενης έκπληξης. Δεν είναι νομοτέλεια μια τέτοια εξέλιξη, είναι ενδεχόμενο, συνάρτηση ωρίμανσης που κερδίζεται ή αποδείχνεται ανέφικτη. Προς το παρόν ευελπιστούμε: Ποιος μπορούσε να φανταστεί ποτέ το ΠAΣOK στο 3,5% των προτιμήσεων του εκλογικού σώματος; Σε ποσοστά κάτω του 10% τα μηχανεύματα για σωτηρία των στημένων ψευδαισθήσεων με «Eλιές» και «Ποτάμια»; 

Πηγή "Καθημερινή" 

Κριμαία. Ένωση με τη Ρωσία θέλει το 93%

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/03/93.html


Τα πρωτα exit poll δειχνουν "ναι" στην ενωση με την Ρωσικη Ομοσπονδια ψηφισαν 93% και 7% ψήφισαν υπερ της αυτονομης Κριμαιας εντος της Ουκρανιας.

Στο μεταξύ δεκάδες χιλιάδες φιλορωσοι ουκρανοι έχουν βγει στους δρόμους και...
πανηγυρίζουν με σημαίες. 

Η αυτόνομη δημοκρατία της Κριμαιας θα ενωθεί το συντομότερο δυνατό με τη Ρωσική Ομοσπονδία ανεφερε ο πρωθυπουργός της Κριμαιας Σεργκει Αξιονοφ ως πρωτο σχολιο μετα το κλεισιμο των καλπών.

Πηγή:  ant1

Μήπως ο κύριος Θεοδωράκης γνωρίζει ΠΟΙΟ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ ρουφιάνευε την ΑΞΕΧΑΣΤΗ Μαλβίνα στην συμμορία Σημιτη;

http://olympia.gr/2014/03/16/%CE%BC%CE%AE%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%BF/

Ο εντιμότατος κάπελας κ. Σταύρος Θεοδωράκης. 

Του Μ. Λαμπράκη

Η πολιτική είδηση της ημέρας είναι πως ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης θα δειπνήσει απόψε το βράδυ με τους ψυχοθεραπευτές διευθυντές των εφημερίδων, ΒΗΜΑ, ΝΕΑ και ΕΘΝΟΣ στο εστιατόριο του δημοσιογράφου Σταύρου Θεοδωράκη για να τους μιλήσει για τα προβληματικά οικονομικά του Δήμου, και να δώσει τέλος με αυτόν τον “συμβολικό” τρόπο (αντιγράφω ακριβώς την  χρήση του επιθέτου που χρησιμοποιείται) στις φήμες για πολεοδομικές παραβάσεις του κυρίου Σταύρου Θεοδωράκη στον… συγκεκριμένο χώρο εστιάσης.

Aλήθεια ο Θέμος Αναστασιάδης θα είναι κρυμμένος στην κουζίνα του Σκαρμούτσου και θα παρεμβαίνει με ραδιοσυχνότητες;

Βγάζω στον Θεοδωράκη το καπέλο για ένα κυρίως λόγο. Έχει πείσει μια ολόκληρη μερίδα του υπόδουλου αναγνωστικού και τηλεοπτικού κοινού της χώρας ότι μπορεί να ζει χωρίς δυσκολίες και να περιφέρεται με την ίδια ευκολία ως ψευτοεστέτ «γραφιάς με το σιδηρούν παραπέτασμα» από την ευμάρεια της καπιταλιστικής κόλασης των διαπλεκόμενων πολιτικών στις έγχρωμες  μετανάστριες πόρνες της Ομόνοιας, χωρίς να έχει στα χέρια του ένα απολυτήριο Λυκείου. Το έχει δηλώσει ο ίδιος.

Οι τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις του κυρίου Θεοδωράκη, αφορούν την Ελληνική Αστυνομία και το πολεοδομικό γραφείο του Δήμου Αθηναίων. Ή πιο σωστά ΔΕΝ αφορούν ούτε την Ελληνική Αστυνομία ούτε το πολεοδομικό γραφείο του Δήμου Αθηναίων.

Ο κύριος Θεοδωράκης (ο αμοιβόμενος επί πρωθυπουργίας Κ. Σημίτη και διοικήσεως  Α. Στάγκου στην ΕΡΤ με τον ελεεινό δημόσιο μισθό των 800 εκατομμυρίων δραχμών το χρόνο –δηλαδή 2,5 εκατομμύρια ευρώ-, όπως έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο.) ας μην γελιόμαστε, διαθέτει την ίδια ασυλία που διαθέτουν οι βρυκόλακες της κρατικής εξουσίας.

Ο “αναρχικός” και ψυχοπονιάρης κολλητός φίλος του Σημίτη και του Τσουκάτου αλλά και του Ρουσόπουλου και της Μπακογιάννη κι έχει – με ή χωρίς γραμματέα (αλλά με τον άγρυπνο φωτογραφικό φακό της ψευδώνυμης αδερφής του) – κινήσει πολλά.

Ο Θεοδωράκης θέλησε με το εστιατόριο του λυσσασμένα να μεταφέρει την μικροπολιτικατζίδικη κίνηση του Μπαϊρακτάρη στο Κάραβελ. Να πάρει  δηλαδή τη δουλειά ενός μεροκαματιάρη επιχειρηματία.

Γυρνώντας με το ακριβό πούρο του ανάμεσα από τα τραπέζια των πολιτικών με τα αρκουδοτόμαρα και τους φιόγκους της κακογουστιάς και μιας πελατείας που μετά το τέλος του ακριβού δείπνου με απανωτή έκπληξη έχει βρεθεί (παραπληροφορούμενος) σε μια λάθος γαστρονομική κατάληξη, πλασάρει ένα τριτοκλασάτο ψεύδος σαν αλήθεια και σε αναγκάζει να αυθυποβληθείς μαζί με ένα πλήθος φίλων του δημοσιογράφων καλοπερασάκηδων, στην ιδέα πως η πρωτοκλασάτη αλήθεια είναι ένα ψεύδος.

Το δείπνο σήμερα του κυρίου Καμίνη, ενός δημάρχου άπραγου κάτω από το βάρος ενός τετραμήνου δυσαρμονικών δημοτικών συγκερασμών, με διάθεση πένθιμη και χωρίς ενδοπαραταξειακούς υπηρέτες (παρά μόνο τις ρόδες του ποδηλάτου του Γ. Αμυρά) αλήθεια ποιός θα το πληρώσει;

Ή μήπως είναι αληθινά large o κάπελας Θεοδωράκης;

ΥΓ1: Δεν γνωρίζω αν ο κύριος Καμίνης από καθυστερημένη ευθιξία ως “πολίτης” μεταθέσει τον τόπο του ραντεβού των 4.

ΥΓ2: Μήπως γνωρίζει ο κύριος Θεοδωράκης ποιός πληρωμένος φίλος δημοσιογράφος του Μεγάρου Μαξίμου φυτίλιαζε τον κύριο Σημίτη και την διοίκηση του ΜΕGA κι ως άλλος ιεροεξεταστής υποκίνησε τον τηλεοπτικό αλλά και φυσικό αφανισμό της Μαλβίνας Κάραλη;

Βίντεο: Η διεθνής ξεφτίλα της κυβέρνησης - Ο Αδωνις ορμά κατά φοιτητών στο Λονδίνο!

http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AF%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CE%B1%CE%B4%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%82-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF
O υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης θεώρησε καλό να ορμήσει (!) κατά φοιτητή ακροατή της ομιλίας του στο  Imperial College του Λονδίνου αι εν συνεχεία είπε ότι ... πήγαινε να του δωσει το μικρόφωνο (!) στην εικόνα που βλέπετε.
Ήταν προγραμματισμένο να μιλήσει  στους Έλληνες φοιτητές του Imperial College για την υγεία στα χρόνια της κρίσης.
Όμως η υποδοχή που το επιφύλαξαν ήταν αρκούντως ... θερμή καθώς φοιτητές φώναξαν συνθήματα εναντίον στα αγγλικά και τα ελληνικά.
Αυτός κατέβηκε από το βήμα άρπαξε τον πρώτο που βρήκε κοντά του από το πέτο και άρχισε να τον ταρακουνάει δεξιά κι αριστερά βρίζοντάς τον (!) ενώ με την παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων αποφεύχθηκε η επέκταση του επεισοδίου!
Αυτή την εικόνα δίνει Ελληνας υπουργός του Μνημονίου και μάλιστα "γενίτσαρος": Από πολέμιος, φανατικός οπαδός της εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας...
Δείτε τα βίντεο και την φωτό-σοκ:

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Για να σώσουν το τομάρι τους (Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

Αθήνα, 17 Μαρτίου 2014.  
Για να σώσουν το τομάρι τους.  
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.  
Κάνουν τα πάντα για να σώσουν το τομάρι τους. Για να κρατήσουν την εξουσία.
Αλλάζουν προσωπείο, ανάλογα με τις συνθήκες. Σαν εκείνες τις σαύρες των τροπικών.
Πάντα... οι σωτήρες μας.
Μετά τον εμφύλιο, ήταν "πατριώτες" που έδειωξαν τα "μιάσματα".
Ύστερα έγιναν "κέντρο". Προσκύνησαν στο παλάτι. Άνοιξαν τα ξερονήσια.
Κατόπιν έγιναν δεξιά. Το κόμμα των "νοικοκυραίων". Βία, νοθεία, δολοφονίες.
Στη μεταπολίτευση, έγιναν σοσιαλιστές. "Νέα τζάκια". Κοσκωτάς, Κουτσόγιωργας, Λαλιώτης, Μπόμπολας, Κόκαλης.
Κλέψανε, φάγανε, καταστρέψανε, υποθήκευσαν για μια ακόμη φορά το μέλλον των παιδιών μας.
Τώρα γίνονται ελιές, ποτάμια, δημοκρατική αριστερά, κοινοβουλευτικό τόξο, προοδευτικοί, πορτοκαλί. Πάλι σωτήρες.
Αρκεί να κρατάνε την "κουτάλα". Αρκεί να κρατάν την εξουσία.
Μετέτρεψαν την Ελλάδα σε νεκροταφείο. Τους Έλληνες σε νεκροζώντανους.
Και πάλι τώρα, μια από τα ίδια.
Το νέο, το φρέσκο, το επαναστατικό όμως έρχεται. Και λέγεται Άμεση Δημοκρατία. Για να δοθεί η εξουσία στο Λαό. Για να τους πάρει ο διάολος και να τους σηκώσει.
Το γνωρίζουν όμως το παιχνίδι. Τόμαθα και στα πνευματικοπαίδια τους.
Θα την παραποιήσουν και την Άμεση Δημοκρατία. Θα το παίξουν και Αμεσοδημοκράτες και Καποδίστριες (κι' ας είναι οι ίδιοι που τον δολοφόνησαν), κι΄ ότι άλλο προκύψει αν χρειαστεί. Απ' όλα έχει ο "μπαχτσές". Όσο φυσικά τα αφεντικά τους προστατεύουν. Μετά, έχει ελικόπτερα, αεροπλάνα, καταθέσεις στην Ελβετία, στα Κάιμαν. Θα φύγουν για να ξανάρθουν. Σαν το AIDS, σαν τον καρκίνο.
Θα κατασκευάσουν κι' άλλους κλώνους. Τι είναι γι' αυτούς, να βάλουν στην υπηρεσία τους χρήσιμους ηλίθιους. Να κολλήσουν πολλά -ΠΑΜ, πίσω από τα κατασκευάσματά τους. Να κινητοποιήσουν τις εξαθλιωμένες μάζες, πουλώντας τους ελπίδα. Παλιά τους τέχνη κόσκινο. Οι ταλαίπωροι εξ' άλλου που θα τους ψηφίσουν, περισσεύουν.
Πάντα οι ίδιοι. Από την εποχή του προσκυνημένου Μαυροκορδάτου και του σιχαμερού Κωλέτη. Ασπόνδυλα, που πουλούν και τη μάνα τους για ένα δίφραγκο. Προσκυνημένοι χατζηαβάτες, ξεδιάντροποι και ξετσίπωτοι. Τους λένε πολιτικούς.  
Ψηφάτε πρόβατα. Μετά την αρμεγή, έρχεται το κούρεμα, και αμέσως μετά το σφαγείο. Ψηφάτε όσο προλάβετε. Η ώρα πλησιάζει.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία (Όχι ΜΚΟ)

«ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ»: Τετραπλό Δημοψήφισμα μαζί με τις Δημοτικές και τις Ευρωεκλογές!

Η (Άμεση) Δημοκρατία στην πράξη!

Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας

Ιπποκράτους 125
τηλ.: 210-3648300 / fax: 210-3610882

*************

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας, που σήμερα στη Συνέλευση του Αιγίου/Βοστίτσας* διευρύνεται με τη Συμμαχία Ελλήνων Αμεσοδημοκρατών, ολοκληρώνει κατά την Διημερίδα της φετινής Εαρινής Ισημερίας ( Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Μάρτη 2014, βλ. εδώ) την ήδη δεκαετή του σημαντική ενασχόληση με τα θέματα της θέσης μιας αυθεντικά δημοκρατικής Ελλάδας σε μια Ευρωπαϊκή Συμπολιτεία με Άμεση Δημοκρατίακαι προσκαλεί όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες να συμμετάσχουν στις εργασίες της.
Το μεσημέρι της 25ης Μαρτίου 2014 θα ανακοινωθούν στην Πνύκα ( στο Στέκι της Άμεσης Δημοκρατίας δίπλα στον Λουμπαδιάρη) οι τελικές του θέσεις για στήριξη στιςΑυτοδιοικητικές εκλογές της 18ης Μαΐου σε όλη την χώρα όσων σχημάτων έχουν χαρακτηριστικά των Σ.Ε.Δ. Σωμάτων Ενεργών Δημοτών, που προοπτικά θέλουν να μετεξελιχτούν σε Σύγχρονες Εκκλησίες του Δήμου ).
Από κοινού θα εκτεθούν δημόσια οι θέσεις του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας για να διεξαχθεί ταυτόχρονα σε δεύτερη κάλπη στις ίδιες εκλογές ΤΕΤΡΑΠΛΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ κατ’ άρθρο 44. παρ. 2 του Συντάγματος, για τα εξής θέματα:
Α) Κατάργηση ή όχι όλων των συμβάσεων του Δημοσίου με ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες των Εθνικών οδών και απόδοση της χρήσης τους στους Έλληνες χωρίς Διόδια.
Β) Απαγόρευση ή όχι όλων των ιδιωτικοποιήσεων πλουτοπαραγωγικών πόρων της Ελληνικής γης ( ενδεικτικά νερό, ενεργειακοί πόροι)
Γ) Σεισάχθεια ή Όχι με συμψηφισμό των άμεσων φόρων που κατέβαλε από το 2010 στο Δημόσιο κάθε δανειολήπτης Ελληνικής Τράπεζας με τις οφειλόμενες δόσεις δανείων του, εξαιτίας των ανακεφαλαιοποιήσεων Τραπεζών, που έγιναν με τη στυγνή φορολόγηση του Ελληνικού λαού έκτοτε.
Δ) Συγκρότηση ή όχι Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης το 2015 για άμεση δημοκρατική εκπόνηση ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ αντί της όποιας Αναθεώρησης του ισχύοντος.

Την επομένη εργάσιμο θα κατατεθεί στη Βουλή η σχετική πρότασή μας προς 120 βουλευτές (όλων των κομμάτων και ανεξάρτητους), για να κινήσουν τη σχετική τυπική διαδικασία, άλλως θα κηρυχθεί η Επαναστατική Πρωτοβουλία Πολιτών για διοργάνωση ατύπως του Δημοψηφίσματος αυτού, έξω από κάθε εκλογικό Κέντρο της χώρας, από Λαϊκές Επιτροπές Δημοψηφίσματος και με τους ίδιους προσελθόντες εκλογείς, μόλις ψηφίσουν την 18η Μαΐου 2014.

Θα ακολουθήσουν στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Hayat την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 δύο σημαντικές εκδηλώσεις Επιμόρφωσης των Ελλήνων για τις Αμεσοδημοκρατικές Πρωτοβουλίες μας.

Σας προσκαλούμε στις 18:00 – 20:00 στην παρουσίαση για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη του νέου θεσμού που έχει εισάγει το «ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ» (www.dimovoulio.gr) του «Σχολείου Άμεσης Δημοκρατίας», με τις σχετικές εισηγήσεις του πρ. βουλευτή του ΔΗ.Κ.ΚΙ κ. Ιωάννη Καρακώστα, πολιτικού επιστήμονα και συγγραφέα του βιβλίου με τίτλο «Κριτική του φιλοσοφικού και πολιτικού λόγου», που θα το παρουσιάσει οΣυντονιστής και εκπρόσωπος του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας δικηγόρος κ. Γιώργος Κόκκας, ως βιβλίο – Βίβλο για την Άμεση Περιφερειακή Δημοκρατία.

Οι εκδηλώσεις μας θα κλείσουν πανηγυρικά στη μεγάλη αίθουσα του ίδιου ξενοδοχείου και ώρες 20:00-22:00 με την παρουσίαση του επίσημου προγράμματος του Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας για τις Ευρωεκλογές, ώστε να γίνει κατανοητό τοΑμεσοδημοκρατικό Όραμα Ευρώπης (Direct Democratic Euro-Vision), που θα προβάλει τις θέσεις του Πανευρωπαϊκού αυτού Δικτύου και θα ανακοινωθεί η διαδικασία ανάδειξης των υποψηφίων στο ψηφοδέλτιό του για τις επερχόμενες Ευρωεκλογές, οπότε θα τιμηθούν πολίτες που διακρίθηκαν για το ήθος και την προσφορά τους στην κοινωνία.

Σας περιμένουμε όλους εκεί !

ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΑΔΡΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ !

Γιατί το μέλλον της χώρας μας είναι στα χέρια μας!

(*) Βοστίτσα ήταν η ονομασία του Αιγίου το 1821 και εκεί οργανώθηκε η πρώτη σύναξη Ελλήνων με τον Παπαφλέσσα που προετοίμασε την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης στη Αγία λαύρα την 25η Μαρτίου 1821.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου