Πρόστιμο ανασφάλιστου σε όσα κυκλοφορούν σε εθνικούς και δημοτικούς δρόμους, όχι όμως σε αγροτικούς δασικούς και μη αναγνωρισμένους, και σε όσα δεν κυκλοφορούν καθόλου.
ΟΧΙ ΝΕΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Όχι στην τεχνική δημιουργίας φορολογικών εσόδων με πρόστιμο δήθεν κυκλοφορούντος ανασφάλιστου οχήματος.
Όχι στην δημιουργία 500.000 ενστάσεων – προσφυγών και 1.500.000 επισκέψεων και εγγράφων στις εφορίες και στην Πληροφορικών Συστημάτων.
Δεν κυκλοφορούν όλοι όσοι πλήρωσαν η χρεώθηκαν στην εφορία τα τέλη αλλά λόγω βλάβης και αδυναμίας δαπάνης επισκευής το έχουν σαν αποθήκη.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΥΠΕΡ….. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ και……… διανομή προμηθειών.
Οι άνθρωποι δεν είναι όπως οι κατσαρίδες που επιβιώνουν και στην ραδιενέργεια.
Στο κέντρο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ πλήθος παραπόνων και ερωτημάτων για την πρόσφατη τροποποίηση του προγενέστερου Νόμου που ρύθμιζε επαρκώς τις υποχρεώσεις και τις προβλεπόμενες ποινές για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανασφάλιστα, αλλά και για αυτά που δεν κυκλοφορούν.
Παραπονούνται, από όλη την Ελλάδα, για την αυτοματική επιβολή προστίμων στην εφορία, σε όλους που τα αυτοκίνητά τους φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας, ανεξάρτητα αν κυκλοφορούν η αν δεν κυκλοφορούν.
Η ανάκληση του προστίμου γίνεται μόνο με εμφάνιση εγγράφων η Υπευθύνων Δηλώσεων η Ενόρκων Καταθέσεων η άλλων νόμιμων αποδεικτικών ακινησίας του οχήματός τους, παράλογα μια καταιγίδα δηλαδή επισκέψεων στις δημόσιες υπηρεσίες ακόμα και αν:
1. Βρίσκονται τα οχήματα σε νησιωτικό η άλλο ηπειρωτικό χώρο για χρήση μόνο την καλοκαιρινή περίοδο - διακοπές, οπότε και το ασφαλίζουν για 3μηνο τότε, η επειδή,
2. Απώλεια οχήματος λόγω κλοπής και επειδή είναι ασήμαντης αξίας δεν κατέθεσαν μηνύσεις κατ αγνώστου αλλά ούτε και μπορούν να καταθέσουν πινακίδες, η επειδή,
3. Το μεταβίβασαν και διολίσθησε η ολοκλήρωση των καταχωρήσεων στα κρατικά αρχεία και δεν φαίνεται ο νέος κάτοχος αλλά ο παλιός, η επειδή,
4. Λόγω σοβαρής βλάβης είναι ακινητοποιημένο με τέλη πληρωμένα, μέχρι να βρει το ποσό της επισκευής, η επειδή,
5. Κυκλοφορεί, μόνο εντός της ιδιόκτητης αγροτικής του περιοχής ως αγροτικό μεταφορικό υδροφόρας κλπ, με τέλη όμως πληρωμένα αφού πάντα χρεώνονται στην Εφορία, είτε πας και τα πληρώσεις η όχι, η επειδή,
6. Επιχείρηση η Σωματείο όπως το ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ που ο πρόεδρος για το γραφείο Χανίων έχει σταθμεύσει εκεί το όχημά του με πινακίδες και τέλη πληρωμένα, το ασφαλίζει και το κινεί τις περιόδους που βρίσκεται εκεί στο γραφείο των Χανίων, η επειδή,
7. Ο ιδιοκτήτης που δεν ολοκληρώθηκε η μεταβολή των στοιχείων με υπαιτιότητα της νομαρχίας, ζει πολύ κάτω από τα όρια της φτώχιας, έχει ζητήσει αρμοδίως από την Δ.Ο.Υ. Κισάμου και την διαγραφή χρεούμενων τελών αφού πληρώθηκαν τα παράβολα μεταβίβασης και συμπληρώθηκε με τα νέα στοιχεία η άδεια κυκλοφορίας αλλά δεν ολοκληρώθηκε η μεταβολή των στοιχείων με υπαιτιότητα την νομαρχίας. Αυτός θα χαρατσωθεί με πρόστιμο ανασφάλιστου.
Παραπονούνται, ότι ενώ δεν κυκλοφορούν τα οχήματά τους επειδή δεν έχουν να βάλλουν βενζίνη, τα έχουν σταθμευμένα με πληρωμένα τα τέλη, η σε ιδιωτική πιλοτή, η στο αγροτεμάχιό τους, από όπου δεν μπορεί να δημιουργούν πιθανότητα βλάβης προς τρίτους, απειλούνται με αυτόματο πρόστιμο στην εφορία από την ρύθμιση.
Παραπονούνται ότι ενώ έχουν όχημα μικρής αξίας, με πληρωμένα τα τέλη με βλάβη μακράς ακινησίας μέχρι την επισκευή, θα χαρατσωθούν στην εφορία ενώ δεν έχουν ούτε τα έξοδα για την επισκευή του.
Παραπονούνται ότι, δεν είναι λογικό να υποχρεώνεται με όποιες από τις παραπάνω παραμέτρους να πληρώνει 12 μηνών ασφάλιση, ενώ αν συνταχθεί 12μηνη ασφάλιση πληρώσει 3 μήνες, η ασφαλιστική υποχρεώνεται σε 12μηνη κάλυψη και καταδίωξή του για την πληρωμή του υπολοίπου, παρότι μπορεί το όχημα πράγματι να έχει ακινητοποιηθεί από τον ιδιοκτήτη του για δικούς του λόγους.
Παραπονούνται, από την Αμερική και από την Γερμανία [με συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση μέλους μας από την Σητεία που αποχώρησε στην Γερμανία για να βρει δουλειά να πληρώσει τις οφειλές του στις τράπεζες εδώ (του έχουμε κάμει εμείς τον Εξωδικαστικό του Ν 3869)], ότι το όχημά τους είναι οριστικά σταθμευμένο στο δικό τους χωράφι, όταν και αν θα γυρίσουν στην Ελλάδα και το κινήσουν θα το ασφαλίζουν τότε, τα τέλη που στέλνονται στο πατρικό τους τα πληρώνει ο πατέρας τους.
Παραπονούνται αγρότες που δηλώνουν πως ενώ δεν έχουν να πληρώσουν την άντληση νερού για τα λαχανικά που καλλιεργούν σε ορεινές περιοχές τους, όπου κάνουν και μοναδική χρήση του οχήματός τους για μεταφορά εργαλείων υδροφόρων σκαπτικών κλπ, σε πολλές περιπτώσεις και χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης, και αυτοί θα χαρατσωθούν στην εφορία, με τα παρεπόμενα της γενικής απελπισίας που έχει διασπαρεί σε όλους τους Έλληνες.
Η άποψη των συντακτών της τροποποίησης του Νόμου, ότι με αυτή την τεχνική δομή, θα βεβαιωθούν έσοδα στις Δ.Ο.Υ και λόγω των πολλών μεν αλλά μικρών ποσών οι χρεωθέντες δεν θα ασκήσουν ανακοπές – προσφυγές και έτσι θα επιτευχθεί δημόσιο έσοδο, έστω χρεωθέν σε ευρισκόμενους σε αδυναμία, αλλά θα είναι απαιτητό και τοκοφόρο, στερείται της υποχρεωτικής συνταγματικής ηθικής της αναλογικής επιβολής φόρων.
Τα παράπονα είναι πολλά καθώς και το πλήθος που θα ακολουθήσει, των εμπρόθεσμων η εκπρόθεσμων ενστάσεων στις εφορίες, πάνω από 400.000 περιπτώσεις θα υπάρξουν με την αντίστοιχη απασχόληση του πληθυσμού και των διοικητικών αρχών σε αλληλογραφία και επισκέψεις στις υπηρεσίες για ακύρωση των προστίμων, δηλαδή θα ακολουθήσει μια καταιγίδα απασχόλησης και προβλημάτων με τις αρχές, δυσανάλογου κόστους για τους πολίτες και το δημόσιο, σε σχέση με το προσδοκώμενο έσοδο από αυτό το χαράτσι.
Μπορεί να μην συμβεί η καταιγίδα αυτής της απασχόλησης η να είναι σε μικρότερο μέγεθος, από πολίτες που δεν έχουν τίποτα να χάσουν από την απειλή του εφόρου, αφού βρίσκονται σε κατάσταση πενίας και χωρίς ακίνητο, η που δεν αντιλήφθηκαν τι τους χαράτσωσαν και γιατί κ.α., αλλά δεδομένου ότι σχεδόν όλοι οι Έλληνες απόκτησαν κακήν κακώς ένα όχημα, η λογική αδιαφορίας για αυτή την κόλαση του υπερβολικού αυτού μέτρου, δεν βρίσκεται στα πλαίσια της ηθικής των φόρων.
Καταγγέλλεται ότι, η ζεύξη τον Κρατικών Πληροφορικών Συστημάτων με τα Πληροφορικά Συστήματα των Ασφαλιστικών Εταιρειών αφού τα Κρατικά Αρχεία είναι μόνο από τους πολίτες για το κράτος και για κανέναν ιδιώτη.
Καταγγέλλεται ότι, η τροποποίηση αυτή του κου Στουρνάρα, είναι στην ίδια κατεύθυνση της ανακεφαλαιοπόιησης των τραπεζών για ανακεφαλαιοποίηση των Ασφαλιστικών εταιρειών και ότι, δεν μπορεί η Κυβέρνηση να συνεχίζει με ανακεφαλαιοποιήσεις ιδιωτικών επιχειρήσεων με φόρους και ΧΑΡΑΤΣΙΑ για κάθε καινούργιο λόγο, στους Έλληνες πολίτες, με πρόσχημα το καλό και τις ανάγκες και την σωτηρία της χώρας και των Ελλήνων, ούτε για τις τράπεζες, ούτε για τις ασφαλιστικές, ούτε για την Lidl η την Media Markt πχ που κάποια στιγμή μπορεί να φθάσει και μέχρι εκεί η πορεία αυτή.
Στα έγγραφα της Βουλής, δεν υπάρχει καμία στατιστική πως υπάρχουν ατυχήματα από ανασφάλιστα αυτοκίνητα, ούτε σε μικρό μέγεθος ούτε σε μεγάλο, ειδικοί δε μας λένε πως τα ανασφάλιστα, αν κυκλοφορήσουν παρανόμως πάνε με το σταυρό στο χέρι και δεν δημιουργούν ατυχήματα, αυτό δε, δεν αποτελεί πρότασή μας να κυκλοφορούν ανασφάλιστα για να μη δημιουργούν ατυχήματα, αφού αν τους πιάσουν μαύρη ώρα τους περιμένει, από τις υφιστάμενες προβλεπόμενες βαρύτατες ποινές.
Καταγγέλλεται ότι, δεν είναι καθαρή αυτή η τροποποίηση και επειδή, από το ανάπτυγμα της διαβούλευσης δεν λήφθηκε καμία πρόταση υπ όψιν, ωσάν να μην διαβάστηκαν καθόλου, αλλά και στα έγγραφα της αρμόδιας Νομικής έκθεσης της Βουλής, πρόταση και ανάπτυγμα συνολικά 425 σελίδες, δεν υπάρχει καμία τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα τέτοιου μέτρου που μάλιστα αναφέρεται ως εν όψει Πάσχα, σαν να είναι προσωρινό.
Στο έγγραφο της Βουλής των Ελλήνων Β΄ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΝΟΜΩΝ – ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΠΑΡΟΧΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ άλλες ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ με 17 σελίδες με εισηγητές Αθανασία Διονυσιοπούλου, Γεωργία Γεωργία Μακροπούλου, Γεώργιο Φωτόπουλου, προϊστάμενο Νομοτεχνικής Επεξεργασίας Ξενοφώντα Παπαρηγόπουλο Καθηγητή Πανεπιστημίου και προϊστάμενο της Β΄Διεύθυνσης κο Αστέριο Πλιάκο Καθηγητή Πανεπιστημίου και υπογράφοντα τον πρόεδρο του Επιστημονικού Συμβουλίου κο Κώστα Μαυριά Καθηγητή Νομικής, δεν αναφέρει κανένα απολύτως σχόλιο η επιτροπής για την καταγγελλόμενη τροποποίηση 12μηνης υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων φέροντα αριθμό.
Από καταγγελίες μελλών μας, αλλά από ιδία γνώση και από την καθημερινότητα,
πολίτες έχουν ένα όχημα και ως κόσμημα χωρίς να το κυκλοφορήσουν ποτέ,
πολίτες έχουν ένα όχημα μικρής αξίας με ακριβή βλάβη που ακινητοποιήθηκε, πληρώνουν τα μικρά τέλη μέχρι να βρουν χρήματα για την επισκευή, αυτό μακραίνει,
θα δεχτούν και αυτοί και σε πολλές άλλες όμοιες περιπτώσεις το χαράτσωμα στον έφορο, με τα παρεπόμενα μέχρι και αυτοκτονίες, ναι αυτοκτονίες για τους αδύναμους που θα παραιτηθούν αντί να πολεμήσουν.
Οι άνθρωποι δεν είναι όπως οι κατσαρίδες που επιβιώνουν και στην ραδιενέργεια.
Να ανασταλεί η εφαρμογή της τροποποίησης αυτοματικού προστίμου, να τροποποιηθεί με σαφείς ορισμούς εξαιρέσεων.
Να μην χρεωθούν αυτοματικά άλλα χαράτσια.