Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

La universalidad de Pedro Olalla

http://karavaki.wordpress.com/2014/02/04/la-universalidad-de-pedro-olalla/

¿Por qué Grecia? (Γιατί η Ελλάδα;). Ο ανανεωμένος μαρξισμός σε μια ακόμα ομιλία υπέρ του “ελληνικού πολιτισμού” α λα Ρουσώ, Θήρσειο, Μπένθαμ, Κοραή και πολλών άλλων διαφωτιστών στους οποίους προστίθεται και ο Πέδρο Ολάγια. Όλοι τους, μέσω του Πρωταγόρα και των τυραννοκτόνων εκθειάζουν την απόλυτη τυραννία του δυτικού πολιτισμού, παρουσιάζοντάς τον θετικά, σαν δήθεν συνέχεια του Σωκράτη και του Πλάτωνα, μόνο και μόνο για να επιτεθούν στον Χριστιανισμό. Σύμφωνα με αυτή την διαφωτιστικώς καθαγιασμένη προπαγάνδα οι υψηλότερες στιγμές του παλιού ελληνικού πολιτισμού είναι αντίθετες με τον χριστιανισμό. Αν αναρωτιέται λοιπόν ο Ολάγια γιατί εισχώρησε τόσο πολύ η Ελλάδα μέσα μας, μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσει τον 18ο αιώνα. Αλλά κι αυτό, ίσως είναι μάταιο, αφού μεταξύ Οκταβιανού και Ουάσινκτων βλέπει μόνον πηχτό σκότος, ενώ τον Κολοκοτρώνη τον βλέπει ως οπαδό του Μοντεσκιέ. Τουλάχιστον παραδέχθηκε ότι η Γαλλική Επανάσταση σχετιζόταν με την ανασύσταση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Κάτι είναι κι αυτό.
Λέξεις κλειδιά με εξήγηση-λάστιχο: ανθρωπισμός, ηθική, φως, δικαιοσύνη, λογική, δημοκρατία, αυθαιρεσία, βαρβαρότητα, ανεκτικότητα, μετριοπάθεια, φανατισμός, ελευθερία, ισότητα, διάλογος, πολίτης, σύνταγμα. Όλες τους παραπέμπουν στον έναν, και φωτεινό οικουμενισμό (ουνιβερσαλισμό).
Καμιά πρωτοτυπία! Πρέπει να συκοφαντηθούν οι χριστιανικές θέσεις και αυτό θα γίνει. Πρέπει να προβληθούν η Δημοκρατία των άνισων επιλογών, και ο Συνταγματισμός των χρηματιστηρίων, η δικαιοσύνη των ισχυρών, η ελευθερία της μονομερούς πληροφόρησης. Πρέπει να διαφημιστεί η άρνηση των δογματισμών, όμως αλίμονο, αυτή γίνεται δια μέσου δογμάτων. Καταδικάζονται οι διώξεις επί της διαφορετικής άποψης, όμως αλίμονο, η σημερινή κατάσταση εντός και εκτός Ελλάδας ως προς τους χριστιανούς θεωρείται φυσιολογική. Τέτοιο είναι το πάθος, ώστε δεν χαρίζεται στον χριστιανισμό ούτε καν η ταπεινότητα. Κι αυτή “αλλού” ανήκει. Συνεχής βομβαδρισμός για τον “ελληνισμό”. Όμως ο ελληνισμός δεν διαρκεί 30 χρόνια, μάλιστα, κι εκεί με επιλεκτικότητα. Αυτός δεν είναι ούτε του αρχαίου πολιτισμού το 5%. Ούτε το σιτάρι-κρασί-λάδι εξαπλώνεται στον κόσμο από την Μεσόγειο μέσω δορυφόρου. Ούτε μάχεται την φύση ή την γνώση ο χριστιανισμός. Κι αν υπάρχουν τρωτά στον δυτικό χριστιανισμό, αυτό ο Ολάγια έπρεπε να το εξηγεί κι όχι να το χρεώνει στον Χριστό, αλλιώς ας ταυτίσουμε τον ισπανικό πολιτισμό με τους Καταλανούς κουρσάρους ή ας ξεθάψουμε τα τρωτά των αρχαιοελλήνων. Κάντε μια σφυγμομέτρηση: Ρωτήστε έναν Αμερικανό, έναν Γερμανό, έναν Ισπανό ποιο ήταν κέντρο του χριστιανικού κόσμου, μαζέψτε απαντήσεις για την Κωνσταντινούπολη και αναρωτηθείτε γιατί ο Ολάγια θέλοντας να υπερασπιστεί την ελληνική γλώσσα, “ξέχασε” ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ είναι η γλώσσα ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.
Πολύ δε περισσότερο ο Ολάγια δεν θα έπρεπε να τα λέει αυτά σήμερα, αφού δεν κάνει επιστημονική αλλά πολιτικώς ορθή διάλεξη με αναφορές σ’ αυτό το σήμερα. “Ισονομία” και “Ισηγορία” είναι λέξεις-ύβρεις, όταν τις ξεστομίζει σήμερα ένας ελληνιστής μπροστά στον Έλληνα, χωρίς να εντοπίζει ποιος και στο όνομα τίνων αξιών του της στέρησε συστηματικότατα τα τελευταία 200 χρόνια. Και ως γνώστης των ελληνικών ο κ. Ολάγια θα ξέρει καλά τι θα πει “ύβρις”.
Φιλοσοφία είναι η απουσία κάθε αδιαμφισβητήτου δόγματος” (Πέδρο Ολάγια).
Αχ κύριε Ολάγια μου, αυτό τι το θελες; Αν αυτό ίσχυε, τότε η Ευρωπαϊκη Κυβέρνηση (Κομισιόν), η ΕΚΤ και οι κυβερνώντες όλων ανεξαιρέτων των eu κρατών που κάθε μέρα μνημονεύουν τον Βολτέρο, γιατί μας λένε συνέχεια για μονόδρομους και υποχρεωτικές αλλαγές πολιτισμού; Επειδή βασίζονται στην ανεκτικότητα και στην αγάπη που ο Χριστός δίδαξε να προσφέρεται από ΟΛΟΥΣ προς ΟΛΟΥΣ; Για τον ίδιο λόγο αλληθωρίζει ο ΟΗΕ; Για τον ίδιο λόγο τερματίστηκαν οι πόλεμοι; Για τον ίδιο λόγο πονάει, πεινάει και αδικείται το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού;
¿Por qué señor Olalla? Por la universalidad del mercado y de la economía?
¿Por qué Grecia? : Η απόλυτη ανάπλαση του “φιλελληνισμού” του 1821;
Ενός φιλελληνισμού που ενώ ο συντάκτης του αναγορεύεται πρεσβευτής, δεν αναρωτιέται γιατί από το 2010 έχει λυσσάξει το ευρωπαϊκό μιντιακό σύστημα να υβρίζει τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, προκειμένου να στηρίξει το δόγμα “οι Έλληνες ζουν εις βάρος όλων των Ευρωπαίων”;
Πόση αξιοπιστία έχει το δώρο σας όταν ούτε εσείς εξηγείτε τον πραγματικό λόγο για τον οποίο διώκεται η ελληνική γλώσσα από την ισπανική εκπαίδευση; Πώς να εκτιμήσουμε  ως Έλληνες το δώρο σας κύριε Ολάγια όταν μ’ αυτό συνεχίζετε μας διχάζετε;
τΚτΙ

Θέατρο Σκιών Αθηνών - Λευκωσίας (από τον Όμηρο Αλεξάνδρου)

Όμηρος Αλεξάνδρου

Ολοκληρώθηκε σήμερα η επίσκεψη του Προέδρου Νίκου Αναστασιάδη στην Αθήνα για ανταλλαγή απόψεων με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά σε σχέση με την απόφαση του Νίκου Αναστασιάδη να εμπλακεί σε νέο γύρο συνομιλιών με τους τούρκους χωρίς τις προϋποθέσεις που ο ίδιος έθετε τόσο προεκλογικά όσο και μέχρι πριν από λίγες μέρες. Κάποιοι προεκλογικά μου είχαν ασκήσει έντονη κριτική γιατί αποκάλεσα τον Νίκο Χρυσάνθου Αναστασιάδη ψεύτη, αναξιόπιστο, διαπλεκόμενο και διεφθαρμένο. Η μέχρι τώρα διακυβέρνηση του, δυστυχώς για αυτό τον ανώριμο πολιτικά λαό, με επαληθεύει.

 

Μετά το τέλος της συνάντησης τους οι δύο ηγέτες έβαλαν πάλι την κασέτα πάνω στο κασετόφωνο για να παίξει τις ίδιες κακόγουστες ατάκες που ακούμε εδώ και 40 περίπου χρόνια, περί δήθεν πλήρης ταύτισης απόψεων, περί συμπόρευσης, περί ‘’ η Κύπρος αποφασίζει και εμείς την στηρίζομαι’’ περί, περί, περί...........μ....κιας το ανάγνωσμα.

 

Η έλλειψη σχεδιασμού, στρατηγικής και αταλάντευτης επιμονής σε θέσεις και αρχές που διέπονται από τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου μας διολισθαίνει αργά και σταθερά στους σταθερούς και αναλλοίωτους  στρατηγικούς στόχους των τούρκων. Η ακολουθητέα άρπα κόλα πολιτική των ηγεσιών Αθήνας και Λευκωσίας έχει πλέον καταντήσει ένα κακόγουστο θέατρο σκιών. Με την ανοχή των δύο αποχαυνωμένων λαών, η ελεεινή κομματοκρατία σε Ελλάδα και Κύπρο αφού πρώτα οδήγησε τον ελληνισμό στην πτώχευση, ετοιμάζονται τώρα, χωρίς πλέον αντιστάσεις να τον παραδώσουν στους Τούρκους και στη ευρωπαϊκή ολιγαρχία.  Αγαπημένε μου Λαέ, καλέ και αγαπημένε... πάντοτε ευκολοπίστευτε και πάντα προδομένε....όπως έλεγε και ο εθνικός ποιητής.

 

Η πιο κάτω ανάλυση του Νίκου Χειλαδάκη αναδεικνύει με τον πιο εύστοχο τρόπο την χρεοκοπία μας σε όλα τα επίπεδα.  

 

Όμηρος Αλεξάνδρου

 ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ;
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ
Το είχαμε γράψει από την αρχή ότι η επιβολή των μνημονίων και της οικονομικής και ψυχολογικής εξόντωσης του ελληνισμού σε Ελλάδα στην αρχή και στην συνέχεια στην Κύπρο, είχε σαν ένα βασικό στόχο το γενικό ξεπούλημα όλων των εθνικών θεμάτων. Δυστυχώς τώρα επαληθευόμαστε με τον πιο τραγικό τρόπο. Η Κυπριακή Δημοκρατία παύει πλέον να είναι Κυπριακή Δημοκρατία, παύει να είναι ανεξάρτητο κράτος ισότιμο μέλος της Ευρώπης και γίνεται ελληνοκυπριακή κοινότητα που έχει τα ίδια δικαιώματα με το κατοχικό ψευδοκράτος και κατά συνέπεια μοιράζεται, (και με αμερικανική εντολή), και τα ίδια οφέλη από τα ενεργειακά κοίτασμα που βρίσκονται στην κυπριακή ΑΟΖ.
Αυτός που με περισσό στόμφο διαβεβαίωνε τους Κύπριους πριν από τις προεδρικές εκλογές ότι δεν θα υπέγραφε το μνημόνιο της οικονομικής καταστροφής της μεγαλονήσου, αυτός που έπαιζε θέατρο με εκείνο τον ανεκδιήγητο υπουργό του των οικονομικών όταν τον έστελνε στη Μόσχα δήθεν για να διαπραγματευτεί βοήθεια που θα τον γλίτωνε από την Ευρωπαϊκή εξόντωση, αυτός, ο Ανα(ν)αστασιάδης, θα είναι αυτός που θα θάψει την Κυπριακή Δημοκρατία σε συνεργασία με τους ελληνόφωνους προδότες των Αθηνών, με αυτούς που εξόντωσαν την Ελλάδα, με αυτούς που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο. Αλήθεια θα αφήσουμε έτσι να περάσει αυτή η τρομερή προδοσία ; Θα αφήσουμε έτσι να θαφτεί με αυτό τον πιο κυνικό τρόπο το κυπριακό, για το οποίο έδωσαν την ψυχή τους οι Σολομός και Ισαάκ όταν έπεφταν δολοφονημένοι εν ψυχρώ από τις κατοχικές τουρκικές σφαίρες ;
Υπάρχουν ακόμα Έλληνες σε αυτή την χώρα ; Που είναι οι αξιωματικοί που ορκίστηκαν να υπερασπίζονται την πατρίδα ; Που είναι οι διανοούμενοι αυτού του τόπου ; Οι ακαδημαϊκοί, οι δικαστές, η εκκλησία που έχει πιει το αμίλητο νερό ; Αυτή είναι η ελληνική εκκλησία που ήταν πάντα στην πρώτη έπαλξη για την υπεράσπιση των εθνικών μας θεμάτων ; Που είναι οι δημόσιοι άντρες που ορίστηκαν να υπερασπίζονται την εθνική μας ταυτότητα ; Παραδόθηκαν όλα σε δυο διοπτροφόρους προδότες που ξεπουλούν το κυπριακό για να κρατηθούν στις καρέκλες τους ;
Αυτή είναι Ελλάδα του 2014 ; Αυτή είναι η Ελλάδα που σε λίγα χρόνια θα έχει τη επέτειο των διακοσίων χρόνων από την εγερτήριο επανάσταση του 1821 ; Άραγε θα υπάρχει μέχρι τότε η Ελλάδα ; Διακόσια χρόνια μετά την επανάσταση, διακόσια χρόνια μετά το αίμα που χύθηκε από τους ήρωες του 21, ο τόπος αυτός θα είναι μια θλιβερή ανάμνηση, θα είναι γεμάτος μουσουλμανικούς μιναρέδες και μια ελληνογενή μειονότητα που θα πασχίζει να διασωθεί από τις αλλεπάλληλες συμφορές και προδοσίες. Εκεί μας οδηγούν! Εκατομμύρια φανατικοί μουσουλμάνοι θα κάνουν το τελικό γιουρούσι και τότε δεν θα μπορεί τίποτα να μας σώσει! Η προδοσία του Κυπριακού είναι η αρχή. Θα ακολουθήσει το μακεδονικό, το Αιγαίο και στο τέλος ότι θα απομείνει θα γίνει παρανάλωμα της γερμανικής βουλιμίας. Τότε θα λέμε πως κάποτε υπήρξε μια ιστορική Ελλάδα και οι Έλληνες θα είναι αντικείμενο ιστορικής μελέτης. Όσοι Έλληνες θα έχουν απομείνει εδώ, γιατί οι άλλοι θα έχουν ήδη φύγει από το καράβι που το βούλιαξαν
Αυτό είναι το μέλλον μας ;
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

ΙΝΚΑ – ΔΤ 497 06.02.14: Έρανος για τους Σεισμοπαθείς στην Κεφαλλονιά

ΣΕΙΣΜΟΣ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΑΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ Η ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ

Το ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, ανταποκρινόμενο άμεσα στην έκκληση του ΙΝΚΑ ‘ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ κ’ ΙΘΑΚΗΣ’ για οικονομική βοήθεια στους πληγέντες από τους πρόσφατους καταστροφικούς σεισμούς της Κεφαλονιάς, καλεί κάθε ευαισθητοποιημένο πολίτη να συνδράμει οικονομικά [έστω με ένα ευρώ]τους δοκιμαζόμενους Κεφαλλονίτες.

Καλούμε τις ΕΝΩΣΕΙΣ μας μέλη, πανελλαδικά, να ενεργοποιηθούν για τον σκοπό αυτό, επειδή πιστεύουμε ότι ο ρόλος μας ως ενώσεις καταναλωτών είναι να επιτελούμε πρωτίστως, κοινωνικό έργο και να είμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας όπου και όταν μας χρειάζονται.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τα χρήματά τους βοηθώντας σε αυτή την προσπάθεια στον αριθμό λογαριασμού : 
                       
ALPHA BANK90300 2002000 159
Από το εξωτερικό : IBANGR 72 0140 9030 9030 0200 2000 159 BIC:CRBAGRAA
Swift Code: ALFA BANK Κάτοχος: ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ κ’ ΙΘΑΚΗΣ.

Στις στιγμές αυτές, καθένας μας μπορεί να δείξει την αλληλεγγύη του με μικρή δαπάνη ψυχής και πορτοφολιού. Οποιοδήποτε ποσό είναι απολύτως χρήσιμο για τους συνανθρώπους μας εκεί.

Παρακαλούμε τους κ.κ. δημοσιογράφους, να διακινήσουν το παρόν μήνυμα, για να μπορέσει να αποδώσει το αναγκαίο αποτέλεσμα.
‘‘Τις τελευταίες ημέρες η κάτοικοι τις Κεφαλονιάς  βιώνουν μία τραγική κατάσταση. 2.500 άστεγοι  από τους οποίους πολλοί διανυκτερεύουν στα αυτοκίνητά τους. Τα σπίτια τους έχουν εικόνα  βομβαρδισμένης πόλης. Δρόμοι, μνημεία, δημόσια κτήρια, εκκλησίες, κατεστραμμένα.
Αλλά και σε όλο το νησί, έχει σταματήσει κάθε δραστηριότητα. Πολιτικοί παρελαύνουν και υπόσχονται μέτρα ανακούφισης τα οποία δεν βλέπουμε. Εκταμιεύτηκαν από κονδύλι του Δήμου και μοιράστηκαν σε 170 οικογένειες [περίπου 580 ευρώ σε κάθε μία]. Το νερό και τα τρόφιμα δεν επαρκούν.
Δεκάδες μέλη μας, μας τηλεφωνούν και ζητούν βοήθεια. Δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν ένα μπουκάλι νερό, και περιμένουνε με το δελτίο του Δήμου να ξεδιψάσουν.’’

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Αντισυνταγματικό το χαράτσι του συνταγματολόγου Βενιζέλου!

http://olympia.gr/

20140207-190252.jpgΤο Δ’ τμήμα του Αρείου Πάγου έκρινε αντισυνταγματικό το χαράτσι στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, που επέβαλε ο Ευ. Βενιζέλος ως Υπουργος, τότε, Οικονομικών!
Με πλειοψηφία 3-2 κρίθηκε από το Δ’ Τμήμα του Αρείου Πάγου ότι το πρώτο χαράτσι (Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτημένων Δομημένων Επιφανειών) το οποίο εισπράχθηκε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ είναι αντισυνταγματικό και αντίθετο στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματτα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).

Οι αρεοπαγίτες έκριναν ότι το χαράτσι επιβάλλεται με βάση το κάθε ακίνητο (τετραγωνικά, κ.λπ.) και όχι σύμφωνα με την οικονομική κατάσταση του κάθε φορολογούμενου, ο οποίος έχει δεχθεί μειώσεις αποδοχών και συντάξεων, αλλά και μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις.
Όπως επισημαίνεται στην απόφαση, η όλη επιβάρυνση που έχουν δεχθεί οι φορολογούμενοι έχει ως αποτέλεσμα να θίγεται η οικονομική και οικογενειακή κατάσταση των πολιτών, όπως και το επίπεδο της αξιοπρεπούς διαβίωσής τους.
Παράλληλα, κρίθηκε ότι το χαράτσι δεν είναι τέλος αλλά φόρος, ενώ η επιβολή του παραβιάζει το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόσκολο της ΕΣΔΑ.
Ακόμη, υπογραμμίζουν οι αρεοπαγίτες ότι το χαράτσι αντιβαίνει:
στο άρθρο 2 που προστατεύει το σεβασμό και την αξία των πολιτών,
στο άρθρο 4 που επιβάλλει την ισότητα μεταξύ των πολιτών,
στο άρθρο 20 που προστατεύει το δικαίωμα των πολιτών να προσφεύγουν στα δικαστήρια,
στο άρθρο 21 που προστατεύει την οικογένεια και
στο άρθρο 78 που ξεκαθαρίζει ότι φόρος εισπράττεται μόνο εφόσον προβλέπεται από νόμο.

Η υπόθεση παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου προς οριστική κρίση.

Ωραιος σαν ανθελληνας

http://agriazwa.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html



α) Ο "αντισημίτης" παρολίγον υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ
Αμφισβητείται έντονα εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ η πρόταση για την υποψηφιότητα του δημοσιογράφου Θ. Καρυπίδη στην περιφέρεια της Δ. Μακεδονίας και μάλλον θα απορριφθεί.
Οι λόγοι;
Ο κύριος Καρυπίδης έχει συλληφθεί από την αστυνομία σκέψης να γράφει προχειρότητες που αντικρούουν τη διαμορφωμένη και επικρατούσα συναίνεση και ως εκ τούτου είναι απαγορευμένα και τιμωρούνται με την αφαίρεση του πολιτικού δικαιώματος του εκλέγεσθαι, τουλάχιστον υπό την αιγίδα συγκεκριμένων πολιτικών χώρων (δικαίωμα τους βέβαια):
Ποια ήταν αυτά τα βλάσφημα που έγραψε ο Καρυπίδης; Αυτολεξεί:
«Τώρα που η Χρυσή Αυγή μπήκε στην στενή, ο Ελληνικός λαός θα πλέει σε πελάγη ευτυχίας, θα έχει λύσει όλα τα προβλήματα του και ευτυχισμένος θα απολαμβάνει την σωτηρία της δημ(ι)οκρατία τους. Οι φόροι θα μειωθούν δραστικά, οι μισθοί θα γίνουν βιώσιμοι, οι θέσεις εργασίας θα έρχονται κατά χιλιάδες, (ο Βενιζέλος υποσχέθηκε... 900.000 θέσεις εργασίας ), τα νοσοκομεία θα ανοίξουν για τον κόσμο και όχι μόνο για τους λαθρομετανάστες, τα σχολεία θα έχουν αρκετούς καθηγητές για να διδάξουν και προπαντός τα Εθνικά μας θέματα θα επιλυθούν με τον καλύτερο τρόπο. Καλό μεσημέρι

Βλασφημία! Όλοι γνωρίζουν πως η Χρυσή Αυγή είναι η αιτία και όχι το σύμπτωμα της κοινωνικής καταστροφής. Όποιος διαφωνεί με αυτό είναι φιλοχρυσαυγίτης εως ατόφιος χρυσαυγίτης, τέρας μισαλλοδοξίας.
Με άλλα λόγια δεν μπορείς να κάνεις πολιτικό σχολιασμό με οποιαδήποτε αναφορά στη Χρυσή Αυγή αν δεν παρουσιάσεις αντιχρυσαυγίτικο πιστοποιητικό μηνυμάτων. Ακόμη και αν αντιπαλεύεις τη Χρυσή Αυγή με επιχειρήματα και μέσα στα δημοκρατικά πλαίσια μιας ευνομούμενης πολιτείας. Τέλος. Αν δεν είσαι Μακιαβελικός στο θέμα της αντιμετώπισης της Χρυσής Αυγής, είσαι αντιδημοκράτης, φασίστας και ρατσιστής.
Έτσι λοιπόν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να ανεβαίνουν καθώς το σύστημα εξουσίας στην Ελλάδα κάνει όλο και περισσότερους να μην πιστεύουν στην δημοκρατία. Λογικό: αφού οι ίδιοι είναι ολιγάρχες δε θρηνούν για το χαμό της δημοκρατίας. Το αντίθετο.
Αλλά ο Καρυπίδης κάλεσε και τον Κασιδιάρη στην εκπομπή του μετά τη σύλληψη της Χρυσής Αυγής.
Λες και ήταν ο Καρυπίδης που έβαλε την ΧΑ στο ελληνικό κοινοβούλιο. Όχι οι αντιδημοκρατικές κυβερνήσεις, όχι  η τραπεζοκρατία, όχι η κλεπτοκρατία, όχι τα πολιτικά ανδρείκελα των μεγάλων συμφερόντων, ούτε τα μήντια που πριν την έκτακτη σύλληψη στελεχών της ΧΑ τους έβαζαν μέρα νύχτα μέσα στα σπίτια των Ελλήνων, ούτε η δικαιοσύνη και η αστυνομία που έκανε τα στραβά μάτια στα εγκλήματα των ακροδεξιών για δεκαετίες.
Όχι.
Οποία υποκρισία.
Αλλά όπως και να το κάνουμε, ο Καρυπίδης είναι ρατσιστής και αντισημίτης: Ιδού η γραπτή απόδειξη:
«Η Νέα Τηλεόραση της Ελλάδας θα λέγεται ΝΕΡΙΤ (Nerit) που είναι Εβραϊκό όνομα για κορίτσια και σημαίνει στα εβραϊκά Nera και δένεται σε κορίτσια που γεννήθηκαν κατά τη Χάνουκα...«κερί» της Ανθελληνικής γιορτής Χάνουκα δηλαδή...τι γιορτάζουν οι Εβραίοι στην Ανθελληνική γιορτί Χάνουκα».
«Το όνομα Nerit είναι συγγενές με το Berit (πως λέμε Μπενέ Μπερίτ...).
«Φημολογείται ότι δ/ντης μπορεί να είναι ο Παπαχελάς, το αστέρι της Bilderberg. Ο πλέον κατάλληλος...»
Παρότι ο Καρυπίδης γράφει βλακείες καθώς η Χάνουκα είναι μια γιορτή ιστορικής μνήμης και ανεξαρτησίας των Ιουδαίων από τους Σελευκίδες, καθώς αυτοί, παρότι είχαν τάξει θρησκευτική ανεξαρτησία στους Ιουδαίους , όταν οι Ιουδαίοι εξόρισαν μια άρχουσα φιλελληνιστική εβραϊκή οικογένεια, ο Αντίοχος ο τέταρτος ο επιφανής μπήκε μέσα στην Ιερουσαλήμ και την έκανε πουτάνα. Εξέγερση ακολούθησε και πέτυχε την «απελευθέρωση» της Ιερουσαλήμ το 165 πχ και την αποκατάσταση του ναού της που συνοδεύτηκε με εορτασμούς. Αυτούς των εορτασμών υπενθύμιση είναι η Χάνουκα.
Η κατατεθειμένη ερμηνεία του Καρυπίδη είναι βλακώδης και ανιστόρητη. Είναι σαν να γράφει Τούρκος ιστορικός πως η επέτειος της 25ης Μαρτίου είναι αντιτουρκική γιορτή. Είναι σαν να καταδικάζει εξεγέρσεις απέναντι σε ιμπεριαλισμούς. Θα κατηγορούσε κάποιος όμως έναν τέτοιο τούρκο ως ρατσιστή;

β) Η εξέγερση των διάσημων

Κάποιοι άλλοι φυσικά δεν καταδικάζουν εξεγέρσεις από όπου και αν προέρχονται. Αρκεί να μην προέρχονται από τον ευρωπαϊκό Νότο και την Ελλάδα. Έτσι «διάσημοι» Έλληνες του βεληνεκούς της Μιμής Ντενίση, της Ανίτα Ναθαναήλ και της Κέλλυς Κελεκίδου έσπευσαν να στείλουν το δικό τους μήνυμα στους Ουκρανούς εξεγερμένους. Ο Ρόκκος μας λέει να μην κλείνουμε τα μάτια μας και ότι η Ουκρανία χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας, λες και η Ελλάδα είναι η χώρα των αδιάφορων πλουσίων, η Ντενίση να λέει το αμίμητο «όταν έχει ειρήνη η Ουκρανία έχει ειρήνη όλος ο κόσμος», δόγμα ιστορικά επιβεβαιωμένο, ο Κουρκούλης να λέει «Ουκρανοί αδέρφια μας αξίζετε ένα καλύτερο μέλλον» (οι Έλληνες πάλι όχι). Στο ίδιο πάλι μοτίβο, η Στέλλα Δημητρίου να λέει μη χάνεται ποτέ την ελπίδα σας, σας αξίζει ένα καλύτερο αύριο, ένα καλύτερο μέλλον»… Η  Ναθαναήλ να επαναλαμβάνει το δόγμα Ντενίση ότι «Ειρήνη στην Ουκρανία σημαίνει ειρήνη για όλο τον κόσμο».
Πέρα από το ότι η εξέγερση στην Ουκρανία είναι τόσο αμερικανοκινούμενη όσο και γερμανοκινούμενη, πέρα από το ότι ακραίοι εθνικιστές είναι ο πιο μαχητικός πυρήνας των εξεγερμένων, η στήριξη αυτών των μαϊντανών της showbiz είναι διπλά γελοία καθώς αυτοί, ουδέποτε έστειλαν ένα μήνυμα στήριξης στους εξεγερμένους Έλληνες του 2011. Τίποτα. Nada.
Καθόντουσαν στις τηλεοράσεις τους και ξύναν τα αρχίδια τους βλέποντας την πιο ακραία μορφή καταστολής που γνώρισε η χώρα από την εποχή της χούντας λες και έβλεπαν τελικό του superball
Είναι cool να είσαι δημοκράτης για οτιδήποτε συμβαίνει εκτός Ελλάδας και να συμπεριφέρεσαι ωσάν στην χώρα σου να μην τρέχει τίποτε. Και σαν να μην έτρεξε ποτέ τίποτε. Η ιστορία της Ελλάδας είναι αδιατάραχτη. Χωρίς δεινά, χωρίς παθήματα, χωρίς φρίκες. Μια αιώνια ηλιοθεραπεία. Τουρλωμένοι κώλοι και βυζιά κάτω από τον ίδιο ήλιο…
Αλλά υπάρχουν και χειρότερα. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι της showbiz απλά κάνουν τη δουλειά τους που είναι να κάνουν πως δεν βλέπουν τίποτα για να τα έχουν καλά με τους διακινητές του χρήματος.
Και οι αντιδιανοούμενοι κάνουν τη δική τους: που είναι να παραχαράττουν την ιστορία για τα αφεντικά τους που διακινούν το χρήμα.

γ) Την ιστορία την γράφουν οι νικητές

Η παραχάραξη της ιστορίας που θέλει να παρουσιάζεται ως αναθεώρηση είναι συνήθης πρακτική. Κάθε νικητής ξαναγράφει την ιστορία με τρόπο κολακευτικό για τον ίδιο.
Όταν πχ η Ρεπούση επεδίωξε να περάσει στο βιβλίο ιστορίας της 6ης δημοτικού την αντίληψη οι Σμυρνιοί στη σφαγή του 1922 «συνωστίζονταν» στο λιμάνι, κανείς από τα συστημικά μήντια δεν υπαινίχθηκε καν ανθελληνισμό.
Λίγοι κατηγόρησαν τις ανθελληνικές κυβερνήσεις των μνημονίων για ανθελληνισμό. Γιατί αντιλαϊκή κυβέρνηση είναι ανθελληνική κυβέρνηση. Αντισπανική κυβέρνηση. Αντιπορτογαλική κυβέρνηση.
Γιατί είναι cool να είσαι ανθέλληνας, αντιισπανός, αντιπορτογάλος. Είναι σκόπιμο, είτε είσαι διεθνιστής είτε παγκοσμιοποιητής να σβήνεις την ιστορική μνήμη και να εγγράφεις από πάνω το όραμα για τον κόσμο που σε βολεύει. Και αυτό δεν είναι πολεμική ειδικά απέναντι στους Έλληνες αλλά μια παγκόσμια πρακτική απέναντι στους λαούς. Η κάθε νέα εξουσία θέλει την πλειοψηφία των υπηκόων που δεν ωφελούνται από αυτήν, πηλό για να πλάθει τη δικιά της τάξη πραγμάτων. Τα δικά της αγάλματα, τα δικά της ονόματα στους δρόμους, τα δικά της βιβλία, τη δική της ιστορία. Όλες οι προηγούμενες εκδοχές πρέπει να διαγραφούν. Λέγε με ολοκληρωτισμό. Γιατί; Γιατί σου γαμάω το μυαλό.
Κανείς δεν κατηγόρησε για ανθέλληνες και ρατσιστές τους Γερμανούς, ή τον Πάγκαλο για το όσα έσουραν στους ‘Ελληνες.
Το πιο επικίνδυνο κομμάτι του ρατσισμού δεν είναι οι ρατσιστικές προκαταλήψεις. Το πιο επικίνδυνο είναι όταν οι προκαταλήψεις γίνονται το απόλυτο κριτήριο αντίληψης του διαφορετικού και ο καθένας κρίνεται με βάση όχι την ανθρώπινη του ποιότητα και συμπεριφορά του αλλά με βάση τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά αλλά και τις πεποιθήσεις του. Οι αναμάρτητοι του αντιρατσισμού λοιπόν είναι αυτοί που ρίχνουν πολύ εύκολα τις πρώτες πέτρες. Με ευκολία που έχουν δανειστεί από τον απανθρωπισμό των ρατσιστών. Τα «αντί» καταντούν αποτροπαϊκά σύμβολα του εσώτερου δαίμονα.
«Όταν πολεμάς με δαίμονες, να προσέχεις να μην γίνεις αυτό που πολεμάς». Παλιά καλή συμβουλή που όλοι τείνουν να ξεχνούν.
Δεν θα απέρριπτα τον Καρυπίδη λόγω χρυσαυγιτισμού ή αντισημιτισμού ή ρατσισμού, λέξεις που πετιούνται σήμερα πιο εύκολα από ότι το μαλάκας τη δεκαετία του 80 ως κοινές ύβρεις.
Αλλά για προχειρότητα. Αν ένας δημοσιογράφος γράφει με τόση ευκολία ανοησίες για τη Χάνουκα, αν δεν μπορεί ή δε θέλει να διαχειριστεί την πληροφορία του,  πόσο μάλλον μπορεί να διαχειριστεί μια Περιφέρεια και μάλιστα μια περιφέρεια σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Αλλά βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου το έκτακτο μονιμοποιείται. Αυτό είναι το τίμημα του ευρωπαϊκού ολοκληρωτισμού στο Νότο. Το έκτακτα χαράτσια γίνονται μόνιμες φορολογίες. Οι νόμοι του κράτους περνάνε έκτακτα. Οι συλλήψεις γίνονται έκτακτα.
Μια έκτακτη χώρα.
Και οι πραγματικές συνθήκες έκτακτης ανάγκης όπως οι σεισμοί της Κεφαλονιάς; Μόνιμες βλάβες καθώς το επίσημο κράτος μπορεί να παρέλασε στην Κεφαλονιά, οι μηχανισμοί για τις έκτακτες ανάγκες έχουν σε μεγάλο βαθμό έχουν παραλύσει μαζί με το κοινωνικό κράτος.
Σε αυτή τη μεταβατική προς την τελική μορφή του ευρωπαϊκού ολοκληρωτισμού μορφή κράτους του οποίου ηγούνται άτομα με παρακρατική αντίληψη πραγμάτων, το κράτος είναι εκεί για να υπενθυμίζει στους πολίτες ότι αυτό το μεταλλαγμένο κράτος είναι πανταχού παρόν και ο πολίτης τα πάντα πληρώνει. Ο πολίτης έχει μόνο υποχρεώσεις και ευθύνες απέναντι στο κράτος. Το κράτος έχει μόνο υποχρεώσεις απέναντι στους δανειστές του και καμία απέναντι στους πολίτες.
Ελληνικό κράτος: ο μπράβος των τοκογλύφων.

δ) Κεφαλόρνια

Σε σχέση με τους σεισμούς της Κεφαλονιάς, το κείμενο με την καθαρή ματιά του Κώστα Βαξεβάνη χθες με τίτλο Κεφαλόρνια μου χάραξε την ψυχή. Όχι τόσο για την εμφανή φρίκη του ολοκληρωτισμού και της μπατσοκρατίας που περιέγραφε, όσο για την φρικιαστική εξοικείωση με αυτήν που μας συμβαίνει όλο και περισσότερο και όλο και συχνότερα. Ανατρίχιασα στην υπενθύμιση του ότι εμείς οι άνθρωποι ως όντα της συνήθειας που είμαστε, μπορούμε να συνηθίσουμε στα πάντα. Να βλέπουμε φρίκες και να τις θεωρούμε συνηθισμένες ακόμη και κοινότυπες. Έτσι λοιπόν, σε ένα νησί ρημαγμένο, με εκατοντάδες νεοάστεγους σε ανάγκη βοήθειας και μέριμνας, ο υπουργός «προστασίας του πολίτη», ευφημισμός που θυμίζει το «Νταβατζής του πολίτη» κυκλοφορούσε αγέρωχα ανάμεσα σε δεκάδες αστυνομικούς, επιθεωρώντας την καταστροφή σαν να ταν ταγματάρχης των SS που επιθεωρούσε μια χώρα που τα κατοχικά στρατεύματα είχαν ισοπεδώσει…
Ο Darth Δένδιας, ο Φον Δένδιας. Ο Δεν Δίας.
Αυτό το κράτος των προστατών και των προστάτιδων δυνάμεων… Ποιος θα μας προστατεύσει από τους αυτόκλητους προστάτες μας;
Κοιτάν με περιφρόνηση αυτούς που έχουν ανάγκη. Τους θεωρούν αδύναμους, απρόθυμους να πάρουν τη ζωή στα χέρια τους. Απρόθυμους θεωρούν και τους ασθενείς με τη δραματική νόσο της σκλήρυνσης κατά πλάκας… Δεν περιέλαβαν την εκφυλιστική νόσο (και όχι μόνο αυτή) στη λίστα των 43 παθήσεων που χαρακτηρίστηκαν μη αναστρέψιμες….
Έτσι. Τα έκτακτα μονιμοποιούνται, τα μη αναστρέψιμα θεωρούνται παροδικά, προσωρινά… Οι μόνιμες βλάβες στην οικονομία είναι προσαρμογές, στην υγεία είναι εξυγίανση. Η σκλήρυνση κατά πλάκας δεν είναι αρρώστια της πλάκας.
Αλλά αυτό το κράτος, το σκληρότερο της μεταπολίτευσης, είναι της πλάκας. Και για αυτό σκληραίνει ακόμη περισσότερο, για να κρύψει τη γελοιότητα του προκαλώντας τρόμο στα θύματα του.
Κράτος νταής.

ε) Ecso-si, Ecso-no

Και θα κλείσουμε με μια εικόνα από το γειτονικό νότο και το κοντινό δικό μας μέλλον. Στην γειτονική Ισπανία στήσαν ολόκληρη αστυνομική επιχείρηση για να κάνουν έξωση σε έναν 54 με χρόνιο νόσημα και αναπηρία όπως αναφέρει το TVXS.
Γκλομπ και ξύλο στους γείτονες που έσπευσαν σε βοήθεια του.
Το να έχεις κατοικία είναι παράνομο στο μεσογειακό νότο. Αν δεν μπορείς να εξυπηρετήσεις το χρέος που σου φορτώνει η ολιγαρχία.
Περιμένετε: Οι εξώσεις έρχονται προσεχώς και σε ένα σπίτι κοντά στο δικό σας. Ίσως και στο δικό σας.  
Γαμώ την κυβέρνηση που μας γαμά το σπίτι.
Πέτρος Αργυρίου, agriazwa.blogspot.gr 6-2-2014
(Σύντομα στο agriazwa: Ποιοι και πως κλέβουνε τη φέτα και το Παράδειγμα της Ουγγαρίας)

Φώτης Αλεξόπουλος : ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΑΕΠΙ

ΘΕΜΑ:  Φώτης Αλεξόπουλος :  ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΑΕΠΙ
Κύριοι,
Η Καθημερινή Ενασχόληση μου με τα Κοινά  μου δίνει την δυνατότητα να έχω επαφή  με εκατοντάδες Μικροεπαγγελματίες της Εστίασης ..
Σας μεταφέρω ότι η Κατάσταση στον χώρο της επιχειρηματικότητας στην εστίαση είναι τραγική.
Χιλιάδες επιχειρήσεις που κάποτε απασχολούσαν πάνω από ένα εκατομμύριο (1.000.000)  εργαζόμενους, σήμερα δίνουν πραγματική μάχη επιβίωσης …….
Τα τέσσερα(4) Τριήμερα που υπήρχαν μηνιαίως, στην αγορά της εστίασης , πριν από δυο έτη, και έδιναν  μια μικρή ανάσα στα μηνιαία έξοδα των επαγγελματιών του κλάδου, δυστυχώς έχουν  καταργηθεί εδώ και καιρό …
Ο Έλληνας καταναλωτής έχει καταργήσει ακόμη και το Σάββατο.
Ο Λόγος της επιστολής μου είναι η κραυγή χιλιάδων επαγγελματιών που δεν μπορούν πλέον να αποπληρώνουν τα χρέη τους, που με την μορφή χιονοστιβάδας, κτυπούν ανελέητα τις επιχειρήσεις τους και οδηγούνται σε οριστικό κλείσιμο..
Θέτοντας υπόψη σας με την επιστολή αυτήν το μέγιστο αυτό πρόβλημα, που ήδη είμαι σίγουρος γνωρίζετε ,ζητώ με πρόταση μου να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να μπορεί ο επαγγελματίας να κάνει χρήση μουσικής( και να πληρώνει )  μόνο για τις ημέρες που θα είναι ανοιχτός και όχι για όλη την διάρκεια όλου του έτους όπως είναι σήμερα .
Δεν είναι δυνατόν Κύριοι, να πληρώνει κάποιος επαγγελματίας ,το ποσό των 500.00 ευρώ Ετησίως, προκειμένου να έχει την Άδεια Μουσικής  που θα του επιτρέπει να παίζει μουσική στο κατάστημα του για μόλις τρεις φορές τον χρόνο .(που αν είναι «τυχερός» θα έχει δουλειά).
Υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες περιπτώσεις καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και παρακαλώ να εξετάσετε την παρούσα επιστολή μου με την δέουσα σημασία ….
Πιστεύω ότι στόχος και συμφέρον  όλης της κοινωνίας είναι βάλουμε όλοι  «πλάτη» προκειμένου να επιβιώσουμε από την τρομερή λαίλαπα της ύφεσης.
Η Πρόταση μου έχει δυο σκέλη :Α) Ο αρμόδιος Ανταποκριτής σας να εισπράττει για τις επιχειρήσεις που θα πρέπει  να πληρώνουν για όλη την διάρκεια του έτους, επιχειρήσεις που πραγματικά και αποδεδειγμένα παίζουν μουσική καθημερινά.
Β) Να δίνετε  την δυνατότητα σε επιχειρήσεις που ανοίγουν ένα Σάββατο να κάνουν χρήση με ειδική αίτηση μόνο για την συγκεκριμένη ημέρα, η για συγκεκριμένες ημέρες, με ανάλογο λογικό παράβολο ..
Βρίσκομαι στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση επί του θέματος.
Αγία Παρασκευή 7/2/2014
Μετά Τιμής
Φώτης Αλεξόπουλος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Αγίας Παρασκευής
Υπεύθυνος Γραμματέας για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΙΝΚΑ /Γενική
Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος  

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Η Ελληνίδα Μάνα…

http://ahdoni.blogspot.gr/2011/01/blog-post_2192.html

Η μητρότητα είναι δώρο του θεού προς το ανθρώπινο Γένος καί ιδιαίτερα προς το γυναικείο φύλο. Μέσω της Μητρότητας ή Γυναίκα προσκαλείται να υπηρετήσει το μυστήριο της ζωής, όχι μόνο ως διατήρηση καί συνέχιση της βιολογικής ζωής, αλλά κυρίως ως έκφραση καί βίωση της άγιοπνευματικής ζωής.
Για τη διπλή αυτή αποστολή της ή Γυναίκα είναι προικισμένη με χαρίσματα, πού την καθιστούν ίκανή να ανταποκριθεί στη διπλή ιερουργία της ζωής καί ιδιαίτερα στο «τεκνοτροφεΐν». Γι’ αυτό καί κύριο χαρακτηριστικό της γυναικείας ψυχοσύνθεσης εΐναι ή έτεροκεντρικότητα, το δυναμικό ενδιαφέρον της δηλαδή για λύση καί ανακούφιση των προβλημάτων των «άλλων». Εΐναι δέ πλουτισμένη σχεδόν με ανεξάντλητα αποθέματα άφοσιώσεως, αύταπαρνήσεως, ανιδιοτέλειας, συγχωρητικότητας, υπομονής, ηρωισμού, στοργής καί αγάπης «δίχως ορούς».
Κόποι καί άγωνίες, πόνοι καί θυσίες, ανήφορος καί γολγοθάς συνθέτουν τη ζωή της Μάνας, ή οποία όμως εκούσια τα αποδέχεται, χωρίς γογγυσμούς. Αντίθετα τα θεωρεί κατώτερα της χαράς πού αισθάνεται, επειδή συμβάλλει στο ρεΰμα ζωής δημιουργικά, προσφέροντας στη γήινη κοινωνία όλο) ρωμένες προσωπικότητες, αλλά συγχρόνως ετοιμάζοντας με το λόγο καί το βίωμά της «πολίτες του ουρανού».
Ή Ελληνίδα Μάνα, ως Όρθόδοξη Χριστιανή, γνωρίζει πόσο δύσκολη εΐναι ή υποχρέωση του «τεκνοτροφεΐν», γιατί είναι «τέχνη» δύσκολη καί λεπτή, ζυμωμένη από λίγη επιστήμη και εμπειρία, από πολλή κοινή λογική καί κυρίως από πολλή άγάπη. Την πολλή καί σωστή αγάπη, όμως, μόνο άπ’ τον Θεό της αγάπης μπορεί κανείς να την αντλήσει. Γι’ αυτό καί κατάφευγει σ’ Εκείνον για ενίσχυση καί φωτισμό.
Έτσι ή άσκηση της αγωγής των παιδιών της έρχεται ως καρπός του δικού της πνευματικού αγώνα. “Ηδη έχει κρατήσει τον εαυτό της, με την εγκράτεια, μέσα στην ψυχοσωματική υγεία, να μεταδώσει, άπ’ τη στιγμή της σύλληψης, υγιές το δικό της γενετικό υλικό, ενώ κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης ένδιαφέρεται για την ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου της, τρέφοντας το με το πιο υγιές «αΐμα» της, αλλά καί με τίς αγαθές σκέψεις της, τη γαλήνη της συνείδησης της, την προσευχητική διάθεση της, τα αισθήματα αγάπης της.
Και αργότερα, τις νοσηρές καί επικίνδυνες συμπεριφορές των ατόμων του κοινωνικού περίγυρου έρχεται να τίς ελαχιστοποιήσει στα παιδιά της με τον διάλογο μαζί τους, προπάντων δε με το δικό της παράδειγμα. Το παιδί, άλλωστε, περισσότερο επηρεάζεται από τα έργα, παρά από τα λόγια. Βοηθός σταθερός στον αγώνα των παιδιών για βίωση των διαχρονικών αξιών πού ή πίστη μας εμπνέει, ή Μάνα. Εκείνη τα εμπνέει με σωστή νοηματοδότηση της ζωής τους, στοιχείο, πού αναζητούν στο βάθος της υπάρξεως τους οι νέοι μας.
“Ακόμη, για τη σωστή κοινωνικοποίηση των παιδιών της, ή Χριστιανή Όρθόδοξη Μάνα τους εμπνέει το ενδιαφέρον για τα μέλη της οικογένειας καί τους λοιπούς συναθρώπους τους. Με τη συμμετοχή σε κόπους καί ευθύνες, στην οποία εκείνη τα προτρέπει, σε δραστηριότητες καί φιλανθρωπική δράση στη μικρή καί τη μεγάλη οικογένεια, το σπίτι δηλ. καί την ενορία, τα παιδιά ωριμάζουν καί βρίσκουν την ποιότητα της ζωής, την ευτυχία. Ευτυχία βέβαια για τον Χριστιανό είναι ή κατάσταση της προσφοράς καί της άγαπητικής επικοινωνίας, ή αίσθηση εμπιστοσύνης καί ελευθερίας, οπού μπορούν καί αναπτύσσουν τα θεόσδοτα χαρίσματα τους, τα όποια οδηγούν στην αγιότητα.
“Η Όρθόδοξη Χριστιανή Μάνα δημιουργεί σωστό σύνδεσμο με τα παιδιά της καί τα καθοδηγεί σιγά-σιγά στη συναισθηματική καί πνευματική ανεξαρτησία. Καί είναι μία πραγματικότητα, ότι ή μεταβολή της οικογένειας σήμερα σε ολιγομελή («πυρηνική»), ευνοεί την εμφάνιση επικίνδυνων καί νοσηρών συμπεριφορών, καί εκ μέρους των παιδιών αλλά και της μητέρας.
Όμως ή σωστή Μάνα επιδιώκει από πολύ νωρίς, αναθέτοντας ευθύνες καί σεβόμενη την προσωπικότητα των παιδιών της, να ζουν αυτά στη «σκιά» του Θεού καί πολύ λιγότερο στη δική της. Γι’ αυτό ή δική της παρουσία γίνεται σιγά-σιγά διακριτική καί καθόλου δεσμευτική. Στήν Όρθόδοξη Μάνα, καί μόνο οι εικόνες της Βρεφοκρατούσας Παναγίας_μας της υποδεικνύουν τον τρόπο της σχέσης της με τα παιδιά της. Ή Παναγία-Μητέρα, σ’ αυτές τίς εικόνες, κρατά τον μικρό “Ιησού στην αγκαλιά της, τα χέρια της απλώς τον περιβάλλουν προστατευτικά, αλλά δέν τον «σφίγγουν». Ή μητρική αγάπη δεν πρέπει να «πνίγει» το παιδί, απλώς εμπεριέχει την προστατευτική φροντίδα, αλλά καί τον σεβασμό καί την συγχωρητικότητα καί την κατανόηση. “Ετσι ή μητρική αγάπη δεν μετατρέπεται σε κτητική-κυριαρχική, αντίθετα βοηθά τα παιδιά να επιτύχουν καί την τρίτη «έξοδο» τους, δηλ. την απομάκρυνση από την μητρική αγκαλιά. “Ετσι τα αποδίδει στην κοινωνία ολοκληρωμένες καί ελεύθερες προσωπικότητες, υπεύθυνες απέναντι στίς απαιτήσεις της οικογενειακής καί κοινωνικής ζωής.
Με την αγωγή πού εφαρμόζει ή Όρθόδοξη Μάνα, εμπνέοντάς τους τη Ουσιαστική αγάπη, τα προετοιμάζει ακόμη καί τη ζωή τους να θυσιάζουν στην υπεράσπιση πανανθρώπινων αξιών, όπως της ελευθερίας καί της αγάπης προς τον Θεό καί τον συνάνθρωπο. Γι’ αυτό ιδιαίτερα ή Ελληνίδα Μάνα- το βεβαιώνει ή Ιστορία της- έχει αναδείξει ήρωες καί μάρτυρες. Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα: Μια Μάνα από τα Μέγαρα μέσα στην αντάρα του πολέμου το 1940, γράφει: «Χαλάλι της Πατρίδος ό Δημητρός μου. “Ας ήτανε να πέθαινα καί εγώ πολεμώντας μαζί του. Ζήτω ή πατρίς! Διαμάντω Μονίου, χήρα, πρόσφυξ». Άλλα καί τη νεομάρτυρα Άκυλίνα (1764/27 Σεπτεμβρίου), ή ίδια ή Μάνα της την προετοίμασε για το Μαρτύριο, έγινε δηλ. ή άλείπτριά της. Τα τελευταία λόγια της μισοπεθαμένης Μάρτυρος προς την Μητέρα της: «Έκαμα αυτό για το όποιο με είχες προετοιμάσει. Δεν αρνήθηκα τον Χριστό μου» (Ν. ‘Αγιορείτου, Νέον Μαρτυρολόγιον)
Ή Όρθόδοξη Χριστιανή Μάνα αναδεικνύεται έτσι πρότυπο αύταπαρνήσεως στην έγωκεντρικότητα καί θηριωδία του σύγχρονου κόσμου. Καί είναι αποδεδειγμένο: χωρίς την αυταπάρνηση καί την αυτοθυσία της Μάνας δεν αποκαλύπτονται ισορροπημένα παιδιά καί ισορροπημένοι άνθρωποι, επειδή ακριβώς δεν τους προσφέρεται ή ζεστασιά της στοργής, ή θαλπωρή του ενδιαφέροντος, ή σιγουριά της παρουσίας καί ή ανακούφιση της ενθάρρυνσης. “Η γνήσια Μάνα με τη ζεστασιά της θυσιαστικής αγάπης της, πού την ωθεί στη σωστή διαπαιδαγώγηση, εργάζεται για τη δημιουργία ενός πιο
ανθρώπινου πολιτισμού, πού δίνει προτεραιότητα στην αξία της ζωής καί στο διάλογο της αγάπης, της αληθινής αγάπης, πού είναι ανηφορική καί διάσπαρτη από το χρέος.
Τελικά ένα είναι σίγουρο. “Αν όλες οι γνήσιες Μάνες ενωμένες προχωρούν κρατώντας αναμμένη τη δάδα της Ουσιαστικής αγάπης, οπωσδήποτε ή «σκιά» υποχωρεί καί το «σκοτάδι» περιορίζεται. “Ετσι, όμως, αυτές οι Μάνες αναδεικνύονται συγxρόνως καί Μάνες του πολιτισμού της ψυχής, πού αυτόν κατεξοχήν αναζητεί απεγνωσμένα ή ανθρωπότητα. “Αρα σώζουν έτσι τον ΚΟΣΜΟ μας.
Βαρβάρας Καλογεροπούλου-Μεταλληνού,Δρος Θεολογίας-Πτυχ.Φιλολογίας
περιοδικό ”Τόλμη”

http://vatopaidi.wordpress.com

H συγκλονιστική ιστορία ενός ναρκομανούς. (Ένα σύγχρονο θαύμα του Αγίου Νεομάρτυρος Εφραίμ)

http://www.diakonima.gr/2014/02/05/h-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BD/

image9
Ήταν απόγευμα, ένα από τα συνηθισμένα πολυτάραχα απογεύματα στο κέντρο της Αθήνας. Ο κόσμος ουρά στην στάση της Ομονοίας των ΤΑΞΙ.
- Κουκάκι, παρακαλώ!… – Ευχαρίστως, του απαντώ• και αυτός ήταν όλος ο διάλογος μέχρι τέλους της διαδρομής, διότι το ύφος και ο τρόπος δεν άφηνε κανένα περιθώριο συζητήσεως. Στο ύψος του Αγίου Ιωάννου (Γαργαρέτας) και επί της οδού Βεΐκου κατέβηκε, και λίγα μέτρα πιο κάτω ένα άλλο χέρι με το χαρακτηριστικό νεύμα με σταματάει.
Ήταν νεαρός ο καινούργιος μου επιβάτης 25-27 ετών περίπου, μετρίου αναστήματος και κρατούσε μια βαλίτσα. Τοποθετώντας εγώ τα πράγματά του στο «πόρτ-μπαγκάζ», ο νεαρός κάθισε στην θέση του συνοδηγού.
Και με μια ποιητική έκφραση, που σπάνια χρησιμοποιούσα κατά το παρελθόν: «Σαν Βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, ναύχεσαι ναναι μακρύς ο δρόμος σου, μεγάλο το ταξίδι», υπονοούσα: «για που πάμε;»
- Ναι, φίλε μου, για την Ιθάκη, όμως όχι για το νησί, όπως θα φαντάστηκες, άλλα για το αποτοξινωτικό κέντρο «Ιθάκη»…, ήταν η απάντησις που για λίγα δευτερόλεπτα με άφησε άναυδο.
- Στον σταθμό Λαρίσης στα τραίνα, παρακαλώ…, συμπληρώνει: Ήταν αναπάντεχη πράγματι η απάντησις του νεαρού επιβάτου μου, διότι τίποτε από τα εξωτερικά του γνωρίσματα (ματιά, ύφος, ενδυμασία, συμπεριφορά) δεν πρόδιδε το επάρατο πάθος της ναρκομανίας του. Ένα πλήθος συναισθημάτων, (πόνου, λύπης, συμπάθειας, αγάπης…), διαδέχονταν το ένα το άλλο μέσα μου, ένα δυνατό σφίξιμο στην καρδιά μου που την έκανε να κινείται άτακτα μέσα στα στήθος μου, ένα δάκρυ κύλησε στα μάγουλά μου για το κατάντημα του αδελφού μου, για το πλάσμα του Θεού μου. Προσπάθησα να συγκρατηθώ, διότι ήθελα και να μάθω κάτω από τι συνθήκες έφθασε εκεί πού έφθασε, επειδή είμαι και εγώ πατέρας με παιδιά στα πρόθυρα της εφηβείας.
Αφού αλληλοσυστηθήκαμε, παρακάλεσα τον Παύλο, αν δεν του έκανε κακό το φρεσκάρισμα τέτοιων γεγονότων και αν δεν τον εκούραζε, να μου έλεγε λίγα πράγματα γύρω από τη ζωή του και από το πάθος του.
Με προθυμία ανταποκρίθηκε στην παράκλησή μου και τον ευχαριστώ.
«Κατ’ αρχήν έχω να πάρω δύο μήνες απ’ αυτό το δηλητήριο και νοιώθω όπως όλοι οι άνθρωποι οι φυσιολογικοί. Δεν έχω καμία επιθυμία για να το ξαναβάλω στο αίμα μου και αυτό το οφείλω όχι σε κάποια προσπάθεια δική μου, άλλα εξ ολοκλήρου στην θαυμαστή δύναμη του Θεού και των Αγίων Του. Aλλά ας σου τα πω απ’ την αρχή, αφού τόσο πολύ το θέλεις.
Γεννήθηκα και μέχρις οκτώ ετών μεγάλωσα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Κουκάκι εκεί που με πήρες. Είμαι μοναχοπαίδι και οι γονείς μου με αγαπούν παθολογικά, χωρίς να μου χαλούν κανένα χατίρι. Σε ηλικία λοιπόν οκτώ ετών, μαζί με τους γονείς μου εφύγαμε για την Αμερική για καλύτερη ζωή.
Οι γονείς μου με τη βοήθεια των συγγενών μου εκεί έπιασαν δουλειά και εγώ επήγαινα στο σχολείο.
Μεγαλώνοντας όμως μεγάλωναν μαζί μου και οι παράλογες επιθυμίες μου και τα “βίτσια” μου. Έμπλεξα λόγω χαρακτήρος εύκολα με άσχημες παρέες και πολύ γρήγορα δοκίμασα την μαριχουάνα και το χασίς. Περνώντας ο καιρός και τα χρόνια δεν με ικανοποιούσαν τα ελαφρά ναρκωτικά ούτε εμένα ούτε και την παρέα μου. Το ρίξαμε λοιπόν όλοι στα σκληρά ναρκωτικά, που τα βρίσκαμε στο ίδιο περιβάλλον και με την ίδια ευκολία, όπως και τα ελαφρά. Αυτά όμως ήταν ακριβά κι’ εγώ δεν εργαζόμουν. Στην αρχή έκλεβα από τις τσέπες και τα πορτοφόλια των γονιών μου. Όταν όμως με τον καιρό είχα ανάγκη από μεγαλύτερες δόσεις και σε σημείο που έγινα αντιληπτός από τους γονείς μου, τότε μέχρι και που τους έδερνα για να τους τα παίρνω. Η κατάστασή μου ήταν δραματική το καταλάβαινα, άλλα δεν μπορούσα να κάνω πίσω με τίποτα. Οι γονείς μου με έτρεχαν σε γιατρούς και σε ψυχολόγους μήπως καταφέρουν κάτι, άλλα τίποτε, κανένα φως από πουθενά, μερικοί, και μάλιστα, διακεκριμένοι επιστήμονες τους έλεγαν, ότι αν δεν αλλάξω σύντομα περιβάλλον, λίγος είναι ο καιρός της ζωής μου.
Στο διάστημα αυτό και καθώς ήμουν μόνος μου στο σπίτι σε κατάσταση απελπισίας, εμφανίζεται μπροστά μου ένας παράξενος επισκέπτης που για πρώτη φορά τον έβλεπα. Ήταν μέτριος στο ανάστημα, είχε στρογγυλά και πολύ μεγάλα μάτια πού περιστρεφόντουσαν, είχε μαύρο και δασύ τρίχωμα, του οποίου το μήκος θα ξεπερνούσε τα δεκαπέντε εκατοστά. Επίσης είχε κέρατα και ουρά. Είχε μία τρανταχτή σταθερή φωνή και φοβερή πειθώ που δεν σου άφηνε περιθώρια για αντιρρήσεις.
Άρχισε να απαριθμεί την ζωή μου από τότε που γεννήθηκα μέχρι εκείνη την στιγμή με κάθε λεπτομέρεια κι’ εγώ απλώς έλεγα: “Ναι”. – Όλα τα έχεις απολαύσει, μου λέει στο τέλος, τίποτα δεν σου μένει πια, παρά ναρθής μαζί μου… Του απαντώ. “Πώς;”
- Θα πάρεις το αυτοκίνητο, μου λέει, και θ’ ακολουθήσεις τον τάδε δρόμο, θα τρέξεις με τόσα μίλια (δεν θυμάμαι τον αριθμό) κι’ εκεί θα σε περιμένω εγώ… Ό δρόμος αυτός ήταν ευθύς για πολλά μίλια και σε κάποιο σημείο είχε μια ελαφρά στροφή, ώστε όσοι έτρεχαν με υπερβολική ταχύτητα έβγαιναν έκτος δρόμου και προσέκρουαν σ’ ένα μανδρότοιχο που δεν γλύτωναν. Είχα ακούσει για πολλά ατυχήματα στο σημείο εκείνο κατά το παρελθόν. Έκανα όπως ακριβώς μου είπε και κατέληξα κι’ εγώ στον μανδρότοιχο. Το αυτοκίνητο έγινε σχεδόν αγνώριστο κι’ εμένα μ’ έβγαλαν με μικροτραύματα. Αφού μου προσέφεραν τις πρώτες Βοήθειες, επήγα στο σπίτι μου.
Επέρασαν δέκα ήμερες περίπου από το ατύχημα μου και εμφανίζεται στο σπίτι μου, στην κουζίνα αυτή τη φορά, ο ίδιος παράξενος επισκέπτης. Μια γκριμάτσα δυσφορίας στο άγριο και επιβλητικό πρόσωπό του• ένα κούνημα της κεφαλής προς τα πίσω• και ή ίδια χαρακτηριστική φωνή του μου λέγει: – Τίποτα δεν κατάφερες.
Καθόμουν και τον κοίταζα σαν απολιθωμένος και μόλις που κατάφερα να τον ρωτήσω:
- Τί να κάνω;
- Τώρα θα πάρεις τρεις φορές δόση απ’ αυτό που παίρνεις και θάρθης σίγουρα μαζί μου.
Εξαφανίστηκε αυτός και δεν αναρωτήθηκα, ούτε πώς μπήκε στο σπίτι ούτε ποιος ήταν.
Έβαλα σε εφαρμογή αμέσως το σχέδιο.
Ετοίμασα το υλικό στην σύριγγα κι’ έψαξα να βρω μέρος στο κατάσπαρτο από τα τρυπήματα σώμα μου. Η δόσις ήταν μεγάλη κι’ έπεσα αμέσως αναίσθητος. Καθώς βρισκόμουν σ’ αυτή την κατάσταση, βλέπω έναν ψηλό με ράσα με μαύρο σκουφί που στο μέτωπό του ήταν χαραγμένος Σταυρός. – Μη φοβάσαι, μου είπε, θα γίνεις καλά και όταν επιστρέψεις στην Ελλάδα, ναρθής στο σπίτι μου• είμαι ο Εφραίμ…
Σηκώθηκα σαν να μην είχα πάρει εντελώς απ’ αυτό το καταραμένο δηλητήριο. Ένοιωσα την επιθυμία να φύγω για την Ελλάδα και μόλις το είπα στη μητέρα μου απόρησε και το θεώρησε θαύμα, διότι πολλές φορές προσπάθησαν να με διώξουν απ’ αυτό το περιβάλλον και δεν τα κατάφερναν.
Εξιστόρησα στην μητέρα μου τα όσα μου είχαν συμβεί και θέλησε να με συνοδεύσει στο ταξίδι μου. Όταν ήρθαμε στην παλιά μου γειτονιά, πήγαμε στον Ιερέα της Ενορίας εκεί και απ’ αυτόν έμαθα, ποιος ήταν αυτός ο παράξενος επισκέπτης και τι ζητούσε από μένα. Ήταν ο διάβολος και ζητούσε την αθάνατη ψυχή μου. Ευχαριστώ τον Θεό μέσα από τα τρίσβαθα της ψυχής μου. Αφού εξομολογήθηκα και νήστεψα, ο Ιερέας με κοινώνησε σε δεκαπέντε μέρες. Όταν είδα την εικόνα του Αγίου Εφραίμ, θυμήθηκα ότι αυτός ήταν πού με γλύτωσε από το φοβερό μου πάθος.
Επήγα στην Ν. Μάκρη κι’ έκανα Λειτουργία κι’ ευχαρίστησα τον άγιο. Τώρα πηγαίνω σ’ αυτό το Ίδρυμα, για να ξεφύγω λίγο από τον κόσμο και να σιγουρευτώ, ότι δεν το αποζητώ».
Κ.Σ., Αθήνα
Περιοδικό ΑΓΙΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ
3 http://iliaxtida.wordpress.com/2011/05/07/efraim/

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου