Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΪΔΗΣ (ΠΑΠΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ). ΠΟΤΕ ΘΑ «ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ» Η ΑΜΕΡΙΚΗ;

http://www.pentapostagma.gr/2013/04/papa-giannis-pote-tha-gonatisei-h-amerikh.html

Με αφορμή τα όσα συμβαίνουν μεταξύ ΗΠΑ και Β. Κορέας να αναφέρουμε ότι στο βιβλίο για τον μακαριστό παπά-Γιάννη Καλαΐδη υπάρχουν δύο σημαντικότατες μαρτυρίες που αναφέρονται στο «γονάτισμα» της Αμερικής οι οποίες μεταξύ τους δείχνουν να διαφέρουν ως προς τον χρόνο πραγματοποίησης.
Στην πρώτη μαρτυρία του κ. Απ. Σίμογλου, Αλεξανδρούπολη, αναφέρεται : 
Σε μια επίσκεψή μας στον Παππούλη και χωρίς να τον ρωτήσουμε ξαφνικά μας είπε : «Έφθασε ο καιρός να πάρουμε πίσω την Κωνσταντινούπολη, θα γίνει πάλι ελληνική!» Όταν τον ρώτησα πότε θα γίνει αυτό, μου απάντησε : «Σύντομα. Πολύ σύντομα στις μέρες μας». Τον ξαναρώτησα : «Δηλαδή πότε; Πες μας κάποια ημερομηνία». Τότε η απάντησή του ήταν : «Α! Όλα και όλα ημερομηνίες όχι, όχι. Το σχέδιο του Θεού αυτό είναι, ημερομηνίες όμως όχι.». Μας είπε, επίσης, ότι πρώτα θα γίνει κάτι που θα γονατίσει την Αμερική. Θα πάψει να είναι υπερδύναμη.Υπερδύναμη θα είναι η Ρωσία και μετά θα συμβούν τα γεγονότα. Επίσης, μας είπε : «Όλοι εσείς που είστε εδώ (ήμασταν εννέα άτομα διαφόρων ηλικιών) θα πάτε στην Πόλη και θα είναι ελληνική. Εγώ όμως δε θα προλάβω. Θα έχω φύγει για τον ουρανό!!!»

[Από το βιβλίο +Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (Παπά - Γιάννης), (1925 - 2009), Σελ.141 -142) ]
Στην δεύτερη μαρτυρία του κ. Μιλτιάδη Τσεσμετζή, εκπαιδευτικού, αναφέρεται :
«Το 2004 κατά την διάρκεια δύο επισκέψεων που κάναμε στον παπά-Γιάννη, αυτός μας μίλησε για την Κωνσταντινούπολη. Μας είπε ότι όταν επισκέφθηκε τον Όσιο πατέρα Παΐσιο στο μοναστήρι της Σουρωτής, ο τελευταίος του είπε : "Πάτερ Ιωάννη, πλησιάζει ο καιρός που θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη".
Ο Παππούλης δε, μας είπε πως : "Οι Ρώσοι θα πάρουν την Πόλη και θα μας την δώσουν γιατί θα πιστέψουν ότι έτσι τους συμφέρει. Θα προηγηθεί μεγάλο κακό στην Αμερική. Τότε θα συναινέσουν οι Ευρωπαίοι να μας δοθεί η Πόλη από τους Ρώσους. Πριν γίνει αυτό το μεγάλο κακό στην Αμερική, οι Ευρωπαίοι δεν θα συναινούν...."».
[Από το βιβλίο +Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (Παπά - Γιάννης), (1925 - 2009), Σελ. 86)]

Όπως βλέπουμε στην πρώτη μαρτυρία η οποία μοιάζει πιο γενική, αφήνεται να εννοηθεί ότι οι ΗΠΑ θα γονατίσουν πριν από τα πολεμικά γεγονότα ενώ στην δεύτερη που δείχνει και πιο ακριβής, είναι σαφές ότι το γονάτισμα των ΗΠΑ θα γίνει στο μεσοδιάστημα που θα έχουν οι Ρώσοι την Πόλη στην κατοχή τους.
Σε άλλη μαρτυρία του Ανέστη Μαυροκέφαλου, αναφέρεται ως προς τον λόγο που οι ΗΠΑ θα γονατίσουν :
«Λίγο πριν κοιμηθεί μας ανέφερε ότι τα χρόνια που σχετίζονται με την Κωνσταντινούπολη είναι πολύ κοντά, πως εγώ θα αναχωρήσω για την Ουράνια πατρίδα αλλά εσείς θα τα προλάβετε, θα τα ζήσετε. Ακόμη ανέφερε ότι η Αμερική θα πάθει μεγάλη γεωλογική-βιολογική καταστροφή (επίθεση Αράβων) για τις καταστροφές που έχουν προξενήσει και τον άδικο θάνατο τόσων αθώων ανθρώπων».
Πηγή : «ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΪΔΗΣ (ΠΑΠΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ), (1925-2009), Σελ. 120

Ο χρόνος θα δείξει για όλα...


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/04/papa-giannis-pote-tha-gonatisei-h-amerikh.html#ixzz2QRLNzqyy

Τι είχε σχεδιάσει ο Κισινγκερ από το 1983 για την ελληνική κρίση, τα κοιτάσματα και τις γερμανικές αποζημιώσεις!!



Τι είχε σχεδιάσει ο Κισινγκερ από το 1983 για την ελληνική κρίση, τα κοιτάσματα και τις γερμανικές αποζημιώσεις

Απόρρητη έκθεση της Μοσαντ από ιδιωτική συνομιλία του Χένρυ Κίσινγκερ σε εκπροσώπους της γερμανικών εβραϊκών συναγωγών, κατά την επίσημη επίσκεψη του στη Γερμανία (1983)
μετάφραση από το αγγλικό κείμενο (το πρωτότυπο ακολουθεί)
“Στις αρχές του 21ου αιώνα το Ισραήλ πρέπει να ελέγχει όλα τα ενεργειακά κοιτάσματα της Αν. Μεσογείου. Από τους συνδικαιούχους μόνο με την Τουρκία πρέπει να διαπραγματευτεί και στην ανάγκη να παραχωρήσει ένα μέρος. Οι Αραβικές χώρες της Μέσης Ανατολής θα είναι απασχολημένες σε εμφύλιες συρράξεις. Η Ελλάδα και η Κύπρος θα μαστίζονται από δρομολογημένη οικονομική κρίση. Η μόνη παρηγοριά για τους Ελληνες ίσως να είναι η δικαίωση τους για την αποπληρωμή των Γερμανικών αποζημιώσεων από το β΄ παγκόσμιο πόλεμο. Σε αυτή τη δικαστική διεκδίκηση τους πρέπει να τους στηρίξουμε, για να τρωθεί η οικονομική επανάκαμψη και το γόητρο της, πάντοτε επικίνδυνης για μας, Γερμανίας”
Απόρρητη έκθεση της Μοσαντ από ιδιωτική συνομιλία του Χένρυ Κισινγκερ σε εκπροσώπους της γερμανικών εβραϊκών συναγωγών, κατά την επίσημη επίσκεψη του στη Γερμανία (1983)
το πρωτότυπο κείμενο
At the beginning of the 21st century, Israel must succeed in the integral control of the energy deposits, which exist in the maritime area of the East Mediterranean. Concerning the future exploiters, Israel should negotiate only with Turkey and, if circumstances make it necessary, yield to Turkey parts of the deposits. Arab nations in the Middle East will be locked on the vicious circle of civil wars. Greece and Cyprus, will be confronted with directed economic crisis. The only consolation for the Greek people might be receiving the long over due WWII German compensations. In this demanding judiciary struggle, Greece deserve our full support, in order to make vulnerable the ever dangerous for us German prestige, and its economic, future reconstruction.
(CONFIDENTIAL ESSAY, GERMANY, 1983)


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/04/kisingker-ellhnikikh-krisi.html#ixzz2QRJtyUaU

ΝΕΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ. ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΓΝΩΣΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ!


http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=14536:2013-04-14-11-24-14&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2voutia-keno

Μία ακόμη αυτοκτονία στην Πάτρα. Νεκρός βρέθηκε το πρωί στην Αρόη, ο 48χρονος Μιχάλης Λουλούδης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 48χρονος, που είναι αδελφός του εκδότη της εφημερίδας "Πελοπόννησος", Θεόδωρου Λουλούδη, "βούτηξε" στο κενό από το μπαλκόνι του σπιτιού του με αποτέλεσμα να βρει τον θάνατο.
Η κηδεία του θα γίνει αύριο το απόγευμα από τον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου Αρόης.

Όταν η Μαλβίνα Κάραλη είχε πει τον Πρετεντέρη «Μπουκαλορίχτη»


“ Τον αποκαλούσε "Πρετεντερίδιο, που το πρωί έγραφε πόνημα για τον Σημίτη και το βράδυ έπιανε το περιέ". ”

Δείτε στο video που ακολουθεί την αείμνηστη Μαλβίνα Κάραλη να μιλάει για τον Γιάννη Πρετεντέρη των γηπέδων, αλλά και για το ότι αποκαλούσε την διακυβέρνηση Σημίτη "νέα Μεταπολίτευση".

Χαιρετισμοί και Ακάθιστος, το sold out της Σαρακοστής


Διανύοντας την Τεσσαρακοστή, τις Παρασκευές των Χαιρετισμών, κάντε το πείραμα: προσπαθήστε -μέρες που είναι- να προτείνεται σε έναν μετέφηβο να παρακολουθήσει τους Χαιρετισμούς χωρίς να αποσπάσετε (α) το βλέμμα πληξάρας ενός μεσήλικος εν όψει του ετησίου ιατρικού τσεκ-απ του η (β) το βλέμμα ενός πολίτη όταν μαθαίνει πως είναι υποχρεωμένος να περάσει τα επόμενα πρωινά του σε δημόσιες υπηρεσίες. Αδύνατον. Ναί μεν οι εκκλησίες είναι γεμάτες αυτές τις πέντε Παρασκευές, αλλά αν λάβουμε υπ’ όψιν μας το ποιά υμνολογία αναγιγνώσκεται εκεί μέσα, δεν είναι ούτε για αστείο τόσο γεμάτες όσο θα περίμενε κανείς.
Εν ολίγοις: στο παρόν σημείωμα θα προσπαθήσω να διατυπώσω ολίγες νύξεις σχετικά με την αισθητική τέρψη που προκαλούν οι τέσσερις στάσεις του Ακαθίστου Ύμνου ως ακρόαμα η κείμενο θεατρικό/λογοτεχνικό, ασχέτως με το γεγονός ότι αυτές αποτελούν Χαιρετισμούς του σώματος της Εκκλησίας προς την Θεοτόκο, και μάλιστα στον χρόνο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής (με ο,τι αυτό συνεπάγεται για το ευχαριστιακό σώμα ως σημασία και ως λειτουργία). Καί να διερωτηθώ γιατί απουσιάζουν από τις πέντε αυτές Παρασκευές και χάνουν αυτόν τον ίλιγγο κάλλους όσοι δεν συμπεριλαμβάνουν τον εαυτό τους στο «χριστεπώνυμον πλήρωμα», αλλά ορκίζονται για τις θύραθεν φιλο-καλικές τους ευαισθησίες (οπότε, η τα αισθητικά κριτήρια του γράφοντος επηρεάζονται από την μετοχή του στην Εκκλησία η οι ευαισθησίες των θύραθεν φίλων στερούνται το πλήρωμα της ειλικρινείας ελέω ιδεολογικού κωλύματος η κολλήματος).
     Μιλώντας για «Χαιρετισμούς» και «Ακάθιστο» δεν αναφέρομαι εδώ στα λοιπά της ακολουθίας, αλλά στις Στάσεις, στους 24 Οίκους, στο κατ’ εξοχήν κείμενο του Ακαθίστου, «Άγγελος Πρωτοστάτης» κλπ. Μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να προσεγγίσει κάποιος τον Ακάθιστο Ύμνο από λογοτεχνικής απόψεως χωρίς να αποφανθεί παραυτίκα πως πρόκειτα περί αριστουργήματος. Ας προσεγγίσουμε το κείμενο ως κείμενο:
Πρωτ’ απ’ όλα, ο Ακάθιστος έχει καθαρά θεατρική δομή, και μάλιστα εξόχως χαριτωμένη (με το έτυμον της λέξεως), αφηγείται μια ιστορία -της οποίας τους διαλόγους παραθέτει αυτούσιους: στην πρώτη πράξη, ο αρχάγγελος Γαβριήλ επισκέπτεται την Θεοτόκο∙ και μόλις την αντικρύζει, αρχίζει το εγκώμιο: «Χαῖρε, δι’ ἧς ἡ χαρὰ ἐκλάμψει! Χαῖρε, δι’ ἧς ἡ ἀρὰ (=κατάρα) ἐκλείψει» και λοιπά και λοιπά. Ακολουθεί στιχομυθία της Θεοτόκου με τον Γαβριήλ, και μετά είσερχόμαστε στην δεύτερη πράξη: η Θεοτόκος επισκέπτεται την συγγενή της Ελισάβετ, την σύζυγο του Ζαχαρίου και μητέρα του Προδρόμου. Ο Πρόδρομος, έμβρυο στην μήτρα της Ελισάβετ, αντιλαμβάνεται ότι η Θεοτόκος εγκυμονεί τον Χριστό και «ἅλμασιν ὡς ἄσμασιν» (χοροπηδώντας στην μήτρα αντί για να φωνάξει, γιατί που να φωνάξει το έμβρυο) [1], αρχίζει: «Χαίρε [...]! Χαίρε [...]!» και λοιπά. Ακολουθεί ένα μικρό επεισόδιο με τον Ιωσήφ, τον σύζυγο της Μαρίας, ο οποίος όσο να’ναι έχει αρχικά τις αμφιβολίες του[2], και μπαίνουμε στην τρίτη πράξη της ιστορίας μας: οι ποιμένες, οι βοσκοί, μαθαίνουν για το γεγονός της ενσαρκώσεως[3] και αρχίζουν την δοξολογία τους προς την Θεοτόκο με λεξιλόγιο που προκύπτει από τα… ζητήματα του επαγγελματικού τους κλάδου: «Χαῖρε, ἁμνοῦ καὶ ποιμένος μήτηρ∙ χαῖρε, αὐλὴ λογικῶν προβάτων» [4] (τώρα πείτε μου, δεν διαπιστώνετε εδώ το λεπτό χιούμορ του ιδιοφυούς υμνογράφου, αναμεμειγμένο με την όντως φιλοκαλία του;). Στην τέταρτη πράξη, μαθαίνουν διά του αστέρος τα νέα οι Μάγοι και αρχίζουν τους Χαιρετισμούς τους∙ ακολουθούν και άλλεςπράξεις, και δεν έχουμε καν μπεί στην τρίτη από τις τέσσερις στάσεις του Ακαθίστου, βρισκόμαστε ακόμα στις δύο πρώτες…
Πρόκειται, σαφώς, περί κειμένου θεατρικού. Βέβαια, οι «Χαιρετισμοί», τα «Χαίρε [...]! Χαίρε [...]!» προφανώς δεν ανήκουν μόνον στα πρόσωπα της ιστορίας που αφηγείται ο Ακάθιστος, στον Αρχάγγελο, στους Ποιμένες, στους Μάγους κ.λπ., αλλά ταυτόχρονα [η πρωτίστως] στους μετέχοντες στην Ακολουθία πιστούς, την Παρασκευή στην εκκλησία, οι οποίοι τα κραυγάζουν ως δρώντα πρόσωπα του δράματος διά του Πρεσβυτέρου τους.
Η θεατρική αμεσότητα των Χαιρετισμών δεν εξαντλείται στα «Χαίρε [...]! Χαίρε [...]!» που ψάλλει ο λαός της Εκκλησίας, αλλά βρίσκεται και σε άλλα σημεία του κειμένου, όπου τα συναντάμε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που θα τα συναντούσαμε σε ένα θεατρικό κείμενο η κινηματογραφικό σενάριο, και δη με κλιμάκωση: ρωτά η Θεοτόκος τον Αρχάγγελο:
-«Ἀσπόρου γὰρ συλλήψεως τὴν κύησιν πῶς λέγεις;»
-«Ἐκ λαγόνων ἁγνῶν υἱὸν πῶς ἐστι τεχθῆναι δυνατόν; Λέξον μοι!»
 Πέρα από την θεατρικότητα, το κείμενο του Ακαθίστου καθορίζεται από τον πανταχού παρόνταρυθμό του: ολόκληρο το κείμενο διαρθρώνεται γύρω από το εξής επαναλαμβανόμενο μοτίβο: αφ’ ενός (α) την αλληλουχία των πολλών ζευγών ισόποσων στίχων σε κάθε χαιρετισμό/εγκώμιο, «Χαῖρε, τὸ φῶς ἀρρήτως γεννήσασα∙ χαῖρε, τὸ πῶς μηδένα διδάξασα» κλ.π.,  και αφ’ ετέρου (β) την εναλλαγή του ακροτελεύτιου σε κάθε χαιρετισμό «Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε» με το «Ἀλληλούϊα» που κάθε φορά έπεται στο κείμενο. Το ζήτημα βέβαια δεν είναι απλώς το ανυφίσταται ισορροπία και ρυθμός σε ένα κείμενο, αλλά το με πόση μαεστρία πραγματώνονται αυτά. Μιά ανάγνωση του Ακαθίστου θα σας πείσει…
Προσέξτε τώρα την μουσικότητα του κειμένου: απλώς διαβάστε αργά, ρυθμικά και δυνατά το ακόλουθο απόσπασμα-παράδειγμα:
    «Βλέπουσα ἡ Ἁγία ἑαυτὴν ἐν ἀγνείᾳ, φησὶ τῷ Γαβριὴλ θαρσαλέως∙»
(τονισμένη-άτονη:) – ∪ ∪ ∪ ∪ - ∪ ∪ ∪ - ∪ ∪ - ∪ ∪ - ∪ ∪ ∪ - ∪ ∪ – ∪
Όπερ έδει δείξαι.
Ας προχωρήσουμε στις ποιητικές αρετές του κειμένου, στην καθ’ εαυτήν ποιητική του γλαφυρότητα, μέσω ελάχιστων παραδειγμάτων, σχεδόν τυχαίων μέσα στον κυκεώνα των διατυπώσεων-επιτευγμάτων:
«Χαῖρε, δι’ ἧς νεουργεῖται ἡ κτίσις∙  χαῖρε, δι’ ἧς βρεφουργεῖται ὁ Κτίστης.»
Καί μόνον αυτόν τον στίχο να αποσπάσει κανείς, αντιλαμβάνεται το κατόρθωμα της εκφραστικής. Πως να τον σχολιάσει κανείς χωρίς να τον μαγαρίσει…
Επόμενο: «Καὶ τὴν εὔκαρπον ταύτης νυδήν,/ ὡς ἀγρὸν ὑπέδειξεν ἡδὺν / ἅπασι, τοῖς θέλουσι θερίζειν σωτηρίαν».
Το αποδίδω στην τρέχουσα μορφή της γλώσσας για τις ανάγκες όσων έμαθαν ελληνικά επί υπουργίας Διαμαντοπούλου: «και υπέδειξε την εύφορη μήτρα της (νυδής=μήτρα) ως χωράφι καλό για όλους, όσοι επιθυμούν να θερίσουν την σωτηρία». Το «νυδήν» ακολουθείται από την ομοιοκαταληξία «ως αγρόν υπέδειξεν ηδύν», η οποία όμως συμπαρασύρει και το περιεχόμενο των στίχων, το νόημα, αφού την χρήση της έννοιας του αγρού ακολουθεί η έννοια του θερισμού, του θερισμού της σωτηρίας όμως. Σε όλο τον Ακάθιστο παρατηρείται τέλεια χρήση των εκφραστικών τρόπων της γλώσσας: εδώ θα μνημονεύσουμε την ευστοχώτατη κρίση του Κώστα Ζουράρι, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι «τα τρία σημαντικώτερα και τελειώτερα ποιήματα της ελληνικής γλώσσας είναι η Ιλιάδα, ο Ακάθιστος Ύμνος και ο Ερωτόκριτος».[5] Ενίοτε έχω την αίσθηση ότι κάποιες ομοιοκαταληξίες έχουν επιλεγεί ακριβώς για να προξενήσουν ένα χαμόγελο λόγω μιάς ζυγισμένης υπερβολής τους, στα πλαίσια του κατά τη γνώμη μου σκόπιμου και υπαρκτού λεπτοτάτου χιούμορ σε μερικά (μάλλον λίγα) σημεία του κειμένου: «μέλλοντος Συμεῶνος τοῦ παρόντος αἰῶνος μεθίστασθαι τοῦ ἀπατεῶνος…». Αλλού η ομοιοκαταληξία «δένει» εκθαμβωτικά με το περιεχόμενο του στίχου, σε σχήμα θέσης-άρσης (ή συναμφότερου): «Χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα∙ χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα».Παράλληλα, το κείμενο βρίθει συνειρμικών εικόνων σπάνιας μαεστρίας: «ρήτορας πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους ὁρῶμεν ἐπὶ σοί, Θεοτόκε» κλπ. Όλα αυτά τα αποσπάσματα χάνουν μεγάλο κομμάτι από την αίγλη τους όταν παρατίθενται αποκομμένα από την ενότητα του κειμένου, από τον ρυθμό του, την θεατρικότητά του και την ισορροπία του: ενταγμένα όμως στην ολότητά του σε κάνουν, πραγματικά, να παλαβώνεις.
Να σημειωθεί ότι ο Ακάθιστος χωρίζεται σε 24 «οίκους» (στροφές), ο καθείς εκ των οποίων ξεκινά με ένα γράμμα του αλφαβήτου[6]: δηλαδή, όλα αυτά τα γλωσσικά επιτεύγματα που αναφέραμε καταφέρνουν και ανθούν μέσα στον (φαινομενικό) νάρθηκα της υποχρεωτικής έναρξης κάθε οίκου-στροφής από το επόμενο γράμμα του αλφαβήτου!
Είπαμε ότι θα εξετάσουμε τον Ακάθιστο μόνον ως λογοτεχνικό/θεατρικό κείμενο. Δεν θα μιλήσουμε για το πως θεολογεί αυτό το κείμενο, σε τι βάθος και με πόση ομορφιά. Επιτρέψτε μου όμως να ενδώσω στον πειρασμό και να παραθέσω ένα μόνο ψήγμα, το πως εικονογραφεί ότι «παρήλθεν η κατάρα του Νόμου»:
«Χάριν δοῦναι θελήσας ὀφλημάτων ἀρχαίων ὁ πάντων χρεωλύτης ἀνθρώπων, ἐπεδήμησε δι’ ἑαυτοῦ πρὸς τοὺς ἀποδήμους τῆς αὐτοῦ χάριτος∙ καὶ σχίσας τὸ χειρόγραφον, ἀκούει παρὰ πάντων οὔτως∙ Ἀλληλούϊα!»
Τι εικόνα: γράφονται και καταγράφονται τα «οφλήματα» των ανθρώπων, από τα πλέον αρχαία χρόνια, διαρκώς: και ξαφνικά, Εκείνος απλώς -απλούστατα- «σχίζει το χειρόγραφο». Η Θεολογία ως Ομορφιά!
Ο θαυμασμός που προκαλεί αυτό το αριστουργηματικό κείμενο και ως κείμενο μόνον, ο Ακάθιστος Ύμνος, δύναται να καταστήσει τούτο ‘δω το άρθρο σχοινοτενέστατο και πάνυ ουρανομήκες, γι’ αυτό συγκρατούμαι και καταλήγω κάπου εδώ. Δεν μπορώ όμως να μην διερωτηθώ: δεν είναι πραγματικά κρίμα να διαβάζεται τέτοιο αριστούργημα σε μια εκκλησία δίπλα σου, στη γειτονιά σου, να ψάλλεται και να απαγγέλεται ένα κείμενο ζωντανό [7] που αποπνέει τόση ομορφιά και δωρίζει τέτοια αγαλλίαση στην καρδιά σου από το κάλλος του και μόνο, και εσύ να απέχεις λόγω της βλακώδους αναγωγής «εκκλησία=σκοταδισμός, μεσαίωνας, συντηρητισμός» η λόγω ανεξηγήτου πλην μείζονος πληξάρας; Είναι δυνατόν να λείπεις, να μην είσαι εκεί, ασχέτως της σχέσης σου με το εκκλησιαστικό γεγονός; Πόσω δε μάλλον αν καμώνεσαι ότι ασχολείσαι έστω και λίγο με το κάλλος των γραμμάτων η της Τέχνης…
Σωτήρης Μητραλέξης
Χαιρετισμοί:
Γ΄ Στάση: 5 Ἀπριλίου 2013
Δ΄ Στάση: 12 Ἀπριλίου 2013
Ακάθιστος Ύμνος: 19 Ἀπριλίου 2013
—————————————————————-
[1]  Παραθέτω το απόσπασμα, διότι μου είναι αδύνατον να μην παραθέσω τουλάχιστον τους πρώτους στίχους του εγκωμίου του βρέφους λόγω της εκθαμβωτικής λογοτεχνικής και εικονολογικής ομορφιάς τους: «Τὸ δὲ βρέφος ἐκείνης εὐθύς, ἐπιγνὸν τὸν ταύτης ἀσπασμόν, ἔχαιρε∙ καὶ ἅλμασιν ὡς ἄσμασιν, ἐβόα πρὸς τὴν Θεοτόκον∙ Χαῖρε, βλαστοῦ ἀμαράντου κλῆμα∙ χαῖρε, καρποῦ ἀκηράτου κτῆμα. Χαῖρε γεωργὸν γεωργοῦσα φιλάνθρωπον∙ χαῖρε, φυτουργὸν τῆς ζωῆς ἡμῶν φύουσα».
[2] «Ζάλην ἔνδοθεν ἔχων λογισμῶν ἀμφιβόλων, ὁ σώφρων Ἰωσὴφ ἐταράχθη, [...] κλεψίγαμον ὑπονοῶν ἄμεμπτε∙ μαθὼν δὲ σοῦ τὴν σύλληψιν ἐκ Πνεύματος Ἁγίου ἔφη∙ Ἀλληλούϊα!»
[3] Και πάλι, αδύνατον να μην παρατεθεί η ομορφιά της εικόνας: «[...] θεωροῦσι τοῦτον (σ.σ.: τὸν Χριστὸ) ὡς ἀμνὸν ἄμωμον ἐν τῇ γαστρὶ Μαρίας βοσκηθέντα…».
[4] Ειρήσθω εν παρόδω: ο Κώστας Ζουράρις έχει αναλύσει πολλάκις και με ζηλευτή μαεστρία το «χαίρε, αυλή λογικών προβάτων» ως σύνοψη της ελληνικής («ιλιαδορωμέηκης») πολιτικής θεωρίας: αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης.
[5] Μα, αυτό είναι το δράμα: ότι ο Ακάθιστος, αυτή η κείμενη τελειότητα, αποτελεί για αρκετούς «προοδευτικούς» συμπολίτες μας (να χαρώ εγώ πρόοδο!) απλώς ένα θρησκευτικό κείμενο για αφελή γραΐδια∙ έχουν τον θησαυρό στο ντουλάπι τους και αδυνατούν να τον εκτιμήσουν. Ο όντως αθεόφοβος Βασίλης Αλεξάκης εκφράζει την άποψη στο εντυπωσιακά ευπώλητο βιβλίο του «μ.Χ.» ότι «ο Ακάθιστος είναι τόσο δημοφιλής επειδή είναι παντελώς δυσνόητος∙ δεν έχει κάποια ιδιαίτερη αξία»- η κάπως έτσι. Ας είναι…
[6] [Ἄ]γγελος πρωτοστάτης οὐρανόθεν ἐπέμφθη… [Β]λέπουσα ἡ Ἁγία ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ… [Γ]νῶσιν ἄγνωστον γνῶναι ἡ Παρθένος ζητοῦσα… [Δ]ύναμις τοῦ Ὑψίστου ἐπεσκίασε τότε πρὸς σύλληψιν τῇ Ἀπειρογάμω…
[7] ζωντανό: διαβάζεται ΚΑΘΕ χρόνο σε ΚΑΘΕ εκκλησία/γειτονιά από πραγματικούς ανθρώπους, κάθε προέλευσης/τάξης/μόρφωσης κ.λπ. Περίπου 1.400 χρόνια τώρα. 1.400 χρόνια! Πραγματικό λαικό γεγονός, λαού ζώντος και πάντοτε παρόντος, εκεί, αυτές τις πέντε Παρασκευές του χρόνου. Πού αλλού!

Συγκλονίζει την κοινή γνώμη η αυτοπυρπόληση του 35χρονου

http://attikanea.blogspot.gr/2013/04/35-picsvideo.html





Συγκλονισμένη είναι η κοινή γνώμη από το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στα Βριλήσσια με τον απελπισμένο 35χρονο που θέλησε να δώσει τέλος στη ζωή του με τον πιο τραγικό τρόπο.
Σάββατο πρωί στα Βριλήσσια: κόσμος άρχισε να γεμίζει τους δρόμους. Η κίνηση στη λεωφόρο Πεντέλης άρχισε να μεγαλώνει. Άλλοι πήγαιναν με τους φίλους τους για καφέ στις καφετέριες, άλλοι έκαναν βόλτα βλέποντας τις βιτρίνες, άλλοι κατέβαιναν στην αγορά για τα ψώνια της εβδομάδας. Κάποιοι είδαν έναν άντρα να κινείται περίεργα στο πάρκο της παλιάς ναυτικής βάσης. Κοιτούσε με δισταγμό και με φόβο σαν να σκεφτόταν κάτι. Είχε το δίλημμα να το κάνει ή όχι. Μάρτυρας δήλωσε στο "Newsbomb.gr" ότι ..περπάτησε πολλές φορές πάνω – κάτω από τη μια άκρη της οδού Αναπαύσεως μέχρι το τέλος του πεζοδρόμιου στην λεωφόρο Πεντέλης.
Κοιτούσε τα αυτοκίνητα και μετά έριχνε το βλέμμα στο πεζοδρόμιο. Σε κάποια στιγμή είδε μια παρέα εφήβων που περίμενε το λεωφορείο στη στάση. Έστρεψε το βλέμμα του ασυναίσθητα προς την Αναπαύσεως. Ήταν η κακή στιγμή, αυτή που πήρε την απόφαση να τιμωρήσει τον εαυτό του για κάτι που δεν έκανε και δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτό που είχε στο μυαλό του.
Γύρισε αστραπιαία. Έριξε πάνω του εύφλεκτο υγρό και προσπάθησε να δώσει τέλος.
Ακολούθησαν στριγγλιές, φωνές, παγωμάρα. Ο χρόνος σταμάτησε, τα αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν και ένας άνθρωπος ζωσμένος από ένα πύρινο πέπλο. Οι περαστικοί ειδοποίησαν την Πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, την Αστυνομία λίγο μετά τις δέκα το πρωί.
Αναστατωμένοι οι κάτοικοι της περιοχής
Αποσβολωμένοι έμειναν όλοι οι κάτοικοι της περιοχής.
Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την τραγική πράξη δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί.
Σύμφωνα με έναν περαστικό δεν μπορούσε να πλησιάσει το σημείο καθώς βρίσκονταν αστυνομικές δυνάμεις και η πυροσβεστική. Όταν πλησίασε όμως αντίκρισε έναν άνθρωπο πεσμένο στο πεζοδρόμιο να φέρει εγκαύματα στο πρόσωπο ενώ όπως ισχυρίστηκε στο σώμα του ήταν καλύτερα. Δεν μπορούσε να ξεχωρίσει αν ήταν άντρας ή γυναίκα με την πρώτη ματιά..
Ένας άλλος μάρτυρας ισχυρίστηκε πως δεν γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο οδηγήθηκε σε αυτό το σημείο αλλά πρέπει όλοι να ξεσηκωθούμε.
«Να τους διώξουμε όλους αυτούς που μας οδήγησαν εδώ» είπε χαρακτηριστικά.
«Η οικονομική κρίση φταίει. Η κυβέρνηση έχει γράψει τον λαό. Δεν μπορείς να περπατάς χωρίς να φοβάσαι, δεν μπορείς να πας στο νοσοκομείο χωρίς να πληρώσεις παραπάνω και δεν ξέρει μέρα παρά μέρα τι θα γίνεται. Είναι πάρα πολλοί ακόμα αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει κρίση. Όταν βρισκόμουν στην Αμερική λειτουργούσαν οι νόμοι. Εδώ δεν λειτουργεί τίποτα.» είπε μία αγανακτισμένη γυναίκα.
Ο άτυχος 35χρονος μεταφέρθηκε όσο πιο γρήγορα γινόταν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γιώργος Γεννηματάς». Συμφώνα με τους γιατρούς, η κατάστασή του είναι πολύ κρίσιμη καθώς τα εγκαύματα που φέρει είναι καθολικά. Ωστόσο δίνουν τον αγώνα τους για να μείνει στη ζωή. Κάνουν ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν, όπως μας είπαν. Τα αίτια της ενέργειας και τα στοιχεία της ταυτότητας δεν έχουν γίνει γνωστά ακόμα.
Φεύγοντας από το νοσοκομείο, μια νοσοκόμα έλεγε συγκλονισμένη σε άλλη συνάδελφό της: «Μέσα στο κώμα του είπε να τον αφήσουμε να φύγει. Αυτό μας πεισμώνει να τον κρατήσουμε και να τον στηρίξουμε όπως μπορούμε»...


http://www.newsbomb.gr





Πηγή

To Ισραηλινό Δόγμα Σαμψών και η σημασία του για την Κύπρο. (Ένα κείμενο του καθηγητή Μάριου Ευρυβιάδη που πρέπει να διαβάσεις)


http://www.kourdistoportocali.com/articles/20226.htm



Το συγκλονιστικό κείμενο-ανάλυση του καθηγητή κ.Μάριου Ευρυβιάδη που ακολουθεί το διαβάσαμε στην ιστοσελίδα του εξαιρετικού δημοσιογράφου και φίλουΜιχάλη Ιγνατίου. (Η επιλογή της εικονογράφησης είναι δική μας.)

Για την Κύπρο οι αποφάσεις που θα πάρει σύντομα το Ισραήλ για το ζήτημα της χρήσης και διάθεσης του ενεργειακού του πλούτου, είναι ζωτικής σημασίας. Μπορεί οι σχετικές αποφάσεις της Ιερουσαλήμ να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη βιωσιμότητα ή μη , σίγουρα του κυπριακού κράτους, και  πιθανόν της κυπριακής κοινωνίας.

Είναι κρίσιμο λοιπόν να κατανοήσουμε το στρατηγικό πλαίσιο της λήψης αποφάσεων στο Ισραήλ και δη αποφάσεων που είναι ζωτικής στρατηγικής σημασίας  και άπτονται της ασφάλειας, δηλαδή της επιβίωσης του εβραϊκού κράτους σ΄ ένα γεωγραφικό χώρο μη φιλικό και εν πολλοίς εχθρικό για το εβραϊκό κράτος.

Βασική αρχή , πυλώνας αι άξονας του Ισραηλινού κράτους είναι η αυτοβοήθεια. Πρέπει δηλαδή μόνο του, παντελώς μόνο του, να υπερασπιστεί την ελευθερία του, την εδαφική του ακεραιότητα και την το αυτεξούσιο των αποφάσεων/επιλογών του. Το Ισραήλ επεδίωξε και εξασφάλισε μία πραγματική στρατηγική συμμαχία με τις ΗΠΑ που σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στον πόλεμο του 1973, απεδείχθη ζωτική. Αλλά και τότε η μοίρα του Ισραήλ  ήταν στα δικά του χέρια και όχι στο έλεος της Ουάσινγκτον . Το Ισραήλ κατείχε δικλείδα στρατηγικής ασφάλειας. Αυτή ήταν και το ατομικό/πυρηνικό του οπλοστάσιο. Και είχε και ένα δόγμα για τη χρήση του οπλοστασίου αυτού. Ήταν το ‘’Δόγμα Σαμψών’’ . Κάποιοι το ονομάζουν και το ‘’Σύνδρομο Σαμψών’’ ή η ‘’Επιλογή Σαμψών’’.
Όπως μαθαίνουμε από  το μύθο, ο Σαμψών έχασε την υπερφυσική του δύναμη, όταν η Φιλισταία Δαλιδά τον πρόδωσε κόβοντας την πλούσια κόμη του που ήταν η πηγή της δύναμης του. Οι Φιλισταίοι εχθροί του, αφού τον τύφλωσαν, τον αλυσόδεσαν στις κολώνες του ναού τους και τον περιγελούσαν. Με το πέρασμα του χρόνου ξαναμεγάλωσαν τα μαλλιά του, επανέκτησε τη δύναμή του και κατακρήμνισε το ναό σπρώχνοντας τις κολώνες, και λέγοντας ‘’ αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλόφυλων’’.  


Το δόγμα, σύνδρομο ή επιλογή Σαμψών αποτελεί την πεμπτουσία της υψηλής στρατηγικής του Ισραήλ όπως αυτή εκφράζεται με τις λέξεις ‘’Ποτέ Ξανά’’, ‘’Νever Αgain’’ ή εβραϊστή Λε ολαμ λο οντ.

Οι εβραίοι του Ισραήλ είναι, ένας ένας ξεχωριστά αλλά και ως κρατική οντότητα, συλλογικά ορκισμένοι να μην επιτρέψουν σε κανέναν να τους ξαναοδηγήσει σαν πρόβατα σε σφαγή όπως συνέβη στα χρόνια του γερμανο-ναζισμού στην Ευρώπη. Και ακριβώς γι ’αυτό το λόγο και προτού καν ανακηρυχθεί το εβραϊκό κράτος στην Παλαιστίνη, αποφάσισαν ότι το νεόκοπο κράτος έπρεπε να αποκτήσει , όσο πιο γρήγορα ήταν εφικτό, το απόλυτο όπλο που ήταν το ατομικό.  Για την ιστορία, ο εθνοπατέρας του Ισραήλ Μπεν Γκουριόν ανέθεσε στο σημερινό Πρόεδρο του Ισραήλ, νεαρό τότε Σιμόν Πέρες,  τον αρχισυντονισμό του εγχειρήματος.

Το Ισραήλ απέκτησε τα πρώτα ατομικά του όπλα, δύο στον αριθμό, πριν τον πόλεμο του 1967 και ήταν έτοιμο να τα χρησιμοποιήσει, αν κάτι πήγαινε πολύ στραβά στον πόλεμο αυτό, γνωστό και ως Πόλεμο των Έξι Ημερών. Δεν προέκυψε τέτοια ανάγκη αφού κατατρόπωσαν τους Άραβες.

Το 1973 όταν δέχτηκε την καθυστερημένη αλλά αναμενόμενη και οργανωμένη αντεπίθεση των Αράβων σε δύο μέτωπα, στο Σινά και τα Υψώματα του Γκολάν, στις πρώτες μέρες του πολέμου το Ισραήλ ήταν στα πρόθυρα της καταστροφής. Η τότε πρωθυπουργός Γκόλντα Μέιρ κάλεσε την πολιτικο-στρατιωτική ηγεσία της χώρας και της ανήγγειλε ότι ‘’καταστρέφεται ο Τρίτος Ναός του Σολομώντος’’, δηλαδή το Ισραήλ. Και δόθηκε η εντολή εφαρμογής της ‘’Επιλογής Σαμψών’’. Οπλίσθηκαν με ατομικά όπλα τα Αμερικανικά Φάντομ και οι πιλότοι περίμεναν στο ακουστικό με αναμμένες μηχανές. 
Ωστόσο , προτού ανοίξουν οι πύλες της κολάσεως, άλλαξαν δραματικά τα δεδομένα υπέρ του Ισραήλ, πρώτα στο μέτωπο με την Αίγυπτο και μετά σ ’αυτό της Συρίας και έτσι τα ατομικά όπλα ξανακλειδώθηκαν στο  οπλοστάσιο. Εδώ πρέπει να υπογραμμισθεί ότι οι Ισραηλινοί ήταν έτοιμοι να χτυπήσουν ακόμα και τη Σοβιετική Ένωση αν παρέμβαινε υπέρ των Αράβων, απειλώντας έτσι την ύπαρξη του Ισραήλ.      
Από τότε το Ισραήλ έχει αποκτήσει ένα τρομακτικό οπλοστάσιο το οποίο σήμερα ξεπερνά τις τετρακόσιες θερμοπυρηνικές κεφαλές και με δυνατότητες χρησιμοποίησης του, με αεροπλάνα και υποβρύχια, σε όλα σχεδόν τα μήκη και πλάτη της υφηλίου. Επί τούτου το πολιτικο-στρατηγικό μήνυμα της ηγεσίας του Ισραήλ, είναι ότι όσες χώρες επιλέγουν να μην κατέχουν πυρηνικά όπλα επιλέγουν να λειτουργούν, μέσα στο αναρχοκρατούμενο διεθνές σύστημα, ως δευτεροκλασάτα κράτη. Η επιβίωση των κρατών αυτών εξαρτάται από τρίτους. Οι τρίτοι παρουσιάζονται ως πάτρωνες και ως μεγαλόψυχοι, αλλά σε τελευταία ανάλυση λειτουργούν και ως στυγνοί εκβιαστές αλλά ακόμη και εκτελεστές.
Έχοντας ως παραδοχές τις παραπάνω στρατηγικές διαπιστώσεις, μπορούμε να κάνουμε ένα άλμα στα σημερινά που μας αφορούν άμεσα. Πού το πάει τελικά το Ισραήλ ως προς τις σχέσεις του με την Τουρκία σε συσχετισμό με την Κύπρο ειδικά, αλλά και με την Ελλάδα; Και ποια πολιτική θα ακολουθήσει αναφορικά με τη διάθεση του ενεργειακού του πλούτου στις αγορές, μετά τη φαινομενική εξομάλυνση των σχέσεων Ιερουσαλήμ-Άγκυρας.  Βομβαρδιζόμεθα καθημερινά από παντού με ειδήσεις, αναλύσεις και δηλώσεις ότι η πιο ‘’οικονομική’’ και ‘’λογική’’ πολιτική είναι να διατεθεί το πλεόνασμα του Ισραηλινού υγραερίου μέσω Τουρκίας προς τις Ευρωπαϊκές αγορές. Μια τέτοια απόφαση θα περιορίσει τις επιλογές της Κύπρου και ακόμα χειρότερα, θα την καταναγκάσει να προσδεθεί και αυτή στο Τουρκικό άρμα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ας δούμε τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Το μόνο σίγουρο που γνωρίζουμε είναι ότι στην πρώτη φάση, που ήδη υλοποιείται, το Ισραήλ αποφάσισε την τροφοδότηση της δικής του εσωτερικής αγοράς. Αυτόματα αυτό του επιτρέπει να απεμπλακεί από την εδώ και τρεις δεκαετίες συμβατική εξάρτηση του από το Αιγυπτιακό αέριο. Πρέπει εδώ να υπογραμμιστεί ότι με την Αίγυπτο και σε αντίθεση με την Τουρκία, το Ισραήλ είναι συμβατικά δεσμευμένο με μια διεθνή  συνθήκη ειρήνης.
Πέραν της απεμπλοκής από την αποδεδειγμένα επισφαλή αιγυπτιακή εξάρτηση, η διάθεση του υγραερίου στην εσωτερική αγορά παρέχει στο Ισραήλ ένα τρομακτικό βιομηχανικά  συγκριτικό διεθνές πλεονέκτημα. Εδώ μπορούμε να κάνουμε έναν άμεσο συσχετισμό με την Κύπρο. Σε τελική ανάλυση, και αν η Κύπρος στριμωχθεί από παντού και παραμείνει χωρίς διεθνείς επιλογές, διατηρεί την δική της τελική επιλογή να διαθέσει το αέριο της στην Κυπριακή αγορά και μόνο. Άμεσα και έμμεσα κάτι τέτοιο μπορεί  να αυξήσει τα δεδομένα της Κυπριακής οικονομίας με ένα ποσό της τάξης των 10 δις ευρώ τουλάχιστον ετησίως. Μπορεί δηλαδή να μηδενιστούν όλα τα ενεργειακά κόστη της κυπριακής οικονομίας και κοινωνίας. Και με τον υφιστάμενο ενεργειακό πλούτο της Κύπρου, αυτό μπορεί να διαρκέσει… εσαεί. Είναι αυτό ένα πραγματικά ασύγκριτο στρατηγικό πλεονέκτημα το οποίο πρέπει να μελετηθεί.
 Επανέρχομαι στο Ισραήλ. Είναι πραγματικά τρομακτικά τα συμφέροντα , κρατικά και ιδιωτικά που σπρώχνουν για διάθεση του Ισραηλινού αερίου μέσω Τουρκίας και εξίσου τρομακτική είναι η συντονισμένη καταιγιστική προπαγάνδα υπέρ της επιλογής αυτής.
Στη βάση των παραδοχών που προανέφερα, της υψηλής ,δηλαδή, στρατηγικής του Ισραήλ για μη εξάρτηση από τρίτους σε υπαρξιακά και ζωτικά ζητήματα, εκτιμώ και τολμώ να προβλέψω ότι η Ιερουσαλήμ δεν  πρόκειται να βάλει όλα τα αυγά της στο όποιο Τουρκικό καλάθι. Δεν πρόκειται δηλαδή να κατασκευαστεί ο περιβόητος και πολυσυζητημένος αγωγός από τα Ισραηλινά κοιτάσματα προς την Τουρκία. Ισραηλινό υγραέριο θα καταλήγει στη Τουρκική αγορά αλλά σε υγροποιημένη μορφή. Έτσι το Ισραήλ διασφαλίζει τις επιλογές του.
Επιπλέον, όσοι παρακολουθούν στοιχειωδώς την παγκόσμια ενεργειακή αγορά γνωρίζουν ότι είναι οι ασιατικές αγορές που αυξητικά κυριαρχούν στη ζήτηση ενέργειας. Η πιο στρατηγικά ορθή κίνηση του Ισραήλ είναι να διαθέσει το αέριο του σε υγροποιημένο μορφή προς την Ασία. Πρακτικά αυτό σημαίνει κατασκευή ενός αγωγού από τα μεσογειακά παράλεια του Ισραήλ προς το λιμάνι Ε΄ι΄λάτ στην Ερυθρά θάλασσα και την κατασκευή εκεί σταθμού υγροποίησης.
Τέλος εκτιμώ ότι, επειδή το Ισραήλ επιδιώκει να αυξήσει την επιρροή του προς την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα παίξει με την Κύπρο υποστηρίζοντας την κατασκευή σταθμού υγροποίησης στην Κυπριακή επικράτεια. Και ακριβώς επειδή η Κύπρος βρίσκεται σε δυσμενέστατη κατάσταση, θα μπορεί το Ισραήλ να εξασφαλίσει πλεονεκτικούς όρους και μάλιστα με ένα κράτος που αποδεδειγμένα μπορεί να έχει φιλικές σχέσεις και  πολιτισμένο διάλογο. Αυτά σε αντίθεση με την Τουρκία.
 Η μόνη σοβαρότατη επιφύλαξη που έχω στο ζήτημα αυτό είναι κατά πόσο θα συνεχίσει να υφίσταται το σημερινό Κυπριακό κράτος, με το οποίο να μπορεί να συναλλάσσεται το Ισραήλ και μαζί του τα υπόλοιπα κράτη. Διότι με την αποδεδειγμένα πλέον ανικανότητα και ανεπάρκεια των πολιτικο-οικονομικών ταγών της Κύπρου και με την εξουσία πλέον στα χέρια των θιασωτών κρατοκτώνων σχεδίων τύπου Ανάν, ο Νίκος Αναστασιάδης μπορεί να καταντήσει ο τελευταίος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Μπορεί να περάσει δηλαδή στην ιστορία ως ο άνθρωπος που προήδρευσε της ολικής καταστροφής του τόπου  και του Ελληνισμού της Κύπρου. Εκεί πραγματικά ο Δημήτρης Χριστόφιας θα τον έχει ξεγελάσει.


לעולם לא עוד (Never Again)

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΑΛΑΤΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΟΙ, ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠ΄ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ"! (video)


http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=14535:q----------q-video&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2

gala1

Η βροχή δεν πτόησε τους συγκεντρωμένους έξω από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης κατοίκους της Χαλκιδικής. Με συνθήματα και τραγούδια ζητούν να αφεθούν ελεύθεροι οι δύο κάτοικοι της Ιερισσού που συνελήφθησαν για την εμπρηστική επίθεση στα μεταλλεία χρυσού στις Σκουριές. Δείτε στο βίντεο και την απάντηση που έδωσαν στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Δένδια:

Η Γερμανία κάνει ό,τι μπορεί γιά να επιταχύνει την κατάρρευση της Ελλάδος


Οι πρόσφατες (εκβιαστικές) απαιτήσεις της Τρόϊκας να απολυθούν 20.000 δημόσιοι υπάλληλοι μέχρι το τέλος του 2014, δεν επιτρέπει πλέον καμμία αμφιβολία γιά τις πραγματικές προθέσεις του Βερολίνου αναφορικά με το Ελληνικό ζήτημα.
Έχουμε επανειλημμένα κατηγορήσει την Γερμανική κυβέρνηση ότι αδυνατεί να κατανοήσει τις Ελληνικές θέσεις και είμαστε πιά βέβαιοι ότι η Ελλάδα καταστρέφεται συστηματικά από τις συνεχείς, μή φιλικές προς αυτήν , Γερμανικές επιλογές .
Η αρχική συλλογιστική μας βασίζεται στην αδυναμία του κοινού μας νομίσματος , του ευρώ, να προστατεύσει την εγχώρια παραγωγή και μεταποίηση  και ήδη εμπλουτίζεται με γεωγραφικές παραμέτρους.
Η γεωγραφική διαμόρφωση της Πατρίδας μας , με την κατάτμηση  του Χώρου της σε ηπειρωτικό και σε νησιωτικό , με πολλά όρη και ακόμη περισσότερα νησιά μερικά από τα οποία κατοικούνται από μερικές εκατοντάδες κατοίκων , μόνον , δεν επιτρέπει  την επίτευξη οικονομιών κλίμακας στον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων της , που πολύ απλά φαντάζονται οι Γερμανοί, ότι γίνεται να υπάρξουν.
Η Ελλάδα χρειάζεται πιό πολλά αεροδρόμια (τρείς φορές πιό πολλά) από την Γερμανία , σε σχέση με τον πληθυσμό της , με υψηλό κόστος κατασκευής  , συντήρησης και στελέχωσης  σε απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές αλλά και  δυσπρόσιτες ορεινές (Ήπειρος).
Η Ελλάδα χρειάζεται πολλά σχολεία με ελάχιστους μαθητές, σε  σχέση με την Γερμανία , πολλούς διδασκάλους και  καθηγητές γιά την επάνδρωσή των.
Η Ελλάδα χρειάζεται περισσότερα νοσοκομεία και πολλά κέντρα υγείας, πολλούς ιατρούς και νοσηλευτές , πολλά δημόσια καταστήματα  (εφορίες , τελωνεία, αστυνομικά τμήματα, πυροσβεστικές μονάδες κ.ά.), πάντα σε σχέση με την , γεωγραφικά συμπαγή, Γερμανία που  έχει οκταπλάσιο πληθυσμό από αυτόν της Ελλάδας , γιά την εξυπηρέτηση  αναλογικά μικρού αριθμού πολιτών σε απόμακρες ορεινές και νησιωτικές περιοχές.
Η Ελλάδα χρειάζεται να ξοδεύει τέσσερις φορές πιό πολλά χρήματα από ότι η Γερμανία γιά την συντήρηση αξιόμαχων ενόπλων δυνάμεων.
Η Ελλάδα, ως γνωστόν, αποτελεί ανατολικό σύνορον της Ευρώπης, ενώ η Γερμανία είναι στρατηγικά τοποθετημένη στο γεωγραφικό κέντρο της γηραιάς Ηπείρου μας.
Η γεωγραφική πεδινή διαμόρφωση της Γερμανίας , η οποία διαρρέεται από πλειάδα πλωτών ποταμών, ευνοεί την ισόρροπη και ομοιόμορφη ανάπτυξη της οικονομίας στο σύνολον της Χώρας , σε αντίθεση λ.χ. με την  Ελληνική Ήπειρο που , λόγω των ορεινών όγκων που την περιβάλλουν, χρειάζονται τεράστια κονδύλια και πολύ μεγάλα έργα γιά την ανάπτυξή της.
Δεν μπορεί λοιπόν να ισχύσει το όποιο απλουστευμένο Γερμανικό μοντέλλο γιά την περίπτωση της Ελλάδας, όπου το 30% του πληθυσμού της κατοικεί στα νησιά της και σε δύσβατες απομακρυσμένες περιοχές, με άλλα λόγια , δεν επιτρέπεται , η Ελλάδα να μην λάβει υπ΄όψη της τις κινητικές και τιςσυναφείς προς αυτές ζωτικές ανάγκες του Λαού της .
Δεν γνωρίζουμε βέβαια αν η Ελληνική κυβέρνηση έχει ποτέ θέσει τα ζητήματα αυτά σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά φυσικά πολύ αμφιβάλλουμε ότι κάτι τέτοιο έχει πράγματι συμβεί .  Τα Γερμανικά πρότυπα (και αυτά του ΔΝΤ) είναι παρωχημένα και δεν μπορούν να εφαρμοσθούν στην περίπτωση της Ελλάδας , ο δημόσιος τομέας της οποίας θα καταρρεύσει ταχύτατα αν εμείς ενδώσουμε στις παράλογες και εκβιαστικές συνταγές του Βερολίνου.
Μιχάλης Σ. Βάρδας
Πρώην Γραμματέας της Κ.Ε. του ΛΑ.Ο.Σ.,
Αθήνα

Ο νέος γραμματέας του ΚΚΕ: Η σφραγίδα της αποστέωσης…- Του Θύμιου Παπανικολάου


http://olympia.gr/2013/04/14/%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B7/
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας είναι ο νέος γενικός γραμματέας του ΚΚΕ: Ο εκλεκτός της Αλέκας και του σκληρού πυρήνα του Περισσού.
Ένας κομματικός μηχανισμός σε ολοκληρωτική αποστέωση και αποσύνθεση αναπαράγεται, ιδιαίτερα σε εποχές έντονων κοινωνικών εντάσεων και πολιτικής ρευστότητας,
ΠΑΝΤΑ προς τα ΚΑΤΩ: Προς το χαμηλότερο πολιτικό παρανομαστή, εκεί που κυριαρχεί η «ομοιομορφία της ισοπέδωσης», δηλαδή η αυθάδεια της βλακείας…
Ο ΓΑΠ, π.χ. ήταν το τελικό υποπροϊόν της «εκσυγχρονιστικής» αχρειότητας του ΠΑΣΟΚ, το κατακάθι του εκφυλισμού του και του δωσιλογισμού του…
Ο νέος Γραμματέας του ΚΚΕ αποτυπώνει το καθεστώς της βλαβερής ηλιθιότητας ενός σταλινικού απολιθώματος το οποίο επιχειρεί να κρατηθεί στη ζωή με το δικτατορικό σεχταρισμό της βλακείας (ομοιομορφία της ισοπέδωσης).
Και μόνο τα ποσοστά επικύρωσης των θέσεων της γραφειοκρατικής κορυφής στα προσυνεδριακά ψηφίσματα και οι «αποβολές» στελεχών με ιδεολογικό κύρος και πολιτικό εκτόπισμα, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
Εάν είναι δυνατόν σε ένα κομμουνιστικό κόμμα το οποίο βαδίζει από ήττα σε ήττα και συρρικνώνεται δραματικά, σε εποχές κοινωνικού αναβρασμού και ισχυρών πολιτικών εντάσεων, να ψηφίζονται οι θέσεις των διοικούντων με ποσοστά του 97% (!!!) και να καρατομούνται στελέχη με ιδέες και άποψη, με κύρος και δυναμική πολιτικής παρέμβασης στην κοινωνία, επειδή απλώς ψέλλισαν κάποια αυτονόητα της κομμουνιστικής Θεωρίας και Πράξης.
Και μόνο αυτά, ιδιαίτερα αυτή η ΜΟΝΟΦΩΝΙΑ του 97%, δείχνουν ότι ο σκληρός, σταλινικός πυρήνας της γραφειοκρατίας του Περισσού, έχει επιβάλλει ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ την «ομοιομορφία της ισοπέδωσης», την αυθάδεια της αποκρουστικής βλακείας, αλλά και του γελοίου…
Το προϊόν αυτής της δικτατορικής ισοπέδωσης είναι ο νέος Γραμματέας του ΚΚΕ: Το πειθήνιο όργανο του σκληρού, αποστεωμένου, γραφειοκρατικού πυρήνα του Περισσού, η «αναπαραγωγή», σε ακόμα πιο χαμηλά επίπεδα, της σεχταριστικής αποστέωσης, αλλά και της τελικής αποσύνθεσης του κομματικού μηχανισμού: Η «αναπαραγωγή» της βλακείας σε πιο μοχθηρές όψεις…
ΣΕ εποχές θυελλωδών κοινωνικών αναταραχών και πολιτικής κινητικότητας, γραμματέας του ΚΚΕ (δηλαδή ο ηγέτης του) γίνεται ένας άνθρωπος ΧΩΡΙΣ κανένα πολιτικό βάρος στην ελληνική κοινωνία, χωρίς να έχει βάλει τη σφραγίδα του ΠΟΥΘΕΝΑ, χωρίς να αποτελεί «κομβικό κύρος» (θεωρητικό και πρακτικό) στο σύνολο του ελληνικού λαού!!!
Ένας «ηγέτης» κατασκευασμένος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τα μαγειρεία του σκληρού πυρήνα των γραφειοκρατικών κορυφών του ΚΚΕ…
Αυτή η επιλογή, βεβαίως, ήταν αναγκαία και η πιο κατάλληλη για το σημερινό ΚΚΕ. Το ΚΚΕ «πολιορκείται» ασφυκτικά σήμερα, όχι από το αστικό καθεστώς, όπως ισχυρίζεται, αλλά από τον οργασμό της λαϊκής ΟΡΓΗΣ, από τις κοινωνικές θύελλες που υποβόσκουν, συνακόλουθα από καταιγίδες και χείμαρρους ριζοσπαστικών και αγωνιστικών Ιδεών και προβληματισμών: Αυτά ΑΠΕΙΛΟΥΝ άμεσα την ίδια πολιτική υπόσταση της γραφειοκρατικής του γάγγραινας…
Η ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ των κορυφών του κόμματος απέναντι στους κοινωνικούς και πολιτικούς κραδασμούς που απειλούν την ίδια την ύπαρξη αυτού του κομματικού απολιθώματος, είναι η εκλογή του νέου Γραμματέα…
Οι γραφειοκράτες του Περισσού πιστεύουν, αφελώς, ότι με το να θωρακιστούν με περισσότερη ηλιθιότητα και «στόκο» θα διασωθούν, έστω σαν μια μικρή σέχτα…
Ματαιοπονούν. Βρίσκονται στην τελική ευθεία του τέλους τους και όλα αυτά που έγιναν σ’ αυτό το «Συνέδριο», δεν είναι παρά οι τελευταίοι επιθανάτιοι σπασμοί…
ΠΗΓΗ:

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ; (3) - ΓΙΑΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ - Του ΤΑΚΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ


Ενώ το μαζικό ξεπούλημα εντείνεται, σήμερα με τα νησιά μας και τη δημόσια περιουσία, αύριο με τις Τράπεζες, σε λίγο με τα όποια ενεργειακά αποθέματα βρεθούν, και ενώ η φτωχοποίηση τηςμεγάλης πλειοψηφίας συνεχίζεται, το κρίσιμο ερώτημα είναι : ποιος πρέπει να είναι ο στόχος μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής που όχι μόνο θα μας βγάλει από τη σημερινή καταστροφή αλλά και θα βάλει τις βάσεις για να μην ξαναφτάσουμε ποτέ στο ίδιο σημείο.
Είναι φανερό πια σε όλους, εκτός από αυτούς που έχουν επενδυμένα συμφέροντα για την παραμονή μας στην Ευρωζώνη, (δηλαδή οι οικονομικές, πολιτικές και πολιτιστικές ελίτ, καθώς και τα αλληλοεξαρτώμενα προνομιούχα κοινωνικά στρώματα), είτε ανήκουν στη Δεξιά είτε στην “Αριστερά”, ότι η εξακολούθηση της παραμονής μας στο Ευρώ είναι καταστροφική. Και αυτό, γιατί σε χώρες μικρές και μη ανταγωνιστικές σε σχέση με τα μητροπολιτικά κέντρα, όπως η Ελλάδα και η Κύπρος, η έλλειψη νομίσματος ουσιαστικά τις στερεί από κάθε ίχνος οικονομικής και επομένως εθνικής κυριαρχίας. Και αυτό δεν είναι μόνο θέμα μνημονίου αφού η προβλεπόμενη μετεξέλιξη της Ευρωζώνης σε «Τραπεζική Ένωση» θα θεσμοποιήσει την έλλειψη οικονομικής κυριαρχίας, ιδιαίτερα για τις περιφερειακές χώρες που βρίσκονται σε σχέση εξάρτησης με τα μητροπολιτικά κέντρα.
Εκείνο όμως που δεν είναι φανερό σε όλους είναι ότι η δήθεν εναλλακτική λύση που προτείνεται για την έξοδο από την καταστροφή, η απλή έξοδος από την Ευρωζώνη, εάν δεν συνοδεύεται από παράλληλη μονομερή έξοδο από την ΕΕ (χωρίς τους δικολαβισμούς που χρησιμοποιεί η αριστερο-δεξιά για να συγκαλύψει την απροθυμία της εξόδου από την ΕΕ), θα είναι εξίσου καταστροφική με τη σημερινή κατάσταση. Και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον, διότι η αιτία της καταστροφής δεν είναι απλά το Χρέος και τα Μνημόνια, όπως υποστηρίζουν οι απατεώνες της Δεξιάς και της “Αριστεράς”, αφού αυτά είναι απλές συνέπειες της υπάρχουσας παραγωγικής και καταναλωτικής δομής της χώρας, και αν αύριο μας χάριζαν όλο το Χρέος σε λίγα χρόνια θα είχαμε πάλι παρόμοια κρίση! Δεύτερον, διότι για να έχουν οποιαδήποτε πρακτική σημασία τα μέτρα που θα ληφθούν εκτός Ευρωζώνης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατάργηση των “4 ελευθεριών” που επιβάλλει όχι απλά η Ευρωζώνη, αλλά η ίδια η ΕΕ. Δηλαδή, απαιτείται:
η κατάργηση του ανοίγματος και της απελευθέρωσης της αγοράς κεφαλαίων και η καθιέρωση μονίμων κοινωνικών ελέγχων στη κίνηση κεφαλαίου, ώστε να μην κινδυνεύει κάθε στιγμή το νόμισμά μας από τους κερδοσκόπους ή ο κοινωνικός μας πλούτος από τους ληστο-επενδυτές που, με υποτιμημένο εθνικό νόμισμα, θα μπορούν να τον αγοράζουν ακόμη φθηνότερα από τώρα
η κατάργηση του ανοίγματος και της απελευθέρωσης της αγοράς εργασίας, ώστε να καταργηθεί ο εργασιακός Μεσαίωνας που επέβαλαν τα Μνημόνια με στόχο την Κινεζοποίηση της εργασίας. Όμως αυστηροί κοινωνικοί έλεγχοι στην εργασία είναι αδύνατοι μέσα στην ΕΕ, παρά τους μύθους των υποστηρικτών της απλής εξόδου από το Ευρώ.
η κατάργηση του ανοίγματος και της απελευθέρωσης των αγορών εμπορευμάτων, ώστε να μην πλημμυρίζουν οι αγορές μας με ξένα προϊόντα που οδήγησαν στη καταστροφική διαστρέβλωση της παραγωγικής και της καταναλωτικής δομής μας. Όμως, κοινωνικοί έλεγχοι για την προστασία της παραγωγής μας απαγορεύονται μέσα στην Ενιαία αγορά της ΕΕ.
η κατάργηση του ανοίγματος και της απελευθέρωσης των αγορών υπηρεσιών, ώστε να μην καταλάβουν ξένες πολυεθνικές και τον μοναδικό παραγωγικό τομέα που μας απέμεινε: τον τομέα των υπηρεσιών.
Τότε, όμως, οι δήθεν διεθνιστές της “αριστεράς’’ ερωτούν: θα γυρίσουμε σε μια Ευρώπη των εθνικών περιχαρακώσεων και ανταγωνισμών του παρελθόντος; Αλλά το ερώτημα αυτό είναι εντελώς απατηλό γιατί προϋποθέτει ότι υπάρχει εναλλακτική «καλή» παγκοσμιοποίηση από τη σημερινή νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, την οποία δήθεν επέβαλλαν κάποιοι κακοί πολιτικοί (Θάτσερ, Ρίγκαν, Μέρκελ κ.λπ.) και εξίσου κακοί Τραπεζίτες, με τη βοήθεια ενός Ευρώ δομημένου για να ευνοεί τους κακούς Γερμανούς. Εντούτοις, αυτό αποτελεί ένα καθαρό αποπροσανατολιστικό παραμύθι μιας ‘‘αριστεράς” που εξαπατά και προσποιείται ότι δεν βλέπει ότι δεν είναι μόνο οι κακοί νεοφιλελεύθεροι που επέβαλαν δήθεν τις πολιτικές αυτές, αλλά και οι καλοί σοσιαλιστές τύπου Μιτεράν, Μπλερ, Ολλάντ, για να μην εκπαραθυρωθούν από τις αγορές! Και αυτό, γιατί καμιά κυβέρνηση, στην εποχή της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης, όπου μερικές εκατοντάδες πολυεθνικές ελέγχουν την παγκόσμια παραγωγή και το παγκόσμιο εμπόριο, δεν μπορεί να εφαρμόσει άλλες πολιτικές από τις νεοφιλελεύθερες, όσο οι αγορές είναι ανοικτές και απελευθερωμένες.
Το συμπέρασμα είναι ότι μόνο εάν η έξοδος από την ΕΕ συμπληρώνεται από μια στρατηγική οικονομικής αυτοδυναμίας έχει νόημα. Ο διεθνισμός του αύριο μόνο σε αυτοδύναμες οικονομίες μπορεί να θεμελιωθεί, δηλαδή σε οικονομίες που θα στηρίζονται πρωταρχικά στους δικούς τους πόρους, ανθρώπινους και φυσικούς, και στην ικανότητα αυτόνομου καθορισμού των στόχων και λήψης των συλλογικών αποφάσεων, σε μια διεθνοποιημένη οικονομία των λαών και όχι των αγορών.
Δημοσιεύθηκε στην «Ελευθεροτυπία» της Κυριακής 14 Απριλίου 201
3

Ποιος είναι ο νέος ΓΓ του ΚΚΕ


http://olympia.gr/2013/04/14/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B3-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BA%CE%B5/

Στο τιμόνι του ΚΚΕ, βρίσκεται και επίσημα πλέον ο Δημήτρης Κουτσούμπας, ο οποίος διαδέχτηκε μετά από 22 χρόνια την Αλέκα Παπαρήγα, ως γενικός γραμματέας του κόμματος.
20130414-121501.jpg
O 52χρονος Δημήτρης Κουτσούμπας, είναι οικονομολόγος και στέλεχος του ΚΚΕ.Υπήρξε διευθυντής του Ριζοσπάστη και επικεφαλής του τομέα Διεθνών Σχέσεων του κόμματος ενώ σήμερα είναι μέλος του Πολιτικού Γραφείου, στο οποίο πρωτοποθετήθηκε το 1991, και επικεφαλής της Γραμματείας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ.
Στις βουλευτικές εκλογές του 2000 και του 2007 ήταν υποψήφιος βουλευτής στον νομό Βοιωτίας χωρίς όμως επιτυχία.
Γενικοί γραμματείς και πρώτοι γραμματείς της ΚΕ
ΣΕΚΕ
1. Νίκος Δημητράτος Νοέμβριος 1918 – 1922
2. Γιάννης Κορδάτος Φεβρουάριος – Νοέμβριος 1922
3. Νίκος Σαργολόγος Νοέμβριος 1922 – Σεπτέμβριος 1923
4. Θωμάς Αποστολίδης Σεπτέμβριος 1923 – Δεκέμβριος 1924
ΚΚΕ
1. Παντελής Πουλιόπουλος Δεκέμβριος 1924 – Σεπτέμβριος 1925
2. Λευτέρης Σταυρίδης Σεπτέμβριος 1925 – Σεπτέμβριος 1926
3. Παστιάς Γιατσόπουλος Σεπτέμβριος 1926 – Μάρτιος 1927
4. Ανδρόνικος Χαϊτάς Μάρτιος 1927 – Νοέμβριος 1931
5. Νίκος Ζαχαριάδης Νοέμβριος 1931 – 1936
6. Ανδρέας Τσίπας Ιούλιος 1941 – Σεπτέμβριος 1941
7. Γιώργης Σιάντος Ιανουάριος 1942 – 1945
- Νίκος Ζαχαριάδης 1945 – 1956
8. Απόστολος Γκρόζος 1956
9. Κώστας Κολιγιάννης 1956 – 1972
10. Χαρίλαος Φλωράκης 1972-1989
11. Γρηγόρης Φαράκος 1989-1991
12. Αλέκα Παπαρήγα 1991-2013
13. Δημήτρης Κουτσούμπας 2013
Real.gr

ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ- ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ!



alt




http://www.agioritikovima.gr/agnea/19595-%CE%A4%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%87%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%EF%BF%BDs%EF%BF%BDs%EF%BF%BDs%EF%BF%BDs%EF%BF%BD3%EF%BF%BDs%EF%BF%BDKp%3C%EF%BF%BDL%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BDl%EF%BF%BD%3C%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%07:
Εκατοντάδες τηλεφωνήματα δέχονται οι πατέρες στην Ιερά Σκήτη της Μικράς Αγίας Άννης στο Άγιο Όρος μετά την αποκάλυψη από  το ''Αγιορείτικο Βήμα''  για το καντήλι που κουνιέται.Πολύς κόσμος δηλώνει την έκπληξή του για το γεγονός.
Το καντήλι που βρίσκεται μπροστά από την εικόνα του Αγίου Μανδηλίου  στο  καθολικό του Κυριακού της  Αγίας Άννης κουνιέται μόνο του από χθες στις 9.00 το πρωί.
Το ''Αγιορείτικο Βήμα'' επικοινώνησε εκ νέου την Παρασκευή το βράδυ και οι ερημίτες που ζουν στη ξακουστή Σκήτη, επιβεβαίωσαν για μία ακόμα φορά ότιτο καντήλι κουνιέται συνεχώς.
Η παράδοση αναφέρει, αλλά και όπως έχει αποδειχθεί με τα γεγονότα, ότι όταν το καντήλι κινείται στις εορτές προμηνύει ευχάριστα γεγονότα, ενώ αντιθέτως...
Όταν κινείται στις καθημερινές ημέρες πιστεύεται ότι αυτό το γεγονός είναι ένα προμήνυμα για δυσμενή γεγονότα.
Βέβαια οι μέρες της  σαρακοστής που διανύουμε είναι περίοδο μετανοίας και δεν είναι κοινές μέρες του χρόνου, όπως μας είπε  γέροντας από τον Άθωνα, θέλωντας έτσι να δώσει μία θετική ένδειξη του γεγονότος.

Πάντως, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η ανακοίνωση της Ιεράς Σκήτης μετά από τη σύναξη των γερόντων  που θα γίνει έκτακτα μέσα στις επόμενες μέρες. 

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου