http://olympia.gr/2014/03/04/%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf/
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Τους παίρνει Το Ποτάμι: Αποκαλυπτήρια για το ψηφοδέλτιο του Στ. Θεοδωράκη
http://tolimeri.blogspot.com/2014/03/blog-post_2119.html
«Με
το Ποτάμι δεν μπορώ να διαβεβαιώσω ότι θα 'ναι όλα επαναστατικά, αλλά
θα 'ναι όλα διαφορετικά» δήλωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης κατά τη Συνέντευξη
Τύπου που παραχωρεί αυτή την ώρα.
Ερωτηθείς σε ποια
ευρώομάδα θα ενταχθεί ο νέος πολιτικός φορέας, αν μπει στο
Ευρωκοινοβούλιο, απάντησε: «Θα το αποφασίσουμε αφού πάμε στις
Βρυξέλλες. Θα δώσουμε ένα διάστημα δύο - τριών εβδομάδων ώστε να
βγάλουμε συμπεράσματα».
Ο κ. Θεοδωράκης έκανε και ένα σχόλιο αναφορικά με τις υποψηφιότητες για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όπως χαρακτηριστικά είπε, «οι υποψήφιοι για την Κομισιόν υπερασπίζονται περισσότερο τις γραφειοκρατικές ελίτ, το χθες».
Ο Σταύρος Θεοδωράκης αναμένεται να παρουσιάσει τα ονόματα εκείνων που θα περιλαμβάνονται στο ευρωψηφοδέλτιου του κόμματος.
Ο κ. Θεοδωράκης έκανε και ένα σχόλιο αναφορικά με τις υποψηφιότητες για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όπως χαρακτηριστικά είπε, «οι υποψήφιοι για την Κομισιόν υπερασπίζονται περισσότερο τις γραφειοκρατικές ελίτ, το χθες».
Ο Σταύρος Θεοδωράκης αναμένεται να παρουσιάσει τα ονόματα εκείνων που θα περιλαμβάνονται στο ευρωψηφοδέλτιου του κόμματος.
Υπενθυμίζεται ότι ο ίδιος έχει ανακοινώσει πως δεν θα είναι υποψήφιος. Έχει προαναγγείλει επίσης πως τον νέο πολιτικό φορέα δεν θα στελεχώσουν άνθρωποι με «κομματικό παρελθόν».
info by tvxs
Βίντεο -φωτιά: Ναζιστές εισβάλλουν με ρόπαλα σε δημοτικό συμβούλιο στο Vasikikov του Κιέβου! Ήρθε η δημοκρατία!
http://olympia.gr/2014/03/04/%ce%b2%ce%af%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bf-%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ac-%ce%bd%ce%b1%ce%b6%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%b2%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bc%ce%b5-%cf%81/
Το σημαντικό; Αρχηγός τους είναι ο φυλακόβιος για τρομοκρατικές επιθέσεις Igor Mosiychuk, που ειχε πρόσφατα αποφυλακισθεί. Είναι η “σωστή πλευρά της ιστορίας” σύμφωνα με την Μέρκελ και τον Ομπάμα.
Πως η Ρωσία ξεφυγε απο τα δοντια της Νέας Τάξη των Rothschilds
http://www.pentapostagma.gr/2014/03/%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%b7-%cf%81%cf%89%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%be%ce%b5%cf%86%cf%85%ce%b3%ce%b5-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%84%ce%b1-%ce%b4%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1.html

Όταν ο Βλαντιμίρ Πούτιν εξελέγη πρόεδρος της Ρωσίας το 2000, η Ρωσία
ειχε πεσει σε πτώχευση. Η Ρωσία χρωστουσε 16,6 δισεκατομμύρια δολάρια
στο ΔΝΤ ( Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ), το εργαλειο της οικογενειας
Rothschild.Επιπλέον, η Ρωσία είχε ένα δάνειο 36 δισ. δολαρίων στην – επίσης ελέγχομενη από τους Rothschilds – Paris & London Club of Creditors (Λέσχη Πιστωτών Παρισιου και Λονδινου). Ο Πούτιν χρησημοποιησε την ανοδο των διεθνών τιμών του πετρελαίου και μέρος των κερδών της μεγαλύτερης ρωσικής εταιριας Gazprom, έτσι ώστε να ξεπληρωσει τα χρέη. Η σταδιακή αύξηση της τιμής του πετρελαίου σήμαινε ότι η Ρωσία σταματησε να ελεγχεται από τις τράπεζες των Rothschilds και εγινε οικονομικά ανεξάρτητη.
Η Ρωσία μερικές φορές εξαπατησε τους ‘σωτηρες’ της οταν αποφασισε να απαλλαγει από τις οικονομικές αλυσίδες της οικογένειας Rothschild. Συνεβησαν περιεργες εξελίξεις που σχετίζονται με την παρουσια της Shell το 2006. Το 2006, η Shell έχασε ένα σημαντικό μέρος μετοχων στο Sakhalin, σήμερα η μεγαλύτερη εταιρια στον κόσμο εξόρυξης LPG. Ο Πούτιν τοτε αναγκάσε τη Shell να πωλησει την πλειοψηφία των μετοχων της.
Η Shell κράτησε το ένα τέταρτο των μετοχων Sakhalin, και η ανάπτυξη των κοιτασμάτων φυσικού αερίου αφέθηκε στην κρατικη εταιρια Gazprom. Οι Ρώσοι δεν τρωνε κουτοχορτο οπως καποιες αλλες χωρες. Να μην επαναλαμβανουμε ποιες χωρες ειναι αυτες και ποιοι τις διοικουν!!!
Οι Ρωσοι επιτρέπουν στη Δύση να επενδύσει στην ανάπτυξη των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, αλλά στη συνέχεια, τους τα περνουν ολα πισω. Και γιατί οχι; Δικα τους ηταν.
Η διαχείριση των μεγαλύτερων τραπεζων και πολυεθνικων εταιρειών γινεται από την οικογένεια Rothschild. Αυτοι είναι στην πραγματικότητα οι μεγαλύτεροι κλέφτες ολων των λαων στη γη .
Μεσω της αιμομηξιας τους (ειναι ορισμενες οικογενειες διασκορπισμενες παντου) αποτελουν ισως το 1 % του κόσμου αλλα τους ανηκουν σχεδον ολα τα πλούτη στον κοσμο. Ο Πούτιν ηθελε να βγει η χώρα του, η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο, απο αυτες της δομες εξουσίας, οικονομικης δεσμευσης και φασισμου. Όταν ο Πούτιν εξοφλησε το χρέος της Ρωσιας στους Ρότσιλντ, το 2006 , η οικονομική εξάρτηση της Ρωσίας από τους Εβραίους χρηματοδότες ελαβε ΤΕΛΟΣ!!!
Ενας Ρώσος Εβραίος Πράκτορας των Rothschild, ο Mikhail Khordorkovsky, απέκτησε την περιουσία του αυτην την περιοδο και μαζί με αυτον πολλοι αλλοι Εβραιοι ολιγάρχες. Αυτο εγινε δυνατο μέσα από ιδιωτικοποιήσεις κατά την εποχη του καθεστώτος του πρωην Προέδρου Μπόρις Γέλτσιν. Του χαζομεθυστακα που πολυ δυνατον οι εβραιοι θα του ειχαν υποσχεθει ατελειωτη βοτκα.
Με την βοηθεια του Jacob Rothschild, ξεκίνησε ο Khordorkovsky το Banking Group Menatep, λίγο πριν από την πτώση του κομμουνισμού το 1990 . Η Banking Group Menatep συνδέεται με τους Rothschild και την Soros Carlyle Group.
Το όνομα του George Soros ξαναβγαινει στην επιφάνεια. Ο Soros ένα πιονι της Νέας Τάξης αναδύεται παντού ως χρηματοδότης και ως εκ τούτου θα πρέπει να θεωρείται το σημαντικότερο πιόνι (η βασιλισσα) των Rothschild. Το 1995 ο Khordorkovsky αγόρασε την Yukos για 350 εκατομμύρια δολάρια. Έτσι εγινε ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, με μια προσωπική περιουσια που αξίζει τουλάχιστον το 1 δισ. ευρώ. Τον Οκτώβριο του 2003 ο Khordorkovsky συνελήφθη για φορολογικη διαφυγη. Φυσικά ο Πούτιν γνωριζε τα παιχνιδια των Rothschild και αλλαξε το ρου της ιστοριας για την χωρα του.
Όπως οι περισσότεροι πλούσιοι Εβραίοι χρησιμοποιούν την οικονομική τους δύναμη για να υπονομεύσουν μια χώρα μέσω της Gene Sharp μεθόδου, ετσι επίσης και ο Khordorkovsky προσπαθησε να επικρινει τον Πούτιν όσον αφορά τις προσπάθειες του να ενώσει τη Ρωσία, πολιτικά, πολιτιστικά και πνευματικά.
Ο Khordorkovsky χαλασε εκατομμύρια για να ριξει το καθεστώς του Πούτιν. Χρηματοδότησε τα «δημοκρατικά μεταρρυθμιστικά κόμματα ” . Μεσω του Khordorkovsky προσπάθησαν οι Ρότσιλντ να ξαναπαρουν την δυναμη στη Ρωσία. Οι Ρότσιλντ ήταν στην πραγματικότητα πίσω από την αγορά της Menatep Banking & Oil Yukos Khordorkovsky. Αυτό αποδεικνύεται από το ακόλουθο κείμενο :
1. Τον Φεβρουάριο του 2004, αμέσως μετά τη σύλληψη του Khordorkovsky αποκαλύφθηκε ότι η Menatep Τράπεζα, (η τραπεζα του) λειτουργούσε από το Isle of Man, ένα βρετανικό υπεράκτιο φορολογικό παράδεισο.
2. Ο βρετανικός τύπος ανέφερε ότι οι μετοχές Khordorkovsky της Yukos Oil διοχετεύτηκαν στον Jacob Rothschild, λίγο πριν από τη σύλληψή του Khordorkovsky .
3. Η Menatep τραπεζα αρνηθηκε ότι Jacob Rothschild είχε σχεση με την Yukos Oil. Η εξήγηση ήταν ότι ο Jacob Rothschild είχε στενούς δεσμούς με την Τράπεζας Menatep, αλλά μόνο μέσω του Ιδρύματος Open Ρωσία (όπου και ο Χένρι Κίσινγκερ ειναι μελος). Η Menatep ξέχασε να αναφέρει ότι το Ίδρυμα Open Ρωσία ιδρύθηκε από την Yukos Oil.
Η Menatep τραπεζα προσφερε στον Πούτιν μετοχές της Yukos Oil, αλλά ο Πούτιν ελυσε το προβλημα αυτό με διαφορετικό τρόπο. Απλά τους απαντησε ότι «η εταιρεία είναι Ρωσική».
Ο Πούτιν παίρνει απλώς πίσω ό, τι ανήκει στη Ρωσία. Εμεις;
Αυτα τα στοιχεια δεν τα τα παρουσιασε κανενα πορνοκαναλο, εντος και εκτος Ελλαδος. Ετσι κρατανε τους λαους στον υπνο για να τους πινουν το αιμα. Να συνεχισετε στην Ελλαδα να ψηφιζεται το Σαμαρακο και τον Τσιπρα, τους μεγα Εβραιους, και τον προεδρο της Εβραικης Ελληνικης Δημοκρατιας!
ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ! (για τους προδοτες, αυτοι γνωριζουν)
ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ
Hμερίδα: «Ελευθερία του λόγου, του νόμου ή του φόβου; Η νέα δημοσιογραφία και οι προκλήσεις της», 17 Μαρτίου 2014 από τις 14:00 μέχρι τις 19:30 στην αίθουσα UNESCO του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
17/03/2014
«Ελευθερία του λόγου, του νόμου ή του φόβου; Η νέα δημοσιογραφία και οι προκλήσεις της»
Τις
δυνατότητες και τα όρια, την ελευθερία και το φόβο στο υπό διαμόρφωση
νέο αφήγημα της δημοσιογραφίας, θα διερευνήσουν νομικοί και
δημοσιογράφοι, στη διεπιστημονική ημερίδα στις 17 Μαρτίου 2014 από τις 14:00 μέχρι τις 19:30 στην αίθουσα UNESCO του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.Την ημερίδα διοργανώνουν το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ) και το Τμήμα Νομικής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, σε συνεργασία με το περιοδικό ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ: η ελληνική έκδοση του Columbia Journalism Review.
Χαιρετίζουν:
14:00 - 14:20 Κυπριακή Δηµοκρατία: Χρήστος Στυλιανίδης, Κυβερνητικός Εκπρόσωπος
Ανοικτό Πανεπιστήµιο Κύπρου: Γιώργος Γεωργής, Μέλος Διοικούσας Επιτροπής
Πανεπιστήµιο Λευκωσίας: Κωνσταντίνος Φελλάς, Αντιπρύτανης
Keynote speakers
14:20 - 14:40 Αντώνης Παπαγιαννίδης, Δηµοσιογράφος - Νοµικός
14:40 - 15:00 Πόλυς Πολυβίου, Νοµικός
Συντονίζει ο Κώστας Κατσαρός, Νοµικός
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ι - Νέα δηµοσιογραφία: δυνατότητες και όρια!
15:00 - 15:20 Η ‘ρευστή’ ταυτότητα του νέου δημοσιογράφου
Σοφία Ιορδανίδου, Αν. Καθηγήτρια ΑΠΚΥ, Δημοσιογράφος
15:20 - 15:40 Το υπό διαµόρφωση αφήγηµα της νέας δημοσιογραφίας
Βάλια Καϊµάκη, Δηµοσιογράφος, Διδάσκουσα στο ΑΠΚΥ
15:40 - 16:00 Συζήτηση µε το κοινό
Την Ενότητα συντονίζει ο Σάββας Ιακωβίδης, Δηµοσιογράφος
16:00 - 16:20 Ισχύον ρυθµιστικό πλαίσιο. Υπάρχουν όρια στη νέα δηµοσιογραφία;
Βασίλης Σωτηρόπουλος, Νοµικός σύµβουλος της Διεθνούς Διαφάνειας Ελλάδας,
Συµπαραστάτης του Δηµότη και της Επιχείρησης Δ. Αθηναίων
16:20 - 16:40 Χρειάζεται ρύθµιση το Διαδίκτυο;
Κώστας Στρατηλάτης, Επίκουρος Καθηγητής, Τµήµα Νοµικής Πανεπιστηµίου Λευκωσίας
16:40 - 17:00 Συζήτηση µε το κοινό
Την Ενότητα συντονίζει ο Στέργιος Μήτας, Λέκτορας Νοµικής
17:00 - 17:20 Διάλειµµα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ι Ι - Νέα Δηµοσιογραφία: ελευθερία και φόβος
17:20 - 17:45 Η ρητορική του κατασκευασµένου φόβου και ο βιωµένος φόβος: µια ανάλυση περιεχοµένου του δηµοσιογραφικού λόγου στο Facebook (πρωτογενής έρευνα του ΜΠΣ Επικοινωνία και νέα Δηµοσιογραφία του ΑΠΚΥ)
Αντρέας Παναγόπουλος, Αντώνης Πάτροκλος Ζαρίντας & Ιάκωβος Τσαγγάρης, φοιτητές του ΜΠΣ Επικοινωνία και Δηµοσιογραφία
17:45 - 18:10 Ο βιωµένος φόβος στο δηµοσιογραφικό λόγο
Πάρις Καρβουνόπουλος, Δηµοσιογράφος
Μανώλης Καλατζής, Δηµοσιογράφος
18:10 - 18:30 Συζήτηση µε το κοινό
Στην Ενότητα συµµετέχει και συντονίζει η Μυρσίνη Δογάνη, Συντονίστρια της Οµάδας Έρευνας
για την Ρητορική Κατασκευή του Φόβου στο ΚΕΔΕΥ του ΠΑ.ΠΕΙ
18:30 - 18:50 Η δηµοσιογραφική ελευθερία έκφρασης
Χριστιάνα Μάρκου, Λέκτορας, Τµήµα Νοµικής Ευρωπαϊκού Πανεπιστηµίου
18:50 - 19:10 Περιορισµοί στο δηµοσιογραφικό λόγο
Αχιλλέας Αιµιλιανίδης, Πρόεδρος, Τµήµα Νοµικής Πανεπιστηµίου Λευκωσίας
19:10 - 19:30 Συζήτηση µε το κοινό
Την Ενότητα συντονίζει η Χριστίνα Ιωάννου, Επ. Καθηγήτρια Ευρωπαϊκής Πολιτικής
19:30 - 19:40 Συµπεράσµατα
Σοφία Ιορδανίδου και Κώστας Στρατηλάτης
Με την ευγενική χορηγία της Τράπεζας Κύπρου. Χορηγοί Επικοινωνίας, η εφημερίδα Ο Φιλελεύθερος και ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA Κύπρου.
Έκδοση πρακτικών διεπιστημονικής ημερίδας: Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις
Κλιμάκιο του Πατριωτικού Μετώπου, στη Κριμαία.
Αθήνα, 4 Μαρτίου 2014.
Κλιμάκιο του Πατριωτικού Μετώπου, στη Κριμαία.
Κλιμάκιο του Γραφείου του Πατριωτικού Μετώπου στη Μόσχα, βρίσκεται από την πρώτη ώρα των εξελίξεων στη Κριμαία.
Το
Κλιμάκιο, παρακολουθεί τις εξελίξεις και ενημερώνει το Κίνημα.
Παράλληλα, και ανάλογα με τις εξελίξεις, θα ανακοινωθούν οι θέσεις αλλά
και οι προτάσεις του ΠΑΜ, πάνω σε αυτήν την πάρα πολύ σοβαρή σύγκρουση,
η οποία επιβεβαιώνει τις αλλεπάλληλες τοποθετήσεις μας, περί "του
τέλους της Γιάλτας".
Το
Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί την κυβέρνηση και ιδιαίτερα τον Αντιπρόεδρό
της κ. Βενιζέλο, να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στις τοποθετήσεις τους.
Να
υπενθυμίσουμε την τραγική επιλογή ενός άλλου Βενιζέλου, του Ελευθερίου,
ο οποίος το 1919, αποφάσισε να στείλει στην "Εκστρατεία της Κριμαίας",
μια ελληνική Μεραρχία, για να "πολεμήσει τους κακούς Μπολσεβίκους".
Η
απόφαση αυτή του Ελ. Βενιζέλου, είχε τραγικές συνέπειες, πέραν των
εκατοντάδων Ελλήνων στρατιωτών που σκοτώθηκαν στις μάχες. Δεδομένου ότι
η Ελλάδα ενεπλάκη σε μια επιθετική/ιμπεριαλιστική διαδικασία, την οποία
πλήρωσε ακριβά στη συνέχεια. Όταν ο Βλαντίμιρ Ιλιτς Λένιν αποφάσισε να
ενισχύσει τον Μουσταφά Κεμάλ με συνέπεια τη Μικρασιατική Καταστροφή,
αλλά και στη συνέχεια, ο Ιωσήφ Βησαρίονοβιτς Στάλιν, να ξεσπάσει κατά
των Ελλήνων της τότε ΕΣΣΔ και ιδιαίτερα των Ποντίων, τους οποίους
εκτόπισε συνολικά.
Ακόμη
το Κίνημα, καλεί τον ελληνικό Λαό να είναι επίσης προσεκτικός στις
ειδήσεις που καταφθάνουν από τη Κριμαία. Οι υπερβολές που συστηματικά
μεταδίδονται από μερίδα τουλάχιστον των ΜΜΕ αλλά και blogs του
διαδικτύου, δεν βοηθούν στην πλήρη κατανόηση των νέων γεωστρατηγικών
ισορροπιών που αναπτύσσονται αυτές τις κρίσιμες ώρες.
Η
όλη υπόθεση και ιδιαίτερα η όποιου τύπου εμπλοκή μας, θέλει "αρετή και
τόλμη". Χαρακτηριστικά τα οποία έχει αποδείξει πως διαθέτει το
Πατριωτικό Μέτωπο, του οποίου όπως όλα δείχνουν, πλησιάζει η ώρα του
ιστορικού του ρόλου.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17, 10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626
http://www.pamet.gr
https://www.facebook.com/pametopo
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr
allilegion@gmail.com
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία. (Όχι ΜΚΟ)
ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 503, Τρίτη 04.03.14: ΠΑΤΟΥΛΗΣ – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 5 – 0
ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 503 Τρίτη 04.03.14
ΠΑΤΟΥΛΗΣ – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 5 – 0
ΔΕΝ αναφέρεσαι πουθενά για την πρόληψη
Είσαι
άσχετος και αγενής, είπε ο κος Πατούλης πρόεδρος του ΙΣΑ προς τον κο
Γεωργιάδη υπουργό υγείας. Τα 5ευρα δεν φτιάχνουν την Υγεία των ελλήνων.
Εφαρμόζεις μια σελίδα της τρόικας και τίποτα άλλο.
Γεωργιάδης : Το 5ευρω το έβαλε η κυβέρνηση πασοκ. Εγώ είμαι και ήμουν πάντα δεξιός.
Πατούλης
: Η υγεία δεν έχει κόμματα. Είναι τελείως τρελό να επικαλείσαι ότι θα
φτιάξεις το σύστημα υγείας, χωρίς να αναφέρεσαι πουθενά για την πρόληψη.
Και
μια ατάκα του Μάκη: το πασοκ απάντησε στον Κρεμαστινό, τι είναι αυτά,
εμείς από τα νοσοκομεία βγάζουμε κυβέρνηση, πάρτα από εδώ και φύγε.
Στο
ίδιο τραπέζι ο εκπρόσωπος της Χρυσής αυγής είπε, όσοι είναι υπεύθυνοι
για καταχρήσεις και παραλείψεις που έφεραν την χώρα στο σημερινό
σημείο, να πάνε όλοι φυλακή.
Σε
άλλη παρουσίαση ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου κος Κασιμάτης είπε:
Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ από όλους εκείνους που γνώριζαν πως η
θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους είναι σε κάποιο κελί μίας
υπόγειας φυλακής και αντάλλαξαν την τιμωρία τους με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας εις το διηνεκές.
Μας τηλεφωνούν και μας καταγγέλλουν με την φράση : Ζούμε σε περίοδο τηλεκυβέρνησης με ένα πολιτικό αναμάζωμα στο όνομα και την έννοια της φράσης : αφού πτώχευσε η χώρα, τι να κάνουμε.
Το σημαντικό λοιπόν είναι :
Δεν υπήρξε ούτε έχει υπάρξει καμία πρόβλεψη προληπτικής μέριμνας για την υγεία των Ελλήνων.
Το ΙΝΚΑ έχει πληροφόρηση τι συμβαίνει αλλού.
Στα
άλλα ευρωπαϊκά κράτη, ο πολίτης επιδοτείται σε ολόκληρη τη δαπάνη για
την ιατρική επίσκεψη πρόληψης, π.χ. στα οδοντικά, στο μαστό, στον
προστάτη και όλα τα άλλα, που αν προκύψουν απειλούν τη ζωή τους, αλλά
επιφέρουν και μεγιστοποίηση των δαπανών τις περισσότερες φορές
διαχείρισης μη ανατρέψιμης βλάβης της υγείας και πραγματικό και μεγάλο
κίνδυνο ζωής του πολίτη.
Η δικαιοσύνη είναι η μόνη μας ελπίδα, και φαίνεται ότι έχει ευαισθητοποιηθεί αρκετά.
Το ΙΝΚΑ θα προσφύγει στην Δικαιοσύνη, για να κριθεί και το αν, η παράλειψη της ένταξης της πρόληψης, υποσκάπτει οικονομικά το σύστημα Υγείας, και βιολογικά την Υγεία και την ζωή των Ελλήνων.
Η τυραννία της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ! Δημοσκοπήσεις: ΝΔ+ΠΑΣΟΚ =25% (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)
Η
τυραννία της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ! Δημοσκοπήσεις: ΝΔ+ΠΑΣΟΚ =25%
Ιδού η… δημοκρατία. Ιδού η συνταγματική
νομιμότητα. Ιδού πως στα παγκόσμια χρονικά το 25% γίνεται μεγαλύτερο από το
75%. Ιδού που το 75% πάει περίπατο και οι δύο βουλευτές της κυβέρνησης τυραννούν την Ελλάδα.
Εδώ και έναν αιώνα, ο Άγγλος φιλόσοφος Μπ. Ράσσελ,
έγραφε: Η τυραννία της πλειοψηφίας είναι στ' αλήθεια ένας πραγματικός κίνδυνος.
Είναι λάθος να υποθέσουμε πως η πλειοψηφία έχει αναγκαία δίκιο. Σε κάθε καινούριο ζήτημα η πλειοψηφία έχει,
αρχικά, πάντοτε άδικο (βλ. το έργο του: "Πολιτικά Ιδεώδη",
γράφτηκε το 1917 και εκδόθηκε στην Αθήνα από τις εκδ. "Ζαχαρόπουλος",
1975, σελ. 70).
Ο Γερμανός καθηγητής πολιτικής επιστήμης και
Ακαδημαϊκός Μ.G.Schmidt στο ογκώδες έργο του:
"Θεωρίες της Δημοκρατίας" διαπραγματεύεται το ακανθώδες ζήτημα της πλειοψηφίας στο κεφάλαιο: "Τυραννία της πλειοψηφίας και οφειλόμενη
στο εκλογικό σύστημα κυριαρχία της μειοψηφίας" (εκδ.
"Σαβάλλας", Αθήνα 2000, σελ. 302 επ.)
Αν η κυριαρχία της μειοψηφίας τυραννά έναν λαό, λόγω εκλογικού συστήματος, θυμίζω την Ελληνική
χυδαιότητα του Bonus
των 50 βουλευτικών εδρών στο πρώτο κόμμα. Μπορούμε να φανταστούμε την χυδαιότητα στον κύβο όταν αυτή η
"πλειοψηφία" στηρίζεται στην κοπριτοκρατία και στους δύο
βουλευτές!
Κι όμως.
Υπάρχει και το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος το οποίο οι δειλοί Έλληνες δεν
τολμούμε να εφαρμόσουμε.
Γελοία Ελλάς. Και όταν λέω "γελοία Ελλάς" είναι προφανές ότι δεν εννοώ ούτε την
Ακρόπολη ούτε τον Όλυμπο!
Εννοώ το
σάπιο λαό της και τους διεφθαρμένους πολιτικούς της που ψηφίζει συνεχώς.
Αθήνα, 03/03/2014
Ο
"αντιπλειοψηφικός" πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του σάπιου "δημοκρατικού τόξου"
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Μεγάλη Σαρακοστή – Πάσχα ήθη: και έθιμα του Πόντου
http://www.diakonima.gr/2014/03/03/%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%ba%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%80%ce%ac%cf%83%cf%87%ce%b1-%ce%ae%ce%b8%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%ad%ce%b8%ce%b9%ce%bc%ce%b1/
Φωτο:pontiakiparadosi.weebly.com
Η νηστεία της Μεγάλης Σαρακοστής ξεκινούσε την Καθαρή Δευτέρα.
Από το προηγούμενο βράδυ τα παιδιά φιλούσαν το χέρι του παππού, της γιαγιάς ,του μπαμπά και της μαμάς.
Αγκαλιάζονταν τα αδέρφια και φιλιόνταν. Την ημέρα της Καθαρής Δευτέρας οι πιστοί πήγαιναν στην εκκλησία, κοινωνούσαν, παίρνανε αντίδωρο και από ‘κει και πέρα όσοι αντέχανε κρατούσανε νηστεία για 40 μέρες. Τις τρεις πρώτες μέρες δεν τρώγανε τίποτα και δεν πίνανε ούτε νερό. Τη Σαρακοστή τα καφενεία ήταν ανοιχτά, ο κόσμος πήγαινε, αλλά δεν χόρευε κανένας. Κάθε Παρασκευή πηγαίνανε στην εκκλησία στους χαιρετισμούς. Όταν πλησίαζε η Μεγάλη Εβδομάδα σκουπίζανε τα σπίτια, τις αυλές και όλο το χωριό.
Το Σάββατο του Λαζάρου φτιάχνανε τα κουλούρια που τα έλεγαν “Κερκέλε” και μαζί με άσπρα αυγά τα δίνανε στα παιδιά την Κυριακή των Βαΐων όταν έψελναν.
Ερχόταν η Μεγάλη Εβδομάδα και δεν κάνανε δουλειές. Όλη την εβδομάδα πηγαίνανε στην εκκλησία. Τη Μεγάλη Πέμπτη ζύμωναν τα ψωμιά, έκαναν τα τσουρέκια και βάφανε τα αυγά. Το βράδυ πήγαιναν στα δώδεκα Ευαγγέλια. Βάζανε σε σακουλάκια διάφορα αντικείμενα, τα πήγαιναν στην εκκλησία να διαβαστούν για το καλό του χρόνου. Τη Μεγάλη Παρασκευή πήγαιναν στην εκκλησία, περνούσανε κάτω από τον επιτάφιο, κοινωνούσανε και μετά, στις 3.00, τρώγανε νερόβραστα φαγητά. Ερχόταν το Μεγάλο Σάββατο και όσοι δεν είχαν κάνει τα τσουρέκια τους τα κάναν την ημέρα αυτή. Έσφαζαν αρνιά, κότες, κόκορες, ότι είχε ο καθένας, και έκαναν τις ετοιμασίες για το Πάσχα. Οι γονείς ψώνιζαν κάποια δώρα για τα παιδιά και αυτά είχαν μεγάλη χαρά.
Το βράδυ της Ανάστασης, όλη τη νύχτα, ξημέρωναν. Μετά τις 2.00, με το πρώτο λάλημα του πετεινού χτυπούσε η καμπάνα. Όλο το χωριό πήγαινε στην εκκλησία προτού ξημερώσει έβγαινε η Ανάσταση. Μετά τις 4.00 γινόταν η λειτουργία. Όποιοι ήθελαν κάθονταν μέχρι το τέλος και οι άλλοι φεύγανε για τα σπίτια τους. Ο κόσμος είχε μαζί του αυγά, τα τσούγκριζε και έλεγε το “Χριστός Ανέστη”. Το πρωί, μόλις σχολνούσε η εκκλησία, βάζανε τραπέζι και έτρωγαν ως το μεσημέρι.
Την πρώτη μέρα του Πάσχα τα καφενεία ήταν κλειστά. Όλος ο κόσμος ήταν έξω από τα σπίτια του και τσουγκρίζανε τα αυγά. Οι μεγάλοι, σε ομάδες 3 – 4 ατόμων πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι μαζί με μια λύρα, χόρευαν, τσούγκριζαν αυγά, τους κερνούσαν ούζο και μετά έφευγαν. Ερχόταν η δεύτερη Ανάσταση, η ώρα 12.00 το μεσημέρι. Πήγαινε πάλι ο κόσμος στην εκκλησία. Μετά όλο το χωριό μαζευόταν στην κεντρική πλατεία ή μπροστά στο σχολείο, κάποιος έπαιζε γκάιντα και όλο το χωριό χόρευε γιατί όλη την νηστεία δε χόρευε κανείς. Τα παιδιά έπαιζαν κυλώντας τα αυγά τους και όποιο είχε το πιο γερό αυγό και έσπαγε τα αυγά των άλλων τους τα έπαιρνε.
Πηγή: pontos.gr
Τι είναι στην Ορθοδοξία η Καθαρά Δευτέρα;
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/03/blog-post_3.html
Τα τελευταία χρόνια, όμως, η πραγματική έννοια της ημέρας αυτής έχει αλλοιωθεί, γιατί οι άνθρωποι στην προσπάθεια τους να τηρήσουν τις παραδόσεις που απορρέουν από αυτήν και να «νηστέψουν», καταφεύγουν σε γαστριμαργικές συνήθειες, καταναλώνοντας ως εδέσματα μεγάλες ποσότητες με οστρακοειδή, θαλασσινά και άλλες λιχουδιές, ψημένα στα κάρβουνα και συνοδευόμενα με άφθονο κρασί.
Κατόπιν ακολουθεί ο ξέφρενος χορός, τα τραγούδια και η διασκέδαση με όποιον τρόπο μπορεί ο νους να συλλάβει και με παγανιστικά και αρχαία έθιμα, τα οποία φυσικά και δεν πρέπει να ξεχαστούν μια και είναι μέρος του πολιτισμού μας, όμως να δίνεται σε αυτά η ιστορική και όχι η λατρευτική σημασία, που δεν τους αρμόζει.
Επίσης, επ' ουδενί, δεν πρέπει να αφήνουμε όλα αυτά τα έθιμα του τόπου μας, καλυμμένα περιέργως και κακώς εννοουμένως με την θρησκεία μας, και με την ανοχή πολλές φορές της Εκκλησίας, που όλα τα χρόνια μένει απλός θεατής της φρενίτιδας του κόσμου, να συνδυάζονται από άγνοια ή υστεροβουλία, με την καθαρότητα της ημέρας αυτής, με παραδόσεις και έθιμα παντελώς έξω από τον χριστιανισμό. Αυτό όμως είναι εντελώς λανθασμένο. Καθαρά Δευτέρα σημαίνει ημέρα πλήρους νηστείας, ενδοσκόπησης και περισυλλογής, παλαιότερα δε ακόμα και την Καθαρά Τρίτη και την Τετάρτη οι πιστοί δεν έτρωγαν και δεν έπιναν τίποτε. Ήταν για αυτούς τους ανθρώπους, η είσοδος και οι πρώτες ημέρες της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, πολύ σημαντικές και απόλυτα συνυφασμένες με αυστηρότατη νηστεία και εσωτερική κάθαρση.
Γενικότερα η περίοδος της μεγάλης Τεσσαρακοστής είναι περίοδος αυστηρής νηστείας. Από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή οι χριστιανοί, σύμφωνα με την Εκκλησία, δεν πρέπει να καταναλώνουν λάδι και κρασί. Επιτρέπονται όμως, μόνο Σάββατο και Κυριακή καθ’ όλη την περίοδο της Τεσσαρακοστής. Αυτές είναι οι επιταγές των Πατέρων της Εκκλησίας μας και εμείς πράττουμε «κατά το δοκούν» και ανάλογα με τις δυνάμεις μας.
Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Τελίδης
Μεγάλη Τεσσαρακοστή: Όχι μιζέρια και κατήφεια, αλλά μετάνοια!
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8624.html
ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Με την ευκαιρία της ενάρξεως της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, ευχόμαστε σε όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ και ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ...!
Θα εισέλθουμε και φέτος στην Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή, στην κατεξοχήν χρονική περίοδο που η Εκκλησία μας, μας προτρέπει να ασκηθούμε ακόμα περισσότερο δια της νηστείας, της προσευχής, της μετανοίας, των κατανυκτικών και πολύωρων ακολουθιών για να ξεφύγουμε από τα δίκτυα της λήθης και της μετριότητας, από την φυλακή των παθών και της αμαρτίας.
Μας καλεί λοιπόν η Εκκλησία μας να ζήσουμε αυτή την περίοδο με αυστηρή νηστεία και νίψη θέλοντας να μας προετοιμάσει καλύτερα όχι μόνο για την μεγάλη εβδομάδα ή την Ανάσταση του Χριστού μας αλλά θέλει η Εκκλησία να μας οδηγήσει στην προσωπική μας Ανάσταση και Μεταμόρφωσή μας εν Αγίω Πνεύματι.
Εκεί αποσκοπούν όλα αυτά αδελφοί μου… Ότι κάνουμε, όποια προσπάθεια και θυσία κάνουμε για την αγάπη του Χριστού μας την κάνουμε τελικά... για εμάς. Η θυσία που προσφέρουμε στον Θεό μας, πριν προλάβει καλά καλά να πάει στον προορισμό της, ο Κύριος την γυρνά πίσω σε εμάς σαν ευλογία, δύναμη και παρηγορία.
Ακούμε πολλές φορές ότι η περίοδος αυτή είναι μία πένθιμη περίοδος, νομίζω όμως ότι πολλές φορές παρεξηγούμε αυτήν την έννοια του πένθους μέσα στην Ορθόδοξη ασκητική Παράδοση. Και αυτή ακριβώς η παρεξήγηση νομίζω ότι έχει κάνει αρκετούς βαπτισμένους χριστιανούς να φύγουν και να αναζητήσουν αλλού την ευτυχία τους.
Η Ορθόδοξη λοιπόν Εκκλησία δεν μας προτείνει έναν τρόπο ζωής που κυριαρχούν: η κατήφεια, η σοβαροφάνεια, η αυστηρότητα, η μιζέρια, οι απαγορεύσεις ή αν θέλετε ο φόβος και ο τρόμος που κάποιοι νομίζοντας ότι θα κάνουν «καλό» τα προβάλουν όλα αυτά ειδικότερα στους νέους ανθρώπους δυσφημίζοντας δυστυχώς και αλλοιώνοντας το ασκητικό πνεύμα των πατέρων της Εκκλησίας μας.
Μέσα στο Ορθόδοξο πνεύμα αδελφοί μου κυριαρχεί η αγάπη όχι όμως χωρίς διάκριση, η ελευθερία όχι όμως η ασυδοσία, η οικονομία όχι όμως η ισοπέδωση.
Το πένθος λοιπόν μέσα στην Εκκλησία είναι χαροποιών, διότι ο πιστός δεν μένει στην πτώση, δεν μένει στο πάθος και στην σταύρωση αλλά ατενίζει αισιόδοξα την ζωοποιό Ανάσταση. Ο ορθόδοξος χριστιανός είναι (θα πρέπει τουλάχιστον να είναι) χαρούμενος και ας έχει στην πλάτη του τον προσωπικό του σταυρό. Ο πιστός άνθρωπος ζει εν μετανοία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ζει μέσα στην μιζέρια και την κατήφεια, αλλά αντιθέτως επειδή ζει εν μετανοία είναι χαρούμενος πενθώντας μεν για τις αμαρτίες και τα λάθη του αλλά ευτυχής διότι έχει για Κύριό του όχι κάποιον που απλά έχει αγάπη αλλά είναι Αγάπη, κάποιον που όχι μόνο συγχωρεί όποιον προστρέξει σε Αυτόν αλλά του φορά και την στολή την πρώτη και τον εισάγει μέσα στην βασιλεία Του.
Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι εκείνο που ζητάει από εμάς η Εκκλησία να κάνουμε την μεγάλη τεσσαρακοστή είναι να εμπλουτίσουμε τον πνευματικό και διανοητικό εσωτερικό κόσμο μας, να μελετήσουμε και να στοχασθούμε πάνω σε ότι μπορεί να μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε αυτόν τον εσωτερικό κόσμο και τις χαρές του, να γευτούμε και εμείς αυτό το εσωτερικό κάλλος που έζησαν όλοι οι άγιοί μας δια της ασκήσεως. Αυτή λοιπόν την χαρά, από την αληθινή κλήση του ανθρώπου που εκπληρώνεται εσωτερικά και όχι εξωτερικά, ο σύγχρονος θορυβώδης κόσμος μας δεν μας προσφέρει σήμερα ούτε καν μία μικρή γεύση. Όμως χωρίς αυτήν την αντίληψη της Σαρακοστής σαν δηλαδή ενός ταξιδιού που πρέπει να κάνουμε μέσα στο βάθος του είναι μας και να ανακαλύψουμε τελικά ποιοι είμαστε και που πάμε, η Σαρακοστή και ολόκληρη η ζωή μας χάνουν το νόημά τους".*
Μας βάζει η Εκκλησία μας λοιπόν αυτή την περίοδο να «ψαχτούμε» υπαρξιακά, να βρούμε νόημα στην δουλεία μας, στις προσωπικές μας σχέσεις, νόημα στην φιλία, νόημα στις ευθύνες μας και υποχρεώσεις μας.
Με το να στερηθούμε κάποια πράγματα, και διά του πένθους, με το να μειώσουμε τις ψυχαγωγίες μας, την τροφή μας, τις συζητήσεις, τις επιπόλαιες κοινωνικότητες, ανακαλύπτουμε την τελική, την πραγματική αξία των ανθρώπινων σχέσεων, της ανθρώπινης εργασίας, της τέχνης, της επιστήμης… Και τα ξαναβρίσκουμε όλα αυτά ακριβώς γιατί ξαναβρίσκουμε τον ίδιο το Θεό, γιατί ξαναγυρίζουμε σ’ Αυτόν και πλέον δι’ Αυτού βιώνουμε όλα όσα Εκείνος μας έδωσε μέσα από την τέλεια αγάπη και το έλεος του.
Έτσι λοιπόν αδελφοί μου ας προσπαθήσουμε και εμείς ακόμα περισσότερο, με φιλότιμο, με ειλικρίνεια, με χαρά και όχι γογγύζοντας, να συνεχίσουμε τον πνευματικό μας αγώνα μέσα στο στάδιο της περιόδου αυτής ώστε να γίνουν αυτές οι μέρες η αιτία για να ζήσουμε πλέον με χαρά όχι όμως μόνο τον υπόλοιπο χρόνο της επίγειας ζωής μας αλλά να ζήσουμε ευτυχείς και μέσα στην αιώνια μακαριότητα κοντά στον Χριστό μας.
Καλή Σαρακοστή...καλό αγώνα.
αρχιμ.Παύλος Παπαδόπουλος
* π. Αλέξανδρος Σμέμαν
Μήπως το επόμενο επεισόδιο με την Ρωσία λέγεται ΣΤΕΝΑ; και με την Ελλάδα λέγεται ΑΙΓΑΙΟ;
Φυσικά κανείς δεν πρόκειται να μας πει τι σχεδιάζει αυτές τις ώρες η παγκόσμια διπλωματία και η στρατηγική στην διαχείριση της πλέον σοβαρότερης γεωπολιτικής κρίσης που ενέσκηψε τα τελευταία 70 χρόνια στην Ευρώπη.
Τι λέτε τα παγκόσμια στρατιωτικά επιτελεία να περιορίσθηκαν μόνο στην παραπάνω επίμαχη περιοχή;
Ή δεν συμπεριλαμβάνουν μέσα στους σχεδιασμούς τους υπόψη και τον γειτονικό γεωπολιτικό κόμβο που λέγεται ΣΤΕΝΑ του Βοσπόρου και κατ επέκταση τους διαδρόμους ναυσιπλοίας στο Αιγαίο με πιθανά ενδεχόμενα να διαχειρισθούν γεγονότα που μπορεί να προκύψουν σε αυτά.
Αυτή την στιγμή γίνεται ένα μεγάλο παζάρι ποιος θα έχει με το μέρος του την Τουρκία που είναι ο χωροφύλακας ή καλύτερα η¨ταξιθέτρια¨ των Στενών.
Δεδομένης της μειονεκτικής θέσης του κ. Ερτνογάν στο εσωτερικό της χώρας του όλα παίζονται και το παζάρι πλέον γίνεται με δυνατούς παίκτες.
Χθές μόλις 2.3.2024 ο πρoσωρινός «πρωθυπουργός» Arseniy Yatsenyuk της Ουκρανίας είχε ζητήσει από τον Τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να μην αφήσει την ναυαρχίδα της Ουκρανίας το Hetman Sahaidachny που αυτομόλησε να περάσει μέσω του στενού του Βοσπόρου, σύμφωνα με ουκρανικά ΜΜΕ.
Το Hetman Sahaidachny επιστρέφει στην Σεβαστούπολη της Κριμαίας μετά από συμμετοχή σε μια κοινή επιχείρηση καταπολέμησης της πειρατείας με το ΝΑΤΟ και την ΕΕ στο Κέρας της Αφρικής.
Κατά άλλη πληροφόρηση ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αρνήθηκε.
Τι γίνεται τελικά ;
Μήπως αυτοί που βρίσκονται πίσω από τον πρoσωρινό «πρωθυπουργό» Arseniy Yatsenyuk της Ουκρανίας θέλουν να ελέγξουν τα Στενά;
Ακόμη και αυτό να μην συμβαίνει ο Ρωσικός στόλος τις κρίσιμες αυτές στιγμές δεν θα επιθυμούσε με κανένα τρόπο να βρεθεί σε ασφυκτικό κλοιό μέσα σε μία Μαύρη Θάλασσα που κάποιοι με το κλείσιμο των Στενών θα την τροποποιούσαν σε ΛΙΜΝΗ και έτσι θα ακύρωναν την παρουσία του στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Με τι νόμιμο όμως τρόπο θα μπορούσαν να κλείσουν τα Στενά του Βοσπόρου;
Το διεθνές νομικό καθεστώς που διέπει τη ναυσιπλοΐα στα Στενά, έχει αλλάξει πάμπολλες φορές τα τελευταία διακόσια χρόνια. Μετά τον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο, μια πρώτη απόπειρα να τακτοποιηθεί το θέμα έγινε με τη συνθήκη των Σεβρών, που ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Το ζήτημα ξαναμπήκε στη συνθήκη της Λοζάννης (Ιούλιος 1923). Εκεί, ορίστηκε πως Δαρδανέλια και Βόσπορος έπρεπε να αποστρατικοποιηθούν (εκτός από τη θάλασσα του Μαρμαρά), όπως αποστρατικοποιημένα έπρεπε να είναι και τα νησιά Ίμβρος και Τένεδος (και Λήμνος και Σαμοθράκη από την ελληνική πλευρά). Η διέλευση των πλοίων θα ήταν ελεύθερη, ενώ μια Διεθνής Επιτροπή για τη Ναυσιπλοΐα στα Στενά θα επιτηρούσε την τήρηση των συμφωνιών.
Το καθεστώς αυτό ίσχυε πάντοτε, όταν οι τρέχουσες μεγάλες δυνάμεις δεν ήθελαν να εξοντώσουν τη Ρωσία.
Δεκατρία χρόνια αργότερα, στα 1936, στη θέση της Ρωσίας ορθωνόταν ισχυροποιημένη η Σοβιετική Ένωση. Ο Κεμάλ Ατατούρκ φλερτάριζε μαζί της αλλά και καλλιεργούσε το κλίμα για την τροποποίηση της συνθήκης. Τον ίδιο καιρό, οι παραδοσιακοί «μεγάλοι» έβλεπαν τη φασιστική Ιταλία του Μουσολίνι να μπλέκεται στα πόδια τους και να αποζητά μερίδιο στα πράγματα της Ανατολικής Μεσογείου. Μόλις είχε λήξει η ιταλοτουρκική διαμάχη για τα Δωδεκάνησα, με πλήρη νίκη της ιταλικής διπλωματίας. Και οι Ιταλοί ήδη είχαν μπει στην Αιθιοπία, θίγοντας πολλά ευρωπαϊκά συμφέροντα στην Αφρική. Ο Κεμάλ έθεσε ωμά το ζήτημα. Οι Αγγλογάλλοι συναίνεσαν.
Η διάσκεψη στήθηκε στην ελβετική πόλη Μοντρέ με διαπραγματευτές από τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ελλάδα, τη Γιουγκοσλαβία και τις τότε χώρες που βρέχονται από τη Μαύρη Θάλασσα. Στις 20 Ιουλίου 1936, υπογράφτηκε η συνθήκη. Η Τουρκία αποκτούσε πάλι το δικαίωμα να οχυρώσει τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων. Την ίδια μέρα, 30.000 Τούρκοι στρατιώτες αναπτύχθηκαν στις επίμαχες περιοχές.
Νέοι κανονισμοί καθόρισαν το συνολικό εκτόπισμα των πολεμικών πλοίων που τα περνούν σε καιρό ειρήνης, ενώ ειδικά η Σοβιετική Ένωση δεν χρειαζόταν άδεια για τα δικά της πλοία, εκτός από τα αεροπλανοφόρα και τα υποβρύχια.
Σε περίπτωση πολέμου, η Τουρκία μπορεί να απαγορεύει τη διέλευση πολεμικών πλοίων.
Αν, όμως, δε μετέχει στον πόλεμο, δεν μπορεί να απαγορεύσει τη διέλευση ναυτικών δυνάμεων που εκτελούν απόφαση της Κοινωνίας των Εθνών (του ΟΗΕ πλέον) ή δυνάμεων που ανήκουν σε κράτος με το οποίο έχει υπογράψει συνθήκη αμοιβαίας βοήθειας (π.χ. χώρας μέλους του κατοπινού ΝΑΤΟ).
Ο Β’ Παγκόσμιος πόλεμος βρήκε την Τουρκία ουδέτερη ως μόλις λίγες μέρες πριν να λήξει, οπότε κάθισε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από τη μεριά των νικητών. Η συνθήκη παρέμεινε σε ισχύ, καθώς ήδη οι ΗΠΑ ξεκινούσαν τον ανταγωνισμό με τη Σοβιετική Ένωση. Μια απόπειρα της τελευταίας, τον Αύγουστο του 1946, να ζητήσει αλλαγή των όρων της συνθήκης, έπεσε στο κενό. Σήμερα, όμως, Σοβιετική Ένωση δεν υπάρχει .
Η πρεμούρα των ΗΠΑ να κάνουν τον επιδιαιτητή στα ελληνοτουρκικά «φωνάζει» για το ποια θα είναι η επόμενη κίνηση: Τα Στενά.
Ο πειρασμός να βρεθεί η Τουρκία σε εμπόλεμη θέση αυτές τις στιγμές είναι μεγάλος. Όπως και τα παζάρια αυτές τις ώρες που γίνονται πίσω από τις πλάτες μας είναι μεγάλα.
Μπορούν οι χρόνιες διαφορές Ελλάδας- Τουρκίας- Κύπρου σε σχέση με τα προβλήματα της Υφαλοκρηπίδας, ΑΟΖ, Γκρίζων ζωνών να γίνουν το γεωπολιτικό φυτίλι για να επεκταθεί η κρίση ώστε κάποιοι να κερδίσουν στα σημεία τον αντίπαλο;
Είναι γνωστό ότι για να σβήσεις μια φωτιά την περικυκλώνεις με άλλες μικρότερες φωτιές.
Μήπως και εμείς ανήκουμε πλέον μετά από αυτό που άναψε στην Ουκρανία- Κριμαία στην περίπτωση των μικρών-περιφερειακών εστιών πολεμικού πυρός;
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Πούτιν σε ισλαμοναζιστες: Παραδοθειτε μεχρι τις 5 τα ξημερώματα.
http://olympia.gr/2014/03/03/%cf%80%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b9%ce%bd-%cf%83%ce%b5-%ce%b9%cf%83%ce%bb%ce%b1%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b1%ce%b6%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%bf%ce%b8%ce%b5%ce%b9%cf%84/
Οπως σας ειχαμε αποκαλύψει απο εχθές, η Ρωσια ειχε θέσει τελεσίγραφο στους ουκρανους που υποστηρίζονται απο ναζι και ισλαμιστες, να εγκαταλείψουν τις βάσεις που κρατούν στην Ουκρανία.
Με επίσημη ανακοινωση του το Ρωσικό ΥΠΕΞ διευκρίνησε πως δεν θα
επιτρέψει στους εξτρεμιστές να θέσουν σε κινδυνο την ασφάλεια του πληθυσμού, ενω το τελεσίγραφο που εχει σταλεί λήγει στις 5 τα ξημερώματα.
Οπως παντως ενημερώνουν ομογενείς απο την Ουκρανια, η Ρωσια δεν χρειάζεται να κανει καμμια εισβολη. Αρκει να ρίξει δυο κιβώτια με οπλα στην Κριμαία και την δουλεια θα την κανει ο λαος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
Recent Posts
Ετικέτες
- .
- "Βοήθεια Στο Σπίτι"
- 12nisa
- 1453
- 15aygousto
- 1821
- 1940
- 28oktobrioy
- 2ospp
- 3os pp
- 666
- 9/11
- Αγιοι Τοποι
- αιγοπρόβατα
- ακρίβεια
- Αμβρακικός Κόλπος
- ανεμογεννήτριες
- ΑΠΚΥ
- Από τη "Βοήθεια στο Σπίτι" στην "Φροντίδα Κατ' Οίκων Συνταξιούχων"...
- αποτέφρωση
- αρχαία_ελλάδα
- βαθιώτης
- Βοήθεια Στο Σπίτι
- βππ
- ΔΕΘ
- δημοκρατία
- δημοσκοπήσεις
- διαφθορά
- διεθνή_θέματα
- εγκληματικότητα
- ΕΛΔΥΚ
- ελευθερία
- ελληνική_σημαία
- ελληνικό_τραγούδι
- ελληνισμός
- επιστήμη
- ΕΥΠ
- Θεσσαλία
- θεσσαλονίκη
- Ιησούς Χριστός
- Ιωάννης Καποδίστριας
- καποδίστριας
- καστελλόριζο
- ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ
- Λαλητρίς
- μνημειο_αγνωστου_στρατιώτη
- ναυαγιο
- νησιά
- ΝΙΚΗ
- ξαφνικίτιδα
- οικουμενισμός
- ολυμπιακοί_αγώνες
- παπισμός
- Πάτερ Παΐσιος: Τα λεγε από το 1987...
- πλημμύρες
- ποίηση
- Πόλη
- πολιτική
- πολιτισμός
- προσωπικός αριθμός
- Πρωτοχρονιά
- σκάνδαλα
- Το λέω μ' ένα τραγούδι
- Του Μανώλη Κοττάκη
- τραγωδία τεμπών
- υγεία
- ΥΠΕΞ
- υποκλοπές
- φαρμακευτικές εταιρίες
- χρηματιστήριο
- ψευδοεπιστήμη
- aegeanhawk
- aeroporia
- afganistan
- agia grafi
- agiasofia
- agio_fos
- agioi
- agioi_topoi
- agion oros
- agiorites
- agrinio
- agrotes
- AI
- aigaio
- aireseis
- aitol-nia
- alvania
- amfiloxia
- anadim
- anastasi
- anel
- anopaia_atrapos
- antifa
- antinews
- antistasi
- antixristos
- aoz
- apky
- apokalipsi
- apostolou
- ardin-rixi
- argiriou
- armenia
- army
- arta
- astegoi
- astinomia
- attikanea
- attilas 74
- b.ipiros
- bitcoin
- black out
- books
- brexit
- china
- cia
- cinema
- dei
- delastik
- diakonima
- diet
- dikaiosini
- diktyo_ellinismou
- dimekloges
- dimitrakis
- dimokratia
- dimokratianews
- dna
- dt_emails_anakoinwsei
- dt_emails_anakoinwseis
- e.d.
- E.E
- EBE
- ekklisia
- ekloges
- ektroseis
- eleftheripatrida
- ell_glosa
- ell_stratos
- ellinotourkika
- emfiles_taftotites
- emfylios
- emvolio
- en_romiosini
- en_romiosinia
- english_text
- eoka
- estia
- etairies
- euro
- eurovision
- evaggelio
- evros
- exodos1826
- failos
- filias
- forologia
- fotgrammi
- foties
- fotos
- france
- genoktonia
- germania
- hellasforce
- hellasorthodoxy
- hollywood
- IC_XC
- IHA
- imaa
- IMF
- imia96
- inka
- intzebelis
- ionion
- ios
- ios_gripis
- irak
- iran
- iskra
- islam
- israil
- istoria
- italia
- jfk
- justice_for_greece
- K21
- kakokairia
- kalokairi
- kanadas
- kapadokia
- kartapoliti
- kausima
- keimena_xa
- kke
- klim_allagi
- kommata
- korovesis
- kossovo
- kourdisto
- koymakis
- koyrdistan
- koyrdisto
- krax
- kriti
- kypros
- labrini_vetsiou
- lesvos
- libya
- loatki
- lockdown
- makedonia
- makelio
- mask
- maska
- media
- mednutrition
- megali evdomada
- menidi
- mesogeios
- mesologgi
- metanasteutiko
- metanoia
- metapoliteusi
- mikra asia
- mko
- mme
- monastiria
- monaxismos
- mr.v
- narkotika
- nato
- nazi
- nd
- nd-mafia
- nea_taxi
- neataxi
- neo_etos
- nistia
- nostalgia
- odysseiatv
- OHE
- oikogeneia
- oikonomia
- olympia
- omiros
- omofilofilia
- omogeneia
- omol
- omologia
- omologia_pistis
- opekepe
- oreinosvaltos
- orthodoxia
- OUC
- oucrania
- oukrania
- paideia
- paisios
- palaistini
- panagia
- panaitolikos
- papagar
- papismos
- para
- parartima
- pasok
- pasxa
- patr
- patrida
- peina
- pemptousia
- pentikosti
- petitions
- petrelaio
- piperop
- polemos
- politikoi
- politismos
- polytexneio
- pontos
- pope
- porfyrios
- porneia
- pp
- profiteies
- prosefxi
- prostimo
- psalmoi
- psavidis
- ptd
- putin
- rafail
- real_estate
- rodos
- roma
- rusia
- russia
- samaras
- santorini
- sarakosti
- savvas
- seismoi
- serbia
- sina
- skal
- skopia
- smirni
- social media
- Sociologyalert - Ντοκουμέντο
- soras
- sports
- stelios
- stilos
- sxisma
- synpeka
- syria
- syriza
- tainia
- tama
- tatoo
- taxiarxes
- test
- texnologia
- thavma
- theofaneia
- thraki
- thrisk
- timios stavros
- tourismos
- tourkia
- tragodia
- trapezes
- triodio
- tromokratia
- trump
- usa
- valkania
- var
- vardakas
- vasilias
- vatikano
- vatopedi
- velopoulos
- viasmoi
- video
- videos
- vimaorthodoxias
- vioi agivn
- vivlia
- volcano
- votanokipos
- voulgaria
- vouli
- vretania
- water
- we
- woke
- xairetismoi
- xamenes_patrides
- xaragma
- xios
- xrisi_avgi
- xristougenna
- ygeia
- ypepth
- zoom
- zwa
- zygouras
Αρχειοθήκη ιστολογίου
- Δεκεμβρίου 2025 (35)
- Νοεμβρίου 2025 (64)
- Οκτωβρίου 2025 (60)
- Σεπτεμβρίου 2025 (77)
- Αυγούστου 2025 (99)
- Ιουλίου 2025 (58)
- Ιουνίου 2025 (11)
- Μαΐου 2025 (55)
- Απριλίου 2025 (97)
- Μαρτίου 2025 (68)
- Φεβρουαρίου 2025 (64)
- Ιανουαρίου 2025 (73)
- Δεκεμβρίου 2024 (48)
- Νοεμβρίου 2024 (30)
- Οκτωβρίου 2024 (93)
- Σεπτεμβρίου 2024 (63)
- Αυγούστου 2024 (69)
- Ιουλίου 2024 (77)
- Ιουνίου 2024 (68)
- Μαΐου 2024 (81)
- Απριλίου 2024 (70)
- Μαρτίου 2024 (47)
- Φεβρουαρίου 2024 (57)
- Ιανουαρίου 2024 (42)
- Δεκεμβρίου 2023 (53)
- Νοεμβρίου 2023 (43)
- Οκτωβρίου 2023 (53)
- Σεπτεμβρίου 2023 (35)
- Αυγούστου 2023 (47)
- Ιουλίου 2023 (52)
- Ιουνίου 2023 (41)
- Μαΐου 2023 (38)
- Απριλίου 2023 (45)
- Μαρτίου 2023 (59)
- Φεβρουαρίου 2023 (37)
- Ιανουαρίου 2023 (47)
- Δεκεμβρίου 2022 (54)
- Νοεμβρίου 2022 (64)
- Οκτωβρίου 2022 (44)
- Σεπτεμβρίου 2022 (70)
- Αυγούστου 2022 (48)
- Ιουλίου 2022 (51)
- Ιουνίου 2022 (43)
- Μαΐου 2022 (33)
- Απριλίου 2022 (3)
- Φεβρουαρίου 2022 (24)
- Ιανουαρίου 2022 (69)
- Δεκεμβρίου 2021 (35)
- Νοεμβρίου 2021 (65)
- Οκτωβρίου 2021 (50)
- Σεπτεμβρίου 2021 (72)
- Αυγούστου 2021 (78)
- Ιουλίου 2021 (97)
- Ιουνίου 2021 (64)
- Μαΐου 2021 (54)
- Απριλίου 2021 (124)
- Μαρτίου 2021 (108)
- Φεβρουαρίου 2021 (85)
- Ιανουαρίου 2021 (112)
- Δεκεμβρίου 2020 (97)
- Νοεμβρίου 2020 (137)
- Οκτωβρίου 2020 (88)
- Σεπτεμβρίου 2020 (45)
- Αυγούστου 2020 (28)
- Ιουλίου 2020 (53)
- Ιουνίου 2020 (50)
- Μαΐου 2020 (59)
- Απριλίου 2020 (154)
- Μαρτίου 2020 (154)
- Φεβρουαρίου 2020 (112)
- Ιανουαρίου 2020 (123)
- Δεκεμβρίου 2019 (101)
- Νοεμβρίου 2019 (139)
- Οκτωβρίου 2019 (115)
- Σεπτεμβρίου 2019 (121)
- Αυγούστου 2019 (76)
- Ιουλίου 2019 (125)
- Ιουνίου 2019 (163)
- Μαΐου 2019 (169)
- Απριλίου 2019 (108)
- Μαρτίου 2019 (149)
- Φεβρουαρίου 2019 (138)
- Ιανουαρίου 2019 (196)
- Δεκεμβρίου 2018 (197)
- Νοεμβρίου 2018 (224)
- Οκτωβρίου 2018 (208)
- Σεπτεμβρίου 2018 (113)
- Αυγούστου 2018 (118)
- Ιουλίου 2018 (212)
- Ιουνίου 2018 (209)
- Μαΐου 2018 (174)
- Απριλίου 2018 (209)
- Μαρτίου 2018 (235)
- Φεβρουαρίου 2018 (197)
- Ιανουαρίου 2018 (182)
- Δεκεμβρίου 2017 (215)
- Νοεμβρίου 2017 (202)
- Οκτωβρίου 2017 (182)
- Σεπτεμβρίου 2017 (161)
- Αυγούστου 2017 (150)
- Ιουλίου 2017 (156)
- Ιουνίου 2017 (124)
- Μαΐου 2017 (153)
- Απριλίου 2017 (149)
- Μαρτίου 2017 (182)
- Φεβρουαρίου 2017 (234)
- Ιανουαρίου 2017 (276)
- Δεκεμβρίου 2016 (261)
- Νοεμβρίου 2016 (264)
- Οκτωβρίου 2016 (206)
- Σεπτεμβρίου 2016 (313)
- Αυγούστου 2016 (265)
- Ιουλίου 2016 (241)
- Ιουνίου 2016 (193)
- Μαΐου 2016 (221)
- Απριλίου 2016 (272)
- Μαρτίου 2016 (248)
- Φεβρουαρίου 2016 (252)
- Ιανουαρίου 2016 (293)
- Δεκεμβρίου 2015 (253)
- Νοεμβρίου 2015 (291)
- Οκτωβρίου 2015 (251)
- Σεπτεμβρίου 2015 (261)
- Αυγούστου 2015 (168)
- Ιουλίου 2015 (191)
- Ιουνίου 2015 (184)
- Μαΐου 2015 (215)
- Απριλίου 2015 (239)
- Μαρτίου 2015 (211)
- Φεβρουαρίου 2015 (301)
- Ιανουαρίου 2015 (457)
- Δεκεμβρίου 2014 (438)
- Νοεμβρίου 2014 (392)
- Οκτωβρίου 2014 (415)
- Σεπτεμβρίου 2014 (367)
- Αυγούστου 2014 (397)
- Ιουλίου 2014 (368)
- Ιουνίου 2014 (366)
- Μαΐου 2014 (345)
- Απριλίου 2014 (270)
- Μαρτίου 2014 (344)
- Φεβρουαρίου 2014 (241)
- Ιανουαρίου 2014 (428)
- Δεκεμβρίου 2013 (640)
- Νοεμβρίου 2013 (695)
- Οκτωβρίου 2013 (670)
- Σεπτεμβρίου 2013 (497)
- Αυγούστου 2013 (628)
- Ιουλίου 2013 (688)
- Ιουνίου 2013 (636)
- Μαΐου 2013 (663)
- Απριλίου 2013 (699)
- Μαρτίου 2013 (686)
- Φεβρουαρίου 2013 (585)
- Ιανουαρίου 2013 (630)
- Δεκεμβρίου 2012 (530)
- Νοεμβρίου 2012 (473)
- Οκτωβρίου 2012 (460)
- Σεπτεμβρίου 2012 (380)
- Αυγούστου 2012 (414)
- Ιουλίου 2012 (468)
- Ιουνίου 2012 (497)
- Μαΐου 2012 (579)
- Απριλίου 2012 (501)
- Μαρτίου 2012 (495)
- Φεβρουαρίου 2012 (512)
- Ιανουαρίου 2012 (658)
- Δεκεμβρίου 2011 (594)
- Νοεμβρίου 2011 (744)
- Οκτωβρίου 2011 (743)
- Σεπτεμβρίου 2011 (487)
- Αυγούστου 2011 (616)
- Ιουλίου 2011 (602)
- Ιουνίου 2011 (525)
- Μαΐου 2011 (426)
- Απριλίου 2011 (314)
- Μαρτίου 2011 (217)
- Φεβρουαρίου 2011 (49)
- Ιανουαρίου 2011 (47)
- Δεκεμβρίου 2010 (11)
- Νοεμβρίου 2010 (25)
- Ιουνίου 2010 (4)
- Μαΐου 2010 (9)
- Απριλίου 2010 (14)
- Μαρτίου 2010 (23)
- Ιανουαρίου 2010 (3)
- Οκτωβρίου 2009 (3)
- Σεπτεμβρίου 2009 (11)
- Αυγούστου 2009 (26)
- Ιουλίου 2009 (9)
- Ιουνίου 2009 (3)
- Μαΐου 2009 (1)
- Απριλίου 2009 (3)
- Μαρτίου 2009 (7)
- Φεβρουαρίου 2009 (17)

