Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Χρήμα - Κυριαρχία και Ελευθερία (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

Χρήμα - Κυριαρχία και Ελευθερία

Ένα τραγικό ερώτημα του "Πολίτη της Γενεύης", Ζ.Ζ.Ρουσσώ,  ο οποίος εδώ και δύο αιώνες διαπορώντας για την κατάντια των ανθρωπίνων κοινωνιών, ρωτούσε: "Ο άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος και αυτός είναι παντού σε αλυσίδες. Ο ένας θεωρεί τον εαυτό του εξουσιαστή των άλλων, αλλά παραμένει περισσότερο σκλάβος από ό,τι αυτοί".
Μετά τη διαπίστωση αυτή, ο συγγραφέας του περίφημου "Κοινωνικού Συμβολαίου" ερωτά: "Πώς προκλήθηκε αυτή η αλλαγή;"
Ο γνωστός οικονομολόγος Σπύρος Λαβδιώτης, από τον οποίο αντλώ το παράθεμα αυτό, το σχολιάζει γράφοντας: "Σ' αυτό το θεμελιώδες ερώτημα προσπαθεί συνοπτικά να δώσει απάντηση η διαπραγμάτευση των θεμάτων του βιβλίου, ξεκινώντας από τη σημερινή εποχή, λαμβάνοντας υπόψη τη ζοφερή εικόνα της παγκόσμιας οικονομικής κατάστασης και ιδίως της Ελλάδος που ήδη βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας" (σελ. 13).
Το όνομα του βιβλίου: "Η εποχή του ατομικισμού. Μία φιλοσοφική προσέγγιση του χρήματος και της οικονομίας" (εκδ. "Έσοπτρον", Αθήνα 2012).
Πολύ αισιόδοξος ο φίλος Λαβδιώτης ότι με το πράγματι σπουδαίο του έργο, το οποίο διαπραγματεύεται το θέμα της "φιλοσοφικής προσέγγισης του χρήματος και της οικονομίας", θα λυτρώσει την ανθρωπότητα από τον βραχνά και την κατάρα του χρήματος, που όπως οι σιδερένιες μπάλες στα πόδια των παλιών σκλάβων, καθηλώνουν τις κοινωνίες και κρατούν τον άνθρωπο σε κατάσταση μόνιμης ανελευθερίας.
Πολύ αισιόδοξος ο φίλος Λαβδιώτης ότι με το πράγματι σπουδαίο του έργο, το οποίο διαπραγματεύεται το θέμα της "φιλοσοφικής προσέγγισης του χρήματος και της οικονομίας", θα λυτρώσει την ανθρωπότητα από τον βραχνά και την κατάρα του χρήματος, που όπως οι σιδερένιες μπάλες στα πόδια των παλιών σκλάβων, κρατά τον άνθρωπο σε κατάσταση μόνιμης ανελευθερίας.
Εξάλλου, η πραγματική ελευθερία του ανθρώπου ουδέποτε έκανε την εμφάνισή της επί της γης και αυτή την αλήθεια μας την είπε πρώτος ο Αισχύλος στον "Προμηθέα Δεσμώτη", λέγοντας πως "Ελεύθερος είναι μόνον ο Δίας" (στ. 26).
Συνεπώς και με την έννοια αυτή θα έλεγα ότι η Ελευθερία, ως ανθρώπινη κατάσταση, κινείται στο χώρο της μεταφυσικής, ανεξάρτητα από τα Συντάγματα και τις οικουμενικές Διακηρύξεις των κατά καιρούς Διεθνών Οργανισμών.
Ίσως ο άνθρωπος να φοβάται και την ελευθερία, όπως αυτό ανέδειξε εδώ και πολλά χρόνια ο Γερμανός κοινωνικός φιλόσοφος Έριχ Φρομ με το έργο του: "Ο φόβος μπροστά στην ελευθερία" (εκδ. "Μπουκουμάνη", Αθήνα, 1977).
Η πιο πάνω διαπίστωση του Ρουσσώ αναδεικνύει ολόκληρο το βασίλειο της ανθρώπινης ανελευθερίας αφού αυτός που θεωρεί τον εαυτό του εξουσιαστή των άλλων παραμένει περισσότερο σκλάβος από τους εξουσιαζόμενους.
Για να προσγειώσω το ζήτημα στα εγκόσμια της Ελλάδας θα έλεγα ότι οι εξουσιαστές της Ελλάδας που μας εξουσιάζουν και μας ανασκολοπίζουν  με τα "μέτρα" τους είναι περισσότερο ανελεύθεροι από μας μπροστά στους πάνω απ' αυτούς εξουσιαστές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Παρατηρώντας την κοινωνική καθημερινότητα και τη λειτουργία των πολιτικών μέσα στο πολιτικό σύστημα θα έλεγα ότι η ελευθερία των απλών πολιτών και των… συνθέτωνπολιτικών είναι δεμένη με χιλιάδες χρυσές κλωστές που δεν φαίνονται αλλά είναι πάντα παρούσες.
Στέκομαι μόνο σε τούτο το παράδειγμα, το οποίο αναδεικνύει το πρόβλημα της ανελευθερίας του ανθρώπου και αυτό ακούει στο όνομα: Ελευθερία γνώμης. Πόσοι άνθρωποι τολμούν να τη διατυπώσουν ευθέως μπροστά στους ισχυρούς, τους ανωτέρους και τους αρχηγούς;
Όποιος αποφασίζει να την πει στρώνει - κατά κανόνα - και το χαλί της καταστροφής του.
Πρόκειται για ένα πανάρχαιο φαινόμενο, το οποίο συνοδεύει τον άνθρωπο και την ιστορία του, αφού πάντοτε ο άνθρωπος δεν τολμούσε να τη διατυπώσει ευθαρσώς, έστω και χωρίς ολέθριες συνέπειες.
Πρόκειται για ένα γεγονός το οποίο καυτηρίαζε ο διάσημος  ρήτωρ Δημοσθένης αγορεύοντας στην περίφημη Πνύκα, όπυο έλεγε σχετικά: Προδίδει την πόλη του όποιος δεν λέει όσα πιστεύει και καλούσε το ακροατήριό του να τη διατυπώνει μετά παρρησίας (βλ. το έργο μου: "Ο Δημοσθένης και η διαχρονικότητα των λόγων του", εκδ. "Κάδμος", 2008, σελ. 51. Πρβλ και την έξοχη πραγματεία του αειμνήστου Προέδρου της Ακαδημίας Αθηνών  Γ. Βλάχου: "Η ιδέα του ελευθέρου ανθρώπου στη Δημοκρατία των Αθηναίων - Η μαρτυρία του Δημοσθένους", εκδ. "Σάκκουλα", Αθήναι 1992).
Θα ξεστράτιζε πολύ το θέμα αν συνέχιζα με την ανύπαρκτη ελευθερία - διαχρονικώς και παγκοσμίως - αρκούμενος να σημειώσω ότι, ιδιαίτερα στην εποχή μας, η διατύπωση γνώμης παίρνει ηρωικές διαστάσεις, όπως ήταν ο τίτλος ενός άρθρου μου: "Ο ηρωισμός της γνώμης" (βλ. το έργο μου: "Κριτικά Κείμενα", εκδ. "Πελασγός" - Ι. Γιαννάκενας, Αθήνα 2013, σελ 51-57).
Αυτή την κοινωνιολογική αλήθεια ανέδειξε και ο Μαξ Νόρνταου στα γνωστά του "Κατά συνθήκη ψεύδη" (εκδ. "Σταθμός", Αθήνα 1954, σελ. 10) όπου  κατηγορώντας την εποχή μας για δειλία, έγραφε: "Οι πολίτες δεν τολμούν να σηκώσουν ψηλά τη σημαία, της γνώμης τους, ν' αποδεχτούν την ευθύνη σχετικά με εκείνο που πιστεύουν ότι είναι η αλήθεια, να ενεργήσουν σύμφωνα με όσα πιστεύουν, σύμφωνα με όσα πιστεύουν, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους.. συμβιβάζονται με τα καθιερωμένα…"
Πουθενά και ποτέ ο άνθρωπος δεν είχε την ελευθερία να εκφράσει τη γνώμη του, χωρίς συνέπειες και αυτή την αλήθεια μας την αποδίδει εύγλωττα η λογοτέχνις Ε. Παπαγαρυφάλλου στο ποίημά της: "Οι λεύτεροι του λόγου εραστές" από το οποίο παραθέτω τούτους τους στίχους:
"Δεν το χωράει ο νους
κι όμως είναι αληθινό
πως μπορείς να λέγεσαι λεύτερος
και να μη μπορείς λεύτερα
τι σκέψη σου να πεις
σ' ό,τι πιστεύεις και φρονείς.
Οι λεύτεροι του λόγου εραστές
της λευτεριάς πολιορκητές
δεν σκιάχτηκαν ποτές
τις σιδερένιες φυλακές.
Μα αν οι σιδερένιες φυλακές
τους πέφτουνε μικρές
της κοινωνίας οι υπόγειες στοές είναι πολλές.
Σ' αυτές σπρώχνονται να ζουν
όσοι αλήθειες τολμούν και δεν σιωπούν"
(Ολόκληρο το ποίημα δημοσιεύεται στην ποιητική της συλλογή "Σκόρπιες Εικόνες", εκδ. "Πολιτικά Θέματα", Αθήνα 2004, σελ. 123).
Όμως, όταν λέμε γνώμη, δεν εννοούμε τον ανούσιο λόγο που δεν οδηγεί πουθενά ούτε τους επαίνους της εξουσίας και των ισχυρών. Εννοούμε το κριτικό μαστίγωμα που σε τοποθετεί στο "εχθρικό" στρατόπεδο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη ζωή και την εξέλιξη του κριτικάροντος.
Επανέρχομαι όμως στο καταραμένο χρήμα και στον καταραμένο πλούτο, την κατάργηση του οποίου επαγγέλθηκε το "Κομμουνιστικό Μανιφέστο" ήδη από το 1848 υποσχόμενο το σπάσιμο των αλυσίδων των πεινασμένων, αλλά αυτό δεν έγινε γιατί η δύναμη του χρήματος αποδείχτηκε ανώτερη και της αδικίας και της θεωρίας.
Ο Μαρξ, στο "Κεφάλαιο", θέλοντας ν' αποδείξει τις ολέθριες συνέπειες του χρήματος, παραθέτει σε αυτό το ποίημα του Σαίξπηρ: "Τίμων ο Αθηναίος", στο οποίο διαβάζουμε και  τα εξής:
"Τοιούτος ο κίτρινος Σκλάβος
θρησκείες χτίζει και γκρεμνά, βλογά καταραμένους
κάνει τη γκρίζα λέπρα λατρευτή
θρονιάζει τους κλέφτες στων γερουσιαστών τις έδρες
και τους χαρίζει τίτλους γονυκλισίες και επευφημίες
καταραμένο μέταλλο
ώ πόρνη εσύ του γένους των ανθρώπων".
Στη συνέχεια παραθέτει ανάλογους στίχους από την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή, δεδομένου ότι ο Μαρξ ήταν άριστος γνώστης της Ελληνική γραμματείας και διάβαζε τα αρχαία κείμενα από το πρωτότυπο (περισσότερα για το ζήτημα αυτό  βλ. το έργο μου: "Η Κομμουνιστική Ουτοπία", εκδ. β΄ "Πελασγός" - Ι. Γιαννάκενας, Αθήνα 2013, σελ. 288 επ.).
Είναι προφανέστατο ότι όσο περνά ο καιρός τόσο και περισσότερο επιβεβαιώνεται ο νόμος της συγκεντρώσεως του κεφαλαίου, τον οποίο διατύπωσε ο Μαρξ και ο οποίος στις ημέρας μας πήρε εκρηκτικές και προκλητικές διαστάσεις, χωρίς να φαίνονται στον ορίζοντα τα οδοφράγματα. Οι λαοί είναι γονατισμένοι, πεινασμένοι και χεσμένοι!
Κλείνοντας, επανέρχομαι στον Λαβδιώτη, από τον οποίο ξεκίνησα, για να σημειώσω ότι ναι μεν είναι χρήσιμο να μας πει πως φθάσαμε σε αυτή την αντιανθρώπινη ανθρωπότητα, αλλά το πρόβλημα θα χειροτερεύει όσο η πολιτική θα αποτελεί τον μπάτλερ του χρήματος και όσο το διεθνοποιημένο ηλεκτρονικό χρήμα των "Αγορών" και τωντραπεζών θα μπορούν να χρεοκοπούν κράτη και λαούς με μία ηλεκτρονική κίνηση!
Από την άποψη αυτή το μέλλον της ανθρωπότητας είναι τραγικά εφιαλτικό, εφόσον η ανθρωπότητα -για το γνωστό μέλλον- δεν μπορεί να ζήσει χωρίς χρήμα και εφόσον αυτό θα δεσπόζει στη ζωή μας, ανεξάρτητα από το εάν και κατά πόσον οι άνθρωποι δεν κατανόησαν τη σημασία της λέξεως ή τις αποχρώσεις των εννοιών της, όπως γράφει ο Λαβδιώτης στο πράγματι ενδιαφέρον του έργο (σελ. 19), το οποίο καταλήγει με τούτες τις πατριωτικές ευχές και προτροπές, οι οποίες δεν μπορούν καν να ψηλαφηθούν μέσα σε μία Ελλάδα της σήψης και της απόλυτης παρακμής: "…να επιδιώξουμε την ανόρθωση της ωραίας πατρίδας μας με τα ιδανικά των αρχαίων προγόνων μας, της εργασίας, της αρετής και της σοφίας να στέκονται επιβλητικά ως έμβλημα και να μας θυμίζουν ότι όταν υπάρχει η θέληση και η πίστη όλα ξαναγεννιούνται" (σελ. 283).
Όμως Σπύρο, αυτά ανήκουν πλέον στο χώρο της ουτοπίας και για να μπουν σε κίνηση πραγματώσεως πρέπει "ν' ανασκολοπίσουμε τους ανασκολοπιστές και της πατρίδας" και του έθνους και του λαού, όπως έγραφα σε ένα παλαιό άρθρο μου (βλ. το έργο μου: "Κριτικά Κείμενα", εκδ. "Πελασγός" - Ι. Γιαννάκενας, Αθήνα 2013, σελ. 137-151).

Αθήνα, 09/09/2013
Ο πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου

Δεν το είδατε στην τηλεόραση...


Οι κουκουλοφόροι (ξανά) σε δράση. (Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

Αθήνα, 10 Σεπτεμβρίου 2013.
Οι κουκουλοφόροι (ξανά) σε δράση.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται σε αυτόν τον τόπο, που γεννάει για 3.000 χρόνια τώρα, και Λεωνίδες και Εφιάλτες, και Τζαβέλες και Πηλιογούσηδες, και Νικηταράδες και Νενέκους.

Τα λαμόγια, τα παράσιτα, τα σκουπίδια του γένους, τα πτωματοφάγα σκουλήκια, οι μαυραγορίτες, αυτοί που μέχρι πέρσι είτε πούλαγαν τους αρχαίους σπόρους από 4 έως 10 ευρώ, είτε τον κρατούσαν μόνο για λογαριασμό τους, φόρεσαν και πάλι την κουκούλα τους, πήραν το αεροπλάνο, πήγαν στη Γερμανία και στην Ιταλία, και «κάρφωσαν» το Πατριωτικό Μέτωπο και το Αλληλέγγυον.

Λυσσασμένοι από τον αγώνα μας να δοθεί ο αρχαίος σπόρος και πιστοποιημένος αλλά και σε τιμή κόστους στους Έλληνες καλλιεργητές, πήγαν Γερμανία και Ιταλία, αποφασισμένοι να πουλήσουν και τη μάνα τους αν χρειαστεί.

«Θα σας δώσουμε ότι τιμή θέλετε» τους είπαν, «αρκεί να μην δώσετε σε αυτούς (Αλληλέγγυον, Πατριωτικό Μέτωπο, Ελληνική Τράπεζα Σπόρων) σπόρους του αρχαίου δημητριακού».

Έκπληκτοι στην αρχή οι Ιταλοί και οι Γερμανοί, αντέδρασαν ο καθένας με τον τρόπο που γνωρίζει:

- Οι γάτες οι Ιταλοί, ζήτησαν υπέρογκα ποσά για να καταλήξουν: Δεν δίνουμε σπόρους στην Ελλάδα.

- Οι ρεαλιστές Γερμανοί, αύξησαν την τιμή του σπόρου, και αυτήν την στιγμή κάνουν διαφόρων τύπων ελιγμούς.

Την ίδια ώρα, διανέμοντας ευρωπενηντάρικα στα παπαγαλάκια τους, διαδίδουν:

- Ο Βιτάλης καταστρέφει την εσωτερική παραγωγή γνήσιων ελληνικών σπόρων. Απαντάμε: Ποια εσωτερική παραγωγή ωρέ σκατόμυαλοι. Αυτήν που δεν υπάρχει;

- Πάρτε το δικό μας σπόρο. Είναι καλύτερος. Είναι η Ζειά. Απαντάμε: Ποια Ζειά ωρε καθήκια. Τις χωρίς πιστοποίηση απάτες που πουλάτε; Και μάλιστα σκληρού σταριού, που δεν κάνει παρά μόνο για μακαρόνια και κουλούρια και από πάνω, και υποβαθμισμένης ποιότητας;

Αυτό είναι το δράμα που βιώνουμε ως Λαός. Αυτή είναι η θλιβερή  μας πραγματικότητα και σήμερα. Όχι το ’42, το ’43, το ’44. Αλλά το 2013!.

Κλείνω με μια κουβέντα μου: Να γνωρίζουν οι κουκουλοφόροι και τα αφεντικά τους που ελέγχουν τη διανομή των αλεύρων/δηλητηρίων στην Ελλάδα, πως έμπλεξαν με λάθος καταδρομέα, με λάθος μαχητή.

Υ.Γ. 1. Προς φουρνάρηδες: Σας υπενθυμίζουμε – αν και το γνωρίζετε -  πως το Φαρο και το Εμμερ, δεν είναι κατάλληλα για ψωμί. Μην μας αναγκάσετε να σας καταγγείλουμε στον ελληνικό Λαό.

Υ.Γ. 2. Είμαστε σε αναμονή του μηχανήματος που ξεφλουδίζει το Σπελτ/Ζεια.

1. Μην πηγαίνετε σε νταβατζήδες που μαζί με το δημητριακό, ξεφλουδίζουν και... εσάς, ζητώντας σας στην ουσία, να ξαναγοράσετε τον καρπό σας.

2. Το μηχάνημα, θα διατεθεί μόνον σε καλλιεργητές που συνεργάζονται με το Αλληλέγγυον και την Ελληνική Τράπεζα Σπόρων. Δεν πρόκειται να εξυπηρετήσουμε κουτοπόνηρους κερδοσκόπους. Για μας – το Πατριωτικό Μέτωπο, το Αλληλέγγυον και την Ελληνική Τράπεζα Σπόρων -  το κίνητρο είναι ιερό, η αισχροκέρδεια όμως είναι καταδικαστέα, και μάλιστα παραδειγματικά.

3. Για μας ο στόχος μας, είναι πολιτικοκοινωνικός: Το ψωμί από Ζειά, να φθάσει να πωλείται στο 1 (κει ει δυνατόν και παρακάτω) ευρώ το κιλό.

Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com 

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΔΤ 474 Τετάρτη 10.09.13: Απαγορεύεται το Λάθος σε κάθε πολίτη. Σας θυμίζει τίποτα ????

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΔΤ 474 Τετάρτη 10.09.13

Απαγορεύεται το Λάθος σε κάθε πολίτη.
Σας θυμίζει τίποτα ????

Εμάς πάντως μας θυμίζει Ολοκληρωτισμό
Μόνο ο Ολοκληρωτισμός απαγορεύει το λάθος στον ….ιδανικό κόσμο που φτιάχνει
Μας πληροφορούν ότι ο αρμόδιος……. για τα φορολογικά των Ελλήνων σκέπτεται να απαγορεύσει το λάθος, στο χώρο που χειρίζεται.
Σε περίπτωση που παραλήφθηκε κάποιο στοιχείο στην φορολογική του δήλωση, ο φορολογούμενος έχει υποχρέωση να υποβάλλει τροποποιητική, για την πληρότητα της δηλώσεώς του.
Και από αυτό όμως ο αρμόδιος……, θέλει να εισπράξει χαράτσι.
Η καθημερινή σκέψη για εφεύρεση νέων χαρατσιών, σε κάθε μορφή και για κάθε επινόηση ως αιτία, ασφαλώς είναι και διαδικασία επιβολής περισσότερης υποταγής από την διοίκηση σε βάρος των πολιτών.
Αρκετή η κακία της ημέρας, είναι ένα ρητό.
Προτείνουμε στον κο αρμόδιο…. …, να μην βλέπει μόνο τον ουρανό γεμάτο χαράτσια, αλλά να του επιτρέπει να ξημερώσει κάποτε.
Θεωρούμε απαράδεκτο να τιμωρείται το λάθος, με επιχείρημα ότι κουράζονται οι φορολογικές υπηρεσίες.
Και τελικά δεν καταλαβαίνουμε, κινούμαστε στον χώρο της λογικής η έχουμε τρελαθεί τελείως.
Να μην κουράζονται οι φορολογικές υπηρεσίες !!!!.
Εν τάξει.
Ας βγάλει λοιπόν μια οδηγία ότι κάθε Έλληνας πρέπει να πληρώνει και ένα επί πλέον χαράτσι για να πληρώνονται οι υπηρεσίες που κουράζονται.
Γιατί δεν Απαγορεύεται το Λάθος στο ΔΝΤ και δηλώνει κάναμε λάθος?
Γιατί δεν Απαγορεύεται το Λάθος στην Μερκελ και δηλώνει κάναμε λάθος?

Cars' status (coool)

από e-mail

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Η Ιστορία της Μονής Παναγίας Δέσποινας (Σεϊνδάγια) Συρίας.

http://fdathanasiou.wordpress.com/2013/09/09/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%AD%CF%83%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%B1/

09ΣΕΠ
Το Μοναστήρι της Παναγίας Σαϊνδανάγια ή Σεϊντανάγια,χτίστηκε το 547 μ.Χ. από τον ευσεβή Αυτοκράτορα Ιουστινιανό, όταν στρατοπέδευσε στην περιοχή προετοιμαζόμενος να πολεμήσει τους Πέρσες.
Τότε και ενώ οδιψασμένος στρατός μας είχε ξεμείνει από νερό και βρισκόταν σε απελπιστική θέση, ο Θρακιώτης Αυτοκράτοράς μας βλέπει ξαφνικά ένα ελάφι να ανεβαίνει σε ένα ψηλό λόφο και τρέχει να το κυνηγήσειΣαν έφτασε στην κορυφή, είδε έκπληκτος άφθονο γλυκό, πόσιμο νερό, ενώ στη θέση του ελαφιού φάνηκε μέσα σε λαμπρό φως η Παναγιά και ακούστηκε η φωνή της, που του ζητούσε να χτίσει εκεί επάνω, μια Εκκλησία προς τιμήν της, προς τιμήν της Κυρίας Θεοτόκου!
Και έτσι, ο βασιλιάς μας έδωσε αμέσως εντολή να σχεδιάσουν το Ναό οι αρχιτέκτονες. Όμως ο καιρός περνούσε και εκείνοιδεν μπορούσαν να καταλήξουν στο σχέδιο.
   Τότε εμφανίστηκε πάλι η Παναγία, αυτή τη φορά στον ύπνο του Ιουστινιανού και του έδειξε το σχέδιο του Μοναστηριού της, λέγοντας πως εκείνη θα ήταν η προστάτιδά του!
   Και βάση εκείνου του σχεδίου χτίστηκε τελικά από τον ευλαβή Ιουστινιανό το καστρομονάστηρο της Παναγιάς στη Σεϊντανάγια της Συρίας!
   Η Ορθόδοξη αυτή Μονή της Συρίας είναι γυναικείο Μοναστήρι, που εορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου, κατά το Γενέθλιον της Θεοτόκου! Σεϊντανάγια δε, θα πει “Δέσποινα“!
   Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΕΙΚΟΝΑ
   Η θαυματουργή εικόνα της Παναγιάς – El Chagoura όπως την ονομάζουν οι ντόπιοι, που σημαίνει «η διάσημη» – είναι έργο του Ευαγγελιστού Λουκά και ήρθε εδώ πολλά χρόνια αφότου κατασκευάστηκε η Μονή από τον Ιουστινιανό.
 Συγκεκριμένα, προς το τέλος του όγδοου αιώνα, κάποιος Έλληνας μοναχός ονόματι Θεόδωρος, στο ταξίδι του προς τους Αγίους Τόπους, σταμάτησε για ανάπαυση στη Μονή. Φεύγοντας για Ιεροσόλυμα, η σεβαστή Ηγουμένη της Σεϊντανάγια του ζήτησε να αγοράσει από εκεί κάποια συγκεκριμένη πολύτιμη και λεπτή, μικρή εικόνα της Θεοτόκου!
   Ο Μοναχός όμως ξέχασε τελείως το ζήτημα και αφού προσκύνησε στους Αγίους Τόπους, ξεκίνησε να γυρίσει πίσω.
   Όμως δεν είχε φύγει μακριά, όταναπότομα τον σταμάτησε μια άγνωστη φωνή λέγοντάς του: “Μήπως έχεις ξεχάσει κάτι στην Ιερουσαλήμ; Αυτό που σου ζήτησε η Ηγουμένη;”!
   Ο Μοναχός επέστρεψε τότε αμέσως στα Ιεροσόλυμα και βρήκε την όμορφη Εικόνα του Θεοτόκου που του παρήγγειλε η Ηγουμένη του Μοναστηριού και την αγόρασε!
   Κατά τη διάρκεια δε του ταξιδιού πίσω στη Μονή, έμεινε κατάπληκτος από τα θαύματα που γινόταν μέσω της Εικόνας! Διότι ενώ τη μια φορά τους επιτέθηκαν αδίστακτοι ληστές και την άλλη άγρια κτήνηο Θεόδωρος κράτησε με δέος τη συγκεκριμένη Εικόνα της Παναγίας προσευχόμενος στη Χάρη της και ω του θαύματος, σώθηκαν δυο φορές και αυτός και το υπόλοιπο καραβάνι από τρομερό κίνδυνο!
 Επιστρέφοντας λοιπόν στη Μονή και γνωρίζοντας πόσο πολύτιμη και θαυματουργή θεία χάριτι ήταν η συγκεκριμένη Εικόνα της Θεοτόκου, αποφάσισε να παρακάμψει τη Σεϊντνάγια και να τραβήξει με πλοιάριο για την Αίγυπτο!
Σηκώθηκε όμως μια τόσο άγρια θύελλα, που θα βυθιζόταν και αυτός μαζί με το σκάφος, οπότε αμέσως τον έλεγξε η συνείδησή του και αποφάσισε να γυρίσει την Εικόνα στη Σαϊντνάγια.
   Έτσι, βγήκε πάλι στην ακτή και έφτασε τελικά στο Μοναστήρι. Έμεινε τέσσερις ημέρες εκεί, αλλά πάλι του ήρθε μια ακατανίκητη επιθυμία – πειρασμός, να κρατήσει για δική του τη θαυματουργή Εικόνα! Έτσι το επόμενο πρωί μαζί με την Εικόνα της Παναγίας Δέσποινας πήγε να φύγει κρυφά, αλλά ω του θαύματος! Ένας αόρατος τοίχος σαν από πολλές πέτρες έφραξε ξαφνικά την πόρτα της Μονής!
 Με αστείρευτα τότε δάκρυα, έπεσε και ζήτησε μεταμελημένοςσυγνώμη από την Ηγουμένη, ομολογώντας την πράξη του, αλλά καιδοξάζοντας το Θεό και ευχαριστώντας την Παναγιά, που τόσα μεγάλα θαύματα τον αξίωσε να δει μέχρι τότε!
   Από εκείνη την ημέρα, η ιερή Εικόνα έχει παραμείνει στη Μονή, όπου καταφθάνουν χιλιάδες προσκυνητές από όλη την Ανατολή και τη Δύση!
Αναμεσά τους και εκατοντάδες Μουσουλμάνοι, που προστρέχουν σε κάθε ανάγκη στη χάρη της Θεοτόκου και ομολογούν οι ίδιοι και εγγράφως τα αμέτρητα θαύματά της! Και έτσι ξέρουν…

JOHN TRAVOLTA - Μια θλιβερή ιστορία. Ένα ακόμα θύμα της Σαηεντολογίας.



Μια ιστορία, σε δύο συνέχειες, είδε το φως σε φύλλο της Daily Mail -18 και 25 Ιουλίου 2009-· μια ιστορία αναφορικά με την «τραγική κατάσταση του ηθοποιού John Travolta» (FAIRnewsissue 2, 2009, σ.3).
Οι πληροφορίες λένε, πως ο γνωστός καλλιτέχνης και ίνδαλμα της νεολαίας στη δεκαετία του ’70, ζει σε κατάσταση έντονου άγχους, με συνεχώς κλεισμένα τα παντζούρια του σπιτιού του, έχει εγκαταλείψει τη δουλειά του και βιώνει συνθήκες ζωής πραγματικού ερημίτη.
Έξι μήνες μετά τον τραγικό θάνατο του μοναχογιού του Jett –κατά τη διάρκεια μιας οικογενειακής εξόρμησης διακοπών στις Μπαχάμες, για το Νέο Έτος-, ο ηθοποιός βρισκόταν σχεδόν σε κατάσταση μόνιμου άγχους, όπως ομολογείται από το στενό περιβάλλον του.
Ο φίλος και συνάδελφός του, Denzil Washington, αναφέρει ότι ο Τραβόλτα υπέφερε από κατάθλιψη βαριάς μορφής«τη μια στιγμή είναι καλά, και την άλλη αναλύεται σε δάκρυα. Είναι ένας τόσο γλυκός και συμπαθητικός άνθρωπος», λέει ο Washington χαρακτηριστικά.
Στην περίπτωση του ηθοποιού, η μη εφαρμογή της ιατρικής θεραπευτικής αγωγής, εξ αιτίας μιας «θρησκευτικής πίστης», είχε σαν συνέπεια την απώλεια του παιδιού του.
Αλλά, αν θα πρέπει κανείς να πιστέψει τις φήμες και τους ψιθύρους, που κυκλοφορούν αυτή την εποχή στο Hollywood, δεν είναι μόνο ο θάνατος του αγαπημένου του γιου, που βασανίζει τον Τραβόλτα. Η αγωνία του, λένε πηγές προσκείμενες σ’ αυτόν, σχετίζεται με τις, μετά 34 χρόνια, πρώτες ρωγμές στη σχέση του με την «Εκκλησία» της Σαηεντολογίας, τη σέκτα/«θρησκεία» της οποίας ο Τραβόλτα είναι ένας σημαντικός και γενναιόδωρος ευεργέτης.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο Τραβόλτα θέλει να εγκαταλείψει την οργάνωση, αλλά φοβάται μήπως αποκαλυφθούν στοιχεία από την προσωπική του ζωή, τα οποία υπάρχουν στα αρχεία της οργάνωσης. Και όντως, όπως διαδίδεται, αν θέσει θέμα αποχώρησης, η σέκτα θα δημοσιοποιήσει ενοχλητικές λεπτομέρειες της ιδιωτικής του ζωής, συμπεριλαμβανομένης, όπως υποστηρίζεται, της ομοφυλοφιλίας (δες εδώ).
Είναι βέβαιο, ότι ο αιφνίδιος θάνατος του γιου του «έχει βαθύτατα κλονίσει» την πίστη του ηθοποιού στη Σαηεντολογία και στις αξιώσεις της σέκτας ότι μπορεί να θεραπεύσει μια ποικιλία από σωματικά και ψυχικά νοσήματα.
Ο σταρ –ο οποίος, με την αφοσίωσή του και το πάντα ανοικτό μπλοκ επιταγών του, ανήλθε στην κορυφή της οργάνωσης-, λέγεται, ότι είναι πολύ θυμωμένος, που η «θρησκεία» δεν ήταν σε θέση να βοηθήσει τον Jett, ενώ ήταν πασίγνωστο ότι υπέφερε από αυτισμό.
Επ’ αυτού, ας θυμηθούμε, ότι ο Λαφαγιέτ Ρον Χάμπαρτ (LRonHubbard), ιδρυτής της Σαηεντολογίας, έλεγε πως: «ο μόνος τρόπος για να μπορείς να ελέγχεις τους ανθρώπους, είναι να τους λες ψέματα».
Λέγεται ακόμη, ότι ο Τραβόλτα είναι αναστατωμένος γιατί ανώτερα στελέχη της σέκτας προτίθενται να τον υποβάλουν σε «εντατικές συνεδρίες» με συγκεκριμένο, ειδικά εκπαιδευμένο, Σαηεντολόγο«Αξιωματικό Ηθικής», που θα «εξετάσει» τον ηθοποιό και τα άλλα μέλη της οικογένειάς του για να «διαπιστωθεί» κατά πόσον με τις «αρνητικές επιρροές» τους θα μπορούσαν να έχουν συμβάλει στον θάνατο του Jett.(Είναι γνωστή η πρακτική όλων των σεκτών μετά την αποτυχία των μεθόδων των, να κατηγορούν το θύμα ότι αυτό ευθύνεται για το αποτέλεσμα, γιατί δήθεν, δεν εφήρμοσε σωστά τη «μέθοδο»).
Αλλά υπάρχουν πολύ περισσότερα στο θέμα αυτό, από την απλή αμφισβήτηση στην κάποτε ακλόνητη πίστη του Τραβόλτα. Όπως λέει κι οRick Ross, που ερευνά τη σέκτα πάνω από 30 ολόκληρα χρόνια: «Νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο για τον John Travolta, σ’ αυτό το στάδιο, δεδομένης της ιστορίας του με τη «θρησκεία», να απεγκλωβιστεί από την «Εκκλησία της Σαηεντολογίας».
Η Σαηεντολογία έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι έχει την τάση να δημοσιοποιεί εκείνες τις πληροφορίες, που θα φέρουν σε δύσκολη θέση πρώην οπαδούς, που κάνουν δηλώσεις, που δεν αρέσουν στην οργάνωση.
Γενικά, διασημότητες που φεύγουν, φεύγουν συνήθως ήσυχα και κρατούν το στόμα τους κλειστό, γιατί αν μιλήσουν, εκθέτουν τον εαυτό τους στην επίθεση της Σαηεντολογίας.
Γι’ αυτό πιστεύω, ότι ο Τραβόλτα θα θελήσει να κρατήσει τα προβλήματά του με την «Εκκλησία» ιδιωτικά».
Φίλοι του Τραβόλτα αντιλαμβάνονται σήμερα πόσο έχει μετανιώσει, που τήρησε τόσο αυστηρά τις αλλόκοτες οδηγίες της σέκτας σχετικά με τη θεραπευτική αγωγή του γιου του.
Πολλοί μάλιστα πιστεύουν, ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφθεί το άλλο του παιδί, την κόρη του Ella και να πάρει την ευθύνη της ζωής του ελπίζοντας σ’ ένα καλύτερο μέλλον μακρυά από την οργάνωση.

(Περιοδικό «Διάλογος», τεύχος 72, σελ. 25-27)
Επιμέλεια yiorgosthalassis.blogspot.com

ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ - ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ!

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9.html

79e02a49bb92138c3f331082fef97f2epsarema2
1193
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ:
 
28989607
42967409
51776251-1
4735761781_0f3f1a041f
7948358244_0831d56996
athos1
athos2
img_0084
p91628411
skiti-agias-annas

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ (VIDEO)


1http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=28127:treis-meres-ti&catid=91:leftmenu&Itemid=802
Το βίντεο αυτό αφιερώνεται σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που, αν και θα το ήθελαν, δεν είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία μιας επίσκεψης στο Άγιο Όρος. 

Στους άντρες που για διάφορους λόγους δεν μπόρεσαν να βρεθούν εκεί... Κυρίως όμως στις γυναίκες που τρέφουν βαθιά αγάπη για το Άγιο Όρος, αλλά ταυτόχρονα και σεβασμό προς το Άβατο.



Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου