Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Όχι σε νέο Σχέδιο Ανάν (του Φαήλου Κρανιδιώτη)


http://www.antinews.gr/Antitheseis/Okhi-se-neo-Skhedio-Anan/

Ήταν δυο εκπομπές, η μια στην ΥΕΝΕΔ κι η άλλη στο ΕΙΡΤ. «Η Κύπρος μας» και «Η Κύπρος κοντά μας». Ήταν η εποχή που το πρόγραμμα άρχιζε και τέλειωνε με τον Εθνικό Ύμνο και τον «τσομπανάκο», βλέπαμε «Μπονάντσα», «Λάσσυ» «Μάχη», τους «Σκληρούς του Γκάρρισον» κι η ωραιότερη γκόμενα ήταν η Μπέτυ Λιβανού. Διαμόρφωνα συνείδηση και ρουφούσα πληροφορίες σαν σφουγγάρι. Έβλεπα με μάτια ορθάνοιχτα μια άλλη Ελλάδα, με τραγουδιστή, αλλιώτικη προφορά.
Ήξερα την ιστορία του Αντώνη του τσαγκάρη από τη Λεμεσό, εθελοντή στον αγγλικό στρατό, «Πολεμήστε για την Ελλάδα», τους έλεγαν οι κοκκινόκωλοι. Αιχμάλωτος το 1941, πήδηξε από ένα γερμανικό τρένο μαζί με κάτι Νεοζηλανδούς και τους έκρυβε ο παππούς μου στο Μαυρομμάτι. Του ‘στειλε μετά την Απελευθέρωση και τιμητικό δίπλωμα η βασίλισσα. Της το ‘στειλε πίσω, όταν κρεμάσανε τον Καραολή και τον Δημητρίου. Έτσι, ήξερα από νήπιο, πως οι Κυπραίοι, αν και πράοι και μαλακοί άνθρωποι, σε όλους τους αγώνες διέσχιζαν την μεγάλη θάλασσα, κάνοντας ανάποδα το ταξίδι των πρώτων Αχαιών οικιστών, για να πολεμήσουν για τη Μάνα.
Διαβάστε το «Διήγησις του βίου μου» του Σάββα Τσερκετζή, που πάμπτωχος μετανάστης έφευγε κάθε φορά από την ξενιτειά για να πολεμήσει για την Ελλάδα σε τρεις πολέμους! Ήξερα λοιπόν, πως εκεί, στην άκρη της Μεσογείου, υπάρχει μια εστία, όπου η ελληνική φλόγα καίει άσβεστη πάνω από 3.000 χρόνια και συνεχώς δίνει αίμα σε όλους τους εθνικούς αγώνες.
Έτσι, δις εβδομαδιαίως μάθαινα για την Ιστορία, τα ήθη και την ζωή της Μικρής Ελλάδας του Νότου, για την ΕΟΚΑ, τον Διγενή και τους πιστούς μέχρι θανάτου αντάρτες του, που έπεφταν στην μάχη ή ανέβαιναν στην αγχόνη, αφού έγραφαν ποιήματα για την Ελλάδα.
Πέρασαν χρόνια και φοιτητής πια στάθηκα προσοχή μπροστά στα Φυλακισμένα Μνήματα. Πρώτος στην σειρά ο τάφος του καπετάν Ζήδρου, του Γρηγόρη Αυξεντίου. Την νύχτα της 10ης Ιουνίου 1955 στην Μονή Αχειροποιήτου, ο Παπάσταυρος Παπαγαθαγγέλου, ο πνευματικός της ΕΟΚΑ, πάντρεψε τον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ με την αγαπημένη του, την Βασιλική Παναγή. Ο αρειμάνιος παπάς, πριν πεθάνει, είπε το 1996 σε συνέντευξη του στην «Αλήθεια»: «Ήταν [σ.σ.: ο Αυξεντίου] αρραβωνιασμένος δύο χρόνια. Βγήκε στο κλαρί και ήταν άγνωστο αν θα γυρίσει ζωντανός. Αυτός βγήκε στο βουνό αποφασισμένος να πεθάνει. Να πεθάνει ή να ακούσει το ''Ζήτω η Ένωση''.

Λοιπόν, όταν είχε επικηρυχθεί και βρισκόταν στην περιφέρεια του Καραβά-Λαπήθου, έγραψε στο Διγενή και ο Διγενής μού έγραψε να τον παντρέψω. […] Εκείνος ο γάμος είναι αξέχαστος. Εκείνη η σιωπή, διάβαζα τις ευχές μόνο με ένα κεράκι στην παρουσία 5-6 ατόμων. Τέλειωσε το μυστήριο και τον φίλησα λέγοντάς του: ''Γρηγόρη μου, να ζήσετε'' και αμέσως μου απαντά: ''Πάτερ, να μου ευχηθείς καλό βόλι''. Και εγώ, χαμογελαστός, του λέω: ''Ε, καλό βόλι και ζήτω η Ένωση''. Ήταν η τελευταία φορά που τον είδα ζωντανό…».
Η Κύπρος πάντα στένευε στις μασχάλες και την ελλαδική αριστερά και την δεξιά, γιατί γίνανε παράξενα πράγματα. Η αριστερά ένοιωθε αμηχανία κι εχθρότητα απέναντι σε έναν αγώνα που είχε στρατιωτικό ηγέτη τον αρχηγό της Χ και πολιτικό ηγέτη έναν παπά, με αγωνιστές στρατολογημένους ακόμη κι απ΄ τα κατηχητικά και του οποίου πρωτοπορία ήταν η κυπριακή…Δεξιά! Ο Φιντέλ δεν είχε τέτοια προβλήματα. Από τα πρώτα συγχαρητήρια τηλεγραφήματα το 1960 ήταν το δικό του κι όταν ο Γεώργιος Γρίβας – Διγενής πέθανε τον Ιανουάριο του 1974, μαζί με τα συλλυπητήρια όλων των φραξιών του IRA, η Κική Γρίβα έλαβε κι αυτά του Φιντέλ. Το δε βιβλίο του Διγενή «Αγών ΕΟΚΑ κι αναρτοπόλεμος», δεν διδασκόταν μόνο στο West Point αλλά και στα στελέχη του MIR στην Χιλή και σε πλήθος άλλων αντάρτικων οργανώσεων στην Λατινική Αμερική!
Μέρος δε της ελλαδικής Δεξιάς, δύσκολα μπορούσε να διαχειριστεί έναν ενωτικό αντιαποικιακό αγώνα, που στρεφόταν ενάντια σε έναν παραδοσιακό αλλά και μοιραίο σύμμαχο, τους Άγγλους, έχοντας την γνωστή μόνιμη ροπή στον συμβιβασμό και μια «σώφρονα» ενδοτικότητα, σε αντίθεση με το Κέντρο. Ο Γεώργιος Παπανδρέου πίστεψε στην Ένωση, έστειλε την Ελληνική Μεραρχία και τήρησε σθεναρή στάση στην συνάντηση με τον Τζόνσον αλλά επίσης αλήθεια είναι, πως ο Αλέξανδρος Παπάγος είναι αυτός που πρώτος έθεσε το Κυπριακό. Κι όταν ο Άγγλος υπουργός εξωτερικών τόλμησε να του στρέψει τα νώτα, δείχνοντας την δυσαρέσκεια του, του είπε αυστηρά: «Είμαι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας κι όταν σας μιλώ απαιτώ να μου δείχνετε το πρόσωπο σας κι όχι τον κώλο σας»! Μιλούσε ο νικητής του ιταλικού φασισμού και της κομμουνιστικής ανταρσίας.
Το σαφές είναι πως στην Κύπρο ο φορέας του διαχρονικού εθνικού κινήματος ήταν η Δεξιά, άλλο αν μετά, λόγω της εσωτερικής σύγκρουσης, γριβικών – μακαριακών, διαμορφώθηκε και ένα είδος αυτοπροσδιοριζόμενων ως κεντρώων δυνάμεων. Η πολιτική μήτρα όμως όλων των ηγεσιών και πολιτικών κομμάτων της Κύπρου, πλην του ΑΚΕΛ, ήταν το ενωτικό κίνημα, η ΕΟΚΑ και οι μετωπικές οργανώσεις της.
Μετά από σωρεία δικών μας, ελλαδικών λαθών, αδελφοκτόνου σπαραγμού, αμυντικής απογύμνωσης της Κύπρου από τον Παπαδόπουλο, λάθη του Μακαρίου, για τα οποία σχεδόν ουδείς μιλά, οργάνωσης του πραξικοπήματος από τον Ιωαννίδη κι εγκατάλειψη των γενναίων πολεμιστών κατά του πρώτου Αττίλα από αυτόν και του δεύτερου Αττίλα από την κυβέρνηση εθνικής ενότητας, επί δεκαετίες εμείς μαζεύαμε παλιόχαρτα κι ο τουρκικός ισλαμοφασισμός σταθερά επιδιώκει την νομιμοποίηση των τετελεσμένων και την ολική τουρκοποίηση και του υπόλοιπου νησιού.
Ο Τάσσος Παπαδόπουλος, επιτυγχάνοντας την μέγιστη δυνατή συναίνεση, με το δημοψήφισμα σταμάτησε τον αναίμακτο Γ’ Αττίλα, το Σχέδιο Ανάν. Μην ακούτε τρίχες. Είμαι από τους λίγους που είχα το κουράγιο να το διαβάσω όλο. Εκατοντάδες σελίδες που περιέχουν ένα σχοινοτενές και σπάνιας διαστροφής και κουτοπονηριάς έκτρωμα. Είναι απλά ένα σύστημα απαρτχάϊντ, όπου οι μαύροι θα είναι οι Έλληνες της Κύπρου και οι λευκοί οι τουρκοκύπριοι και οι έποικοι, λέγε με Άγκυρα, για να μην ξεχνάμε το αφεντικό της συμμορίας, τον κουμανταδόρο, που ‘χει κι ένα σκασμό όπλα και στρατό κατοχής στο νησί.
Σήμερα, μιας και μύρισε πετρέλαιο και φυσικό αέριο, οι μεγάλοι μας «φίλοι και σύμμαχοι», διά μιας ανθυποϋπαλλήλου, μας φέρνουν ξανά το Σχέδιο, με άλλη συσκευασία. Το αποτέλεσμα, αν γίνουν δεκτά όσα βάζει η Άγκυρα στο τραπέζι διά του Έρογλου και σιγοντάρει το γνωστό κομμάτι του State Department, «δυο ξεχωριστές συστατικές οντότητες» κλπ, θα είναι ο θάνατος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενός κράτους, που, μ’ όλα τα προβλήματα του, διαφύλαξε την ύπαρξη του Κυπριακού Ελληνισμού κι η παράδοση των Ελλήνων της Κύπρου σε ένα κράτος μπαντουστάν υπό τουρκική επικυριαρχία, με προγραμμένη την επιβίωση και ιστορική συνέχεια του Ελληνισμού στο νησί.
Μην κρυβόμαστε. Η Κύπρος στο τιμόνι της έχει έναν υπέρμαχο του Σχεδίου, έναν αντίπαλο του Τάσσου Παπαδόπουλου, που είχε ξεπεράσει τα όρια, με δεδηλωμένες απόψεις και προθυμία. Είναι όμως ο Πρόεδρος της Κύπρου και υποθέτω πως έχει μια ελάχιστη φιλοδοξία υστεροφημίας κι όχι να μαζέψει πέτρες αναθέματος. Φαντάζομαι πως σε ένα τόσο μικρό τόπο, ακούει τι λέει ο κόσμος, οι γείτονες, οι συγχωριανοί και συμμαθητές του. Μπορεί δε η ηγεσία του ΑΚΕΛ να του προσφέρει στήριξη, θυμίζω όμως πως το 2004 η βάση του έκανε κάτι πρωτόγνωρο στην Ιστορία των κομμουνιστικών κομμάτων. Επέστρεψε την απόφαση του Πολιτικού Γραφείου, που ήταν υπέρ του ΝΑΙ, τους την έτριψε στα μούτρα και υποχρέωσε το κόμμα να ταχθεί υπέρ του ΟΧΙ! Μεγάλο μέρος της ίδιας της βάσης του ΔΗΣΥ, τάσσεται κατά τέτοιας λύσης – άλματος στο κενό, όπως και το ΔΗΚΟ, η ΕΔΕΚ, το ΕΥΡΩΚΟ, οι Οικολόγοι και η Δημοκρατική Συμμαχία Πολιτών, του Γιώργου Λιλλήκα. Το διακομματικό και πλειοψηφικό φρόνημα του Κυπριακού Ελληνισμού απέναντι σε οποιαδήποτε φασιστική και θανάσιμη λύση τύπου Ανάν δεν έχει αλλάξει. Αν δε κάποιοι, νομίζουν πως, χωρίς τον Τάσσο, οι Κύπριοι θα υποκύψουν τώρα στους εκβιασμούς, που δεν υπέκυψαν το 2004, είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός στις δηλώσεις του αναφέρθηκε με σαφήνεια στις βασικές προϋποθέσεις μιας αποδεκτής λύσης που είναι «ο τερματισμός της παράνομης Τουρκικής κατοχής και η εξεύρεση μιας συνολικής, συμπεφωνημένης, δίκαιης, βιώσιμης και λειτουργικής λύσης, που θα διασφαλίζει πλήρως τη μία και αδιαίρετη κυριαρχία, μία διεθνή προσωπικότητα και μία ιθαγένεια της επανενωμένης Κύπρου, την ιδιότητά της ως κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ζώνης του Ευρώ και την εφαρμογή του κοινοτικού κεκτημένου σε ολόκληρη την Κυπριακή επικράτεια».
Η όποια λύση, όπως στην συνέχεια ανέφερε ο Αντώνης Σαμαρά, είναι αυτονόητο πως μετά την διαπραγμάτευση, θα πρέπει να εγκριθεί σε δυο ταυτόχρονα χωριστά δημοψηφίσματα από τις δυο κοινότητες. Το γενικό πάντως περίγραμμα των προϋποθέσεων που έθεσε, δεν είναι παρά αυτό που έθετε κι ο Τάσσος Παπαδόπουλος αλλά θέτει κι η λογική, αν η Τιμή σε κάποιους δεν λέει κάτι.
Επομένως κοινό ανακοινωθέν αλλά και πλαίσιο διαπραγμάτευσης, που χωρίς πρόνοιες για την ασφάλεια, την αποχώρηση των στρατευμάτων κατοχής, το περιουσιακό, το προσφυγικό, θα προαναγγέλλει την κατάργηση της Κυπριακής Δημοκρατίας και θα προδιαγράφει ένα χαλαρό συνεταιρισμό, που στην ουσία θα συνιστά νομιμοποίηση της κατοχής, διχοτόμηση και ολική τουρκοποίηση του νησιού με καταστρατήγηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και κουρέλιασμα του κοινοτικού κεκτημένου, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά.
Εάν η συζητούμενη λύση είναι χειρότερη από το πρόβλημα, δεν έχουμε κανέναν λόγο να αυτοπυροβοληθούμε για να … «σωθούμε».
Στην περιοχή διαμορφώνονται νέες συνθήκες, όρα την δραματική ρήξη των τουρκοϊσραηλινών σχέσεων. Οι φωνές στις ίδιες τις ΗΠΑ για αναθεώρηση των σχέσεων με την Άγκυρα και μια νέα τετραμερή συνεργασία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ και ΗΠΑ όλο και δυναμώνουν και τα σαθρά θεμέλια της Τουρκίας τρίζουν χάρις στην διαφθορά και τον αυταρχισμό του Ερντογάν. Θα είναι λοιπόν πρωτοφανής τύφλωση, εγκληματικά ανόητο, αντί με ψυχραιμία και σχέδιο να εκμεταλλευτούμε την συγκυρία, πείθοντας για την τετραμερή ταύτιση των συμφερόντων μας, να αποδεχθούμε την ολική τουρκοποίηση του νησιού. Όπως, σωστά, δήλωσε ο Πρωθυπουργός, «ας διδαχτούμε από τα λάθη του παρελθόντος», κυρίως όσοι πρωταγωνίστησαν σε αυτά και μπαίνουν στον πειρασμό να τα επαναλάβουν…

Bρε καλώς τα τα παιδιά...(Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

 
Αθήνα, 10 Φεβρουαρίου 2014.
 
Bρε καλώς τα τα παιδιά...
 
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.

 
Πάνε δυο χρόνια κιόλας που γράψαμε για την Eurogendfor, (τότε μας έλεγαν πως υπερβάλουμε). Την ευρωπαϊκή στρατοχωροφυλακή, που ήδη αριθμεί 3.000 μισθοφόρους, και εδρεύει στη Vicenza της Ιταλίας.
 
Η πιθανολόγηση της άφιξής τους στην Ελλάδα, γίνεται ολοένα και πιο έντονη, δεδομένου ότι άρχισαν να "ξεμυτίζουν" άρθρα και στα διεθνή ΜΜΕ, για τη προοπτική αυτή. Ένα πρόσφατο μάλιστα, αναφέρει την Ελλάδα "φάτσα-φόρα", ως χώρο πρώτου πειραματισμού, των επιχειρήσεων των μισθοφόρων στρατοχωροφυλάκων.
 
Γράφει μάλιστα επί λέξη ο αρθρογράφος: For the first time now, the EU's private army, making ready for departure to Greece, is prepared for deployment.
 
Όλα δείχνουν πως μετά την έλευση Σόρος μετά των υποκαταστημάτων του, τη κλιμάκωση του εμφυλιοπολεμικού κλίματος που καλλιεργούν, Σαμαράς, Βενιζέλος, Τσίπρας, Κασιδιάρης, και φυσικά τον πόλεμο που έχουν όλοι τούτοι κηρύξει κατά της ελληνικής κοινωνίας, η έλευση των μισθοφόρων της ευρωπαϊκής στρατοχωροφυλακής, είναι θέμα "αφορμής", ή προβοκάτσιας αν θέλετε.
 
Έχουμε πολλές φορές αναφερθεί στο ρόλο της στρατιωτικοαστυνομικής αυτής δύναμης της ΕΕ. Να προσθέσουμε σήμερα πως στο άρθρο 4 της ιδρυτικής διακήρυξης της Eurognedfor αναφέρει πως ο ρόλος των παραστρατιωτικών μισθοφόρων θα είναι "να προστατέψουν άτομα και ιδιοκτησίες, και να διατηρήσουν την τάξη σε περιπτώσεις αναταραχων". Ακόμη να υπενθυμίσουμε πως όλα τα εδάφη και τα κτίρια που θα χρησιμοποιήσουν οι στρατοχωροφύλακες, στην χώρα που θα επέμβουν, "έχουν άσυλο, και καμία αρχή της "φιλοξενούσας " χώρας, δεν μπορεί να τους ελέγξει".
 
Η Μέρκελ, ήδη μας κουνάει απειλητικά το δάχτυλο. Από την άλλη, το ίδιο το "μότο" του σήματος των στρατοχωροφυλάκων, "Lex paciferat" , που μεταφράζεται "ο νόμος θα φέρει την ειρήνη", φωτογραφίζει τον ρόλο που θα παίξουν οι παραστρατιωτικοί αυτοί τύποι, στη χώρα μας.
 
Αυτό που απομένει, είναι η έλευσή τους. Μια έλευση, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα "νομιμοποιήσει" και τις αντίστοιχες αντιδράσεις από την πλευρά των πλέον μαχητικών πρωτοποριών αυτού του τόπου. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα ένοπλα και σε πολεμική διάταξη.
 
Δεν θα κλείσω με το "ο Θεός να βάλει το χέρι του". Απλά θα πω αυτό για το οποίο είμαι τόσο σίγουρος, όσο σίγουρος είμαι για το ονοματεπώνυμό μου: Απέναντι στις ένοπλες - πια - κατοχικές δυνάμεις και την πολεμική διάταξή τους, δεν θα μου επιτραπεί από κανέναν Θεό, να μην είμαι παρών.
 
Δεν θα' χουμε τότε να χάσουμε, ούτε τις αλυσίδες μας.
 
 
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
 
Γραφεία Αθηνών: 
Διδυμοτείχου 15-17, 
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr 
pametopo@gmail.com
https://www.facebook.com/pametopo 
 
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
 
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr 
allilegion@gmail.com 
 
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων 
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία. (Όχι ΜΚΟ)
http://eltraspor.wordpress.com

Τα δάνεια της Ανεξαρτησίας (1822-1824) και τα δάνεια της Τρόικα. Παράλληλοι βίοι με το ίδιο φαγοπότι (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

Τα δάνεια της Ανεξαρτησίας (1822-1824) και τα δάνεια της Τρόικα. Παράλληλοι βίοι με το ίδιο φαγοπότι

Τα αιωνόβια, τα κοινωνιοκτόνα και τα πατριδοκτόνα δάνεια της Ελλάδας άλλοι τα χαίρονται και άλλοι τα πληρώνουν. Άλλοι πλουτίζουν από αυτά και άλλοι λιμοκτονούν.
Αυτό το γεγονός έλκει την καταγωγή του από τα διαβόητα δάνεια της Εθνικής Ανεξαρτησίας, τα οποία πήραν στην έναρξη του Αγώνος οι τότε εθνοπατέρες, που υποτίθεται ότι τα πήραν από την τοκογλυφική Αγγλία για τις ανάγκες του. Τα πιο πολλά φαγώθηκαν καθ' οδόν από λαμόγια της εποχής ενώ τεράστια ποσά λεηλατήθηκαν από τους πολιτικάντηδες.
Τα δεύτερο αυτό γεγονός καυτηρίαζε ο θρυλικός Μακρυγιάννης στα "Απομνημονεύματά" του γράφοντας και τα εξής, απευθυνόμενος στους ξένους δανειστές: "Τι φαντάζεστε ότι μας βοηθήσατε ή μας μολύνατε και μας αφανίσατε… Ας σας ευγνωμονούν εκείνοι όπου τους δώσατε τα δάνεια και τα φτιαξαν λούσια και πολυτέλειες και άλλα τοιούτα… Εκεινών εκάματε καλό με τα δάνειά σας, του Κωλέττη, του Μαυροκορδάτου, του Μεταξά και συντροφιάς τους" (βλ. "Απομνημονεύματα", εκδ. "Μέλισσα", Αθήνα 1957, σελ. 419).
Τότε τα δάνεια έγιναν λούσια και πολυτέλειες, τώρα έγιναν βίλες, πισίνες και λογαριασμοί τραπεζών της Ελβετίας.
Όσοι τα λεηλάτησαν τότε, "κοσμούν" με τα ονόματά τους το κέντρο των Αθηνών και των προαστίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και τούτα τα χρόνια της πολιτικής χολέρας.
Πρόκειται για αντιγραφή - καρμπόν της Ιστορίας, στην οποία -κατά κανόνα-δοξάζονται και τιμώνται οι διεφθαρμένοι πολιτικάντηδες. Έγραφε ο Πλάτων στην"Πολιτεία" του: "Όλοι με ένα στόμα κηρύττουν ότι είναι μεν ωραίον πράγμα η σωφροσύνη και η δικαιοσύνη, δύσκολον όμως και επίπονον, ενώ η αδικία και η ακολασία είναι μεν ευχάριστα και δεν στοιχίζουν τίποτα να τα αποκτήσει κανείς, είναι όμως επονείδιστα… οι περισσότεροι όμως δεν δυσκολεύονται να μακαρίζουν και να τιμούν και κατ' ιδίαν και δημόσια τους φαύλους εκείνους που έχουν τα πλούτη και την δύναμιν, ενώ απεναντίας, ελεεϊνολογούν και περιφρονούν τους άλλους, όταν τύχει να είναι αδύνατοι και πτωχοί, όσον και παραδέχονται πως είναι καλύτεροι από τους αδίκους…" (βλ. τη μετάφρασή της από τον Γρυπάρη, Αθήνα χ.χ., σελ. 65).
Πόσο διεισδυτικός ήταν ο μεγάλος Πλάτων στην ανάλυση της βορβορώδους ψυχής του… ανθρώπου. Γι' αυτό και τούτα τα χρόνια βλέπουμε τις αγελαίες μάζες με τις χυδαίες ψυχές να τιμούν, να ψηφίζουν και να ξαναψηφίζουν τους διεφθαρμένους και μάλιστα όσο περισσότερο διεφθαρμένοι είναι τόσο περισσότερο να τους τιμούν και ενίοτε να τους χειροκροτούν έστω και όταν, κάποτε κάποτε, η δικαιοσύνη τους φοράει τις χειροπέδες!
Τότε στα μάτια των εκφυλισμένων οπαδών-ψηφοφόρων, φαντάζουν ως εθνικοί… ήρωες!
Σαπιολαός "εντός του σάπιου δημοκρατικού τόξου". Ουστ!


Αθήνα, 09/02/2014
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του σάπιου "δημοκρατικού τόξου"

ΙΝΚΑ-ΔΤ 498, 10.02.14: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ: Η απόφαση για το ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ δεν βγήκε μόνη της ! Το ΙΝΚΑ μόνο του έδωσε τη μάχη στον Άρειο Πάγο!

ΙΝΚΑ-ΔΤ 498 10.02.14
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Η  απόφαση για το ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ δεν βγήκε μόνη της !
Το ΙΝΚΑ μόνο του έδωσε τη μάχη στον Άρειο Πάγο
ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
Το ΙΝΚΑ εκφράζει την απογοήτευση του για την αποσιώπηση της Αλήθειας, για τη στρέβλωση της, ή ακόμα χειρότερα για την Μισή Αλήθεια, που διοχετεύθηκε στην ελληνική κοινωνία μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου, που δικαιώνει εν μέρει τον αγώνα του.
Το ΙΝΚΑ μετά από 44 χρόνια αγώνων που ξεκινούν από την περίοδο της Χούντας, δεν ενδιαφέρεται να «δρέψει δάφνες», αλλά να προστατέψει την Αλήθεια, αφού:

ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ
 ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Ολόκληρη η Αλήθεια για το Χαράτσι  της ΔΕΗ είναι η παρακάτω:
  • Στα πλαίσια του πολύχρονου  αγώνα ενάντια στο Χαράτσι της ΔΕΗτο ΙΝΚΑ αντιμετώπισε  μόνο του στον Άρειο  Πάγο  την …. Προσφυγή του Υπουργού για το Χαράτσι με τον Δικηγόρο του κ. Ι. Μυταλούλη που επικούρησε ο δικηγόρος κ. Γ. Κόκκας. 

Συνεπώς συνιστούν αποσιώπηση της Αλήθειας, στρέβλωση και  Μισή Αλήθεια τα παρακάτω:
  • Ότι η απόφαση γενικά «βγήκε» από τον Άρειο Πάγο. Οι αποφάσεις για να βγουν χρειάζονται προσφυγή, και η προσφυγή χρειάζεται χρόνο, χρήμα και ψυχή.
  • Ότι προσέφυγαν γενικά Ενώσεις Καταναλωτών,  στον Άρειο Πάγο ατυχώς προσέφυγε μόνο το ΙΝΚΑ και οι οργανώσεις μέλη του, μακάρι να είχαν προσφύγει όλες. Ατυχώς κάποιες οργανώσεις έχουν διαλέξει τον δρόμο της «κριτικής υποστήριξης» της εξόντωσης του Έλληνα Καταναλωτή.  

Όμως οι ανάγκες του Αγώνα είναι τεράστιες σε εθελοντές και σε χρήμα, γιατίο Σύγχρονος Ολοκληρωτισμός κατέστησε πανάκριβη την προσφυγή στη Δικαιοσύνη, δηλαδή τις προσφυγές και αγωγές του ΙΝΚΑ.

Ζητάμε τον Εθελοντισμό  και τον οβολό του κάθε Έλληνα Καταναλωτή στις Ιστοσελίδες μας στην ετικέτα «ΑΡΩΓΗ ΣΤΟ ΙΝΚΑ» υπάρχουν οι οδηγίες για όσους ενδιαφέρονται.

ΑΡΩΓΗ ΣΤΟ ΙΝΚΑ
Οι αγώνες συνεχίζονται ενάντια στο Χαράτσι της ΔΕΗ,  στοΗλεκτρονικό Φακέλωμα-Ξεγύμνωμα του Πολίτη, στο καταστροφικό και υπερ-ελλειμματικό τραμ, στα Διόδια, στα Τέλη κυκλοφορίας, στουςαεριτζήδες, στην Επίταξη του Ανθρώπινου Σώματος (Νόμος Λοβέρδου)· για την επαναφορά των Υπηρεσιακών Απορρήτων, ΟΑΕ, και κάθε άδικο μέτρο που πλήττει τον Έλληνα Πολίτη.
Η διαφορά του ΣτΕ στην έκτακτη αιτιολογία του, και η τεκμηρίωση του Α.Π. είναι οφθαλμοφανής.
H πλειοψηφία των αρεοπαγιτών στο Δ' Τμήμα ΑΠ έκρινε ότι το ΕΕΤΗΔΕ (που αποτελεί φόρο και όχι ανταποδοτικό τέλος) είναι αντίθετο στις πνευματικές αρχές προστασίας της ανθρώπινης αξίας, το αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, την οικογένεια, την ισότητα συμμετοχής των πολιτών στα δημόσια (φορολογικά) βάρη.
Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με το ΣτΕ, ο ΑΠ δέχεται ότι είναι αντισυνταγματική η θέσπιση του επίμαχου φόρου, γιατί παίρνει υπόψη του μόνο κάποια κριτήρια για το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο (π.χ. μέγεθος, τιμή ζώνης, παλαιότητα κ.λπ.) και δεν συνυπολογίζει, όπως θα όφειλε, ποιο είναι το εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση του ιδιοκτήτη και αν έχει τη φοροδοτική ικανότητα να ανταποκριθεί.

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Το Τριώδιο και ολόκληρη η Σαρακοστή είναι ένα πνευματικό ταξίδι που προορισμός του είναι το Πάσχα

http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?f=141&t=11501



Τριώδιο! Μία περίοδος δυστυχώς παρεξηγημένη από τους περισσότερους… Μία λέξη η οποία ακούγοντας την, φέρνει στο μυαλό μας, το καρναβάλι, την διασκέδαση, το φαγοπότι, το ξεφάντωμα… Μήπως όμως Τριώδιο δεν είναι τίποτε απ΄ όλα αυτά; Μήπως δεν έχουμε πάρει στα σοβαρά αυτήν την Κατανυκτική Εκκλησιαστική περίοδο και νομίζουμε ότι το Τριώδιο και όλη η προ του Πάσχα περίοδος δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, και αποτελεί μία ευκαιρία για να εκτονωθούμε, να διασκεδάσουμε, και να γυρίσουμε στην συνέχεια στις διάφορες φροντίδες και ασχολίες μας; Όχι!!!

Τριώδιο δεν σημαίνει τίποτε απ΄ όλα αυτά. Το Τριώδιο και ολόκληρη η Σαρακοστή είναι ένα πνευματικό ταξίδι που προορισμός του είναι το Πάσχα η «Εορτή των Εορτών». Και όπως όταν κάποιος ξεκινάει ένα ταξίδι, πρέπει να ξέρει που πηγαίνει, έτσι συμβαίνει και με το Τριώδιο. Είναι το ταξίδι εκείνο που Κυριακή με Κυριακή μας οδηγεί στην νύχτα της Αναστάσεως «την Σωτήριο, τη Φωταυγή, και Λαμπροφόρο».

Ξεκινά λοιπόν σήμερα το πνευματικό ταξίδι του Τριωδίου, και από χθες στον Εσπερινό εμφανίσθηκε στα αναλόγια το Λειτουργικό βιβλίο της Σαρακοστής που λέγεται Τριώδιο. Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται όλες οι Ακολουθίες από την σημερινή Κυριακή μέχρι και το Μεγάλο Σαββάτο πριν την τελετή της Ανάστασης. Παράλληλα με τους ύμνους που ψάλλονται από το βιβλίο αυτό, διαβάζονται στους Ναούς και οι σχετικές περικοπές από το Ευαγγέλιο οι οποίες είναι αφιερωμένες στο Θεμελιώδες γεγονός της μετάνοιας και της επιστροφής μας κοντά στον Χριστό κάτι που αποτελεί την ουσία και το νόημα ολόκληρης της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

Η πρώτη Κυριακή του Τριωδίου αναφέρεται στην Παραβολή του Τελώνου και του Φαρισαίου και τονίζει ότι η ταπείνωση είναι η απαραίτητη ηθική αξία την οποία πρέπει να καλλιεργήσουμε, αφού Εκείνος ο οποίος μας την δίδαξε την εφάρμοσε πρώτος με το παράδειγμα Του, γενόμενος ο ίδιος Άκρα Ταπείνωση επάνω στο ξύλο του Σταυρού. Η δεύτερη Κυριακή του Τριωδίου μας θυμίζει τον Πατέρα Εκείνον που υπακούοντας στο θέλημα του γιου του, του δίνει την περιουσία που του ανήκε, για να την ξοδέψει ασυλλόγιστα και να καταλήξει έρημος, φτωχός, γυμνός και πεινασμένος και να επιζητήσει και πάλι την πατρική στοργή και αγκαλιά. Στο πρόσωπο του Πατέρα διακρίνουμε τον Εύσπλαχνο Θεό, και στο πρόσωπο του ασώτου υιού διακρίνουμε τους εαυτούς μας, οι οποίοι ζητούμε την ελευθερία μας μακριά και έξω από την Εκκλησία και που επαναστατούμε έναντι του Θεού καθημερινά επειδή νοιώθουμε ότι η ζωή μας κοντά Του μας πνίγει και μας υποτιμά.

Ευτυχώς που η αγκαλιά του Εσταυρωμένου Πατέρα μας είναι μόνιμα ανοικτή και μας περιμένει για να μας γιατρέψει τις πληγές που μας προξενεί η αμαρτία και η απομόνωση από Εκείνον. Ενώ στις δύο προηγούμενες Κυριακές μάθαμε ότι πρέπει να ταπεινωθούμε και να επιστρέψουμε στον Θεό, την Κυριακή των Απόκρεω θυμόμαστε την μέλλουσα Κρίση από Την οποία δεν θα μπορέσει να ξεφύγει κανείς. Είναι μία προειδοποίηση η Ευαγγελική Περικοπή της Κυριακής της Αποκριάς για το Δικαστήριο που θα μας δοξάσει η θα μας καταδικάσει. Και φτάνουμε στην Κυριακή της Τυρινής όπου από τα χείλη του Χριστού μας ακούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την εκ μέρους του Θεού συγχώρηση των σφαλμάτων μας, είναι η συγχωριτικότητα που θα δείξουμε απέναντι σε κείνους που έσφαλαν και η επιστροφή στην αγάπη, την ενότητα, στην σύμπνοια,στην αδελφοσύνη,στην αλληλοκατανόηση.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν αδελφοί μου, ότι η περίοδος αυτή είναι ένα σχολείο μετάνοιας στο οποίο κάθε Χριστιανός οφείλει να μπαίνει κάθε χρόνο για να καταφέρνει να εμβαθύνει, στην πίστη του, να την επανεκτιμήσει, και ν΄ αλλάξει την ζωή του. Είναι η περίοδος αυτή μία υπέροχη προσκυνηματική πορεία προς τις πηγές της Πίστης μας, είναι μία καινούργια ανακάλυψη του Ορθόδοξου τρόπου ζωής. Η Εκκλησία μας με τις κατανυκτικές ακολουθίες της περιόδου αυτής μας βοηθά στο να ανακαλύψουμε Το νόημα Της.

Εύχομαι όλοι εμείς να καταλάβουμε ότι Τίποτα δεν είναι τόσο όμορφο, τόσο βαθύ, και τόσο πλούσιο σε έμπνευση όσο αυτό που η Εκκλησία μας, μας προσφέρει από σήμερα που μπήκαμε στην Ευλογημένη αυτή περίοδο η οποία ήδη από σήμερα άρχισε να ευωδιάζει το αναστάσιμο άρωμα μέσα από τον Ζωοδόχο Τάφο του Νεκραναστημένου Σωτήρα μας. Αμήν.

inagiounikolaoutouneou.gr

Ο άπιστος γιατρός και η ύπαρξη της ψυχής

http://proskynitis.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8.html



Ένας άπιστος γιατρός έλεγε σε έναν πιστό χριστιανό:
Δεν υπάρχει ψυχή. Είδες ποτέ με τα μάτια σου καμιά ψυχή; Άκουσες καμιά ψυχή με τα αυτιά σου; Γεύτηκες, οσφράνθηκες ποτέ την ύπαρξη της ψυχή;
Όχι, απάντησε ο πιστός.

Ο γιατρός με κάποιο υπεροπτικό ύφος είπε: Βλέπεις; Έχουμε τέσσερις αισθήσεις που μας πληροφορούν ότι δεν υπάρχει ψυχή και μόνο μία υπέρ της ύπαρξης της.

Αλλά ο πιστός δεν τα έχασε. Με ευστροφία ρωτά το γιατρό:
Είδες ποτέ γιατρέ μου, με τα μάτια σου τον πόνο; Τον άκουσες με τα αυτιά σου; Τον γεύτηκες με το στόμα σου; Τον οσφράνθηκες με τη μύτη σου;
Όχι απάντησε ο γιατρός.

Αισθάνθηκες ποτέ τον πόνο;
Ναι, ήταν η απάντηση του γιατρού.

Βλέπετε γιατρέ μου, έχουμε κι εδώ τέσσερις αισθήσεις, που μας πληροφορούν ότι πόνος δεν υπάρχει και μόνο μία ότι υπάρχει. Να καταλήξουμε στα ίδια συμπεράσματα;

Ο γιατρός παίρνει την απάντηση και ο πιστός κερδίζει μία νίκη.


ΑΡΧΙΜ. π. ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΣ/πηγή

Κυριακή Τελώνου και Φαρισαίου: Οι δύο τύποι πιστών ανθρώπων

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/02/blog-post_4493.html


«Θεέ μου, σπλαχνίσου με, τὸν ἁμαρτωλό». Σήμερα ἀκοῦμε ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ μετανοημένου τελώνου τὴν πιό γλυκιὰ καὶ ἀποτελεσματικότερη προσευχή. Λίγα λόγια μὲ πολλὴ οὐσία. Ἡ φλυαρία δὲν ταιριάζει σὲ ἀνθρώπους ποὺ συναισθάνονται τὸ βάρος τῶν ἁμαρτιῶν νὰ πιέζῃ τὴν ψυχή. Τί νὰ ἀπολογηθῇ ὁ κατάδικος; τί παραπάνω νὰ πῇ ὁ ἔνοχος; Ξέρει πὼς ἔσφαλε, ὁμολογεῖ ὅτι ἁμάρτησε· πόσο νὰ ὡραιοποιήσῃ τὰ πράγματα; πόσο νὰ δικαιολογήσῃ τὸν ἀδικαιολόγητο ἑαυτό του;


Συντετριμμένος ὤν, ὁ τελώνης τοῦ σημερινοῦ εὐαγγελίου δὲν ἐπιζητεῖ κάτι παραπάνω ἀπὸ τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ. Εἶναι γνώστης τῆς ἐσωτερικῆς του καταστάσεως, συγκεντρωμένος στὰ βάθη τῆς ψυχῆς του καὶ ἐπικεντρωμένος σὲ αὐτὸ ποὺ ἔχει ἀνάγκη.

Ὁ φαρισαῖος δὲν ἔχει αὐτὰ τὰ στοιχεῖα. Βλέπει τὸ φαίνεσθαι, ὄχι τὸ εἶναι του. Δὲν ψάχνει βαθύτερα, γιατὶ τὸν τρομάζει ἡ ἰδέα πὼς θὰ ἀνακαλύψῃ ἐντὸς του τὸ τέρας τῆς ἁμαρτίας. Τοῦ ἀρκεῖ αὐτὸ τὸ τέρας νὰ εἶναι κρυμμένο καλά. Φοβᾶται νὰ τὸ προκαλέσῃ σὲ δημόσια μονομαχία, γιατὶ ἡ δημοσιοποίηση αὐτοῦ τοῦ τέρατος εἶναι τελικὰ δημοσιοποίηση τοῦ ἑαυτοῦ του, ὅπερ συνεπάγεται τὸν ἐξευτελισμὸ καὶ τὴν ντροπή. Ἡ ἄμυνά του ἀπέναντι στὸν τερατώδη ἁμαρτωλὸ ἑαυτό του εἶναι ἡ ὡραιοποίηση τῆς φρικτῆς του εἰκόνος, ποὺ καὶ ὁ ἴδιος δὲν ἀντέχει νὰ τὴν βλέπῃ, ὁ ἐξωραϊσμὸς τῆς ἔξω ὑπάρξεως. Γι’ αὐτὸ ἄλλωστε χρειάζεται νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσῃ. Ἴσως, ἀδελφοί μου, ὁ φαρισαῖος νὰ μὴν πολυνοιάζεται γιὰ τὸ τί θὰ πῇ ὁ κόσμος, πιθανὸν νὰ μὴν εἶχε καὶ κανένα στὸ ναὸ ἐκτὸς ἀπὸ τὸν ἴδιο καὶ τὸν τελώνη. Οὔτε γιὰ τὸν Θεὸ πολυενδιαφέρεται κατὰ βάθος, γιατὶ γαλουχήθηκε μὲ τὴν διδασκαλία ὅτι Ἐκεῖνος γνωρίζει τὰ πάντα. Τὸν ἐνδιαφέρει ὅμως νὰ πείσῃ τὸν ἑαυτό του ὅτι εἶναι ἠθικὸς καὶ ἀκέραιος. Ἀνασύρει ἀπὸ τὴν μνήμη τὶς ἀρετές του ἀπὸ ἀνάγκη νὰ παραμείνῃ ἐνάρετος, ποὺ βεβαίως μπορεῖ καὶ νὰ εἶναι. Ὅμως ἡ οὐσία δὲν εἶναι αὐτή. Κανεὶς δὲν πρέπει νὰ τὸν κατηγορῇ γιὰ τὴν ἀρετή του. Ὡστόσο κάνει ἕνα λάθος, ἴσως μόνο ἕνα, ἀλλὰ ἐξάπαντος μεγάλο. Κρίνει καὶ συγκρίνει· συγκρίνει τὸν ἑαυτό του μὲ τὸν τελώνη, τὸν ὁποῖον εἶναι βέβαιος ὅτι ξεπερνᾶ. Καὶ αὐτὸ τὸ κάνει, πάλι μὲ σκοπὸ νὰ ὑποστηρίξῃ τὴν αὐτοδικαίωσή του, νὰ ἐπιστηρίξῃ τὴν αὐτοεκτίμησή του. Ἀπολαμβάνει τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου, θαυμάζει τὸν ὑπέροχο κλειστὸ τάφο του καὶ τὴν δυσωδία τὴν αἰσθάνεται ἀπὸ τοὺς ἀνοικτοὺς τάφους τῶν ἄλλων.

Ὁ τελώνης ὅμως δὲν περιμένει δικαίωση οὔτε ἀπὸ τὸν ἑαυτό του, οὔτε καὶ ἀπὸ τὸν Θεό. Περιμένει μόνον ἔλεος, γι’ αὐτὸ καὶ ἔρχεται ἡ δικαίωση. Λέει ἕνα ὄμορφο τραγούδι, ὅτι τὰ πιό ὡραῖα πράγματα, ἔρχοντ’ ἐκεῖ ποὺ δὲν τὰ περιμένεις. Καὶ πράγματι, ὁ τελώνης γίνεται ἀποδέκτης τοῦ πιό ὡραίου πράγματος, τοῦ θείου ἐλέους. Κερδίζει τὴν συμπάθεια τοῦ Θεοῦ, γιατὶ Ἐκεῖνος «ταπεινοῖς δίδωσι χάριν». Εἶναι ταπεινὸς ὁ τελώνης, ἐπειδὴ ξέρει ὅτι εἶναι ὅλα ὅσα τοῦ ἀποδίδει ὁ φαρισαῖος, ἅρπαγας, ἄδικος, μοιχός, καὶ δὲν ἀμφιβάλλει γι’ αὐτό, παρότι προσέρχεται στὸ ναὸ μετανοημένος.

Ἡ σημερινὴ παραβολὴ παρουσιάζει τοὺς δύο τύπους τῶν πιστῶν ἀνὰ τοὺς αἰῶνες. Ἀπὸ τὴ μιὰ ὅσοι αἰσθάνονται ἱκανοποιημένοι μὲ τὸν ἑαυτό τους στὴ σχέση τους μὲ τὸν Θεὸ καὶ τὸν ἑαυτό τους, ἀπὸ τὴν ἄλλη ὅσοι αἰσθάνονται πολὺ ἁμαρτωλοὶ καὶ δὲν τολμοῦν νὰ σηκώσουν τὸ βλέμμα τους στὸν οὐρανό ἢ καὶ νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ τὸ ποιὸν τῶν ἄλλων ἀνθρώπων. Καὶ οἱ δύο παραπάνω τύποι πιστῶν ἀνήκουν σὲ ἐκείνους ποὺ εἶναι καὶ κοντά, ἀλλὰ καὶ μακρυὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, καὶ ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τῆς πνευματικῆς ζωῆς. Ἰδιαιτέρως ὅμως τὸν σκόπελο τὴς φαρισαϊκῆς αὐτοδικαίωσης πρέπει νὰ προσέξουμε ὅσοι ἔχουμε στενὴ σχέση μὲ τὴν Ἐκκλησία καὶ ἀγωνιζόμαστε νὰ νικήσουμε τὰ πάθη μας. Πολλὲς φορὲς οἱ νίκες καὶ οἱ ἐπιτυχίες τῆς πνευματικῆς ζωῆς μᾶς καθηλώνουν στὸ βάθρο καὶ νομίζουμε πὼς εἴμαστε σπουδαῖοι νικητές. Ὄχι πὼς εἶναι κακὸ νὰ νικᾷς τὰ πάθη σου, πρὸς Θεοῦ! Ἴσα ἴσα εἶναι τὸ σημαντικότερο στὸ πνευματικὸ στάδιο. Οὔτε εἶναι κακὲς οἱ ἀρετὲς τοῦ φαρισαίου. Κάθε ἄλλο! Ὅμως ὁ τελικὸς σκοπὸς ὅλων τῶν ἀρετῶν εἶναι ἡ ὑψιπετήεσσα μετάνοια. Αὐτὴ δικαιώνει καὶ τὶς ὅποιες ἀρετές. Κι ἂν ὁ φαρισαῖος δὲν δικαιώθηκε, ἦταν ἐπειδὴ κατὰ βάθος ἀπεχθανόταν τὴν μετάνοια, γιατὶ τὴν καταλάβαινε ὡς ἔλεγχο κι ὄχι ὡς στεφάνι τῆς ἀρετῆς του.

Πόσο ὡραῖος στὰ μάτια τοῦ Θεοῦ φαίνεται ἐκεῖνος ποὺ μπορεῖ νὰ συνδυάσῃ καὶ τὰ δύο, ἀρετὲς καὶ μετάνοια. Ἀλλὰ κι ἂν εἶναι νὰ προτιμήσουμε ἕνα ἀπὸ τὰ δύο, ἂς εἶναι τὸ δεύτερο, αὐτὸ ποὺ εἶχε ὁ τελώνης. Γιατὶ τὸ πρῶτο μόνο του δὲν μᾶς σῴζει. Ἐνῷ τὸ δεύτερο καὶ μόνο του ἔστειλε ἀνθρώπους στὸν παράδεισο καὶ τοὺς κατέστησε φίλους τοῦ Θεοῦ, κληρονόμους τῆς αἰώνιας ζωῆς.




π. Στυλιανός Μακρής

Και εθνική μετά την οικονομική καταστροφή...(Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου)


http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/02/blog-post_1209.html 
 
Με μια εθνική τραγωδία άμεσα, τώρα, κινδυνεύει να ολοκληρωθεί η οικονομική και κοινωνική καταστροφή που πλήττει, εδώ και τέσσερα χρόνια, τον ελληνικό λαό σε Ελλάδα και Κύπρο, μετατρέποντας τα δύο κράτη σε «αποικίες χρέους» της «παγκοσμιοποίησης»,  αφαιρώντας τους δηλαδή όση εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία διέθεταν... προ της κρίσεως και υπονομεύοντας τον δημοκρατικό τους χαρακτήρα. Στην Κύπρο αύριο, στην Ελλάδα μεθαύριο, ο ελληνικός λαός κινδυνεύει με οριστική απώλεια των… κεκτημένων του 1821 και του 1955, των κρατών του δηλαδή!
 
Ο κίνδυνος στην Κύπρο δεν είναι τόσο η «διχοτόμηση», όπως ήταν στις δεκαετίες του 1960 και 1970. Ο αληθινός κίνδυνος είναι η οριστική κατάργηση του δημοκρατικού χαρακτήρα, της κυριαρχίας και της ανεξαρτησίας του κυπριακού κράτους, εν ονόματι μιας δήθεν επανένωσης, όπως παρολίγον να συμβεί το 2004 με το υποστηριχθέν φανατικά από τους Αγγλοαμερικανούς και το εγχώριο κατεστημένο σχέδιο Ανάν.
 
Ο Κύπριος Πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης, υπερβαίνοντας και αυτό το ιστορικό ρεκόρ της απάτης ΓΑΠ («Λεφτά υπάρχουν»), έδωσε την περασμένη άνοιξη καίριο πλήγμα στο κράτος του επιτρέποντας ένα κούρεμα καταθέσεων, που είχε αποκλείσει κατηγορηματικά πριν και μετά την εκλογή του και υπογράφοντας στη συνέχεια μια δανειακή σύμβαση που υπονομεύει την κυριαρχία, ανεξαρτησία και δημοκρατία στην Κύπρο. Τώρα, ο «’Αδης», όπως τον αποκαλούν οι πιο μαχητικοί επικριτές του, δίκην «Υπερεφιάλτη», ολοκληρώνει το κακό επαναφέροντας τις πρόνοιες του σχεδίου Ανάν, που δεσμεύτηκε να μην κάνει, μέσω ενός «κοινού ανακοινωθέντος» που ετοιμάζεται να υπογράψει από κοινού με τον ηγέτη των Τουρκοκυπρίων κ. ‘Ερογλου. ‘Εχουμε, φαίνεται, βαλθεί ως ‘Ελληνες, να ξεπεράσουμε κάθε παγκόσμιο ρεκόρ υποτέλειας!
 
Κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας
 
Τι γράφει αυτό το «κοινό ανακοινωθέν», σύμφωνα τουλάχιστο με όσες πληροφορίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας; ‘Όπως και το σχέδιο Ανάν αναφέρεται αρχικά σε αυτές τις ωραίες αρχές, της ενιαίας κυριαρχίας, ιθαγένειας κλπ. Μετά, τις αναιρεί μία προς μία προβλέποντας ότι θα υπάρχει μεν η «μία ιθαγένεια» θα υπάρχουν όμως και οι ιδιότητες του πολίτη ενός εκάστου των συνιστώντων κρατών, ότι η κυριαρχία θα εκπηγάζει όχι από τον κυπριακό λαό αλλά «ισότιμα από τους Ελληνοκύπριους και τους Τουρκοκύπριους» και από τα δύο «συνιστώντα κράτη». Με άλλα λόγια, το νέο κράτος δεν θα είναι συνέχεια της Κυπριακής Δημοκρατίας που ιδρύθηκε το 1960, ούτε πραγμάτωση του δικαιώματος του κυπριακού λαού στην αυτοδιάθεση, αλλά της θέλησης της Κυπριακής Δημοκρατίας – υποβιβαζόμενης σε ελληνοκυπριακό κρατίδιο - και του ψευδοκράτους που ίδρυσε, εισβάλλων στην Κύπρο, ο τουρκικός στρατός. Πρόκειται για κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας και επειδή, δεδομένης της απόλυτης και απολύτως αντιδημοκρατικής ισότητας πλειοψηφίας και μειοψηφίας, το νέο «κράτος» δεν θα είναι κυβερνήσιμο, πιθανώς θα προβλεφθεί τελικά μηχανισμός επιδιαιτησίας (όπως οι ξένοι δικαστές του σχεδίου Ανάν) που θα παίρνουν τις αποφάσεις – δηλαδή η Κύπρος θα ξαναγίνει αποικία των Αγγλοαμερικανών.
 
Σε αντίθεση με την προηγούμενη απόπειρα κατάλυσης της Δημοκρατίας, το 2004, με το σχέδιο Ανάν, αυτά δεν παρουσιάζονται στο τέλος, αλλά στην αρχή της διαπραγμάτευσης! ‘Ένα ανακοινωθέν δεν έχει ασφαλώς την οριστική νομική βαρύτητα μιας διεθνούς σύμβασης, δεν παύει όμως να είναι ένα επίσημο κείμενο που υπογράφεται από τους εκπροσώπους της Κυπριακής Δημοκρατίας και των Ελληνοκυπρίων και το οποίο μπορεί να επικαλείται εις το διηνεκές η άλλη πλευρά. ‘Όλα φυσικά μπορούν κάποια στιγμή να αμφισβητηθούν, είναι όμως πολύ πιο εύκολο να μην υπογραφούν, από το να υπογράφονται και να απορρίπτονται στο τέλος. Κανένα κράτος, κανένα έθνος, κανένας λαός με στοιχειώδη αξιοπρέπεια δεν υπογράφει τέτοια πράγματα δια των εκπροσώπων του. Και κανείς λαός που ανέχεται επί μακρόν τέτοια αναξιοπρέπεια από τους ηγέτες του δεν επιβιώνει ελεύθερος επί μακρόν.
 
Αν οι νομικοί όροι που αναφέραμε παραπάνω σας φαίνονται «κορακίστικα», δεν παύουν να έχουν όμως μεγάλη σημασία στην πράξη, εξ ου και η επιμονή Τούρκων και του «διεθνούς παράγοντα» στη συμφωνία των Ελληνοκυπρίων. Στην πραγματικότητα, οι Τουρκοκύπριοι, ακριβέστερα η Τουρκία και οι εξ αυτής έποικοι θα διατηρήσουν το κρατίδιο που τώρα διαθέτουν στον βορρά του νησιού, ίσως επιστρέφοντας μερικές, λίγες περιοχές και θα ασκούν εκεί, πρακτικά ανεμπόδιστοι, την κυριαρχία που ασκούν και σήμερα. Ταυτόχρονα όμως θα αποκτήσουν δικαιώματα «συνιδιοκτήτη» 50% επί του όλου κράτους, της Κυπριακής Δημοκρατίας που είναι σήμερα στα χέρια των Ελληνοκυπρίων, συντριπτικής πλειοψηφίας του πληθυσμού (82%). Φυσικά, κάθε μειοψηφία έχει δικαίωμα συμμετοχής στη διακυβέρνηση του κράτους της και δικαίωμα ιδιαίτερων προνοιών για την προστασία της. Δεν μπορούν όμως τα δικαιώματα της μειοψηφίας να ακυρώσουν τα πιο θεμελιώδη δικαιώματα της πλειοψηφίας, το δικαίωμα δηλαδή να διαθέτει ένα κάπως κανονικό κράτος, όπου να ισχύει ο κανόνας της πλειοψηφίας και το δικαίωμα της αυτοάμυνας!
 
Όροι νέας «Βοσνίας»
 
Τέτοιου είδους σχέδια κινδυνεύουν όχι να λύσουν, αλλά να ξανανοίξουν στην πραγματικότητα το «παγωμένο» σήμερα κυπριακό, υπό πολύ δυσμενέστερες συνθήκες, δημιουργώντας όρους νέας «Βοσνίας» στο νησί, αν κάτι τέτοιο χρειασθεί  στον διεθνή παράγοντα. Σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης, η στέρηση των Ελληνοκυπρίων από το κράτος τους θα συμβάλλει πιθανότατα στη μετανάστευση όσων τουλάχιστο μπορούν να φύγουν, θα οδηγηθούμε σταδιακά σε μια «Κύπρο χωρίς ‘Ελληνες», όπου άλλωστε οδηγούμεθα και με οικονομικά μέσα.
 
Περιττό να σημειώσουμε ότι μια τέτοια «λύση» του κυπριακού θα «ομηροποιήσει» τη μητροπολιτική Ελλάδα. Καμμιά κυβέρνηση στην Αθήνα δεν μπορεί να αδιαφορήσει για την τύχη του εναπομείναντος κυπριακού ελληνισμού, που θα γίνει έτσι ένα επιπλέον όργανο ελέγχου της Ελλάδας από την Τουρκία και τους δυτικούς και άλλους «προστάτες» της Κύπρου.
 
Η ελλαδική αριστερά (για το ΑΚΕΛ τι να πούμε, φέρει βαρύτατες ιστορικές ευθύνες η ηγεσία του για το σημείο που βρίσκεται το νησί) θα έχει κάποιο μέλλον μόνο αν αντιληφθεί εγκαίρως την εθνική σημασία της πολύπλευρης επίθεσης που δέχεται ο ελληνικός λαός και τα δύο κράτη του. «Το εθνικό είναι και λαϊκό, το λαϊκό και εθνικό», καταπώς έλεγε ο Γληνός στο «Τι είναι και τι θέλει το ΕΑΜ».
 

Ετοιμάζεται μεθοδικά «σκηνικό» στη Θράκη, κοιμηθείτε…

http://tolimeri.blogspot.com/2014/02/blog-post_2384.html


Του Παντελή Καρύκα
Η πρόσφατη επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού στη Γερμανία είχε, από ότι φαίνεται και μια άλλη παράμετρο, η οποία έμεινε πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας. Εντελώς τυχαία, αλίμονο, στις 4 Φεβρουαρίου βρισκόταν στη Γερμανία και αντιπροσωπεία του «Κόμματος Ισότητας, Φιλίας και Ειρήνης» (DEB), αλλά και της διαβόητης «Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης», με επικεφαλής τον Μουσταφά Αλή Τσαβούς και τον Χαλίντ Χαμπίπογλου, αντίστοιχα. 
Οι δύο κύριοι επισκέφτηκαν τον Τούρκο γενικό πρόξενο στο Έσεν, της Γερμανίας Μετέ Ζαΐμογλου. Στην συνάντηση ο Τσαβούς έθεσε στον Τούρκο πρόξενο το ζήτημα της καταπάτησης, από την Ελλάδα, των δικαιωμάτων των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης, τα οποία απορρέουν από τη Συνθήκη της Λωζάνης. Δήλωσε επίσης στον πρόξενο, ότι η Ελλάδα απέχει πολύ από τις λοιπές χώρες της ΕΕ, όσον αφορά την εξασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της μειονότητας, αφού αγνοεί, ακόμα και την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, η οποία, ήταν υπέρ των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης.
Τσαβούς και Χαμπίπογλου, ανακοίνωσαν επίσης ότι οι δύο οργανώσεις τους έχουν υπογράψει πρωτόκολλο συνεργασίας, με σκοπό, τους επόμενους έξι μήνες, να κινηθούν από κοινού, πραγματοποιώντας μια «εκστρατεία ενημέρωσης» στη Γερμανία, με στόχο τους «Τούρκους» της Δυτικής Θράκης που ζουν εκεί. Ή μήπως όχι μόνο;
Ο Τούρκος πρόξενος τους απάντησε ότι είναι ενήμερος για το δύσκολο έργο τους και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία. Αξίζει να αναφερθεί ότι η «Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης» έχει παραρτήματα σε κάθε, σχεδόν, μεγάλη γερμανική πόλη.
Το μόνο που μπορεί να σχολιάσει κανείς, είναι υπό τη μορφή υπενθύμισης, μπας και «συγκινηθεί» κάποιος υπεύθυνος, ότι στις αρχές της δεκαετίας του 1990, επί κυβερνήσεως Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, η γερμανική υπηρεσία πληροφοριών, BND, είχε ενημερώσει τον – άκρως παρεξηγημένο και με ουσιαστική προσφορά στα εθνικά θέματα για όσους πληροφορήθηκαν πολλά χρόνια αργότερα το παρασκήνιο… – τότε εξ απορρήτων του πρωθυπουργού, στρατηγό Γρυλλάκη, ότι εντός των επομένων 15 ετών οι Τούρκοι σκοπεύουν να ανοίξουν στην Ελλάδα θέμα Θράκης.
Δεν υποστηρίζουμε ότι τώρα κάνουν κάτι διαφορετικό από όσα έκαναν τις τελευταίες δεκαετίες, όμως θα ήμασταν αφελείς εάν δεν επισημαίναμε την ειδοποιό διαφορά. Με την… εκνευριστική μεθοδικότητά τους, οι Τούρκοι πετυχαίνουν να κάνουν ένα μικρό, ανεπαίσθητο «βηματάκι» στην κατεύθυνση του αντικειμενικού σκοπού, κάθε χρόνο.
Κατά συνέπεια, λίγοι αντιλαμβάνονται τη «μετατόπιση» και για «χάρη της ειρήνης» τα προβλήματα θάβονται κάτω από το «χαλί», με τις κυβερνήσεις να αυταπατώνται ότι το θέμα είναι υπό έλεγχο, ή απλώς, πιο κυνικά, δεν βρέθηκε η «καυτή πατάτα» στα δικά τους χέρια.
Οι δε Τούρκοι που είναι επαρκώς «μελετημένοι» έχουν αποφανθεί, ότι απλά ήμαστε αυτοκαταστροφικοί ως έθνος και πως στον παρορμητισμό μας, χωρίς αν το καταλάβουμε, θα οδηγηθούμε στο σημείο όπου θα διαπιστώσουμε απλά ότι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Θα πάρει κάποιες γενιές ενδεχομένως, όμως η επιμονή και η υπομονή – αρετές που δεν μας χαρακτηρίζουν συχνότατα – φέρνουν αποτελέσματα στις διεθνείς σχέσεις.
Defence-Point


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2014/02/blog-post_2384.html#ixzz2spdf2sY3

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ λέει στους Άγγλους να επιστρέψουν τα Μάρμαρα του Παρθενώνα

http://www.antinews.gr/ANTIMAGAZINE/O-Tzortz-Klounei-leei-stous-Agglous-na-epistrepsoun-ta-Marmara-tou-Parthenona/
Σε σχετική ερώτηση έλληνα δημοσιογράφου, είπε πως θεωρεί πως υπάρχουν «πολύ καλά επιχειρήματα» για την επιστροφή των Μαρμάρων.


Υπέρ της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα τάχθηκε ο Τζορτζ Κλούνεϊ, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Βερολίνο, για την προώθηση της τελευταίας του ταινίας «Μνημείων άνδρες».

Σε σχετική ερώτηση έλληνα δημοσιογράφου, είπε πως θεωρεί πως υπάρχουν «πολύ καλά επιχειρήματα» για την επιστροφή των Μαρμάρων. «Δεν θα ήταν κακό να επιστραφούν. Νομίζω ότι είναι καλήιδέα. Νομίζω ότι είναι δίκαιο και κάτι πάρα πολύ καλό. Ναι, πιστεύω ότι είναι το σωστό», δήλωσε.

Η νέα ταινία του Κλούνεϊ έχει θέμα την προσπάθεια μιας ομάδας ιστορικών και επιστημόνων των συμμαχικών δυνάμεων να πάρουν πίσω τους θησαυρούς των έργων τέχνης που έκλεψαν οι ναζιστές κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Δείτε το trailer:



hollywoodreporter

Τρεις βουλευτές της ΝΔ έβγαλαν στο εξωτερικό 3,5 εκατ. ευρώ

http://www.logiastarata.gr/2014/02/35.html

Οπως προκύπτει από τον έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών, έστειλαν 3,5 εκατ. ευρώ σε τράπεζες του εξωτερικού.

Τα εμβάσματα εστάλησαν την περίοδο του 2009-2012 και το ποσό δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες των τριών πολιτικών, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος». Σύμφωνα με τα στοιχεία, κάθε ένας τους έβγαλε στο εξωτερικό ποσό που είναι λίγο πάνω από το ένα εκατ. ευρώ. Η αποκάλυψη έγινε από τη λίστα του Κέντρου Ελέγχου Φορολογούμενων Μεγάλου Πλούτου, η οποία περιλαμβάνει 600 φορολογούμενους που διακίνησαν μεγάλα ποσά, χωρίς να τα έχουν δηλώσει στην εφορία.

Στην επίμαχη λίστα, την οποία έχει στα χέρια της πλέον η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, πέρα από τους πολιτικούς περιλαμβάνονται γνωστοί Ελληνες επιχειρηματίες, γιατροί, δικηγόρο αλλά και πολιτικοί μηχανικοί, για τους οποίους διαπιστώθηκε πως διακίνησαν σε τράπεζες του εξωτερικού περισσότερα από 2 δισ. ευρώ «μαύρου» χρήματος, το διάστημα 2009-2012.

Στην «τσιμπίδα» των ελεγκτικών υπηρεσιών έπεσαν μεταξύ άλλων δύο πολύ γνωστοί Ελληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι έχουν καταθέσεις που υπερβαίνουν τα 20 εκατ. ευρώ έκαστος, ποσά που δεν δικαιολογούνται σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Τα άτομα που μπήκαν στον συγκεκριμένο κατάλογο θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις τις επόμενες ημέρες για τα «μαύρα» χρήματα, που δεν έχουν συμπεριληφθεί στις φορολογικές δηλώσεις τους τα τελευταία 10 χρόνια. Συγκεκριμένα, θα λάβουν επιστολή τη Δευτέρα η οποία θα τους δίνει προθεσμία πέντε ημερών για να προσέλθουν στα γραφεία του ΚΕΦΟΜΕΠ. Αν βέβαια δεν καταφέρουν να δικαιολογήσουν τα ποσά που μπήκαν στο μικροσκόπιο των ελεγκτών, τότε θα ακολουθήσουν τα προβλεπόμενα πρόστιμα.

: iefimerida.gr

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου