Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 497, Τρίτη 25.02.14: Χημικά της Συρίας. Να τα πάρουν πίσω αυτοί που τους τα πούλησαν.

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ 497 Τρίτη 25.02.14
Χημικά της Συρίας. Να τα πάρουν πίσω αυτοί που τους τα πούλησαν.
ΣΟΒΑΡΗ και ΚΡΙΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΚΚΛΗΣΗ του ΙΝΚΑ
Το cape Ray είναι ηλικίας 35 ετών αμερικανικό σκάφος που ανακατασκευάστηκε για την υδρόλυση των Χημικών που πουλήθηκαν στην Συρία σε εμπόλεμη περίοδο για αλουμινοκατασκευές από την Αγγλική  κα την Γερμανική βιομηχανία χημικών.
Πριν οι αρχές αποφασίσουν την διαδικασία υδρόλυσης μέσω του Cape Ray, αναζήτησαν την υδρόλυση επί εδάφους που είναι και η απόλυτα ασφαλής διαδικασία σε Ευρωπαϊκές χώρες και δη στην Πορτογαλία στις Αζόρες που ζήτησαν μεγάλη αμοιβή και απορρίφθηκε και μετά στην Αλβανία με πρόταση αμοιβής 1.000.000.000 Δολάρια, το δέχτηκε κατ αρχήν η Αλβανική κυβέρνηση αλλά μετά διαδήλωση 200.000 διαδηλωτών στην Ραμος απέσυρε την συμφωνία.
Η απόφαση για υδρόλυση εν πλω, επιλέχτηκε στην ‘‘κλειστή’’ θάλασσα της Αδριατικής επειδή είναι αναγκαίος χαμηλός κυματισμός προς αποφυγή ατυχήματος επί του πλοίου της υδρόλυσης.
Σε ανοικτές θάλασσες και ωκεανούς είναι απαγορευτικό λόγω των πιθανών τεράστιων κυματισμών και της βεβαιότητας ατυχήματος εκεί.
Η τεχνολογία που επικαλούνται εγγυάται τον αποκλεισμό ρύπανσης, εκτός περιπτώσεως ατυχήματος η σκόπιμης απόλυσης στην θάλασσα των θανατηφόρων λημμάτων.
Η μορφή κουτιού στα υγρά των θαλασσών, δεν είναι δυνατή. Η πιθανότητα ατυχήματος είναι πάντα υπαρκτή. Η πιθανότητα σκόπιμης απόλυσης και αυτή δεν μπορεί να αποκλειστεί, πάντα μπορεί να συμβεί και το ποιο ασυνήθιστο και παράνομο.
Τα ψάρια δεν μιλάνε.
Μιλάει  θάνατος όταν τα φάμε.
Μια σταγόνα σαρίν αν πέσει στο χέρι σε λίγο έχεις πεθάνει.
Το να το φάμε το σαρίν αραιωμένο θα δούμε την δραστικότητά του μετά η μάλλον θα δουν οι άλλοι…. Και μάλιστα δεν θα μπορεί να ανιχνευτεί η αιτία ασθένειας και θανάτου.
Για τα Χημικά που πουλήθηκαν από την Γερμανία και την Βρετανία στην Συρία, σε εμπόλεμη περίοδο, δεν είχε τεθεί κανένας σαφής διασφαλιστικός όρος που να μπορούσε να αποκλείσει την πολεμική χρήση και το σημερινό φαινόμενο, για να μπορεί προτείνεται εμμέσως η θαλάσσια καταστροφική ρύπανση.
Τα πουληθέντα αυτά Χημικά στην Συρία, από την Γερμανία και την Βρετανία, χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του δηλητηρίου σαρίν και όχι για βαφή αλουμινίων όπως αναφέρει το σχόλιο των Βρετανικών πωλήσεων,
Το ΙΝΚΑ προτείνει, με την γνωστή συντόμευση: Να τα φάει αυτός που τα μαγείρεψε.
Αυτό, το εξηγούμε, ότι μπορεί να γίνει σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα διεθνή δεδομένα για την απενεργοποίηση από τους ίδιους τους παραγωγούς που έχουν επί εδάφους την άριστη για αυτό τεχνολογία.
Δηλαδή να τα πάρουν πίσω αυτοί που τους τα πούλησαν και ας τα ξαναπουλήσουν.
Αυτό θεωρούμε πως είναι το δίκαιο, το εφικτό, και το οριστικά ακίνδυνο για τον πλανήτη.
Όλα αυτά πρέπει με τεκμηρίωση πρώτα, να τεθούν σε δικαστική κρίση.

Ιδού πως αντιλαμβάνονται την λειτουργία της αυτοδιοίκησης (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)



-   Αναγούλα!
-   Ιδού πως αντιλαμβάνονται την λειτουργία της αυτοδιοίκησης
-   Ν. Κακλαμάνης: Κι άλλος "αντάρτης" - "ανεξάρτητη υποψηφιότητα"


Αναγούλα!

Βλέπω κάποιες φάτσες "αντιμνημονιακών" δημοσιογράφων ως παρουσιαστές στα κανάλια και με πιάνει αναγούλα. Εσύ που το διαβάζεις πως αισθάνεσαι;

Αθήνα, 24/02/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του χυδαίου "δημοσιογραφικού τόξου"


Ιδού πως αντιλαμβάνονται την λειτουργία της αυτοδιοίκησης

Στα 1994, επισημαίνοντας την ανυπαρξία ουσιαστικής λαϊκής συμμετοχής στα δρώμενα του θεσμού, είχα γράψει ένα άρθρο το οποίο είχε τον τίτλο: "καρναβαλιστικός δημοτικολαϊκισμός" (βλ. "Πολιτικά Θέματα" της 4/3/1994).
Αφορούσε την Πάτρα και τις δημοτικές κρεπάλες για τις οποίες έγραφα: "Εκατομμύρια των εκατομμυρίων κυριολεκτικά στο δρόμο σε μια εποχή που η Ελλάδα είναι καταχρεωμένη και βολοδέρνει στην ανεργία, στην απαιδεία και στην παντοειδή ανέχεια. Ίσως οι δημοτικοί άρχοντες μη έχοντας καμία πρόθεση και καμία δυνατότητα να παρέμβουν για τη λύση των οξύτατων κοινωνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πόλη τους και οι χειμαζόμενοι άνεργοί της θεώρησαν χρήσιμο και πιο εύκολο να τους εκτονώσουν με το καρναβάλι…"
Ήταν η μόνη "λαϊκή συμμετοχή" στα δρώμενα του δήμου και επειδή το ίδιο συνέβαινε στην Αθήνα, ο… σοσιαλιστής δήμαρχος είχε εφεύρει το διαβόητο: "Γύρο της Αθήνας", στον οποίο καλούσε το λαό να συμμετάσχει στο τρέξιμο με τα σωβρακάκια και αυτό το ονόμαζε "Λαϊκή Συμμετοχή".
Χρόνια και χρόνια αυτή η απάτη συνεχιζόταν  και αναγκάστηκα να την καυτηριάσω με τούτο το κείμενο: "Ο Γύρος της Αθήνας, τα θεάματα και ο δημοτικός πολιτικός πιθηκισμός" (βλ. το μηνιαίο περιοδικό "Ιλιαία" τεύχ. Ιουνίου 2007 (αναδημοσιεύεται στο έργο μου: "Κριτικά Κείμενα" εκδ. "Πελασγός" - Ι. Γιαννάκενας - Αθήνα 2013).
Το κείμενο εκείνο κατέληγε: "Συμπερασματικά θα μπορούσα να ισχυρισθώ ότι οι διαχρονικοί εξουσιαστές, οι με το αζημίωτο διαμορφωτές της κοινής γνώμης, οι αθλητοπατέρες και οι βιομηχανίες αθλητικών ειδών συνάπτουν ένα διαρκές συμβόλαιο χλωροφορμίασης των λαών με το όπιο του "αθλητισμού"… Αυτό το κοινωνικό απόστημα ποιος και πως θα το σπάσει;"
Χαμένα λόγια, σε μια Ελλάδα της αρλουμπολογίας, της τιποτολογίας και της αφάτου υποκρισίας με την οποία οι υποψήφιοι διακωμωδούν την περιβόητη λαϊκή συμμετοχή.

Αθήνα, 24/02/2014
Ο δημότης πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
που ψηφίζει λευκό


Ν. Κακλαμάνης: Κι άλλος "αντάρτης" - "ανεξάρτητη υποψηφιότητα"

Αφού τον απέκλεισε ο αρχηγός του και δεν του έδωσε το πολυπόθητο χρίσμα για την δημαρχία της Αθήνας, το έριξε στο "αντάρτικο" και αυτοπροτάθηκε ως "ο καταλληλότερος" και ως… ανεξάρτητος!
Δεν πρόκειται περί εραστού της Αθήνας, για την οποία δεν έκανε τίποτα στην προηγούμενη θητεία του, αλλά για εραστή της καρέκλας.
Πρόκειται για την ασθένεια της καρεκλείτιδας από την οποία πάσχει το σύνολο των αυτοαποκαλού­μενων "ιδεολόγων" πάσης τάσεως.
Ο αυτοανακηρυχθείς, λοιπόν, ως "καταλληλότερος" εισέρχεται στον εκλογικό αγώνα να… σώσει την Αθήνα, αφού μετά τα συνεχόμενα μνημόνια που ψήφισε "με πόνο" δολοφόνησε την Ελλάδα!
Tέτοιος λαός, τέτοιοι… άρχοντες!
Τέτοια πρωτεύουσα, τέτοια αυτοδιοίκηση.
Τέτοια δημοκρατία!

Αθήνα, 24/02/2014
Ο  δημότης πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
που ψηφίζει λευκό

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Στους καταρράκτες της Έδεσσας! Μια μοναδική ακουστική εμπειρία! (3 videos)

Από την εκδρομή του Πολιτιστικού Συλλόγου Μενιδίου Αιτωλ/νίας, 22-23 Φεβρουαρίου 2014.
Βίντεος: Χρήστος Αλεξόπουλος






Online ψηφοφορία> #SAVECRETE ΟΧΙ στην ταφή των χημικών απόβλητων στη θάλασσα της Κρήτης

#SAVECRETE ΟΧΙ στην ταφή των χημικών απόβλητων στη θάλασσα της Κρήτης / WE SAY NO to chemical waste in the Sea of Crete

#SAVECRETE ΟΧΙ στην ταφή των χημικών απόβλητων στη θάλασσα της Κρήτης / WE SAY NO to chemical waste in the Sea of Crete
20,000
12,282
12,282 signers. Let's reach 20,000

Why this is important

Τοξική βόμβα απειλεί την δημόσια υγεία, το περιβάλλον και την οικονομίατης χώρας μας κι ολόκληρης της Ανατολικής Μεσογείου, απο την καταστροφή του χημικού οπλοστασίου της Συρίας.

Το αρχικό σχέδιο ταφής των χημικών όπλων στην Αλβανία ναυάγησε έπειτα απο τις αντιδράσεις των πολιτών και τελικώς επιλέχθηκε η θαλάσσια περιοχή δυτικά της Κρήτης, με την ανοχή των ελληνικών αρχών.

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι επιστήμονες του Δημόκριτου και του Πολυτεχνείου Κρήτης που κάνουν λόγο για πλήρη καταστροφή οικοσυστήματος και του τουρισμού αφού "δεν θα μπορούν οι άνθρωποι να κολυμπήσουν".

Σύμφωνα με τον επιστημονικός συνεργάτη του Δημόκριτου και πρώην πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, Νίκο Κατσαρό, "εάν πραγματοποιηθεί η εξουδετέρωση των χημικών όπλων της Συρίας με τη μέθοδο της υδρόλυσης τότε μιλάμε για ένα εφιαλτικό σενάριο. Είναι μια μέθοδος εξαιρετικά επικίνδυνη με απρόβλεπτες επιπτώσεις για το ευρύτερο περιβάλλον της Μεσογείου και για τους πληθυσμούς της Κρήτης, της Λιβύης και της Μάλτας."

Οι επιπτώσεις αυτές θα είναι η πλήρη νέκρωση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και η μόλυνση σε ολόκληρη το Λιβυκό και Κρητικό πέλαγος. Τα ψάρια θα δηλητηριαστούν με κίνδυνο μόλυνσης του πληθυσμού που θα τα καταναλώσει.

Επίσης ενδεχόμενα να μην μπορούν οι άνθρωποι να κολυμπήσουν στις περιοχές της Κρήτης και της Μάλτας και να υπάρξουν σοβαρές επιπτώσεις στον τουρισμο και την οικονομία των περιοχών αυτών. Διότι τα χημικά αυτά, ακόμη και τα προϊόντα υδρολύσεως τους είναι εξαιρετικά τοξικά. Τουλάχιστον 5 χρόνια θα διαρκέσει η μόλυνση

Συνήθως τα χημικά καταστρέφονται μέσως της καύσης σε ειδικούς χώρους. Αυτο επρόκειτο να γίνει με τα χημικά της Συρίας τα οποία θα μεταφέρονταν στην Αλβανία και θα καταστρέφονταν μέσα σε μεγάλους κλιβάνους. Ομως η μαζική αντίδραση των κατοίκων της γειτονικής χώρας οδήγησε την κυβέρνηση να αρνηθεί παρά τα γεναιόδωρα ανταποδοτικά οφέλη που πρόσφεραν οι Αμερικανοί. Καταφεύγουν λοιπον στη μέθοδο της υδρόλυσης ανοιχτά της Κρήτης γιατί καμία άλλη χώρα δε δέχτηκε να γίνει καταστροφή των χημικών της Συρίας στο έδαφός της.

Για σοβαρό κίνδυνο κάνει λόγο ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης Ευάγγελος Γιδαράκος, που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προς τις ελληνικές Αρχές που εμφανίζονται αμέτοχες σε αυτή τη διαδικασία.

«Τα συγκεκριμένα χημικά αυτά είναι μείγματα επικίνδυνων και τοξικών ουσιών που δεν είναι σε θέση να αδρανοποιηθούν μόνο με τη χρήση αυτής της μεθόδου, ώστε να μην προκαλέσουν καταστροφές στους ζώντες οργανισμούς», υπογραμμίζει ο κ Γιδαράκος. Η συγκεκριμένη ζώνη μεταξύ Αδριατικής και Μεσογείου είχε γίνει «νεκροταφείο χημικών» από την ιταλική μαφία, η οποία βύθισε μέσα σε μία 20ετία στην Αδριατική περίπου 30 πλοία με διαφόρου τύπων απόβλητα χημικών βιομηχανιών, όπως αποκαλύφθηκε τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με το BBC, τα χημικά όπλα θα μεταφορτωθούν σε σκάφος του πολεμικού ναυτικού των Η.Π.Α. Πάνω στο CAPE RAY και σε ειδική δεξαμενή από τιτάνιο το φορτίο των χημικών θα καταστραφεί με τη μέθοδο της υδρόλυσης στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Μάλτας – Λιβύης – Κρήτης.
Tο πρώτο φορτίο απέπλευσε ήδη από το λιμάνι «Λαττάκεια» της Συρίας, χθες (9 Ιανουαρίου 2014), με το πλοίο «Ark Futura», συνοδευόμενο από Ρωσικά και Κινεζικά πολεμικά πλοία. Την ίδια στιγμή ωστόσο στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την εξέλιξη αυτή, με την υποσημείωση βέβαια ότι για υποθέσεις όπως αυτές περισσότερο αρμόδια είναι τα υπουργεία Εξωτερικών και Περιβάλλοντος. Σύμφωνα με το σχέδιο, το πλοίο θα φτάσει στην Ιταλία και το τοξικό φορτίο του θα μεταφερθεί σε πλοίο του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, το οποίο θα το μεταφέρει στα διεθνή ύδατα μεταξύ Ιταλίας-Ελλάδος, όπου και θα καταστραφεί, χωρίς να δίδονται περαιτέρω διευκρινίσεις. Η διαδικασία για την τμηματική καταστροφή του χημικού οπλοστασίου της Συρίας αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από δύο μήνες.
Αν οι πολίτες της χώρας μας αντιδράσουν, πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να αποτρέψουμε αυτήν την καταστροφική κίνηση.
JOIN: https://www.facebook.com/NoSyriaChemicalWeapons
Πηγές:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-25642463
http://www.koutipandoras.gr/article/103763/sos-sti-thalassa-tis-kritis-tha-rixoyn-ta-himika-opla-tis-syrias

ΙΝΚΑ-ΔΤ 502, 21.02.14: Για την περίπτωση του ΟΑΕΕ ως δικονομικά εναγόμενου.

Για την περίπτωση του ΟΑΕΕ ως δικονομικά εναγόμενου.

Έχουμε μια κατάσταση όπου, ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, χρεώνεται τελικά για υπηρεσίες που δεν του παρέχονται, καθιστάμενοι «τρόπο τινά» οι εναγόμενοι, ως αδικαιολογήτως πλουτήσαντες σε βάρος της περιούσιας του ασφαλισμένου και καταναλωτή, χωρίς να υποστούν καμία απώλεια από την μη παροχή των υπηρεσιών τους, λόγω μη καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών.
Από το πλαίσιο πάλι του Συνταγματικού Δημόσιου Δικαίου, η υποχρεωτικότητα της καταβολής των εισφορών για την ασφάλιση υγείας και η χρέωση τους στον ασφαλισμένο καταναλωτή, ενώ υποχρεωτικά εκ τους νόμου, δεν παρέχονται υπηρεσίες υγείας, καθιστά τις παραπάνω ασφαλιστικές εισφορές, στην ουσία φόρο υπέρ των δυο πρώτων εναγομένων, αφού πλέον οι παραπάνω «εισφορές υγείας» έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του φόρου.
Ειδικότερα, έχουμε χρηματική και αναγκαστική παροχή, χωρίς ειδική αντιπαροχή, υπέρ των υπόχρεων ιδιωτικών φυσικών προσώπων.
Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα, οι επιβαλλόμενες εισφορές υγείας, να επιβάλλονται παράνομα και να καταλογίζονται παράνομα, αφού, ως φόρος, θα πρέπει το ύψος αυτού και οι συντελεστές υπολογισμού τους, να καθορίζονται από τον νόμο και όχι από κανονιστική διοικητική πράξη.
Στην περίπτωση του ΟΑΕΕ, προβλέπεται ότι, τα ποσά των ασφαλιστικών κατηγοριών «αναπροσαρμόζονται με απόφαση του Υπουργού Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας, ύστερα από γνώμη του Δ.Σ. του Ο.Α.Ε.Ε.» (άρθρο 5 παρ. 2 του Κανονισμού του ΟΑΕΕ).
Έτσι λοιπόν οι οικείες καταλογιστικές πράξειςοι οποίες καταλογίζουν, σε βάρος ασφαλισμένου στον ΟΑΕΕ ασφαλιστικές εισφορές υγείας, ενώ λόγω της μη καταβολής τους οι εναγόμενοι αρνούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον ασφαλισμένο, είναι άκυρες.

 Ιωάννης Μυταλούλης
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΑΡ ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ 
3ης Σεπτεμβρίου αριθμός 54
 3ος όροφος γραφείο 1 ΤΚ 10433 
Τηλ 21038425222103842522 κιν 69452029536945202953
fax 2118009418 skype ioannis.mytaloulis

Έλληνες, Λαός, κοσμάκης δυστυχεί και πεθαίνει Σεβασμιώτατοι...πότε θ’ «αγανακτήσετε»; (γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος)


http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/02/blog-post_21.html




Στην σύσκεψη της Ι. Συνόδου αρχές Φεβρουαρίου ‘14 είχαμε δύο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά:


Πρώτον, για πρώτη φορά αποφάσισε να στηλιτεύσει τα κακώς κείμενα της Δημόσιας Κακοδιαχείρισης (των Πολιτικών) και το ότι αυτά οδήγησαν σε οικτρές καταστάσεις την Ελληνική κοινωνία και δη ακόμη και σε χιλιάδες αυτοκτονίες.


Δεύτερον, στο τέλος της τριήμερης σύσκεψης, ο Αρχιεπίσκοπος ξέσπασε:

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΣΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Αυστηρή αυτοκριτική από τον Αρχιεπίσκοπο:


«Μας βλέπουνε και δεν μας θέλουνε»

Η αυστηρή αυτοκριτική του Αρχιεπισκόπου, σε υψηλούς μάλιστα τόνους, για τα μεγάλα προβλήματα στον χώρο της Εκκλησίας ήταν η στιγμή που «σημάδεψε» την εφετινή εορτή του Αγίου Φωτίου στη Μονή Πεντέλης και την κοινή σύσκεψη της Ιεράς Συνόδου με τους καθηγητές των δυο Θεολογικών Σχολών...
«Μας βλέπουνε και δεν μας θέλουνε» είπε ο κ. Ιερώνυμος αναφερόμενος στο πως αντιμετωπίζει μέρος της κοινωνίας τον Κλήρο, αγγίζοντας ταυτόχρονα ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια η Εκκλησία σε σχέση με την επαφή της με τον λαό ο οποίος θρησκεύει εκτός Εκκλησίας.
«Γιατί πνευματικοί άνθρωποι που είναι ψηλά, θρησκεύουν με τον δικό τους τρόπο» είπε ο Αρχιεπίσκοπος για να συμπληρώσει «Δεν έχουν σχέση μαζί μας, γιατί δεν θέλουν; Δεν μπορούμε; Δεν ξέρω τι γίνεται».
Αυτά έλεγε το σχετικό Δελτίο τύπου την άλλη μέρα...


Οι πρώτες (μαζικές) Φωνές


Η ίδια η Ι. Σύνοδος λοιπόν, για πρώτη φορά στα χρονικά, αποφάσισε να βγάλει Φωνή Διαμαρτυρίας για την κακοδιαχείριση της Πολιτείας, την καταστροφή της Ελληνικής κοινωνίας και τις πολλές αυτοκτονίες που αυτά οδήγησαν.


Αυτό προφανώς ήταν το «έναυσμα» για μια «ευχάριστη νεκρανάσταση της Εκκλησιαστικής πολιτικοκοινωνικής παρέμβασης» έπειτα από μερικά χρόνια «Εκκωφαντικής (πλην «ευχάριστων θορυβωδών εξαιρέσεων») Σιωπής».


Μετά την εν λόγω μηνιαία σύσκεψη – αρχές Φεβρουαρίου ’14 - διάφοροι Σεβασμιώτατοι έκαναν ένα βήμα παραπάνω.


Άλλοι τάχθηκαν στο πλευρό δημοτικών – λαϊκών δυνάμεων που διαμαρτύρονταν για επιβολή ή αύξηση διοδίων.


Άλλοι ζήτησαν να επιστραφούν τα ομόλογα στο ακέραιο.


Άλλος προειδοποίησε να μην εκλεγούν οι Άθεοι στην κυβέρνηση.


Άλλοι δήλωσαν απερίφραστα την ενόχλησή τους από Πολιτικούς και Δημάρχους.
Κάποιοι άλλοι – πχ στο Αιγαίο επισκέφτηκαν τον Περιφερειάρχη με λαϊκά αιτήματα.


Κάποιοι άλλοι συνέβαλαν με τη φωνή τους για την επίλυση ακτοπλοϊκών ζητημάτων.


Ο Διδυμοτείχου στηλιτεύει, διαμαρτύρεται και θέτει δημόσια το ζήτημα της απαξίωσης τόσο του νοσοκομείου Διδυμοτείχου όσο και γενικότερα του Βόρειου Έβρου. Του Νο1 Πολεμικού μας οιονεί πυριφλεγέθοντος Συνόρου.


Και όχι μόνον. Κι άλλοι Σεβασμιώτατοι, σε όλη τη χώρα, σαν να έπεσε ένα «σύνθημα ελευθέρας πλην συγκρατημένης βολής» βγήκαν από τη σιωπή τους και προσέθεσαν τη φωνή τους – μουδιασμένα, είναι αλήθεια - σε δίκαιες λαϊκές εκρήξεις.


Γενικά, από την προηγούμενη Ιερά Σύνοδο αρχές Φλεβάρη ’14 ως τέλος Φεβρουαρίου, αισθητά περισσότεροι Αρχιερείς αποφάσισαν να αναμειχθούν στα Δημόσια Πράγματα με παρεμβάσεις τους. Κι αυτό είναι απολύτως θετικό. Ανώδυνες μεν, όχι ρηξικέλευθες ή ριζοσπαστικές ή επαναστατικές πρωτοβουλίες αλλά είναι μια «αρχή».




Αλλά...οι αναστολές ετών δεν λύνονται εύκολα...


Υπήρξαν βεβαίως και οι συνήθεις στάσεις/ενστάσεις του τύπου:


«Να μην πάμε κόντρα στην Πολιτεία και στους Νόμους της».


Κάτι που «φρέναρε» τους περισσότερους. Δυστυχώς....


Τουτέστιν και σύμφωνα με αυτήν την «Συντηρητική Λογική», ένας Νόμος, ακόμη κι αν είναι κατάφωρα άδικος και εγκληματικός επειδή είναι Νόμος δεν πρέπει να πάει κανείς κόντρα. Κι επειδή οι Δικαστικές Αρχές αρνούνται να τον αποκαθηλώσουν, ουδείς, ούτε απλός Πολίτης ούτε οι Εκκλησιαστικοί του Ηγέτες θα έπρεπε να εναντιωθεί σ’ αυτούς τους εγκληματικούς νόμους.

Έστω κι αν σύμφωνα και με την επίσημη «παραδοχή» της Ι. Συνόδου (πλέον) σειρά ολόκληρη Νόμων του Κράτους συνέθεσαν καθεστώς εγκληματικής/νοσηρής κακοδιοίκησης/κακοδιαχείρισης που οδήγησε σε καταστροφή, πόνο και θανάτους.


Όλοι μας όμως θα κριθούμε από τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας. Καθώς αυτά θα γράψουν την επόμενη ιστορία του Γένους. Ότι θα έχει απομείνει τέλος πάντων απ’ αυτό.


Θα κριθούν τόσο οι Πράξεις όσο και οι Απραξίες μας.


Πιο δυναμικές βεβαίως ήταν κάποιες παρεμβάσεις Αρχιερέων που πήγαν ακόμη πιο βαθιά – ως συνήθως δίνουν τον «τόνο» και μπράβο.
Όπως (παρατίθενται ακροθιγώς οι σχετικές δηλώσεις):


«το Ισλάμ είναι μια καταστροφική λατρεία και επικίνδυνη ψευδοθρησκεία» (παρατίθεται ολόκληρο το εκπληκτικό σχετικό απόσπασμα του Αγίου Πειραιώς στο τέλος).


«Αν θέλουν οι Σκοπιανοί να λέγονται Μακεδόνες μπορούν να προσαρτηθούν στην Ελλάδα» (Θ. Άνθιμος).


«Είναι χορτάτοι στην Βουλή. Δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται στην κοινωνία» (Α&Κ Αμβρόσιος).


Σκληρές παρεμβάσεις, γροθιές στο μαχαίρι που «παράγουν πολιτικά αποτελέσματα» και που μόνον θετικά μπορούν να λειτουργήσουν.


Ένα «καινοφανές» σκηνικό που η «επίσημη αφετηρία» του θα πρέπει μάλλον ν’ αναζητηθεί στις συνεντεύξεις του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου τέλος του ’13 όπου δεν δίσταζε πλέον να «παρεμβαίνει στα πολιτικοκοινωνικά δρώμενα» στηλιτεύοντας πράξεις και απραξίες. Εκφράσεις όπως «όχι άλλα μέτρα» και «προσωπικοί ενδοιασμοί για το Ισλαμικό Τέμενος μετά το ό,τι τραγικό έχουν κάνει οι φανατικοί ισλαμιστές στη Μέση Ανατολή εναντίον των Χριστιανών» έδωσαν το «σύνθημα» προφανώς για τα «περαιτέρω».


Τέλος της «εσωστρέφειας»; Ή προσωρινή αναλαμπή πριν...


Γεγονός είναι λοιπόν πως υπήρξε «διαφορά». Επιτέλους, οι Αρχιερείς άρχισαν να βγαίνουν με «Φωνή Παρέμβασης» προς τα έξω. Αν και εξόχως καθυστερημένη και «μουδιασμένη ήπια παρέμβαση», είναι μια Αρχή.


Το κακό είναι πως δεν ακολούθησαν ΟΛΟΙ οι Αρχιερείς.


Η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων παρέμεινε όπως και πριν. Αμέτοχη στις δίκαιες αγανακτήσεις του Λαού και δη της φτωχολογιάς. Επέμειναν να μην προσθέτουν τη φωνή τους στο να τεθούν ακόμη πιο ισχυρά κάποια θέματα κακοπάθειας - ένεκα κρίσης - της Ελληνικής κοινωνίας.


Για να τεθεί αλλιώς:


Οι Πολιτικοί κάνουν πάντα αυτό που θα τους πούν οι ισχυροί πάτρωνές τους. Είτε αυτοί προέρχονται από το εσωτερικό είτε έξωθεν της χώρας.

Κι αυτές οι «Φωνές/εντολές» είναι εξόχως Ισχυρές.
Η φωνή αντιθέτως του φτωχού λαού είναι ασθενέστατη μπροστά τους.
Εξ’ ου και ο Πολιτικός δεν της δίνει καμία απολύτως σημασία.


Απ’ τον άλλον, τον «Ισχυρό» κινδυνεύει – αν δεν υπακούσει στα «κελεύσματά» του – να φάει «χοντρή σφαλιάρα».
Ενώ από τον αδύναμο Λαό δεν κινδυνεύει από τίποτα.


Το πολύ πολύ να μην τον βάλουν οι πάτρωνές του βουλευτή την επόμενη σαιζόν. Θα τον βολέψουν όμως κάπου αλλού μέχρι να «ξεχαστεί το θέμα». Δεν τον «αφήνουν» έτσι.


Αυτή λοιπόν – η Φωνή του Λαού - πρέπει να ενισχυθεί πάση θυσία από άλλες «από θέσεως Ισχυρές Φωνές» προκειμένου να καταστεί δυνατόν να αντιμετωπίσει τις άλλες «ισχυρές ελιτίστικες φωνές» που χαλινώνουν και χειραγωγούν τον πολιτικό.


Μια απ’ αυτές που μπορούν να ενισχύσουν την Φωνή του Λαού είναι και η Φωνή των Αρχιερέων και γενικότερα της Διοίκησης της Εκκλησίας.


Άρχισε μεν εσχάτως μια «μικρή ενίσχυση» της Λαϊκής Φωνής από μέρους των Δικαστικών Αρχών (μέσω δίωξης της διαφθοράς και εγκληματικών πράξεων/στοιχείων των μνημονίων), αλλά κι αυτή είναι στα σπάργανα και υποτυπώδης.


Για να «ωθηθεί προς μια ενίσχυσή της» ΚΑΙ αυτή η (Δικαστική) Φωνή θα χρειαστεί η Ισχυρή, αποφασιστική Φωνή/παρέμβαση της Εκκλησιαστικής Ηγεσίας.


Όπως και για να ενισχυθούνε και άλλες παρόμοιες Φωνές κάποιων Ανεξάρτητων Ελεγκτικών Αρχών ώστε να κάνουν ακόμη πιο δυναμικά την δική τους Παρέμβαση.


Καιρός είναι λοιπόν και Ευχή Λαού να βγούνε μπροστά στη Σκηνή των Παρεμβάσεων και οι υπόλοιποι Αρχιερείς.


Καιρός για «Αστραπές»;


Και βεβαίως, καιρός είναι αυτή η Παρέμβαση να προσλάβει χαρακτήρα πιο «Δυναμικό και Ακτιβιστικό». Να ξεφύγει από την μορφή της Ήπιας ανώδυνης περιστασιακής Λεκτικής Παρέμβασης μέσω μιας απλής Δημόσιας Δήλωσης εναντίωσης, στηλίτευσης και διαμαρτυρίας.


Για να έχουμε δε ένα μέτρο σύγκρισης αρκεί να δούμε τα παρακάτω:


Ήπιος Ακτιβισμός ήταν η επίσκεψη ενός Αρχιερέα στα μπλόκα των Αγροτών. Η στήριξή τους κατ’ αυτόν τον τρόπο. Και μπράβο του.


Ηχηρός δε Ακτιβισμός όμως ήταν και η «απειλή/προειδοποίηση περί Αφορισμού» των Βουλευτών (από άλλον πιο (ευχάριστα) «θορυβώδη» Αρχιερέα) που θα τολμούσαν να υπερψηφίσουν συγκεκριμένο νομοθέτημα. Ακόμη πιο μεγάλο μπράβο εδώ.


Γιατί άραγε εκείνο όμως ήταν «επαρκής λόγος» και δεν είναι ας πούμε επαρκής λόγος «απειλής αφορισμού» ένα φορολογικό νομοθέτημα που θα στείλει στην εξαθλίωση, στο ξεσπίτωμα και στο θάνατο εκατοντάδες χιλιάδες φτωχών πολιτών;
(ας σκεφτούμε μόνον το εξής: μήπως εάν η σχετική απειλή είχε δοθεί πέντε χρόνια πριν, όταν μας έβαζαν στο ΔΝΤ και στα μνημόνια κάποιοι ξενόδουλοι εθνοπατέρες σήμερα η κοινωνία μας δεν θα θρηνούσε τόση καταστροφή και νεκρούς;)


Ηχηρός Ακτιβισμός ήταν η μεγαλειώδης συγκέντρωση κάποτε για τις ταυτότητες ή/και το ΕΚΑΜ.


Ενδιαφέρον ακτιβισμός επίσης θα ήταν εάν βλέπαμε τις ενορίες μαζί με Αρχιερείς να προσέρχονται μαζικά σε δίκες φτωχών πολιτών όπου τους «κατάσχουν το σπίτι για χρέη προς το δημόσιο».


Ή να τους δούμε συγκεντρωμένους έξω από το σπίτι του έρμου άρρωστου και άνεργου οικογενειάρχη την ώρα που δικαστικοί επιμελητές, κοράκια και λοιπές ύαινες και νταβατζόλυκοι πάνε να πετάξουν έξω αυτόν τον κακομοίρη και την οικογένειά του λόγω κατάσχεσης του σπιτιού του ένεκα χρεών σε εφορία ή ασφαλιστικά ταμεία.


Χρήσιμος ακτιβισμός θα ήταν επίσης η παροχή από μέρους των Μητροπόλεων δωρεάν Νομικής (και πάσης άλλης) τεχνικής υποστήριξης σε όλους αυτούς τους φτωχούς ανθρώπους που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το αίσχος των κορακιών (είτε λέγονται εισπρακτικές εταιρείες, είτε δικηγορικά λυκομάγαζα, είτε αρπακτικά/εφοριακοί κατεστραμμένων ανθρώπων, είτε «κόφτες ρεύματος της ΔΕΗ», είτε αδίστακτα δημοσιοϋπαλληλίστικα βαμπίρ εγκληματικών ασφαλιστικών οργανισμών τύπου ΟΑΕΕ).


Επίσης, λαμβάνοντας υπόψιν την ιστορική σχέση Εκκλησίας και Αγροτιάς ενδιαφέρον θα ήταν ένας ακτιβισμός της Εκκλησίας σε πεδία που η ΕΕ σε συνεργασία με εγχώριους Εφιάλτες μας τσάκισε την πρωτογενή παραγωγή.


Πχ κατέστρεψαν μια ανθηρή βιομηχανία ζάχαρης, μαζί και πολλές χιλιάδες Έλληνες τευτλοπαραγωγούς. Θα μπορούσε με έναν καλοστημένο «ακτιβισμό», να αναλάβει αυτή (η Εκκλησία) όλο αυτό το δίκτυο – αδιαφορώντας και προσπερνώντας τις διαφωνίες και τα «προσκόμματα» των Πολιτικών - οπότε και η χώρα να μην έχει χάσει αυτό το άκρως πολύτιμο παραγωγικό πεδίο, αλλά και οι χιλιάδες αγρότες να διατηρήσουν αυτή την χρήσιμη παραγωγή πρώτης ύλης. Και αυτή βεβαίως να αποκομίσει ένα πρώτης τάξεως κέρδος για το Έργο της.


Θα μπορούσε επίσης να έχει εφαρμόσει «παρόμοιο πολιτικοοικονομικό ακτιβισμό» σε τρία άλλα πεδία που η ΕΕ κατέστρεψε (και καταστρέφει). Κάποια ιστορικά, παραδοσιακά τμήματα της Ελληνικής Αγροτικής παραγωγής αλλά και της αλιείας.


Θα θυμίσω τον πόλεμο που διεξάγεται κατά της καλλιέργειας αμπελιών, ακόμη και τον έμμεσο πόλεμο που εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει κατά της «ελιάς».


Θα θυμίσω επίσης τον αμείλικτο πόλεμο που έχει εξαπολυθεί ενάντια στην παραδοσιακή αλιεία (καταστροφή καικιών). Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ http://aegeanhawk.blogspot.gr/2013/08/blog-post_5710.html


Κι άλλα πολλά σημεία της αγροτιάς και της κτηνοτροφίας μας καταστράφηκαν από οικτρές ξενόδουλες πολιτικές και που πιθανότατα η Εκκλησία αναλαμβάνοντας αποφασιστικές πρωτοβουλίες θα μπορούσε να αποσοβήσει.


Να επίσης κάποια ενδιαφέροντα όσο και κρίσιμα σημεία επί των οποίων και στα πλαίσια της ενεργοποίησης της Παρεμβατικής Φωνής των Αρχιερέων θα όφειλαν να δώσουν στο ποίμνιό τους κάποιες διευκρινήσεις:


Μέγα θέμα: Συγχώρηση


Όλους αυτούς εκεί πάνω, την ελιτ, οικονομική και πολιτική που δολοφονούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες, ζητάτε από το πλήρωμα της Εκκλησίας να τους «συγχωρήσει» για τα εγκλήματά τους;


Ή πρέπει να γίνει «διάκριση» στο που πρέπει και που δεν πρέπει να «Συγχωρεί» ο Χριστιανός;


Όπως καταλαβαίνετε, αυτή η διευκρίνηση ίσως λειτουργήσει ως η μέγιστη «προωθητική δύναμη» της Λαϊκής Αντίδρασης. Καθ’ ότι, από την στιγμή που θα ξεκινήσει (η «Ιερά Διευκρίνηση»), θα οδηγήσει σε μύριες όσες «λεπτομερείς επεξηγήσεις» και κατά συνέπεια θα πυροδοτήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις.


Κι ως γνωστόν, ένας Άνθρωπος του Θεού, ένας Ιερέας και απείρως περισσότερο ένας ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ μπορεί να πυροδοτήσει απείρως μεγαλύτερες κοινωνικές εκρήξεις απ’ ότι ο καλύτερος Ρήτορας/Πολιτικός/Συνδικαλιστής.


Η επίσημη στάση της Ι. Συνόδου – ως τώρα – ήταν η «μη – εμπλοκή» σ’ αυτό το λεπτό ζήτημα. Να όμως, που ενεπλάκη. Οπότε, τώρα είναι υποχρεωμένη να το «ξεκαθαρίσει το θέμα» καθώς αν το αφήσει έτσι, αυτό θα «επανέρχεται» ξανά και ξανά.


Ιδού η «εμπλοκή».
Στον παραπάνω εφετινό κοινό εορτασμό της Ι. Συνόδου μετά των Θεολόγων ομιλητής ήταν ο καθηγητής της Κοινωνιολογίας της Θρησκείας και της Κοινωνικής Ηθικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Απόστολος Νικολαϊδης με θέμα: "Η κοινωνική ευθύνη της Εκκλησίας κατά τον Ιερό Φώτιο".


Είπε λοιπόν ως προς το θέμα Αδικία/συγχώρηση:


«...Ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης της αδικίας, όταν πρόκειται για αδικία που αφορά στα υλικά αγαθά ή στον ίδιο τον αδικούμενο ισχύει αυτό το «αν σου δώσει κάποιος ράπισμα στο δεξί μάγουλο, γύρισέ του και το άλλο», αφήνοντας την εκδίκηση στο Θεό. Στην περίπτωση αυτή η σιωπή αυτού που αδικείται κάνει αυστηρότερο τον έλεγχο των αδικούντων...»


Από την στιγμή που ειπώθηκε κάτι τέτοιο από τον επίσημο Ομιλητή, ενώπιον της Ιεράς Συνόδου, χωρίς καμία διαφοροποίησή της επ’ αυτών των απόψεων (μεσούσης της Κρίσης και δύο μόλις ημέρες μετά την επίσημη στηλίτευση «Καταστροφικών Πολιτικών πρακτικών και θανάτων») και βγήκε επίσημα προς τα έξω από το γραφείο τύπου της Ι.Συνόδου, υποθέτουμε λογικά πως αποτελεί και θέση της;


Τουτέστιν, το πλήρωμα των Πιστών της Εκκλησίας θα πρέπει να υφίσταται όλη αυτή την πελώρια συντριπτική αδικία εκ μέρους των κυβερνώντων, να χάνει περιουσίες, υγεία, ζωές πολλοί απ’ αυτούς, ΑΛΛΑ δεν πρέπει να αγανακτεί εναντίον τους διότι πρόκειται ΜΟΝΟΝ για «υλικά αγαθά»;


Τους είπε λοιπόν ΕΠΙΣΗΜΑ η Ι. Σύνοδος πως «δεν πρέπει η κοινωνία να αγανακτεί με τις θανάσιμες αδικίες των κρατούντων εις βάρος της»;


Θα τους εξηγήσετε αν οφείλουν να συγχωρούν όλα αυτά τα εγκληματικά στοιχεία «εκεί ψηλά» που οδηγούν την κοινωνία σε καταστροφή και νεκρούς;


Θα θέλατε να δώσετε κάποιες διευκρινίσεις επ’αυτού Άγιοι Πατέρες;


Άλλο σοβαρό θέμα: φιλανθρωπία...


Ζητάτε επίσης από την φτωχολογιά να κατανοήσει το ότι η Εκκλησία - σύμφωνα με δήλωση υψηλού παράγοντα του Πατριαρχείουhttp://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8111.html - δεν πρέπει να κάνει διάκριση Αγάπης και συνεπώς πρέπει να «παρέχει βοήθεια» και στον «επαγγελματία επαίτη» και σ’ αυτόν (ισλαμιστή) που ήρθε ως εισβολέας με απώτερο σκοπό την «κατάληψη και κατοχή αυτού του τόπου» καθώς και την εκδίωξη των ντόπιων (Ελλήνων).


Για να μην το αντικρούσατε, σημαίνει άραγε πως το ασπάζεστε κι εσείς;


Το ίδιο ειπώθηκε και στην παραπάνω εκδήλωση της Ι. Συνόδου για τον Ιερό Φώτιο από στόματος του βασικού ομιλητή πανεπιστημιακού καθηγητή κου Νικολαϊδη:


«...Η φιλανθρωπία ασκείται απροϋπόθετα. Προσφέρεται χωρίς διάκριση και δισταγμούς, χωρίς εξέταση ποιος την αξίζει και ποιος όχι....»


Ούτε και σ’ αυτήν την περίπτωση σημειώθηκε κάποια «διαφοροποίηση» από την Ι. Σύνοδο.


Αυτά τα δύο μαζί σημαίνουν λοιπόν πως η θέση αυτή έχει την πλήρη αποδοχή σας;


Θα θέλατε να κάνετε κι αυτήν την διευκρίνηση προς το ποίμνιό σας;


Θα θέλατε να διαβαστεί την επόμενη Κυριακή σε όλες τις ενορίες της χώρας μια Μητροπολιτική Επιστολή που θα λέει ότι είναι «ΕΓΚΛΗΜΑ καθοσιώσεως και σοβαρή αμαρτία» από μέρους των Πιστών μπαίνοντας ή βγαίνοντας από το Ναό να ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ στους αρκετούς τσιγγάνους (επαγγελματίες) ζητιάνους (Έλληνες και ξένους) που βρίσκονται πάντα απ’ έξω;


Θα θέλατε να τους ψέξετε δημόσια και να τους πείτε ότι έχουν κατάφωρα άδικο και πως είναι αμαρτία το ότι δεν το κάνουν;


(Από που προκύπτει το ότι είναι επαγγελματίες; Πρώτον, το γνωρίζουν οι πάντες και το λένε και οι ίδιοι οι τσιγγάνοι. Δεύτερον, θα θυμίσω μια ακόμη φορά ότι το 2008 Ανώτατο Ιταλικό Δικαστήριο αθώωσε Ιταλούς τσιγγάνους από την κατηγορία της επαιτείας με το σκεπτικό ότι αυτό αποτελεί ιστορική πολιτιστική κληρονομιά τους).


Λέτε επίσης ξανά και ξανά πως τα παγκάρια της Εκκλησίας έχουν αδειάσει πια. Άραγε, εάν δεν ήτανε στη χώρα όλα αυτά τα μιλιούνια ισλαμιστών εισβολέων/παράνομων μεταναστών, τα παγκάρια της Εκκλησίας θα έφταναν για την αξιοπρεπή βοήθεια των Ελλήνων αναξιοπαθούντων;


Μπορείτε άραγε να φανταστείτε πόσοι και πόσοι Έλληνες νεόπτωχοι αδυνατούν να έχουν πια τα φάρμακα τους (μαζί και περίθαλψη βεβαίως) αλλά η εναπομείνασα αξιοπρέπειά τους (και καμιά φορά ακόμη και τα φορολογικά τους στοιχεία – βλ. εγκληματικά ψευδοτεκμήρια) δεν τους επιτρέπει να περάσουν όλον αυτόν τον γραφειοκρατικό γολγοθά ελέγχου τους (είναι βλέπετε Έλληνες και όχι ισλαμιστές ξένοι που δεν περνάνε κανέναν έλεγχο) προτού εγκριθεί ή όχι η δωρεάν παροχή των παραπάνω;


Και δεν τους επιτρέπει βεβαίως να σταθούνε (μαζί με τα παιδιά τους) για ώρες στην ουρά πίσω από δεκάδες παράνομους μετανάστες που φέρουν κάθε λογιών μεταδοτικές νόσους (ξεχασμένες στη χώρα μας μέχρι πρότινος), τη στιγμή δε που αυτοί πλήρωναν κανονικά φόρους και εισφορές επί δεκαετίες ενώ όλοι οι άλλοι δεν έχουν πληρώσει τίποτα.


Θα θέλατε να κάνετε κι αυτές τις διευκρινήσεις προς το ποίμνιό σας;


Θα θέλατε να τους πείτε πως είναι ανθρωπιστικά σωστό που στερούνται πολύτιμοι πόροι για την περίθαλψη και βοήθεια αυτών των φτωχών Ελλήνων για να στηριχτούν όλα αυτά τα μιλιούνια «εσκεμμένα παρένθετων» εισβολέων;


Θα θέλατε να επιχειρηματολογήσετε επίσης σε ένα Κήρυγμα και σε μια επίσημη δήλωση της Ι. Συνόδου για το ότι βάση των ίδιων των πεπραγμένων του Ισλαμ οι Πιστοί του που πάνε μαζικά σε μια ξένη (μη ισλαμική χώρα) δεν είναι Εισβολείς παρά απλοί πρόσφυγες όπως τους αποκαλείτε;


Θα θέλατε να περιγράψετε επίσης την ανθρωπιστική έναντι του Χριστιανισμού στάση/δράση του Ισλάμ στη Μ. Ανατολή, Καύκασο και Αφρική και όπου υφίσταται Νταρ Αλ Ισλάμ; Πχ στην Σαουδική Αραβία που τόσο πιέζει για τεμένη στην Ελλάδα...


Επιδρομή Αλλοφύλων:


Ο όρος αυτός υπάρχει μέσα στην Ορθόδοξη Λειτουργική Παράδοση. Ας υποθέσουμε πως αυτή η «επιδρομή Αλλοφύλων» πέτυχε τον σκοπό της και εισέβαλλαν σε μια χώρα. Αυτοί οι εισβολείς λοιπόν, ζητούν (απαιτούν βάση Διεθνών ανθρωπιστικών συμφωνιών, ναι, τέτοιο θράσος) από τους κατοίκους, το Κράτος, την Εκκλησία τρόφιμα και φάρμακα για την συντήρηση του Στρατού τους (ας πούμε ότι αυτός ήταν ο Γερμανικός ή ο Ιταλικός ή ο Βουλγαρικός ή ο Τουρκικός στρατός κατοχής). Και όντως τα χρειάζονται για να βγάλουν πέρα την «αποστολή τους» που είναι η κατοχή και η συντριβή της κατηλλειμμένης χώρας. Πεινάνε, είναι άρρωστοι. Τι θα κάνει η Εκκλησία; Συνάνθρωποί τους είναι και οι εισβολείς. Θα τους αφήσει έτσι; Χωρίς βοήθεια;


Ή θα φερθεί με «Διάκριση» και θα πει, ΟΧΙ, δεν θα τους βοηθήσουμε γιατί είναι εισβολείς και η βοήθεια που θα τους δώσουμε θα τους βοηθήσει στο να συντρίψουν την χώρα που κατέλαβαν;


Θα θέλατε παρακαλώ να πάρετε θέση στο παραπάνω λαμβάνοντας όμως σοβαρά υπ’ όψιν τόσο τις «πρόσφατες σχετικές επιφυλάξεις του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου» όσο και ανάλογες επιφυλάξεις (μαζί με στοιχεία) που κατά καιρούς έχουν εκθέσει Αδελφοί σας Αρχιερείς, όσο και αυτό που ακολουθεί;


Πιστεύω ότι το παρακάτω απόσπασμα της Συνέντευξης του Αγίου Πειραιώς 1/2/14 είναι επαρκέστατο για να αποτελέσει – εάν ευαρεστείστε – θέμα μελλοντικής επιστάμενης ενασχόλησής σας που θα μπορούσε να καθορίσει την επόμενη μέρα στην Ελλάδα. Διότι, εάν δεν έχει γίνει συνείδηση, καλό θα είναι να γίνει από όλους μας το ότι, όταν αυτοί οι άνθρωποι γίνουν μια αρκετά μεγάλη και αξιόμαχη δύναμη, τότε θα αναγκαστούμε να πολεμήσουμε μαζί τους σε έναν νέο σκληρό πόλεμο που έχουμε 200 χρόνια να ζήσουμε σ’ αυτόν τον τόπο. Θα το επιτρέψετε να συμβεί στηρίζοντάς τους Άγιοι Πατέρες; Θα επιτρέψετε στους λύκους να γίνουν τεράστιες αγέλες;


( η συνέντευξη εδώ: http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3164.html )


- Σε­βα­σμιώ­τα­τε, εί­σθε κα­τά της α­νέ­γερ­σης τε­μέ­νους στην Α­θή­να, ε­πει­δή αυ­τό θε­σμο­θε­τεί το Ι­σλάμ. Τι εν­νο­εί­τε ό­ταν λέ­τε «Θε­σμο­θέ­τη­ση του Ι­σλάμ», α­φού χώ­ροι του Ι­σλάμ υ­πάρ­χουν πολ­λοί.

Πειραιώς Σεραφείμ: Το Ι­σλάμ για τον νο­μι­κό, πνευ­μα­τι­κό και θρη­σκευ­τι­κό πο­λι­τι­σμό της Ευρώ­πης α­πο­τε­λεί στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα κα­τα­στρο­φι­κή λα­τρεί­α και α­σύμ­βα­τη κο­σμο­θε­ω­ρί­α.


Αυ­τό κα­τα­νό­η­σαν στην μα­κρυ­νή χώ­ρα του Α­να­τέλ­λο­ντος η­λί­ου, την Ια­πω­νί­α, και α­πα­γο­ρεύ­ε­ται ως θρη­σκευ­τι­κή πα­ρα­δο­χή.


Πρό­κει­ται για ψευ­δοθρη­σκεί­α ε­πι­βί­ω­ση του αρ­χαί­ου Α­ρεια­νι­σμού που ε­πι­πλέ­ον α­πο­θε­ώ­νει τον ιε­ρό πό­λε­μο (Τζι­χά­ντ) και α­πο­λυ­το­ποιεί το πί­στευ­μά της με το πρό­ταγ­μα της ακό­μη και διά της βί­ας ε­ξα­φά­νι­σης κά­θε θρη­σκευ­τι­κής ετερότη­τας.


Το Ι­σλάμ έ­χει πλη­γώ­σει στην πρό­σφα­τη ι­στο­ρί­α τό­σο βά­ναυ­σα το Γέ­νος και την Πα­τρίδα μας, που κά­θε οι­κο­γέ­νεια έ­χει στην ρί­ζα της πρό­γο­νο που προ­σέ­φε­ρε το μαρτυ­ρι­κό του αί­μα για την στε­ρέ­ω­ση, την ι­στο­ρι­κή μας ε­πι­βί­ω­ση και την δια­τήρη­ση της αυ­το­συ­νει­δη­σί­ας μας.


Α­πό την άλ­λη πλευ­ρά ο α­πο­δε­κα­τι­σμός του Ελλη­νι­σμού α­πό τους μου­σουλ­μά­νους στις αρ­χέ­γο­νες κοι­τί­δες του της Κων/πολης και της Μ. Α­σί­ας, ο διαρ­κής διωγ­μός του α­ει­φεγ­γούς Φα­να­ρί­ου του Γέ­νους μας, οι βε­βη­λω­μέ­νες Εκ­κλη­σί­ες μας που με­τα­τρέ­πο­νται α­κό­μα και σή­με­ρα σε τε­μέ­νη, ο α­πη­νής διωγ­μός των Χρι­στια­νών στην Μ. Α­να­το­λή και πα­ράλ­λη­λα η παρού­σα α­δρά­νεια και ε­γκλη­μα­τι­κή α­νε­κτι­κό­τη­τα των Αρ­χών στην πα­τρί­δα μας και την Ευ­ρώ­πη έ­να­ντι των μου­σουλ­μά­νων που ε­πει­χει­ρούν μια νέ­α κα­τά­κτη­ση και αλ­λοί­ω­ση της δη­μο­γρα­φι­κής συν­θέ­σε­ως του τό­που μας δεν πα­ρέ­χουν κα­νένα ε­χέγ­γυο σω­στής λει­τουρ­γί­ας τε­μέ­νους, που θα πα­ρα­μεί­νει λα­τρευ­τι­κός χώ­ρος και ό­χι προ­πα­γαν­δι­στι­κό βή­μα του πα­νι­σλα­μι­σμού και του νε­ο­ο­θω­μα­νισμού.


Ταυ­τό­χρο­να η α­να­γνώ­ρι­ση α­πό την έν­νο­μη τά­ξη της χώ­ρας του Ι­σλάμ ως θε­σμού δι­καί­ου με την α­νί­δρυ­ση ΝΠΔΔ εν μέ­σαις Α­θή­ναις α­να­πό­δρα­στα θα ο­δηγή­σει στην de facto και de jure στρε­βλή πο­λυ­πο­λι­τι­σμι­κό­τη­τα που ε­πι­διώ­κουν ε­θνο­μηδε­νι­στι­κοί πο­λι­τι­κοί κύ­κλοι και εν συ­νε­χεί­α στην ου­δε­τε­ρό­θρη­σκη πο­λι­τεί­α και στην κα­τάρ­γη­ση των συ­νταγ­μα­τι­κώς προ­βλε­πο­μέ­νων σχέ­σε­ων Εκ­κλη­σίας και Πο­λι­τεί­ας.


Γιώργος Ανεστόπουλος


Σχετικό:


Κοράνι: οι 150 θανάσιμες σελίδες – Α’ μέρος, εισαγωγήhttp://aegeanhawk.blogspot.gr/2012/10/150_9111.html


Κοράνι: οι 150 θανάσιμες σελίδες – Β’ μέρος, αποσπάσματα (http://aegeanhawk.blogspot.gr/2012/10/150_812.html )
επίσης:

Σου κατάσχουν το σπίτι και πετούν τα παιδιά σου στο δρόμο: τους συγχωρείς ή τους σκοτώνεις;
http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/01/blog-post_247.html

Δελτίο τύπου: "Draculam" από τη θεατρική ομάδα Splish-Splash στο θέατρο Φούρνος, από 2 Μαρτίου, κάθε Κυριακή, στις 9:15μμ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 “DraculaM
από τη θεατρική ομάδα Splish-Splash
στο θέατρο Φούρνος 
από 2 Μαρτίου     κάθε Κυριακή  στις 9:15μμ


Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει κάποιος το σκοτεινό δρόμο προς την αιώνια φήμη και επιτυχία;
Ο Τζόναθαν που πασχίζει να ολοκληρώσει το βιβλίο του, , μια νευρωτική συγγραφέας, ένας τρελός που δείχνει το δρόμο και ο έρωτας συναντιούνται υπό τη σκιά του υποχθόνιου Κόμη στην ανατρεπτική ασπρόμαυρη βωβή κωμωδία Draculam.

Συνεχίζοντας την πορεία των δέκα τελευταίων ετών και μετά τις παραστάσεις Jack the Rimper,  The Scarmface και The Phantom of the Ompera η θεατρική ομάδα Splish-Splash κάνει τη δική της ανάγνωση σε μια ακόμα γνωστή ιστορία της μεγάλης οθόνης.
Εξακολουθεί να εμπνέεται από την εποχή του βωβού κινηματογράφου  βασιζόμενη περισσότερο στην κίνηση, την έκφραση των ηθοποιών, την πρωτότυπη μουσική, το γρήγορο ρυθμό και ελάχιστα στο λόγο.

σκηνοθεσία, διασκευή ιστορίας:    Γιάννης Ο.
επιμέλεια κίνησης :    Ιωάννα Καμπυλαυκά,
σκηνικά, κοστούμια, μακιγιάζ:    Αντώνης Νομικός
πρωτότυπη μουσική, μουσική επιμέλεια:    Ζωή Κωστάκη
φωτισμοί:    Αποστόλης Τσατσάκος
τεχνική υποστήριξη:    Άντζη  Βαλσαμή

παίζουν
Γιώργος Νικολαϊδης, Σίμος Κυπαρισσόπουλος,
Νάντια Καβουλάκου, Εύη Κολιούλη,
Γιάννης Ο.

θέατρο Φούρνος  (Μαυρομιχάλη 168, 210-6460748)

Διάρκεια: 60’          εισιτήριο:12 ευρώ     φοιτ: 8 ευρώ   ανέργων: 5 ευρώ

Βοηθήστε να βρουν σπίτι αυτές οι γλυκές φατσούλες!

Βοηθήστε να βρουν σπίτι αυτές οι φάτσες!

Τα έχει περιμαζέψει ένας φίλος στο κτήµα του, αλλά, όπως είναι προφανές, δεν µπορεί να τα κρατήσει όλα.
Παραδίδονται εµßολιασµένα στο... χώρο σας.
Σηµειωτέον, τα έξι από αυτά είναι... συγγενείς του Ντέιßιντ Μπάουι - όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.

Παρακαλώ προωθήστε το!
cid:4.2122840021@web171405.mail.ir2.yahoo.com



Oκτώ κούταβια, (ημίαιμα αδιανόητων προσμίξεων), γεννημένα κάπου προς το τέλος Δεκέμβρη 2013,

ζητούν σπίτια-φίλους. Υγιέστατα, παιχνιδιάρικα, μεσαίου μεγέθους (μάλλον), εξοικειωμένα με άλλα είδη, ανθρώπους, σκύλους, γάτες, χήνες και πολλά άλλα είδη της εγχώριας πανίδας...

Επικοινωνία στα 6930292567 & 6977276856 (Δηµήτρης και Αλκµήνη αντίστοιχα)



Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Της κρίσης το αναγνωσμα...

   από e-mail
 Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν... 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Έχεις κάτι να πιούμε;
 
- Νερό.
 
- Κάτι πιο σκληρό;
 
- Παγ
άκια.
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Πόσο χρονών είσαι;
- 24.
- Α, στο άνθος της ανεργίας σου. 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Αδερφέ, πόσο το έχεις το σάντουιτς;;
- 2 Ευρώ
.
- Και τι βάζεις μέσα;;
- Ό,τι θες.
- Ωραία βάλε 5 σουβλάκια, 2 σαλάτες και μια μπύρα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Ευτυχώς τελικά μόνο 18 ευρώ κοινόχρηστα είχα...
Χαλάλι η πνευμονία. 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Τί δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά. 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Αφεντικό, πότε θα πάρουμε άδεια;;;
- Αχαχαχαχαχαχαχα, καλό!!! Το άλλο με το πότε θα πληρωθείτε το ξέρεις;;; 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Επίσης βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά...
Βερμούδες με 10 ευρώ... !!! 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Αφεντικό, φέτος θα πάρουμε άδεια;;
- Βλέπεις εκείνα τα κουτιά;
- Ναι..
- Ε, άδεια είναι.. πάρτα όλα!! 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~ 
Μου χτύπησε κάποιος την πόρτα και μου ζήτησε μία μικρή δωρεά για το κολυμβητήριο της πόλης. Του έδωσα ένα ποτήρι νερό...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~ 
Επιτέλους! Φέτος θα πάω διακοπές 9 με 15.
Ξέρετε κανένα καλό μέρος για αυτές τις έξι ώρες;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~ 
Με μισθό σαν χαρτζιλίκι, θα αποκαλούμε το αφεντικό "πατέρα" σε λίγο.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Από που θα πάρετε φέτος μολύβια για τα παιδιά;
- Από την είσοδο των ΙΚΕΑ...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Τί κάνουν τα παιδιά σου;
- Ο ένας δικηγόρος, η άλλη δασκάλα κι ο μικρός, κλέφτης.
- Και τον κρατάς σπίτι;
- Μόνον αυτός φέρνει λεφτά. Οι άλλοι είναι άνεργοι...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Με πήραν απ' τη Hellas Online. Τους είπα: "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ' τον γείτονα, δεν αλλάζω εταιρεία"...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Συγγνώμη αφεντικό, αλλά μου χρωστάς 5 μήνες.
- Δεκτή η συγγνώμη. 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

16 απλά μαθήματα, δημοσιογραφικής αλητείας...

16 απλά μαθήματα, δημοσιογραφικής αλητείας...

 http://www.pamet.gr/images/diafora/journalistic%20scums.gif

 

Ο Πλάτων και η συναναστροφή με διεφθαρμένους πολιτικούς (πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

-   Ο Πλάτων και η συναναστροφή με διεφθαρμένους πολιτικούς
-   ΜΜΕ και υπόδικοι!
-   Ο διοικητής του Τ.Τ. ελεύθερος!


Ο Πλάτων και η συναναστροφή με διεφθαρμένους πολιτικούς

Αναζητώντας ο Πλάτων τον υψηλό προορισμό της πολιτικής και των πολιτικών, που οφείλουν "να γνωρίζουν τη φύση και της συνήθειες των ψυχών, το οποίο είναι από τα χρησιμότερα στοιχεία, για την καλλιέργεια καλών χαρακτήρων", θέτει ταυτοχρόνως και το πρόβλημα της συμπεριφοράς εκείνων, οι οποίοι ανέχονται τους διεφθαρμένους.
Ψέγοντάς τους και επεκτείνοντας την ευθύνη σε όλους τους ανθρώπους -και συνεπώς και στους ψηφοφόρους προσθέτει ο γράφων- γράφει και τα εξής, υπό τύπον ερωτήματος: "…όταν κάποιος συναναστρέφεται με διεφθαρμένους ανθρώπους, που έχουν κακές συνήθειες και δεν αντιδρά αλλά με ευχαρίστηση τους αποδέχεται και τους κατηγορεί χάριν παιδείας, νομίζοντας ότι ονειρεύεται και δεν έχει συναίσθηση της μοχθηρίας…". Συνεχίζοντας και αναδιπλώνοντας τη σκέψη του, λέει: "Είναι στην περίπτωση αυτή φυσικό και αναγκαίο, όποιος συναναστρέφεται με τέτοιους ανθρώπους και ευχαριστείται με τις χαρές εκείνων, ακόμη και αν εντρέπεται, να τους εγκωμιάζει".
Καταλήγοντας θα πει: "Τι μεγαλύτερο αγαθό ή κακό θα προέκυπτε για μας απ' όλα αυτά;"  (βλ. "Νόμοι", τόμ. Α', εκδ. "Γεωργιάδη", Αθήνα 2007, σελ. 91 και 103).
Είναι πρόδηλο ότι ο Πλάτων καθιστά υπεύθυνους όλους εκείνους οι οποίοι συναναστρέφονται με τους διεφθαρμένους, τους στηρίζουν τους εγκωμιάζουν, αν και ντρέπονται γι' αυτούς.
Αν τώρα από τον Πλάτωνα προσγειωθούμε στα χυδαία τα σημερινά της Ν.Δ. κα ιτου ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να θεωρήσουμε συνυπεύθυνους ΟΛΟΥΣ, που κυκλοφορούν στους πολιτικούς βόθρους των δύο κομμάτων.
Όλοι τους αναπνέουν τη μπόχα αλλά την απολαμβάνουν!
Εξάλλου, γι' αυτούς το λεχθέν του σατιρικού Α. Λασκαράτου (1811-1901) που είπε: "Οι παλιάνθρωποι ενώνονται μεταξύ τους σαν τις σάπιες σταφίδες".


Αθήνα, 24/02/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του χυδαίου "δημοσιογραφικού τόξου"


ΜΜΕ και υπόδικοι!

Αρκετοί υπόδικοι στη Δικαιοσύνη και πιο πολλοί στη συνείδηση του φαύλου λαού καλούνται… τιμητικά στις πρωινές εκπομπές των ΜΜΕ για να  μας διδάξουν ηθική και πατριωτισμό.
"Όμοιος ομοίω αεί πελάζει" και ο "κυρίαρχος" λαός βελάζει.

Αθήνα,23/02/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του εκφυλισμένου "συνταγματικού τόξου"




Ο διοικητής του Τ.Τ. ελεύθερος!

Προτείνω να τον ανακηρύξουμε εθνικό ευεργέτη!!!
Όσοι συμφωνείτε μεταδώστε την πρόταση με επώνυμα σχόλια!

Αθήνα, 23/02/2014
Ο πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του σάπιου "συνταγματικού τόξου"

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου