Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ο Φιλιππίδης και τα Golden Boys που κατέστρεψαν τη ΝΔ

http://www.antinews.gr/2014/01/12/241701/
Στην κρίσιμη φάση που βρίσκεται η χώρα και με δεδομένη την εντολή του ελληνικού λαού για κάθαρση, τιμωρία των ενόχων κάθε σκανδάλου και άρση επιτέλους της ασυδοσίας που επικρατεί στον δημόσιο βίο της χώρας, δεν μας μένει τίποτε άλλο από το να μιλάμε με τη γλώσσα της αλήθειας. Ακόμη κι αν υπάρχουν ζητήματα που πονάνε, ακόμη κι αν ανοίγουμε πληγές του παρελθόντος. Καμιά σκοπιμότητα δεν υπάρχει, παρά μόνο να θυμίσουμε ποια λαμόγια μας κυβέρνησαν επί χρόνια, ποιοι έκαναν περιουσίες στην πλάτη μας και πώς τώρα σκούζουν σαν μωρές παρθένες που τις διακορεύουν.
Για τα πράσινα λαμόγια που κατάπιαν δισεκατομμύρια, έχουμε βαρεθεί να γράφουμε. Υπάρχουν όμως και κάτι γαλάζια λαμόγια που μάδησαν την χώρα και κατέστρεψαν τη Νέα Δημοκρατία. Κάποιοι που είχαν κάνει την Ρηγίλλης και το τότε Μαξίμου σπίτι τους και μπαινόβγαιναν λες και ήταν τα αφεντικά στο κόμμα και τη χώρα. Οι παρέες του Κολεγίου Αθηνών, τα golden boys που είναι παντός καιρού και «σκάνε μύτη» ανάλογα με το κόμμα στο οποίο ανήκουν.
Εκεί γύρω στο 2000-2003 άρχισε να στήνεται πέριξ της Νέας Δημοκρατίας και τον Κώστα Καραμανλή το σύστημα που αργότερα θα ρήμαζε τη χώρα και το κόμμα. Που θα πρόδιδε τις προθέσεις του τότε αρχηγού της ΝΔ και μετέπειτα πρωθυπουργού .
Ένας από αυτούς και ο συλληφθείς στην Τουρκία Άγγελος Φιλιππίδης ο οποίος επί τρία χρόνια στην προεδρία του Παναθηναϊκού απέτυχε παταγωδώς κι έμεινε στην ιστορία για τα επεισόδια της Ριζούπολης.
Μαζί με τα αλήστου μνήμης golden boys συνέστησαν αργότερα την ομάδα του Μαξίμου, όλοι τους άξια τέκνα του περιβάλλοντος Ρουσόπουλου το οποίο κατέστρεψε τη Νέα Δημοκρατία κι από κόμμα του φιλελευθερισμού και της ευρωπαϊκής προοπτικής, την κατάντησαν κόμμα που έφυγε από την εξουσία λόγω διαφθοράς. Κι άνοιξαν το δρόμο στον απίθανο Γ. Παπανδρέου για να αποτελειώσει ότι απέμεινε.
Ο κ. Χατζηεμμανουήλ
Σ’ εκείνη την παρέα εκτός από τον πρώην πρόεδρο του ΤΤ υπήρχαν και οι κ.κ. Διονύσης Ζακυνθινός, Χρήστος Χατζηεμμανουήλ, Πάνος Λειβαδάς, Σπύρος Κλαδάς κ.α. Της «προσκολλήσεως» και ο Βαγγέλης Αντώναρος που τώρα ασχολείται με το να δηλώνει «εκπρόσωπος» του Καραμανλή.
Τους εμπιστεύτηκε ο τότε πρωθυπουργός αν και «περαστικοί» από το κόμμα.
Που βρίσκονται οι περισσότεροι από αυτούς το ξέρετε, που πήγε η ΝΔ κάτω από την φωτισμένη επικοινωνιακή πολιτική αυτής της ομάδας με ηγέτη τον κ. Ρουσόπουλο, το ζήσατε. Όπως και το γεγονός ότι οι περισσότεροι έχουν λύσει το πρόβλημα της ζωής τους.
Από μια γαλάζια δεξαμενή σκέψης,  το «Κέντρο Πολιτικής Ερευνάς και Επικοινωνίας» (ΚΠΕΕ), ξεκίνησε και ο Χρήστος Χατζηεμμανουήλ, μετέπειτα πρόεδρος στον ΟΠΑΠ. Πρόεδρος στο ίδιο ίδρυμα χρημάτισε και το άλλο μέλος της «παρέας», ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού Άγγελος Φιλιππίδης ο οποίος έγινε πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.
Όλοι οι παραπάνω και πολλοί περισσότεροι έλυναν και έδεναν.
Ας θυμηθούμε την δικηγορική εταιρεία Juris  η οποία είχε βασικούς πελάτες του το ΤΤ και φυσικά την ομάδα της Γιάννας Αγγελοπούλου που είχε αναλάβει τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Με την Juris συνεργάζεται και η γνωστή δικηγόρος κα Βένια Παπαθανασοπούλου η οποία ήταν το δεξί χέρι της κας Γιάννας Αγγελοπούλου στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στη συνέχεια ανέλαβε αντιπρόεδρος του ΔΣ του «Ελεύθερου Τύπου» και νομικός σύμβουλος. Από την τελευταία θέση παραιτήθηκε όμως για να αναλάβει νομική σύμβουλος του κ. Χατζηεμμανουήλ στον ΟΠΑΠ. Ο κ. Χρ. Χατζηεμμανουήλ, μέχρι να πάει στον ΟΠΑΠ, ήταν πρόεδρος στα Ολυμπιακά Ακίνητα. Ήταν επίσης στενός φίλος του κ. Κλαδά ο οποίος ενεπλάκη στην υπόθεση Ζαχόπουλου. Σημειώνουμε ότι και στον άλλο πελάτη της Juris το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ο πρόεδρος του (ο κ. Αγγ. Φιλιππίδης) προέρχεται κι αυτός από την «παρέα του Μαξίμου» και είναι στενός φίλος και του κ. Κλαδά και του κ. Χατζηεμμανουήλ. Πάντως ο κ. Φιλιππίδης  “κληρονόμησε” την Juris από τον προκάτοχό του, κ. Π. Τσουπίδη, τον φίλο του κ. Αλογοσκούφη, αλλά και του προφυλακισθέντος Καπράνου, του σκανδάλου με το ομόλογο του ΤΣΠΕΑΘ.
Ο κ. Κλαδάς
Ο πράσινος Κλέων και τα κατορθώματά του
Από αυτή τη «μήτρα» ο κ. Φιλιππίδης ανέλαβε το ΤΤ για περίπου 3 χρόνια, μέχρι το 2009 που ήρθε το ΠΑΣΟΚ και ανέλαβε ο Κλέων Παπαδόπουλος, άλλο παιδί του Κολεγίου αυτός.
Ο Φιλιππίδης, όπως λέει το πόρισμα, έδινε αφειδώς δάνεια χωρίς εγγυήσεις, όπως αυτά στον Κοντομηνά ή τον Λαυρεντιάδη, άγνωστο για ποιους λόγους και με ποιων τις εντολές. Έδινε και στον Κυριάκο Γριβέα ο οποίος, μην ξεχνάμε, ήταν κολλητός του Αντρίκου Παπανδρέου και μ’ αυτόν έκαναν ή προσπάθησαν να κάνουν διάφορες «πράσινες» δουλειές.
Όμως, επί Φιλιππίδη αποφασίστηκε από το ΤΤ να ιδρυθεί η Post Bank Green Institute Α.Ε., με έναν ιδιώτη (50%-50%) ο οποίος ήταν ο Γριβέας, αρχικά με στενές επαφές με τη Νέα Δημοκρατία και με τον τότε δήμαρχο Αθηναίων, Ν. Κακλαμάνη και στη συνέχεια με το σύστημα Παπανδρέου.
Η νέα διοίκηση του ΤΤ, μετά τις εκλογές του 2009, βρήκε τον Γριβέα και την εταιρεία του C&C και τον υιοθέτησε αφού διαπίστωσε ότι ήταν κολλητός του Αντρίκου και είχε αναπτύξει συνεργασία με τη μη κυβερνητική οργάνωση «Ινστιτούτο για την Κλιματική Αλλαγή και Ενεργειακή Ασφάλεια» (Ι4CENSE), στην οποία ιδρυτής και επικεφαλής είναι ο αδελφός του Πρωθυπουργού. Οι δύο τους συνδιοργανώνουν συνέδρια κάθε χρόνο για να προωθήσουν την πράσινη ανάπτυξη στην Ελλάδα.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα της εποχής: «Η ιστορία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2009, όταν η διοίκηση του Αγγ. Φιλιππίδη, έλαβε απόφαση για την ίδρυση τριών θυγατρικών. Η μία εξ αυτών συστάθηκε άμεσα τον Αύγουστο (οι άλλες δύο δεν έχουν συσταθεί μέχρι σήμερα) και έλαβε την επωνυμία Post Bank Green Institute Α.Ε., για να δραστηριοποιηθεί στον τομέα της πράσινης ανάπτυξης. Το καταστατικό έχει διάφορες δραστηριότητες από παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, διοργανώσεις συνεδρίων, μέχρι εμπορία ρύπων και επενδύσεις -μέσω θυγατρικών- στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες.
Κλ. Παπαδόπουλος
Αυτά δεν έγιναν άμεσα γνωστά, ως όφειλε να κάνει μια εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο, όπως το Τ.Τ. Δεν υπήρξε ιδιαίτερη ανακοίνωση, πράγμα σπάνιο ακόμα και για τον πρώην πρόεδρο, Αγγ. Φιλιππίδη, όταν επί των ημερών του η τράπεζα ανακοίνωνε μέχρι και τη συμμετοχή της σε συνέδρια και εκθέσεις.
Η ίδρυση της νέας εταιρείας γνωστοποιήθηκε στο επενδυτικό κοινό τον Νοέμβριο του 2009, δηλαδή τρεις μήνες μετά τη σύστασή της, όταν το Τ.Τ. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου. Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ήταν 500.000 ευρώ με τη συμμετοχή του Τ.Τ. να ορίζεται σε 50%.
* Το υπόλοιπο 50% των μετοχών απέκτησε ένα νομικό πρόσωπο, η εταιρεία C&C International, συμφερόντων του επιχειρηματία Κ. Γριβέα.
* Ο ίδιος επιχειρηματίας ορίστηκε και διευθύνων σύμβουλος με αποκλειστικό δικαίωμα υπογραφής για τα πάντα.
* Ως έδρα της νέας εταιρείας ορίστηκε η Μεταμόρφωση της Αττικής, που αποτελεί έδρα και των άλλων επιχειρήσεων του Κ. Γριβέα.
Στο διοικητικό συμβούλιο του «πράσινου ινστιτούτου» (Green Institute) βρέθηκε ο Εμμανουήλ Κελαϊδάκης, μέλος διοικητικού συμβουλίου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. (διορίστηκε από τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά). Ο ίδιος διετέλεσε και μέλος του Ινστιτούτου «Κων. Καραμανλής», καθώς επίσης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Εναλλακτική Ενέργεια Α.Ε. (Σ.Σ..: είναι η εταιρεία που ήρθε στη δημοσιότητα με αφορμή τη μίσθωση οικοπέδου ιδιοκτησίας της οικογένειας του πρώην υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκού πάρκου)».
Είδατε πώς γίνονται οι δουλειές.
Αλλά να σας πούμε και για τον πρόεδρο του ΤΤ επί ΠΑΣΟΚ, Κλ. Παπαδόπουλο. Άγνωστος παντελώς ανέλαβε μια θέση επειδή είχε στενές σχέσεις με τον Γ. Παπακωνσταντίνου κι έμεινε στην ιστορία για πολλές περίεργες υποθέσεις.
Προσέλαβε νομικό σύμβουλο με 7.000 μισθό έναν γνωστό στους κύκλους του ΠΑΣΟΚ, δικηγόρο.
Προσέλαβε τον δημοσιογράφο Διονύση Μ., που δούλευε στη ΝΕΤ και ήταν υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Ο Κλ. Παπαδόπουλος, προσέλαβε επίσης την Ευτυχία Μ. ως Σύμβουλο Επικοινωνίας με αμοιβή 5.000 ευρώ το μήνα, αν και το διαφημιστικό πρόγραμμα της Τράπεζας έχει παγώσει λόγω κρίσης.
Και ακόμη μια υπόθεση που είχε προκαλέσει αίσθηση. Ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ σήμερα, Ανδρέας Ταπραντζής ήταν γενικός διευθυντής στο ΤΤ αποχώρησε οικειοθελώς επειδή τον έβαλε ο Βενιζέλος στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Όμως, ο ανοιχτοχέρης κ. Παπαδόπουλος τον αποζημίωσε με ένα ποσό πάνω από 200.000 ευρώ.
Ο κ. Παπαδόπουλος έκανε και τα εξής εντυπωσιακά. Παράγγειλε έναν συντηρητή κρασιών αξίας 1.500 Ευρώ. Το δωράκι… το παρέλαβε η σύζυγος του κ. Παπαδόπουλου και χρησιμοποιήθηκε για το σπίτι της Κηφισιάς αλλά πληρώθηκε από το ΤΤ. Όπως και ότι ο κ. Παπαδόπουλος αγόρασε σύστημα συναγερμού αξίας 5.000 ευρώ για το σπίτι του, αλλά τα λεφτά έφυγαν από το ταμείο του ΤΤ.
 Reporter

Μανώλης Καραμολέγκος: Ο μάστερ…bread από τη Σαντορίνη

http://www.makeleio.gr/?p=48937

karamol

Το όνειρο μπορεί να γίνει πραγματικότητα; Ναι, όταν πρόκειται για τον Μανώλη Καραμολέγκο, που αν και ξεκίνησε την επιχειρηματική του προσπάθεια από ένα φούρνο στη Σαντορίνη, το 1950 σήμερα θεωρείται leader στον κλάδο της αρτοβιομηχανίας με την Καραμολέγκος ΑΕ.

Αλλά και αυτό δεν λέει και πολλά για τον ίδιο, που συνεχίζει να κλείνει 15ωρα στο γραφείο του –που είναι και το εργοστάσιο – στο Κορωπί. Όπως λέγεται, πηγαίνει από τους πρώτους και φεύγει από τους τελευταίους, έχοντας στο πλάι του το γιο του Ηλία, ο οποίος και κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Έχοντας ως αξίες την ποιότητα, τη συνέπεια, την δημιουργικότητα, την υπευθυνότητα και το πάθος για πρόοδο & ανάπτυξη, ο Μανώλης Καραμολέγκος δημιούργησε το 1999 το πρώτο ψωμί για τοστ με προζύμι. Την ίδια χρονιά η εταιρεία εισέρχεται στην παράλληλη αγορά του Χ.Α.Α, ενώ το 2000 αποκτά μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας Απολλώνιο Α.Β.Ε.Ε.
Ένα χρόνο αργότερα στα πλαίσια της συνεχούς εξέλιξης και βελτίωσης της Ποιότητας των προϊόντων της, η Εταιρεία λαμβάνει Πιστοποίηση ISO 9001-2000 και εφαρμόζει Παραγωγικές διαδικασίες σύμφωνα με τα πρότυπα του HACCP.
Μία χρονιά σταθμός για την εταιρεία ήταν το 2003 όπου δημιουργήθηκε το ψίχα τοστ, το πρώτο ψωμί για τοστ χωρίς κόρα.
Στα επόμενα χρόνια πραγματοποιήθηκαν μεγάλες επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, δίνοντας τη δυνατότητα για αυτοματοποιημένη παραγωγή με τη χρήση ρομποτικών μηχανών κλειστού τύπου.
Το 2006 το ψωμί για τοστ απέκτησε ακόμα μία μοναδική γεύση, το Πολύσπορο, που κέρδισε τις προτιμήσεις των Καταναλωτών δίνοντας άλλη διάσταση στην απόλαυση.
Στα πλαίσια της συνεχούς εξέλιξης με στόχο την κάλυψη των αναγκών του Καταναλωτή, το 2007 κυκλοφόρησαν τα πρώτα έτοιμα κομμένα ψωμάκια Time for Rolls.
Το Σεπτέμβριο του 2009 έδωσε την απάντηση σε όλους εκείνους που αναζητούν κάτι παραπάνω στο ψωμί σε φέτες: Γέννημα Θρέμμα, το μοναδικό ψωμί Ολικής Άλεσης με την αξεπέραστη νοστιμιά του Προζυμιού.
Όλα αυτά τα χρόνια η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος με αγάπη και μεράκι συνδυάζει για την παρασκευή των προϊόντων της, αξίες διατροφής και σύγχρονες μεθόδους παραγωγής με στόχο να προσφέρει συνεχώς τα καλύτερα προϊόντα άρτου στην Ελληνική Οικογένεια.
Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία άνοιξε και τα φτερά της στο εξωτερικό. Ίδρυσε μια θυγατρική στην Ρουμανία σε μια αγορά σχετικά «παρθένα». Στη βαλκανική χώρα δραστηριοποιούνται άλλες 6 αρτοβιομηχανίες, ωστόσο η έννοια «ψωμί τοστ» δεν υπάρχει, οπότε ο Καραμολέγκος με την ειδίκευσή του και τη ποιότητά του δημιούργησε μια νέα αγορά από την αρχή, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία της «μητέρας» ελληνικής εταιρείας. Η εταιρεία ενώ μεγαλώνει διαρκώς μ΄ ένα αξιοθαύμαστο ρυθμό, αυξάνει τις πωλήσεις της, εκσυγχρονίζει τον εξοπλισμό της και τα συστήματά της, εμπλουτίζει το Οργανόγραμμα της, δεν άλλαξε καθόλου το ανθρωποκεντρικό της πρόσωπο. Περίπου 380 εργαζόμενοι, από τον Ιδρυτή της μέχρι τον απλό εργάτη, αισθάνονται ότι συμμετέχουν το ίδιο σ αυτό το μικρό «θαύμα». Έχουν όλοι το ίδιο υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές των προϊόντων της εταιρείας και φτιάχνουν το ίδιο ψωμί, που θα έφτιαχναν και στο σπίτι τους για την οικογένειά τους.
Το όραμα του ιδρυτή, ο σεβασμός για τη δουλειά και την εταιρεία και η αγάπη για το ψωμί μεταφέρονται σαν « κληρονομικό χάρισμα», από την πρώτη γενιά εργαζομένων στις επόμενες και γίνονται το θεμέλιο της επιτυχίας.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ – ΚΛΕΩΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ “ΚΑΘΑΡΙΖΑΝ” ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ!

http://olympia.gr/2014/01/15/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%BC%CE%B2%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1/

 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ – ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ.

provopoulos kontominasΗ Τράπεζα της Ελλάδος με επίσημο έγγραφό της επιχείρησε να βγάλει καθαρό το δάνειο των 18,9 εκατ. ευρώ που χορήγησε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο…

με επισφαλείς όρους στην εταιρεία «Bestline Ανώνυμος Εταιρεία Διανομής Ασφαλιστικών και Χρηματοοικονομικών Προϊόντων» συμφερόντων του επιχειρηματία,Δημήτρη Κοντομηνά, η οποία μετά τη συνεργασία της με το Τ.Τ μετονομάστηκε σε «HELLENIC POST CREDIT Ανώνυμη Εταιρεία Παροχής Πιστώσεων» (HPS).

Το έγγραφο που έρχεται σήμερα στο φως της δημοσιότητας έχει χαρακτηριστεί από την ΤτΕ ως «εμπιστευτικό» και στάλθηκε στις 28 Αυγούστου 2012 προς τον τότε πρόεδρο του Τ.Τ, Κλέωνα Παπαδόπουλο, με αριθμό πρωτοκόλλου 2088.

Το έγγραφο είχε, σύμφωνα με έγκυρες και πληροφορίες από τραπεζικές πηγές, την απόλυτη έγκριση του διοικητή της ΤτΕΓιώργου Προβόπουλου και υπογράφεται από τον διευθυντή του Τμήματος Εποπτείας Πιστωτικών Ιδρυμάτων, Ιωάννη Γούσιο.

Σ’ αυτό αναφέρεται κατά λέξη: «Σχετικά με τα αναφερόμενα στο Πόρισμα ελέγχου που διενεργήθηκε στη θυγατρική σας εταιρεία Hellenic Postcredit Α.Ε.Π.Π. και διαβιβάστηκε σε εσάς με το έγγραφό μα 1540/6053/29.6.2012 και ειδικότερα στην παράγραφο 1.1.4, σας γνωρίζουμε ότι γίνεται δεκτός ο ισχυρισμός σας σύμφωνα με τον οποίον το ποσό των €18,9 εκατ. είναι συμβατό με την εκτιμηθείσα αξία από την ελεγκτική εταιρεία και καταβλήθηκε από την Τράπεζα για την απόκτηση του 50% της HPC μέσω αύξησης κεφαλαίου.

Παρακαλούμε όπως λάβουν γνώση τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και οι υπεύθυνοι εσωτερικού ελέγχου, διαχείρισης κινδύνων και κανονιστικής συμμόρφωσης, της Τράπεζας και της εταιρείας».

Καταπέλτης το πόρισμα των επιθεωρητών της ΤτΕ

Αντίθετα, για το ίδιο θέμα το πόρισμα των επιθεωρητών της ΤτΕ αναφέρει ότι η πραγματική εμπορική αξία της «Bestline», με βάση την τρέχουσα αξία ανερχόταν στα 2.800.000 ευρώ, ενώ με βάση τη Μέθοδο Μελλοντικών Ταμειακών Ροών που είχε κάνει η εταιρεία ορκωτών λογιστών Deloitte στα 19.800.000 ευρώ.

Ωστόσο, η τότε διοίκηση του Τ.Τ με πρόεδρο τον Άγγελο Φιλιππίδη στις 24-4-20108, κατέβαλε 19.800.000 ευρώ για την απόκτηση μόνο του 50% της «Bestline» και ενώ το 70% των μετοχών της ήταν ήδη ενεχυριασμένο για την κάλυψη δανείου το οποίο είχε χορηγηθεί από την Τράπεζα Πειραιώς, με ανεξόφλητο υπόλοιπο 6.335.000 ευρώ, ποσό υπερδιπλάσιο από το τότε μετοχικό της κεφάλαιο.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της σκανδαλώδους σύμβασης, όπως αναφέρει το πόρισμα της εισαγγελική λειτουργού Πόπης Παπανδρέου, είναι το γεγονός ότι το Τ.Τ, πλήρωνε με δικά του αποκλειστικά κεφάλαια τη χρήση του δικτύου του από την «Bestline» του ομίλου ΔΕΜΚΟ καθώς και όλα τα έξοδα των εταιρειών αυτών.

Αντίθετα όταν η «Bestline» απέδωσε κέρδη για τα έτη 2008, 2009 και 2010 η ΔΕΜΚΟ καρπώθηκε – ως μέτοχος το 50% των μετοχών της εταιρείας αυτής, μερίσματα συνολικού ύψους 3.380.000 ευρώ, ενώ οι μετοχές αυτές ήταν ενεχυριασμένες υπέρ του Τ.Τ ως εξασφάλιση του ομολογιακού δανείου που είχε χορηγηθεί.

Με τις χαριστικές αυτές ενέργειες προς τις εταιρείες συμφερόντων Κοντομηνά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το πόρισμα της κ. Παπανδρέου, εκτιμήθηκε ότι το Τ.Τ ζημιώθηκε από τη συγκεκριμένη συνεργασία κατ’ ελάχιστο 73.800.000 ευρώ και κατά μέγιστο 141.100.000 ευρώ!

Δείτε το έγγραφο

—————————————————————————————————————————————————————————-

TtT TT 14-1-2014

ΤΑ ΣΠΑΕΙ!> Βιντεοπαιχνίδι: Σώστε τον Ολάντ!

Αρκεί ένα κλικ με το ποντίκι και ο Φρανσουά Ολάντ, καβάλα στο σκουτεράκι του, ξεπερνά μαινόμενους δημοσιογράφους και «πρώην»… Ο λόγος για το νέο online video game που έχει σαρώσει στο διαδίκτυο. Ο γάλλος πρόεδρος εμφανίζεται να τρέχει με το περιβόητο σκούτερ, ενώ τον κυνηγούν φωτορεπόρτερ και η Βαλερί Τριαρβελέρ μαζί με την Ζουλί Γκαγιέ.  Ήδη έχουν μοιραστεί το παιχνίδι πάνω από 100.000 χρήστες του Διαδικτύου, στη Γαλλία μόνο.

Δεν πιάσαμε – ακόμη - πάτο (Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 2014.

Δεν πιάσαμε – ακόμη - πάτο.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.

Εντυπωσιακή είναι όντως η εικόνα της ελληνικής κοινωνίας.

Εκπαιδευμένη χρόνια στα δανεικά, στις αερολογίες, στον ευδαιμονισμό, στον «ελληναρισμό», στον «αεριτσιδισμό», στο «ροζ» σοσιαλισμό, στην εσχατολογία, στον «ξερολισμό», στο νεοπλουτισμό, στο μεσιανισμό και σε ότι σκοτεινό και λασπώδες της έχει προταθεί από τη μετανεωτερικότητα των ηλιθίων και πανηλιθίων νεοταξιτών, βρίσκεται σήμερα, σε κρίση στέρησης.

Η στέρηση - όπως και στους δυστυχείς εξαρτημένους - γέννησε την αγριότερη μορφή κρίσης που βιώνει σήμερα η κοινωνία μας. Έτσι, όμοια με τον εξαρτημένο στα σκληρά, η πλειοψηφία του Λαού μας, «χτυπιέται» στο πάτωμα, πιάνεται από τα μαλλιά της, της φταίνε όλα και όλοι. Όχι όμως ακόμη ο εαυτός της. Μια αναγκαία προϋπόθεση για το σταμάτημα της καθόδου στον Άδη. Μια αναγκαία προϋπόθεση για την αναστροφή, για το ανασκούμπωμα, για το χτίσιμο.

Εμείς του Πατριωτικού Μετώπου, βιώνουμε αυτή την πραγματικότητα από πρώτο χέρι.

Ως ο μοναδικός πολιτικός φορέας της χώρας -που εν πάση περιπτώσει ως υγιέστατος οργανισμός - ΔΡΑ, αντί να συμμετέχει στην πώληση φυκιών για μεταξωτές κορδέλες, δηλώνουμε εντυπωσιασμένοι από το προχωρημένο στάδιο δηλητηρίασης της κοινωνίας μας.

Όλα δείχνουν πως η κοινωνία - η πλειοψηφία της πιο συγκεκριμένα - έχει ήδη πάρει απόφαση να πηδήξει στο κενό. Και το κάνει καθημερινά, τρέχοντας σαν απελπισμένη πίσω από γελοία ανθρωπάκια, αριστεροδέξιους πολιτικούς ακροβάτες, ολοκληρωτισμούς αδολφοσταλινικού τύπου, απατεώνες του πεζοδρομίου (εδώ παππάς εκεί παππάς), λαμόγια κάθε είδους, και «εναλλακτικά» (φαλακρά απ’ έξω και από μέσα) σούργελα με προγούλια και σαποκοιλιές, που του προτείνουν θεραπείαν δια πάσαν νόσον.

Δεν πιάσαμε λοιπόν – ακόμη – πάτο. Ίσως αυτό συντελεστεί όταν οι μαυραγορίτες που αγοράζουν αυτήν την στιγμή τα χρυσαφικά και τα μαχαιροπήρουνα, ολοκληρώσουν το έργο τους, ξηλώνοντας και το τελευταίο χρυσό δόντι του νεοέλληνα.

Από την πλευρά μας, λυτρωμένοι απ’ όλα αυτά, με αποφασιστικότητα και σταθερότητα, συνεχίζουμε να ΔΡΟΥΜΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΛΗΝΑΦΟΛΟΓΟΥΜΕ. Οργανώνουμε την πρωτογενή παραγωγή, θεμελιώνουμε τις νέες διεθνείς συμμαχίες της χώρας, σχεδιάζουμε την περαιτέρω αντίστασή μας στον διατροφικό εφιάλτη των πολυεθνικών, στήνουμε πρότυπα παρέμβασης στην μικρομεσαία οικονομία με τη βιοτεχνία ποιοτικών αλεύρων, έχουμε ήδη ξεκαθαρίσει ως πολιτικό μας πλαίσιο, την Άμεση Δημοκρατία.

Δηλώνουμε ωστόσο, πως δεν έχουμε κανένα λόγο να γκρινιάζουμε. Ένα σημαντικό τμήμα του Λαού μας – ίσως το πλέον σκεπτόμενο – πάνω από 130.000 μέλη και φίλοι των κινημάτων μας, στέκονται δίπλα μας. Μας εμπιστεύονται και υλοποιούν εν πολλοίς τις προτάσεις μας.

Θεωρητικά, θα μπορούσαμε να μπούμε και στη Βουλή. Κάτι το οποίο δεν μας αφορά ωστόσο, μια που ως Αμεσοδημοκράτες, δεν παραβιάζουμε, δεν θέλουμε να παραβιάσουμε τις αρχές μας. Γιατί μόνον έτσι έχουν αξία.

Αργά η γρήγορα η πλειοψηφία της κοινωνίας θα καταλάβει τι της λέμε. Δεν έχει άλλη εναλλακτική εξ’ άλλου, παρά μόνο ίσως μετά την πλήρη διάλυση και του εθνοχώρου μας.

Μέχρι εκείνη την ιστορική στιγμή που θα μας δώσει ο Λαός εντολή να του παραδώσουμε την εξουσία, εμείς θα είμαστε παρόντες. Με το λόγο τον καλό, αλλά κυρίως με τη δράση μας.

Εγκαινιάζουμε σε λίγες μέρες τη βιοτεχνία αποφλοίωσης δίκοκων δημητριακών και τον αλευρόμυλο που θα διαθέσει 100% καθαρό Σπελτ/Ζειά στο Λαό μας.

Για μια ακόμη φορά οι μαυραγορίτες θα αλυχτίσουν ως αγέλη. Τα περιφερόμενα σούργελα/παπαγαλάκια του δεκάευρου, ανώνυμα όπως πάντα, θα χύσουν το δηλητήριό τους. 

Μέχρι πρόσφατα, ο υπογράφων χαρακτηριζόταν από το καθεστωτικό αριστεροδέξιο σκουπιδαριό, πράκτορας των Αμερικάνων. Μαθαίνω πως τελευταία άλλαξαν τροπάριο. Είμαι πράκτορας των Ρώσων τώρα λένε.

Απαντώ με τους στίχους του Σαββόπουλου και κλείνω με αυτό: Ζήτω η Ελλάδα και κάθε τι μοναχικό στον κόσμο αυτό. Η Ελλάδα που πονάει, η Ελλάδα που ελπίζει, η Ελλάδα που αντιστέκεται. Και όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.

Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 

Γραφεία Αθηνών: 
Διδυμοτείχου 15-17, 
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr 
pametopo@gmail.com
https://www.facebook.com/pametopo 

«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr 
allilegion@gmail.com 

Ελληνική Τράπεζα Σπόρων 
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία. (Όχι ΜΚΟ)
http://eltraspor.wordpress.com

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ


15http://www.agioritikovima.gr/thavmata/36772-to-thauma-tis-m
Στα χρόνια της βασιλείας του Νικηφόρου Γ΄ του Βοτανειάτη (1078-1081), ησύχαζε στο Άγιον Όρος. στην τοποθεσία Δάφνη, ο μοναχός Ευθύμιος με την συνοδεία του. 

Ύστερα όμως από επιδρομή των Σαρακηνών, αναγκάστηκαν να φύγουν και να εγκατασταθούν στη θέση που βρίσκεται σήμερα η μονή Δοχειαρίου. Αυτοί έχτισαν εκεί τη μονή.

Τον Ευθύμιο διαδέχθηκε ο ανιψιός του Νεόφυτος. Ο Νεόφυτος είχε στον κόσμο μεγάλη περιουσία, που τη διέθεσε τώρα για να χτίσει εκκλησία και ν’ ασφαλίσει τη μονή με τειχόκαστρο και πύργο. Ήταν όμως λυπημένος, γιατί τα χρήματά δεν επαρκούσαν για την αγιογράφηση του ναού. Ζήτησε τότε τη βοήθεια του Θεού, κι Εκείνος απάντησε με το ακόλουθο θαύμα:

Εξήντα μίλια από το Άγιον Όρος, στο νησί Λόγγος, είχε η μονή ένα μετόχι, κι εκεί κοντά βρισκόταν στύλος αρχαίος με την επιγραφή: «Όποιος με χτυπήσει στο κεφάλι, θα βρει χρυσάφι άφθονο».

Πολλοί δοκίμαζαν, πετώντας πέτρες στην κορυφή του στύλου, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Κάποτε ένας εικοσάχρονος νέος, εργάτης στο μετόχι της μονής αφού συλλογίστηκε πολύ, αποφάσισε να σκάψει στο σημείο όπου έπεφτε η σκιά της κορυφής του στύλου με την ανατολή του ήλιου. Καθώς έσκαβε, βρήκε μια μαρμάρινη πλάκα, και κάτω απ’ αυτήν ένα μεγάλο χάλκινο δοχείο γεμάτο χρυσά νομίσματα.

Χαρούμενος για το εύρημα, σκεπάζει το δοχείο και τρέχει στο μοναστήρι.

-Γέροντα, λέει εμπιστευτικά στον ηγούμενο Νεόφυτο, βρήκα χρυσάφι πολύ στο μετόχι μας. Δώσε ευλογία να έρθουν μοναχοί, για να το φέρουμε στο μοναστήρι.

Ο ηγούμενος κάλεσε τρεις μοναχούς, που, με οδηγό το νέο, πήγαν, έβγαλαν το χάλκωμα μαζί με το μάρμαρο που το σκέπαζε, μπήκαν στο καΐκι και ξεκίνησαν για το μοναστήρι.

Οι μοναχοί όμως δεν άντεξαν στον πειρασμό. Σκέφτηκαν να ρίξουν τον εργάτη στη θάλασσα και ν’ αρπάξουν το χρυσάφι.

Έτσι κι έκαναν. Όταν άρχισε να βραδιάζει, έδεσαν το μάρμαρο στο λαιμό του νέου και τον πέταξαν στη θάλασσα. Εκείνος ενώ βυθιζόταν, φώναξε:

- Άγιοι αρχάγγελοι σώστε με!

Αμέσως παρουσιάστηκαν οι αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ σαν αετοί χρυσόφτεροι, τον άρπαξαν από το βυθό και τον μετέφεραν αστραπιαία μέσα στην εκκλησία του Δοχειαρίου.

Οι μοναχοί, στο μεταξύ, μοιράστηκαν το χρυσάφι, το έκρυψαν έξω από το μοναστήρι και οι ίδιοι έμειναν στον αρσανά.

Ο νέος, μέσα στην εκκλησία, από το φόβο του κοκάλωσε και αποκοιμήθηκε.

Όταν σήμανε ο όρθρος και πήγε ο εκκλησιαστικός ν’ ανοίξει την εκκλησία, είδε μέσα το νέο και τρόμαξε.Τρέχει τότε στον ηγούμενο και του λέει:

-Γέροντά μου, είδα ένα φάντασμα στην εκκλησία και δεν μπορώ να μπω.

-Μη φοβάσαι, του απαντάει εκείνος. Κάνε το σταυρό σου και προχώρησε με θάρρος.

Ο μοναχός έκανε δεύτερη απόπειρα, αλλά είδε και πάλι το νέο. Κάλεσε τότε τον ηγούμενο, που διαπίστωσε πως το φαινόμενο ήταν αληθινό. Ο νέος κοιμόταν πεσμένος στο έδαφος, με την πέτρα δεμένη στο λαιμό. Ο γέροντας χτύπησε κάτω το ραβδί του και το παιδί ξύπνησε.

- Πού βρίσκομαι; ρώτησε. Μου φαίνεται πως είμαι στη θάλασσα, όπου μ’ έριξαν οι μοναχοί.

- Δεν ξέρεις πού βρίσκεσαι; Είσαι στο μοναστήρι, μέσα στην εκκλησία. Εγώ είμαι ο ηγούμενος Νεόφυτος. Πες μου λοιπόν, πώς βρέθηκες εδώ;

Το παιδί ζήτησε να το αφήσουν λίγο για να συνέλθει, κι ύστερα διηγήθηκε ό,τι είχε συμβεί.

Το πρωί ο ηγούμενος συνάντησε τους τρεις εκείνους μοναχούς, που είχαν στο μεταξύ ανεβεί στη μονή, και τους ρώτησε:

- Πατέρες, τι έγινε με το θησαυρό;

- Ψέματα ήταν, γέροντά μου, απάντησαν εκείνοι. Μας απάτησε ο νέος, γι’ αυτό τον απειλήσαμε κι έφυγε.

- Καλά. Πάμε τώρα στην εκκλησία να ευχαριστήσουμε το Θεό.

Μπαίνοντας στο ναό, βλέπουν κατάπληκτοι το παιδί με την πέτρα δεμένη στο λαιμό του. Ήταν τόσο αναπάντεχο, που έμειναν άφωνοι. Ο ηγούμενος τους απείλησε κι έφεραν όλο το θησαυρό στο μοναστήρι.Ύστερα τους έδιωξε για πάντα, ενώ το νέο τον κούρεψε μοναχό. Την εκκλησία την αγιογράφησε και την αφιέρωσε στους αγίους Ταξιάρχες Μιχαήλ και Γαβριήλ.

Απόσπασμα από το βιβλίο “Εμφανίσεις και θαύματα των Αγγέλων” της Ιεράς Μονής Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής 2004 

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ - Χριστιανικά Μνημεία της Ελλάδας

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/01/blog-post_1984.html

Ένα υπέροχο αφιέρωμα για τα Χριστιανικά Μνημεία της Ελλάδος το οποίο αξίζει κανείς να δεί ολόκληρο. Μία απάντηση σε όλους εκείνους που πιστεύουν πως ο Χριστιανισμός ''αφάνισε'' το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα.

Γενοκτονίες ζώων με την βοήθεια... φιλοζωικών οργανώσεων!!!

http://attikanea.blogspot.gr/2014/01/blog-post_6331.html

Πιάσαμε πάτο και σαν "άνθρωποι" (λέμε τώρα).
Δεν είναι τυχαίο ότι κυβερνούν οι ανάλογες ... πολιτικές επιλογές μας.
Ο Ισοκράτης, έδωσε την τέλεια ρήση....
Πόπη Σουφλή




Ὁ εἰκονιζόμενος «Ἄγγλος» τοκογλύφος ξόδεψε 60.000 λίρες Ἀγγλίας, γιὰ νὰ νιώσει τὴν «χαρά» τῆς δολοφονίας, ἐνὸς μεγάλου λιονταριοῦ.
Ὑποτίθεται ὅτι αὐτὰ τὰ λιοντάρια τὰ μεγαλώνουν σὲ εἰδικὰ πάρκα, καὶ προορίζονται γιὰ «ψυχαγωγικούς» σκοποὺς…
…δηλαδὴ γιὰ νὰ τὰ σκοτώσουν, ἔτσι …για πλάκα, ἀφοῦ τὰ παρασύρουν σὲ τοποθεσίες-παγίδες, μὲ δολώματα ἀπὸ ὠμὸ κρέας.

ΚΑΜΜΙΑ παγκόσμια φιλοζωικὴ ὀργάνωση φυσικὰ δὲν θὰ ἀκούσετε νὰ διαμαρτύρεται ἢ νὰ προσπαθῇ νὰ ἀπελευθερώσῃ αὐτὰ τὰ ζῷα στὴν φύση…
…ὅπως συνέβη παλαιότερα στην Ἑλλάδα, σὲ ἐκτροφεία ζῴων, γιὰ τὴν γούνα τους.
Πίσω ἀπὸ ὄλες αὐτές τὶς «αὐθόρμητες» ὀργανώσεις ὑπάρχουν ἄνθρωποι τῶν τοκογλύφων.
Ἡ ὑπάρξή τους ἀπαιτεῖ χρήματα…
…Ὁπότε εἶναι ἀπίθανο νὰ δεῖτε τὸν συγκεκριμένο δολοφόνο νὸ τὸν ξεφτιλίζουν τὰ ΜΜΕ ὅλου τοῦ πλανήτου, ὅπως ἔκαναν μὲ τὸν Berlusconi, ἐπειδὴ ἁπλᾶ εἶχε γκόμενα.
Ἄλλωστε οἱ τοκογλύφοι…
…μόνον στὴν Ἑλλάδα ὁδήγησαν στὸν θάνατο 5.000 ἀνθρώπους…
…καὶ δὲν θεωροῦν κάτι σοβαρὸ τὸ νὰ σκοτώσουν ἕνα ζῶο, ποὺ θεωρεῖται ὑποδεεστέρα μορφὴ ζωῆς… ἀπὸ τοὺς περιουσίους τοκογλύφους.
Σύμφωνα μὲ μαρτυρίες, κατὰ τὴν διάρκεια αὐτῶν τῶν «ψυχαγωγικῶν» event, γίνεται μεγάλη κατανάλωση οἰνοπνεύματος καὶ ἄλλων οὐσιῶν…
…Οἱ ἄρρωστοι δολοφόνοι ἀδυνατοῦν να σκοτώσουν ἀκαριαία αὐτὰ τὰ ζῷα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τὰ τραυματίζουν ἀρχικὰ καὶ να πεθαίνουν μὲ βασανιστικὸ τρόπο.
Σημειῶστε ὅτι αὐτοὶ οἱ «Ἄγγλοι» τραπεζίτες ὑπεχρέωσαν τοὺς ντόπιους νὰ μετακομίσουν στὶς πόλεις, δημιουργῶντας τεράστια πάρκα …δῆθεν γιὰ τὴν «προστασία» τῆς ἀγρίας ζωῆς. Ὁ πραγματικὸς λόγος ἤταν καταρχὴν νὰ «διασωληνωθοῦν» οἱ ἰθαγενεῖς, μὲ τὸ τοκογλυφικὸ σύστημα ἀφαιμάξεως (μὲ φορολογία εἰσοδήματος, ΦΠΑ , τέλη ὑδρεύσεως κι ἀποχετεύσεως, χρήση τραπεζογραμματίων, τυχερὰ παιχνίδια κλπ ποὺ δεν ὑπῆρχαν ὄσο ζοῦσαν στῇ φύση) ἐνῶ, μὲ τὸ πέρασμα τοῦ χρόνου, ἔχει περάσει ὁ ἔλεγχος αὐτῶν τῶν ἀχανῶν ἐκτάσεων σὲ Παγκοσμίους Ὀργανισμοὺς…
…ποὺ ὡς γνωστόν, ἐλέγχουν πάλι οἱ ἴδιοι σιωνιστὲς τοκογλύφοι.
Στὴν Καστοριὰ «φιλόζῳοι» δολοφόνοι, «ἀπελευθέρωσαν» 50.000 ἄγρια ζῷα, … τὰ ὁποῖα πέθαναν βασανιστικὰ ἀπὸ πεῖνα καὶ δίψα! Οἱ γνωστὲς δράσεις …ποῦ στοχοποιοῦν ἐπιχειρήσεις ντόπιων συμφερόντων, προκειμένου νὰ δημιουργηθοῦν μὲ τεχνητὸ τρόπο μονοπώλια, ποὺ ἐλέγχονται ἀπὸ τὰ γνωστά, ξένα συμφέροντα.
Ὁ γελοῖος δημοσιογράφος τῆς ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ … μὲ ἔνα ἀπίστευτο καὶ ξεδιάντροπο τρόπο … δημιούργησε τὴν ἐντύπωση ὅτι τὰ «χαζούλικα» ζῷα πέθαναν …πάνω στὴν προσπάθειά τους νὰ διαφύγουν ἀπὸ τὴν σκλαβιά…!
Βλέπετε πόσο καλλιτέχνες ἔχουν γίνει στήν προπαγάνδα καί τόν ἀποπροσανατολισμό, προκειμένου νά βγάλουν ἀπό τό κάδρο τούς πληρωμένους δολοφόνους – … δῆθεν «φιλοζῴους»;


filonoi.gr
Πηγή

Κεντροαριστερά του τρίτου… κ…ου!

Ο κακός χαμός γίνεται στο χώρο της Κεντροαριστεράς ή του μέρους εκείνου του πολιτικού φάσματος που κλαίνε το πεθαμένο, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ.
Τη Δευτέρα η κίνηση των «58» αποφάσισε την κάθοδο στις ευρωεκλογές με την ονομασία “Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη” υπό τη σημαία του ΕΣΚ.
Οι Βενιζελικοί λένε ότι θα μπορούσαν να μπουν στο σχήμα αυτό, προφανώς διότι πιστεύουν ότι θα διασωθούν, παρά το γεγονός ότι κάποιες δημοσκοπήσεις δίνουν στο ΠΑΣΟΚ ποσοστά σαν και τις θερμοκρασίες στις ΗΠΑ.
Άλλοι μέσα στο κόμμα εκφράζουν την άποψη ότι το μόνο που κάνει το ΠΑΣΟΚ είναι να κρυφτεί κάτω από τη φούστα της Κεντροαριστεράς ή όπως λέει η Αριστερή Πρωτοβουλία του Γιώργου Παναγιωτακόπουλου “η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ κρύβεται πίσω από το σχήμα των κεντροδεξιών της ομάδας Μπίστη, γεγονός που αποτελεί δείγμα αποδοχής της πολιτικής ενοχής και του αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλθει“.
Γενικώς, χαμός στο κόμμα που στηρίζει την κυβέρνηση. Αλλά υπάρχει και η άλλη Κεντροαριστερά, αυτή του κυρ Φώτη Κουβέλη ο οποίος συναντάται την Τετάρτη το απόγευμα με τον Ανδρ. Λοβέρδο προκειμένου είτε να επικαιροποιήσουν τη συμφωνία με τη… Συμφωνία για μια Νέα Ελλάδα, είτε να καταλήξουν σε διαζύγιο πριν καν παντρευτούν. Ο κ. Κουβέλης, επιθυμεί μια νέα αρχή για τη ΔΗΜΑΡ, μετά το συνέδριο, τον νέο γραμματέα και τον νέο εκπρόσωπο τύπου, δημοσιογράφο Χρήστο Μαχαίρα ο οποίος αποχώρησε από τις αγκαλιές του Φώτη Μπόμπολα για να πάει στον άλλον Φώτη. Αυτοί θέλουν να πάνε κόντρα στην Κεντροαριστερά του ΠΑΣΟΚ και να δείξουν ότι αυτοί κυριαρχούν στο χώρο και είναι ο τρίτος πόλος.
Ωστόσο, δεν ξεχνά ο κ. Φώτης να γλυκοκοιτάξει και προς τον ΣΥΡΙΖΑ, διότι βλέπει ότι θα μπορούσε τώρα να γίνει η πρώτη κυβέρνηση της Αριστεράς, με το αζημίωτο φυσικά για όλους. Οι πάγοι έσπασαν όταν ο Αλ. Τσίπρας πήρε τηλέφωνο στη γιορτή του τον κ. Κουβέλη και αναμένεται με ενδιαφέρον η αναθέρμανση του φλερτ.
Αν καταλάβατε, γίνεται του… πόλου.

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΑΠΑΓΩΓΗ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ!

http://olympia.gr/2014/01/15/%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81/

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΛΑΣ έχει εξαπολύσειανθρωποκυνηγητό για να εντοπίσει επιχειρηματία που φαίνεται να έχει απαχθεί. Συμπτωματικά ο ίδιος άνθρωπος είχε συνάψει τεράστιο ομολογιακό δάνειο πριν από λίγες ημέρες.

Για ότι νεώτερο θα επανέλθουμε.

(Την είδηση επιβεβαίωσε και ο ΣΚΑΪ πριν από λίγο)

Δελτίο τύπου: Ο Πολυχώρος VAULT παρουσιάζει την «ΠΝΙΓΜΟΝΗ»

από e-mail
Ο Πολυχώρος VAULT παρουσιάζει την «ΠΝΙΓΜΟΝΗ»

Ο Πολυχώρος Vault παρουσιάζει από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου την «Πνιγμονή» σε κείμενο και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά, μια εκδοχή του σπιτιού της Μπερνάρντα Άλμπα, μεταφέροντας το αριστούργημα του Federico García Lorca από την Ισπανία του 1936 στην Ανατολική Τουρκία του 2013, με αφορμή τα εγκλήματα τιμής, τον θρησκευτικό φανατισμό, τον πουριτανισμό της κοινωνίας και την απάνθρωπη καταπίεση των γυναικών στις Μουσουλμανικές Χώρες.
Το έργο είναι ένα «φωτογραφικό ντοκουμέντο», με φόντο την σκληρή ζωή και τη βουβή απελπισία των γυναικών στα ορεινά χωριά της ανατολικής Τουρκίας, όπου η ηθική είναι συνδεδεμένη με το αίμα και τον θάνατο και το περιβάλλον, οι φυλετικοί και οικογενειακοί κανόνες ορίζουν την καθημερινή ζωή, τη συμπεριφορά και τη μοίρα αυτών των γυναικών. Το δικαίωμα της γυναίκας στη ζωή καθορίζεται από το πόσο συμμορφώνεται με τον «κοινωνικό» της ρόλο. Οποιαδήποτε παρέκκλιση τιμωρείται με θάνατο.

Η παράσταση παρουσιάζεται υπό την Αιγίδα της Unesco Πειραιώς και Νήσων

Λίγα λόγια για το έργο:

ΠΝΙΓΜΟΝΗ (ετυμολογία λέξης: η ασφυξία που προκαλείται από απόφραξη των αναπνευστικών οδών λόγω στραγγαλισμού, πνιγμού ή άλλης αιτίας)

Καλοκαίρι 2013, σ' ένα άγονο χωριό της Ανατολικής Τουρκίας... Υποταγμένη στις αυστηρές αρχές του Ισλάμ και την άκαμπτη ηθική ενός τόπου που υπαγορεύουν την κοινωνική θέση της γυναίκας σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία, η Χαντισέ Άλντα, μετά τον θάνατο του άνδρα της, επιβάλλει στις πέντε κόρες της, Νουράν, Φαντιμά, Αίσα, Γιαγκμούρ και Νάσμα πολύχρονο κατ' οίκον εγκλεισμό λόγω πένθους. Η αυταρχική μάνα έχοντας στερηθεί τον έρωτα και εγκλωβισμένη σε ένα τόπο που μισεί, αρνείται να παντρέψει τις κόρες της με κάποιον από τους συγχωριανούς της, θεωρώντας τους υπαίτιους για τον άδικο λιθοβολισμό των δύο αδερφάδων της. Στο σπίτι ζουν επίσης η Ουλβιγιέ, η οικονόμος, κι η Ζαφίρα, μητέρα της Χαντισέ. Στον νόμο που επιβάλει η Χαντισέ μόνο η μεγαλύτερη και η μικρότερη γυναίκα τολμούν φανερά να αντιτεθούν. Η Ζαφίρα με όπλο την τρέλα της φωνάζει δυνατά όλα εκείνα που και οι κόρες επιθυμούν, αλλά αποσιωπούν, ενώ η Νάσμα παραδίδεται στις ορμές της.
Η Νουράν, η μεγαλύτερη κόρη της Χαντισέ από τον πρώτο της γάμο, κληρονομεί την περιουσία του πατέρα της κι έτσι προσελκύει το ενδιαφέρον ενός μνηστήρα, του Καρίμ Αμέρ. Τον Καρίμ όμως ποθούν κι η Νάσμα, η μικρότερη κόρη, που αρνείται να υποταχθεί στις απαιτήσεις της μητέρα της και συνάπτει παράνομη ερωτική σχέση μαζί του, αλλά κι η Γιαγκμούρ, που τη ζηλεύει για κάτι που η ίδια δεν μπορεί να αποκτήσει. Ανάμεσα στις κόρες αναπτύσσονται σχέσεις ακραίου ανταγωνισμού, που επειδή αδυνατούν να εναντιωθούν στους περιορισμούς της τυραννικής μητέρας, αλληλοσπαράζονται με ανταγωνισμούς, λογομαχίες, κατηγορίες και φαρμακερά υπονοούμενα. Η ζήλια της Γιαγκμούρ θα οδηγήσει στο τραγικό τέλος του έργου και στη διατήρηση του πένθους στο σπίτι.

Από το «Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα» στην «Πνιγμονή»

Το κύκνειο άσμα του Ισπανού ποιητή Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα (1898 – 1936), το θεατρικό έργο «Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα» (1936), αποτελεί μια τραγωδία για τη γυναίκα σε κάθε σημείο της γης. Έργο ηφαιστειακών και μητριαρχικών παθών και συγκρούσεων, στροβιλίζεται γύρω από τα όρια της ατομικής ελευθερίας και των τυραννικών προκαταλήψεων. Ένα ψυχογράφημα διαπλεκόμενων εσωτερικών διεργασιών. Η δράση εκπροσωπεί τη μάχη δύο αντιθετικών δυνάμεων, τη συντήρηση ενός ασφυκτικού ηθικού κώδικα και την απελευθέρωση των ζωτικών ανθρώπινων ορμών.

Η σεξουαλική καταπίεση, οι ανεκπλήρωτοι έρωτες, η επιρροή των ανδρών στις γυναίκες, ο πουριτανισμός της επαρχίας, ο ρόλος της γυναίκας σε μια πατριαρχική κοινωνία, ο θρησκευτικός φανατισμός, η κοινωνική ανισότητα, η ενδοοικογενειακή βία, ο εγωισμός, η προδοσία, η ανθρώπινη σκληρότητα, η τρέλα, η συναισθηματική αναπηρία, η ανάγκη για επικοινωνίας, το ένστικτο της επιβίωσης, η εκμηδένιση της αξιοπρέπειας, τα όρια της ανθρώπινης αντοχής, οι τύψεις, η φρίκη, ο παραλογισμός της εξουσίας, τα ανθρώπινα δικαιώματα, είναι μερικά από τα φλέγοντα θέματα που θίγονται στην Πνιγμονή.

Εμφανής σε όλο το έργο είναι η αδάμαστη φύση της ανθρώπινης ψυχής να βρει συντροφικότητα κι αγάπη, ακόμη και σε έναν κόσμο που δεν χωράνε η ελπίδα, η αγάπη και ο έρωτας.

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΙΜΗΣ

Το 40% και πλέον του γυναικείου πληθυσμού της Τουρκίας είναι θύμα τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του «σκληρής βίας», συνήθως άγριο ξύλο, πλήγματα με μαχαίρι, πυρωμένο σίδερο κλπ. από μέρους στενών συγγενών. Στοιχεία τα οποία έδωσε η αστυνομία και η χωροφυλακή και τα οποία αφορούν αποκλειστικά περιπτώσεις που καταγγέλθηκαν στις Αρχές αναφέρουν συγκεκριμένα 48.264 πράξεις ωμής βίας κατά «γυναικών της οικογένειας» το 2008 αλλά σχεδόν διπλάσιες, 80.398, το 2011.

200 και πλέον εγκλήματα τιμής διαπράττονται κάθε χρόνο στην Τουρκία, τα περισσότερα στις ανατολικές επαρχίες Μπατμάν, Ντιγιαρμπακίρ και Μαρτίν

Εγκλήματα τιμής δεν διαπράττονται φυσικά μόνο στην Τουρκία αλλά και σε άλλες μουσουλμανικές χώρες (Αίγυπτος, Ιορδανία, Λίβανος, Μαρόκο, Πακιστάν, Συρία, Υεμένη...) καθώς και σε δυτικές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία...) στις κοινότητες των μεταναστών

Οι δολοφονίες, όπου τα θύματα είναι γυναίκες αυξήθηκαν στην Τουρκία κατά 1.400% μεταξύ 2002 και 2009!

Το 2011, 257 γυναίκες δολοφονήθηκαν και 220 τραυματίστηκαν από τους συζύγους ή ατομα που συζούσαν!.

Κατά τους πρώτους 6 μήνες του 2012, σχεδόν 100 γυναίκες έχουν σκοτωθεί!

Τα τελευταία 8 χρόνια ο αριθμός των Τουρκάλων που σκοτώθηκαν, ανήλθε στις 5.000.

5.000 υπολογίζουν τον αριθμό των γυναικών που πέφτουν θύματα εγκλημάτων τιμής κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο, σύμφωνα με το Ταμείο Πληθυσμού του ΟΗΕ, όμως οι μη κυβερνητικές οργανώσεις και οι ομάδες γυναικών στη Μέση Ανατολή και την ΝΑ Ασία θεωρούν πως ο αριθμός των θυμάτων ξεπερνάει τα 20.000 ετησίως. Σε πολλές περιπτώσεις οι δολοφονίες δεν καταγράφονται, καθώς αρκετές γυναίκες υποχρεώνονται από τους συγγενείς τους να καταπιούν ποντικοφάρμακο ή να αυτοπυρποληθούν και έτσι τα εγκλήματα θεωρούνται αυτοκτονίες.

ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:

... “Η «Πνιγμονή» είναι μια από τις πιο όμορφες και μαγικές παραστάσεις που έχουν δει τα μάτια μου. Ο Δ. Καρατζιάς μεταφέρει αριστοτεχνικά την δράση από την Ισπανία του 1936 στην Ανατολική Τουρκία του 2013. Οκτώ γυναίκες σε ένα σπίτι, «περικυκλωμένες» από απάνθρωπα και ανόητα έθιμα, εγκλήματα τιμής, θρησκευτικό φανατισμό και πουριτανισμό. Οκτώ γυναίκες που καλούνται να υπακούσουν σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ψυχή τους και τις επιθυμίες τους ...Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την παράσταση. Δεν περιγράφεται, νιώθεται. Και οι οκτώ ηθοποιοί είναι εξαίσιες”..
Πιτσιρίκος

... “Στο σπαρακτικό τελικό αποτέλεσμα συνετέλεσαν κρίσιμα οι ερμηνευτικές ικανότητες των οκτώ γυναικών που στα χέρια ενός «σκηνοθέτη ηθοποιών», ανέδειξαν τα πλούσια υποκριτικά τους προσόντα στο έπακρο. "Μια υπέροχη παράσταση που προκάλεσε θυελλώδες χειροκρότημα και που σας συνιστώ να μην την χάσετε”...
Μαρία Κυριάκη (Επί Σκηνής)

...”Αν και ήταν η τρίτη μέρα που παρουσιαζόταν το έργο, ήταν τόσο καλοδουλεμένο που κανένας μετά το τέλος της παράστασης δεν είχε να πει κακή κουβέντα ούτε για το τελικό αποτέλεσμα της δουλειάς, αλλά ούτε και για τις ερμηνείες των οκτώ πρωταγωνιστριών”...
Παναγιώτη Μουλόπουλο (magazineofmedia)...

... “Οκτώ μοναδικές ερμηνείες, οκτώ διαφορετικοί γυναικείοι χαρακτήρες σε ένα ''κρεσέντο'' θεατρικής ερμηνείας σε μια παράσταση που παρακολουθήσαμε με κομμένη την ανάσα... Εξαίσιες και οι οκτώ ερμηνεύτριες. (Ίσως είναι λίγο να περιγράψω την υποκριτική τους που μας καθήλωσε.)
Ένα έργο, κυρίως μια παράσταση, που θέλεις να ξαναδείς” ...
Γιάννης Γαβρίλης -Καράσογλου (Κεντρί)

... “Μια ατμοσφαιρική παράσταση που όμοιά της έχουμε να δούμε χρόνια. Ο Δ. Καρατζιάς ανέβασε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη. Οι πρωταγωνίστριες υποστήριζαν και με το παραπάνω αυτό που αγαπούν να κάνουν και μπράβο τους. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης” ...
Κων/νος Ιωακειμίδης (methismenesistories)

... “Εδώ διακρίνει κανείς μια σπάνια πράγματι θεατρική παράσταση από μια ομάδα επίλεκτων ηθοποιών, ανυπέρβλητου ήθους και κάλλους, με αξιοπρέπεια και σεβασμό σ’ αυτό που κλήθηκαν να κάνουν, να υπηρετήσουν την υψηλή τέχνη του θεάτρου, να τιμήσουν και να βραβεύσουν το ακροατήριο με την υψηλή υποκριτική τέχνη που τις διακατέχει”...
Νίκος Παναγιωτάρας (Περιφερειακό Τμήμα ΕΡΑ)

... “Η πρεμιέρα του έργου “Πνιγμονή”, ενθουσίασε και κατασυγκίνησε το κοινό που παρακολούθησε την παράσταση κρατώντας την ανάσα του, συμπάσχοντας, κυριολεκτικά, με τις οκτώ τραγικές ηρωίδες!.. Η παράσταση συνεπαίρνει το θεατή, που θυμώνει, οργίζεται, πνίγεται, πάσχει. Σενάριο, σκηνοθεσία και ερμηνείες συμβάλλουν σε αυτό. Η μικρή σκηνή του Vault δημιουργεί μια καταλυτική εγγύτητα” ...
Ρούλα Σκουρογιάννη (Ένωση Ανταποκριτών Ελλ. Τύπου Εξωτερικού)

... “μια παράσταση που πρόκειται να θυμάσαι για πάντα, αν τη δεις κι αν την κοιτάξεις κι αν την αφουγκραστείς. Εάν έχεις κάποια ιδέα για το έργο του Λόρκα, πήγαινε στο Vault να το δεις σε μια μοντέρνα διασκευή που σέβεται και τολμά. Κι αν δεν έχεις, πήγαινε στο Vault να δεις μια κλασική παράσταση” ...
Γεωργία Δρακάκη (Σύγχρονη Έκφραση)

... “Αν και το έργο αποτελεί διασκευή, δεν παύεις να έχεις μπροστά σου ατόφιο το κείμενο σε συνύπαρξη με τις προσθήκες και τις αλλαγές, χωρίς να χάνεται η πρωτογενής πηγή. Το μίγμα είναι αριστοτεχνικά ζυγισμένο και το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι εξαιρετικό. Οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι εξαιρετικές και σπαρακτικές χωρίς υπερβολές. Βλέποντάς τις ανατριχιάζεις, συμπάσχεις, πονάς. Η φωνή της Αθηνάς Τσιλύρα ως Χαντισέ σκίζει τους τοίχους. Αξιοσημείωτο είναι ότι η μουσική είναι του Μάνου Αντωνιάδη και γράφτηκε ειδικά για την παράσταση. Μια πολύ συγκινητική παράσταση για την πρόωρη ταφή των νεανικών ονείρων, για την όρεξη για έρωτα που πνίγεται στο «ήθος», για τη ζωντάνια που συνθλίβεται στην υποταγή”...
Χρυσάνθη Πατεργιαννάκη (Tralala)

... “Κάθε τι στην «Πνιγμονή» είναι άρτιο, προσεγμένο και συναισθηματικά φορτισμένο…Μια δουλειά - «διαμάντι», που κάθε θεατής και δη φίλος του καλού θεάτρου οφείλει να δει και να απολαύσει αυτή τη σεζόν στον Πολυχώρο του Vault ο οποίες με δουλειές επιλεκτικές έχει καταφέρει σε χρονικό διάστημα να ξεχωρίσει στον χώρο”...
Αλέξανδρος Κούρτης (EnterTV)

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Κειμένο / σκηνοθεσία: Δημήτρης Καρατζιάς
Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Κολλά
Πρωτότυπη Μουσική σύνθεση: Μάνος Αντωνιάδης
Σκηνικά/ Επιμέλεια κοστουμιών: Σίμος Παπαναστασόπουλος
Φωτισμοί: Βαγγέλης Μούντριχας
Επιμέλεια κίνησης: Βιβή Ρωμανά
Υποβρύχιες φωτογραφίες / teaser παράστασης: Βασίλης Μεντόγιαννης (UFRteam)
http://www.youtube.com/watch?v=svtsd2HG5D0
Αφίσα παράστασης: Αλέξανδρος Βενιέρης, Νικολέττα Γιαννούλη
Παραγωγή: Καλλιτεχνικές Επιχειρήσεις “BackUp”

ΔΙΑΝΟΜΗ:
Αθηνά Τσιλύρα (Χαντισέ Άλντα / Μπερνάρντα Άλμπα)
Γιάννα Σταυράκη (Ζαφίρα / Μαρία Χοσέφα)
Θεοδώρα Σιάρκου(Ουλβιγιέ / Πόνθια)
Κική Μαυρίδου (Νουράν / Αγγούστιας)
Αλεξάνδρα Ούστα (Φαντιμά / Μαγκνταλένα)
Νίκη Αναστασίου (Αΐσα / Αμέλια)
Ειρήνη Σταματίου (Γιαγκμούρ / Μαρτύριο)
Μελισσάνθη Μάχουτ (Νάσμα / Αντέλα)

ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ:
ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 21:00
Κυριακή 18:00


ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90 λεπτά

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ

Γενική είσοδος: 15 ευρώ
Μειωμένο: 10 ευρώ (Φοιτητές/ Μαθητές / Σπουδαστές/ Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων (ΑΣΠΕ)/ ΑμΕΑ/Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ))


Πολυχώρος VAULT
Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός
Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8’ περίπου με τα πόδια)
Τηλέφωνα: 213 0356472 / 6945 993870
(για τηλεφωνικές κρατήσεις 11:00 – 14:00 και 17:00 -21:00)
Email: vaulttheatre.gr@gmail.com


Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Αντώνης Κοκολάκης




Eκδήλωση στο Μόναχο για τον Καραθεοδωρή και το μυθιστόρημα του Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη "Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ", εκδόσεις Στοχαστής

http://www.diastixo.gr/epikaira/reportaz/2055-o-karatheodoris-sto-monaho

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟτου Πέτρου Σταματιάδη

Έχουν περάσει 140 χρόνια από τη γέννηση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή και 63 χρόνια από τον θάνατό του, και το έργο του ακόμη εντυπωσιάζει για το πόσο επίκαιρο παραμένει σε διεθνές επίπεδο. Αυτό αποδεικνύει και η εκδήλωση με θέμα τον μεγάλο Έλληνα επιστήμονα, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου στην Bayerische Pflegeakademie, στο Μόναχο της Γερμανίας. Την εκδήλωση διοργάνωσε το λογοτεχνικό περιοδικόΤαυτότητα και το ελληνογερμανικό περιοδικό Drachme. Συνδιοργανωτές ήταν το ελληνικό βιβλιοπωλείο της Νυρεμβέργης και ο Σύλλογος Ακαδημαϊκών του Μονάχου. Καλεσμένος ήταν ο συγγραφέας Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης, που έγραψε το μυθιστόρημα Η τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή (Εκδόσεις Στοχαστής).
Το ακροατήριο παρακολούθησε με ενδιαφέρον την εκδήλωση, που προλόγισε ο φιλόλογος Θεμιστοκλής Μουτσίσης. Ακολούθησε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μονάχου Detlef Dur, ο οποίος έκανε μια εξαιρετική εισήγηση για τον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή. Ακόμη, έκανε έναν συσχετισμό με τους μαθηματικούς της αρχαιότητας, τονίζοντας τη σημασία του έργου του Καραθεοδωρή. Έπειτα, ο συγγραφέας Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης διάβασε αποσπάσματα από το βιβλίο του και προβλήθηκε ένα βίντεο για τη ζωή του Έλληνα διάσημου μαθηματικού, στο οποίο μιλούσε η κόρη του, Δέσποινα Καραθεοδωρή-Ροδοπούλου. Κατόπιν, η Ιωάννα Παναγιώτου, εκδότρια του Drachme, συνομίλησε με τον συγγραφέα και του έκανε ερωτήσεις για το τελευταίο αλλά και για τα προηγούμενα βιβλία του. Πολλές ήταν οι ερωτήσεις του ακροατηρίου για το έργο και τη ζωή του Καραθεοδωρή.
«Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή», ανέφερε ο Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης, «ήταν αφιερωμένος στο έργο του, αλλά αγαπούσε πολύ και την οικογένειά του. Επίσης, μελετούσε τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς».
Όπως σημείωσε η Ιωάννα Παναγιώτου: «Η λογοτεχνική βραδιά προγραμματίστηκε χάρη στην απήχηση που έχει ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, καθώς και στην επικαιρότητα του έργου του σήμερα. Η φιλοπατρία του τον έκανε αγαπητό στους σύγχρονους Έλληνες. Η παρουσίαση αυτή είναι μια προσπάθεια διατήρησης της μνήμης αυτού του σημαντικού επιστήμονα και ανθρώπου. Το βιβλίο του καλεσμένου Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη είναι μια συνεισφορά στον χώρο της μυθιστοριογραφίας».
Στη συνέχεια, ο συγγραφέας υπέγραψε τα βιβλία του και συνομίλησε με τους αναγνώστες του, ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε βραδιά ελληνικής μουσικής.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου