Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Έκκληση στους χειριστές του ΙΝΤΕΡΝΕΤ (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

-   Ανθυγιεινό επίδομα διαμονής στην Ελλάδα
-   Έκκληση στους χειριστές του ΙΝΤΕΡΝΕΤ
-   Τα "τρία βάθρα της δημοκρατίας" του ΠΑΣΟΚ



Ανθυγιεινό επίδομα διαμονής στην Ελλάδα

Τα σκάνδαλα χορεύουν.
Σε χορό των κολασμένων μεταβάλλονται τα καθημερινά σκάνδαλα που κατακλύζουν την Ελλάδα και δηλητηριάζουν την ατμόσφαιρα.
Οι πολιτικοί βόθροι διαρρηγνύονται σαν… βεγγαλικά!
Ο γράφων θα ερευνήσει κατά πόσο δικαιούται "ανθυγιεινό επίδομα" ως κάτοικος αυτής της σάπιας και μολυσμένης χώρας.
Η ηθική αποτελεί πανάρχαια αξία των Ελλήνων. Όταν σε βρωμίζουν οι κυβερνώντες πρέπει να αποζημιωθείς.


Αθήνα, 30/12/2013
Ο υφιστάμενος την μόλυνση πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του διεφθαρμένου "δημοκρατικού τόξου"


Έκκληση στους χειριστές του ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Ο γράφων που δεν γνωρίζει το χειρισμό του,  αλλά πληρώνει για να δακτυλογραφεί και να κοινοποιεί τα κείμενά του, διαπιστώνει ότι:
Με τα γραπτά μηνύματα και σχόλια και τα ανώνυμα τηλεφωνήματα στα ραδιόφωνα ΔΕΝ οδηγούμεθα σε ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ.
Γι' αυτό σας κάνω τούτη την πρόταση - έκκληση:
Μην περιμένετε τίποτα από κανένα κόμμα. Κάθε κόμμα είναι ένα μαγαζί που πουλά την πραμάτεια του από το βήμα της Βουλής.
Μην περιμένετε τίποτα από τα εξωνημένα ΜΜΕ.
Συνεπώς:
Οργανώστε μια δική μας συγκέντρωση - διαμαρτυρία στο Σύνταγμα με συνθήματα:
ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ!
ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΛΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ
ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΓΟΥΔΙ
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Συναγωνιστές της καθαρής Ελλάδας:
Ήρθε η ώα της πρακτικής δράσης. Από τη θεωρία, που είναι υλική δύναμη, να περάσουμε στη ΔΡΑΣΗ.
Δρω σημαίνει υπάρχω!
Οργανώστε την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Διαδώστε το κείμενο.
Περιμένω. Το δίκαιο πλέον ΔΕΝ βρίσκεται ούτε στα δικαστήρια ούτε στο μπορντέλο.
Το ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!


Αθήνα, 30/12/2013
Ο συνταγματικός πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του παράνομου "συνταγματικού τόξου"


Τα "τρία βάθρα της δημοκρατίας" του ΠΑΣΟΚ

Εν μέσω των πολλαπλών γελοιοτήτων που βιώνει ο "κυρίαρχος" λαός της Ελλάδας, προκαλούν θλίψη και οργή οι "κυβερνητικές" διακηρύξεις του ΠΑΣΟΚ, που κυκλοφόρησαν το καλοκαίρι του 1981.
Ήταν τότε που καλπάζοντας προς την εξουσία καβάλα στα πράσινα άλογα διακήρυσσε στο κυβερνητικό του πρόγραμμα και τούτα τα θεμελιώδη, θεωρώντας τη Βουλή, την αυτοδιοίκηση και το συνδικαλισμό ως τα τρία βάθρα της δημοκρατίας.
Μια διακήρυξη, η οποία κατέληξε σε μια πελώρια πολιτική και κοινωνική απάτη.
Μια απάτη, την οποία βιώνει ο "κυρίαρχος" ελληνικός λαός ετούτα τα χρόνια της πολυεπίπεδης και πολύμορφης σήψης ώστε να μη χρειάζεται ειδική ανάλυση.
Ωστόσο, για όσους θέλουν να αποκτήσουν μια συγκεκριμένη και σφαιρική εικόνα της μπορντελοποίησης των "τριών βάθρων" παραπέμπω στα έργα μου: "Ο λαϊκισμός στην Ελλάδα", εκδ. rgο", Αθήνα 2002 -"Πολιτική και Κοινωνία στην Ελλάδα του λαϊκισμού", εκδ. "Πολιτικά Θέματα", τόμοι δύο, Αθήνα 2003 - 2004 - "Ιδέες - προτάσεις - προβληματισμοί για την Τοπική Αυτοδιοίκηση", εκδ. ΤΕΚΚ Ν. Λάρισας", Λάρισα 2003 και "Κριτικά Κείμενα για την κοινωνική και πολιτική διαφθορά", εκδ. "Πελασγός" - Ι.Γιαννάκενας - Αθήνα 2012 - "Αρχαία και Σύγχρονη Δημοκρατία στη σύγχρονη οικογενειοκρατία", εκδ. "Πελασγός" - Ι.Γιαννάκενας  - Αθήνα 2007).
Δυστυχέστατα, οι σαχλαμπούχλες ψηφοφόροι πάνε στη κάλπη με το κομματικό "τραλαλά" έχοντας άποψη όπως την κωλοτρυπίδα τους. Πάνω από ένα τέτοιο εκλογικό Σώμα πλανάται ο ψόφος. Χρειάζονται μπουλντόζες της ΜΟΜΑ.


Αθήνα, 30/12/2013
Ο αντιδημοφιλής πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του σάπιου "δημοκρατικού τόξου"

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Η Φυγή του Χριστού στην Αίγυπτο και η σφαγή των νηπίων-Φρειδερίκου Φαράρ-Μετάφραση Αλεξάνδρου Παπαδιαμάντη

http://www.diakonima.gr/2014/01/03/%CE%B7-%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%AF%CE%B3%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CF%86/

292661-figieisaigyptonΑφού οι Μάγοι προσήνεγκον τα δώρα των και προσεκύνησαν τον Χριστόν εσκέπτοντο βεβαίως να επιστρέψωσι προς τον Ηρώδην, «χρηματισθέντες όμως κατ’ όναρ» υπό του Θεού, ανεχώρησαν δι’ άλλης οδού εις την ιδίαν αυτών χώραν. Και δεν ευρίσκομεν πλέον τα ίχνη αυτών και δεν μανθάνομεν τι απέγιναν κατόπιν, ούτε από την Γραφήν, ούτε από την αυθεντικήν ιστορίαν, ούτε εξ αυτών των αποκρύφων παραδόσεων· η επίσκεψίς των όμως έδωκεν αφορμήν εις αξιομνημόνευτα και σοβαρώτατα γεγονότα.
Το όνειρον όπερ ανήγγειλεν εις αυτούς τον κίνδυνον, συνέπιπτε πιθανώς με τας υπονοίας εις τας οποίας τους ενέβαλεν ο ωμός και δόλιος τύραννος, όστις είχεν εκφράσει υποκριτικήν επιθυμίαν να σπεύση και αυτός να προσκυνήση το θείον Τέκνον· και επειδή ευλόγως δυνάμεθα να υποθέσωμεν ότι εγνωστοποίησαν τους φόβους των και εις τον Ιωσήφ, ούτος ευρέθη προπαρεσκευασμένος διά την καθ’ ύπνους ειδοποίησιν του αγγέλου και την εξαγγελίαν του κινδύνου και την προσταγήν να φύγη εις Αίγυπτον, όπως σώση το Βρέφος από την ζηλοτυπίαν του Ηρώδου.
Η Αίγυπτος υπήρξε καθ’ όλους τους αιώνας το φυσικόν καταφύγιον όλων των από Παλαιστίνης φευγόντων ένεκα διωγμών ή οικονομικής στενοχωρίας ή δυσαρεσκείας. Περί της φυγής και της διαρκείας της, η Γραφή δεν δίδει περισσοτέρας λεπτομερείας. Πληροφορούμεθα μόνον, ότι η Ιερά Οικογένεια έφυγε διά νυκτός εκ Βηθλεέμ, και επανέκαμψεν όταν ο Ιωσήφ εβεβαιώθη και πάλιν κατ’ όναρ υπό του αγγέλου ότι τώρα θα ήτο πλέον ασφαλής η επάνοδος του Σωτήρος εις τον τόπον της γεννήσεώς του, αφού απέθανον οι ζητούντες την ψυχήν του παιδίου. Και αι απόκρυφοι παραδόσεις, αι απαθανατισθείσαι υπό της μεγαλοφυούς τέχνης των Ιταλών καλλιτεχνών, μας πληροφορούν και πάλιν ότι οι δράκοντες ήλθον προς τον Χριστόν και προσεκύνησκν αυτόν, και οι λέοντες και αι λεοπαρδάλεις τον ελάτρευσαν, και τα άνθη της Ιεριχούς ήνοιγαν τα πέταλά των οπουδήποτε επάτει, και οι φοίνικες εις την προσταγήν του εχαμήλωναν τους κλώνας των διά να δώσουν καρπούς, και οι λησταί οι πλανόδιοι κατεπτοήθησαν από το μεγαλείον του και ο χρόνος του ταξειδίου εσυντομεύθη καταπληκτικώς. Μας λέγουν επίσης πως άμα τη αφίξει του εις την χώραν, όλα τα είδωλα της γης Αιγύπτου ανετράπησαν εκ των βάθρων των με εξαφνικόν πάταγον και εσκορπίσθησαν εις το έδαφος και κατέκειντο με θρυμματισμένας τας μορφάς, και πως πλείσται όσαι θαυμασταί θεραπείαι λέπρας και δαιμονικής καταλήψεως συνετελέσθησαν με μίαν μόνην λέξιν του. Όλος αυτός ο πλούτος και η σπατάλη των περιττών, των ασκόπων, των άνευ εννοίας τινός θαυμάτων, — όστις προκύπτει κυρίως εξ απλής δίψης του υπερφυσικού και εν μέρει εκ φανταστικής εφαρμογής των προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης, — παρουσιάζει ζωηράν αντίθεσιν προς την απλοϊκήν φιλαλήθειαν της αφηγήσεως του Ευαγγελίου. Ο Ματθαίος δεν μας πληροφορεί ούτε πού κατέλυσεν η Ιερά Οικογένεια εν Αιγύπτω, ούτε πόσον χρόνον διήρκεσεν η εξορία της· αι αρχαίαι όμως παραδόσεις ισχυρίζονται ότι απουσίασε δύο μήνας εκ Παλαιστίνης, και ότι διέμενε κατά το χρονικόν τούτο διάστημα εν Ματαρηέχ, πολίχνην κειμένην εις απόστασιν ολίγων μιλίων βορειοανατολικώς του Καΐρου, όπου επί αιώνας πολλούς μία πηγή εδεικνύετο της οποίας τα ύδατα είχε καταστήσει δροσερά ο Χριστός, και μία αρχαία συκομορέα υπό το φύλλωμα της οποίας εκάθισεν η Οικογένεια ν’ αναπαυθή. Ο Ευαγγελιστής υπαινίσσεται μόνον την αφορμήν της φυγής και της επανόδου, και ευρίσκει εις την επάνοδον την εκπλήρωσιν της παλαιάς προφητείας του Ησαΐα, «Εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον Υιόν μου».

Η φυγή εις Αίγυπτον είχεν συνεπείας τραγικωτάτας. Βλέπων ότι οι Μάγοι δεν επανήλθον προς αυτόν, ο Ηρώδης κατελήφθη από τρόμον ισχυρότερον και μίαν ζηλοτυπίαν πλέον μαύρην και πλέον μοχθηράν. Δεν είχε τα μέσα να εξακριβώση την ταυτότητα του τέκνου του βασιλικού, του τέκνου του εκ σπέρματος Δαυίδ, και ούτε βεβαίως του επήλθε κατά νουν να το αναζητήση εις τον σταύλον του πανδοχείου της Βηθλεέμ. Εγνώριζεν όμως ότι το παιδίον, όπερ η επίσκεψις των Μάγων τον εδίδαξε να θεωρή ως μέλλοντα αντίπαλον αυτού και του οίκου του, ήτο ακόμη βρέφος θηλάζον· και επειδή αι μητέραις εν τη Ανατολή θηλάζουν τα τέκνα των επί δύο έτη, εξέδωκε την αγρίαν και ωμήν διαταγήν να φονευθούν όλοι οι παίδες της Βηθλεέμ και των περιχώρων «από διετούς και κατωτέρω». Περί του τρόπου καθ’ ον εξετελέσθη η διαταγή δεν γνωρίζομεν τίποτε. Τα παιδία δυνατόν να εφονεύθησαν κρυφίως, βαθμηδόν και διαφοροτρόπως· πιθανόν να είνε βάσιμος η άλλη υπόθεσις η γενική, ότι διετάχθη και εξετελέσθη εν μια μόνον ώρα φρικώδης σφαγή, — υπόθεσις ήτις προέκυψεν από την ρήσιν του Ευαγγελίου του Ιακώβου, ότι ο Ηρώδης «έπεμψε τους φονευτάς εις Βηθλεέμ». Διαταγαί τυράννων ως ο Ηρώδης περικαλύπτονται συνήθως υπό απαίσιου σκότους· βυθίζουν τον κόσμον εις νάρκην, κατά την οποίαν δεν είνε ασφαλές να ομιλή τις μεγαλοφώνως. Αλλ’ ο άγριος θρήνος της αγωνίας και οι οδυρμοί των μητέρων, από τας αγκάλας των οποίων ηρπάγησαν τόσον ασπλάγχνως τα τέκνα των, δεν ήτο δυνατόν να σιγήσουν, και οι ακούσαντες θα εφαντάζοντο ότι η Ραχήλ, η μεγάλη πρόγονος της φυλής των, της οποίας ο τάφος κείται παρά τον δρόμον τον προς την Βηθλεέμ, εις απόστασιν ενός μιλίου από της πόλεως, ανεμίγνυε μίαν ακόμη φοράν, όπως εν τη παθητική εικόνι του προφήτου Ιερεμίου, την φωνήν της με τους γόους και με τους κοπετούς των γυναικών, αι οποίαι έκλαιον τόσον απαρηγόρητα τα σφαγέντα μικρά των.

Εις ημάς φαίνεται ακατανόητον ένα έγκλημα τόσον ωμόν· αλλ’ αι σκέψεις μας και τα αισθήματά μας εξημερώθησαν από χριστιανοσύνην δέκα οκτώ αιώνων, και τοιαύται πράξεις δεν είναι πρωτοφανείς εν τη ιστορία των ειδολολατρών δεσποτών και του αρχαίου κόσμου. Η παιδοκτονία, και μάλιστα αγριωτέρα της του Ηρώδου, ήτο έγκλημα αποτροπαίως κοινόν επί των ημερών της Αυτοκρατορίας, και η σφαγή των Νηπίων, καθώς και τα αίτια άτινα εξώθησαν εις ταύτην, έχουν εφάμιλλα πολλά άλλα τοιαύτα δράματα κατά την αυτήν ακριβώς εποχήν. Ο Σουετώνιος, εν τω βίω του Αυγούστου, ερανίζεται εκ της βιογραφίας του Αυτοκράτορος της γραφείσης από τον απελεύθερον Ιούλιον Μάραθον, μίαν παράδοσιν κατά την οποίαν ολίγον προ της γεννήσεώς του επεκράτει η προφητεία, ότι έμελλεν όσον ούπω να γεννηθή είς Βασιλεύς και να κυριαρχήση του Ρωμαϊκού λαού. Προς διάσωσιν της Δημοκρατίας εκ του κινδύνου τούτου, η Σύγκλητος διέταξεν όπως εγκαταλειφθούν ή εκτεθούν όλα τα άρρενα τα οποία θα εγεννώντο κατ’ εκείνο το έτος· αλλ’ οι συγκλητικοί των οποίων αι σύζυγοι ήσαν έγκυοι, έλαβον μέτρα όπως εμποδίσουν την επικύρωσιν του δόγματος εκείνου, διότι έκαστος ήλπιζεν ότι η προφητεία ηδύνατο ν’ αναφέρεται εις το ίδιον τέκνον. Εξ άλλου, ο Ευσέβιος εναφέρει μίαν ιστορίαν του Ηγησσίππου, Εβραίου το γένος, κατά την οποίαν ο Δομιτιανός, έντρομος προ του ολονέν επιτεινομένου γοήτρου του ονόματος του Χριστού, εξέδωκε διαταγήν όπως εξολοθρευθούν όλοι οι απόγονοι του οίκου του Δαυίδ. Δύο έγγονοι του Ιούδα — του «αδελφού του Κυρίου» — έζων τότε ακόμη και ήσαν γνωστοί υπό το όνομα Δ ε σ π ό σ υ ν ο ι. Επροδόθησαν δε εις τον Αυτοκράτορα από ένα κάποιον Ιόκατον και άλλους Ναζωραίους αιρετικούς, και ήχθησαν ενώπιον του· αλλ’ όταν ο Δομιτιανός παρετήρησεν ότι ήσαν απλοί χωρικοί, και ότι αι χείρες των έφερον τα ίχνη βαναύσου εργασίας, τους αφήκε σώους και υγιείς με αίσθημα οίκτου και περιφρονήσεως.
pc179690
Μολονότι η Σφαγή των ακάκων βρεφών διήγειρε την δυσπιστίαν, συμφωνεί όμως πληρέστατα με τας πληροφορίας τας οποίας έχομεν περί του χαρακτήρος του Ηρώδου. Τα δεσπόζοντα πάθη του επιτηδείου και μοχθηρού εκείνου ηγεμόνος ήσαν αχαλίνωτος φιλοδοξία και υπέρμετρος ζηλοτυπία, φθάνουσα μέχρι θηριωδίας. Η ζωή του όλη είχε βαφή με το αίμα φόνων. Είχε σφάξει ιερείς και ευγενείς· είχεν αποδεκατίσει το Συνέδριον· είχεν αναγκάσει τον Αρχιερέα, τον γαμβρόν του, τον νεαρόν και ευγενή Αριστόβουλον, να πνιγή κατά τινα δήθεν παιδιάν προ των ομμάτων του· είχε διατάξει τον στραγγαλισμόν της ευνοουμένης συζύγου του, της ωραίας ηγεμονίδος Μαριάννης της Μακκαβαίας, αν και αύτη φαίνεται να υπήρξε το μόνον πλάσμα το οποίον εμμανώς ηγάπησεν. Οι υιοί του Αλέξανδρος, Αριστόβουλος και Αντίπατρος, ο θείος του Ιωσήφ, ο Αντίγονος και ο Αλέξανδρος, θείος και πατήρ της συζύγου του, η πενθερά του Αλεξάνδρα, ο συγγενής του Κοτσόβαρος, οι φίλοι του Δοσίθεος και Γαδίας, ήσαν ολίγοι εκ των πολλών, οίτινες έπεσαν θύματα της θυριωδίας του, της φιλυποψίας του και τον ενόχων φόβων του. Ο αδελφός του Φερόρας και ο υιός του Αρχέλαος μόλις διέφυγαν τον θάνατον, τον υπ’ εκείνου διαταχθέντα. Ούτε η ανθούσα νεότης του Αριστοβούλου, ούτε αι λευκαί τρίχες του βασιλέως Υρκανού, επροστάτευσαν αυτούς από την ύπουλον και την προδοτικήν μανίαν του. Θάνατοι διά στραγγαλισμού, θάνατοι διά του πυρός, θάνατοι διά καθείρξεως και απομονώσεως εντός απαισίων δεσμωτηρίων, θάνατοι διά κρυφίων δολοφονιών, ανεκλαλήτως ωμά και απάνθρωπα βασανιστήρια, στολίζουν τα χρονικά μιας βασιλείας, ήτις, υπήρξε τόσον σκληρά, ώστε κατά την έντονον γλώσσαν τον εβραίων πρεσβευτών προς τον Αυτοκράτορα Αύγουστον, οι επιζόντες ήσαν περισσότερον άθλιοι από τους παθόντας και βασανισθέντας. Και όπως συνέβη εις τον Ερρίκον Η’, παν σκοτεινόν και άγριον ένστικτον εφαίνετο ωσάν να απέκτα νέαν δύναμιν δροσερωτέραν καθόσον προσήγγιζεν εις το τέρμα του βίου του.
Κατατρυχόμενος αεννάως από τα φάσματα της δολοφονηθείσης συζύγου του και των θανατωθέντων υιών του, με την αγρίαν πάλην ήτις διεδραματίζετο μέσα του, πάλην μεταξύ συνειδήσεως και αίματος, το ανοικτίρμον τέρας, όπως αποκαλεί αυτόν ο Ιώσηπος, κατελήφθη εις τας τελευταίας ημέρας του βίου του από μαύρην αγριότητα μεγαλειτέρας εντάσεως, ήτις εξέσπασε καθόλων εκείνων με τους οποίους ήρχετο εις συνάφειαν. Ουδεμία ευνόητος δυσκολία υπάρχει να υποθέσωμεν ότι τοιούτος άνθρωπος — είς άγριος βάρβαρος με ζωηράν φλέβα διαφθοράς, με ένα λεπτόν επίχρισμα πολιτισμού, — προσηνέχθη ακριβώς καθ’ ον τρόπον περιγράφει ο Ματθαίος· και η επί το γεγονός πεποίθησις ενισχύεται και από διαφόρους άλλας πηγάς αξιοπίστους. «Όταν ο Αύγουστος επληροφορήθη», λέγει ο Μακρόβιος, «ότι μεταξύ των παιδίων των από διετούς και κατωτέρω, άτινα διέταξε να σφαγούν ο Ηρώδης ο Μέγας εν Συρία, συνεθανατώθη και ο ίδιος αυτού υιός είπεν, ότι «κάλλιον είνε τινα υν Ηρώδου ή υιόν». Μολονότι ο Μακρόβιος είνε μεταγενέστερος συγγραφεύς και περιέπεσεν εις το σφάλμα να υποθέτη, ότι ο υιός του Ηρώδου Αντίπατρος, όστις εθανατώθη κατά την εποχήν της Σφαγής των Ακάκων, είχε συμπεριληφθή και αυτός εις την σφαγήν ταύτην, είνε όμως βέβαιον ότι η παρατιθεμένη ευφυολογία του Αυγούστου υπαινίσσεται ζοφεράν τινα ανάμνησίν της σφαγής ταύτης.

Αλλά διατί λοιπόν, ερωτώσι μερικοί, δεν μνημονεύει ο Ιώσηπος μίαν τόσον άτιμον ωμότητα; Ίσως διότι εξετελέσθη τόσον μυστικώς και κρυφίως, ώστε ούτε καν να την μάθη ηδυνήθη. Ίσως διότι εις τας τρομεράς εκείνας ημέρας, ο θάνατος εικοσάδος παιδίων, εξ αφορμής μιας απλής υπονοίας εθεωρείτο εντελώς ασήμαντος εις τον κατάλογον των σφαγών του Ηρώδου. (2) Ίσως διότι το γεγονός παρεσιωπήθη από τον Νικολάον τον Δαμασκηνόν, όστις γράφων συμφώνως προς το πνεύμα των ελληνιζόντων εκείνων αυλικών, οίτινες προσεπάθουν πάντοτε να παριστάνουν ως πολιτικούς Μεσσίας τυράννους διεφθαρμένους και αιμοσταγείς, εμεγαλοποίησε τας αρετάς του αυθέντου αυτού και απέκρυψεν ή εμετρίασε το μέγεθος των εγκλημάτων του. Αλλ’ ο πιθανώτερος λόγος είνε ότι ο Ιώσηπος, τον οποίον παρ’ όλας τας φιλολογικάς προς αυτόν υποχρεώσεις μας, δυνάμεθα να θεωρώμεν ως αρνησίθρησκον και συκοφάντην, δεν έκρινε καλόν να υπαινιχθή γεγονότα τα οποία μάλιστα δεν συνεδέοντο στενώς με τον βίον του Χριστού. Το μόνον χωρίον, εις το οποίον ο Ιώσηπος κάμνει λόγον περί του Χριστού, βρίθει προσθηκών από τους αντιγραφείς, αν δεν είναι εντελώς υποβολιμαίον, και ουδεμία αμφιβολία ότι η σιωπή του εις το ζήτημα του χριστιανισμού είνε όσον εσκεμμένη τόσον και απαίσχυντος.

Αλλά μολονότι ο Ιώσηπος δεν κάμνει σαφή μνείαν του γεγονότος, πάσα όμως λεπτομέρεια, την οποίαν μας χορηγεί διά την περίοδον ταύτην του βίου του Ηρώδου, υποστηρίζει το πιθανόν αυτού. Κατ’ εκείνους ακριβώς τους χρόνους, δύο ευφράδεις Ιουδαίοι διδάσκαλοι, ο Ιούδας και ο Ματθαίος, είχον παρορμήσει τους μαθητάς των να καταρρίψουν τον μέγαν χρυσούν αετόν, τον οποίον ο Ηρώδης είχε τοποθετήσει υπεράνω της μεγάλης πύλης του Ναού.

Ο Ιώσηπος συνδέει την τολμηράν ταύτην απόπειραν με προώρους τινάς θρύλους περί του θανάτου του Ηρώδου· η εικασία όμως του Λάρδνερ ότι η απόπειρα εκείνη ενεθαρρύνθη από τας περί του νέου Μεσσίου ελπίδας τας νεωστί αναζωπυρηθείσας υπό των Μάγων, φαίνεται απαράδεκτος. Η απόπειρα εν τούτοις απέτυχε, και ο Ιούδας και ο Ματθαίος, μετά τεσσαράκοντα μαθητών, εκάησαν ζώντες. Τοιαύτα εγκλήματα έχων υπ’ όψει του, ο Ιώσηπος πιθανώς να ηγνόει την μυστικήν δολοφονίαν ολίγων θηλαζόντων έτι Νηπίων εις μικρόν τι χωρίον. Το αίμα των ήτο μία μικρά σταγών εις εκείνον τον ερυθρούν ποταμόν εις τον οποίον ο Ηρώδης είχε βουτηχθή μέχρι του λαιμού.

Ο Ηρώδης απέθανεν ολίγον χρόνον μετά την βρεφοκτονίαν. Πέντε ημέρας προ του θανάτου του προέβη εις παράφορον απόπειραν αυτοκτονίας, και διέταξε την αποκεφάλισιν του πρεσβυτέρου υιού του Αντιπάτρου. Το τέλος του υπήρξε φρικαλέως τραγικόν, βεβαιούται δε ότι απέθανεν εξ αηδεστάτου νοσήματος, εκ φθειριάσεως, ήτις σπανίως μνημονεύεται εν τη ιστορία, εκτός όταν πρόκειται περί ανθρώπων οίτινες διεκρίθησαν διά την ωμότητα και τους διωγμούς αυτών, όπως ο Αντίοχος ο Επιφανής, Σύλλας, ο Μαξιμιανός, ο Διοκλητιανός, ο Ηρώδης Αγρίππας κλπ. Εις την επιθανάτιον κλίνην του, μίαν κλίνην αφορήτου αγωνίας, εν τω μεγαλοπρεπεί και πλουσίω ανακτόρω του, όπερ είχε κτίσει υπό τους φοίνικας της Ιεριχούς, οιδαλέος εκ της νόσου και φλογιζόμενος υπό της δίψης, με τας σάρκας περιτρωγομένας από έλκη αηδώς πυορροούντα, περιστοιχιζόμενος υπό συνομωτούντων υιών και κλεπτών υπηρετών, τους πάντας βδελυσσόμενος και υφ’ όλων μισούμενος, καλών τον θάνατον ως την υστάτην παρηγορίαν και την υστάτην ανακούφισιν από του δεινού άλγους του σωματικού, και όμως φοβούμενος αυτόν ως απαρχήν μεγαλειτέρων βασάνων, κατατρυχόμενος υπό τύψεων, αλλά και διψών ακόμη φόνους και αίμα και κακουργίας, — βδέλυγμα εις όλους τους περί αυτόν, αλλ’ εν τη ενόχω συνειδήσει του χειρότερος τρόμος δι’ εαυτόν, — φθίνων εκ προώρου σωματικής αποσυνθέσεως, κατατρωγόμενος από σκώληκας, ως να τον είχε πλήξει καταφανώς η οργή του Θεού ύστερον από εβδομήκοντα ετών επιτυχείς κακουργίας, — ο άθλιος γέρων, τον οποίον οι άνθρωποι είχον ονομάσει Μέγαν, κατέκειτο εις μίαν αγρίαν αλλοφροσύνην αναμένων την τελευταίαν ώραν του. Και επειδή εγνώριζεν ότι ουδείς θα έχυνεν έστω και έν δάκρυ χάριν αυτού, απεφάσισε να τους κάμη να κλαύσουν δι’ εαυτούς και διέταξε να προσέλθουν αμέσως εις Ιεριχώ επί ποινή θανάτου αι μεγαλείτεραι οικογένειαι του βασιλείου και οι αρχηγοί των φυλών. Όταν δε εκείνοι ήλθον, τους ενέκλεισε πάντας εις το ιπποδρόμιον και διέταξε κρυφίως την αδελφήν του Σαλώμην να σφαγώσιν ανηλεώς κατά την στιγμήν του θανάτου του. Και ούτω, πνιγμένη όπως ήτο εις το αίμα, και σφαγάς επιτάσσουσα εις το ύστατον αυτής παραλήρημα, η ψυχή του Ηρώδου απήλθεν εις το σκότος.

Εν πορφύραις εγκεκαρδυλημένος, με το στέμμα και με το σκήπτρον το βασιλικόν, καταγλαϊζόμενος εξ’ αδαμάντων, ο νεκρός ετέθη εις μεγαλοπρεπές φέρετρον και προεπέμφθη εν στρατιωτική πομπή, μέσω νεφών θυμιάματος, μέχρι του εν Ηρωδείω τάφου του, όχι μακράν του μέρους όπου ο Χριστός εγεννήθη. Αλλ’ η γοητεία της Ηρωδείου δεσποτείας είχε λυθή, και ο λαός είδε πόσον ψευδής ήτο η απαστράπτουσα επιφάνειά της. Η ημέρα του θανάτου του τυράννου εθεωρήθη ως εορτή, όπως και αυτός είχε προΐδει. Αι τελευταίαι θελήσεις του ημφισβητήθησαν, η βασιλεία του κατηρειπώθη, η ύστατη διαταγή του δεν εξετελέσθη· οι πλείστοι των υιών του απέθανον αθλίως εν εξορία· η κατάρα του Θεού είχε πέσει επί τον οίκον του, και μολονότι είχεν αποκτήσει από τας δέκα συζύγους του και τας πολλάς παλλακίδας του, εννέα υιούς και πέντε θυγατέρας, εντός εκατόν ετών η γενεά του Ιεροδούλου της Ασκάλωνος εξέλιπε μέχρις ενός, και ουδείς διεσώθη απόγονος, όπως διαιωνίση το όνομά του.

Αν η είδησις του θανάτου του Ηρώδου εγνώσθη ταχέως εις τον Ιωσήφ, η εν Αιγύπτω διαμονή θα υπήρξε βεβαίως πολύ βραχεία και ουδόλως θα επέδρασεν εις την ανάπτυξιν του Κυρίου ημών ως ανθρώπου. Τούτο ίσως είνε και ο λόγος διά τον οποίον ο Λουκάς αντιπαρέρχεται εν σιγή τα της διαμονής ταύτης.

Κατ’ αρχάς φαίνεται ότι ο Ιωσήφ εσκόπευε να εγκατασταθή εν Βηθλεέμ. Ήτο η πόλις των προγόνων του, μία πόλις ιερά, πλήρης ωραίων και ηρωικών αναμνήσεων, θα ηδύνατο ευκόλως να εξοικονομή τα προς το ζην, εξασκών το επάγγελμά του. Είνε αληθές ότι ο Ανατολίτης σπανίως εγκαταλείπει την εστίαν του, αλλ’ όταν αναγκασθή υπό των περιστάσεων να πράξη τούτο, εγκαθίσταται ευκόλως οπουδήποτε αλλού. Διαταχθείς να επιστρέψη εις Βηθλεέμ, ο Ιωσήφ θα μετέβαινεν εκεί τόσω μάλλον προθύμως, όσον η μικρά πόλις εγειτνίαζε με την Ιερουσαλήμ. Αλλά καθ’ οδόν ήκουσεν ότι εβασίλευε της Ιουδαίας ο Αρχέλαος αντί του πατρός αυτού Ηρώδου. Ο λαός μετά μεγάλης αγαλλιάσεως θα έβλεπεν εξολοθρευομένην ολόκληρον την φυλήν των Ιδουμαίων· εν πάση περιπτώσει θα επροτίμα τον Αντίπαν από τον Αρχέλαον. Αλλ’ ο Αύγουστος έκλινεν απροσδοκήτως υπέρ του Αρχελάου, όστις καίτοι νεώτερος του Αντίπα, ήτο ο κληρονόμος ο ενδειχθείς διά τελευταίας βουλήσεως του πατρός του· και ως να επεθύμει τρόπον τινά να δείξη ότι ήτο αληθής υιός του γεννήτορος, ο Αρχέλαος, προτού ακόμη η ανάρρησις επικυρωθή υπό του Αυτοκράτορος, έδωκε κατά τον Ιώσηπον, εις τους υπηκόους του δείγμα των αρετών του, διατάξας μίαν σφαγήν 3,000 συμπολιτών του εν τω Ναώ. Ήτο φανερόν ότι υπό τοιαύτην κυβέρνησιν δεν ηδύνατο να υπάρξη ούτε ελπίς ούτε σωτηρία· και ο Ιωσήφ, υπακούων εις νέαν προσταγήν του Θεού, ανεχώρησεν εις τα μέρη της Γαλιλαίας, όπου αφανής, προστατευομένη από την πενίαν της και από την ασημότητά της, η Ιερά Οικογένεια ηδύνατο να ζήση ασφαλώς υπό το σκήπτρον ενός άλλου υιού του Ηρώδου, του εξ ίσου ασυνειδήτου, αλλά πλέον ανεξικάκου και μάλλον αδιαφόρου Αντίπα.
O ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-ΥΠO ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΥ Γ. ΦΑΡΡΑΡ (ΠΡΩΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝ ΚΑΝΤΑΒΡΙΓΙΑ.-ΑΡΧΙΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ Γ. ΚΑΝΤΕΡΒΟΥΡΙΑΣ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ ΕΚ ΤΟY ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΥΠO ΑΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ
ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ «ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ» 1898

Οδηγούμαστε σε νέους εθνικούς ακρωτηριασμούς με τους Σαμαρά-Βενιζέλο έρμαια της διαπλοκής των εξοπλιστικών

http://kourdistoportocali.com/post/32269/exoplismoi
ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ
 
Aπό τον Κώστα Λαδώστρα
To κυβερνητικό θέατρο με τα ραμολί μιζαδόρους των εξοπλιστικών που τους κουβαλάνε στα καροτσάκια για να τους λυπηθεί ο κόσμος, προκαλεί περισσότερη απογοήτευση για την κατάντια της πολιτικής εξουσίας η οποία είναι έρμαιο της διαπλοκής.
Τα ραμολί που καταθέτουν έπαθαν αίφνης αμνησία και λησμόνησαν τα ονόματα των πολιτικών τους προισταμένων, κάτι που βολεύει αφάνταστα την κυβέρνηση μια και όλοι τους είναι χωμένοι ως το λαιμό στα σκατά.
Σας θυμίζουμε ότι το υπερασπιστικό δίδυμο των Τσοχατζόπουλου-Παπαντωνίου, κ.κ. Λοβέρδος και Βενιζέλος "έβλεπαν" στους αριθμούς των λογαριασμών της μίζας, αριθμούς κινητών τηλεφώνων και ο γραφικός βουκόλος Τραγάκης, ως πρόεδρος της Εξεταστικής που είχε στήσει ο Καραμανλής, κατάπινε αμάσητη την παραμύθα.
Φτάσαμε λοιπόν σήμερα, η κυβέρνηση να ατιμάζεται για μια ακόμη φορά σαν ποταπή πόρνη από τους σεσημασμένους νταβατζήδες της διαπλοκής-παραδοσιακοί και νεόπλουτοι- οι οποίοι παράλληλα εμπλέκονται και στο σκάνδαλο της Siemens και πάει λέγοντας-και η πολιτική ηγεσία της χώρας να ρίχνει στάχτη στα μάτια του λαού οδηγώντας στην Δικαιοσύνη τα λιμά και όχι τους εγκεφάλους- μεγαλοεπιχειρηματίες και πρώην υπουργούς.
Η ατιμωρησία στο σκάνδαλο των Εξοπλιστικών, όπου έχουν πεταχθεί δις από το αίμα του φορολογούμενου Έλληναξυπνάει τις μνήμες εθνικών τραγωδιών που ζήσαμε, ενώ οι πρόσφατες απειλές της Τουρκίας για την ΑΟΖ μας προετοιμάζουν για τις νέες.
Αν τα δις που πλήρωσε ο ελληνικός λαός για εξοπλιστικά, έπιαναν τόπο και δεν αγοράζαμε σαπάκια με τα οποία υποθηκεύμαμε τις ζωές ηρώων όπως ο Κώστας Ηλιάκης και τα παιδιά που χάθηκαν στα Ίμια, θα είχαμε δημιουργήσει μια σχεδόν άτρωτη πολεμική μηχανή.
Βλέπεις όμως ότι  διεφθαρμένοι υπουργοί σε αγαστή συνεργασία με τους διεφθαρμένους επιχειρηματίες και συγκεκριμένους μηντιάρχες καθώς και δημοσιογράφους-ντίλερς εξοπλιστικών, αδιαφόρησαν για τις ζωές αεροπόρων, φαντάρων, του στρατεύματος γενικότερα μπροστά στο πάθος για τη μίζα.
Είναι οι ίδιοι σήμερα που δεν επιτρέπουν να καθήσουν στο σκαμνί οι εγκέφαλοι της λεηλασίας. Χάθηκαν ανθρώπινες ζωές, κινδυνεύει η πατρίδα με νέο εθνικό ακρωτηριασμό και ο Σαμαράς δεν έχει το σθένος να καθήσει στο σκαμνί τους πραγματικούς ενόχους;
Γιατί άραγε;

Καταγγελία – σοκ για τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν για τη Μυρτώ



Μια σοβαρή καταγγελία αναφορικά με τα χρήματα που μαζεύτηκαν για την 16χρονη Μυρτώ, της οποίας το δράμα, συγκλόνισε Ελλάδα και ομογένεια, κάνει δικηγόρος στην ομογενειακή εφημερίδα «η Πρωινή»…

Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ της εφημερίδας: 

Αγανάκτηση και απογοήτευση στην Ομογένεια, που πρόσφερε γιά την -κακοποιημένη στην Πάρο, καλοκαίρι 2012- Μυρτώ και νοσηλεύεται, αποθεραπεύεται στην Βοστώνη… 

Τα χρήματα (περισσότερα από 110.000 δολ.) τα κρατά η Ομοσπονδία και ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δώσει λογαριασμό-απολογισμό, με ασοβάρευτες δικαιολογίες… 

Επιστολή-καταπέλτης δικηγόρου προς την ομογενειακή Οργάνωση. 

Μετά το σκάνδαλο με τα χρήματα γιά τους πυρόπληκτους στην Ελλάδα (2007), η ελληνική Ομοσπονδία Βοστώνης »ξαναχτυπά» 

Μεγάλο πρόβλημα δημιουργήθηκε στην Βοστώνη με αφορμή τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από την Ομογένεια γιά την κακοποιημένη το καλοκαίρι 2012 στην Πάρο, Μυρτώ (Παπαδομιχελάκη). 

Τα χρήματα, περισσότερα από 110.000 δολάρια, βρίσκονται σε ειδικό λογαριασμό της τοπικής Ομοσπονδίας Ελληνικών Συλλόγων. Υποτίθεται ότι συγκεντρώθηκαν, από προσφορές της Ομογένειας κι εκδηλώσεις, γιά τα ιατρικά και λοιπά έξοδα της άσχημα κακοποιημένης νεαρής, που νοσηλεύεται σε ιατρικό Κέντρο της πόλης, από το καλοκαίρι 2013. 

Στο πλευρό της Μυρτώ, νύχτα-ημέρα, η μητέρα της, κ. Μαρία Κοτρόστου. 

Η Ομογένεια ευαισθητοποιήθηκε με το δράμα της Μυρτώς και ανταποκρίθηκε οικονομικά. Τώρα όμως πληροφορείται ότι, η Ομοσπονδία, με διάφορες προφάσεις, θέλει να διαχειριστεί τα χρήματα, όπως αυτή κρίνει. Και η Ομογένεια αρχίζει να αγανακτεί, επειδή έδωσε τα χρήματα γιά την Μυρτώ και δεν έβαλε »τοποτηρητή» γιά να αποφασίζει, καμία Ομοσπονδία Βοστώνης. 

Η Ομοσπονδία λέει ότι μαζεύτηκαν τα χρήματα (επίσημα 110.000 δολ.) γιά να πληρωθούν, η εγχείρηση 5 Δεκεμβρίου 2013 στο Childrens Hospital και να αγοραστεί ένα ειδικό μηχάνημα (Tobii Speech Recognition Device, στοιχίζει 25.000 δολ.) γιά να μπορεί η Μυρτώ να επικοινωνεί με ανθρώπους. 

Αλλά, μία Ελληνοαμερικανίδα φιλάνθρωπος η κ. Μπέσσυ Πάππας πλήρωσε τα της εγχείρησης, ενώ η κατασκευάστρια εταιρία (Medtronic), χάρισε ένα ειδικό μηχάνημα-»αντλία». 

Aρνείται να δώσει απολογισμό 

Η Ομοσπονδία, παρά τα αιτήματα της μητέρας, που είναι και νομικά υπεύθυνη γιά την ανήλικη Μυρτώ, αρνείται να δώσει απολογισμό-λογαριασμό. Δηλαδή, πόσα χρήματα ακριβώς μάζεψε και από ποιούς, όπως έχει υποχρέωση από τον Νόμο να πράξει, ως μη κερδοσκοπική εταιρία στις ΗΠΑ. “Ετσι η μητέρα αναγκάστηκε να ξοδευτεί, παρά το δράμα που περνά και να προσλάβει δικηγόρο, γιά να αντιμετωπίσει τα πονηρά »κόλπα» του Συμβούλιου της Ομοσπονδίας, που έχει πρόεδρο τον κ. Γιάννη Ράμμο και Α” αντιπρόεδρο τον κ. Βασίλη Καυκά. 
(Μέλη του Συμβούλιου είναι επίσης: Μαίρη Διλιχάτσιου Γεν. Γραμματέας, Παναγιώτης Λαμπρόπουλος ταμίας, Κυριακούλα Πατσαούρα βοηθός Γραμματέα, Μιλτιάδης Αθανασόπουλος Β” Αντιπρόεδρος). 

Η επιστολή του δικηγόρου της μητέρας προς την Ομοσπονδία (που η »Π» εξασφάλισε -όχι από την μητέρα και το τονίζουμε- και τα κύρια σημεία της οποία δημοσιεύει σήμερα αποκλειστικά), είναι καταπέλτης. Η Ομοσπονδία είχε πει ότι θα ασχοληθεί με τα χρήματα γιά την Μυρτώ στην επόμενη Συνέλευση τον… Μάϊο 2014. 

Μετά την προδημοσίευσή μας γιά το ζήτημα, άλλαξε αμέσως γνώμη και λέει ότι η συνεδρίαση θα γίνει την επόμενη εβδομάδα. Ομογενείς που επικοινώνησαν μαζί μας, αμέσως μετά την προδημοσίευση, μας τόνισαν ότι είναι αποφασισμένοι να καταγγείλουν την Ομοσπονδία στις Ομοσπονδιακές και Πολιτειακές Αρχές γιά ΑΠΑΤΗ. 

Τους συστήσαμε να περιμένουν, ίσαμε την συνεδρίαση σε λίγες ημέρες, με την ευχή να λογικευθούν οι αξιωματούχοι της Οργάνωσης και να μεταφέρουν ΑΜΕΣΑ τα χρήματα σε ειδικό λογαριασμό εκτός Ομοσπονδίας, που θα διαχειρίζεται η μητέρα της ανήλικης, γιά τα μελλοντικά νοσηλευτικά έξοδα, αφού το παιδί, δυστυχώς, θα νοσηλεύεται γιά μεγάλο χρονικό διάστημα σε ιατρικά Κέντρα Αμερικής ή Ελλάδας ή άλλης χώρας. 

Η Ομογένεια έδωσε τα χρήματα γιά την Μυρτώ και απαιτεί να δοθούν σε αυτήν. Διευκρινίζουμε ότι τα της νοσηλείας στο ιατρικό Κέντρο της Βοστώνης έχει αναλάβει το υπουργείο Υγείας της Ελλάδας, εξαιτίας της ευαισθητοποίησης του Ελληνισμού, στην Ελλάδα και ανά την υφήλιο, γιά το δράμα που περνά η Μυρτώ. Υποψίες γεννά και το γεγονός πως ενώ η τράπεζα Πειραιώς προθυμοποιήθηκε να κάνει δωρεά το ειδικό μηχάνημα Tobb, η Ομοσπονδία ζήτησε από την μητέρα την κ. Κοτρότσου, να μην δεχτεί την προσφορά, όπως κι έγινε. 

“Εχει άσχημο »παρελθόν» η Ομοσπονδία 

Πριν ασχοληθούμε με το τι προηγήθηκε στην υπόθεση »βοήθεια γιά την Μυρτώ», όπου και όλη η ουσία, να διευκρινίσουμε ότι η Ομοσπονδία Βοστώνης, έχει άσχημο παρελθόν: Ακόμα »αγνοούνται» οι 45.000 δολάρια που μάζεψε 2007, προσφορές της Ομογένειας, γιά τους πυρόπληκτους στην Ελλάδα. Ουδέποτε δόθηκε απολογισμός, ουδέποτε ενημερώθηκε η Ομογένεια και η Συνέλευση της Οργάνωσης ΠΟΥ και ΠΩΣ διατέθηκαν τα χρήματα, ΑΝ διατέθηκαν. 

Δόθηκαν προφορικές »διαβεβαιώσεις» και το μόνο βέβαιο είναι ότι τότε, πρόεδρος και αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας ταξίδεψαν στην Ελλάδα με χρήματα από τις προσφορές γιά τους πυρόπληκτους, γιά να… εξετάσουν που θα… δοθούν. Κι ενώ ακόμα η Ομογένεια αναμένει απολογισμό γιά το πως διατέθηκαν,αν διατέθηκαν, τα χρήματά της, η Ομοσπονδία έχασε την σοβαρότητα, αξιοπιστία και φερεγγυότητα, εξαιτίας αυτού του γεγονότος, από το καλοκαίρι του χρόνου 2008. 

Η Οργάνωση, δεν έχει λειτουργικά έξοδα, επειδή φιλοξενείται στο »Μαλιώτειο Πολιτιστικό Κέντρο», ενώ ίσαμε τα τέλη 2011 την χρηματοδοτούσε η Ελλάδα, μέσω του γενικού Προξενείου, με ποσά 10, 15, 20.000 δολάρια κάθε χρόνο. Η βασική δραστηριότητά της είναι η διοργάνωση της παρέλασης γιά την 25η Μαρτίου κάθε… Απρίλιο (καμία φορά και…Μάϊο). 

Δημήτρης Νανόπουλος: Ευκαιρία να φτιάξουμε το κράτος που χάσαμε όταν σκότωσαν τον Καποδίστρια



Είναι παγκοσμίου φήμης φυσικός και τακτικό μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Διετέλεσε, μεταξύ άλλων, ερευνητής στο Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών Ευρώπης (CERN) στη Γενεύη, ερευνητής στην Ecole Normale Superieure στο Παρίσι και στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ. Το 1989, εξελέγη καθηγητής στο τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Texas A&M, College Station. Είναι διευθυντής του Κέντρου Αστροσωματιδιακής Φυσικής του Κέντρου Προχωρημένων Ερευνών (HARC), στο Χιούστον. Εχει συγγράψει πάνω από 520 πρωτότυπες εργασίες και δέκα βιβλία. Μερικές από τις τιμητικές του διακρίσεις: Tαξιάρχης του τάγματος της τιμής της Ελληνικής Δημοκρατίας (1996), βραβείο του Ιδρύματος Ερευνών της Βαρύτητας της Μασαχουσέτης (1999 και 2005), διεθνές βραβείο του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης (2006). Επίσης, προτάθηκε δύο φορές από τη Σουηδική Βασιλική Ακαδημία Επιστημών για την παραλαβή του Νόμπελ Φυσικής.

Συνέντευξη στον Γιώργο Βαϊλάκη

Κύριε Νανόπουλε, σήμερα βιώνουμε το τέλος μιας εποχής. Ποιες είναι οι συνέπειες στην Ελλάδα;

«Το τέλος μιας εποχής αποδίδει απόλυτα αυτό που βιώνουμε τώρα. Εύχομαι και ελπίζω ότι όλοι συνειδητοποιούμε, είτε έχουμε φταίξει είτε δεν έχουμε φταίξει, ότι κάτι δεν πήγε καλά όλα αυτά τα χρόνια. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι όπως πηγαίναμε δεν μπορούμε να συνεχίσουμε- έτσι στον αέρα. Και ότι από εδώ και πέρα έχουμε την ευκαιρία να χτίσουμε ένα πραγματικό, σύγχρονο, δυτικό κράτος. Εκείνο, δηλαδή, το κράτος που δεν χτίσαμε από τότε που σκοτώσαμε τον Καποδίστρια».

Εμείς τι κάναμε λάθος ως κοινωνία; Ποιες αιτίες μας έφεραν σε αυτήν την οικονομική κρίση και στα Μνημόνια; Υπήρχε εναλλακτική λύση;


«Δεν εκμεταλλευτήκαμε ήδη από την εποχή που μπήκαμε στην ΕΟΚ τα κονδύλια που μας δίνανε για επενδύσεις, για υποδομές. Νομίζαμε ότι είναι οι κουτόφραγκοι και εμείς τους κοροϊδεύουμε. Αυτή ήταν μια πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε. Ο κόσμος ήταν τότε ενωμένος, υπήρχε όραμα, υπήρχε ελπίδα. Αλλά έγινε μία κάκιστη χρήση των πόρων. Εστω και αν δεν το έκαναν ηθελημένα, τους ενδιέφεραν μόνο οι ψήφοι. Από εκεί και μετά, ο καθένας έβαλε το λιθαράκι του στην καταστροφή. Οσο για τα Μνημόνια; Νομίζαμε και πάλι ότι τους κοροϊδεύαμε. Πηγαίναμε και υπογράφαμε μόνο για να κερδίσουμε χρόνο και μετά δεν κάναμε τίποτα. Δεν είναι, όμως, τα πράγματα έτσι. Πρέπει να δούμε, επιτέλους, τι μπορούμε να κάνουμε τώρα».

Είχατε πει παλιότερα ότι «η κβαντική φυσική είναι ένα είδος παραλόγου, με την έννοια ότι ξεφεύγει από τα όρια της καθεστώσας λογικής». Πιστεύετε ότι αυτή η απότομη ανατροπή που ζούμε σε σχέση με αυτά που ξέραμε, συνάδει με τη λογική ή έχει κυριαρχήσει το παράλογο;

«Εχει κυριαρχήσει το θέατρο του παραλόγου. Πάντως, δεν θυμάμαι χώρα στον δυτικό κόσμο μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο να έχει περάσει τέτοια κρίση. Θέλει πάρα πολύ σκέψη και δύναμη για να δούμε πώς μπορούμε να ξεφύγουμε. Αλλά η αλήθεια είναι ότι ζούμε σε μία κβαντική πολιτική κατάσταση όπου κυριαρχεί η αρχή της αβεβαιότητας και της απροσδιοριστίας. Χάσαμε τα αβγά και τα πασχάλια. Εχουμε αποδείξει στην πράξη ότι η κβαντική φυσική δεν δουλεύει μόνο στον μικρόκοσμο, αλλά δουλεύει και στον... ελληνικό μακρόκοσμο».

Οι ιστορικοί του μέλλοντος σε ποια στοιχεία του παρόντος θα πρέπει να καταφύγουν για να μας καταλάβουν καλύτερα; Για παράδειγμα, οι Ελληνες δεν φημιζόμαστε για την ικανότητα να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, ακόμα και όταν ο κίνδυνος είναι ορατός.

«Οι Ελληνες το έχουμε αυτό από την αρχαιότητα. Ολος ο Ομηρος έχει γραφτεί για αυτό, για τις αψιμαχίες μεταξύ των Ελλήνων. Αλλά να το επικαλούμαστε σαν χαρακτηριστικό μας είναι λάθος. Τι πάει να πει έτσι είμαστε εμείς οι Ελληνες, τσακωνόμαστε. Τότε να σταματήσουμε να υπάρχουμε σαν έθνος. Ας κάνουμε κάτι άλλο. Εάν δεν μπορούμε να μονιάσουμε, εάν δεν μπορούμε να καταλάβουμε τους κινδύνους που έχουμε μπροστά μας, τότε τι να πω. Εχουμε φύγει από την εποχή που γίνονταν οι πόλεμοι και οι κατακτήσεις με την μπότα. Είχα πει πριν από τρία χρόνια ότι πάμε για οικονομικό ναζισμό, ότι ο Νότος θα κινδύνευε να γίνει ένα είδος προτεκτοράτου. Θέλω όμως να πω και κάτι άλλο: έχουν κατορθωθεί ορισμένα πολύ σημαντικά πράγματα από τον ελληνικό λαό. Και τώρα περιμένω να δω τους κυρίους από την κεντρική Ευρώπη πώς θα μας συμπεριφερθούνε. Πρέπει να δείξουν αλληλεγγύη, να υπάρξει ελάφρυνση ώστε να μπορέσει η κυβέρνηση, η όποια κυβέρνηση, να μη σκέφτεται μόνο τα χρέη. Τα γόνατά μας είναι ματωμένα. Ασε να σηκωθούμε λίγο πάνω».

Ποιο θεωρείτε το πιο επικίνδυνο φαινόμενο στην Ελλάδα της κρίσης;

«Την απαισιοδοξία. Ενώ οι Ελληνες είμαστε από τη φύση μας αισιόδοξοι, δεν θυμάμαι ποτέ άλλοτε τόση διάχυτη απαισιοδοξία. Είναι τραγικό. Ο κόσμος έχει γίνει καταθλιπτικός, πέρα από την παράνοια η οποία υπάρχει. Αλλά για να αλλάξει αυτό, πρέπει να παρέλθει η οικονομική κρίση, η οποία όμως είναι αποτέλεσμα και έλλειψης παιδείας. Και παιδεία δεν εννοώ το να έχεις πτυχία. Παιδεία είναι και το να πληρώνεις φόρους. Γιατί κανένας δεν πλήρωνε φόρους».

Υπάρχουν περιθώρια για αισιοδοξία; Πιστεύετε ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει σε ορατό ορίζοντα;

«Τελευταία έχει ανάψει λίγο μέσα μου η φλόγα της αισιοδοξίας ότι θα γλιτώσουμε. Αλλά πρέπει όλοι να βοηθήσουνε πέρα από τα μικροκομματικά οφέλη. Διότι εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα 'ρθεις».

Τι συμβουλεύετε τους νέους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην εποχή τους;

«Εγώ θα έφευγα. Ξέρω ότι ακούγεται βαρύ, αλλά πώς μπορώ να πω σε έναν νέο άνθρωπο να μείνει; Εχει ξαναγίνει αυτό μετά τον Εμφύλιο που έφυγαν τα καλύτερα μυαλά και πήγαν στο Παρίσι - ο Καστοριάδης, ο Ξενάκης, ο Πουλαντζάς ή και στη χούντα που έγινε κάτι αντίστοιχο. Και έμειναν στην Ελλάδα μετριότητες και κάτω. Είναι το φαινόμενο Σαλιέρι: έχουνε μια εξυπνάδα, αλλά είναι ατάλαντοι. Ο Σαλιέρι είχε το μυαλό να καταλάβει την ιδιοφυΐα του Μότσαρτ και γι' αυτό τον μισούσε τόσο πολύ. Φταίει όμως και ο κόσμος που επέτρεψε στους ?Σαλιέρηδες? να σκοτώνουν τους Μότσαρτ. Η Ελλάδα είναι γεμάτη τέτοιους, ακόμα και σήμερα. Και δεν αφήνουν περιθώρια για δημιουργία. Κοιτάξτε τι γίνεται. Πέστε μου εσείς σε ποια άλλη χώρα του κόσμου το μεγαλύτερο πανεπιστημιακό ίδρυμα θα μπορούσε να είναι επί δυόμισι μήνες κλειστό, επειδή μια ομάδα το αποφάσισε. Δεν έχει καμία σημασία εάν έχουν δίκιο ή όχι. Αλλιώς πρέπει να διεκδικείς το δίκιο σου. Δεν γίνεται σαράντα άτομα να κλείνουν το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ισως οι Ελληνες του εξωτερικού να κρατάνε τη δάδα της Ελλάδας πιο αναμμένη από τους Ελληνες εδώ πέρα».

Ενας συγγραφέας και πανεπιστημιακός δάσκαλος εξακολουθεί να ασκεί επίδραση στον κόσμο;

«Ναι. Υπό την προϋπόθεση ότι δεν πρέπει να θέλουμε με αυτά που λέμε να γίνουμε αρεστοί. Πρέπει με αυτά που λέμε, να προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον κόσμο να προχωρήσει. Να κάνουμε τον κόσμο να σκεφτεί. Και όχι τάχα να προτείνουμε έτοιμες λύσεις. Είναι αυτό που λένε οι Κινέζοι για το ψάρι: ότι δεν δίνεις σε κάποιον έτοιμο ψάρι, αλλά του μαθαίνεις να ψαρεύει».

Ενας νέος Διαφωτισμός

Ποια πράξη θεωρείτε επαναστατική σήμερα;

«Νομίζω ότι είναι η πνευματική επανάσταση και η αγωγή που μπορούνε να αλλάξουν τον κόσμο. Πρέπει να σπάσουν τα δεσμά τα αόρατα που κρατάνε τον κόσμο καθηλωμένο και να καταλάβουμε ότι μπαίνουμε σε μία νέα εποχή. Η τεχνολογία και η επιστήμη έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο και έχουν φέρει τον άνθρωπο σε ένα καινούργιο, φωτεινό μέρος, το οποίο δυστυχώς δεν το έχει αντιληφθεί ο κόσμος. Πρέπει ο κόσμος να προχωρήσει με ορθολογισμό, πάνω σε δεδομένα και να φτιάξουμε μια καινούργια κοινωνία. Αυτό είναι το όνειρό μου και το όραμά μου. Οπως ο Διαφωτισμός είναι ένα αποτέλεσμα του Νεύτωνα και του Γαλιλαίου και του Κοπέρνικου, διότι ο Βολταίρος ήταν μαθητής, και έφεραν την πραγματική επανάσταση, έτσι και σήμερα πρέπει να γίνει ένας νέος Διαφωτισμός μέσα από την τεράστια εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας».

ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΡΟΜΟΥ
Η τραγωδία μας κρύβει τη σωτηρία μας


Πιστεύετε ότι αυτή τη στιγμή λείπουν οι πολιτικοί ηγέτες από την Ελλάδα, αλλά και από την υπόλοιπη Ευρώπη;

«Η πολιτική, πια, έχει αλλάξει σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε. Αλλά λόγω της παγκοσμιοποίησης στα οικονομικά, τα πράγματα έχουν γίνει εξαιρετικά περίπλοκα για τις πολιτικές αποφάσεις. Εδώ βλέπετε ότι τραντάχτηκε ολόκληρη Ευρωζώνη από μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα. Στις παλιές εποχές δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα λέγανε πτωχεύστε εσείς και όλα είναι μια χαρά. Αυτό που ήταν η τραγωδία μας κρύβει και τη σωτηρία μας. Η εξάρτηση που έχουν από μας και η εξάρτηση που έχουμε από αυτούς δημιούργησαν μία ισορροπία τρόμου. Ισως θα έπρεπε να το είχαμε εκμεταλλευτεί καλύτερα αυτό. Θα έπρεπε όμως να είχε υπάρξει μία στήριξη απ' όλα τα κόμματα. Δυστυχώς, ακόμα και σήμερα, δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Και πραγματικά λυπάμαι, δεν το 'χω ξαναδεί αυτό το πράγμα».


Συγκλονίζει και συγκινεί το δράμα του ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Μιχάλη Παυλή, ο οποίος λέει αντίο στο ποδόσφαιρο σε ηλικία μόλις 24 ετών λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας


Το ταξίδι δυστυχώς ήταν μέχρι εδώ... Ο Μιχάλης Παυλής λέει αντίο στο ποδόσφαιρο. Διαβάστε την ανακοίνωση - δήλωση του Μιχάλη, μέσω του επίσημου site.
«Αντίο»
Το ωραιότερο παραμύθι της ζωής μου, δυστυχώς τελειώνει εδώ.

Με μεγάλη μου λύπη, ανακοινώνω την απόφασή μου να αποχωρήσω από την ενεργό δράση.
Δυστυχώς το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω, δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα που λάτρεψα από μικρό παιδί και με την οποία είχα, έχω και θα έχω συμβόλαιο καρδιάς. Υπερέβαλλα εαυτό τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κάνοντας αρκετές θυσίες για να καταπολεμήσω το πρόβλημά μου. Όμως όπως όλοι γνωρίζετε, το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή, απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση, συνεχή πίεση, καταπόνηση του οργανισμού και ένταση δουλειάς στο μάξιμουμ. Όλα αυτά ωστόσο δεν μου επέτρεπαν να είμαι καλά στην υγεία μου.
Θέλω να ευχαριστήσω αρχικά την οικογένειά μου και όσους στάθηκαν δίπλα μου για τη στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια. Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΚ ο οποίος με αγκάλιασε από παιδί και σε κάθε μου συμμετοχή με έκανε να αισθάνομαι ευλογημένος που φοράω τη φανέλα του μεγαλύτερου συλλόγου στην Ελλάδα. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την ΑΕΚ για τις ευκαιρίες που μου έδωσε και κυρίως την κατανόηση και τη στήριξη που μου παρείχε στο πρόβλημά μου.
Aπό εδώ και στο εξής δε θα έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω την αγαπημένη μου ομάδα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους, όμως θα είμαι πάντα «υπηρέτης» του εμβλήματος και των ιδανικών που πρεσβεύει ο σύλλογος, από οποιοδήποτε πόστο. Είμαι βέβαιος ότι η περιπέτεια και η περιπλάνηση της ΑΕΚ στα μονοπάτια των μικρών κατηγοριών θα τελειώσει το συντομότερο δυνατό.
Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να επιστρέψει άμεσα και εκεί που της αξίζει. Στο «σπίτι» της και στην κορυφή.
Μετά τιμής
Μιχάλης Παυλής

Σαμαράς, Βενιζέλος, Τσίπρας οδηγούν την χώρα στο τέλος της ιστορίας της καθώς είναι έρμαια της διαπλοκής

http://kourdistoportocali.com/post/32270/prodosia
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ
 
Έρχεται η χαριστική βολή για τους κρατιστές Σαμαρά, Βενιζέλο, Τσίπρα. Η χώρα οδηγείται σε νέες περιπέτειες με τον διεφθαρμένο κρατικό μηχανισμό σε αγαστή συνεργασία με τις παράγγες της δικαιοσύνης και την πολιτική ηγεσία η οποία είναι αιχμάλωτη της διαπλοκής.
Μετά από 3 χρόνια μνημονίων οι κυβερνήσεις των κρατιστών που κυβέρνησαν την χώρα επιτάχυναν την πορεία προς την κόλαση ενός ανεγκάφαλου, ανήμπορου και ανυπόληπτου λαού, ο οποίος είχε μάθει να ζει με "πατερούληδες" δεξιούς και αριστερούς, επιτρέποντας παράλληλα σε διάφορα λαμόγια να πλουτίζουν καθώς έβαζαν το χέρι στο μέλι.
Κι ενώ ένας μετά τον άλλο τα λαμόγια που εμπλέκονται στο σκάνδαλο των εξοπλιστικών βγαίνουν λάδι έρχεται η Ε.Ε και ο μεγαλύτερος επενδυτικός όμιλος, η Pimco να κάνει λόγο για νέο δανεισμό της Ελλάδας, νέο μνημόνιο, νέα γαμίσια εντός η εκτός ευρώ.
Ο ανεγκέφαλος λαός πληρώνει ακριβά τις πολιτικές συμμορίες που διαχειρίζονται τις τύχες του.
Ιδού τι προβλέπει η Pimco>
Κόκκινη κάρτα από την Pimco προς τον Αντώνη Σαμαρά: Ο μεγαλύτερος επενδυτικός όμιλος διαχείρισης ομολόγων παγκοσμίως δηλώνει ότι δεν πρόκειται να αγοράσει ελληνικά ομόλογα και ότι η χώρα δεν θα αποφύγει το δανεισμό.

Νέο μνημόνιο ante portas; Λίγες μέρες μετά την εξαγγελία του έλληνα πρωθυπουργού ότι η Ελλάδα μπορεί να στηριχθεί στα πόδια της και δεν θα έχει ανάγκη πλεόν τη στήριξη των δανειστών της η Pimco έρχεται σήμερα να αμφισβητήσει ευθέως τον κ. Σαμαρά.

«Δεν μπορεί να βγει στις αγορές» 

Επρόκειτο για μια σημαντική εξαγγελία που έγινε στο πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του έλληνα πρωθυπουργού. «Η Ελλάδα θα επιστρέψει μέσα στο 2014 στις διεθνείς χρηματαγορές, θα βρει το δρόμο πίσω στην ομαλότητα και δεν θα χρειαστεί νέα δάνεια και νέο μνημόνιο». Ωστόσο οι διεθνείς χρηματαγορές δεν φαίνεται να δίνουν πίστη σε αυτήν την εξαγγελία θεωρώντας το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης μη ρεαλιστικό. Όπως δήλωσε στο σημερινό φύλο της Suddeustche Zeitung o Mάιλς Μπράντσο, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και μάνατζερ της Pimco, του μεγαλύτερου επενδυτικού ομίλου διαχείρισης ομολόγων παγκοσμίως, «δεν πιστεύουμε ότι η Ελλάδα είναι σε θέση φέτος να αντλήσει χρήματα από τις διεθνείς αγορές». Η γνώμη της Pimco έχει μεγάλη βαρύτητα, διότι έχει επενδύσει ένα μεγάλο τμήμα του χαρτοφυλακίου πελατών της ύψους 1,5 τρις ευρώ σε κρατικά ομόλογα.

«Tα επιτόκια για ελληνικά ομόλογα με διάρκεια 9 ετών κυμαίνονται αυτήν την εποχή στο 8%» επισημαίνει ο εμπειρογνώμων της Pimco, στη γερμανική εφημερίδα. «Εάν η χώρα πάρει μεγάλα δάνεια με αυτούς του όρους, τότε η συνολική επιβάρυνση από τους τόκους στο χρέος θα είναι πολύ υψηλότερη από το εάν η Ελλάδα συνεχίσει να δανείζεται από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης ESM». Η εφημερίδα δίνει και ένα παράδειγμα δια του λόγου το αληθές: Τα δάνεια από το ESM κοστίζουν για την Αθήνα γύρω στο 2%. Το 2013 η χώρα πλήρωσε γύρω στα 5,5 δις ευρώ για να καλύψει τις υποχρεώσεις της σε τόκους. Το ελληνικό υπουργείο των Οικονομικών υπολογίζει ότι η Αθήνα έχει τη δυνατότητα να διαθέτει 7 έως 8 δις για επιτόκια. Το ποσό αυτό όμως δεν επαρκεί, εάν πρέπει να πληρώσει επιτόκια 8% εάν όχι και περισσότερο, δανειζόμενη από ιδιώτες επενδυτές.

«Εξαγγελία τακτικής»

Αλλά και ο Μαρσέλ Φράτσερ, πρόεδρος του Γερμανικού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών (DIW) θεωρεί ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να αποφύγει νέο μνημόνιο, το οποίο τοποθετεί χρονικά το 2015. «Το χρέος και κατά συνέπεια το ύψος του ποσού που χρειάζεται για την κάλυψη των επιτοκίων είναι τεράστιο» δηλώνει ο γερμανός οικονομολόγος στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο dpa. «Είναι ο λόγος που η Αθήνα δεν θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει το χρέος της στην ελεύθερη αγορά. Οι υποσχέσεις του έλληνα πρωθυπουργού έχουν περισσότερο πολιτικά κίνητρα, ή ακόμη πρόκειται για κίνηση τακτικής για να αυξήσει τις πιέσεις στους δανειστές της, ώστε να συναινέσουν σε αναδιάρθρωση του χρέους της. Με αυτόν τον τρόπο ελπίζει ότι θα επιτύχει επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής και μείωση των επιτοκίων. Σε αυτή την περίπτωση το χρέος της θα ήταν βιώσιμο, όπως τουλάχιστον ελπίζει η Αθήνα. Μόνο τότε η χώρα θα μπορούσε να προσπαθήσει να αντλήσει χρήματα από τις χρηματαγορές» σημειώνει ο Μαρσέλ Φράτσερ.

Αλλά και ο Βόλφγκανγκ Μπόζμπαχ, από το κυβερνών Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα, θεωρεί αναπόφευκτο νέο μνημόνιο. Όπως δηλώνει στην εφημερίδα die Welt στόχος του δεν είναι να αμφισβητήσει ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει τη βούληση να ξεπεραστεί η κρίση. «Το ζήτημα όμως είναι εάν η ελληνική οικονομία έχει τη δύναμη και την ανταγωνιστικότητα να πιέσει προς τα κάτω το υψηλό ποσοστό χρέους, φοβάμαι ότι δεν θα το καταφέρει» επισημαίνει ο χριστιανοδημοκράτης βουλευτής. Τέλος ο Μάρκους Φέρμπερ, πρόεδρος της Επιτροπής του Χριστιανοκοινωνικού κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δηλώνει στην ίδια εφημερίδα ότι αρχές του χρόνου θα εξεταστούν τα βήματα μεταρρυθμίσεων και «στη συνέχεια θα δούμε ένα χρειάζεται και τρίτο πακέτο, αυτήν τη στιγμή δεν θέλω να κάνω εικασίες».

Ειρήνη Αναστασοπούλου

Υπεύθ. Σύνταξης Δήμητρα Κυρανούδη 

Πηγή: Deutsche Welle

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου