Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Η Μεγάλη Ανατριχίλα


http://www.antinews.gr/2013/03/18/208645/
Πέντε είναι οι σημαντικοί παράγοντες στήριξης της ανθρώπινης ύπαρξης στο συναρπαστικό όσο και επικίνδυνο ταξίδι από το φως στο σκοτάδι.

Υγεία, Οικογένεια, Εργασία, Ακίνητη Περιουσία, Κινητή Περιουσία.

Η υγεία αποτελεί την αναγκαία συνθήκη των πάντων. 
Η οικογένεια σχηματίζει το πλαίσιο από όπου αντλείται αλληλεγγύη. 
Η εργασία παρέχει τα απαραίτητα προς το ζην και δημιουργική διέξοδο. 
Η ακίνητη περιουσία στηρίζει την επιβίωση και ισχυροποιεί την κοινωνική θέση. 
Τέλος, η κινητή περιουσία εξασφαλίζει ευελιξία και άμεση ανταπόκριση στις πιεστικές ανάγκες.

Βιώνουμε κοινωνικό πόλεμο. Στην Ευρώπη, έχει και την μορφή του μετασχηματισμού της από «Ενωμένη» σε «Γερμανική». Πλέον, μόνον αφελείς ή ιδιοτελείς το παραβλέπουν. 

Αλλά ο Αμερικανός μεγαλοεπενδυτής Warren Buffett, τέταρτοςπλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, δεν μασά τα λόγια του : «Διεξάγεται πόλεμος των τάξεων, η τάξη μου, η τάξη των πλουσίων κάνει πόλεμο, και νικάμε».
Ο πόλεμος αφορά την κατανομή των πόρων. Οι πολλοί αποστερούνται σε όφελος των ολίγων. Η πορεία, εάν συνεχιστεί, οδηγεί στην μαζική εξαθλίωση ανθρώπων που μέχρι πρόσφατα λάμβαναν μέρος στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως μικροαστοί ή μεσοαστοί. 

Όχι τυχαία, βάλλεται η ισχύς και των πέντε παραγόντων για τον μέσο άνθρωπο.  

Η δημόσια υγεία έχει αποδιοργανωθεί.
Η οικογένεια έχει αποδυναμωθεί.
Η εργασία έχει χαθεί.
Η ακίνητη περιουσία έχει απαξιωθεί.

Οι παραπάνω εξελίξεις λαμβάνουν χώρα λίγο-πολύ πανευρωπαϊκά, ενώ στον Νότο καθολικά. 

Έμενε, τελευταίο προπύργιο προσωπικής ισχύος και ανεξαρτησίας, η κινητή περιουσία. 
Εννοούμε κυρίως τα μετρητά, σε κάθε μορφή.

Γιατί, για παράδειγμα, στην Ελλάδα, από τα άλλα στοιχεία κινητής περιουσίας, τα αυτοκίνητα έχουν ακινητοποιηθεί ή πουληθεί ή κατασχεθεί. Τα δε τιμαλφή, μεταξύ τους και οικογενειακά κειμήλια, έχουν καταλήξει, οικειοθελώς ή μετά από κλοπές, στα ανταλλακτήρια χρυσού, έχουν λειωθεί και ταξιδέψει σε Γερμανία και Τουρκία – μια αθέατη πτυχή της αρπαγής του ελληνικού πλούτου. 

Ωστόσο κάποια μετρητά υπάρχουν, αν καιεπισήμως άνισα κατανεμημένα. 
Σε σχέση με τον πληθυσμό εμφανίζονται ακόμα άξιες λόγουκαταθέσεις . 

Αλλά και παντού στην Ευρώπη, ως κατάλοιπο των συντηρητικών παραδόσεων, οι καταθέσεις αποτελούν το «αποκούμπι» εκατομμυρίων.
Όχι πια.

Ίσως η ιστορικότητα της στιγμής δύσκολα γίνεται αντιληπτή στο παρόν. Όπως όταν ο Τσώρτσιλ μίλησε για «Σιδηρούν Παραπέτασμα» που κάλυψε την μισή Ευρώπη, μετά τις αποφάσεις του τελευταίου Eurogroup και κυρίως μετά τον τρόπο με τον όποιο επιβλήθηκαν,μια ανατριχίλα διαπέρασε όλη την Ευρώπη.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες, η χορήγηση μετοχών έναντι των κατασχόμενων καταθέσεων, το γεγονός ότι τα κατασχόμενα ποσά μπορεί τελικά να αποτελούν αποδόσεις τοκοφόρου διετίας, το ότι ένα πρόγραμμα διάσωσης χωρίς τη συμμετοχή του ΔΝΤ δεν θα κατάφερνε να λάβει την έγκριση της γερμανικής Κάτω Βουλής, ωχριούν μπροστά στην τρομακτική ισχύ του μηνύματος : 

Έχουμε το δικαίωμα να βάζουμε το χέρι στην τσέπη σας.

Για να γίνει κατανοητή η τελευταία εξέλιξη είναι χρήσιμη μια ελάχιστη επίκληση του Carl Schmitt , ο οποίος μετουσίωσε σε διεθνές δίκαιο τον φεουδαρχικής προέλευσης γερμανικό δεσποτισμό.
Για τους Γερμανούς υπάρχουν μόνο ισχυροί και αδύναμοι, εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι. Κάθε αντίσταση στον ισχυρό από τον στη συγκυρία αδύναμο συνιστά παράβαση του, κατ’ αυτούς, φυσικού νόμου. 

Το Δίστομο και τα Καλάβρυτα ήταν ακριβώς απότοκα αυτής της αντίληψης. Δεν διανοούνταν ότι οι κατακτημένοι μπορούν ή δικαιούνται να διαμαρτυρηθούν έμπρακτα για το καθεστώς που τους επιβλήθηκε και τιμωρούσαν την απώλεια γερμανικών ζωών με σφαγή εκατονταπλάσιων ιθαγενών.
Σήμερα, για τους Γερμανούς, η υπερχρέωση συνιστά δουλεία. Και ο δούλος δεν έχει δικαιώματα. Ούτε φυσικά το δικαίωμα του απαραβίαστου των αποταμιεύσεων.  

Οι Έλληνες και οι Κύπριοι δεν έχουν αντιληφθεί ότι για τον γερμανικό παράγοντα δεν χρωστάει αφηρημένα «το Κράτος» αλλά οι ίδιοι προσωπικά !

Δεν έγινε ευρέως γνωστό τι διαμείφθηκε όταν ήρθε εδώ η Black Rock.
Οι άνθρωποι της είπαν στους εμβρόντητους ανώτερους τραπεζικούς : «τι ανοησίες μας λέτε, χρωστάτε 300 δις αλλά εδώ υπάρχουν (τότε) 180 δις ευρώ καταθέσεις». 

Οι Έλληνες, όπως και οι Κύπριοι, νοούνται δια του Χρέους κατακτημένοι. Κατ’ επέκταση οι ιδιωτικές ελληνικές καταθέσεις νοούνται λεία κατοχής. Μήπως ξεχάσαμε τα κατοχικά, υποχρεωτικά δάνεια, από όπου πηγάζουν οι απαιτήσεις για τις περίφημες «γερμανικές αποζημιώσεις»;

Το ότι στην Ελλάδα δεν έγινε ευθέως επέμβαση στους λογαριασμούς οφείλεται στον κίνδυνο κοινωνικής εξέγερσης. Όμως μετά από εντολές της Τρόικα προέκυψαν 
- η μερική δήμευση καταθέσεων με την υπερφορολόγηση της ακίνητης περιουσίας

- η απόσπαση μέρους της απόδοσης των καταθέσεων με την αύξηση της φορολογίας των τόκων από 10% σε 15%

- ηαπόπειρα αρπαγής  καταθέσεων με το πρόσχημα της «αδράνειας λογαριασμού»

- η επιβολή επιπλέον φόρου στους τόκους με τη μορφή « εισφοράς αλληλεγγύης » 

- η επιδίωξη να μειωθούν συντονισμένα από τις τράπεζες οι αποδόσεις των προθεσμιακών καταθέσεων.
Η Κύπρος, ως ο πλέον αδύναμος κρίκος στην Ευρωζώνη, επελέγη σαν πεδίο εφαρμογής για την τραπεζική «τελική λύση». 

Το ευχόμαστε, αλλά θα είναι δύσκολο για τον κ. Στουρνάρα να πείσειότι «στην Ελλάδα δεν θα συμβεί».

Αυτό που σίγουρα συνέβη ήταν η δημιουργία ενός άδηλου, πανευρωπαϊκού, αντιγερμανικού μετώπου.

Το μήνυμα ελήφθη, από το Πόρτο μέχρι το Βουκουρέστι και από το Εδιμβούργο μέχρι την Αθήνα. Οι απλοί άνθρωποι δεν μιλάνε. Αλλά συνειδητοποίησαν ότι κάποια στιγμή θα έρθει η σειρά τους. 

Και τι να κάνει τελικά η Κύπρος ;

Να χρησιμοποιήσει γερμανική σοφία :

In Gefahr und größter Not bringt der Mittelweg den Tod :
Σε κίνδυνο και καιρό δυστυχίας η μεσοβέζικη λύση οδηγεί στον χαμό.
Και να θυμηθεί έναν μεγάλο Πρώσσο, τον Carl von Clausewitz :
«Είναι προτιμότερο μια χώρα να αντισταθεί και να χάσει τον πόλεμο υπερασπιζόμενη την τιμή της, γιατί, όσο τρομερές κι αν είναι οι συνέπειες της ήττας, μετά την καταστροφή θα έρθει η αναγέννηση. Αλλοίμονο όμως στο λαό που υποκύπτει με την θέλησή του. Που δέχεται αδιαμαρτύρητα την ταπείνωση της κατοχής, την ντροπή της σκλαβιάς, την ταπείνωση της εθελούσιας υποταγής. Ένας τέτοιος λαός είναι χαμένος».

Προλαβαίνοντας μερικούς νενέκους που θα μιλήσουν για επίδειξη «βαλκανικού εθνικισμού» θα ρωτήσω : πόσες πιθανότητες έχει πλέον η Κύπρος να παραμείνει εφεξής διεθνές χρηματοοικονομικό κέντρο ;
Προφήτης

Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΛΑΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ


Το παραδοσιακό  έθιμο της λαγάνας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νηστίσιμο τραπέζι της Καθαράς  Δευτέρας. Με αφορ­μή λοιπόν αυτή την ιδιαίτερη μέρα ας γνωρίσουμε αναλυτικότε­ρα την ιστορία της, που χάνεται στους αιώνες.
Η λαγάνα  είναι άζυμος άρτος, δηλ. παρασκευάζεται χωρίς προζύμι. Τέτοιος άρτος πρόχειρος χρησιμοποιήθηκε από τους  Ισραηλίτες κατά τη νύχτα της Εξόδου τους από την Αίγυπτο υπό την αρχηγία του Μωυσή. Έκτοτε επιβαλλόταν από το Μωσαϊκό  Νόμο για όλες τις ημέρες της εορτής του Πάσχα, μέχρι που ο Χριστός στο τελευταίο του Πάσχα ευλόγησε τον ένζυμο άρτο.
Η ιστορία της λαγάνας διατρέχει όλη τη διατροφική παράδοση από την αρχαιότητα  μέχρι σήμερα. Ο Αριστοφάνης στις “Εκκλησιάζουσες” λέει  “Λαγάνα πέττεται” δηλ .”Λαγάνες γίνονται”. Ο δε Οράτιος στα κείμενά του αναφέρει τη λαγάνα ως “Το γλύκισμα των φτωχών”. Το έθιμο της λαγάνας παρέμεινε αναλλοίωτο ανά τους αιώνες και συνηθίζεται να παρασκευάζεται με μεράκι από τον αρτοποιό της γειτονιάς, τραγανή λαχταριστή και σουσαμένια και καταναλώνεται κατά την Καθαρά Δευτέρα, την Πρωτονήστιμη Δευτέρα της Σαρακοστής. Η ονομασία της “Καθαρά” προήλθε από τη συνήθεια που είχαν οι νοικοκυρές το πρωί της ημέρας αυτής, να πλένουν με ζεστό νερό και στάχτη όλα τα μαγειρικά σκεύη, ως “ημέρα κάθαρσης”. Στη συνέχεια τα κρεμούσαν στη θέση τους όπου και παρέμεναν μέχρι τη λήξη της νηστείας. Επίσης κατά την ημέρα αυτή εξέρχονταν όλοι οικογενειακώς στην ύπαιθρο και έστρωναν κάτω στη γη και έτρωγαν νηστίσιμα φαγητά όπως χαλβά, ελιές, ταραμά και λαγάνα.
Από την Καθαρά Δευτέρα προετοιμάζεται ο άνθρωπος μετά τις εορτές και την καλοφαγία των Απόκρεων, να καθαρίσει την ψυχή και το σώμα του για να φτάσει στο τέρμα δηλ. στο Πάσχα και να αναστηθεί ξανά με την Ανάσταση του Κυρίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λαγάνα που έχει το σχή­μα της “κυρα-Σαρακοστής”, που παριστάνει μια μακριά γυναίκα που έχει ένα σταυρό στο κεφάλι, δεν έχει στόμα γιατί είναι  όλο νηστεία. Τα χέρια της είναι σταυρωμένα για τις προσευχές, έχει επτά πόδια που συμβολίζουν τις επτά εβδομάδες της νηστείας. Έθιμο που συνηθιζόταν για να μετρούν το χρόνο κατά την περίοδο της Σαρακοστής ήταν κάθε Σάββατο να κόβουν το ένα πόδι και το τελευταίο το έκοβαν το Μ. Σάββατο όπου το έκρυβαν σε ένα ξερό σύκο ή σε ένα καρύδι και όποιος το έβρισκε ήταν ο τυχερός της επόμενης χρονιάς.
Η νόστιμη και λαχταριστή για όλους μας λαγάνα είναι ένα προϊόν άξιο σεβασμού και με πραγματική πλούσια ιστορία, θα είναι μεγάλη απώλεια για τις επερχόμενες γενεές να ξεχάσουν τις παραδόσεις μας, να ξεχάσουν τις παλιές σαρακοστιανές μυρουδιές. Οι αρτοποιοί της γειτονιάς πιστοί στις παραδόσεις μας παρασκευάζουν την Καθαρά Δευτέρα τη λαγάνα συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση του εθίμου, ώστε οι νέες γενεές να έχουν την ευκαιρία να ακούσουν, να μυρίσουν και να γευτούν τη Σαρακοστή γιατί οι Σαρακοστιανές μυρωδιές είναι έμμεσοι φορείς μιας βαθιάς πνευματικότητας.

Νόμπελ ..αναξιοπιστίας στον Πισσαρίδη!


http://olympia.gr/2013/03/17/%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BB-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7/20130317-230209.jpg

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι ο Χρ.Πισσαρίδης δηλώνει τις τελευταίες ώρες πως οι επιπτώσεις «αν δεν ψηφιστεί το τέλος επί των καταθέσεων» θα είναι πολύ χειρότερες καθώς – όπως λέει – η κυπριακή οικονομία θα καταρρεύσει.
Πριν από λίγες ημέρες, με συνέντευξη στην εφημερίδα Φιλελεύθερος, ο Νομπελίστας οικονομολόγος τασσόταν κατηγορηματικά απέναντι στο «κούρεμα» των καταθέσεων, τονίζοντας πως «δεν θα είναι καταστροφικό μόνο για την Κύπρο, αλλά θα παρασύρει και την Ευρωζώνη».

ΛΙΝΕΝ: "ΑΔΙΚΗ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΞΟΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΙΔΗ"


http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13097:-q-q&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2

linen

Κύριε προπονητά, αρκεί που είμαστε αξιόπιστοι στους κλέφτες τοκογλύφους που αρπάζουν τους μισθούς και τις καταθέσεις του λαού.Aυτοι δεν είναι φασίστες. Φασίστες ε΄ναι όλοι οι άλλοι σαν τον Κατίδη και τούς εξοντώνει ο Σαμαράς,αμέσως!
Στον κόσμο του ζει ο Κατίδης σύμφωνα με τον Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος μιλώντας στους συμπατριώτες του τόνισε ότι θεωρεί άδικη την ποδοσφαιρική εξόντωση του παίκτη του.
Ο Γερμανός τεχνικός της ΑΕΚ μίλησε στον Τύπο της χώρας του για τον ναζιστικό χαιρετισμό του 20χρονου παίκτη κάνοντας λόγο για γενικότερη προβληματική συμπεριφορά. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι η κίνησή του δεν είχε πολιτικό υπόβαθρο και πως διαφωνεί με τη εξόντωσή του.
-Ένας παίκτης της ομάδας σας, ο Γιώργος Κατίδης, έκανε μετά το γκολ που πέτυχε έναν ναζιστικό χαιρετισμό. Τι τον έπιασε;
«Δεν το είδα στην διάρκεια του αγώνα, ήταν εκτός του οπτικού μου πεδίου. Μου το είπε ένας συνεργάτης μου και ένιωσα αποτροπιασμό και σοκ. Δεν μπορούσα να πιστέψω πως έκανε τέτοια βλακεία».
-Είχε αυτή η χειρονομία ένα ακροδεξιό υπόβαθρο;
«Τον υποστήριξα γιατί πιστεύω πως δεν έχει πολιτικό υπόβαθρο. Βρίσκω αυτό που έγινε παρατραβηγμένο. Η ομάδα μας έχει αντιφασιστική ιδεολογία και ο κόσμος είναι πολύ ένθερμος σε αυτή τη στάση. Οι οργανωμένοι οπαδοί μας, η Original, έχουν εντελώς αντιφασιστική νοοτροπία, είναι μία στάση ζωής γι' αυτούς».
-Μήπως δεν το σκέφτηκε ο Κατίδης;
«Ο Γιώργος έχει κάνει ήδη πάρα πολλά λάθη, ζει εξ ολοκλήρου σε έναν δικό του κόσμο. Είχε δύσκολα παιδικά χρόνια. Ήδη είχε επιδείξει συμπεριφορά ασεβή και αλαζονική. Όμως τέτοιο πράγμα δεν είχε ξανασυμβεί. Αυτή η χειρονομία ήταν το αποκορύφωμα. Ήταν μία εντελώς ανόητη και ανώριμη πράξη. Και τώρα το πληρώνει ακριβά».
-Έχει η Ελλάδα πρόβλημα με την ακροδεξιά;
«Είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα εδώ. Η ακροδεξιά πήρε πολλές ψήφους στις τελευταίες εκλογές. Η πολιτική έχει αποτύχει κι εδώ, όπως και παντού στην Ευρώπη. Όμως με το να πέφτει όλος ο κόσμος πάνω σε έναν νέο, χάνει την ουσία και προσπερνάει τα πραγματικά προβλήματα.
-Πώς αντιδράσατε μετά τον αγώνα;
«Στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα αυτό ήταν σχεδόν το μοναδικό θέμα. Δεν φέρει η ΑΕΚ ευθύνη και δεν χάνει κάτι από ποδοσφαιρικής άποψης επειδή ένας παίκτης της μπορεί να έχει ακροδεξιές τάσεις ή να κάνει τέτοιες χειρονομίες. Δεν τίθεται τέτοιο θέμα».
-Έχει μέλλον στην ΑΕΚ ο Κατίδης;
«Νομίζω πως το θέμα έκλεισε εδώ γι' αυτόν. Η τάση που υπάρχει είναι να τιμωρηθεί για κάποιες εβδομάδες και το καλοκαίρι πιθανότατα θα πρέπει να βρει νέα ομάδα».
-Ο παίκτης ήδη τιμωρήθηκε με δια βίου αποκλεισμό από όλες τις εθνικές ομάδες. Θεωρείτε σωστό αυτό;
«Το παιδί έπρεπε να πάρει ένα καλό μάθημα, αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα είναι υπερβολικό. Σίγουρα η συμπεριφορά του ήταν μία προσβολή στα θύματα του εθνοσοσιαλισμού, αλλά νομίζω πως δεν το έκανε επίτηδες».
gazzeta.gr

Γιατί ο Κατίδης και όχι ο Παπανδρέου;


http://olympia.gr/2013/03/18/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85/

Όταν οι πραγματικοί φασίστες δείχνουν τις κάλτσες του Κατίδη για να κρύψουν την μπόχα τους.

20130317-200119.jpg
20130317-200125.jpg







Η περίπτωση του κου Κατίδη, πρέπει όλους να μας ανησυχήσει. Πρέπει όλους να μας κάνει να κοιτάξουμε γύρω μας και να σκεφτούμε τι συμβαίνει γύρω μας. Όχι όμως για τους λόγους που θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε.
Το τρομερό σε αυτή την υπόθεση δεν είναι μία χειρονομία που έγινε, η δεν έγινε σκόπιμα. 
Που έγινε ή δεν έγινε θέλοντας να “περάσει” ένα πολιτικό μήνυμα.
Το τρομερό είναι πως ένας τεράστιος μηχανισμός τρομοκρατίας, προπαγάνδας, μπήκε αμέσως σε εφαρμογή προκειμένου να συντρίψει ένα παιδί 20 ετών.
Αμέσως μετά την λήξη του αγώνα, πολιτικά κόμματα, ραδιοφωνικοί σταθμοί, ομάδες οπαδών ξεκίνησαν μία προπαγάνδα συμπερασμάτων, αναθέματος, απειλών. Ήθελαν αίμα και το ήθελαν άμεσα.
Ο παίκτης χωρίς καμία καθυστέρηση, τόσο έγγραφα όσο και προφορικά έσπευσε να διευκρινίσει. Αλήθεια ή όχι το ξέρει μόνο ο ίδιος. Κανείς άλλος.
Όμως αυτή του η άρνηση πολιτικής σκοπιμότητας, φαίνεται ότι ερέθισε ακόμη περισσότερο όσους τον στοχοποίησαν. Προφανώς, η άρνηση του αυτή υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε να είχε ως αποτέλεσμα την πτώση των τόνων. Όμως κάτι τέτοιο δεν θα εξυπηρετούσε. Το ζήτημα έπρεπε να “φουσκώσει”. Να γίνει τεράστιο προκειμένου ανάλογα να είναι και τα οφέλη αυτών που με ιερό μένος ζήτησαν την “σταύρωση” του Κατίδη.
Πηγαίνοντας στις τυπικές -που εν προκειμένω είναι και ουσιαστικές- λεπτομέρειες (η λέξη χρησιμοποιείται με τόνο -συγχωρήστε με- ειρωνικό γιατί ως φαίνεται κανέναν δεν ενδιαφέρει η ουσία) έχουμε μία περίπτωση που -δεχόμενοι, έστω και χωρίς να έχουμε δικαίωμα ότι ο αθλητής ψεύδεται- πολιτικής έκφρασης εντός αθλητικού χώρου. Αυτό απαγορεύεται. Ενεργοποιείται ο σχετικός κανονισμός, τιμωρείται βάσει αυτού ο αθλητής (με 5 αγωνιστικές αν δεν απατώμαι) και τελειώνει η ιστορία.
Ας μην διαμαρτυρηθούν οι “ζηλωτές” που επιθυμούν την εκτέλεση του νεαρού στο Σύνταγμα.
Απόψεις έχουμε όλοι αλλά πραγματική ουσία έχουν οι κανονισμοί και οι νόμοι και βάσει αυτών δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη καταδίκη.
Υπογραμμίζω: Κάθε παίκτης, τιμωρείται γιατί χρησιμοποίησε ένα αθλητικό χώρο για να εκφράσει πολιτική άποψη. Η άποψη η ίδια, εφόσον είναι εντός των πλαισίων του νόμου, δεν κρίνεται ούτε καταδικάζεται. Είναι δικαίωμα κάθε Έλληνα, κάθε ανθρώπου, κάθε αθλητή να έχει την προσωπική του άποψη και κανένας δεν μπορεί να τον κατηγορήσει για αυτή.
Όμως εδώ έχουμε άλλη εικόνα. Ο Κατίδης ΚΡΙΝΕΤΑΙ για την άποψη που υποτίθεται ότι έχει. ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ και ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ. Μην ξεγελιέστε, πρόκειται για την απόλυτη εφαρμογή του αυταρχισμού ενός οργανωμένου συστήματος απέναντι σε ένα αδύναμο θύμα.
Η αγνή και άσπιλη Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία τον αποκλείει δια βίου από τις Εθνικές ομάδες, όλα τα αριστερά κόμματα βγάζουν ανακοινώσεις εις βάρος του, χαρακτηρίζεται “βλαξ”, ανώριμος”, “ΝαΖι”, και ζητείται -δια της απειλής βίας- η αποπομπή του από την εταιρεία που εργάζεται.
Οποιοδήποτε ουσιαστικό, τυπικό η ηθικό δικαίωμα του, να απολογηθεί έστω, παύει να αναγνωρίζεται. Ο διασυρμός του γίνεται πρώτος στόχος για τα ΜΜΕ και τους συνεργάτες τους.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το “αίμα” του νέου θα χυθεί ως θυσία στις νέες θεότητες του προοδευτισμού και τις πολιτικής ορθότητας. Το “σώμα” τους θα “κρεμαστεί” προς παραδειγματισμό.
Με αυτή την λογική η καλύτερα τον ίδιο παραλογισμό έγινε π.χ σχόλιο νεαρού αθλητικού σχολιαστή, σύμφωνα με το οποίο “σκληρό μαρκάρισμα” επάνω σε έγχρωμο παίκτη της αντίπαλης ομάδας “τώρα εξηγείται’”. Είπε δηλαδή ότι ο Κατίδης έκανε φάουλ γιατί είναι ρατσιστής! Εξήχθη -ελαφρά μεν αλλά με την σιγουριά του ειδικού ψυχολόγου- και αυτό το συμπέρασμα και έγινε δημόσιος λόγος.
Γίνεται αντιληπτή η παράνοια;
Όμως δεν είναι δυνατό μέσα στον θόρυβο και τους αλαλαγμούς κάποιοι λίγοι να μην αντιληφθούν ότι δημοκρατία δεν είναι το δικαίωμα της έκφρασης “όσων μας αρέσουν, άντε και όσων δεν μας ενοχλούν ιδιαίτερα”.
Η αντιμετώπιση του Κατίδη δείχνει ότι η νέα τάξη στην Ελλάδα αυτή την δημοκρατία εφαρμόζει και η όλη εικόνα δεν είναι κάτι άλλο παρά μία ένδειξη για το πως θα αντιμετωπίζονται οι “αντιφρονούντες”.
Οι πράξεις τους θα ερμηνεύονται αυθαίρετα. Θα δαιμονοποιούνται με τρόπο που θα είναι αδύνατο να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και αν το κάνουν απλώς θα αγνοούμε ότι πουν. Θα τους χτυπάμε -όλοι μαζί- άμεσα, σκληρά, αμείλικτα. Θα διασύρονται και θα καταστρέφονται επαγγελματικά και κοινωνικά.
Δεν μου άρεσε αυτό που έκανε ο παίκτης. Δεν το εγκρίνω και πρέπει να τιμωρηθεί όπως ορίζουν οι κανονισμοί. Αλλά αν η ενέργεια με ενόχλησε, αυτό που είδα μετά να συμβαίνει κατόπιν με τρομοκράτησε. Δεν νομίζω ότι σε ολόκληρη την ζωή μου έχω νοιώσει τόσο ζωντανή την σύγχρονη αναβίωση της “Ιεράς Εξέτασης”.
Και θυμάστε την τακτική της “Ιεράς Εξέτασης”: Αν δεν ομολογήσεις αυτό που θέλω θα βασανιστείς και θα θανατωθείς. Αν ομολογήσεις, είσαι ένοχος. Οπότε, θα βασανιστείς και θα θανατωθείς.
Μετά τιμής και σεβασμού,
Α.Σ

Η ΤΡΟΪΚΑ ΛΙΖ ΤΕΪΛΟΡ ΚΙ Ο «ΜΠΕΝΙ» ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ...- Του ΔΙΟΝΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΑΤΟΥ


http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11361:eleutheroatos-prin&catid=71:dr-kinitopoiisis&Itemid=278
Κάθε φορά που η τρόικα καταφθάνει στην Αθήνα, «ανεβαίνουν» δυο θεατρικές παραστάσεις. Η πρώτη, η γενική, είναι αυτή που έχει τίτλο «προετοιμασία για μια διαπραγμάτευση - θρίλερ». Το τέλος της είναι εσαεί προβλέψιμο, αλλά «η κίνηση είναι το παν», όπως θα' λεγε κι ο Μπερνστάιν: Σημασία έχει αν ο Στουρνάρας θα «χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι» (θυμάστε την κωμωδία;), προτού οι δυο τρόικες - εσωτερικού και εξωτερικού- μας ξαναχτυπήσουν κάτω σαν χταπόδια.
Η δεύτερη παράσταση είναι ειδική, κεντροαριστερή. Πόσα τσαλιμάκια θα κάνουν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, προτού ευθυγραμμιστούν με όσα έχουν ήδη ...ψηφίσει; Πώς θα καταστήσουν ορατή την «ιδιαίτερη πινελιά τους», τους σπαραξικάρδιους «αστερίσκους» τους στον συνολικό πίνακα του μνημονιακού ολέθρου; Ποια πραμάτεια θα βγάλουν για πούλημα; Την «αντίσταση» του ψύλλου που είναι κολλημένος πάνω στον ελέφαντα ή την «αισιοδοξία» του δήμιου, ο οποίος διαβεβαιώνει τον μελλοθάνατο πως θα αποτρέψει τα χειρότερα την ώρα που σαπουνίζει το σχοινί; Το δεύτερο αποφάσισε να κάνει τη Δευτέρα 11 Μαρτίου ο Ευ. Βενιζέλος, εκστομίζοντας το αμίμητο: «Η τρόικα έχει καταλάβει το θεμελιώδες, ότι νέα μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα, μέτρα περιοριστικά, μέτρα λιτότητας, δεν μπορούν να ληφθούν». Κι ακόμη: «Η τρόικα εμφανίσθηκε πιο συνεσταλμένη». Αμφότερες οι φράσεις του επιδέχονται μια μικρή λογική ανατομία, πέραν φυσικά της αντιδιαστολής προς τα πεπραγμένα στη «διαπραγμάτευση» με τους δανειστές.
«Η τρόικα έχει καταλάβει»... Τώρα εξηγούνται όλα, μωρέ... Όσα τραβήξαμε ήταν περίπου αποτέλεσματα μιας παρεξήγησης. Αν συνεχίζουμε να τα τραβάμε, είναι επειδή ο «πολλαπλασιαστής» της κατανόησης τωνΤόμσεν και Σία διστάζει να πατήσει απότομα το φρένο στο όχημα, φοβούμενος ότι θα βγούμε από το παρμπρίζ και θα βρεθούμε πάλι στις λάσπες της δημοσιονομικής ασωτίας. Βενιζέλο τον ξέραμε, Βουγιουκλάκη μας βγήκε: «Κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός...». Έλα όμως που εξ αιτίας της «διαβεβαίωσης» του ηγέτη «Δυο Βου» (Βενιζέλος - Βουγιουκλάκη), αμφότερες οι προαναφερθείσεςθεατρικές παραστάσεις φάνταζαν περισσότερο κακοστημένες από το σύνηθες...
Τι γινόταν ακριβώς την ημέρα που ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ μας διαβεβαίωνε ότι οι επιθεωρητές άρχιζαν να θυμίζουν τη Λιζ Τέιλορ στο σεξπηρικό «η στρίγγλα που έγινε αρνάκι»; Ο Πρετεντέρης ετοίμαζε εκπομπή με θέμα «το αδιέξοδο με την τρόικα- απολύσεις, δάνεια, φόροι, οφειλές», η δε κυβέρνηση «διοχέτευε» στον φιλικό της Τύπο ... μπαρουτοκαπνισμένες εκτιμήσεις για «πέντε ανοικτά μέτωπα», μαζί φυσικά με το μόνιμο κλισέ των επικείμενων «σκληρών διαπραγματεύσεων». Προς τι όλα αυτά, εάν η τρόικα δεν κόμιζε αξιώσεις για νέα μέτρα λιτότητας; Όταν ο «Μπένι» παρουσίαζε αλά Φράνκο Τζεφιρέλι μια τρόικα «Μετανοούσα Μαγδαληνή», η υπόλοιπη κυβέρνηση σκηνοθετούσε το σύνηθες, αλά Σέρτζιο Λεόνε, «διαπραγματευτικό» γουέστερν- σπαγγέτι...
Κι ύστερα; Ύστερα απέκτησαν σημασία οι πράξεις- όχι οι φράσεις. Προτού αποχωρήσει (επιστρέφει αρχές Απριλίου- αν καθίσει λίγο παραπάνω θα «γιορτάσουμε» όλοι μαζί την επέτειο της διακήρυξης του ΓΑΠ στο Καστελόριζο) η τρόικα πρόλαβε να ... δικαιώσει τον Ευ. Βενιζέλο. Όχι, δεν ζήτησαν κανένα νέο μέτρο «περιοριστικό» οι άνθρωποι, για το 2013. Αξίωσαν απλώς να γίνουν στο Δημόσιο οι απολύσεις, για τις οποίες έχει ήδη δεσμευθεί (Μνημόνιο γαρ) η «τρόικα εσωτερικού», ίσως και λίγες χιλιάδες παραπάνω (μνημονιακός τόκος γαρ). Αξίωσαν να παραταθεί το χαράτσι που εισπράττεται μέσω ΔΕΗ, ο δε Στουρνάρας διεμήνυσε αμέσως πως η διαταγή των τοκογλύφων θα εκτελεστεί... «Στραπατσάρισαν» το πολυδιαφημισμένο κυβερνητικό σχέδιο για την παροχή διευκολύνσεων στους δανειολήπτες. Απαίτησαν περικοπές σε ΟΤΑ και ΕΟΠΥΥ. Κατά τα άλλα ... ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτε.
Ω, ναι, είχε δίκιο ο Βενιζέλος. Ήταν περισσότερο «συνεσταλμένοι» οι απεσταλμένοι του Βερολίνου και του ΔΝΤ. Επέδειξαν κάποιο σεβασμό στο σαβουάρ βιβρ. Εκστόμισαν και δυο τρία -καλά λόγια φεύγοντας, για την Ελλάδα που «βρίσκεται σε καλό μεταρρυθμιστικό δρόμο». Απαιτητικοί και τώρα, αλλά τουλάχιστον «συνεσταλμένοι». Γιατί όχι; Η «τρόικα εσωτερικού» είναι απολύτως πειθήνια. Οι «ρήτρες απόκλισης» δουλεύουν. Το δηλητήριο κυλά εδώ και καιρό στις φλέβες της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Κι ο «Μπένι» θαρρείς πως είναι έτοιμος να ανοίξει σαμπάνιες, εάν ο Τόμσεν χαμογελάσει ελαφρώς, την επόμενη φορά που θα ζητήσει τα επόμενα («τελευταία», βεβαίως- βεβαίως) μέτρα.
Ο «Μπένι» το είπε, ανερυθρίαστα: Το ΠΑΣΟΚ μένει στην κυβέρνηση, για να μην αφήσει τη ΝΔ να δρέψει μόνη τους καρπούς της ...επιτυχίας. Κατά συνέπεια, η «επιτυχία» ανακαλύπτεται οπωσδήποτε, οποτεδήποτε. Επιπλέει στον αφρό της θάλασσας των ανέργων, των λουκέτων, των νεόπτωχων, των καταχρεωμένων. Για να συμβεί αυτό, η μεν λιτότητα παύει να επενεργεί σωρευτικά,η δε λογική «παύεται» γενικώς...
Ζήτησε η τρόικα τρία νέα μέτρα και πλήρη εφαρμογή των είκοσι που είχαν προαποφασιστεί; Είκοσι μείον τρία, μας κάνουν 17 βήματα «επιτυχίας». Έχασες μέχρι τώρα το 40% των αποδοχών σου; Εάν φέτος χάσεις άλλο ένα 10% δεν θα πρόκειται για χαριστική βολή, αλλά για πρόοδο της τάξης του 30%. Θα φθάσει η ανεργία στο το 35%, αλλά με ρυθμούς βραδύτερους εκείνων που την έφεραν στο 27%;«Συνεσταλμένη» θα την πούμε κι αυτήν! Όχι, αυτή δεν είναι «διασταλτική ερμηνεία» της έννοιας «επιτυχία». Είναι το απόλυτο κεντροαριστερό κατάντημα. Το παρακολουθείς και διαστέλλονται οι κόρες των ματιών σου...
* Δημοσιεύθηκε στο "Πριν", το Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Η τήρηση των εθίμων την εποχή της ισοπέδωσης, είναι πράξη επαναστατική. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!


http://olympia.gr/2013/03/18/%CE%B7-%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%B8%CE%AF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CE%BF%CF%80%CE%AD/

20130318-092432.jpg
Τα ΜΜ”Ε” της διαφθοράς προβάλλουν παραμορφωμένους “φεντεραλιστές”, μαριονέτες της πανκακοποίησης, πλαστικές συνήθειες, βίαιο ακρωτηριασμό της παράδοσης, της σχέσης του ανθρώπου με την μητέρα Γη, που τόσο αρμονικά αποθεώθηκε στο Ελληνικό πνεύμα.
Στην κοινωνία της αχταρμοποίησης, η υπεράσπιση της Αλήθειας, της Ανθρωπιάς και της Ελλάδας, είναι πράξη επαναστατική.
Η τηλεόραση σε ρόλο τροφού παράλληλα με την γενοκτόνο αποστασιοποίηση των νεώτερων από τους γηραιότερους, οδηγεί στην δολοφονία της παράδοσης την οποία 
οφείλουμε να αποτρέψουμε. Η τήρηση των εθίμων την εποχή της ισοπέδωσης, είναι από μόνη της μία πράξη πνευματικής ανάτασης. Η Φύση ενώνει, η τιβί αποξενώνει.
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ – Την μισούν άλλωστε οι πολυεθνικές του “μπέργκερ”.
Για τους περισσότερους Έλληνες η Καθαρά Δευτέρα σημαίνει πέταγμα του χαρταετού και κούλουμα. Ένα φαγοπότι, δηλαδή, που προετοιμάζει τον οργανισμό για τη νηστεία της Σαρακοστής και που αποτελείται από την παραδοσιακή λαγάνα, την ταραμοσαλάτα, τα καλαμαράκια και τα λοιπά θαλασσινά, το κρασί και τον χαλβά.
Αλλά σε πολλές περιοχές της χώρας μας, η Καθαρά Δευτέρα γιορτάζεται με άλλους, εναλλακτικούς τρόπους.
Στη Θήβα, για παράδειγμα, υπάρχει το έθιμο του βλάχικου γάμου. Χρονολογείται από το
1830 και έχει για αφορμή τα πολλά προξενιά που γίνονταν τότε. Σήμερα πραγματοποιείται παραδοσιακά με το ξύρισμα του γαμπρού και το στόλισμα της νύφης την οποία πάντα υποδύεται ένας άντρας!
Στη Θάσο συνδέουν τα κούλουμα με τον αρχαίο θεό του γλεντιού, το Διόνυσο και κάνουν έτσι κάποιες τελετές, περίπου διονυσιακές, με πολλούς χορούς και τραγούδια.
Στη Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Μακεδονίας εμφανίζονται οι “Κουδουνοφόροι” που βαράνε τις κουδούνες τους σηκώνοντας όλον τον κόσμο στο πόδι.
Στην Σταυρούπολη της Ξάνθης λαμβάνει χώρα ένα περίεργο έθιμο. Ένα ομοίωμα καμήλας με καβαλάρη κάποιον ντυμένο Άραβα οδηγεί μια πομπή από κατοίκους που μουντζουρώνουν ο ένας τον άλλον, κάνοντας διάφορους περίεργους ήχους!
Στη Χίο, πάλι, στα Μεστά, τον Άραβα αντικαθιστά ο Αγάς. Σε ένα έθιμο που παραπέμπει στα χρόνια της τουρκοκρατίας, ένας κάτοικος μεταμφιέζεται σε αγά και περνάει από δίκη όλο το χωριό. Όλοι καταδικάζονται σε πρόστιμα τα οποία “ακουμπούν” σε ένα μεγάλο σωρό που στο τέλος τον παίρνει ο πολιτιστικός σύλλογος του χωριού.
Μουντζούρωμα, επίσης, θα συναντήσει κανείς στο Πολύσιτο της Βιστωνίδας. Δύο μεταμφιεσμένοι προσπαθούν να μουντζουρώσουν όσους περνάνε από την πλατεία του χωριού με την καπνιά από το καζάνι που έβραζε η φασολάδα την οποία μοιράζει ο Δήμος.
Στη Βόνιτσα, τέλος, συναντάμε το έθιμο του «Αχυρένιου Γληγοράκη». Ο Γληγοράκης ήταν ένας ψαράς που απαρνήθηκε τη θάλασσα. Οι σημερινοί ψαράδες του χωριού τον τιμωρούν κάθε Καθαρά Δευτέρα. Φτιάχνουν ένα αχυρένιο ψαρά, τον δένουν σ’ ένα γάιδαρο και τον γυρνούν σε όλο το χωριό. Όσο περνά η μέρα στήνουν μεγάλο γλέντι με τραγούδι και χορό και στη συνέχεια ρίχνουν τον Γληγοράκη σε μια βάρκα, τού βάζουν φωτιά και τη σπρώχνουν στ’ ανοιχτά.

ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΑ ΓΙΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΡΑΤΟΣ Ο ΡΕΖΑΪ & ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ. ΒΙΝΤΕΟ


http://www.pentapostagma.gr/2013/03/alket-rizai-omirous-filakes-malandrino.html
Αίσιο τέλος είχε η ομηρεία των τεσσάρων σωφρονιστικών υπαλλήλων στις φυλακές του Μαλανδρίνου, καθώς ο ισοβίτης αλβανός κακοποιός Αλκέτ Ρεζάι παραδόθηκε στις αστυνομικές αρχές, όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛΑΣ. Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι που κρατούσε ο Ριζάι ως ομήρους είναι καλά στην υγεία τους, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.  Σύμφωνα με το Mega, ο κακοποιός μπλόφαρε, καθώς δεν είχε στην κατοχή του ούτε εκρηκτικά, ούτε χειροβομβίδα, παρά μόνο αυτοσχέδια μαχαίρια. 

ΒΙΝΤΕΟ:



πηγη

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/03/alket-rizai-omirous-filakes-malandrino.html#ixzz2NsIUPEBz

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Ζώντας την πρώτη ημέρα της Τεσσαρακοστής στο Άγιο Όρος.


http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/2013/03/2843.html



ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ

Αν θέλει να ζήσει κανείς το λειτουργικό πλούτο, το θαυμαστό μυστικό μεγαλείο της Μ. Τεσσαρακοστής, πρέπει να προσπαθήσει να ξεφύγει από την επιφάνεια της. Επιφάνεια είναι αυτό που βλέπομε και που γνωρίζομε όλοι μας κατά τις Κυριακές της Τεσσαρακοστής. Έχουν πράγματι κάτι ιδιαίτερο οι Κυριακές αυτές από τις άλλες Κυριακές του υπολοίπου έτους. Τα ειδικά εορτολογικά θέματα, η υμνογραφία των, η λειτουργία του Μ. Βασιλείου, που τελείται αντί της λειτουργίας του Χρυσοστόμου, δίνουν σ’ αυτές ένα ξεχωριστό χρώμα. Αλλά οι Κυριακές της Τεσσαρακοστής είναι οάσεις μέσα σ’ αυτήν. Κατ’ ουσίαν βρίσκονται έξω από αυτήν. Τη γοητεία της αληθινής Τεσσαρακοστής θα την αισθανθεί κανείς μέσα στο «πέλαγος» ή στην «αυχμηρά έρημο», όπως την ονομάζουν οι Πατέρες, αυτής της ίδιας της Τεσσαρακοστής, δηλαδή των καθημερινών, από τη Δευτέρα ως την Παρασκευή τών έξι εβδομάδων που την αποτελούν.
Η Εκκλησία μας στις μοναστηριακές ακολουθίες είδε πάντοτε ένα ιδεώδη τρόπο λατρείας, γιαυτό και συν τω χρόνω αντικατέστησε τις παλαιές ιδιαίτερες ενοριακές ακολουθίες με τις μοναχικές. Ιδιαιτέρως όμως κατά την Τεσσαρακοστή προσπάθησε να μεταφέρει τη λατρεία των μοναστηριών στους κοσμικούς ναούς. Αφού οι πιστοί δεν μπορούσαν να βγούν στην έρημο, μετέφερε τις ακολουθίες της ερήμου στις πόλεις. Θέλησε τις κατανυκτικές αυτές ημέρες να κάμει τα λαϊκά μέλη της να γευθούν τις μυστικές καλλονές των μοναστηριακών ακολουθιών· να κάμει λίγο μοναχούς τους λαϊκούς πιστούς. Και δεν είχε άδικο. Στο σύστημα των μοναχικών ακολουθιών της περιόδου της Νηστείας βρίσκεται το αποκορύφωμα ολοκλήρου του έτους. Λίγοι από το λαό μπορούν να τις παρακολουθήσουν. Δεν έχουν ούτε το διαθέσιμο χρόνο, ούτε πολλές φορές και την απαραίτητη ψυχική διάθεση. Αντιθέτως στις μονές, όπου η λατρεία του Θεού αποτελεί το κέντρο της ζωής των μοναχών και το βασικό ενδιαφέρον των αφιερωμένων αυτών ανθρώπων, η εκκλησιαστική ακολουθία της περιόδου της Τεσσαρακοστής γίνεται το εντρύφημα και η μοναδική σχεδόν απασχόληση των πατέρων.
Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια ασθενική σκιαγραφία του λειτουργικού περιεχομένου μιας ημέρας της Τεσσαρακοστής.
Κατά βάση οι ακολουθίες της Τεσσαρακοστής είναι και κατά τον αριθμό και κατά το διάγραμμα οι ίδιες με τις μοναχικές ακολουθίες του υπόλοιπου έτους. Εκείνο που τις διακρίνει είναι το πιο αρχαϊκό τους περιεχόμενο, η παρεμβολή κατανυκτικών τροπαρίων και το ιδιαίτερο μήκος που προσλαμβάνουν με την προσθήκη περισσότερων ψαλμών, αναγνώσεων και άλλων λειτουργικών στοιχείων. Οι ακολουθίες αριθμούνται σε επτά, κατά το ψαλμικό «Επτάκις της ημέρας ήνεσά σε»(Ψαλ. 118,164), αλλά στην ουσία είναι περισσότερες. Η ευλάβεια των μοναχών θέλησε να τις επαυξήσει με προσθήκες και άλλων ακολουθιών, έτσι ώστε η δοξολογία του Θεού κατά την πιο ιερή περίοδο του έτους να είναι σχεδόν ακατάπαυστη. Κάθε μια ακολουθία αντιστοιχεί σε μια ωρισμένη περίοδο της ημέρας ή της νύκτας. Είναι ένας σταθμός προσευχής που καθαγιάζει ένα τμήμα του εικοσιτετραώρου.
Η προσευχή αρχίζει με την ακολουθία του Μεσονυκτικού· τα μεσάνυκτα θεωρούνται ως ο πιο κατάλληλος για την προσευχή χρόνος. Μέσα στην ησυχία και στη γαλήνη του κόσμου οι μοναχοί αγρυπνούν και προσεύχονται. Περιμένουν την έλευση του Νυμφίου, του Χριστού, που έρχεται κατά το Ευαγγέλιο, «μέσης νυκτός» (Ματθ. 25,6).
Στην ακολουθία του μεσονυκτικού συνάπτεται η ακολουθία του Όρθρου, η εωθινή (πρωινή) προσευχή. Από τις ιδιορρυθμίες που χαρακτηρίζουν την Τεσσαρακοστή θα δούμε δύο χαρακτηριστικά σημεία· την ψαλμωδία του «Αλληλούϊα» με τα τριαδικά και το φωταγωγικό. Το «Αλληλούϊα» ψάλλεται στον ήχο της εβδομάδας σαν επωδός της ωδής του Ησαΐα «εκ νυκτός ορθρίζει το πνεύμα μου πρός σε ο Θεός»( Ησ. 26, 9-15). Τα τροπάρια που το συνοδεύουν, τα τριαδικά, αποτελούν μια θαυμαστή συμφωνία με το «Αλληλούϊα» και την ωδή του Ησαΐα. Είναι η πρώτη ψαλμωδία που ακούεται στους ναούς μέσα στο σκοτάδι και στη σιγή της νύχτας. Όλα μαζί συνιστούν μια προτροπή, μια πρόσκληση πρός δοξολογία του τριαδικού Θεού από ολόκληρη τη κτίση. Οι άνθρωποι ενώνονται με τους αγγέλους για να ψάλλουν τον τρισάγιο ύμνο στην τρισυπόστατη Θεότητα· «Άγιος, άγιος, άγιος». Πιο κατάλληλος εναρκτήριος ύμνος για την απαρχή της δοξολογίας δεν ήταν δυνατόν να βρεθεί. «Αλληλούϊα»- Αινείτε τον Θεόν. Η Τεσσαρακοστή είναι η περίοδος του «Αλληλούϊα»-του αίνου του Θεού.
Προς το τέλος του όρθρου χαιρετίζεται η έλευση του φωτός της ημέρας. Τότε ψάλλονται τα φωταγωγικά τροπάρια, ένα για κάθε ήχο. Αποτελούν ευχαριστία για την αποστολή του υλικού φωτός και δέηση για την έκχυση του νοητού φωτός, του φωτισμού του Χριστού στις ψυχές μας.
Οι ακολουθίες των ωρών είναι τέσσερεις.
η Α΄ (Πρώτη), που αποτελεί μια επέκταση του όρθρου και μια αίτηση ευλογίας των έργων μας, που αρχίζουν την ώρα αυτή- 7 π.μ περίπου.
Η Γ΄(Τρίτη), 9 π.μ, είναι η ώρα της καθόδου του αγίου Πνεύματος στους αποστόλους κατά την ημέρα της Πεντηκοστής. Στους ψαλμούς, στα τροπάρια και τις ευχές της ακολουθίας της ώρας αυτής κυριαρχεί το θέμα αυτό. Η δοξολογία και η δέηση για την αποστολή του αγίου Πνεύματος και σ’ εμάς.
Η Στ΄ (Έκτη) ώρα (12 το μεσημέρι) και η Θ΄ (Εννάτη- 3 μ.μ) παίρνουν τα θέματα τους από το πάθος του Κυρίου. Η Στ΄ είναι η ώρα της σταυρώσεως και η Θ΄ η ώρα του θανάτου- του «Τετέλεσται». Στην Θ΄ ώρα συνάπτεται και η ακολουθία των Τυπικών. Και σ’ αυτή, σαν συνέχεια του θέματος της Θ΄ ώρας, ακούεται η ψαλμωδία της φωνής του ληστή στο σταυρό «Μνήσθητι μου, Κύριε, όταν έλθης εν τη βασιλεία σου» (Λουκ.23,42), που ψάλλεται σαν επωδός των μακαρισμών του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου. Είναι μια υπενθύμηση του ευαγγελικού νόμου, αλλά και μια απάντηση του ταπεινού πιστού στα λόγια του Χριστού: Είπες, Κύριε, ότι είναι μακάριοι – ευτυχείς οι πτωχοί τω πνεύματι, οι πραείς, οι ελεήμονες… Εγώ δεν είμαι τίποτε απ’ αυτά, γι’ αυτό σου φωνάζω σαν το ληστή το «Μνήσθητί μου, Κύριε».
Δεν μας μένει καιρός να μιλήσουμε για την ακολουθία του κατανυκτικού εσπερινού με τα θαυμαστά του τροπάρια, τους ψαλμούς και τα αναγνώσματα, ούτε για την καρδιά των ημερών των Νηστειών, τη λειτουργία των Προηγιασμένων δώρων.
Μόνο δυο λόγια για το Μέγα Απόδειπνο, την ακολουθία που κατακλείει την ημέρα. Είναι μια μακρά ακολουθία, που συνιστά δέηση για την άφεση των αμαρτιών της ημέρας και την ειρηνική και ασκανδάλιστη διέλευση της νύκτας.
Τελειώσαμε τη σύντομη αναδρομή στο λειτουργικό περιεχόμενο των ιερών ημερών της Τεσσαρακοστής. Δεν ήταν παρά μια ασθενική σκιαγραφία. Μια μικρή ανθοδέσμη από τον απέραντο ανθόκηπο της. Μια παρόρμηση για να θελήσομε να μπούμε σ’ αυτόν και να τον γνωρίσομε προσωπικά, εμπειρικά οι ίδιοι.
(Ιωάννου Μ. Φουντούλη, Λογική Λατρεία, Θεσ/κη 1971, σ. 40-48).


http://vatopaidi.wordpress.com

ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ! Nτοκουμέντο: Προσωρινή κατάσχεση ΟΛΩΝ των λογαριασμών στην Κύπρο άνω των 1000 ευρώ!


http://www.defencenet.gr/defence/item/n%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF-%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CF%84%CF%89%CE%BD-1000-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E

Πρωτοφανείς μαφιόζικες τακτικές ακολουθούνται στην Κύπρο από την κυβέρνηση Αναστασιάδη σε συνεργασία με την τρόικα, προκειμένου να δημευθεί ποσοστό των καταθέσεων από τις τράπεζες.
Το defencenet.gr αποκαλύπτει σχετική ενημέρωση της Τράπεζας Κύπρου η οποία ουσιαστικά κατάσχει μέχρι νεωτέρας, όλες τις καταθέσεις και σταματά όλες τις κινήσεις των λογαριασμών πάνω από το ποσό των 1000 ευρώ και αυτό μόνο για φοιτητές:
Ιδού η επιστολή της ντροπής προς τους καταθέτες της τράπεζας, η οποία είναι πανομοιότυπη και για τις λοιπές τράπεζες του νησιού:
"Λόγω της πρόσφατης απόφασης του Eurogroup, δεν μπορούν να διενεργηθούν μεταφορές μεταξύ λογαριασμών στην Κύπρο και το εξωτερικό (συμπεριλαμβανομένων λογαριασμών της Τράπεζας Κύπρου). Μεταφορές σε λογαριασμούς φοιτητών επιτρέπονται μέχρι το μέγιστο ποσό των 1.000 ευρώ, μέχρι νεοτέρας ειδοποιήσεως."
Είχε προηγηθεί εντολή της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου, με ανάλογο περιεχόμενο.
Kανείς δεν ξέρει πότε θα ανακληθεί η δέσμευση των λογαριασμών στην Κύπρο. Πάντως όχι την Τρίτη: Οι τράπεζες θα είναι κλειστές...
Ακόμη, με επιστολή της προς την Κεντρική Τράπεζα Κύπρου, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ζητά την άμεση διεκπεραίωση της διαδικασίας που αφορά στην ψήφιση του νομοσχεδίου για "κούρεμα" των καταθέσεων.
Στην Κύπρο μετέβη και εκπρόσωπος της ΕΚΤ, προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα αυτοπροσώπως, ο οποίος, παράλληλα, ζήτησε να ανοίξουν κανονικά τα τραπεζικά καταστήματα την Τρίτη.
Όλα αυτά ενώ δεν υπάρχει καμία νομική ρύθμιση που να το επιτρέπει. Δηλαδή η όλη διαδικασία είναι 100% παράνομη και οργουελικής έμπνευσης, αλλά δυστυχώς αληθινή. Ποιος μπορεί να εμπιστευθεί πλέον μια τράπεζα μετά απ'όλο αυτό;
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δηλώσεις οργής από τους Ρώσους μετά την βόμβα Πούτιν σε Αναστασιάδη> Βάλε καλύτερα μια γερμανική σημαία στο Προεδρικό Μέγαρο!


http://www.kourdistoportocali.com/articles/19408.htm


Το "Κουρδιστό Πορτοκάλι"απεκάλυψε το οργισμένο τηλεφώνημα του Πούτιν στον Αναστασιάδη. 

Λίγες ώρες αργότερα ο βουλευτής και πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειακών Τραπεζών της Ρωσίας, Ανατόλι Αξάνοφ, θα δηλώσει στο πρακτορείο Ιντερφάξ: 

-"Η εμπιστοσύνη απέναντι στην Κύπρο, ως ασφαλές μέρος για τοποθέτηση χρημάτων, θα μειωθεί στο μηδέν", δήλωσε στο πρακτορείο Ιντερφάξ ο Ανατόλι Αξάνοφ, βουλευτής και πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειακών Τραπεζών της Ρωσίας.
Ο Αξάνοφ αναφέρθηκε σε εκτιμήσεις ειδικών σύμφωνα με τους οποίους τα ρωσικά κεφάλαια στην Κύπρο ενδέχεται να αγγίζουν τα 20 δισ. δολάρια (περίπου 15,4 δισ. ευρώ).

Η ρωσική έκδοση του αμερικανικού περιοδικού Forbes ωστόσο ανεβάζει σημαντικά το ποσό αυτό. Τον Σεπτέμβριο του 2012 ο οίκος αξιολόγησης Moody's υπολόγιζε ότι τα κεφάλαια ρωσικών εταιρειών που είναι τοποθετημένα στην Κύπρο φτάνουν τα 14,6 δισ. ευρώ. Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν 9,2 δισ. ευρώ που έχουν καταθέσει οι ρωσικές τράπεζες στις κυπριακές.

Το Forbes επικαλείται επίσης τις εκτιμήσεις του οικονομικού τύπου με βάση τις οποίες οι καταθέσεις φυσικών προσώπων από τη Ρωσία στην Κύπρο κυμαίνονται από 8 μέχρι 35 δισ. ευρώ.

"Οι Ρώσοι έχασαν σε μια μέρα έως και 3,5 δισ. ευρώ" σημειώνει το περιοδικό στην ιστοσελίδα του. "Η είδηση της φορολόγησης σε ποσοστό έως και 10% στις καταθέσεις των κυπριακών τραπεζών έσπειρε τον πανικό στους Ρώσους επιχειρηματίες που περιλαμβάνονται στη λίστα με τους πλουσιότερους ανθρώπους", προσθέτει το περιοδικό.
Το "Κουρδιστό Πορτοκάλι" έγραψε το πρωί>
Ένα οργισμένο τηλεφώνημα από τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν έλαβε, νωρίς το πρωί της Κυριακής, ο Νίκος Αναστασιάδης.
Ο Πούτιν-σύμφωνα με πληροφορίες-είπε αυτολεξί στον Κύπριο πρόεδρο
-Καλύτερα να βάλεις την γερμανική σημαία στο Προεδρικό Μέγαρο. Δεν έχεις καταλάβει πως με αυτή την απόφαση καταστρέφεις τη χώρα σου;
Πως θα υπάρξουν τράπεζες την Τρίτη; Ποιος θα τις εμπιστεύεται; Εάν προχωρήσετε σ΄αυτή την ενέργεια ξεχάστε μας...
Το τηλεφώνημα του Πούτιν αλλά και οι απειλές της Ρώσικης Μαφίας πάγωσαν τους Κυπρίους οι οποίοι ανέβαλαν τις αποφάσεις για αύριο Δευτέρα...Κόλαση, μείνετε συντονισμένοι. 
Τα πάντα όλα και κυρίως η Ευρώπη, για μια ακόμη φορά βρίσκεται στη κοψη του ξυραφιού...

Ο εκβιαστής (δημοσιογράφος) με το χαρτόνι


http://zoornalistas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4639.html

Μια «διδακτική» ιστορία με πρωταγωνιστή δημοσιογράφο που προσπάθησε να «προειδοποιήσει» πολιτικό παράγοντα και... τελικά δικαιώθηκε

Ολο για εκβιασμούς και εκβιαστές ακούμε τις τελευταίες μέρες. Ο τάδε έκανε αυτό, ο δείνα ζήτησε τόσα, έτσι ο μπλόγκερ, αλλιώς ο μπλόγκερ, λες και δεν ειδικεύεται σε τίποτε άλλο ο δημοσιογραφικός κλάδος, ρε παιδί μου. Εντάξει, υπάρχει κόσμος που το πάει το γράμμα, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι. Αυτή η φιλολογία, πάντως, λογικό είναι να ενεργοποιεί τη μνήμη. Θυμήθηκα κι εγώ λοιπόν μια νόστιμη ιστορία από τα αθώα χρόνια, λίγο μετά τη Μεταπολίτευση.
Κάπου εκεί γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '70, ένας πολύ σημαντικός παράγων του πολιτικού σκηνικού (ας τον ονομάσουμε απλώς «παράγοντα» για τη συνέχεια) δέχθηκε τηλεφώνημα από..
γνωστό δημοσιογράφο. Και του είπε ο καλός συνάδελφος: «Λένε για εσάς, κύριε παράγοντά μου, ότι είστε πείξιος, ότι είστε δείξιος, ότι έχετε ξεφτιλιστεί επανειλημμένα, ότι διακρίνεστε για την ακολασία σας...» Ως και ότι ανεκαλύφθη «in a compro-mising position» του είχε πει. Και αιτήθη συναντήσεως διά τα περαιτέρω.
Τι να κάνει κι ο παράγοντας, δεν ήταν πια νερό για πρόσφορο, δεν ήτανε και χαρακτήρας αδαμάντινος, δέχθηκε να τα πούνε. Αλλά σκέφτηκε: «Αυτός έρχεται εδώ να με εκβιάσει, κάπως πρέπει να προστατευτώ». Μια και δυο έσπευσε να συμβουλευτεί τους άνδρες της προσωπικής του ασφάλειας. Τα βάλανε κάτω αυτοί, τα ξαναβάλανε, κατέληξαν. Του είπαν: «Θα στήσουμε μικρόφωνα». Κάμερες, βλέπετε, δεν γινόταν να τοποθετήσουν, ήταν μεγάλες σαν γκαμήλες εκείνη την εποχή. Πώς να την τοποθετήσεις την κάμερα την τηλεοπτική μέσα στο δωμάτιο όπου θα διημείβετο η συνομιλία; Και αόμματος να ήταν ο υποψήφιος εκβιαστής, πάλι θα την έβλεπε.

Το αμίλητο... ποσό
Να μην τα πολυλογώ, έγινε η συνάντηση και ξαναείπε ο δημοσιογράφος το ίδιο παραμύθι, το τσίλικο. Μπλα, μπλα, μπλα ξεφτίλα, μπλα, μπλα, μπλα ακολασία, μπλα, μπλα, μπλα προστυχιά. Κι εκεί που ο παράγων νόμιζε ότι τον είχε για τα καλά στο χέρι, συνέχισε σε τόνο δραματικό ο καλός συνάδελφος: «Αλλά εγώ ξέρω ότι όλα είναι ψέματα, ότι είναι μπούρδες, είναι προστυχιές. Ολα αυτά τα λένε για να σας βλάψουν οι εχθροί σας, που είναι άθλιοι και βρομεροί, κι εγώ σκοπεύω να σας υπερασπιστώ μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός μου».
Τα άκουσε ο παράγων και τρελάθηκε. «Με δουλεύει;» αναρωτήθηκε, «τι στο διάολο ήρθε να κάνει εδώ; Να πιει καφέ;» Κι εκεί επάνω που αναρωτιόταν σηκώθηκε ο άλλος, του έδωσε το χέρι, το έσφιξε το χέρι κι έκανε να φύγει. Την ώρα, όμως, που πήγαν να γυρίσουν τις πλάτες, άνοιξε ο δημοσιογράφος το χαρτοφύλακα που κράταγε κι έβγαλε από μέσα ένα χαρτόνι. Κι έγραφε το χαρτόνι επάνω: «Θέλω 5 εκατομμύρια»! Τα είχε προβλέψει όλα ο γάτουλας, και τα αντίμετρα και τα μικρόφωνα. Γι' αυτό έκανε μεγάλη καριέρα στο καουμποϊλίκι...

ΥΓ. 1: Δεν ξέρω αν εντέλει τα πήρε τα λεφτά (5 εκατομμύρια δραχμές εκείνη την εποχή ήταν σοβαρό ποσό), αλλά καταγγελία δεν εισέπραξε ο καλός συνάδελφος.

ΥΓ. 2: Κανείς από τους δύο πρωταγωνιστές του στόρι δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή, οπότε μην περιμένετε να την ακούσετε από πρώτο χέρι.

από τα Μέσα και media του Χρ. Ξανθάκη / Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία 

Αποκαλύπτουμε τα ψέματα του Ανανιστή…μόνος του πρότεινε το κούρεμα των καταθέσεων !!!


ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΕΣΕ..ΑΝΑΓΚΑΣΕ…
Αυτό είναι το επίμαχο απόσπασμα (μεταφρασμένο στα Ελληνικά),της απόφασης του Eurogroup που αναφέρεται στο κούρεμα-φορολογία των καταθέσεων στην Κύπρο…
 Το Eurogroup χαιρετίζει περαιτέρω τη δέσμευση των κυπριακών αρχών να λάβουν περαιτέρω μέτρα για την κινητοποίηση των εσωτερικών πόρων, προκειμένου να περιοριστεί το μέγεθος της οικονομικής βοήθειας που
συνδέεται με το πρόγραμμα προσαρμογής. Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν την καθιέρωση μιας εκ των προτέρων εφάπαξ είσπραξης που ισχύει για καταθέτες κατοίκους και μη κατοίκους της Κύπρου..
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του Eurogroup

Eurogroup Statement on Cyprus

16/03/2013 – Statement
 The Eurogroup welcomes the political agreement reached with the Cypriot authorities on the cornerstones of the policy conditionality underlying a future macroeconomic adjustment programme.
The programme will be based on ambitious measures to ensure the stability of the financial sector, determined action to carry out the required fiscal adjustment and structural reforms to support competitiveness as well as sustainable and balanced growth, allowing for the unwinding of macroeconomic imbalances.
The Eurogroup welcomes the Terms of Reference for an independent evaluation of the implementation of the anti-money laundering framework in Cypriot financial institutions, involving Moneyval alongside a private international audit firm, and is reassured that the launch of the audit is imminent. In the event of problems in the implementation of the framework, problems will be corrected as part of the programme conditionality.
The Eurogroup commends the Cypriot authorities on the steps already taken to adopt fiscal measures agreed with the Commission, in liaison with the ECB, and the IMF. This notably concerns the adoption of consolidation measures amounting to 4 ½ % of GDP. The Eurogroup welcomes the Cypriot authorities’ commitment to step up efforts in the area of privatisation.
The Eurogroup further welcomes the Cypriot authorities’ commitment to take further measures mobilising internal resources, in order to limit the size of the financial assistance linked to the adjustment programme. These measures include the introduction of an upfront one-off stability levy applicable to resident and non-resident depositors. Further measures concern the increase of the withholding tax on capital income, a restructuring and recapitalisation of banks, an increase of the statutory corporate income tax rate and a bail-in of junior bondholders. The Eurogroup looks forward to an agreement between Cyprus and the Russian Federation on a financial contribution.
The Eurogroup is confident that these initiatives as well as a strict implementation of the agreed policy conditionality will allow Cyprus’ public debt, which is projected to reach 100% of GDP in 2020, to remain on a sustainable path and enhance the economy’s growth potential. The current fragile situation of the Cypriot financial sector linked to its very large size relative to the country’s GDP will be addressed through an appropriate downsizing, with the domestic banking sector reaching the EU average by 2018, thereby ensuring its long-term viability and safeguarding deposits. Moreover, the Eurogroup welcomes that an agreement could be reached on the Greek branches of the Cypriot banks, which protects the stability of both the Greek and the Cypriot banking systems, and does not burden the Greek debt-to-GDP ratio.
Against this background, the Eurogroup considers that – in principle – financial assistance to Cyprus is warranted to safeguard financial stability in Cyprus and the euro area as a whole by providing a financial  envelope which has been reduced to up to EUR 10bn. The Eurogroup would welcome a contribution by the IMF to the financing of the programme.
The Eurogroup calls upon the authorities and the Commission, in liaison with the ECB, and the IMF to swiftly finalise the MoU. The Eurogroup will review the programme documentation prepared by the Commission, in liaison with the ECB, and the IMF as well as the ESM once it becomes available. The relevant national procedures required for the approval of the ESM financial assistance facility agreement will be launched.
The Eurogroup expects that the ESM Board of Governors will be in a position to formally approve the proposal for a financial assistance facility agreement by the second half of April 2013 and subject to completion of national procedures.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου