ΕΚΔΟΤΕΣ, ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ, ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Κι όμως, υπάρχει μια διάσταση στην υπόθεση με τις μίζες στα εξοπλιστικά που κανένα δημοσιογραφικό τσουτσέκι, από εκείνα που χλιμιντρίζουν για 3 και 60 ευρώ, στις αυλές εκδοτών και καναλαρχών δεν αναδεικνύει.Το γεγονός ότι οι πάσης φύσεως μιζαδόροι στα εξοπλιστικά είναι οι φυσικοί αυτουργοί της δολοφονίας Ελλήνων ηρώων όπως οι 3 ήρωες της νύχτας των Ιμίων, ο Κώστας Ηλιάκης και όλοι οι νεκροί ήρωες του ακήρυκτου ελληνοτουρκικού πολέμου που συνεχίζεται από το 1974 έως σήμερα.
Είναι φυσικοί αυτουργοί όλα εκείνα τα λαμόγια πρώην πρωθυπουργοί, υπουργοί, γενικοί γραμματείς, μηντιάρχες οι οποίοι είναι έμποροι όπλων, καραβανάδες των επιτροπών, και λοιπά αιμοβόρα κτήνη που εμπλέκονται στις μίζες των δις ευρώ και τώρα μας πετάνε στα μούτρα της πλαστές πινακίδες του Λιάπη.
Είναι οι ίδιοι που έχουν στήσει μια ακόμη παράγκα στην Δικαιοσύνη για να βγάλουν λάδι τους εμπλεκόμενους από τους οποίους δεν έχουν τολμήσει καν να καλέσουν τα βαριά ονόματα.
Γιατί είναι φυσικοί αυτουργοί δολοφονιών; Για έναν απλό λόγο: Aγοράζαν πάσης φύσεως εξοπλιστικά συστήματα, κατά κύριο λόγο ελαττωματικά. Τους έλειπαν δηλαδή βασικά εξαρτήματα και φυσικά ούτε λόγος για την προμήθεια ανταλλακτικών στην πράξη.
'Ετσι με ελαττωματικά μέσα και πολεμικά αεροσκάφη έστελναν δεκαετίες τώρα τα Ελληνόπουλα-κυρίως τους ήρωες πιλότους μας-στην κόλαση.
Ποιοι βρίσκονται πίσω από τις προμήθειες των εξοπλιστικών δεκαετίες τώρα;
Μα μια χούφτα 10-15 εγχώριοι νταβατζήδες οι περισσότεροι από δαύτους είναι και μηντιάρχες-παραδοσιακοί και νεόπλουτοι.
Όλο αυτό το σκυλολόι της μίζας έστελνε στον θάνατο τους ένστολους ήρωες με σαπάκια οπλικά συστήματα ή με "υπερσύγχρονα" από τα οποία έλειπαν βασικά όργανα!
Σαπάκια τανκς, σαπάκια αεροπλάνα, σαπάκια υποβρύχια. Και μια και λέμε υποβρύχια, θέλετε να μάθετε γιατί γέρνουν τα υποβρύχια;
Ακούστε λοιπόν: Tα εγχώρια λαμόγια για να έχουν ιλιγγιώδη περιθώρια μίζας απαίτησαν από τους Γερμανούς (οι οποίοι είχαν ήδη πουλήσει τον συγκεκριμένο τύπο υποβρυχίων σε άλλα κράτη, ακόμη και στην Τουρκία, με τιμές που δεν είχαν ουδεμία σχέση με αυτές που πούλησαν στην Ελλάδα), να προσθέσουν τσατρα πάτρα κάποια επί πλέον τεχνικά χαρακτηριστικά και το συγκεκριμένο μοντέλο του υποβρυχίου να αναβαθμισθεί(;) ώστε να δικαιολογήσουν τις δυσθεώρητες μίζες τους.
Μόνο που όλα έπρεπε να γίνουν γρήγορα, δεν υπήρχε χρόνος για χάσιμο. Οι Γερμανοί σχεδιαστές πιεσμένοι από το χρόνο και τους Έλληνες που αδημονούσαν για τις μίζες απέτυχαν στην αναβάθμιση και τα υποβρύχια γέρνουν!
Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο υποβρυχίου που είχαν παραλάβει ήδη οι Τούρκοι και το οποίο ήταν άψογο. Οι δικοί μας λαμογιαρέοι απαίτησαν να αναβαθμισθεί (iphone 5 και 5s) για να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι τα αγόραζαν πανάκριβα σε σχέση με την Τουρκία και τις υπόλοιπες χώρες.
Αυτό εννοούσε ο καραγκιόζης Τσοχατζόπουλος όταν έλεγε από το βήμα της Βουλής ότι αγόρασαν υποβρύχιο πιο αναβαθμισμένο από αυτό που είχε πουλήσει ήδη η εταιρεία σε άλλες χώρες.
Αυτά λοιπόν τα υποβρύχια σε περίπτωση θερμού επεισοδίου με τους τούρκους θα γίνουν υγροί τάφοι του ελληνικού πληρώματος και οι χαροκαμμένες μάνες ρεπορτάζ για τον Σταύρο Θεοδωράκη, τον Αντώνη Σρόιτερ, τον Αλέξη Παπαχελά, τον Νίκο Χατζηνικολάου και πάει λέγοντας.
Λοιπόν οι μίζες στα εξοπλιστικά έχουν και την φονική τους διάσταση και οι φυσικοί αυτουργοί των δολοφονιών βρίσκονται και σήμερα στην κέντρο της πολιτικής, της επιχειρηματικής και της δημοσιογραφικής ζωής του τόπου.
Όλος αυτός ο υπόκοσμος σε ταίζει με τα σκατά του Λιάπη για να ξεχάσεις ότι το σκάνδαλο των εξοπλιστικών πέρα από τα δις που χάθηκαν δολοφόνησε και ελληνόπουλα. Ήρωες όπως ο πιλότος Κώστας Ηλιάκης.
H δήθεν πρεμούρα τόσο της Δικαιοσύνης όσο και της κυβέρνησης να διερευνήσουν σε βάθος τον βρώμικο κόσμο των εξοπλιστικών μόνο ως ειρωνεία στους νεκρούς ήρωες που έχασαν την ζωή τους εξαιτίας των ελαττωματικών όπλων μπορεί να εκληφθεί.
Είναι ειρωνία για ένα διαρκές σκάνδαλο ύψους πολλών δις να μην έχουν επιστρατευθεί από την Δικαιοσύνη οι άριστοι εκ των ανακριτών στους οποίους η κυβέρνηση όφειλε να έχει παράσχει κάθε είδους τεχνική υποστήριξη.
Οι διαρροές των κυβερνητικών παπαγαλακίων για την δήθεν αυστηρότητα κάποιου ανακριτή, ο οποίος εγκατελειμμένος σε κάποιο γραφείο της Ευελπίδων προσπαθεί να εντοπίσει τους πρωταγωνιστές ενός διαρκούς εγκλήματος στο οποίο υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες (εξαιτίας της βουλιμίας των μιζαδόρων) αποτελούν πρόκληση απέναντι στον πόνο και την οδύνη των συγγενών τους.
Είναι προφανές ότι το δίδυμο Σαμαρά-Βενιζέλου αισθάνεται την καυτή ανάσα της διαπλοκής στο σβέρκο του και επιλέγει να παραδώσει την χώρα στην διάδοχη πολιτική συμμορία, παρά να αποδώσει δικαιοσύνη. Το τίμημα αυτής της επιλογής θα είναι οδυνηρό για τους πολίτες και για τα διεφθαρμένα ως το μεδούλι πολιτικά κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τα οποία ως κυβέρνηση αδυνατούν να κόψουν τον ομφάλιο ρόλο που τα συνδέει με συγκεκριμένα συμφέροντα της διαπλοκής.
Τα Apache AH-64, έκδοσης «D», για παράδειγμα, έχουν παρουσιάσει σειρά προβλημάτων, προκαλώντας τον Ιούλιο του 2010 τον θάνατο δύο χειριστών, ενώ τον Μάιο του 2011 το πλήρωμα μόλις γλίτωσε τη ζωή του έπειτα από επικίνδυνη ανάφλεξη. Την υπόθεση είχε αναδείξει η Realnews και τα σχετικά ρεπορτάζ που ακολουθούν τα αναδημοσιεύουμε απόεδώ>
Εκπλήξεις (ίσως σημαντικότερες και από το τεράστιο σκάνδαλο των υποβρυχίων) μπορεί να κρύβει η διενέργεια έρευνας που διέταξε χθες η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας Παν. Φάκου με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας «Real News», σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα αγόρασε τα ελικόπτερα Apache με «καπέλο» 70.000.000 δολάρια.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, καταρχάς θα υπάρξουν δυσκολίες για την απόδειξη του ύψους του «καπέλου», επειδή σε αγορές αμυντικού υλικού το κόστος ορισμένων -ειδικά σχεδιασμένων- συστημάτων μπορεί να υπερτιμολογηθεί, κατά περίπτωση, και δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με παρόμοιες παραγγελίες από άλλα κράτη.
Ωστόσο, κατά τις ίδιες πηγές, τα καλά κρυμμένα μυστικά μπορεί να εντοπιστούν σε άλλες πτυχές της υπόθεσης:
1. Η αγορά των Apache, που έφτασε τα 663.200.000 δολάρια, δεν είχε ενταχθεί στον προϋπολογισμό του υπουργείου Εθνικής Αμυνας. Επειδή πλησίαζαν οι εκλογές του Μαρτίου του 2004 και ο τότε πρωθυπουργός Κ. Σημίτης και ο τότε υπουργός Εθνικής Αμυνας Γ. Παπαντωνίου ήθελαν να υπογράψουν βιαστικά την υπόθεση, επελέγη (κατά παράβαση των διαδικασιών) η πληρωμή μέσω swap agreement με την Deutsche Bank!
2. Η αγορά των επιθετικών ελικοπτέρων Apache θα πρέπει να εξεταστεί ως «δίδυμο» με την αγορά των μεταφορικών ελικοπτέρων ΝΗ-90. Η σύμβαση για τα NH-90 υπεγράφη την ίδια ακριβώς εποχή με την ίδια βιαστική (λόγω εκλογών) πρακτική και πάλι με τη χρήση swap από την Deutsche Bank. To κόστος ήταν περίπου 675.000.000 ευρώ.
3. Τα συγκεκριμένα Apache AH-64, έκδοσης «D», έχουν παρουσιάσει σειρά προβλημάτων, προκαλώντας τον Ιούλιο του 2010 τον θάνατο δύο χειριστών, ενώ τον Μάιο του 2011 το πλήρωμα μόλις γλίτωσε τη ζωή του έπειτα από επικίνδυνη ανάφλεξη. Αντίθετα, η προηγούμενη έκδοση «Α», παραγγελίας του 1993 και παραλαβής του 1995, έχει καλύτερες επιδόσεις. Η Αεροπορία Στρατού τα χρησιμοποιεί ακόμα, και μάλιστα θεωρούνται κύριο στοιχείο της αμυντικής συνεργασίας με το Ισραήλ (που έχει την ίδια έκδοση) ακόμα και μετά το 2020.
4. Τα NH-90, λόγω ανυπέρβλητων προβλημάτων, δεν έχουν παραληφθεί έως σήμερα (έπειτα από εννέα ολόκληρα χρόνια), ενώ έπρεπε να χρησιμοποιούνται από το 2006.
5. Κύριος συνεργάτης της Boeing (κατασκευάστρια των Apache) ήταν τότε ο όμιλος Λιακουνάκου που ερευνάται για πολλές υποθέσεις, ενώ η Eurocopter (κατασκευάστρια των NH-90) που αντιπροσωπεύεται από την EADS Hellas, με διευθύνοντα σύμβουλο το Γερμανό Βέρνερ Βάις, κλείνει βιαστικά το γραφείο της στην Αθήνα. Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι η εταιρία αποχωρεί λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και μένει να δούμε αν η Εισαγγελία θα αναζητήσει στοιχεία με κάποια έφοδο (όπως στην υπόθεση Τσοχατζόπουλου).
Σημειώνεται ότι στις αρχές του 2004 ο τότε πρόεδρος της Ν.Δ. και υποψήφιος πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής είχε αναφέρει σε προεκλογικές ομιλίες του ότι θα ερευνηθούν οι δύο συγκεκριμένες υποθέσεις των Apache και των ΝΗ-90 λόγω των συμφωνιών swap, γνωρίζοντας προφανώς ότι ήταν οι σημαντικότερες της περιόδου Σημίτη.
Φοίβος Κλαυδιανός
Σύμφωνα με το ιστορικό της υπόθεσης, το ελληνικό Δημόσιο αγόρασε τα ελικόπτερα, τύπου Apache, της εταιρίας Boeing με κόστος 593.000.000 δολάρια, ωστόσο, τελικά το κόστος της προμήθειας εκτινάχθηκε στα 663.000.000 δολάρια, εξαιτίας του γεγονότος ότι η αγορά πραγματοποιήθηκε μέσω swap agreement που συνήφθη με τη γερμανική τράπεζα Deutsche Bank. Παράλληλα, παρόλο που στη σύμβαση ρητά είχε συμφωνηθεί ότι η πρώτη καταβολή από ελληνικής πλευράς θα έπρεπε να γίνει το 2007, ταυτόχρονα με την παράδοση ελικοπτέρων και αφού είχαν όντως πραγματωθεί και άλλοι όροι της σύμβασης, η Ελλάδα κατέβαλε πάνω από 237.000.000 δολάρια για την αποπληρωμή των ελικοπτέρων, δηλαδή περίπου το 40% του ποσού, τον Οκτώβριο του 2003. Πλέον οι εισαγγελείς του οικονομικού τμήματος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας θα ψάξουν εξονυχιστικά τη σύμβαση για την προμήθεια των 12 ελικοπτέρων προκειμένου να διαπιστώσουν εάν όλα έχουν γίνει σύμφωνα με το γράμμα του νόμου ή όχι.
Επισημαίνεται ότι η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας διενεργεί ακόμα τρεις εισαγγελικές έρευνες για τις συμβάσεις εξοπλιστικών προγραμμάτων επί υπουργίας Γιάννου Παπαντωνίου και κρατικών αξιωματούχων εκείνης της περιόδου, δηλαδή από τον Οκτώβριο του 2001 έως τον Μάρτιο του 2004, οπότε και κατείχε το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Εθνικής Αμυνας. Μεταξύ αυτών, και εκείνη για τα οπλικά συστήματα Leopard για την προμήθεια των οποίων -όπως αποκάλυψε η «κυριακάτικη δημοκρατία»- υπάρχει μαρτυρία-κλειδί από λογιστή ο οποίος τα «έσπασε» με επιχειρηματία - προμηθευτή οπλικών συστημάτων και καταγγέλλει τον πρώην εργοδότη του ότι λάδωνε πολιτικούς.
Βάσω Παλαιού
>
Δεν θα χρειαζόταν να πληρώνεις, ανεγκέφαλε συμπολίτη μου, τα 25 ευρώ για είσοδο στα νοσοκομεία, το χαράτσι της διεφθαρμένης ΔΕΗ των Ζερβού-Φωτόπουλου (και συγκεκριμένου μηντιακού-διαφημιστικού παρακράτους για το οποίο έρχονται αποκαλύψεις φωτιά), το τέλος της ανυπόληπτης ΕΡΤ των Καλαφαγιάννηδων, αν ο υπόκοσμος των εξοπλιστικών επέστρεφε τα δις που κατασπάραξε όλες αυτές της δεκαετίες.
Μόνο οι ζωές των ηρώων δεν επιστρέφουν.
Εκείνοι μας κοιτάνε από ψηλά και αναρωτιούνται πότε εμείς, οι μαλθακοί, θα γίνουμε 120 πεινασμένες ύαινες-ο καθένας μας- και θα κατασπαράξουμε τα κτήνη της μίζας των Εξοπλιστικών και την παράγκα που τους συγκαλύπτει...
Τα ιπτάμενα φέρετρα Apache AH-64, οι δύο νεκροί χειριστές και το καπέλο των 70.000.000 δολαρίων