Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη του συγγραφέα Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη: Επέλεξα ως ήρωα τον Καραθεοδωρή γιατί ήταν σπουδαίος επιστήμονας

Συνέντευξη του συγγραφέα Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη στη Ντόρα Βλάρα
Ο Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης μετά την έκδοση του μυθιστορήματος «Η τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή», παραχώρησε στην «Φ» μία συνέντευξη για να μάθουμε ακόμη περισσότερα για το νέο του δημιούργημα.
Γιατί επέλεξε τον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή ως βασικό πρόσωπο; Πως συνδέετε η ερωτική ιστορία του «Μιχάλη» και της «Μαρκέλας»;
Μας αναλύει λεπτομέρειες όπως τη διαφορετικότητα στην κατάληξη του ονόματος του σπουδαίου επιστήμονα, αλλά και όλης της διαδικασίας που οδήγησαν στην «Τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή».
Ακόμη μας μιλάει για το πότε ξεκίνησε να ασχολείται με την συγγραφή αλλά και για πιο λόγο αν και καταγόμενος από τη Λέσβο επέλεξε ως τόπο διαμονής το Μενίδι.


ΕΡ: Πότε ξεκίνησε η συγγραφική σας δραστηριότητα;
ΑΠ: Στην ζωή όλα αρχίζουν απρόσμενα χωρίς να τα προγραμματίσεις. Από μια αφορμή ξεκίνησαν όλα. Στην αρχή έγραφα ποίηση ή μικρά κείμενα και έπειτα διηγήματα. Έχω ήδη εκδώσει τρεις συλλογές με διηγήματα. Ύστερα από χρόνια ασχολήθηκα με το μυθιστόρημα. Για να ξεκινήσεις να γράφεις πρέπει να αισθάνεσαι κάτι ή να θέλεις να ξεφύγεις από την καθημερινή ρουτίνα της ζωής. Η αρχή είναι εύκολη. Η δυσκολία είναι να συνεχίσεις. Γιατί θέλει συστηματική δουλειά. Να ξαναβλέπεις τα γραπτά σου να διορθώνεις και να μάθεις να περιμένεις, να ωριμάσει το κείμενό σου. Όταν θα είσαι έτοιμος θα το δώσεις στον εκδότη σου και αυτός θα σου πει την γνώμη του.


ΕΡ: «Η τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή», (εκδόσεις Στοχαστής). Πείτε μας πως ήρθε η ιδέα για την συγγραφή του νέου σας βιβλίου;

ΑΠ: Από μικρό με γοήτευαν οι άνθρωποι που έδιναν τον καλύτερο εαυτό για να βοηθήσουν την ανθρωπότητα. Μου άρεσε να διαβάζω βιογραφίες και να μαθαίνω για την ζωή αυτών των σπουδαίων επιστημόνων. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή. Εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο ως καθηγητής των Μαθηματικών. Αγάπησε την επιστήμη του και ήταν καλός πανεπιστημιακός δάσκαλος. Παράλληλα δεν δίστασε να αφήσει την δουλειά του και να έρθει στην Ελλάδα για να οργανώσει το Πανεπιστήμιο της Σμύρνης. Ήρθε και δεύτερη φορά και προσπάθησε να οργανώσει και το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Αν και μεγάλωσε μακριά από την πατρίδα έτρεξε στο κάλεσμα της. Αυτόν τον σημαντικό Έλληνα επιστήμονα επέλεξα για να κάνω ήρωα στο νέο μου μυθιστόρημα. Σκοπός μου όμως ήταν να τον συστήσω στους αναγνώστες και να τους  δώσω άγνωστα στοιχεία για την προσωπικότητά του.


ΕΡ: Στο βιβλίο εναλλάσσονται εποχές, πρόσωπα και ιστορίες πηγαίνοντας μας από την ζωή και την πορεία του Καραθεοδωρή στο σήμερα και στην επιθυμία δύο νέων ανθρώπων να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν για εκείνον… Μάλιστα αποτελεί την αφορμή για να ξεκινήσει ένας έρωτας μεταξύ τους. Γιατί επιλέξατε να περιπλέξετε μία ερωτική ιστορία, παρουσιάζοντας μέσω αυτής ιστορικά στοιχεία για τον Έλληνα μαθητικό;

ΑΠ: Στην συγγραφή επιλέγεις εκείνη την τεχνική που κατά τη γνώμη σου θα σου επιτρέψει να αποδώσεις καλύτερα την υπόθεση του μυθιστορήματος. Η παράλληλη συσχέτιση του σήμερα με το χθες είναι ένα παιχνίδι σύγκρισης μιας περασμένης περιόδου με την σημερινή εποχή. Είναι όμως και μια πρόκληση του ενδιαφέροντος ώστε να διαβάσουμε για τον Καραθεοδωρή και να μάθουμε για αυτόν νέα πράγματα. Η ζωή του διάσημου επιστήμονα εξιτάρει τον αναγνώστη γιατί όλοι ενδιαφερόμαστε για να μάθουμε για διακεκριμένους Έλληνες. Η περιέργεια μας οδηγεί στο να ανακαλύψουμε μέσα από την ανάγνωση και να ζήσουμε καταστάσεις μαζί με τους ήρωες του βιβλίου. Να συμπάσχουμε και να δούμε πως αντιμετωπίζουν τις υπαρξιακές τους αγωνίες. Η προσωπικότητα του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή μου έδωσε και την δυνατότητα να διαβάσω βιβλία που γράφτηκαν για τον ίδιο, αλλά και να διαβάσω μαθηματική λογοτεχνία. Ο τρόπος όπως και το να περιπλέξω το χθες και το σήμερα δεν νομίζω ότι απασχολεί τον αναγνώστη. Το μόνο που πρέπει να τον απασχολεί είναι να πλησιάσει το βιβλίο και να το ξεφυλλίσει.



ΕΡ: Σκεφτήκατε να γράψετε καθαρά και μόνο για την ζωή του Καραθεοδωρή χωρίς την εμπλοκή άλλων προσώπων;

ΑΠ: Η πρώτη μου σκέψη ήταν να γράψω στιγμιότυπα από την ζωή του. Σκέφτηκα ότι δεν μου ταίριαζε και αποφάσισα, όπως σας ανέφερα να γράψω το μυθιστόρημα σε μια παράλληλη συσχέτιση του σήμερα με το χθες την περίοδο που έζησε ο Καραθεοδωρή.

ΕΡ: Γιατί τον γράφετε Καραθεοδωρή και όχι Καραθεοδωρής;

ΑΠ: Όλοι οι συγγενείς του έγραφαν το επώνυμό τους ως Καραθεοδωρή. Αυτό σήμαινε ότι κατάγονταν από το γένος Καραθεοδωρή. Ως Καραθεοδωρή υπέγραφε και έτσι ήταν γνωστός στον πανεπιστημιακό κύκλο.

ΕΡ: Ήταν δύσκολη ή χρονοβόρα διαδικασία η συλλογή πληροφοριών για την ζωή του Κ. Καραθεοδωρή;

ΑΠ: Ξεκίνησα από το 2003. Το 2006 ξεκίνησα να γράφω το μυθιστόρημα. Κάποια στιγμή , σταμάτησα γιατί διαπίστωσα πως έπρεπε να διαβάσω και άλλα βιβλία για την ζωή του. Τα πιο πολλά βιβλία μου τα δάνεισε ο εξάδελφός μου που έχει σπουδάσει θετικές επιστήμες. Τα υπόλοιπα τα βρήκα σε βιβλιοθήκες. Το ότι μένω σε ένα χωριό και εργάζομαι στην Άρτα δεν με εμπόδισε για να συλλέξω τις πληροφορίες μου. Όταν ολοκληρώθηκε η μελέτη μου συνέχισα την συγγραφή του βιβλίου από εκείνο το σημείο που το είχα παρατήσει. Αυτό συνέβη στις αρχές του 2010. Μετά από λίγους μήνες το βιβλίο είχε γραφεί.


ΕΡ: Ποιο κομμάτι του βιβλίου ξεχωρίζετε;

ΑΠ: Δεν νομίζω ότι μπορώ να σας απαντήσω γιατί το μυθιστόρημα το βλέπω ως μια ενότητα. Θα ήταν καλύτερα να απαντήσουν οι αναγνώστες.

ΕΡ: Σε ποιο αναγνωστικό κοινό πιστεύετε ότι απευθύνεται το συγκεκριμένο βιβλίο;

ΑΠ: Από την στιγμή που πιάνεις στο χέρι σου ένα βιβλίο υπάρχει κάποια έλξη για αυτό. Αν δεν σου αρέσει τότε το αφήνεις και είναι σίγουρο ότι δεν θα το διαβάσεις ποτέ. Το μυθιστόρημά μου απευθύνεται σε όσους αγαπούν την λογοτεχνία αλλά και γενικότερα το διάβασμα.

ΕΡ: Πέραν από τις κριτικές, εσείς τι σχόλια έχετε ακούσει για το μυθιστόρημα «Η τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή»;

ΑΠ: Αυτοί που το διάβασαν εκφράστηκαν με καλά λόγια. Ακόμη έγραψαν για το βιβλίο σε αθηναϊκές εφημερίδες αλλά και σε εφημερίδες της Ηπείρου. Αν σκεφτούμε ότι το μυθιστόρημα εκδόθηκε πριν από ένα μήνα όλα αυτά είναι ενθαρρυντικά στοιχεία.

ΕΡ: Έχετε σκεφτεί ποια θα είναι η επόμενη συγγραφική σας κίνηση;

ΑΠ: Το Νοέμβριο θα εκδοθεί μια ιστορική έρευνα. Είναι μια επιστημονική εργασία με την οποία ασχολούμαι εδώ και μια δεκαπενταετία. Δεν θα ήθελα όμως να σας πως περισσότερα. Όταν εκδοθεί το πόνημά μου με χαρά θα σας ενημερώσω για την νέα δουλειά μου.

ΕΡ: Γιατί έχετε επιλέξει ως τόπο διαμονής σας το Μενίδι;

ΑΠ: Μεγάλωσα στην Αθήνα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο ήθελα από μικρό παιδί να δραπετεύσω από αυτήν την πόλη. Με γοήτευε το γαλάζιο χρώμα της θάλασσας. Είχα όνειρο να κατοικήσω δίπλα στην θάλασσα. Να κάνω μια οικογένεια που να μεγαλώνει με ποιότητα. Έψαξα πολύ μέχρι που ανακάλυψα τον τόπο διαμονής μου. Ήταν το γραφικό Μενίδι. Το μέρος που ζω εδώ και έντεκα χρόνια. Είμαι τυχερός που μου δόθηκε, αλλά και που απολαμβάνω, αυτό το θείο δώρο!

*Ο Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης κατάγεται από τη Λέσβο και γεννήθηκε στην Αθήνα.
Σπούδασε τις επιστήμες της Παιδαγωγικής και της Θεολογίας.
Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μπέρμινχαμ και μετεκπαιδεύτηκε στο Μόναχο. Την τελευταία δεκαετία ζει στο Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας και εργάζεται ως Σχολικός Σύμβουλος στην Άρτα.
Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και έχει δημοσιεύσει αρκετά διηγήματα και κριτικές βιβλίων σε διάφορα περιοδικά και εφημερίδες. Διηγήματά του έχουν μεταφραστεί στα Γερμανικά και Ισπανικά.

Η Ελλάδα χρειάζεται επενδυτές – πατριώτες (Του Μιχάλη Ιγνατίου)

http://online-pressblog.blogspot.gr/2013/08/blog-post_7766.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/pHXNw+(ONLINE-PRESS)


Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας προκάλεσε πολλά δεινά στον κόσμο. Η κρίση της ελληνικής οικονομίας δεν είναι άσχετη με το φαινόμενο που εμφανίστηκε με επιθετικό τρόπο τη δεκαετία του ’90 και ισχυροποιήθηκε επί κυβέρνησης του Τζορτζ Μπους τζούνιορ. Ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ εκμεταλλεύθηκε την παγκοσμιοποίηση και για πολιτικούς σκοπούς, έβαλε στο «μανδρί» τις πρώην κομμουνιστικές χώρες για να στραγγαλίσει τη Ρωσία.
Η παγκοσμιοποίηση έδωσε την ευκαιρία για ξένες επενδύσεις σε φτωχές χώρες επιβάλλοντας μισθούς πείνας για τους εργάτες των πολυεθνικών εταιρειών. Οι κυβερνήσεις χαίρονταν επειδή προσέλκυσαν ξένα κεφάλαια και οι εργαζόμενοι απλά υπέφεραν. Το οκτάωρο καταργήθηκε, και σε χώρες όπως η Κίνα οι κυβερνήσεις έκλεβαν τον κόπο των εργαζομένων.
Το σπορ των επενδύσεων ενέσκηψε εσχάτως και στην Ελλάδα, όπου οι πολυεθνικές προσκαλούνται από τον αρμόδιο υφυπουργό με το βασικό επιχείρημα ότι το εργατικό δυναμικό είναι εξευτελιστικά φθηνό. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν στοιχεία ότι η επιχείρηση «ξένες επενδύσεις» στέφθηκε με επιτυχία και όσα κατέγραψε ο ίδιος ο υφυπουργός στο Twitter δεν είναι παρά ένας ισχυρισμός που δεν στηρίζεται σε γεγονότα. Διότι, όταν ομιλεί για επενδύσεις από τόσες εταιρείες χωρίς να αναφέρει τα ποσά που επένδυσαν, δεν είναι τίποτα άλλο από προπαγάνδα για ιθαγενείς οποιασδήποτε άλλης χώρας εκτός της Ελλάδας.
Την προπερασμένη εβδομάδα ο αρμόδιος υφυπουργός επί των επενδύσεων τραβολογούσε έναν ολόκληρο πρωθυπουργό πηγαινοφέρνοντάς τον από την Ουάσιγκτον προς τη Νέα Υόρκη και πίσω για να συναντήσει επικεφαλής hedge funds, οι οποίοι στο παρελθόν κερδοσκόπησαν εις βάρος της Ελλάδας. Ο υφυπουργός έπρεπε να γνωρίζει ότι οι πρωθυπουργοί δεν συναντούν κερδοσκόπους. Ας έκανε ο ίδιος τη «βρώμικη» αυτή δουλειά…
Η Ελλάδα χρειάζεται επενδυτές – πατριώτες. Δεν χρειάζεται τους ξένους κεφαλαιούχους, που θα έρθουν στη χώρα μας να πάρουν ό,τι καλύτερο διαθέτει η πατρίδα μας για ένα κομμάτι ψωμί, μετατρέποντας τους εργαζόμενους...σε μηχανές παραγωγής των προϊόντων τους. Αυτά είναι για τις δικτατορίες και τους υπανάπτυκτους λαούς.
Στην Αμερική ζουν και δημιουργούν εκατοντάδες ομογενείς επιχειρηματίες, οι οποίοι θα μπορούσαν να στηρίξουν επενδυτικά τη χώρα. Επιθυμούν καθαρές κουβέντες με τον πρωθυπουργό ο οποίος πρέπει να ασχοληθεί ο ίδιος με το θέμα. Να μην το αφήσει άλλο σε ερασιτέχνες… Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που απογοητεύθηκαν όταν συναντήθηκαν τον Μάρτιο του 2010 με τον τότε πρωθυπουργό ο οποίος τους μιλούσε για …πράσινα άλογα.


http://mignatiou.com

Aυτο-γενο-κτονία: «παγκόσμια πρώτη». (Του Χρήστου Γιανναρά)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2013/08/a.html

Kατά πλειονότητα οι αναρτήσεις είναι ανώνυμες (ψευδώνυμες), κρίνουν και σχολιάζουν όχι υπεύθυνοι πολίτες, αλλά οι ανεύθυνες στην αυτοαπόκρυψή τους απρόσωπες μονάδες, άτομα που θέλουν πρωτίστως να εκτονωθούν ψυχολογικά και, κυρίως, να αντιτάξουν «γνώμη», δηλαδή να υπάρξουν μέσα στον πνιγμό της ακοινώνητης, ισοπεδωμένης ζωής μας, να πεισθούν ότι οι ίδιοι διαφέρουν από τον πολτό.

Τεκμήριο ανήκεστης παρακμής μιας κοινωνίας: να μην κρίνεται κανένας για τίποτα. Mε οργανικό επακόλουθο: να κρίνει...
«δικαιωματικά» ο οποιοσδήποτε τον οποιονδήποτε. Xωρίς την παραμικρή συνέπεια για την ενδεχόμενη αδικοκρισία ή τη μωρολογία.

Oταν λειτουργούν σχέσεις κοινωνίας της ζωής και όπου ακόμα διασώζονται (αλληλεξυπηρέτηση αναγκών, κοινοί στόχοι αλληλέγγυας συμβίωσης, θεσμοί υπηρετικοί της κοινωνικής συνοχής), τότε, αυτονόητα, οι κρίνοντες κρίνονται. H κριτική τότε είναι συνειδητή και υπεύθυνη προσωπική μαρτυρία. Aρα, οπωσδήποτε επώνυμη. Kαι ως επώνυμη προϋποθέτει τόλμη, δηλαδή διακινδύνευση. Kρίνεται όποιος κρίνει: αποτιμάται η ευθυκρισία του, το διανοητικό του επίπεδο, η αμεροληψία του, η ειλικρίνειά του, η ψυχολογική του ισορροπία.

Aποτιμάται από ποιον; Oχι βέβαια από τους επιπόλαιους, τους αναιδείς, τους ναρκισσευόμενους μικρονοϊκούς, τους «κολλημένους» εμπαθείς. Oύτε από τους σαλτιμπάγκους του εντυπωσιασμού, τους ευτελισμένους λακέδες της εξουσίας, τους ικανούς για όλα αμοραλιστές. Σε μια κοινωνία όπου η ζωή κοινωνείται, ξεχωρίζουν, αναγνωρίζονται και γίνονται σεβαστοί, οι «επαΐοντες»: Oι έμπειροι κάθε συγκεκριμένου τομέα ή προβλήματος, οι «κατ’ επιστήμην» γνώστες, οι δοκιμασμένοι στη διαχείριση επιμέρους στοχεύσεων και αναγκών. Λογαριάζονται πολύτιμο κεφάλαιο και οι «πρεσβύτες», όχι για τα πρεσβεία ηλικίας (που είναι κριτήριο εγκυρότητας σχετικό και αμφίβολο), αλλά για τα πρωτεία στην αποδεδειγμένη σύνεση, τη σοφή «διάκριση», την οξυδερκή νηφαλιότητα. Oπου διασώζεται «κοινωνία πολιτών», λειτουργούν «ο έπαινος του δήμου και των σοφιστών, τα δύσκολα και ανεκτίμητα εύγε», όπως λειτουργεί, αυτονόητα, και η επιτίμηση, η αποδοκιμασία, ο έλεγχος.

H κριτική διάγνωση και τέκμαρση ότι η ελλαδική κοινωνία βυθίζεται σε ανήκεστη παρακμή, ότι κατρακυλάει αδυσώπητα στον ιστορικό αφανισμό της, είναι πολύ δύσκολο να πείσει τους περισσότερους, να αξιολογηθεί πλειοψηφικά η βαρύτητά της. Διότι έχουν μεσολαβήσει τριάντα δύο ολόκληρα χρόνια, που στη διάρκειά τους απαλείφθηκε κάθε λειτουργία κριτικής αποτίμησης από τον δημόσιο βίο, κάθε αξιολογική κρίση, κάθε εκτίμηση και διαβάθμιση ποιοτήτων. Eπί τρεις γενεές δεν κρίνεται κανένας για τίποτα, η κριτική είναι μόνο αυθαίρετο «όπλο πάλης» στις κομματικές αντιμαχίες, δηλαδή μέσον επιδίωξης ιδιοτελών συμφερόντων. Eίναι και απαιτητό ατομικό δικαίωμα ανεξέλεγκτης ορθότητας – ο οποιοσδήποτε κρίνει δικαιωματικά οποιονδήποτε χωρίς την παραμικρή συνέπεια λογοδοσίας.

Tρεις γενιές τώρα κατοίκων του Eλλαδιστάν έζησαν από το δημοτικό κιόλας σχολείο την απουσία κάθε κριτικής αξιολόγησης – «κάτω τα αιματοβαμμένα γραπτά»! Δεν βαθμολογούνταν, δεν μετεξετάζονταν, δεν απορρίπτονταν. Για να μπουν στο Πανεπιστήμιο μόνο απομνημόνευαν, δεν χρειάζονταν κριτική σκέψη. Για να περάσουν τις εξετάσεις από χρονιά σε χρονιά στα πανεπιστημιακά μαθήματα, αρκούσε η εγγραφή σε κομματική νεολαία: τους εξασφάλιζε να ξέρουν από πριν τα εξεταστικά ερωτήματα ή να τους χαριστεί αυτονόητα το «συνδικαλιστικό πέντε»! Παίρνοντας το πτυχίο η κομματική ένταξη εγγυόταν σίγουρη αργομισθία στο Δημόσιο, και οι αποδοχές αυξάνονταν, όπως και οι «διευκολύνσεις» πλήθαιναν όχι σε συνάρτηση με την κριτική αξιολόγηση (άπαγε της βλασφημίας), αλλά μόνο με συνδικαλιστικούς «αγώνες»: γκανγκστερικούς εκβιασμούς του κοινωνικού σώματος.

Για τρεις γενεές Eλλαδιτών όλες οι παραστάσεις, οι εικόνες, οι εμπειρίες από τον δημόσιο βίο αποκλείουν κάθε ενδεχόμενο ή υποψία αξιολογικών κρίσεων, αποτιμήσεων της ανθρώπινης ποιότητας: Yπουργός μπορεί να γίνει οποιαδήποτε μηδαμινότητα «άγνωστη και στον θυρωρό της», οποιοσδήποτε απαίδευτος, ολιγοφρενής, ανίκανος ή διεφθαρμένος που έχει πείσει τον κομματικό αρχηγό για την αφοσίωσή του στις προσταγές του. O πρωθυπουργός μπορεί να είναι ανατριχιαστικά ανελλήνιστος ή κατάφωρα ψευδολόγος, ο πρόεδρος της Bουλής να βωμολοχεί χυδαιότατα, με την κοινή ανοχή αυτονόητη.

Xιλιάδες ασήμαντα ανθρωπάρια, επί τριάντα δύο χρόνια, χρυσαμείβονται ακκιζόμενα σε προεδρίες δημόσιων οργανισμών και εταιρειών. Eνδεικτικά και συμβολικά θα αρκούσε να εντοπίσει κανείς, ποιοι «πνευματικοί ταγοί» της ελλαδικής κοινωνίας υπήρξαν διορισμένα μέλη σε Eπιτροπές Kρατικών Bραβείων ή ποιοι κομματικοί δημοσιογράφοι, ποιων προσόντων και ποιου επιπέδου, διαχειρίστηκαν τα κρατικά MME ή την «αναδιοργάνωσή» τους σήμερα.

Mε δεδομένο τον ολοκληρωτικό αφανισμό κάθε κριτικής αξιολόγησης, κάθε ελέγχου, κάθε αποτίμησης ποιοτήτων στο ελληνώνυμο κρατίδιο του βαλκανικού Nότου, όλα, και τα πιο εξωφρενικά συμπτώματα αυθαιρεσίας, είναι δυνατά: Eνα φορτηγό να σταματάει στην είσοδο των υπόγειων χώρων του Oικονομικού Πανεπιστημίου της Aθήνας και να ξεφορτώνει, για να αποθηκευτούν εκεί με την κάλυψη του «πανεπιστημιακού ασύλου» (ακόμα σήμερα), τόνοι παράνομου εμπορεύματος, που στη συνέχεια θα προωθηθεί να τροφοδοτήσει το παρεμπόριο της απλωμένης στα πεζοδρόμια πραμάτειας εξαθλιωμένων λαθρομεταναστών. Kαι κάποιες «στάσεις» παραπέρα, άλλο φορτηγό να ξεφορτώνει απίστευτη ποσότητα από «στυλιάρια» στα υπόγεια του Mετσόβιου Πολυτεχνείου, όπου συντηρείται, με «κατάληψη» που διαρκεί δεκαετίες τώρα, προστατευόμενο από το «άσυλο», το ανεξέλεγκτο οπλοστάσιο των «γνωστών άγνωστων» κουκουλοφόρων της Aθήνας, με απροσδιόριστα τα αποθηκευμένα εκεί εκρηκτικά.

Kλήθηκε ποτέ να λογοδοτήσει για τέτοια δεδομένα αυθαιρεσίας οποιοσδήποτε: πρύτανης, υπουργός Δημόσιας Tάξης, υπουργός Παιδείας, αρχηγός της Aστυνομίας, εισαγγελέας του Aρείου Πάγου; Kαι τι νόημα θα είχε ο καταλογισμός παράλειψης καθήκοντος σε αξιωματούχους ενός κράτους που, τρεις δεκαετίες τώρα, έχει αυτονομηθεί από την κοινωνία και υπηρετεί, αποκλειστικά και αυτονόητα, μόνο τα συμφέροντα της κομματοκρατίας;

Nα χαλιναγωγηθεί από ποιους η αυθαιρεσία και η ανομία, όταν η κατάργηση κάθε χαλινού ήταν το δημαγωγικό «εύρημα» και κλειδί θριαμβικών εκλογικών επιτυχιών του πράσινου και γαλάζιου ΠAΣOK, με την Aριστερά «του εκσυγχρονισμού και της προόδου» να νέμεται μερίδα του λέοντος από τα «προνόμια» της αχαλίνωτης εξουσιολαγνείας;

H ηλεκτρονική τεχνολογία επιτρέπει σήμερα στους αναγνώστες των εφημερίδων να δημοσιοποιούν τις κρίσεις τους για κάθε κείμενο σε καθημερινό ή κυριακάτικο φύλλο. Iσως, εκεί ο καθένας να κρίνει ευκρινέστερα, εξαιρώντας βεβαίως τον εαυτό του, την καταιγιστική ακρισία που συνοδεύει την κοινωνική παρακμή μας: Kατά πλειονότητα οι αναρτήσεις είναι ανώνυμες (ψευδώνυμες), κρίνουν και σχολιάζουν όχι υπεύθυνοι πολίτες, αλλά οι ανεύθυνες στην αυτοαπόκρυψή τους απρόσωπες μονάδες, άτομα που θέλουν πρωτίστως να εκτονωθούν ψυχολογικά και, κυρίως, να αντιτάξουν «γνώμη», δηλαδή να υπάρξουν μέσα στον πνιγμό της ακοινώνητης, ισοπεδωμένης ζωής μας, να πεισθούν ότι οι ίδιοι διαφέρουν από τον πολτό. Aλλοι, που οργίζονται με το κείμενο που διάβασαν, γιατί δεν τους πρόσφερε συνταγή λύσης των προβλημάτων – θέλουν κάποιον να τους απαλλάξει από την ευθύνη και το ρίσκο να κρίνουν, να αποφασίσουν για τη ζωή τους μέσα σε συνθήκες παρακμής ταυτόσημης με ανυπόφορη συμφορά. Kαι άλλοι, πολλοί, που απλώς άλλα διαβάζουν και άλλα καταλαβαίνουν σίγουροι ότι σωστά κατάλαβαν.

H αποδημία, φυγή στην προσφυγιά, χωρίς γλώσσα πια ελληνική και χωρίς βιωματικά αφομοιωμένη «παράδοση», είναι μόνο αυτο-γενο-κτονία.

Πηγή:  kathimerini.gr

Νέα σφαγή γυναικοπαίδων στην Συρία! Η « ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ » ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

http://olympia.gr/2013/08/19/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B7/

Βρυξέλλες,Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά

Paul Saadeh και Maria Barshine
Paul Saadeh και Maria Barshine

Τουλάχιστον 11 χριστιανοί μεταξύ αυτών 2 γυναίκες δολοφονήθηκαν στην Wadi Nasarh (κοιλάδα των χριστιανών) κοντά στη Χομς στην απέλπιδη προσπάθειά τους να διαφύγουν οδικώς στο Λίβανο. Πρόκειται για οικογένειες που επιβιβάστηκαν σε δύο αυτοκίνητα και κινήθηκαν προς τα σύνορα. Καθ’οδόν στα μπλόκα τους σταμάτησαν φονταμενταλιστές αντάρτες και όταν βεβαιώθηκαν ότι πρόκειται για χριστιανούς τους εκτέλεσαν. Η νέα αυτή σφαγή διαπράχθηκε ξημερώματα του Σαββάτου. Ενώ τα περισσότερα ειδησεογραφικά του Λιβάνου και της Συρίας μιλούν για 11 νεκρούς άλλα μέσα τους απαριθμούν σε 13. Οι δολοφόνοι και σ’αυτήν την περίπτωση ανήκουν στους παρατρατιωτικούς εξτρεμιστές της « Αλ Κάιντα » και πιο συγκεκριμένα στην θυγατρική της οργάνωση « Ισλαμικό χαλιφάτο του Ιράκ και της Μέσης Ανατολής » αλλά και στη « Τζαμπχάτ Αλ Νούσρα ».

Κοιλάδα των Χριστιανών στο βάθος η ακρόπολη Al Hosn
Κοιλάδα των Χριστιανών στο βάθος η ακρόπολη Al Hosn

Τα θύματα ήταν κάτοικοι των χωριών Αl Ajouz και Μarmarita που βρίσκονται δυτικά της Χομς πλησίον της Ακρόπολης Αl Hosn.Τα site των ανταρτών παραδέχθηκαν την επίθεση διευκρινίζοντας από την πλευρά τους ότι η επίθεση τους στόχευε δύο μπλόκα του τακτικού στρατού.

κηδεία του Paul Saadeh
κηδεία του Paul Saadeh

Μιλούν για 6 νεκρούς στρατιώτες και 5 πολίτες ως παράπλευρες απώλειες.Σύμφωνα με το  Syrian Truth 2.000 παραστρατιωτικοί λιβανέζοι και τσετσένοι δραστηριοποιούνται σ’αυτήν την κοιλάδα όπου το 65% των κατοίκων είναι χριστιανοί. Tα λιβανέζικα Lebanondebateel marada καιcedrnews που δημοσιεύoυν επίσης την είδηση, προσθέτουν ότι στον πανικό που επικράτησε στη διάδοση αυτής της εξέλιξης , 100 και πλέον χριστιανοί κλείστηκαν στην Επισκοπή της Χομς αναζητώντας καταφύγιο.

Ο δρόμος προς τη σφαγή του Faisal Adeeb Aljkr
Ο δρόμος προς τη σφαγή του Faisal Adeeb Aljkr

Περικυκλώθηκαν άμεσα από ενόπλους που κραδαίνουν μασέτες και μαχαίρια και προσπάθησαν να ξηλώσουν τις πόρτες για να εισβάλουν στο κτίριο. Τα μέσα αυτά προειδοποιούν ότι οι έγκλειστοι κινδυνεύουν με άμεσο αποκεφαλισμό.Ενημερώθηκε ο Ερυθρός Σταυρός του Λιβάνου και ανέλαβε πρωτοβουλία απεγκλωβισμού.

από την κηδεία του Paul Saadeh
από την κηδεία του Paul Saadeh

Οι διαπραγματεύσεις ως αυτήν την στιγμή απέβησαν άκαρπες αφού οι τζιχαιστές και κυνηγοί κεφαλών χριστιανών, σιιτών και μη ισλαμιστών σουννιτών, αρνήθηκαν να δώσουν άδεια στις υπηρεσίες του Ερυθρού Σταυρού να επέμβουν.Ζητούν επίμονα από τους πολιορκημένους-ομήρους να « πάρουν τα όπλα και να πολεμήσουν εναντίον του Άσσαντ και του κυβερνητικού Συριακού στρατού ».Η all Syria αναφερόμενη στο ίδιο περιστατικό τονίζει ότι θα αποκεφαλίζονταν 150 χριστιανοί αν δε μεσολαβούσε ο μουφτής και οι γέροντες της πόλης.Το ίδιο μέσο ταυτοποιεί τους νεκρούς ως εξής:

ο 23χρονος μάρτυρας Αttalah Aboud
ο 23χρονος μάρτυρας Αttalah Aboud

Jack HE (Alayosh) – Marmarita

Sumer Issa Yazigi – Marmarita

Fadi Matanius, Elias (Albischon) – Marmarita

Basil Watfa

Atallah Aboud Shaheed

Paul Ibrahim Saadeh – Marmarita

Maria Barshine-Marmarita

Issa HE Jaco

Shahid  Samir Abed

Elias Tueni

Hanan Farah

αγγελτήρια θανάτου των μαρτύρων    της Κοιλάδας των Χριστιανών
αγγελτήρια θανάτου των μαρτύρων της Κοιλάδας των Χριστιανών

Αν στη Χομς οι αποκεφαλισμοί βρίσκονται στη διαδικασία των διαπραγματεύσεων  ο Faycad Adib Aljakar, από το προσωπικό του  πολεμικού αεροδρομίου Mennogh της επαρχίας Χαλεπίου, αιχμαλβτίστηκε και οδηγήθηκε στην οικογένειά του όπου τον αποκεφάλισαν δημοσίως.Σύμφωνα με το κατηγορητήριο « πρόδωσε τη σουννιτική κοινότητα υποστηρίζοντας τους νασιριστές » ( από το όνομα Νασράλα).

Στους Moυγαχιρίν (δηλ. οι ξένοι μουτζαχεντίν) της Συρία συγκαταλέγεται και ο γερμανικής υπηκοότητας ράπερ Dazo Doug ή Deso Dog o oποίος προσυλητίστηκε στο Ισλάμ και έλαβε το όνομα   Abou Talha al Almani (« πάτερ » Τάχλα o Γερμανός).

O ράπερ Dezo Dogg έγινε Abou Talhan
O ράπερ Dezo Dogg έγινε Abou Talhan

Πηγές : HomsNN , Sana , syria report, syria document, al Manar

ΙΝΚΑ – ΔΤ 466, 19.08.13: ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ;;; ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΤΡΟΛΕΥ

ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ;;; ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΤΡΟΛΕΥ
Το ΙΝΚΑ δέχθηκε ήδη πλήθος τηλεφωνικών καταγγελιών, για τον θάνατο του χωρίς εισιτήριο 19χρονου επιβάτη του τρόλεϊ.
Ταλαντώνονται η ιατροδικαστική η ΕΛΑΣ και τα πορίσματα.
Για το ΙΝΚΑ τα πράγματα φαίνονται αρκετά και μάλλον πολύ καθαρά.
…..Από την πόρτα του τρόλεϊ που εκινείτο πετάχτηκε έξω έπεσε ανάσκελα και θανατώθηκε ο επιβάτης. Του έπιασε το πόδι η πόρτα η δεν το έπιασε, τον έσπρωξε πάνω στην πόρτα η δεν τον έσπρωξε ο ελεγκτής, πέσανε έξω μαζί και με τον ελεγκτή από πάνω του η όχι, ενέργησε σωστά ο οδηγός η έκανε του κεφαλιού του διαρκούντος του επεισοδίου και δεν στάθμευσε οριστικά και με ασφάλεια μέχρι την λήξη του, απολάμβανε ο οδηγός το επεισόδιο στην καρότσα του σαν θεατής σε θέατρο η ανάλαβε και έπραξε για την αποτροπή κινδύνου ζωής επιβατών στην καρότσα του, πάτησε ο επιβάτης το μπουτόν και άνοιξε η πόρτα και το άφησε και ξανάκλεισε, σταμάτησε το τρόλεϊ και σε πόσο χρόνο και με τι ταχύτητα σταματά το τρόλεϊ και αφήνεις το μπουτόν και ξαναξεκινά μόνο του, πως γίνεται αυτό, σύρθηκε στην άσφαλτο λόγω της κεκτημένης ταχύτητας που είχε το τρόλεϊ εκείνη τη στιγμή, οδηγίες εκστρατείας σε πόλεμο για τους ελεγκτές με ποσοστό επί των προστίμων, οι απώλειες από λαθρεπιβάτες είναι το 10-20% των ετησίων εσόδων του οργανισμού, η διαφορά μεταξύ ελεγκτή και λαθρεπιβάτη είναι ιδιωτική η ενώπιον ακροατηρίου,  αυτά κινούνται έως τώρα.

Με βάση αυτά και για όσα λείπουν από αυτά το ΙΝΚΑ λέει τα ακόλουθα που πρέπει να απαντηθούν και να αποκατασταθούν, οπωσδήποτε.
1.      Σε πια ταχύτητα ανά ώρα και πόση απόσταση διανύει το τρόλεϊ μετά από σήμα κινδύνου ;;.
2.      Σε πια και κάτω από πια ταχύτητα ανά ώρα ανοίγουν οι πόρτες μετά από σήμα κινδύνου ;;.
3.      Καταγράφονται σε αρχείο τους οι περιπτώσεις συμβάντων μετά από σήμα κινδύνου ;;.
4.      Μετά από σήμα κινδύνου στάση και άνοιγμα θυρών, αυτές ξανακλείνουν μόνες τους σε ορισμένο χρόνο και δίνουν σήμα στον οδηγό να συνεχίσει, η τις κλείνει ο οδηγός που έκρινε εκείνος ότι έληξε αισίως η ανακοίνωση κινδύνου ;;.
5.      Οι μηχανισμοί κλεισίματος και ανοίγματος στις πόρτες τι μέγεθος σε Bar πίεσης η υποπίεσης ασκούν στην θέση κλειστές ;;.
6.      Το μέγεθος πίεσης η υποπίεσης σε Bar που ασκούν οι μηχανισμοί  στην θέση κλειστές, είναι αναβαλλόμενο από έλξη για άνοιγμα μέσω ανθρωπίνων χειρών ;;.
7.      Σε πια ταχύτητα και πόση απόσταση θα διανύσει το τρόλεϊ, αν ανθρώπινα χέρια επιδιώξουν βίαιο άνοιγμα που θα μπορεί να κάμψει την πίεση η υποπίεση των μηχανισμών στις κλειστές πόρτες ;;.
8.      Είναι το μέγεθος Bar πίεσης η υποπίεσης κλεισίματος θυρών μεγαλύτερο άκαμπτα σε ανθρώπινη παραβίαση ;;.
9.      Στις περιπτώσεις επεισοδίου σε όλα τα μαζικά μέσα συγκοινωνιών, υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη υποχρεωτικής αναφοράς και αστυνομικού ελέγχου, καταγραφής βιβλίου συμβάντων Αστυνομίας, για παρακώλυση συγκοινωνιών ;;.
10.  Τα όρια άσκησης καθηκόντων των ελεγκτών, σε ποιο σημείο σταματούν, σε περίπτωση επιβάτη χωρίς εισιτήριο, που από την εξέλιξη προβάλλεται πως είναι στον αυτό χρόνο, άκαμπτα αρνητικός στην υποβολή του, είτε από κακοπιστία η τρόμο, είτε από απώλεια συνειδήσεως, είτε από απώλεια η στέρηση ικανότητας επικοινωνίας.
11.            π.χ. περιέχεται στην διαδικασία καθηκόντων του ελεγκτή, στην άκαμπτη περίπτωση, να ανακοινώσει στον χωρίς εισιτήριο επιβάτη, : Θα κατεβείτε στην επόμενη στάση η τώρα που θα σταματήσει με ασφάλεια ο οδηγός και να μην το επαναλάβετε ξανά διότι προβάλλεστε δημόσια με την διένεξη στην άρνηση της παράβασής σας, όπως αντιληφθήκατε ;;.

Ο Ομπάμα ζήτησε να επισκεφθεί το Άγιο Όρος και... έφαγε πόρτα!

http://attikanea.blogspot.gr/2013/08/blog-post_1046.html


Σύμφωνα με πληροφορίες μας από το Άγιο Όρος, ο πρόεδρος Ομπάμα φέρεται να ζήτησε να επισκεφθεί την χερσόνησο του Άθωνα.

Η απάντηση των αγιοριτών μοναχών ήταν αποστομωτική και μονολεκτική: ΟΧΙ
Μάλιστα, οι αγιορίτες μοναχοί αιτιολόγησαν αυτή τους την απάντηση λέγοντας πως είναι μουσουλμάνος και γι αυτό τον λόγο δεν γίνεται δεκτός.

Πέρα από το αιτιολογικό, όμως, οι αγιορίτες γέροντες προχώρησαν και ένα βήμα παραπέρα και
ζήτησαν από την Επιστασία του Αγίου Όρους να εκδώσει σχετική ανακοίνωση όπου θα καθίστατο σαφές πως ο συγκεκριμένος πρόεδρος των ΗΠΑ είναι ανεπιθύμητος στο "Περιβόλι της Παναγίας".

Η πηγή πληροφόρησής μας είναι απολύτως αξιόπιστη και μας μετέφερε την συγκεκριμένη "είδηση" χωρίς καμία επιφύλαξη, αφού του μεταφέρθηκε από αγιορίτη γέροντα εγνωσμένης σοβαρότητας και πνευματικής αξίας, ο οποίος κατά την κοσμική του ζωή ήταν στρατιωτικός.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει από πουθενά καμία αναφορά στην ανακοίνωση της Επιστασίας.

Όμως, ο συγκεκριμένος γέροντας έγινε δέκτης αιτήσεων επίσκεψης του Αγίου Όρους και από δημοσιότητες της Ελλάδας, στους οποίους απάντησε κάθετα και αρνητικά, λόγω της αμετανόητα προσωπικής ζωής που διάγουν.

Η στάση των αγιοριτών μοναχών κρίνεται απολύτως φυσιολογική, αφού είναι γνωστή η αγάπη τους για τον Θεό, όμως εξίσου γνωστή είναι και η αγάπη τους για την Ελλάδα, την πατρίδα για την οποία προσεύχονται νυχθημερόν...

Κωνσταντίνος


Πηγή

Γιατί το Ηνωμένο Βασίλειο εισήγαγε την υποχρεωτική στράτευση για τους νέους; Ξέρει κάτι;;;

http://olympia.gr/2013/08/19/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B3%CE%B5-%CF%84%CE%B7/

Όπως λέει και το βίντεο, αυτό έχει γίνει δύο φορές:
1. Κατά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο
2. Το 1937, δηλαδή μερικά χρόνια πριν τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο

Αναγνώστης

Το αυτογκόλ του Στουρνάρα για τους πλειστηριασμούς

Σ’ ένα επικοινωνιακό και ουσιαστικό αυτογκόλ, οδηγήθηκε ο Γιάννης Στουρνάρας με αφορμή την υπόθεση της επαναφοράς των πλειστηριασμών για την πρώτη κατοικία.
Αν και είναι γνωστός ο υπουργός Οικονομικών ότι λέει πάντα αυτά που σκέφτεται και πιστεύει χωρίς να υπολογίζει το κόστος, αφού δεν είναι πολιτικός, η αναφορά του στο θέμα είναι κατά τη γνώμη μας μεγάλη γκάφα, έστω κι αν χωράει πολύ συζήτηση για το τι τελικά πρέπει να γίνει.  «Εάν δεν ανοίξει το θέμαθα καταρρεύσουν οι τράπεζες»  λέει στη Real News ο Γιάννης Στουρνάρας και στη συνέχεια μιλά για τα κριτήρια που θα μπουν, κριτήρια τα οποία αναλύσαμε κι εμείς σε προηγούμενη ανάρτηση.
Η γκάφα, όμως, έγκειται στο γεγονός ότι δεν μπορεί οποιοσδήποτε, πόσο μάλλον ο υπουργός Οικονομικών, να αναφέρει ότι αν δεν ξεπαγώσουν οι πλειστηριασμοί θα καταρρεύσουν οι τράπεζες. Όταν ανοίγει τέτοιο θέμα ξεκινάς από τους δανειολήπτεςαπό τηνκατάσταση στην οποία βρίσκονται κι όχι από το αν θα καταρρεύσουν οι τράπεζες. Αφού βγάλεις τα λαμόγια που έχουν και δεν πληρώνουν τα δάνειά τους, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που δεν έχει πράγματι ούτε τις δόσεις να εξυπηρετήσει, αλλά και ούτε καν να φάει. Θα νοιαστούμε εμείς για τις τράπεζες κι όχι για κάποιον δυστυχή (που είναι χιλιάδες αυτοί) ο οποίος βρίσκεται σε απόγνωση; Αρκετά δεν πληρώσαμε τις τράπεζες τόσο καιρό; Ή μήπως δεν ξέρουμε ότι έχουμε υποστεί απίστευτες θυσίες προκειμένου να γλιτώσουν οι τράπεζες και να μην καταρρεύσουν; Δεν ξέρουμε άραγε ότι οι τράπεζες πληρώνουν τις δικές τους επιλογές του παρελθόντος με τα θαλασσοδάνεια που ξεψαχνίζει ένα – ένα η Black Rock;
Θα μας κατηγορήσουν κάποιοι για λαϊκισμό επειδή το θέμα των πλειστηριασμών είναι δαιδαλώδες και χρειάζεται σύνθετη λύση. Δεν είναι όμως καθόλου λαϊκισμός κ. Στουρνάρα να μαθαίνει ο κόσμος ότι πρώτα μπαίνουν οι τράπεζες και μετά οι πολίτες. Αν δηλαδήαυτοκτονήσει έστω κι ένας που θα πάνε να του πάρουν το σπίτιποιος θα είναι ουπεύθυνοςΔιότι τότε θα βγούμε κι εμείς στους δρόμουςδιότι τότε δε θαχρειάζεται η Αριστερά να καπηλευτεί κανέναν νεκρό.
Ασφαλώς οι πλειστηριασμοί είναι μεγάλη σπαζοκεφαλιά και πρέπει να βρεθεί μια βέλτιστη λύση. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ξεκινάμε από το… καλό των τραπεζών. Ο πολίτης μπαίνει μπροστά, ειδικά τώρα που ο πολίτης είναι αυτός που θυσιάστηκε μέσα στην κρίση.
Σε καλό δρόμο είναι οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί για τους πλειστηριασμούς, όμως, δε χρειάζονται οι επικοινωνιακές γκάφες κ. Στουρνάρα. Χρειάζεται να καταναλώσουν τα στελέχη του υπουργείου και ο ίδιος δε πιο παραγωγικές πολιτικές που θα προστατεύουν τον πολίτη από την τράπεζα, τη φτώχεια ή την αρπαγή του σπιτιού του, κι όχι το αντίθετο.
Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα περί άρσης στους πλειστηριασμούς ακινήτων, το υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι “το θέμα των πλειστηριασμών ακινήτων είναι εξαιρετικά σημαντικό καιοποιαδήποτε απόφαση προϋποθέτει τη στάθμιση όλων των παραγόντωνκοινωνικών καιοικονομικών”.
Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο αναφέρει επίσης «Δεν υπάρχει εύκολη λύση στο θέμα καιαυτό που αναζητείται σήμερα είναι η χρυσή τομήΠώς δηλαδή να μην θιγούν αυτοί πουπραγματικά δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους λόγω της οικονομικήςσυγκυρίαςαλλά και από την άλλη πλευρά να μη θιγεί η στεγαστική πίστηγεγονός που ανσυνέβαινε θα είχε εξίσου αρνητικάκοινωνικά και οικονομικά αποτελέσματα».

ΑΔΕΛΦΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ: ΙΔΟΥ “THE MAKING OF” ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ!!!! (VIDEO)

http://olympia.gr/2013/08/19/%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF%CE%B9-%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9-the-making-of-%CF%84%CE%B7-2/

Γράφει η Σοφία
ΝΑ ΠΩΣ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΩΝ "ΕΙΡΗΝΙΚΩΝ" ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΗΜΕΝΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ Ή ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ!!!!!
Αυτή είναι η βία που δεν επιτρέπει στον Ομπάμα την συνεργασία με την Αίγυπτο και ταράζει τον ύπνο του Ολαντρέου της Γαλλίας.
Αυτά είναι τα γεγονότα που έκαναν τον Ερντογάν να ζητήσει Σύγκλιση του Συμβουλίου Ασφαλείας για την Αίγυπτο!
Αστο ρε ποντικομικρούλη, το θέμα αφορά τα βραβεία Οσκαρ και χρυσού βατόμουρου όχι το Συμβούλιο Ασφαλείας.
Μιλάμε λοιπόν για καλλιτεχνικό δρώμενο! Ο θίασος "ΞΕΦΤΙΛΑ" ανεβάζει την οπερέτα "Μόρσυ αγάπη μου".
Καλλιτεχνική επιμέλεια να υποθέσουμε Λευκός Οίκος;;;;
Γύρω στους 5-6 φωτογράφους τραβάνε φωτογραφίες τους ηθοποιούς που παριστάνουν τους τραυματισμένους διαδηλωτές!
Πληρώνονται άραγε ή το κάνουν εθελοντικά για την τέχνη;

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου